• Spring naar de hoofdnavigatie
  • Door naar de hoofd inhoud
Autoblog.nl

Autoblog.nl

  • Home
  • Formule 1 »
    • Max Verstappen
  • Automerken
  • Occasions
  • Podcasts
  • Rijtesten
  • Video’s »
    • Alles
    • Autoshows
    • Aankoopadvies
    • Mijn auto
    • Rijtesten
  • EV’s
  • Spots »
    • Upload
  • Login

Saoediër heeft complete schijt, parkeert vloot waar hij wil [updated]

Auteur: RubenPriest, gepost 31 maart 2016 om 07:39 – 68 Reacties

Saoediër heeft complete schijt, parkeert vloot waar hij wil


Een Lamborghini Aventador SV Roadster, een Rolls, een G63 6×6 en een lachende eigenaar.

Die lachende eigenaar staat overigens niet op beeld, maar het feit dat zijn gouden supercars op de bon worden geslingerd is natuurlijk peanuts tegenover het ‘gewone volk’. Het gouden trio behoort toe aan de Saoediër Bin Abdullah. Eén van Londens vele zandjurken die regelmatig komen spelen in de Britse hoofdstad.

Abdullah is gek op goud en bling, getuige zijn Instagram pagina en zijn wagenpark. Niet echt origineel zo’n gouden wrap, maar je moet iets nietwaar? Het gouden trio stond illegaal geparkeerd nabij het Jumeirah Carlton Tower Hotel. Timothy Coleridge, een raadslid van de wijk waar de auto’s staan, zegt tegenover de BBC dat Abdullah een flink risico loopt. Als de auto’s langer dan één dag op dezelfde plek blijven staan is de kans groot dat deze worden weggesleept. Geen onbekend tafereel in Londen.

De Saoediër heeft vooralsnog schijt aan de autoriteiten, getuige zijn parkeergedrag. Op meerdere plekken in de stad duikt het trio op, waar vervolgens bonnen worden uitgeschreven. Het gaat om omgerekend 100 euro boete per auto. Om een bewoner van Londen, die sprak met de BBC, maar even te quoten: “It’s ridiculous, but I suppose when you’ve got that sort of money, you don’t give a damn.”

Update: een Ford Ka doet ook mee en probeert niet al te veel op te vallen!

bijna even duur

Ook interessant!

  • Lamborghini is nog niet klaar met uitmelken Aventador
    Lamborghini is nog niet klaar met uitmelken Aventador
  • Een Grand Prix van Londen is zo gek nog niet?
    Een Grand Prix van Londen is zo gek nog niet?
  • Video: Ferrari 250 GTO en McLaren F1 rijden door Londen
    Video: Ferrari 250 GTO en McLaren F1 rijden door Londen
  • Gespot - Heerlijke plaatjes van een Aventador SVJ

Nieuwste artikelen

  • Is dit de lelijkste politieauto ter wereld?
  • Tesla eindigt onderaan in nieuw betrouwbaarheidsonderzoek
  • Nu officieel in beeld: de Koreaanse RS6-killer!
  • Hoonigan gaat ondersteboven in nieuwe Gymkhana
FacebookTweetPinLinkedIn

6x6, aventador, Bentley, boetes, flying-spur, g63, goud, Lamborghini, londen, parkeren, roadster, superveloce

Vorig bericht: « Mercedes SLK verliest pardoes een wiel in Goor
Volgend bericht: Eindelijk: ouderwets knallen op de ‘Ring weer toegestaan »

Lees Interacties

Reacties

  1. maxturbo zegt

    31 maart 2016 om 07:41

    -edit: mogge, check!-

    Login om te reageren
  2. jobberns zegt

    31 maart 2016 om 07:42

    -edit: mogge, check!-

    Login om te reageren
  3. norge zegt

    31 maart 2016 om 07:46

    Wegslepen en een maandje vasthouden…

    Login om te reageren
    • ukbob zegt

      31 maart 2016 om 08:15

      @norge: beter nog, na die 24u alle drie wegslepen, en de Lambo in Schotland neerzetten zodat Abdullah er eindelijk ook eens een paar mooie weggetjes mee kan rijden, ipv alsmaar optrekken en afremmen in een druk stadscentrum.

