• Spring naar de hoofdnavigatie
  • Door naar de hoofd inhoud
Autoblog.nl

Autoblog.nl

  • Home
  • Formule 1 »
    • Max Verstappen
  • Automerken
  • Occasions
  • Podcasts
  • Rijtesten
  • Video’s »
    • Alles
    • Autoshows
    • Aankoopadvies
    • Mijn auto
    • Rijtesten
  • EV’s
  • Spots »
    • Upload
  • Login

Raad eens wat het kostte om deze Aston te laten fixen

Auteur: Author, gepost 11 januari 2017 om 16:02 – 78 Reacties

DB9


De eigenaresse was het in elk geval niet eens met het bedrag op de factuur.

Mevrouw was aanvankelijk dolblij met haar DB9 (in Canada ongeveer 200.000 dollar waard) in de bijzondere kleur Skyfall Silver, een tint die uiteraard verwijst naar de gelijknamige Bond-film. Alles goed en wel, tot de eigenaresse een slippertje maakte met deze fikse schade tot gevolg. Zij, Jessica Liu, schoot naar eigen zeggen zonder verklaring van de weg af waarna het rechter voorwiel een steen raakte. We laten het maken van vrouwen- en Aziaten-kunnen-niet-rijden-grapjes even aan jullie over.

Liu had de auto nog maar kort in haar bezit, bovendien was de DB9 (rijtest) slechts WA-verzekerd. Waarom weten we niet, het ís zo. Vervolgens bracht een gespecialiseerde Aston Martin-garage haar een bedrag van 132.000 Canadese dollars in rekening voor het repareren van de prachtige DB9. De bron somt de volgende zaken op met de bijbehorende bedragen:

  • Skyfall Silver lak: $ 900
  • Een koplamp: $ 7.000
  • Twee keramische remschijven: $ 30.000 + arbeid
  • Een nieuw subframe: $ 25.000 + arbeid

De eigenaresse is woest. Ze hoeft de auto niet eens meer terug. In plaats daarvan wil ze haar geld terug van de dealer omdat ze de DB9 niet meer vertrouwt en er ook niet meer in durft te rijden. Liu neemt nu advocaten in de arm om de kwestie alsnog op te laten lossen. Als kosten daadwerkelijk een dingetje zijn, adviseren we haar van harte om dat vooral niet te doen. Een rij-/slip-/driftcursus is een veel beter idee. (Via: Richmond News)

Ook interessant!

  • Video: Aston Martin Bulldog op openbare weg gespot
    Video: Aston Martin Bulldog op openbare weg gespot
  • Video: Aston Martin DBX met Mercedes zescilinder
    Video: Aston Martin DBX met Mercedes zescilinder
  • Aston Martin Valkyrie is ein-de-lijk af
  • Aston Martin Vantage grille
    Aston Martin Vantage grille issue opgelost

Nieuwste artikelen

  • Gespot – Heerlijke Lancia Delta restomod in goed gezelschap
  • Waarom Lando Norris geen straf kreeg bij het inhalen van Tsunoda
  • LANDO NORRIS IS DE F1 WERELDKAMPIOEN VAN 2025
  • De enige Bugatti EB110 op Nederlands kenteken is gespot!
FacebookTweetPinLinkedIn

Aston Martin, canada, crash, db9, geld, schade, vrouwen

Vorig bericht: « Lease maar: Fiat Tipo of Skoda Octavia
Volgend bericht: Cruise control bij gladheid? NIET doen! »

Lees Interacties

Reacties

  1. granlusso zegt

    11 januari 2017 om 16:07

    Gaan we weer, wist niet dat Canadezen ook al zo erg waren… Lekker sue’en om je eigen domme fouten te verbloemen.

    Login om te reageren
    • lincoln zegt

      11 januari 2017 om 16:15

      @granlusso:

      Niet iedereen is een slappe fag die zich laat naaien door een “specialist” ..

      Login om te reageren
    • 87sandyd zegt

      11 januari 2017 om 16:32

      @granlusso: Of de auto is daadwerkelijk zonder inbreng van de bestuurdster van de weg geraakt?

