• Spring naar de hoofdnavigatie
  • Door naar de hoofd inhoud
Autoblog.nl

Autoblog.nl

  • Home
  • Formule 1 »
    • Max Verstappen
  • Automerken
  • Occasions
  • Podcasts
  • Rijtesten
  • Video’s »
    • Alles
    • Autoshows
    • Aankoopadvies
    • Mijn auto
    • Rijtesten
  • EV’s
  • Spots »
    • Upload
  • Login

QuickSilver maakt duurste uitlaat ter wereld voor Veyron

Auteur: Dizono, gepost 18 februari 2015 om 22:24 – 49 Reacties

Bugatti Veyron Supersport


Althans, dat beweert de fabrikant zelf. Maar of ze nu wel of niet gelijk hebben, duur is deze auspuff absoluut. Hoe duur vraag je? Dat lees je na de breek, schotelen we je gelijk een lekker geluidje voor.

Dat hangt er een beetje vanaf wat je wil. Neem je genoegen met roestvast staal, dan ben je al voor iets meer dan 15.000 euro ex. VAT spekkoper. Het uitlaatsysteem kwam jaren terug al eens voorbij, voornamelijk omdat hij met 11,6 kilo fors lichter is dan het origineel dat 19 kilo weegt, al zal het goddelijke geluid ook meegespeeld hebben.

Echt leuk wordt het wanneer je je Bugatti Veyron Super Sport of Grand Sport Vitesse bij QuickSilver achterlaat. Ze monteren dan een titanium uitlaatsysteem dat nog maar half zoveel weegt als het origineel, rond de 10 kilo dus. Je rijdt er niet opeens als een Sjonnie bij met je upswept DTM-uitlaat, het titanium exemplaar van QuickSilvers is vanbuiten met het oog niet te onderscheiden van een origineel uitlaatsysteem. Met het oor des te meer, want het geluid is fenomenaal. Een video’tje van een revvende Veyron Super Sport met tita uitlaat check je HIERRR.

Quicksilver Bugatti Veyron

Oja, de prijs… Daar was het natuurlijk allemaal om te doen. QuickSilver zal je na installatie van de uitlaat een rekening voorschotelen van 26.760 Britse ponden, ex belasting. Dat is omgerekend 36.311 euro exclusief btw! Daar had je ook een leuke Alpina B10 4.6 Touring voor kunnen kopen, of de Audi S8 die van Beckham en Sneijder is geweest. En dan houd je in beide gevallen nog wisselgeld over. Overigens zal een Veryon-eigenaar 36 mille waarschijnlijk ook wisselgeld vinden, dus die ligt er niet wakker van.

Ook interessant!

  • Zo duur is de duurste parkeerplek ter wereld
  • Gespot - De foutste S 63 AMG ter wereld?
  • duurste Supra ter wereld
    Officieel: de duurste Supra ter wereld [updated]
  • Video: grootste F1-auto van Lego ter wereld
    Video: grootste F1-auto van Lego ter wereld

Nieuwste artikelen

  • Deze iconische auto’s brachten dit weekend miljoenen op
  • Heeft deze occasion het record ‘snel kilometers maken’ in de pocket?
  • Staat de toekomst van de eigen auto op het spel?
  • Max Verstappen staat er voortaan alleen voor
FacebookTweetPinLinkedIn

Bugatti, quicksilver, sound, supersport, tuning, uitlaat, veyron, vitesse

Vorig bericht: « Gevonden! Foto’s en locatie van verlaten Japanse collectie [updated]
Volgend bericht: Te koop: De Tomaso Guara Barchetta met BMW V8 »

Lees Interacties

Reacties

  1. Edge zegt

    18 februari 2015 om 22:29

    Godverdomme wat een geluid! Ik zou er bijna bang van worden

    Login om te reageren
  2. jrk68 zegt

    18 februari 2015 om 22:32

    Net nu ik dacht dat we verlost waren van die ellende met alle speciale kleurtjes….

    Login om te reageren
    • bofkont zegt

      19 februari 2015 om 10:10

      @jrk68: Niemand zegt toch dat je het artikel moet lezen ;)

      Login om te reageren
      • tupperware zegt

        19 februari 2015 om 17:09

        @bofkont:
        Waar maak jij uit op dat hij het artikel gelezen heeft..?

        Login om te reageren
  3. ettie zegt

    18 februari 2015 om 22:34

    Nou dan heb je toch mooi 10kg bespaard op je 2 ton wegende auto.