      Snap dat die jurken hun ‘mooie’ auto’s graag meenemen op vakantie, maar doe er dan ook wat leuks mee!

      Login om te reageren
      • spykerboy zegt

        31 maart 2016 om 09:49

        @ukbob: doen ze veelal ook, veel gaan halverwege de vakantie naar cannes of monaco etc (althans kennissen van mij die hun autos jaarlijks invliegen) en maken die trip dan veelal in de autos uiteraard…

        Login om te reageren
        • rolov zegt

          31 maart 2016 om 14:50

          @spykerboy: in Nederland werd afgelopen week laffearie en een koenigsegg op Arabische platen gespot.

          Login om te reageren
          • carfreakjim zegt

            31 maart 2016 om 17:52

            @rolov: Waar?

            Login om te reageren
        • petr zegt

          1 april 2016 om 08:41

          @spykerboy: bla bla spykerboy

          Login om te reageren
    • Dutchdriftking zegt

      31 maart 2016 om 11:29

      @norge: idd, en dan voor €100.000,- per auto mogen ze de bolides weer ophalen. Dat zet tenminste zoden aan de dijk.

      Login om te reageren
  4. mrB zegt

    31 maart 2016 om 07:49

    Gewoon direct weg takelen. Het hebben van geld opent veel deuren, maar plaatst je niet boven de wet. Dit soort figuren die niet luisteren willen, moeten voelen.

    Login om te reageren
    • str8six zegt

      31 maart 2016 om 11:18

      @mrb: de zweep erover. Dat doen ze in die zandbak ook bij mensen die zich niet aan de wet houden, satire maken of opstandig zijn tegen hun echtgenoot -_-

      Login om te reageren
  5. trustmeiamanengineer zegt

    31 maart 2016 om 07:52

    Mooi inkomensafhankelijk maken die boetes. Of allemaal afslepen naar een depot ver buiten de stad, waar alleen de eigenaar zelf ze mag komen ophalen.

    Login om te reageren
    • camber24 zegt

      31 maart 2016 om 10:27

      @trustmeiamanengineer: inkomensafhankelijk lijkt me erg lastig, wanneer het inkomen vanuit het buitenland gegenereerd wordt. Zal de Engelse overheid geen zicht op hebben. Is niet te doen, geen haalbare optie. Lijkt mij althans. Ben het overigens wel met je eens, dat dit aso’s veel harder zouden moeten worden aangepakt.

      Login om te reageren
    • hplh zegt

      31 maart 2016 om 13:35

      @trustmeiamanengineer: lang leven het communisme!

      Login om te reageren
  6. Rick-dos zegt

    31 maart 2016 om 07:55

    Toen die parkeerwachter de bon stond uit te schrijven kwam de eigenaar aanlopen en snauwde de parkeerwachter toe: “Weet je wel wie ik bin?! Ik bin Abdullah!”

    Ondanks dat Abdullah een punt had, sprak de parkeerwachter helaas voor hem geen Nederlands en al helemaal niet achterhoek Nederlands…

    Login om te reageren
  7. spykerboy zegt

    31 maart 2016 om 07:58

    Mooie extra inkomstenbron voor de overheid toch? Wat zeiken ze nou…

    Login om te reageren
    • debunker zegt

      31 maart 2016 om 11:48

      @spykerboy: zouden de boetes in saudi aankomen en betaald worden denk je? Als ze uit de U.K. in NL al niet eens aankomen

      Login om te reageren
    • oxymoron zegt

      1 april 2016 om 14:30

      @spykerboy: Deze auto’s hebben Arabische kentekens. Onleesbaar voor de parkeercomputers, dus de boetes worden absoluut niet betaald. De beste oplossing is wielklem of wegslepen, en pas vrijgeven na betaling.

      Login om te reageren
  8. lincoln zegt

    31 maart 2016 om 08:02

    Hij kan toch gewoon zeggen dat Syrische vluchteling is ..

