• Spring naar de hoofdnavigatie
  • Door naar de hoofd inhoud
Autoblog.nl

Autoblog.nl

  • Home
  • Formule 1 »
    • Max Verstappen
  • Automerken
  • Occasions
  • Podcasts
  • Rijtesten
  • Video’s »
    • Alles
    • Autoshows
    • Aankoopadvies
    • Mijn auto
    • Rijtesten
  • EV’s
  • Spots »
    • Upload
  • Login

Sbarro Two for 100 – maar wat is het?

Auteur: sir_smokalot, gepost 4 maart 2011 om 11:49 – 16 Reacties

Afbeelding Sbarro Two for 100 – maar wat is het?Afbeelding Sbarro Two for 100 – maar wat is het?Afbeelding Sbarro Two for 100 – maar wat is het?Afbeelding Sbarro Two for 100 – maar wat is het?Afbeelding Sbarro Two for 100 – maar wat is het?Afbeelding Sbarro Two for 100 – maar wat is het?Afbeelding Sbarro Two for 100 – maar wat is het?Afbeelding Sbarro Two for 100 – maar wat is het?

Sbarro Two for 100
Genève zou Genève niet zijn als die malle Zwitser, Franco Sbarro, er niet zou staan met een van zijn knotsgekke creaties. Dit jaar staan er maar liefst 3 wagens van zijn hand, waarvan we jullie de Espera Evoluzione al hebben laten zien. De weirdness-trophy wordt dit jaar echter geclaimd door de Two for 100.

En wanneer ik zeg ‘van zijn hand’ bedoel ik natuurlijk: in elkaar geschroefd door zijn vele Franse atelierslaafjes, waarna de auto alsnog het predikaat Sbarro krijgt. Dit is wat het bedrijf over het koepelwaggie Two for 100 heeft te melden: “[..] a sympathetic car, with the allure of American dream cars of the years 50-60 with its all round cockpit and pleyglass wheels.” Misschien moeten we niet te lang over nadenken maar er gewoon naar kijken.

Via de mail bereikte ons het bericht uit de Duitse media dat de auto gebaseerd zou zijn op de Homer, een auto die Homer Simspon in een van de vele Simpsons-afleveringen ontwierp, maar wat hier waar van is mag u zelf inschatten. Foto’s!

Ook interessant!

  • Genesis X Concept is woestaantrekkelijk
  • De Autoshow van Genève keert nu écht terug!
  • Video - Audi RS6 GTO Concept in detail
  • Jeep Magneto Concept is nieuw en volledig elektrisch

Nieuwste artikelen

  • Video: je auto verliezen door een dom ongeluk
  • Nieuwe wankelmotor komt uit onverwachte hoek
  • Deze EV was wél een goede investering
  • Officieel: Tesla draait niet meer om duurzaamheid
FacebookTweetPinLinkedIn

Autoshows, concept, geneve-2011, sbarro

Vorig bericht: « Mansory doet de 7-serie, houdt het bescheiden
Volgend bericht: RR Evoque Road Bike – ga toch fietsen »

Lees Interacties

Reacties

  1. sacha zegt

    4 maart 2011 om 11:50

    Dit is hun auto:

    Login om te reageren
    • GOD zegt

      4 maart 2011 om 11:53

      @sacha: Precies waar ik aan dacht en iets over zou zeggen maar je was me al voor. Zegt al wel genoeg.
      Echt iets voor de Jetsons bij een vliegverbod.

      Login om te reageren
  2. Pixed zegt

    4 maart 2011 om 11:50

    Homer rules, this ’thing’ doesn’t…

    Login om te reageren
  3. YaSo zegt

    4 maart 2011 om 11:59

    dit is zo lelijk, dat ik er geen woorden meer voor heb…

    Login om te reageren
  4. massarati zegt

    4 maart 2011 om 12:03

    Zou bij de Thunderbirs ook niet misstaan.
    Wel aardig om eens iets heel anders te zien.

    Login om te reageren
  5. driftkicker zegt

    4 maart 2011 om 12:04

    Login om te reageren
  6. mesfin zegt

    4 maart 2011 om 12:15

    dat is nou niet echt mooi nee hahaha. En zij noemen dit ´a sympathetic car, with the allure of American dream cars of the years 50-60´

    In mijn veronderstelling was/is ´A Americqan dream car´ gewoon per definitie een dikke muscle car of een pick up. En niet uhmm dit!

    Login om te reageren
  7. Apache zegt

    4 maart 2011 om 12:23

    “[..] a sympathetic car, with the allure of American dream cars of the years 50-60 with its all round cockpit and pleyglass wheels.”

    jaren ’50 en ’60 van welke eeuw dan? de 20ste of de 21ste? En dat is dus een echt serieuze vraag.

    Login om te reageren
  8. Apache zegt

    4 maart 2011 om 12:24

    Je kunt zeggen wat je wilt erover :p maar hier zou ik dus echt mee willen rondtouren door de stad en bij mijn vrienden :)

    Login om te reageren
  9. Esprit_de_Flandre zegt

    4 maart 2011 om 12:58

    De koepel is er eigenlijk een beetje teveel aan. Als je die weglaat, lijkt het een zeer moderne versie van een Lotus 7, en dat is altijd leuk…

    Login om te reageren
  10. a3aan zegt

    4 maart 2011 om 13:07

    Cool! gewoon in productie brengen dit soort knotsgekke exemplaren.

    Login om te reageren
  11. Sciurida zegt

    4 maart 2011 om 13:36


    Toch?

    Login om te reageren
  12. bartinspace zegt

    4 maart 2011 om 18:08

    Hij is best awesome toch? En iedereen heeft toch in zekere mate wel eens Homer simpson willen zijn? :)

    Login om te reageren
  13. autoblogamateur zegt

    4 maart 2011 om 18:25

    raped car:'(

    Login om te reageren
  14. rotarypowah zegt

    6 maart 2011 om 09:33

    Briljant apparaat :D Zet maar voor m’n deur, met de sleutels erbij graag, vermaak me er wel mee.

    Login om te reageren
  15. robbie zegt

    6 maart 2011 om 12:34

    http://www.youtube.com/watch?v=iW33eg8PYkE

    Login om te reageren

Geef een reactie Reactie annuleren

Je moet ingelogd zijn op om een reactie te plaatsen.

Autoblog

  • Home
  • Lease
  • Rijtesten
  • Adverteren
  • Nieuwsbrief
  • Privacy
  • Huisregels
  • Over ons
  • Disclaimer
  • Algemene voorwaarden
  • Consent

Merken

  • Alfa Romeo
  • Aston Martin
  • Audi
  • Bentley
  • BMW
  • Bugatti
  • Chevrolet
  • Citroën
  • Cupra
  • Dacia
  • Donkervoort
  • Ferrari
  • Fiat
  • Ford
  • Honda
  • Hyundai
  • Infiniti
  • Jaguar
  • Jeep
  • Kia
  • Lada
  • Lamborghini
  • Lancia
  • Land Rover
  • Lexus
  • Lotus
  • Lynk & Co
  • Maserati
  • Mazda
  • Mercedes-Benz
  • MINI
  • Mitsubishi
  • Morgan
  • Nissan
  • Opel
  • Peugeot
  • Polestar
  • Porsche
  • Renault
  • Rolls-Royce
  • Saab
  • Seat
  • Skoda
  • Smart
  • SsangYong
  • Subaru
  • Suzuki
  • Tesla
  • Toyota
  • Volkswagen
  • Volvo

Social

Download onze apps

Download de iPhone app Download de Android app

Autoblog.nl

© 2004 – 2025 Autoblog · Powered by Truer than North