    Login om te reageren
    • raym zegt

      18 februari 2015 om 23:19

      @ettie: nou dan ga je toch weer 0.00000001 seconden sneller naar de 100 waarschijnlijk

      Login om te reageren
      • ettie zegt

        19 februari 2015 om 07:34

        @raym: ik denk dat een abonnement op de sportschool een goedkopere oplossing is.;-)

        Login om te reageren
        • 888natan zegt

          19 februari 2015 om 15:14

          @ettie: tijd kost ook geld he ;)

          Login om te reageren
          • dawwg zegt

            19 februari 2015 om 15:29

            @888natan: Ja, maar dat is een eenzijdige implicatie, veel rijke stinkerds denken dat geld alles compenseert; ook een kilootje of 50-100 overgewicht, een kleine plasser of te weinig tijd met je kinderen doorbrengen ….

            Login om te reageren
            • burninrubber zegt

              19 februari 2015 om 17:00

              @dawwg: Over het algemeen leven mensen met meer geld juist gezonder, ze eten beter en besteden meer tijd aan sport. Daarnaast kan je als je het goed doet eerder met pensioen danwel je eigen tijden bepalen waardoor je meer tijd met je kinderen kan besteden.

              Login om te reageren
            • 888natan zegt

              19 februari 2015 om 17:20

              @dawwg: niet iedereen over één kam scheren.

              Login om te reageren
          • ettie zegt

            19 februari 2015 om 17:36

            @888natan: laten we er gemakshalve maar van uitgaan dat je de financiën wel op orde hebt als je meer dan een miljoen voor een auto op tafel legt.

            Login om te reageren
    • lucasvang zegt

      19 februari 2015 om 13:04

      @ettie: hahah u made my day

      Login om te reageren
  4. 87sandyd zegt

    18 februari 2015 om 22:45

    Wat ik vooral mooi vind is dat de aftermarket uitlaat niet te onderscheiden is van het orgineel…sommige aftermarket uitlaten geven een prachtig geluid maar kunnen de looks aardig verneuken imo

    Login om te reageren
  5. maseratizzzzzzzz zegt

    18 februari 2015 om 22:48

    Wat een prestatie de duurste uitlaat. Als het nou ook nog eens lekker klonk snapte ik het nog een beetje…

    Login om te reageren
    • donvincenzo zegt

      18 februari 2015 om 22:57

      @maseratizzzzzzzz: Ik kan volgende week met een uitlaat komen die nog veeeel duurder is. Ik vraag er een miljoen euro voor. Hij is wel van karton, maar ja, wat boeit dat?

      Login om te reageren
      • ettie zegt

        19 februari 2015 om 17:56

        @donvincenzo: die van mij is van lucht gemaakt en kost het dubbele, ik kreeg alleen wat klachten over brand in de motorruimte. Heb nu besloten om ze enkel voor ferrari en lamborghini te leveren.

        Login om te reageren
  6. jorisk zegt

    18 februari 2015 om 22:48

    Als je een leuk geluidje wil, kun je beter die S8 kopen.. #V10

    Login om te reageren
  7. Kvgorp zegt

    18 februari 2015 om 22:48

    Was het niet zo’n clausule in de koopovereenkomst waar in staat als je de Veyron op wat voor manier aanpast, motorisch gezien dan is het einde garantie en onderhoud bij een erkend dealer?

    Login om te reageren
    • rikus zegt

      18 februari 2015 om 22:54

      @kvgorp: ik zal direct even de papieren erbij pakken.

      Login om te reageren
      • Kvgorp zegt

        18 februari 2015 om 23:05

        @rikus: leuk hè modelbouw. Krijg je van die boekjes bij hoe alles in elkaar moet.

        Login om te reageren
        • rikus zegt

          19 februari 2015 om 10:31

          @kvgorp: Geen idee, m’n zoon is nog maar 5.. Beetje te jong voor dat soort hobby’s.

          Login om te reageren
    • raym zegt

      18 februari 2015 om 23:22

      @kvgorp: ach van de meeste veyrons is 2 jaar garantie periode toch al verlopen.

      Login om te reageren
      • Kvgorp zegt

        18 februari 2015 om 23:30

        @raym: maar ik geloof niet dat je er zomaar mee naar de vw dealer op de hoek kunt gaan voor een beurtje toch?

        Login om te reageren
    • knipperlichtje zegt

      18 februari 2015 om 23:36

      @kvgorp: dat is bij elke auto zo. Als er een verband tussen een eigen aanpassing en een mankement gevonden kan worden kun je naar je garantie zwaaien.