    Krijgt die buiten diplomatieke onschendbaarheid nog 3 meier op de koop toe ..

    Login om te reageren
    • mashell zegt

      31 maart 2016 om 09:48

      @lincoln: dan zou hij toch meteen het land worden uitgezet. Vluchtelingen zijn nou niet echt welkom in het VK.

      Login om te reageren
  9. Nerekop zegt

    31 maart 2016 om 08:19

    Idd, inkomensafhankelijk maken en klaar is Kees. Ik moet eerlijk toegeven dat af en toe wat bravoure best kan waarderen maar dit is natuurlijk compleet geschift.

    Login om te reageren
  10. Alfarobert zegt

    31 maart 2016 om 08:20

    Weet jij wel wie ik ben? Ik zou als parkeerwachter zeggen,Nee weet jij wie ik ben?haha

    Login om te reageren
  11. martijn11 zegt

    31 maart 2016 om 08:33

    Mooi is anders

    Login om te reageren
  12. borrelnoot zegt

    31 maart 2016 om 08:36

    Hoop linkse gekkies hier op Autoblog, ik schrik er van… Inkomensafhankelijke boetes, brrr.
    En dan nog, waar hebben we het over; foutparkeren. Nou boehoe hoor. De man heeft geen moord gepleegd ofzo.

    Login om te reageren
    • pomoek zegt

      31 maart 2016 om 08:49

      @borrelnoot: want als hij een moord zou plegen vindt jij een boete wel terecht? Wat is er links aan het kopen van een, in zijn geval 3 parkeerkaartjes?

      Login om te reageren
      • jeroen13 zegt

        31 maart 2016 om 08:55

        @pomoek: Daar is idd niks links aan, maar inkomensafhankelijke boetes zijn behoorlijk links…

        Login om te reageren
      • C6_R zegt

        31 maart 2016 om 09:00

        @pomoek: Wat daar mis mee is? Dan doet ie mee aan de regels van de Engelse maatschappij. Oftewel society… Sounds like socialism! Brrrr!!!

        Login om te reageren
      • Tonnie zegt

        31 maart 2016 om 09:02

        @pomoek: het kopen van parkeerkaartjes is weinig links aan. maar inkomensafhankelijke boetes, waar hier in een aantal reacties over gesproken wordt wel. En dat moeten we helemaal niet willen.

        Login om te reageren
      • borrelnoot zegt

        31 maart 2016 om 09:23

        @pomoek: de overtreding gaat het om. En die is net zo ‘vervelend’ als Jan Modaal hem pleegt, of een rijke oliejurk. Inkomensafhankelijke boetes zijn pure jaloezie, bedacht door mensen die het zelf niet hebben gemaakt en zich irriteren aan mensen met geld.

        Login om te reageren
        • C6_R zegt

          31 maart 2016 om 09:32

          @borrelnoot: Of bedacht door mensen die zich irriteren aan mensen die zich niet aan de regels denken te hoeven houden. Als een boete bij Jan Modaal wel een afschrikwekkende werking heeft, maar bij een rijke Oliesjeik niet, what are we to do? Pietluttige boetes blijven schrijven die geen effect sorteren?

          Login om te reageren
        • berlinetta zegt

          31 maart 2016 om 09:38

          @borrelnoot: Voor de medemens maakt het inderdaad niks uit wie hem pleegt, Jan Modaal of Bin Abdullah. Maar voor de dader dient de boete wel het juiste effect te hebben. Jan Modaal voelt die 100 euro veel harder in zijn portemonnee dan Bin Abdullah. Dat kun je oplossen door de hoogte van de boete inkomensafhankelijk te maken. Op die manier krijgen boetes voor iedereen de juiste werking en het levert de staat ook meer op.

