Zeg maar doei tegen de offroad mogelijkheden van je mooie Range Rover Sport.
Het was natuurlijk altijd al zo en iedereen weet het: de Range Rover Sport is voor voetballers. Zo is het en ’t zal nooit veranderen. Zeker met het vorige model welke niet eens fatsoenlijk kon off-roaden, was het simpelweg een niet waardige Range Rover.
Echter, luisterend naar hun klanten, aardig als ze zijn bij Range Rover, is het ze met hun huidige model gelukt een échte Range Rover te maken. Off-road capaciteiten, goede looks, prachtig interieur. Eindelijk lijkt Range Rover een beetje van het voetballers-imago af te komen. Maar helaas zijn er altijd tuners die het liefst roet in het eten gooien en vasthouden aan het oude imago van de Sport door het nieuwe model het liefst een voetballerskarakter aanmeten.
Zo ook tuner Caractere, welke de Range Rover Sport voorziet van een widebody, velgen zo groot als trampolines en zwart gespoten opsmuk inclusief afdak die het uiterlijk van de Sport er niet veel eleganter op maken. Moet worden gezegd: er zijn vele ergere tunejobs en deze valt eigenlijk nog wel mee, maar mij ontgaat toch volledig waarom je je Range Rover een dergelijk uiterlijk wil geven. Ik zal daar dan te weinig swag of ho’s voor hebben? Voor ongeveer 7,5 rug is het pakketje van jou.
Dik!!
De bodykit voegt wat mij betreft ook helemaal niks toe.
Los daarvan: ik vind dit model echt een stap vooruit tov het vorige model, maar ik kan niet wennen aan de plastic bumpers. Het is een slap compromis. Het is enerzijds geen luxe auto door al dat zwarte plastic en anderzijds ook geen echte stoere offroader. Dat laatste hoeft ook niet, want daarvoor is de Defender. En voor een auto van ongeveer een ton verwacht je toch wel meegespoten bumpers. Ik vind het echt een nadeel aan de Sport.
Ziet er wel goed uit!
Ik vind het wel wat hebben
Ik vind het best mooi gedaan :$
Moet je wel meteen je grindpad asphalteren ..
Mini Cooper S GP Velgen onder het kopieerapparaat met 150% vergroot zie ik.
@Donstil: precies wat ik dacht
@Donstil: Mini velg is hier van af gekeken niet andersom . Caractere gebruikt deze misschien al 10 jaar . Deze hebben ook dubbel 5 spaak , mini 4 spaak .
@RacingDevil: Lijkt me sterk dat Mini een velg afkijkt van een Belgische tuner, Als deze tuner het wiel al 10 jaar gebruikt maakt dat het afkijk vermoeden alleen maar zwaarder, de eerste Works GP kwam in 2005 op de markt namelijk.
@Donstil: het zou wel kunnen dat ik het dan fout heb dan . Maar ik vind ze wel mooi
Ach ja het blijft een RR Sport, die koop je toch alleen maar als je de echte niet kan betalen?
@Donstil: oneensh. Sport is ook best aan de prijs en is een slag kleiner wat je ook lekker kan vinden.
Die vorige kon niet offroaden? Ooit de wedstrijd van JC versus een tank gezien?
@scottishcarspotter2000: idd lukt prima hoor.
Ik vind het goed gelukt. Al dacht ik dat de vorige Range Rover sport ook best buiten de gebaande paden kon?
Ik vind hem echt dik
Ik vind het juist wel netjes! En die off-road capaciteit heb je weinig nodig hier in Nederland hoor, want ja, de grootste berg hier is de Vaalserberg met 322 meter, en zelfs daar kom ik met m’n voorwielaangedreven autootje ook nog wel op
Lekker dik.
Trouwens, over Land Rover gesproken, moesten jullie niet schrijven over de laatste Defender die vrijdag van de band rolde?
Range rover hoeft toch niet perse een offroader te zijn, ik zou dit ding wel willen hebben. Hij is ruim, erg comfortabel (lijkt mij) en ziet er nog best prima uit
Alle klasse en statigheid vakkundig weggewerkt, zo jammer dit.
Een suv verlagen, ik blijf het apart vinden
Vind hem wel lekker!
Raar eerst deden ze alleen Volkswagen en Audi en nu dan ook Range Rover maar dan pakken ze weer dezelfde velgen. Lekker apart en origineel.
Leuk alternatief voor een RS6
Ziet er eigenlijk niet zo heel verkeerd uit, alhoewel ik het zelf nooit zou kiezen.
Ik snap alleen niet goed wat dit met een Belgisch trainingspak te maken heeft?
@gtporsche: caractere is een Bels bedrijf.
Ik vond deze bijna mooi!
Doe maar! Graag…!
Ik vindhet wel geslaagd, alleen wel andere velgen graag.