• Spring naar de hoofdnavigatie
  • Door naar de hoofd inhoud
Autoblog.nl

Autoblog.nl

  • Home
  • Formule 1 »
    • Max Verstappen
  • Automerken
  • Occasions
  • Podcasts
  • Rijtesten
  • Video’s »
    • Alles
    • Autoshows
    • Aankoopadvies
    • Mijn auto
    • Rijtesten
  • EV’s
  • Spots »
    • Upload
  • Login

Porsche Cayenne speciaal

Auteur: sir_smokalot, gepost 3 april 2007 om 14:00 – 32 Reacties

Porsche Cayenne Limo

De Cayenne. Door velen verafschuwd als ‘proletenbak’ of ‘patsermobiel’, maar toch erg veel op de weg te zien. Omdat je ‘m vrij veel ziet rijden vindt niemand hem meer echt bijzonder. Maar een Cayenne als deze heb je waarschijnlijk nog nooit mogen aanschouwen.

Porsche Cayenne Limo

Deze limo kan 14 passagiers vervoeren, heeft een 432 cm verlengde wielbasis en zit vol met glimmende disco-ornamenten. Ideaal om onderweg naar je gala alvast in de stemming te komen. hij staat op Ebay en het huidige bod is lager dan de nieuwprijs van een C-klasse. Pak die kans!

Porsche Cayenne Limo

Porsche Cayenne Limo

Ook interessant!

  • Video: straatracen met een Porsche Cayenne
    Video: straatracen met een Porsche Cayenne
  • Derde SUV van Porsche boven de Cayenne
    Derde SUV van Porsche boven de Cayenne
  • Video: on board Porsche Cayenne Nurburgring record
    Video: on board Porsche Cayenne Nurburgring record
  • Porsche Cayenne Turbo GT rijtest video
    Porsche Cayenne Turbo GT rijtest video

Nieuwste artikelen

  • BMW heeft voor iedere Nederlander een 3-Serie gemaakt
  • Mathieu van der Poel klaar voor het veldrijden met zijn Lamborghini Sterrato
  • Dit is de breedste Ferrari Purosangue van Nederland
  • Hoe je flinke korting kan scoren op deze BMW M5 Touring
FacebookTweetPinLinkedIn

Asobakken, cayenne, Limousine, Porsche

Vorig bericht: « Subaru Tribeca facelift
Volgend bericht: Officiële foto’s BMW M3 »

Lees Interacties

Reacties

  1. mark zegt

    3 april 2007 om 14:03

    Zou ie ook 250 km/u halen

    Login om te reageren
  2. Cedric zegt

    3 april 2007 om 14:04

    Ik ga em kopen :P

    Login om te reageren
  3. Big Bill zegt

    3 april 2007 om 14:11

    Echt weer zo’n smakeloos amerikaans interieur.

    Login om te reageren
  4. floryn zegt

    3 april 2007 om 14:16

    t is één en al smakeloos een SUV maak je geen liomousines daar heb je limousines voor en het interieur is gewoon PORNO

    Login om te reageren
  5. Robin zegt

    3 april 2007 om 14:31

    Ben benieuwd of ie nog zn terreincapaciteiten kan waarmaken ;P

    Login om te reageren
  6. volvo for life zegt

    3 april 2007 om 14:33

    die moet ik zeker hebben wat een bak prachtig hahaaa

    Login om te reageren
  7. ml zegt

    3 april 2007 om 14:34

    Bij een Hummer is het nog cool, dit is smakeloos…
    Heel erg lelijk interieur (Roodbruin, met witgrijs en zwart…!) met veels te kleine LCD schermpjes en een standaard instap JVC?-cd-spelertje…

    Login om te reageren
  8. Timmie zegt

    3 april 2007 om 14:42

    Wat voor een motor zou erin zitten… 250 pk lijkt mij wat weinig… 521 pk ook eigelijk…

    Login om te reageren
  9. SugarFree zegt

    3 april 2007 om 14:47

    Tuurlijk: smakeloos.

    Maar imo is een standaard Cayenne dat ook :)

    Haha, die hemelbekleding… :)

    Login om te reageren
  10. The master zegt

    3 april 2007 om 14:57

    Ik ben ook echt benieuwd naar de specs. Weet iemand deze toevallig?

    Login om te reageren
  11. lodewijk zegt

    3 april 2007 om 15:00

    @ timmie: er zit een 4.2l V8 in, hoeveel peekaas weet ik niet.

    Gewoon kopen en zien hoe lang ie het off-road uithoudt haha.

    Login om te reageren
  12. Frank zegt

    3 april 2007 om 15:02

    @Timmie
    8 CYLINDER 4.5 uit 2004

    Login om te reageren
  13. denny zegt

    3 april 2007 om 15:21

    lelijk, zal wel uit de vs komen. ik zou er nog geen tientje voor geven

    Login om te reageren
  14. august zegt

    3 april 2007 om 15:26

    @RFW, ik ga er maar vanuit dat 1994 je geboortejaar is? ‘Vroeger’ werden kinderen nog onderwezen in de kunst van het schrift en correcte spelling, gebeurt dat niet meer? Indien dat inderdaad het geval is, chapeau, als autodidact heb je het al aardig onder de knie.

    -edit: de lognazi is het wel met je eens geloof ik, hij heeft de bewuste comment al geknipt. Dit gebeurt alleen als een reactie echt onbegrijpelijk is…-

    Login om te reageren
  15. Danny zegt

    3 april 2007 om 15:34

    ROFLOL@august!