      Login om te reageren
    • roppp zegt

      11 januari 2017 om 19:10

      @granlusso: wat mij altijd verbaasd, is dat mensen zo’n auto niet gewoon allrisk verzekeren. Maar ja, aan de andere kant……. Ook half ZZP’end Nederland werkt onverzekerd rond (zowel qua aansprakelijk als arbeidsongeschiktheid).

      Login om te reageren
      • hplh zegt

        11 januari 2017 om 19:51

        @roppp: het zal waarschijnlijk een goed te dragen risico zijn voor de eigenaresse.

        Login om te reageren
    • pinut187 zegt

      11 januari 2017 om 21:31

      @granlusso: is een Chinees..

      Login om te reageren
  2. roelfinus zegt

    11 januari 2017 om 16:08

    Geen all-risk?? Eigen schuld, dikke bult dan (ervan uitgaande dat all-risk in Canada mogelijk is, maar lijkt me wel).

    Het is een beetje zoals in een Telfort-reclame: ”Van op de verzekering besparen naar zitten op de blaren” ;-)

    Login om te reageren
    • lekkaah zegt

      11 januari 2017 om 16:23

      @roelfinus: wat heeft dat met deze belachelijke rekening te maken.. typisch nls.. als het verzekerd is interesseert het me geen reet.. vervolgens wel klagen als je zorgverzekering weer een tientje duurder wordt volgend jaar..

      Login om te reageren
      • roelfinus zegt

        11 januari 2017 om 23:14

        @lekkaah: Je hebt niet begrepen wat ik bedoel:

        Van tevoren is duidelijk dat een Aston Martin rijden ongelofelijk duur is. Daar kies je als koper voor. Onderhoud, operationele lasten en schade zijn zeer kostbaar. Een BMW-rijder hoort ook te weten dat zijn/haar onderhoud vijf keer duurder is dan het onderhoud van een Fiat.

        Ik vind het dan ongelofelijk dat deze mevrouw niet kiest voor een all-risk verzekering, terwijl zij van tevoren had kunnen ruiken wat de kosten van deze auto kunnen zijn. De garagerekening kun je belachelijk vinden, dat kost het nou eenmaal, dat is bij voorbaat bekend.

        Het gaat niet om ”als het maar verzekerd is, dan maakt het geen bal uit”, het gaat erom dat deze mevrouw het risico op een dergelijke rekening, mocht zij ooit schade rijden, bewust heeft genomen en dat ze daarom inderdaad op de blaren moet zitten.

        Login om te reageren
    • stamp zegt

      11 januari 2017 om 16:29

      @roelfinus: Verzekeren moet je alleen doen met risico’s die je niet zelf kunt dragen. Een DB9 rijden en het risico op een total-loss is waarschijnlijker een beter draagbaar risico voor deze eigenaar dan ’t risico van oma die d’r Ford Fiesta als enige vervoersmiddel heeft en voor haar mobiliteit afhankelijk is van die Fiesta.

      Anyhoe: Beter van te voren prijsopgave vragen als je ’t zelf moet dokken,….

      Login om te reageren
  3. valluik zegt

    11 januari 2017 om 16:08

    Ik raad 132.000 Canadese dollars!
    Vooral keramische remmen schijnen duur te zijn. Duurder dan een subframe!

    Login om te reageren
  4. janmetdelangeachternaam zegt

    11 januari 2017 om 16:08

    Ik neem aan dat ze wel van tevoren een offerte heeft laten maken, anders mooi dom. Wel dure reparatie trouwens, als dit met een db9 zou gebeuren(onderhuids bijna identiek) zou deze financieel Total loss zijn

    Login om te reageren
    • stamp zegt

      11 januari 2017 om 16:30

      @janmetdelangeachternaam: Lol Wut? DB9 vs DB9?