          Login om te reageren
          • spykerboy zegt

            31 maart 2016 om 09:52

            @berlinetta: dus worden we links, dit komt bij mij erg aan van jij hebt meer dan ik, dat mag niet, we gaan jou zwaarder belasten dan de rest vd mensen omdat jij meer geld hebt… Erg communistische dingen zijn dat in mijn ogen

            Login om te reageren
            • berlinetta zegt

              31 maart 2016 om 10:00

              @spykerboy: Het gaat er hier om dat een boete het juiste effect sorteert. Deze Abdullah is het perfecte voorbeeld ervan dat gelijke boetes niet werken. De preventieve functie van een boete wordt op die manier ondermijnd en dat moeten we zien te voorkomen.

              Verder ben ik helemaal niet voor hogere belasting van rijken. Ik vind het absurd dat veelverdieners in NL 52% belasting betalen. Ze werken voor hun geld, laat het ze dan ook verdienen. Dus ik ben geen communist of socialist of wat dan ook. Ik pleit er alleen voor dat je iemand die zich neit aan de regels houdt, kunt aanpakken.

              Login om te reageren
              • spykerboy zegt

                31 maart 2016 om 10:29

                @berlinetta: tja, ik heb zelf jaren in kuwait gewoond en ook daar boetes gereden, waar ik me kapot om lachte zo laag dat ze daar waren, denk dat ie toch ff slikt want vergeleken met thuis zal deze veeeeel duurder zijn maar verder zal die wel lachen, en lekker boeiend lekker elke dag uitschrijven ipv slepen… Elke dag 240 pond verdienen aan 1 iemand is toch leuk tegen de 7000 pond in 1 maand van 29 dagen…

              • berlinetta zegt

                31 maart 2016 om 10:40

                @spykerboy: Maar alsnog gaat het er niet om of die kerel het geld kan missen of dat het iedere keer 300 euro voor de gemeente oplevert. Het gaat erom dat andere mensen er waarschijnlijk last van hebben en daar moet men tegen kunnen optreden. Dat kan reactief door het wegslepen van de auto’s, maar ook preventief door hogere straffen te stellen.

            • super zegt

              31 maart 2016 om 10:23

              @spykerboy:
              met niet inkomensafhankelijke boetes word je relatief minder gestraft naarmate je meer hebt, kun je wel lopen zeiken over rechts of links, maar dat is gewoon onrechtvaardig. Bovendien zet het diegenen die meer hebben aan tot het negeren van de wet (zoals deze arabier) hetgeen op lange termijn de samenleving destabiliseert. Nee, het is geen kwestie van afgunst, ik verdien zelf niet slecht, en bovendien gun ik het iedereen om rijk te zijn. Ik ben alleen tegen onrecht.

              Login om te reageren
              • Rob zegt

                31 maart 2016 om 11:29

                @super:
                Henk en Harrie. Zelfde vergrijp, zelfde straf, gelijk inkomen.
                Henk tikt lachend een boete van 100 euro af, Harries huishoudboekje slaat op tilt van die 100 euro.
                Henk komt volledig met zijn agenda in knoop door 5 uurtjes taakstraf, Harrie vindt die 5 uurtjes schoffelen eigenlijk helemaal niet zo erg.

                Is dat dan ook onrecht?

                Wat ik probeer te zeggen; jij vindt dat je relatief minder gestraft wordt met niet inkomensafhankelijke boetes. Maar dat hoeft natuurlijk niet zo te zijn. Niet iedereen hecht dezelfde waarde aan geld (of tijd). Wat is dan nog rechtvaardig en onrechtvaardig? Hoe ga je dat onderscheid ooit maken of überhaupt herkennen?

              • spykerboy zegt

                31 maart 2016 om 11:31

                @super: tja mensen die daar over klagen meer je best doen denk ik dan om groot verdiener te worden, kan je dit soort dingen ook doen denk ik dan… Denk je dat het die saudi wat intereseert dat anderen er last van hebben? Tuurlijk niet die doet lekker waar die zin in heeft, en ik geef hem groot gelijk als je toch alles kan betalen…

            • pomoek zegt

              31 maart 2016 om 11:06

              @spykerboy: Grappige definitie van links. Wat mij betreft: Ik stem bij verkiezingen altijd links van het midden. Ik heb namelijk geen overheid nodig die voor mij, de gezonde, goed opgeleide witte autochtoon zorgt. Ik zorg wel voor mijzelf, de overheid zorgt voor mensen die dit niet zelf kunnen omdat ze het om wat voor reden dan ook niet goed kunnen.

