• Spring naar de hoofdnavigatie
  • Door naar de hoofd inhoud
Autoblog.nl

Autoblog.nl

  • Home
  • Formule 1 »
    • Max Verstappen
  • Automerken
  • Occasions
  • Podcasts
  • Rijtesten
  • Video’s »
    • Alles
    • Autoshows
    • Aankoopadvies
    • Mijn auto
    • Rijtesten
  • EV’s
  • Spots »
    • Upload
  • Login

Porsche GT3RS 9ff is sneller dan Ferrari 430 Scuderia?

Auteur: Alwood, gepost 17 juli 2009 om 19:56 – 63 Reacties

and the winner is...

Dat kan gewoon niet waar zijn, toch? Nou misschien kàn het wel, maar alleen als 9ff met hun vieze handjes aan de GT3 heeft gezeten. Laat dit nu net nog al treffend in het filmpje zijn vastgelegd.

Ook zonder bijschrift zullen veel wel gaan twijfelen over de specificaties van de GT3. Zo is er een wat ‘apart’ geluid voor een GT3RS te horen bij het schakelen. Een “kpssjht” die op een geblazen motor duidt. Dat klopt. Om precies te zijn zitten er twee turbo’s op deze GT3 geschroefd. Dit heeft grofweg 750pk tot gevolg. Wie heeft dat nou nodig, denk ik dan. Er zijn gezien het aantal filmpjes echter genoeg mensen die er graag geld aan uitgeven. (via gtspirit.com)

Ook interessant!

  • Video - Porsche 918 en Ferrari GTC4 Lusso geramd door BMW
  • Porsche Taycan RWD rijtest video
    Porsche Taycan RWD rijtest video
  • Video: straatracen met een Porsche Cayenne
    Video: straatracen met een Porsche Cayenne
  • Video - Porsche en haar vijf beste bijnamen

Nieuwste artikelen

  • Dikke Volvo S60 Polestar op Marktplaats heeft de enige juiste kleur
  • Investeren in een auto met 30.000 euro, wat kan je kopen? #aankoopadvies
  • Duitse onderzoekers slopen betrouwbaarheid van Tesla’s
  • Polestar protesteert op ludieke manier tegen de verbrandingsmotor in de EU
FacebookTweetPinLinkedIn

9ff, f430, Ferrari, GT3, Porsche, scuderia, Video

Vorig bericht: « Belgen bieden 275 miljoen euro voor Opel, Antwerpen dicht
Volgend bericht: Volg de productie van je nieuwe BMW »

Lees Interacties

Reacties

  1. steven5163 zegt

    17 juli 2009 om 19:57

    zo daar rij je dan met je ferrari :P
    die teller loopt lekker op ik denk dat ie nog een stuk harder kan dan 337

    Login om te reageren
  2. MiuRa zegt

    17 juli 2009 om 19:57

    Al maken ze hem sneller dan een Veyron, het blijft op opgeblazen kever, 430 voor mijn plz :D

    Login om te reageren
  3. sam zegt

    17 juli 2009 om 19:59

    tja…

    Login om te reageren
  4. Benjamin1 zegt

    17 juli 2009 om 20:03

    GO FERRARI!!!!

    Weg met de turbo’s!

    Login om te reageren
  5. GH zegt

    17 juli 2009 om 20:04

    Duidelijk, ik sluit me aan bij MiuRa!

    Porsche is zoo veel hetzelfde. Veranderd nooit van vorm. Af en toe een detail en voor de rest nooit extreem anders.

    Login om te reageren
  6. Jeroen zegt

    17 juli 2009 om 20:06

    Wat een verrassing, de auto met 750pk is sneller als de auto met 510pk ….

    Login om te reageren
  7. Barbara zegt

    17 juli 2009 om 20:09

    Hou nou maar op mensen, jullie zijn gewoon jaloers! ;)

    Login om te reageren
  8. FuelMinded zegt

    17 juli 2009 om 20:13

    Waarom zou je op een atmosferische motor van de GT3 2 turbo’s opschroeven. :? Omdat de budget het niet toelaat het op een GT2 (wel geblazen) te doen? Vind een Porsche dus totaal niet indrukwekkend eerlijk gezegd.

    Login om te reageren
  9. Rick dos zegt

    17 juli 2009 om 20:20

    Waarom zou je een Ferrari willen?