      Login om te reageren
      • janmetdelangeachternaam zegt

        11 januari 2017 om 17:45

        @stamp: excuus, dacht dat het de Vanquish was(lijken ook zo op elkaar allemaal)

        Login om te reageren
  5. Edge zegt

    11 januari 2017 om 16:11

    Eerst wordt er gesproken over een gespecialiseerde Aston Martin garage en vervolgens over de dealer, zijn dit twee verschillende bedrijven of is dit één en hetzelfde bedrijf? Hier in de buurt zitten namelijk ook veel “specialisten” die toch echt geen dealer zijn.

    Verder vind ik het maar een vreemd verhaal. Allereerst ben je natuurlijk audido–uh… oliedom als je zo’n dure wagen slechts WA verzekert, maar daarnaast vind ik het ook vreemd dat mevrouw geschrokken is van de rekening. Mijn ervaring is toch dat de meeste monteurs/garages/dealers je van tevoren een prijsindicatie geven, en als ze dat niet kunnen omdat het probleem niet bekend is bellen ze je later op met een prijs en de vraag of ze de werkzaamheden mogen uitvoeren.

    Login om te reageren
    • lekkaah zegt

      11 januari 2017 om 16:29

      @edge: dat zijn dezelfde mensen die mij raar aankijken als ik ga onderhandelen in een – bv – meubelzaak.. kennelijk is dat niet meer van deze tijd

      Login om te reageren
    • dutchneon zegt

      11 januari 2017 om 17:44

      @edge: Waarom ben je uberhaupt meteen olie dom als je zo’n auto all-risk verzekerd??
      Ik maak zelf geen ongelukken en heb alle 5 mijn auto’s WA+ dus diefstal. scheelt me bijna 2000 per jaar.
      Is best een smak geld voor premie van een auto á 150.000 euro all-risk Van een paar jaarpremies
      kun je een aardige schade oplappen!

      Login om te reageren
      • lekkaah zegt

        11 januari 2017 om 18:38

        @dutchneon: ik was gestopt bij “ik maak zelf geen ongelukken”

        Login om te reageren
        • dutchneon zegt

          12 januari 2017 om 10:10

          @lekkaah: prima joh, maak jij maar schade, ik heb in meer als 500.000km en 13 jaar met geen enkele auto schade gereden… wel 1 total-loss doordat ik geen voorrang kreeg en een malloot die over mn dak heeft heeft gelopen waardoor hij volledig in de deuken zat, maar dat heb ik gewoon zelf laten repareren…

          Login om te reageren
      • mark997gt3 zegt

        11 januari 2017 om 22:54

        @dutchneon: uit interesse…. waar bestaat je wagenpark uit?

        Login om te reageren
        • dutchneon zegt

          12 januari 2017 om 10:13

          @mark997gt3: een mustang cabrio ’68, range rover 3, renault talisman, Jaguar xkr cabrio en een dodge srt4 circuitbak. En wat heb jij naast de 997?

          Login om te reageren
  6. thomasthomas zegt

    11 januari 2017 om 16:12

    Contant of wilt u pinnen?

    Login om te reageren
  7. realracing3 zegt

    11 januari 2017 om 16:15

    Ik snap niet waarom er een nieuwe koplamp nodig was

    Login om te reageren
    • kle500 zegt

      11 januari 2017 om 17:58

      @realracing3: hij was stuk

      Login om te reageren
      • realracing3 zegt

        11 januari 2017 om 23:18

        @kle500: ja, dat snap ik ook wel. Maar als je naar die koplamp kijkt zie je toch niks of kost een lampje 7000 dollar.

        Login om te reageren
  8. bartteeuwen zegt

    11 januari 2017 om 16:15

    Dure aangelegenheid, zo’n keramische remschijven

    Login om te reageren
    • jack_abarth zegt

      11 januari 2017 om 16:18

      @bartteeuwen:

      Ik heb ooit een factuur van € 80.000,- langs zien komen van een McLaren SLR die een beurt had gekregen en rondom nieuwe remmerij.