      Login om te reageren
    • Edge zegt

      19 februari 2015 om 01:36

      @Kvgorp: Met uitzondering van die door de dealers aangeboden tuningpakketjes (Volvo’s Polestar upgrades bijvoorbeeld) gooi je met elke motorische aanpassing je garantie weg. Zou anders wel makkelijk zijn. Koop je een nieuwe auto, schroef je er een turbo op met veel te veel druk waardoor de motor het niet meer trekt (of iets dergelijks) en dan zou de dealer het vervolgens ook nog onder garantie moeten maken.

      Login om te reageren
    • gregorius zegt

      19 februari 2015 om 08:38

      @Kvgorp: einde onderhoud? Dat krijg je er dus niet bij; moet je mooi zelf dokken:
      Gebasseerd op 20000 km in de eerste 4 jaar.
      “Veyron, £56,000 for services (£13,465 for the first service, £6000 of that is labour),
      £101,200 for tyres (need to be replaced every 2500 miles according to Bugatti),
      £29,900 for 4 new wheels (replaced on every third set of tyres as recommended by Bugatti). “

      Login om te reageren
  8. nathoes zegt

    18 februari 2015 om 22:48

    Klinkt bruut! Maar dat filmpje is wel in een garage gemaakt. Versterkt het geluid

    Login om te reageren
  9. philipf zegt

    18 februari 2015 om 22:53

    Die prijs maakt inderdaad niks uit. Als je die auto al kan betalen… en het onderhoud niet te vergeten

    Login om te reageren
  10. biohazardracer zegt

    18 februari 2015 om 22:53

    Straight from hell!!!!. Zoals een veyron hoort te klinken. En waarom hadden ze dit bij bugatti zelf niet kennen doen? Had de kopers weer €36.000 gescheeld (niet dat ze er wakker van zullen liggen)

    Login om te reageren
  11. speedzz zegt

    18 februari 2015 om 22:57

    Statonaire klinkt hij als een nissan gtr :-)

    Login om te reageren
  12. Corrado16v zegt

    18 februari 2015 om 23:29

    Dat ze voor een 36k dure uitlaat maar even een fly-by in de promo verwerken. Want zo’n half uit elkaar liggende Veyron die een paar keer revd is nou ook niet echt verkoop waardig.

    Login om te reageren
    • thezonda zegt

      19 februari 2015 om 00:58

      @Corrado16v: Grote kans dat dat nog komt als hij helemaal klaar is.

      Login om te reageren
  13. jorden zegt

    18 februari 2015 om 23:52

    T ziet er wel als een simpel stukje staal uit voor dat geld! Dan zien de buizen van pagani er stuk indrukwekkender uit! Die gebruiken ook titanium trouwens.

    Login om te reageren
  14. papapilo zegt

    19 februari 2015 om 00:21

    Monster unleashed, bruut geluid zeg

    Login om te reageren
  15. drugsrunner zegt

    19 februari 2015 om 00:38

    -edit: check-

    Login om te reageren
  16. gtwillem zegt

    19 februari 2015 om 01:02

    37k is voor een Veyron SS niet zo veel extra. En je krijgt wel dat beetje beleving wat je gewoon wilt in zo’n auto. Als ik tien stuks had staan, had ik er negen laten voorzien met zo’n eindpijp want kwantumkorting enzo.

    Login om te reageren
    • Gulli zegt

      19 februari 2015 om 07:42

      @gtwillem: Precies, want in 2.5 seconden naar de 100 en een top van 430 wordt ook zo saai op den duur ;)

      Login om te reageren
      • w0o0dy zegt

        19 februari 2015 om 09:32

        @Gulli: hilarisch dit soort reacties… Ook meneer Perridon heeft geen baan in de achtertuin waar hij 400 kan halen dus afgezien van een ritje naast een testrijder van Bugatti zal vrijwel geen eigenaar ooit 400hebben gehaald. De auto supersnel en verder kennelijk niet praktisch genoeg om daadwerkelijk te gebruiken en niet leuk genoeg ivt een 918, P1, Laferrari of Agera R. Voor comfort kun je beter een Bentley kopen… Dus ja deze “rijdt als een golf” hypercar is één van de saaiste hypercars…

        Login om te reageren
        • gtwillem zegt

          19 februari 2015 om 12:25

          @w0o0dy: persoonlijk vind ik jou reactie nog hilarischer! Een Veyron saai noemen! Heb je er wel eens in een gereden? Het is een zeer bijzonder stukje techniek. Zie het als een Parmignon horloge, zo een die tot 200 jaar op de nanoseconde perfect blijft lopen, geheel mechanisch. Je gaat het nooit meemaken, maar het is de gedachte van de engineering erachter. Je kan een Bugatti veel noemen, maar saai…

