
Bij JE Design weten ze wel hoe ze een Cayenne onder handen moeten nemen. Het verbaasd ons dan ook niet dat ze wederom een dikke bodykit en forse vermogensupgrade gefixt hebben. Wat dacht je van 610 pk voor de Cayenne Turbo. Klinkt dat een beetje goed?
Je kan alleen de “PROGRESSOR” aerodynamics kit kopen en dan ben je 14.280 euro kwijt, maar als je all the way wil gaan voor het complete pakket dan ben je 28.038 euro kwijt. Voor dat geld wordt de boel dan wel gemonteerd en in kleur gespoten. Ook krijg je 22 inch velgen die er in 2 designs zijn.
Een vette optie is dat je via een app op je iPhone de luchtvering kan instellen. Nuttig? Nee. Leuke gimmick? Ja! Wouter heeft in het verleden overigens eens een door JE Design getunede Cayenne GTS getest en dat beviel prima. We gaan er voor het gemak dus maar even vanuit dat deze ook prima zal rijden.





-edit: dank u, is inmiddels gefixt-
Fugly!
Cayenne is nog steeds lulijk
De vorige generatie van de Cayenne was veel mooier, dit is gewoon een lelijke ronde auto.
14280 euro voor een beetje Tupperware?
En als het er dan een beetje zou opknappen, maar ook dat lukt niet.
Het verbaasd ons meestal met een T
Gaan ze nog eens een keer stoppen met het verneuken van een mooie auto ? Eerst kwam er al een gefacelift model van de Cayenne aan in 2010 .. nog nooit zo’n lelijk apparaat op wielen gezien. Voorkant van een 997, achterkant van een Volkswagen Touareg.
Gewoon de oude in herproductie nemen, dát was tenminste een onderscheidend model !
> like this if you agree <
@JaxDryke:
Nee, ze proberen er nog wat moois van te maken maar dat valt niet mee.
Zien die tuners echt niet dat dit gen niet kan?
Ik vind het niet slecht eerlijk gezegd, alleen de velgen vind ik niet geslaagd ;)
Is het erg als ik deze mooier vind dan de gewone Cayenne?