      Login om te reageren
      • berlinetta zegt

        11 januari 2017 om 16:28

        @jack_abarth: Dat vind ik echt belachelijk veel. Zat even te kijken op de site van Mercedes, maar de prijzen staan momenteel niet vermeld in de configurator. Als ik dan even kijk naar de prijs van keramisch spul voor de R8, kom je uit op bijna 13.000 euro. Voor 4 schijven dus.

        Login om te reageren
        • phdg zegt

          11 januari 2017 om 17:36

          @berlinetta: het wil niet zeggen dat de prijs van de optie ook de prijs van de onderdelen is nadien

          Login om te reageren
          • mashell zegt

            11 januari 2017 om 17:47

            @phdg: natuurlijjk is de optie goedkoper. Montage wordt niet gerekend en je ruilt de standaard schijven in op de keramische. En natuurlijk is de logistiek met een enkel setje naar de dealer een stuk duurder dan kratten vol naar de fabriek. Dat neemt niet weg dat je natuurlijk opgelicht wordt waar je bijstaat als het om onderdelen prijzen gaat.

            Login om te reageren
  9. 2wheeler zegt

    11 januari 2017 om 16:16

    Volgende keer eerst een offerte aanvragen wellicht?

    Login om te reageren
  10. rietdekker zegt

    11 januari 2017 om 16:17

    Duul glapje

    Login om te reageren
  11. berlinetta zegt

    11 januari 2017 om 16:21

    Ik vind het op zich wel veel geld voor sommige onderdelen. Een koplamp van 7.000 euro? Volgens mij zit er geen bijzondere techniek in de koplampen van een DB9. En keramische remmen zijn duur, dat klopt. maar 30k voor 2 schijven met arbeid? Als ik de prijzen van keramisch spul in de meeste configurators zie, dan komen die bij lange na niet in de buurt van 30k en dat geldt dan ook nog voor 4 schijven. Moet wel erg dure arbeid zijn dan.

    Login om te reageren
  12. misterdrogba zegt

    11 januari 2017 om 16:24

    Tja.. het is niet het kopen van een dure auto dat zo moeilijk is maar het rijdend houden is een andere verhaal. En daar mispakken veel mensen zich aan denk ik.

    Login om te reageren
  13. E34M5Touring zegt

    11 januari 2017 om 16:24

    30k voor twee remschijven… Daar koop je ook een DB7 voor…

    Login om te reageren
  14. gietturbo zegt

    11 januari 2017 om 16:34

    132.000 is wel veel geld als je bedenkt dat hij nieuw 200.000 kost!

    Login om te reageren
  15. vvti zegt

    11 januari 2017 om 16:36

    Allemachtig wat een hoge prijzen voor die onderdelen….een koplamp 7000 euro…..

    Login om te reageren
  16. DennisS65B40 zegt

    11 januari 2017 om 16:36

    Had ze geen offerte van tevoren ontvangen? Lijkt me logisch om dat te vragen, zeker als het uit je eigen zak moet komen. Overigens €30.000 arbeidskosten lijkt ook best fors, met €100 per uur zijn ze toch geen 7.5 week bezig om remmetjes, zijscherm, frame en koplamp te monteren…

    Login om te reageren
    • jack_abarth zegt

      11 januari 2017 om 16:45

      @audir8v10:

      Uurloon van BMW ligt bij sommige dealers al op 108 €/uur. Ter vergelijking, uurloon Maybach-monteur ging 3 jaar geleden al over de 300 €/uur ex. BTW.

      Login om te reageren
      • jack_abarth zegt

        11 januari 2017 om 16:47

        @jack_abarth:

        Uurloon moet uiteraard uurtarief zijn ;)

        Login om te reageren
      • DennisS65B40 zegt

        11 januari 2017 om 16:49

        @jack_abarth: aha daarom noemen sommige het ‘stealer’… snap hem, nog duurder dan advocaten.