    Ik bedoel, verbrand dan je geld op een normale manier…heb je tenminste invloed op het waar en wanneer…

    Login om te reageren
  10. Klassiekerrally zegt

    17 juli 2009 om 20:22

    Wie heeft dat nou nodig, denk ik dan.
    Niemand. Want met een Tata Nano kom je ook wel op je bestemming, maar wie wil dat nou?
    Bij dit soort auto’s is het belangrijk dat je iets bijzonders hebt. Iets dat niet elke Porsche rijder (en dat zijn er nogal wat!) heeft. En dat mag wat geld kosten. En in tijden dat zelfs een suffe gezinsbak ( ;) ) als een Audi S-nogwat al 500+ pk’s heeft, kan je met een Porsche natuurlijk niet aan komen kakken met minder dan 700 pk. Dus wordt het 750 pk. Heb je dat nodig? JA! Om op te scheppen. Of om de nerf van het leer blijvend in je rug te persen.

    Login om te reageren
  11. Headhunterz zegt

    17 juli 2009 om 20:25

    of gewoon voor de sensatie met zo’n snelheid over de Autobahn jagen? lijkt me wel leuk alleen zal het wel pijn doen aan je portemonnee, maarja als je een porsche kan veroorloven…

    Login om te reageren
  12. MACH3 zegt

    17 juli 2009 om 20:29

    Geef mij maar het mooie geluid van een Scud ipv dat BLENDER geluid!!

    Login om te reageren
  13. lincoln zegt

    17 juli 2009 om 20:30

    turbo is een uitvinding van Satan ..
    en schijfremmen ook ..

    eigenlijk elke vorm van vooruitgang ..

    Login om te reageren
  14. JanJansen zegt

    17 juli 2009 om 20:36

    @ FuelMinded
    Hiervoor zullen ze een GT3 gebruiken omdat deze nog het “oudere” motorsport blok gebruikt wat ook in de RS ligt. De GT2 maakt gebruik van de nieuwe generatie.

    hier een mooie review van de GT3:
    http://magazines.drivers-republic.com/driversrepublic/redraw047/?fm=2

    Login om te reageren
  15. Jez zegt

    17 juli 2009 om 20:36

    Nou, in tegenstelling tot de meesten hier, zou ik liever die 9ff hebben! Maar dan wel zonder optische aanpassingen, dan kun je alle lambo/ferrari-rijders op de autobahn lekker in de zeik nemen :P

    Login om te reageren
  16. bozewolf zegt

    17 juli 2009 om 20:45

    ‘k Zei t al eerder…debiel om dit met een GT3 te doen. Ten eerste verneuk je ’t karakter van de GT3, ten tweede heb je als je klaar bent niks meer en minder dan een gekietelde GT2.

    Lame.

    En dat ie sneller is dan de Fezza, ja dat mag ook wel met 250 pk meer. Duh.

    Login om te reageren
  17. CrazyHenkie zegt

    17 juli 2009 om 20:51

    Het lijkt wel aardig wanhopig, om een fors krachterigere Porsche die gemodificeerd is tegenover een standaard Ferrari te zetten. Zet die dan tegenover een Novitec Ferrari, dan is het een eerlijkere strijd.

    Wel leuk trouwens, 290 in z´n vijf rijden, en dan nog vrolijk opschakelen en doorstomen ook :P

    Login om te reageren
  18. Ralph zegt

    17 juli 2009 om 20:53

    Turbo’s is fake!
    Supernatural zoals de F430 Scud is dé manier.

    Maar goed ieder z’n ding.

    Login om te reageren
  19. The Honda Spirit zegt

    17 juli 2009 om 20:56

    Na afgelopen weekend eerst een fabriekstour bij Lamborghini en Maserati te hebben gehad, dacht ik bij het hotel enige rust te kunnen vinden, maar helaas…kan ik geen Ferrari meer zien.

    http://www.youtube.com/rjfmeijer

    Login om te reageren
  20. KamerOlifant zegt

    17 juli 2009 om 20:56

    Wat zitten jullie nou te zemelen dat een opgevoerde Porsche niet vet is?

    Voeren jullie je scootertjes niet op dan?

    Pubers…

    Login om te reageren
  21. bozewolf zegt

    17 juli 2009 om 21:02

    ^ Moe je wel de goeie Porsche pakken…

    en nee, ik had nooit een scooter. Kon ’t kenkergeluid van die dingen niet uitstaan.

