• Spring naar de hoofdnavigatie
  • Door naar de hoofd inhoud
Autoblog.nl

Autoblog.nl

  • Home
  • Formule 1 »
    • Max Verstappen
  • Automerken
  • Occasions
  • Podcasts
  • Rijtesten
  • Video’s »
    • Alles
    • Autoshows
    • Aankoopadvies
    • Mijn auto
    • Rijtesten
  • EV’s
  • Spots »
    • Upload
  • Login

Porsche Turbo Speedster: 9ff Speed9 (650 pk)

Auteur: robbie, gepost 21 november 2009 om 12:02 – 28 Reacties

9ff Speed9
Als Porsche speciale modellen kan maken met een retro touch dan kunnen wij dat ook moeten ze bij 9ff gedacht hebben. En dus hebben ze een gloednieuwe 911 Turbo grondig verbouwd. En dan heb ik het niet alleen over wat spoilers, bumpers en andere velgen. Ze hebben er een echte speedster van gemaakt.

Dat is allereerst te zien aan de kortere voorruit, maar ook aan het feit dat de achterkant compleet verbouwd is. De plaatst waar normaal het canvas klapdak is opgeborgen heeft 9ff compleet verbouwd. En uiteraard is de motor ook niet met rust gelaten. De zescilinder levert nu 650 pk en 890 Nm, wat voor prestaties dat oplevert zegt 9ff nog niet. De Speed9 zal namelijk pas officieel onthuld worden op de Essen Motorshow die begin december van start gaat. We wachten in spanning af!

Ook interessant!

  • Porsche Panamera Turbo S E-Hybrid rijtest video
    Porsche Panamera Turbo S E-Hybrid rijtest video
  • Porsche Cayenne Turbo GT rijtest video
    Porsche Cayenne Turbo GT rijtest video
  • BMW M8 Competition Cabrio vs Porsche 911 Turbo S Cabrio
    BMW M8 Competition Cabrio vs Porsche 911 Turbo S Cabrio
  • Porsche komt met übersportieve Cayenne

Nieuwste artikelen

  • Is dit de lelijkste politieauto ter wereld?
  • Tesla eindigt onderaan in nieuw betrouwbaarheidsonderzoek
  • Nu officieel in beeld: de Koreaanse RS6-killer!
  • Hoonigan gaat ondersteboven in nieuwe Gymkhana
FacebookTweetPinLinkedIn

911, 997, 9ff, Cabrio, essen-2009, Porsche, tuning, turbo

Vorig bericht: « Video: Aston Martin DB9 vs boom, wie wint?
Volgend bericht: Gefeliciteerd! Mercedes W124 is 25 jaar jong »

Lees Interacties

Reacties

  1. JeremyB zegt

    21 november 2009 om 12:04

    Niet verkeerd! maar heeft hij nog een dak of niet?

    Login om te reageren
  2. anniearno zegt

    21 november 2009 om 12:06

    Ziet er lekker uit! Alleen die uitlaten in het midden vind ik niet echt bij een 911 passen. Ze hebben inderdaad de hele achterkant flink verbouwd, maar of het er mooier op is geworden…

    Login om te reageren
  3. screamworks zegt

    21 november 2009 om 12:06

    Ik vind ‘m niet zo heel erg goed gelukt. Vooral de achterkant niet. Zonde.

    Login om te reageren
  4. EvilestFool zegt

    21 november 2009 om 12:09

    Wat een lelijk ding. Maar de GT-R bumper vind ik wel humor.

    Login om te reageren
  5. porsche_fan zegt

    21 november 2009 om 12:14

    hij heeft tiptronic!?

    Login om te reageren
  6. luc zegt

    21 november 2009 om 12:15

    yeah.. een dure 911 kopen, en die dan voor heel veel geld laten tunen;
    En dan lijkt je 911 opeens op een getunede porsche boxter.
    Nee, doe mij maar een mooie standaard 911
    (motorupdate uiteraard wel welkom :d)

    Login om te reageren
  7. Cayman zegt

    21 november 2009 om 12:25

    Wowzers…snel die Cayman een schop geven. En de lotto erbij winnen.

    Login om te reageren
  8. Ari zegt

    21 november 2009 om 12:37

    Dubai-material…

    Login om te reageren
  9. PCCB zegt

    21 november 2009 om 12:43

    Ik denk niet dat dit de nieuwste Turbo is. Als je naar het interieur kijkt zie je dat deze nog voorzien is van de oude Tiptronic S-bak en het vroegere navigatiesysteem.

    Voor de rest wel een originele manier om je 911 te tunen. Hoewel ik de retro-targa bodykit wel kon appreciëren, vind ik dit eerder retro met een overdaad aan tuner-prullaria dat we reeds o-zo vele keren op de 911 hebben gezien.

    Login om te reageren
  10. troublesome88 zegt

    21 november 2009 om 12:59

    650pk uit een 6cilinder, petje af 9ff..

    Login om te reageren
  11. roller79 zegt

    21 november 2009 om 13:01

    in 1 woord… lelijk!

    Login om te reageren
  12. M-lover zegt

    21 november 2009 om 13:41

    leuk ding, maar gewoon onbruikbaar als enigste auto… ach, daar koop je dit niet voor… doe er mij maar eentje :P

    Login om te reageren
  13. Megakix zegt

    21 november 2009 om 13:41

    Kijk, nú heeft Porsche het wèl ! Niet qua uiterlijk van deze auto (persé), maar ze hebben eindelijk wat ‘vermogenswinst’ ten opzichte van de concurrent !

