• Spring naar de hoofdnavigatie
  • Door naar de hoofd inhoud
Autoblog.nl

Autoblog.nl

  • Home
  • Formule 1 »
    • Max Verstappen
  • Automerken
  • Occasions
  • Podcasts
  • Rijtesten
  • Video’s »
    • Alles
    • Autoshows
    • Aankoopadvies
    • Mijn auto
    • Rijtesten
  • EV’s
  • Spots »
    • Upload
  • Login

Porsche Cayenne Progressor by JE Design

Auteur: robbie, gepost 27 juli 2012 om 21:05 – 11 Reacties

Porsche Cayenne JE Design Progressor
Bij JE Design weten ze wel hoe ze een Cayenne onder handen moeten nemen. Het verbaasd ons dan ook niet dat ze wederom een dikke bodykit en forse vermogensupgrade gefixt hebben. Wat dacht je van 610 pk voor de Cayenne Turbo. Klinkt dat een beetje goed?

Je kan alleen de “PROGRESSOR” aerodynamics kit kopen en dan ben je 14.280 euro kwijt, maar als je all the way wil gaan voor het complete pakket dan ben je 28.038 euro kwijt. Voor dat geld wordt de boel dan wel gemonteerd en in kleur gespoten. Ook krijg je 22 inch velgen die er in 2 designs zijn.

Een vette optie is dat je via een app op je iPhone de luchtvering kan instellen. Nuttig? Nee. Leuke gimmick? Ja! Wouter heeft in het verleden overigens eens een door JE Design getunede Cayenne GTS getest en dat beviel prima. We gaan er voor het gemak dus maar even vanuit dat deze ook prima zal rijden.

Ook interessant!

  • Porsche Cayenne Turbo GT rijtest video
    Porsche Cayenne Turbo GT rijtest video
  • Porsche komt met übersportieve Cayenne
  • Video: straatracen met een Porsche Cayenne
    Video: straatracen met een Porsche Cayenne
  • Porsche Cayenne Turbo GT: sneller dan een 992 GT3

Nieuwste artikelen

  • Autoblog Spots Uploterij: win een cadeaubon t.w.v. €100
  • Groter, sneller of bizar: BYD doet het
  • Is de nieuwe Mercedes GLB stiekem een omgebouwde Smart?
  • Nieuwe 5 Serie-concurrent met verbrandingsmotor komt uit zeer onverwachte hoek!
FacebookTweetPinLinkedIn

cayenne, je-design, Porsche, tuning, turbo, wit

Vorig bericht: « Gaat Bernie Ecclestone de Nürburgring kopen?
Volgend bericht: Krijgt de Nissan GT-R geen opvolger? »

Lees Interacties

Reacties

  1. mdemooistelettervanhetalfabet zegt

    27 juli 2012 om 21:13

    -edit: dank u, is inmiddels gefixt-

    Login om te reageren
  2. mclarenmercedes zegt

    27 juli 2012 om 21:15

    Fugly!

    Login om te reageren
  3. 3reihe zegt

    27 juli 2012 om 21:16

    Cayenne is nog steeds lulijk

    Login om te reageren
  4. bsxc2 zegt

    27 juli 2012 om 21:29

    De vorige generatie van de Cayenne was veel mooier, dit is gewoon een lelijke ronde auto.

    Login om te reageren
  5. jrk68 zegt

    27 juli 2012 om 21:32

    14280 euro voor een beetje Tupperware?
    En als het er dan een beetje zou opknappen, maar ook dat lukt niet.

    Login om te reageren
  6. p993 zegt

    27 juli 2012 om 22:39

    Het verbaasd ons meestal met een T

    Login om te reageren
  7. JaxDryke zegt

    27 juli 2012 om 22:51

    Gaan ze nog eens een keer stoppen met het verneuken van een mooie auto ? Eerst kwam er al een gefacelift model van de Cayenne aan in 2010 .. nog nooit zo’n lelijk apparaat op wielen gezien. Voorkant van een 997, achterkant van een Volkswagen Touareg.

    Gewoon de oude in herproductie nemen, dát was tenminste een onderscheidend model !

    > like this if you agree <

    Login om te reageren
    • jrk68 zegt

      27 juli 2012 om 23:12

      @JaxDryke:
      Nee, ze proberen er nog wat moois van te maken maar dat valt niet mee.

      Login om te reageren
  8. jordy14 zegt

    28 juli 2012 om 10:35

    Zien die tuners echt niet dat dit gen niet kan?

    Login om te reageren
  9. cayenneturbo zegt

    31 juli 2012 om 23:09

    Ik vind het niet slecht eerlijk gezegd, alleen de velgen vind ik niet geslaagd ;)

    Login om te reageren
  10. kickass zegt

    4 augustus 2012 om 12:06

    Is het erg als ik deze mooier vind dan de gewone Cayenne?

    Login om te reageren

Geef een reactie Reactie annuleren

Je moet ingelogd zijn op om een reactie te plaatsen.

Autoblog

  • Home
  • Lease
  • Rijtesten
  • Adverteren
  • Nieuwsbrief
  • Privacy
  • Huisregels
  • Over ons
  • Disclaimer
  • Algemene voorwaarden
  • Consent

Merken

  • Alfa Romeo
  • Aston Martin
  • Audi
  • Bentley
  • BMW
  • Bugatti
  • Chevrolet
  • Citroën
  • Cupra
  • Dacia
  • Donkervoort
  • Ferrari
  • Fiat
  • Ford
  • Honda
  • Hyundai
  • Infiniti
  • Jaguar
  • Jeep
  • Kia
  • Lada
  • Lamborghini
  • Lancia
  • Land Rover
  • Lexus
  • Lotus
  • Lynk & Co
  • Maserati
  • Mazda
  • Mercedes-Benz
  • MINI
  • Mitsubishi
  • Morgan
  • Nissan
  • Opel
  • Peugeot
  • Polestar
  • Porsche
  • Renault
  • Rolls-Royce
  • Saab
  • Seat
  • Skoda
  • Smart
  • SsangYong
  • Subaru
  • Suzuki
  • Tesla
  • Toyota
  • Volkswagen
  • Volvo

Social

Download onze apps

Download de iPhone app Download de Android app

Autoblog.nl

© 2004 – 2025 Autoblog · Powered by Truer than North