    Login om te reageren
  22. e39turbo zegt

    17 juli 2009 om 21:14

    dit is toch geen vergelijking…
    doe dan een novitech f430 tegen een porsche gt3 9ff

    Login om te reageren
  23. sebastianchubasco zegt

    17 juli 2009 om 21:20

    de TGV is weer sneller dan de 9FF porsche, en die heeft weer geen turbo’s sterker nog, dat is een electro waggonie… gatver…

    Login om te reageren
  24. Fre zegt

    17 juli 2009 om 21:30

    de gt3 klinkt tenminste niet zoals een opgefokte civic

    Login om te reageren
  25. w0o0dy zegt

    17 juli 2009 om 21:31

    Wat een klootviool die gast in die 9ff…. 4 meter afstand bij meer dan 200 km/u dan mogen ze je van mij afschieten. En natuurlijk is die 9ff twin-turbo sneller in een rechte lijn, maar als je de tijden van de 660pk RUF RT12 erbij pakt dan zie je dat die nauwelijks (of niet) sneller is. Dus kun je je afvragen hoeveel sneller deze 9ff gt3rs is op een serieuze bergpas of op het circuit.

    Login om te reageren
  26. klootzak1 zegt

    17 juli 2009 om 21:33

    hij maakt meer geluid dan dat die vooruit gaat die ferrari

    Login om te reageren
  27. w0o0dy zegt

    17 juli 2009 om 21:37

    Om nog maar te zwijgen over het feit dat de Scuderia een auto is zoals de fabrikant heeft bedoeld. Een gefocussede auto uit één geheel ipv een getunde 911 die z’n vermogen totaal niet kwijt kan in de bochten…..

    Driving fun? Forget the 9ff. That’s just for showing off and going fast in a straight line.

    Login om te reageren
  28. w0o0dy zegt

    17 juli 2009 om 21:44

    kijk dat bedoel ik dus…… 911 turbo (997) tegen een Scuderia op het circuit…. even wachten tot de 911 eindelijk de bocht door is en even wachten tot we niet voluit kunnen in een rechte lijn en bye bye porker….

    http://www.youtube.com/watch?v=WUJLGA_1wko

    Login om te reageren
  29. AriM6 zegt

    17 juli 2009 om 21:58

    @ Barbara
    En waar zijn ze precies jaloers op ?
    Het is niet zo dat ze allemaal een Scuderia hebben.

    Login om te reageren
  30. klootzak1 zegt

    17 juli 2009 om 22:01

    Hey woody word eens wakker jonge, het echte leven is geen racebaan. En als je wilt knallen ga je toch lekker naar Duitsland, zien ze je veel liever in een opgefokte kever dan in zo een rode patserbak voor mensen met een lulletje van 5mm. En ik zal je iets verklappen, de autobaan is RECHT. (btw die porsche in dat filmpje van jou is een normale 997 turbo)

    Login om te reageren
  31. KamerOlifant zegt

    17 juli 2009 om 22:06

    @wOoOdy: Hoe weet jij dat de 9ff zijn vermogen niet kwijt kan? Heb je erin gereden?

    Login om te reageren
  32. wow zegt

    17 juli 2009 om 22:07

    Nou ferari is een een opgeblazen fiat, fiat heeft aandelen van ferari

    Login om te reageren
  33. w0o0dy zegt

    17 juli 2009 om 22:09

    @klootzak1: ik ben al jaren wakker, daarom weet ik ook dat je aan keihard rechtuit gaan zeer weinig lol gaat beleven en dat is dus ook precies waarom die Porsche het nooit gaat halen bij die Ferrari. Het zit er gewoon niet in…. slechte gewichtsverdeling, korte wielbasis weinig downforce….

    Als je zo’n auto koopt om hard rechtuit te rijden dan ben je in mijn ogen een trieste patser die zich zo nogid moet bewijzen met cijfertjes en eigenlijk niet kan rijden…. hoefde je dat niet en kon je dat wel dan zou je de Scuderia kiezen…. dat is namelijk een echt leuke sportwagen bedoelt voor maximaal genieten van rijden, voertuigbeheersing, jezelf verbeteren, getting it just right… ipv “kijk mij eens! ik heb 750pk en kan heeeeeeel hard hoor!”

    Login om te reageren
  34. w0o0dy zegt

    17 juli 2009 om 22:18

    @KamerOlifant: kijk zelf maar….. best vlot, maar wel braaf wachten tot het einde van de bochten met serieus gasgeven en vooral niet de bocht uit willen knallen met een hoog toerental (en dus turbodruk….)

    http://www.youtube.com/watch?v=Lk4U8WCnm5I

    Login om te reageren
  35. klootzak1 zegt

    17 juli 2009 om 22:20

    Heb jij die GT3RS 9ff al gereden dan? slechte gewichtsverdeling, weinig downforce? Wat een bs. “kijk mij eens! ik heb een rooie ferrari en heb veel geld en een kleine lul!” jaja.. over trieste patsers gesproken, welterusten.