        Login om te reageren
      • davelepeef zegt

        11 januari 2017 om 17:15

        @jack_abarth: wat ern belachelijk bedrag voor Maybach, maar ja – het zal wel betaal worden…

        Login om te reageren
  17. lekkerlinksrijden zegt

    11 januari 2017 om 16:39

    Daar moet je weer heel wat loempia’s voor vouwen

    Login om te reageren
  18. horza zegt

    11 januari 2017 om 16:42

    $7000 voor een koplamp is ook wel erg veel, als je wiel is afgebroken.

    Login om te reageren
  19. joepydo zegt

    11 januari 2017 om 16:43

    Als ik het goed heb begrepen was hier in BC tot voor kort geen WA verzekering, iedereen was soort van all risk verzekerd. Maar de verzekeringsmaatschappij (er is er maar een, ICBC) was het zat om deze gekke bedragen te betalen voor exclusieve auto’s en zijn ze gestopt auto’s over $135,000 te verzekeren. Heeft deze mevrouw mooi pech mee.

    Login om te reageren
  20. Dutchdriftking zegt

    11 januari 2017 om 16:44

    Tja, Aston rijden is een dure hobby.

    Login om te reageren
    • E34M5Touring zegt

      11 januari 2017 om 16:58

      @dutchdriftking: Valt mee hoor. Gros van de storingen is te verhelpen met het loskoppelen van de accupool. Je moet em alleen niet kort rijden idd ;)

      Login om te reageren
  21. mperformance zegt

    11 januari 2017 om 16:47

    Best een beetje arbeid dan

    Login om te reageren
  22. jag120xk zegt

    11 januari 2017 om 16:49

    …. of $ 5.000 voor de schade en $ 125.000 om je contract met Mazda af te kopen ?????
    https://youtu.be/AhrVS5CJEho (of is dat toch iemand anders?)

    Login om te reageren
  23. w0o0dy zegt

    11 januari 2017 om 16:53

    Bizar bedrag idd, denk dat je de auto voor dat geld naar de fabriek kan sturen..En gerepareerd terug krijgt.. 7 mille voor een koplamp is belachelijk, tenzij er Swarowzky meuk in zit…

    Login om te reageren
    • davelepeef zegt

      11 januari 2017 om 17:17

      @w0o0dy: Swarovski is nog altijd geslepen glas hè, voor 7k plak je een koplamp helemaal vol

      Login om te reageren
  24. RuVi zegt

    11 januari 2017 om 16:57

    Die merken zijn van god los.
    Mijn oom had een koplamp in zijn Ferrari 456GT die niet meer omhoog ging. Ferrari vroeg 2400€ om het te fixen. De lokale knutselaar heeft er een koplampmotor van een mx5 in gezet van 50 tientjes want dat bleek exact hetzelfde onderdeel te zijn.

    Login om te reageren
    • baardmijt zegt

      11 januari 2017 om 17:25

      @rudyv: Beter! Maar alsnog… 500 euro voor een koplampmotor van een Mazdaatje… Pffff….

      Login om te reageren
      • maxhunter zegt

        11 januari 2017 om 18:22

        @baardmijt: 5 tientjes is 50 euro toch ipv 500? Of heeft de inflatie alweer toegeslagen? ;-)

        Login om te reageren
        • baardmijt zegt

          11 januari 2017 om 18:26

          @maxhunter: De inflatie gaat gewoon op normale voet verder zover ik weet.

          Maar 5 tientjes is inderdaad 50 euro, niets tegen in te brengen. Misschien heb ik het bericht verkeerd gelezen.

          Login om te reageren
        • DennisS65B40 zegt

          11 januari 2017 om 20:07

          @maxhunter: en 50 tientjes is altijd nog €500 en geen €50. Of heeft deflatie toegeslagen..

          Login om te reageren
      • RuVi zegt

        11 januari 2017 om 18:43

        @baardmijt: ohja… typo

        Login om te reageren
    • mashell zegt

      11 januari 2017 om 17:59

      @rudyv: raar verhaal. 50 tientjes klinkt als zwart betalen.
      En als het het een onderdeel is dat Mazda gebruikt (een electromotor notabene) dan gaan die helemaal niet kapot. Natuurlijk gaat er wel van alles kapot in een Italiaanse auto (dat noemen ze dan karakter) maar waarschijnlijk was het probleem met wat wieberen aan de stekker ook al opgelost geweest. Immers Mazda onderdelen die gaan gewoon niet kapot.