              On topic: De meneer uit Arabië houdt van opvallen. Het understatement van het jaar. Als je zo je best doet om reacties uit te lokken moet je niet raar opkijken als je reacties krijgt. Ook al zijn die negatief.

              Deze meneer heeft duidelijk zoveel geld dat de boetes hem niets kunnen schelen. Nu kun je daar van alles van vinden maar persoonlijk vind ik het hebben van geld géén reden om je niet aan de wet te houden. Sta ik niet alleen in, dat is zo’n beetje de basis van onze rechtsstaat. Inkomensafhankelijke boetes is natuurlijk lastig met Saoedische prinsjes. Wellicht een percentage van de verkoopwaarde van de auto dan?

              Login om te reageren
          • borrelnoot zegt

            31 maart 2016 om 09:55

            @berlinetta: vooral dat laatste zinnetje is typerend: “en het levert de staat ook meer op”. Daar komt het elke keer op terug.
            Een overtreding is een overtreding, ongeacht wie hem maakt. Het is pure rechtsongelijkheid wanneer je daar onderscheid in gaat maken. Betaalt een miljonair ook meer voor een broodje kaas, of een auto? Nee. Tevens blijven buitenlanders – zoals in dit voorbeeld – buiten schot. Je doet het dus voor een zeer beperkt groepje in Nederland.
            Voer dan een puntenrijbewijs in. Voor iedereen gelijk en komt ook voor iedereen even hard aan.

            Login om te reageren
            • berlinetta zegt

              31 maart 2016 om 09:57

              @borrelnoot: Jij hebt het nu over rechtsongelijkheid, maar volgens het gelijkheidsbeginsel in het recht dienen gelijke gevallen op gelijke wijze te worden behandeld. Het is maar net hoe je dat interpreteert. Door voor iedereen dezelfde boetes te hanteren, behandel je mensen in gelijke gevallen inderdaad op een gelijke wijze, maar het heeft niet een gelijk effect. Daarom vraag ik me af in hoeverre die rechtsgelijkheid van jou verdedigbaar is.

              Login om te reageren
          • lekbak zegt

            31 maart 2016 om 18:55

            @berlinetta: ga jij dan ook minder celstraf geven aan rijke mensen dan aan daklozen en bijstandstrekkers?

            Ga jij dan ook gelijke percentages aan belasting heffen op inkomen en bezit?

            Rijke mensen werken er meestal hard voor (nu ff niet wss) en altijd verzorgen ze een hoop werk voor de minder rijken. Zoiets moet je niet afstraffen, het is al lastig genoeg om rijk te worden als je niet zo geboren bent.

            Login om te reageren
    • davelepeef zegt

      31 maart 2016 om 09:01

      @borrelnoot: gaat niet om z’n “daad” maar om de rotte mentaliteit…

      Login om te reageren
      • desjonnies zegt

        31 maart 2016 om 10:36

        @davelepeef:

        Onzin, de man heeft een uitstekende mentaliteit, de beste die er is, hij geeft zijn geld uit aan producten gemaakt in onze verdorven Westerse maatschappij en spendeert een gedeelte van zijn vermogen aan een verblijf in Londen.

        Money rules, vraag maar aan de voorzitter van PSA wiens salaris verdubbeld is en de topjongens van ons eigen Aegon met hun bonussen !

        Login om te reageren
    • dutchneon zegt

      31 maart 2016 om 09:43

      @borrelnoot: nou idd, hij betaald netjes 300 per keer om z’n vloot te parkeren…. is dat nog niet genoeg???. Lijkt me niet dat je deze auto’s tussen alle andere truttenschudders gaat zetten met kans op deuren tegen je auto. Dat kost meer!

      Login om te reageren
    • mashell zegt

      31 maart 2016 om 09:51

      @borrelnoot: hoezo is dat links? Zware straffen hoort juist bij rechtse politiek. En inkomensafhankelijke boetes zijn er alleen maar om zwaarder te kunnen straffen.