    Login om te reageren
  36. w0o0dy zegt

    17 juli 2009 om 22:27

    @klootzak1: jij wil beweren dat de gewichtsverdeling opeens totaal anders is bij deze 9ff gt3 dan bij een gewone 997 gt3 rs? Nee ik heb de auto niet gereden, maar de video is duidelijk zat.

    De Scuderia is bedoeld voor track day’s net zoals een GT3 rs… er dan wat turbo’s op knallen maakt de auto slechter om serieu/leuks mee te spelen op het circuit…. maar wel sneller (vooral rechtuit).

    Login om te reageren
  37. AMGJunk zegt

    17 juli 2009 om 22:53

    750pk 4WD vs. 510pk RWD..
    Geen onverwachtte uitslag dus..

    Login om te reageren
  38. w0o0dy zegt

    17 juli 2009 om 22:55

    Het is overigens niet zeker dat de 9ff in dit filmpje “maar” 750pk heeft…. er bestaat namelijk ook een 9ff met 950pk….

    Login om te reageren
  39. w0o0dy zegt

    17 juli 2009 om 22:59

    @AMGJunk: geen 4wd hoor… de gt3 is RWD

    Login om te reageren
  40. bozewolf zegt

    17 juli 2009 om 23:45

    De GT3 RS is af-fabriek in balans, mooie scalpel voor een track day of een bochtig bergweggetje.

    Schroef je er 2 blazers op en verdubbel je het vermogen, dan haal je de edge eruit. Er komt wel “edge” terug, maar da’s edge die je in de grindbak of tegen een boom doet belanden. Tis een beetje “tsja, ok”.

    En wederom komisch dat er hier niet wordt gemekkerd over “zal wel niet zo lang meegaan” en “over 5000 km motor aan gort”. Moet er eens een filmpje langsdrijven van een turbotuned Japanners….dan zit het hier opeens vol met expert monteurs, hoor…

    Ach, de Duitse bril..

    Login om te reageren
  41. Specht zegt

    17 juli 2009 om 23:46

    Zelfs al had die Ferrari maar 3pk, dan nog zou ik daar liever in rijden dan in een opgefokte Porsche.

    Login om te reageren
  42. CSL zegt

    18 juli 2009 om 00:48

    Dit is een leuke. M3liter turbo.

    Zie na 2min38sec

    http://www.youtube.com/watch?v=Zm3uG6qEP_E&feature=related

    Login om te reageren
  43. Xxx zegt

    18 juli 2009 om 02:39

    amai die m3 :p hoe die aan 80 ofzo nog echt weelspin maakt meters lang :p is wel lachen

    Login om te reageren
  44. pieter zegt

    18 juli 2009 om 09:52

    Ach, een half uurtje met een laptop aan een GT-R en je hebt 1000 pk.

    Login om te reageren
  45. frank*e zegt

    18 juli 2009 om 11:45

    of je koopt een 430 en schroeft daar 2turbo’s op dan is het eerlijk

    Login om te reageren
  46. Benjamin zegt

    18 juli 2009 om 14:01

    @frank*e

    ah neen dan brand hij nog sneller af en is het zeker niet eerlijk

    Login om te reageren
  47. Benjamin zegt

    18 juli 2009 om 14:05

    Eat this

    http://www.youtube.com/watch?v=TbTa4r49HRc

    Login om te reageren
  48. GuideDog zegt

    18 juli 2009 om 14:06

    @ woody

    het lijkt er bij dat filmpje van jou eerder op dat die porsche turbo wat voorzichtiger rijdt omdat hij zn auto graag heel houdt. Nou moet ik zeggen dt ik zelf porsche fan ben en mss niet geheel objectief kan kijken. Zou zelf ook voor porsche kiezen om zn betrouwbaarheid. J kunt niet dagelijks in een ferrari rijden en dat kan wel in een porsche…

    Login om te reageren
  49. matthis zegt

    18 juli 2009 om 14:08

    zon 430 is net een japanner

    Login om te reageren
  50. Benjamin zegt

    18 juli 2009 om 14:11

    http://en.wikipedia.org/wiki/N%C3%BCrburgring_lap_times

    Ga zelf kijken GT2 vs Scuderia. Je hebt nog vermogenoverschot zat door het feit dat je turbo’s hebt …

    Login om te reageren
  51. 167t1udgyg zegt

    18 juli 2009 om 14:24

    @GuideDog:

    mee eens. daar komt ook nog eens bij dat de porsche een TON goedkoper is.