    Login om te reageren
  14. MartijnGizmo zegt

    21 november 2009 om 14:06

    Nissan belde net, ze willen hun GT-R-bumper terug…

    Login om te reageren
  15. CarWasher zegt

    21 november 2009 om 14:43

    Mag ik even vragen wat hun doelstelling was? een snelle auto en geen enkel compromis?
    want die achterkant is me een partij lelijk ^^

    Login om te reageren
  16. 911GT2 zegt

    21 november 2009 om 15:26

    Tja ik kan hier ook niet echt warm van worden doe mij maar een gewone 911 turbo… zonder cabriodak overigens!

    Login om te reageren
  17. JIFF zegt

    21 november 2009 om 16:33

    JIFF vindt hem wel mooi.

    Vooruit korter? Niet veel dan… Mag nog best een paar centimter vanaf…

    Login om te reageren
  18. loldrol zegt

    21 november 2009 om 18:17

    nie mis ma geef mij toch maar nen carrera gt ze ne
    ik bedoel tja tis gewoon vet lelijk

    Login om te reageren
    • Svensson zegt

      21 november 2009 om 18:59

      @loldrol:

      “nen carrera gt ze ne”? Wat is dat voor een uitvoering dan?

      Login om te reageren
  19. Svensson zegt

    21 november 2009 om 18:58

    Yuch, wat een afzichtelijke bodykit zeg, afschuwelijk..

    Doe mij maar gewoon een GT3 RS 3.8, dan ben ik al tevreden 8)

    Login om te reageren
  20. edgar zegt

    21 november 2009 om 20:21

    ik ben niet zo weg van die achterkant dus niet voor mij en ook al niet omdat ze er zo’n japans gtr-bumpertje op hebben geplakt. dat was toch concurentie?

    Login om te reageren
  21. Jesper zegt

    21 november 2009 om 20:56

    Wat een prachtbak!! :o
    En die achterkant is het hé-le-maal! Hebben hebben! Hij doey me onwillekeurig denken aan een Spyder 550 RS. Retro.

    @ PCCB:
    Het viel mij ook al op dat ze niet de PDK bak hebben gebruikt, misschien deze bak omdat een PDK niet herhaaldelijk die 650 pk en 890 Nm voor zijn kiezen mag of kán krijgen? ;)

    Als ik één Porsche mocht, zou dit hem zijn. No doubt.
    Wallpaper bitte. ;)

    Login om te reageren
  22. BananaFlip zegt

    22 november 2009 om 11:18

    Dat ziet er wel ernstig bruut uit.
    Niks om te hebben, maar ernstig bruut om te zien.
    Zoals al vaker gezegd, een smurfblauwe Turbo PDK is voldoende.

    Login om te reageren
  23. EJS zegt

    22 november 2009 om 12:01

    Persoonlijk vind ik hem mooier dan een gewone 911 cabrio! Zwz vind ik het speedster concept al gewoon heel mooi, het past bij een 911, en het is wat mij betreft mooi uitgevoerd! Nog iets minder overdreven bumpersetje erop en gaan maar..

    Login om te reageren
  24. phantom zegt

    22 november 2009 om 19:45

    zoho die is ff snel!!

    Login om te reageren
  25. Cantago zegt

    22 november 2009 om 21:33

    Ziet er weer super uit! Alleen de voorkant doet me een klein beetje aan een GT-R denken, en dat vind ik wel jammer…

    Login om te reageren
  26. Mr. Dj M. zegt

    23 november 2009 om 18:14

    Dit is wel heel gaaf, maaarhhh ik mis wel de speedster heuveltjes achter de stoelen!

    Login om te reageren
  27. Tqueen zegt

    13 januari 2010 om 10:59

    van de voorkant ziet hij er wel goed uit maar van de achterkant??? Ik heb maar een vraag: Why?

    Login om te reageren

Geef een reactie Reactie annuleren

Je moet ingelogd zijn op om een reactie te plaatsen.

Autoblog

  • Home
  • Lease
  • Rijtesten
  • Adverteren
  • Nieuwsbrief
  • Privacy
  • Huisregels
  • Over ons
  • Disclaimer
  • Algemene voorwaarden
  • Consent

Merken

  • Alfa Romeo
  • Aston Martin
  • Audi
  • Bentley
  • BMW
  • Bugatti
  • Chevrolet
  • Citroën
  • Cupra
  • Dacia
  • Donkervoort
  • Ferrari
  • Fiat
  • Ford
  • Honda
  • Hyundai
  • Infiniti
  • Jaguar
  • Jeep
  • Kia
  • Lada
  • Lamborghini
  • Lancia
  • Land Rover
  • Lexus
  • Lotus
  • Lynk & Co
  • Maserati
  • Mazda
  • Mercedes-Benz
  • MINI
  • Mitsubishi
  • Morgan
  • Nissan
  • Opel
  • Peugeot
  • Polestar
  • Porsche
  • Renault
  • Rolls-Royce
  • Saab
  • Seat
  • Skoda
  • Smart
  • SsangYong
  • Subaru
  • Suzuki
  • Tesla
  • Toyota
  • Volkswagen
  • Volvo

Social

Download onze apps

Download de iPhone app Download de Android app

Autoblog.nl

© 2004 – 2025 Autoblog · Powered by Truer than North