      Login om te reageren
      • debunker zegt

        31 maart 2016 om 11:57

        @mashell: zwaarder straffen inderdaad wel, maar niet per se een hogere boete als je meer verdient. Misschien 3 maanden de cel in bij een parkeerboete?

        Login om te reageren
  13. viggen93 zegt

    31 maart 2016 om 08:57

    ” zandjurk” LMFAO!??

    Login om te reageren
    • davelepeef zegt

      31 maart 2016 om 09:05

      @viggen93: je kan maar zelden van een feestjurk spreken bij die gasten…

      Login om te reageren
  14. berlinetta zegt

    31 maart 2016 om 09:16

    Stuur de auto’s terug naar het land van herkomst. Ben je zo van ze af.

    Login om te reageren
  15. 5cilinder zegt

    31 maart 2016 om 09:33

    Die lui hebben heus geen brits inkomen dus dan zou die inkomensafhankelijke boete ook wel lekker hoog zijn.

    Login om te reageren
  16. audiisthebest zegt

    31 maart 2016 om 09:37

    En hoe zijn ze dan van plan om die 6×6 weg te slepen?

    Login om te reageren
    • mashell zegt

      31 maart 2016 om 10:58

      @audiisthebest: met zo’n ding waarmee ze gestrande vrachtwagens wegslepen?

      Login om te reageren
  17. leandrorb zegt

    31 maart 2016 om 10:10

    Badass!

    Login om te reageren
  18. p2000 zegt

    31 maart 2016 om 10:15

    €5 op je muil gauw

    Login om te reageren
  19. desjonnies zegt

    31 maart 2016 om 10:34

    Eigenlijk zie je hier onze dubbele moraal en hun dubbele moraal in een notendop……..

    Login om te reageren
  20. masterminddenbosch zegt

    31 maart 2016 om 10:34

    Gewoon een boet geven naar draagkracht als blijkt dat men meer dan 2 keer beboet is (3e keer scheepsrecht). Dat kan obv nieuwprijs van de verbaliseerde auto. Zullen we 5% doen :-)

    Login om te reageren
    • Rob zegt

      31 maart 2016 om 11:45

      @masterminddenbosch:
      Ja, neem je dan de nieuwprijs of de dagwaarde? Daar ga je al, want wat is ‘eerlijk’? Voor beide kun je wat zeggen.

      Ben wel met je eens dat je onderscheid mag maken tussen veelplegers en die man die voor het eerst in zijn leven een boete krijgt. Hoe? Tsja, iets met punten? Ik weet het ook niet. Op basis van financiële draagkracht vind ik echter nogal discutabel.

      Login om te reageren
  21. oxymoron zegt

    31 maart 2016 om 11:36

    Inkomensafhankelijke boetes zijn in strijd met het rechtsbeginsel dat iedereen gelijk is voor de wet. Als mijn buurman en ik na een avondje stappen gebroederlijk staan te wildplassen en daarbij betrapt worden, betalen we daar dezelfde boete voor en niet de buurman 2x zoveel omdat zijn inkomen veel hoger is. En als hij een heel brood haalt bij de bakker betaalt hij daarvoor niet 2x zoveel als ik.
    En wat deze Saoudi betreft, die heft allang uitgerekend dat parkeerboetes betalen goedkoper is dan zijn auto’s ergens ver weg stallen. Kunnen wij asociaal vinden, maar dan toch alleen omdat we zelf nu niet op die plek kunnen parkeren.

    Login om te reageren
    • GOD zegt

      31 maart 2016 om 12:54

      @oxymoron:

      Login om te reageren
    • masterminddenbosch zegt

      31 maart 2016 om 17:28

      @oxymoron: in Finland zijn inkomensafhankelijke boete’s tot wet verheven. In dat geval is er dus geen rechtsongelijkheid want alle lage inkomens betalen gelijk minder en hogere inkomens gelijk hoger. En of het effect sorteert. De pijn is relatief gelijk hard. Niks links gelul dus. Als iemand mij onterecht een tik op mijn smoel geeft, haal ik ook vol naar eigen vermogen uit. Dan ga ik me niet inhouden als het een kleinerebof grotere kerel betreft.