    Login om te reageren
  52. 167t1udgyg zegt

    18 juli 2009 om 14:38

    het is eerlijker om een Porsche GT2 met die Ferrari 430 Scuderia te vergelijken , liggen kwa prijs bij elkaar (porsche 270k en ferrai 290k) en die porsche is wel sneller zoals benjamin al laat zien.

    Login om te reageren
  53. michel zegt

    18 juli 2009 om 15:25

    woooody kom je nu ook weer met je mxwijf turbo video?

    Login om te reageren
  54. Kieprich zegt

    18 juli 2009 om 20:10

    GT3RS 9Pffff bedoelen jullie…… Beetje jammer allemaal..Zou ze beide wel willen hebben maar dan zal ik er in moeten gaan wonen… Jammer van de turbo’s maar uit ervaring weet ik dat een porsche een rustigere beleving en kun je een heerlijk eind mee rijden, een ferrari is pure emotie en sansatie om in te rijden. Dus het is puur emotie/rationele denkwijze die een merk/auto trekt.
    Maar turbo’s breken de porsche af… als het je dan om de peekaas gaat koop dan een Hemi big block zoek een passend chassis bij schroef er een of meerdere dikke turbo’s of een compressor op enz en je blaast alles van de weg.

    Login om te reageren
  55. w0o0dy zegt

    19 juli 2009 om 00:16

    @Benjamin: wou je iets duidelijk maken met dat filmpje? Was je punt wellicht dat een 911 in racetrim de f430 te snel af is? Ehm, check het volgende lijstje…

    Uitslagen FIA GT2 races

    Ronde 1 op Silverstone
    GT2 Westbrook/Collard Porsche 911 GT3 RS (997)
    GT2 Russo/Perez Companc Ferrari 430
    GT2 Bell/Kirkaldy Ferrari 430
    GT2 Malucelli/Ruberti Ferrari 430
    GT2 Barba Lopez/Cadei Ferrari 430
    GT2 O’Young/Holzer Porsche 911 GT3 RS (997) 2:01:38.252 62 3 LAPS 157.22

    Ronde 2 op Adria
    GT2 Westbrook/Collard Porsche 911 GT3 RS (997)
    GT2 Bruni/Vilander Ferrari F430
    GT2 Cadei/Barba Ferrari F430
    GT2 Holzer/O’Young Porsche 911 GT3 RS (997)
    GT2 Ragginger/Lucchini Porsche 911 GT3 RS (997)

    Ronde 3 op Oschersleben
    GT2 Bruni/Vilander Ferrari F430
    GT2 Holzer/Edwards Porsche 911 GT3 RS (997)
    GT2 Mucke/Makowiecki Aston Martin V8 Vantage
    GT2 Mullen/Niarchos Ferrari F430
    GT2 Ragginger/Lucchini Porsche 911 GT3 RS (997)

    Ronde 4 op Spa
    GT2 50 AF Corse ITA Ferrari F430 Toni Vilander
    GT2 51 AF Corse ITA Ferrari F430 Alvaro Barba Lopez
    GT2 55 CRS Racing GBR Ferrari F430 Chris Niarchos
    GT2 56 CRS Racing GBR Ferrari F430 Andrew Kirkaldy
    GT2 59 Trackspeed GBR Porsche 911 GT3 RS (997) David Ashburn
    GT2 60 Prospeed Competition BEL Porsche 911 GT3 RS (997) E. Collard

    Zoals je ziet winnen de Porsches af en toe en winnen de Ferrari’s af en toe en staan de Ferrari’s vaker met meerdere auto’s op het podium… (8 podium finishes voor de F430 en 4 voor de 997 en beide hebben twee races gewonnen)

    Login om te reageren
  56. sebastianchubasco zegt

    19 juli 2009 om 00:53

    ferrari is natuurlijk al een aantal jaren dominant in de fia gt3 klasse. als je dit een beetje volgt dan weet je het. zijn mensen dan lemans 2009 alweer vergeten, waar porsche nogal een flater heeft geslagen met zijn rsr’s door zo vroeg zo hard te gaan.

