• Spring naar de hoofdnavigatie
  • Door naar de hoofd inhoud
Autoblog.nl

Autoblog.nl

  • Home
  • Formule 1 »
    • Max Verstappen
  • Automerken
  • Occasions
  • Podcasts
  • Rijtesten
  • Video’s »
    • Alles
    • Autoshows
    • Aankoopadvies
    • Mijn auto
    • Rijtesten
  • EV’s
  • Spots »
    • Upload
  • Login

speedART BTR-XL 600 pk cabriolet

Auteur: autoblogger, gepost 18 januari 2008 om 22:24 – 27 Reacties

speedART BTR XL600 Porsche 911 Turbo Cabriolet


speedART pompte de 911 Turbo Cabrio al eens op naar 630 pk en 840 nm, nu tonen ze opeens dezelfde auto met minder peekaas. Vreemd… maar wel lekker!

De witte velgen op bovenstaande foto maken de power-downgrade een beetje goed. Witte lak met zwarte velgen vond ik alltijd wel een mooie combi, maar dit staat de Toerbo niet slecht.

Ons aller speedART biedt voor de 997 Turbo Cabrio diverse bodykits en styling accessoires. Het vermogen van 600 pk en 800 Nm koppel komt beschikbaar dankzij twin turbochargers (modified VTG-Turbo-charge) en een aangepast uitlaatsysteem. Het sprintje van 0-100 is daardoor mogelijk in 3,4 seconden.

De afkorting BTR-XL staat overigens voor “Bi-Turbo Racer – Extra Large”.

speedART BTR XL600 Porsche 911 Turbo Cabriolet
speedART BTR XL600 Porsche 911 Turbo Cabriolet
speedART BTR XL600 Porsche 911 Turbo Cabriolet

Met dank aan oly voor de tip!

Ook interessant!

  • BMW M8 Competition Cabrio vs Porsche 911 Turbo S Cabrio
    BMW M8 Competition Cabrio vs Porsche 911 Turbo S Cabrio
  • Porsche 911 Turbo kust Peugeot 206 in Friesland/Groningen
  • Porsche viert een feestje met deze 911 Turbo S
  • Porsche 911 Turbo S Lightweight Package is sneller dan Tesla

Nieuwste artikelen

  • Hoeveel zakelijke youngtimers zijn er eigenlijk?
  • Duurste Nissan van Marktplaats kan er maar eentje zijn
  • WTF: Invalidenplek rondom auto geverfd, parkeerder krijgt toch boete
  • Autoblog-lezer bezoekt prachtige verzameling
FacebookTweetPinLinkedIn

911, Cabrio, Porsche, speedart, tuning

Vorig bericht: « A1GP racewagen vs Boeing 777
Volgend bericht: Saleen Sterling Edition Mustang: 640 pk »

Lees Interacties

Reacties

  1. Michael zegt

    18 januari 2008 om 22:28

    DAAMMMMMMMMMMMMMMMMMMMN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    Login om te reageren
  2. Rick dos zegt

    18 januari 2008 om 22:28

    Niet mijn smaak maar wel mooi om te zien dat die achterlijke PK-race eindelijk z’n einde nadert.

    Login om te reageren
  3. aston martin zegt

    18 januari 2008 om 22:33

    die dubbele spoiler ziet er echt nie uit maar voor de rest ziet ie er goed uit

    Login om te reageren
  4. SWRT zegt

    18 januari 2008 om 22:37

    khou niet zo van cabrio maar dit is toch wel ziek….

    Login om te reageren
  5. M Freak zegt

    18 januari 2008 om 22:37

    En nu heel snel op de oprit, met zwarte velgen!! :D

    Login om te reageren
  6. Fova' zegt

    18 januari 2008 om 22:47

    Waar zijn de uitlaten???

    Login om te reageren
  7. RenJie zegt

    18 januari 2008 om 22:54

    @Fova’

    vroeg me ook af waar ze zitten, het wordt nu vast een uitlaat-oorlog.. “wie de grootste uitlaat bouwt” dat hele gat zal toch niet de uitlaat zijn hè?

    Login om te reageren
  8. Arnout zegt

    18 januari 2008 om 22:58

    Je kan ze wel zien. Er zitten er 2 ronde naast elkaar in elk gat.