      Login om te reageren
  25. gregorius zegt

    11 januari 2017 om 16:59

    Nou AB, er staan nog wel meer smeuige details in het originele artikel.
    Mevrouw Liu heeft die auto 7 maanden niet gezien. Ondertussen wordt ze, volgens het artikel, al voor 90 dagen voor opslag gebilld… a 200 dollar per dag. Dit omdat mevrouw Liu heeft gezegd dat ze daar maar moeten stoppen met het werken aan haar auto, omdat ze het niet eens was me de gequote prijzen. Er zit dus nog 4 maanden tussen het afleveren van de auto daar en de discussie om de prijzen.

    Het bedrijf zelf, burrardautostrasse.com, mag gecertificeerd aan Astons (en nog wat dure merken) werken.
    Ze zeggen ook: “ON-SITE DAMAGE ESTIMATES & REPAIR : Burrard Autostrasse provides repair estimates and repair work all in one place.”

    Kortom, we weten niet alle info, maar 3 dingen zijn duidelijk:
    Informatie verschaffig ging niet efficient (Liu is niet goed uitgelegd dat het niet handig is om rechts voor te vervangen en linksvoor niet).
    Liu zelf zit er ook niet bovenop.
    En bij Burrard zijn het ook een stelletje mooie jongens, 200 dollar voor oplag (buiten, achter hun pandje) vragen.

    Login om te reageren
  26. VeniVidiVici zegt

    11 januari 2017 om 17:07

    Achterlijk wijf! Normaal gesproken laat je eerst een kostenraming maken alvorens je opdracht geeft tot reparatie!

    Login om te reageren
    • lincoln zegt

      11 januari 2017 om 17:13

      @venividivici:

      Achterlijke wijven vragen offertes ..

      Mensen die WEL ballen hebben gaan er van uit dat niemand ze oplicht ..

      Login om te reageren
      • VeniVidiVici zegt

        11 januari 2017 om 17:51

        Oftewel vrouwen kun je oplichten aangezien die geen ballen hebben…

        Login om te reageren
        • lincoln zegt

          11 januari 2017 om 18:02

          kijk ambtenaartje ..
          daarom zal je dus nooit van je levensdagen een Aston Martin rijden ..

          Login om te reageren
          • VeniVidiVici zegt

            12 januari 2017 om 00:00

            @lincoln: A, je insinueert dat ik een ambtenaar ben en B, lincoln, jij bent wel de laatste die verstand vrouwen heeft dus… sssst!

            Login om te reageren
  27. sunseeker zegt

    11 januari 2017 om 17:15

    er zijn dames die voor 7k zich een complete set koplampen laten aanmeten

    Login om te reageren
    • Author zegt

      11 januari 2017 om 17:48

      Terwijl sommigen beter een nieuw subframe hadden kunnen nemen.

      Login om te reageren
      • baardmijt zegt

        11 januari 2017 om 18:35

        @mauritsh: * proest *

        Login om te reageren
  28. focusrs1 zegt

    11 januari 2017 om 17:30

    Je bent echt een sufk*t als je zo’n auto niet all-risk verzekerd hebt…

    Login om te reageren
  29. mashell zegt

    11 januari 2017 om 18:04

    Waarom neemt iemand nou keramische schijven op een DB9? Die zijn inderdaad heel duur en bij zo’n cruiser nogal overbodig.
    Je mag je wel afvragen waarom onderhoud en reparaties aan dure wagens ook zo duur is. Natuurlijk is de het aantal onderdelen dat geproduceerd wordt kleiner, gaat er meer olie in, is het vaak ook duurdere olie. Maar je maakt me echt niet wijs dat het onderhoud aan een S-klasse wezenlijk duurder moet zijn dan aan C-klasse of een 7 serie echt veel duurder is in onderhoud dan een 1 serie. Ze doen er gewoon een opslag bij, omdat het kan, omdat de klant dat zelfs verwacht. Maar technisch te verantwoorden of eerlijk is dat allemaal niet.