    Login om te reageren
  57. verrari zegt

    20 juli 2009 om 10:23

    Dit is appels met peren vergelijken. De Porsche heeft een motor met turbo(s), een makkelijke manier om hoog vermogen te genereren. Opvoeren die druk en je hebt zo 700, 800 pk.

    De Ferrari is atmosferisch, hoogtoerig van natuur en puur. Als je 2 turbo’s op de ferrari schroeft zodat er 750 pk uitkomt en een flinke vleugel op de achterkant zet dan maakt ie gehakt van de porsche.
    Maar dan vermoord je het karakter van de Ferrari, karakter heeft een porsche
    niet. Vandaar al die wanstaltig getunede troep.

    Login om te reageren
  58. BananaFlip zegt

    20 juli 2009 om 10:49

    Heeeeeeeeeerlijk geluid bij gas loslaten en overschakelen!
    De Ferrari-bestuurder denkt in eerste instantie dat ie ‘m wel kan hebben. :lol:

    Login om te reageren
  59. Kieprich zegt

    20 juli 2009 om 11:50

    @verrari
    Die flinke vleugel zal je niet gaan helpen op een recht stuk

    Login om te reageren
  60. quanti zegt

    20 juli 2009 om 14:19

    de 997 GT3 is de beste van heel de 911 familie

    Login om te reageren
  61. diablo zegt

    24 juli 2009 om 12:51

    ik sluit me niet aan bij miura, wel eens van de porsche carrera gt gehoord das zeker een hele verandering.
    en benjamin1 weg met die turbo,s als het niet blaast dan zuigt het.
    als je tog een echte top auto moet kiesen ga dan voor de oude ferrari f40 das pas geweld!!

    Login om te reageren
  62. trevor zegt

    19 augustus 2009 om 00:33

    wat een hoop gelul van een hoop amateurs…..
    ik heb ze allemaal al gereden en naar mijn mening is de carrera gt de ultiemste.
    en dan is alleen de 9ff de enige die niet dagelijks voor het grijpen is maar van een vriend is kleur wit/blauw duits geregistreerd en spint gewoon op rechteind in de 4de versnelling.
    de nieuwe ferrari zul je nooit op de weg zien met vleugels zij hebben als credo downforce zonder spoilers dus alleen via chassis.
    aankomend september ga ik testen de nieuwe 458 geen spoilers kijk de cijfers maar hoeveel downforce hier onstaat bij een snelheid van 120 km…..
    en dat gescheld over turbo sucks en opgeblazen kevers en fiats losers stuk voor stuk alleen jaloezie zie ik hier triest hoor laat iedereen in z’n waarde wat mooi is en wat goed is ik weet waar ik over praat.
    (gereden alles wat hierboven voorbij komt behalve veyron)
    en als je het niet gereden hebt kun je hier ook geen mening over hebben wat geschreven word in de pers zijn persoonlijke ervaringen…..

    Login om te reageren
  63. joppie zegt

    13 december 2010 om 11:17

    veel stuurlui aan de wal hier. heeft iemand wel eens een dagje circuit ueberhaupt gedaan? hoog playstationboys!

    Login om te reageren

Geef een reactie Reactie annuleren

Je moet ingelogd zijn op om een reactie te plaatsen.

Autoblog

  • Home
  • Lease
  • Rijtesten
  • Adverteren
  • Nieuwsbrief
  • Privacy
  • Huisregels
  • Over ons
  • Disclaimer
  • Algemene voorwaarden
  • Consent

Merken

  • Alfa Romeo
  • Aston Martin
  • Audi
  • Bentley
  • BMW
  • Bugatti
  • Chevrolet
  • Citroën
  • Cupra
  • Dacia
  • Donkervoort
  • Ferrari
  • Fiat
  • Ford
  • Honda
  • Hyundai
  • Infiniti
  • Jaguar
  • Jeep
  • Kia
  • Lada
  • Lamborghini
  • Lancia
  • Land Rover
  • Lexus
  • Lotus
  • Lynk & Co
  • Maserati
  • Mazda
  • Mercedes-Benz
  • MINI
  • Mitsubishi
  • Morgan
  • Nissan
  • Opel
  • Peugeot
  • Polestar
  • Porsche
  • Renault
  • Rolls-Royce
  • Saab
  • Seat
  • Skoda
  • Smart
  • SsangYong
  • Subaru
  • Suzuki
  • Tesla
  • Toyota
  • Volkswagen
  • Volvo

Social

Download onze apps

Download de iPhone app Download de Android app

Autoblog.nl

© 2004 – 2025 Autoblog · Powered by Truer than North