    Login om te reageren
  16. RA999 zegt

    3 april 2007 om 15:53

    de 4.5 liter v8 uit de Cayenne heeft origineel 340 pk en daarmee gaat een standaard Cayenne in 6.8 sec. naar 100

    Login om te reageren
  17. E320T CDI zegt

    3 april 2007 om 16:15

    haha… idd echt een porno bak…zou me niet verbazen als je deze terugziet in je slechtse pornofilms die onder je bank verstopt hebt liggen!

    Login om te reageren
  18. DAT zegt

    3 april 2007 om 16:20

    En dan het terrein in: descent control, low gear. Moet lukken.

    Login om te reageren
  19. gijs zegt

    3 april 2007 om 17:38

    ik wil wedden dat alle ”breezersletjes” of mensen die geen smaak hebben deze auto geweldig vinden, je bent heel erg ver heen als je dit geweldig mooi vind.

    Login om te reageren
  20. BOL zegt

    3 april 2007 om 18:44

    Heerlijk pauperig!

    Stuk vetter dan die sneue H3 limo die bij de Rai rond reed ;-)

    Login om te reageren
  21. Jan zegt

    3 april 2007 om 19:41

    Moest het nu de Turbo S zijn of de gefacelifte cayenne, ik had hem direct gekocht. :-)

    Login om te reageren
  22. MurcieBoy zegt

    3 april 2007 om 19:50

    nu ziet ie er nog slechter uit ze weten zeker niks met hun geld te doen maar ja… :P

    Login om te reageren
  23. nicky zegt

    3 april 2007 om 20:55

    die designer van het interieur was flink bezope
    en als je te lang naar het interieur kijk, wordt je dat vanzelf ook
    stelletje bezope gasten die een hummer verkrachten

    Login om te reageren
  24. nicky zegt

    3 april 2007 om 20:56

    sorry
    die hummer moet een cayenne zijn

    Login om te reageren
  25. VanNispentotSevenaer zegt

    3 april 2007 om 22:45

    Waarom zijn interieurs van derdelijke automobielen er altijd uit als een 1992 disco?

    Login om te reageren
  26. thijs zegt

    4 april 2007 om 13:05

    @DAT; in terrein rijtie echt niet goed or, hij heeft een veel te lange wielbasis. bij elek hobbeltje raakt hij de bodem.

    Login om te reageren
  27. DAT zegt

    4 april 2007 om 13:15

    @thijs That’s my point !
    Waarom Hummers en Cayennes verlengen als het dan geen Hummers en Cayennes meer kunnen zijn.
    Maar ik gun ieder zijn lol hoor.

    Login om te reageren
  28. DAT zegt

    4 april 2007 om 13:18

    @VanNispentotSevenaer Omdat je in verlengde limo’s goedkope champagne wil drinken en in konten wil knijpen. Zo’n disco interieur brengt je alvast in de juiste stemming.

    Login om te reageren
  29. Chief_S5 zegt

    4 april 2007 om 18:17

    Niet om aan te zien vind ik. Het interieur is smakeloos. Cayenne’s kunnen gewoon niet mooi zijn als limo’s. Maar als je er toch eentje maakt, had em dan ook binnen wat luxere zetels gegeven. Zoals die Techart ism De Sede (dat was het toch?).

    Login om te reageren
  30. marc.l zegt

    1 juni 2007 om 08:06

    dit is toch een prototype pooierbak, maar voor een avondje off>road
    zal meenigeen toch wel instappen uit nieuwschierigheid of niet soms?

    Login om te reageren
  31. Autofreak zegt

    16 juni 2007 om 11:17

    ” Je moet geen limousine versie hiervan maken ”
    Ik vind hem nu afschuwelijk

    Login om te reageren
  32. AutoFreak zegt

    22 december 2010 om 17:03

    Thats’s my point!
    Waarom Hummers en Cayennes verlengen als het dan geen Hummers en Cayennes meer kunnen zijn.
    Maar ik gun ieder zijn lol hoor.

    Login om te reageren

Geef een reactie Reactie annuleren

Je moet ingelogd zijn op om een reactie te plaatsen.

Autoblog

  • Home
  • Lease
  • Rijtesten
  • Adverteren
  • Nieuwsbrief
  • Privacy
  • Huisregels
  • Over ons
  • Disclaimer
  • Algemene voorwaarden
  • Consent

Merken

  • Alfa Romeo
  • Aston Martin
  • Audi
  • Bentley
  • BMW
  • Bugatti
  • Chevrolet
  • Citroën
  • Cupra
  • Dacia
  • Donkervoort
  • Ferrari
  • Fiat
  • Ford
  • Honda
  • Hyundai
  • Infiniti
  • Jaguar
  • Jeep
  • Kia
  • Lada
  • Lamborghini
  • Lancia
  • Land Rover
  • Lexus
  • Lotus
  • Lynk & Co
  • Maserati
  • Mazda
  • Mercedes-Benz
  • MINI
  • Mitsubishi
  • Morgan
  • Nissan
  • Opel
  • Peugeot
  • Polestar
  • Porsche
  • Renault
  • Rolls-Royce
  • Saab
  • Seat
  • Skoda
  • Smart
  • SsangYong
  • Subaru
  • Suzuki
  • Tesla
  • Toyota
  • Volkswagen
  • Volvo

Social

Download onze apps

Download de iPhone app Download de Android app

Autoblog.nl

© 2004 – 2025 Autoblog · Powered by Truer than North