          Login om te reageren
          • w0o0dy zegt

            19 februari 2015 om 13:59

            @gtwillem: nee en weet je? Het ding boeit me weinig. Als ik 500miljoen achter mijn naam had staan kwam er veel leuks op het boodschappenlijstje maar geen Veyron. Als mensen niet snappen dat snel niet gelijk staat aan leuk of spannend dan snappen ze in mijn ogen weinig van wat autorijden leuk maakt. Maar hé, ik heb dan ook de originele breedte bandjes op mijn 20jaar oude mx-5 naast allerlei kleine aanpassingen die het ding leuker maken maar niet sneller… Dus wat weet ik er nou van?

            Login om te reageren
            • gtwillem zegt

              19 februari 2015 om 14:10

              @w0o0dy: een MX-5 heeft zeker een hogere funfactor. En de Veyron niet in je top 100 te staan. Allemaal duidelijk en logisch. Maar saai?

              Login om te reageren
            • torsen zegt

              19 februari 2015 om 17:47

              @w0o0dy: Volgens mij heb je ‘net zo makkelijk te rijden is als een Golf’ maar even verkort naar ‘rijd als een Golf’ of niet?
              Verder begrijpelijk hoor, dat je liever iets speels rijd. Maar volgens mij is een Veyron een ervaring opzich om mee te maken.
              Of het leuk blijft is een andere…

              Login om te reageren
  17. MullerG zegt

    19 februari 2015 om 03:22

    Jezus, er is echt geen kut te horen op dat filmpje. Blijf me verbazen over hoe amateuristisch dit soort bedrijven hun waren blijven aanprijzen. Niet om aan te gluren (in dit geval niet om aan te horen)………

    Login om te reageren
  18. g40freak zegt

    19 februari 2015 om 05:15

    Ze zijn de duurste.
    Houd dat in dat er dus nog meer veyron uitlaat maak meneren zijn?
    En wat kosten hun uitlaten dan?
    Zijn dat budget uitlaatjes?
    Of zijn ze gewoon de enige, dus automatisch de duurste?
    vragen,vragen….

    Login om te reageren
    • ettie zegt

      19 februari 2015 om 07:36

      @g40freak: volgens mij hebben de carbonkabouters van mansory ook een systeem voor deze über volkswagen

      Login om te reageren
      • g40freak zegt

        19 februari 2015 om 18:59

        @ettie: ook niet echt de halfords onder de tunerTs… (los van het feit dat de een net failliet is, maar dit terzijde :)

        Login om te reageren
  19. mrrallycross zegt

    19 februari 2015 om 07:38

    Doe mij voor dat geld dan maar gewoon een rx7 met wankelmotor en soort van open uitlaat, veel meer geluid!

    Login om te reageren
  20. st33fie zegt

    19 februari 2015 om 11:33

    Hoe noemen ze dat ookalweer reassuringly expensive toch

    Login om te reageren

Geef een reactie Reactie annuleren

Je moet ingelogd zijn op om een reactie te plaatsen.

Autoblog

  • Home
  • Lease
  • Rijtesten
  • Adverteren
  • Nieuwsbrief
  • Privacy
  • Huisregels
  • Over ons
  • Disclaimer
  • Algemene voorwaarden
  • Consent

Merken

  • Alfa Romeo
  • Aston Martin
  • Audi
  • Bentley
  • BMW
  • Bugatti
  • Chevrolet
  • Citroën
  • Cupra
  • Dacia
  • Donkervoort
  • Ferrari
  • Fiat
  • Ford
  • Honda
  • Hyundai
  • Infiniti
  • Jaguar
  • Jeep
  • Kia
  • Lada
  • Lamborghini
  • Lancia
  • Land Rover
  • Lexus
  • Lotus
  • Lynk & Co
  • Maserati
  • Mazda
  • Mercedes-Benz
  • MINI
  • Mitsubishi
  • Morgan
  • Nissan
  • Opel
  • Peugeot
  • Polestar
  • Porsche
  • Renault
  • Rolls-Royce
  • Saab
  • Seat
  • Skoda
  • Smart
  • SsangYong
  • Subaru
  • Suzuki
  • Tesla
  • Toyota
  • Volkswagen
  • Volvo

Social

Download onze apps

Download de iPhone app Download de Android app

Autoblog.nl

© 2004 – 2025 Autoblog · Powered by Truer than North