    Login om te reageren
  30. broerkonijn zegt

    11 januari 2017 om 18:26

    Ik gok geld

    Login om te reageren
  31. stijn03 zegt

    11 januari 2017 om 19:09

    Prijzen zijn wel in Canadian Dollar, aan de huidige koers is dit x0,72 dus ongeveer 21.000 EUR voor de remmen, 5.000 EUR voor de koplamp, … Nog genoeg, daar niet van.

    Login om te reageren
  32. tarquesh zegt

    11 januari 2017 om 19:22

    Zij heeft haar auto toch zelf van de weg afgereden. Uiteraard niet met opzet.

    De volgende keer maar weer een goudeerlijke Toyota Yaris. Al weet ik niet of die in Canada ook zo heet.

    Login om te reageren
  33. ikbenmnzus zegt

    11 januari 2017 om 19:25

    Wel cool dat Aston wegkomt met leasegrijs gewoon Skyfall Silver te noemen..

    Login om te reageren
  34. dailydriver zegt

    11 januari 2017 om 19:31

    Canadeze dollars dat een X bedrag waard is

    Login om te reageren
  35. maferick74 zegt

    11 januari 2017 om 20:29

    Ze moet gaan staken en internetgeld gaan vragen (i’m not your friend, buddy)

    Login om te reageren
  36. potver7 zegt

    11 januari 2017 om 21:53

    Dus ze vertrouwt de auto niet meer en durft er niet meer in te rijden omdat de reparatie zo duur was? Sommige mensen weten alles recht te lullen wat krom is, maar ik ben benieuwd naar de onderbouwing hiervan, en hoe dom ze denkt dat die rechter is.

    Login om te reageren
  37. Gulli zegt

    11 januari 2017 om 22:36

    Ik zou ook niet blij zijn als ik ten eerste al word getild voor 63k aan onderdelen, om vervolgens nog 70k aan ‘bijkomende kosten’ te mogen aftikken. Ja een Aston is duur in reparatie maar die gasten zijn echt door de ratten besnuffeld. Onder het mom van; mevrouw heeft blijkbaar geld dus we kunnen het gewoon vragen. Vragen kan altijd natuurlijk!

    Login om te reageren
  38. mrrallycross zegt

    12 januari 2017 om 11:29

    Total loss?

    Login om te reageren

Geef een reactie Reactie annuleren

Je moet ingelogd zijn op om een reactie te plaatsen.

Autoblog

  • Home
  • Lease
  • Rijtesten
  • Adverteren
  • Nieuwsbrief
  • Privacy
  • Huisregels
  • Over ons
  • Disclaimer
  • Algemene voorwaarden
  • Consent

Merken

  • Alfa Romeo
  • Aston Martin
  • Audi
  • Bentley
  • BMW
  • Bugatti
  • Chevrolet
  • Citroën
  • Cupra
  • Dacia
  • Donkervoort
  • Ferrari
  • Fiat
  • Ford
  • Honda
  • Hyundai
  • Infiniti
  • Jaguar
  • Jeep
  • Kia
  • Lada
  • Lamborghini
  • Lancia
  • Land Rover
  • Lexus
  • Lotus
  • Lynk & Co
  • Maserati
  • Mazda
  • Mercedes-Benz
  • MINI
  • Mitsubishi
  • Morgan
  • Nissan
  • Opel
  • Peugeot
  • Polestar
  • Porsche
  • Renault
  • Rolls-Royce
  • Saab
  • Seat
  • Skoda
  • Smart
  • SsangYong
  • Subaru
  • Suzuki
  • Tesla
  • Toyota
  • Volkswagen
  • Volvo

Social

Download onze apps

Download de iPhone app Download de Android app

Autoblog.nl

© 2004 – 2025 Autoblog · Powered by Truer than North