      Login om te reageren
  22. pinut187 zegt

    31 maart 2016 om 12:04

    Hoe kan die zandjurk in drie auto’s tegelijk rijden?

    Login om te reageren
    • mashell zegt

      31 maart 2016 om 13:42

      @pinut187: hij was eerst illusionist en daarbij is bij een doorzaag act wat misgegaan. Maar het kan ook zijn harem/homies/schandknaapjes in de andere wagens mee reizen.

      Login om te reageren
  23. pinut187 zegt

    31 maart 2016 om 12:08

    Gewoon zulke speeltjes niet binnenlaten. Laat die zandjurken lekker in de zandbak spelen en gewoon een auto huren…

    Login om te reageren
  24. desjonnies zegt

    31 maart 2016 om 13:24

    zandjurken?

    Echt waar ?

    Ga er eens naar toe en zeg het dan in je knellende lange pantalon gemaakt van 100% polyester Ballenkneller !

    Login om te reageren
  25. masterminddenbosch zegt

    31 maart 2016 om 17:20

    Ben ik weer. Inkomenaafhankelijk links?! Nou ik ben van alles beschuldigd maar dat nog niet met 2 motoren en 2 auto’s….Inkomensafhankelijk is ook een prikkel voor doodgewone aso’s.

    Dus niet om enige overheidskas te spekken. Als er een kas is, gaat die naar een pot voor ontmoedigingsbeleid tegen de roversbende van parkeergaragehouders. Die zijn nog erger dan huisjesmelkers. V.w.b. taxatie: cataloguswaarde oftwel nieuwwaarde dus. Een sjeik vindt dat alleen maar extra leuk als er een bonnetje geschreven wordt van xx pond. Dus laten we voor dergelijke auto’s het minimum op 2.500 zetten.

    Login om te reageren
  26. 730ld zegt

    31 maart 2016 om 18:45

    Die **** menen dat ze alles mogen. Opr*tten zou ik zeggen

    Login om te reageren
  27. sjeemsbond zegt

    1 april 2016 om 00:12

    Al die reacties van boetes verhogen, inkomens afhankelijk, etc. Het maakt geen zak uit als je de halve stad in je zak hebt. Economische belangen die spelen wegen niet op tot de ‘overlast’ die ze veroorzaken. Het is jammer maar met geld sta je boven de wet.

    Login om te reageren

Geef een reactie Reactie annuleren

Je moet ingelogd zijn op om een reactie te plaatsen.

Autoblog

  • Home
  • Lease
  • Rijtesten
  • Adverteren
  • Nieuwsbrief
  • Privacy
  • Huisregels
  • Over ons
  • Disclaimer
  • Algemene voorwaarden
  • Consent

Merken

  • Alfa Romeo
  • Aston Martin
  • Audi
  • Bentley
  • BMW
  • Bugatti
  • Chevrolet
  • Citroën
  • Cupra
  • Dacia
  • Donkervoort
  • Ferrari
  • Fiat
  • Ford
  • Honda
  • Hyundai
  • Infiniti
  • Jaguar
  • Jeep
  • Kia
  • Lada
  • Lamborghini
  • Lancia
  • Land Rover
  • Lexus
  • Lotus
  • Lynk & Co
  • Maserati
  • Mazda
  • Mercedes-Benz
  • MINI
  • Mitsubishi
  • Morgan
  • Nissan
  • Opel
  • Peugeot
  • Polestar
  • Porsche
  • Renault
  • Rolls-Royce
  • Saab
  • Seat
  • Skoda
  • Smart
  • SsangYong
  • Subaru
  • Suzuki
  • Tesla
  • Toyota
  • Volkswagen
  • Volvo

Social

Download onze apps

Download de iPhone app Download de Android app

Autoblog.nl

© 2004 – 2025 Autoblog · Powered by Truer than North