    Login om te reageren
  9. Joeri zegt

    18 januari 2008 om 23:18

    dubbele spoiler had niet gehoeven. maar lang niet gezien zo vet! voor en achter bumper perfect!

    Login om te reageren
  10. Patrick zegt

    18 januari 2008 om 23:30

    Wat een belachelijk Tupperware gedoe.

    Login om te reageren
  11. rvo zegt

    18 januari 2008 om 23:56

    witte velgjes staan hem wel

    Login om te reageren
  12. leendert zegt

    19 januari 2008 om 00:01

    wow… ik ben verliefd:O

    Login om te reageren
  13. Mr. Reddingius zegt

    19 januari 2008 om 00:21

    Raar detonerende rooie spiegels.. een onzinnige auto. Doe hem dan dicht, ik weet niet of het chassis zomaar 600 pk en 800 chassis-bending Nm’s aankan zonder dak. Al die toegevoegde broodtrommeltjes zorgen niet voor veel meer stijfheid.

    Login om te reageren
  14. ELB zegt

    19 januari 2008 om 00:28

    Lekker lekker!

    Login om te reageren
  15. robgym zegt

    19 januari 2008 om 00:37

    sorry ziet er niet uit , volkswagen met een hoge bloeddruk, ,maar ieder zijn smaak

    Login om te reageren
  16. VonStroke zegt

    19 januari 2008 om 00:39

    Die Porsche-tuners moeten eens een echte hobby zoeken in plaats van zich met deze onzin bezig te houden. Er tien van die bedrijfjes, ze doen allemaal hetzelfde en het lijk bij elk van naar mijn mening op niet erg veel.

    Doe eens iets interessants aub?!

    Login om te reageren
  17. GijsSpierings zegt

    19 januari 2008 om 03:20

    @ VonStroke,

    Elke Porsche van verscheidene tuners hebben wel wat weg van elkaar, daar kan ik je geen ongelijk in geven maar je kan niet veel meer verschillende mods toevoegen op ’t gebied van het exterieur van de Porsche. Dan verpest je het model, nu blijven Porsche’s lijnen er nog in (voor zover mogelijk).

    Ik vind ‘em er overigens wel lekker uitzien!

    Login om te reageren
  18. Ringfan zegt

    19 januari 2008 om 10:31

    Niks aan de hand mensen, niets te zien, doorlopen aub!

    Totaal nutteloze auto… Er zijn andere die beter, sneller en (smaak-kwestie) mooier zijn…

    Login om te reageren
  19. Frasker(Maserati MC12) zegt

    19 januari 2008 om 11:28

    Best een mooie auto, alleen ik vind die dubbele spoiler niet zo mooi en die zwarte velgen zou ik ook weg halen.

    Login om te reageren
  20. David zegt

    19 januari 2008 om 12:16

    Ziet er goed uit!
    Wat is het prijskaartje?

    Login om te reageren
  21. Racer X zegt

    19 januari 2008 om 12:23

    Bah, aan het uiterlijk van een Porsche hoeft niet gesleuteld te worden…

    Login om te reageren
  22. gebbetje zegt

    19 januari 2008 om 12:58

    Wel apart hoor, die broodroosters aan de zijkanten van de achterbumper. Verschrikkelijk lelijk. Doen de tupperwaregolfjes nou de echt snelle auto’s na of is het zo langzamerhand aan het omdraaien?

    Login om te reageren
  23. willie zegt

    19 januari 2008 om 13:30

    lelijkste 911 ooit. bestaan er eigenlijk ook tuners die een auto kunnen verfraaien? pooiervelgen eronder, een hoop plastic kraam inclusief overgedimensioneerde taartschep, dan wordt zelfs de meest beschaafde voiture een vulgaire kar. wel een meer dan dikke voldoende op de “johnny & anita” meter.

    Login om te reageren
  24. Robin zegt

    19 januari 2008 om 15:30

    Nah, sowieso al geen 911 cabrio fan. DAt dak is mij teveel bochel achterop dat motorblok. Verder is dit totale overkill aan details als je het mij vraagt. Dat doe je niet maar ik schrijf het toch op.

    600 pk is ook niet nodig, ik denk dat het standaard eng genoeg is. Daarnaast weiger ik die sticker op de zijkant te accepteren.

    Eigenlijk is gewoon een zeer foute patser bak. Te opvallend en te overbodig. Echt iets voor posers…

    Login om te reageren
  25. CitroenFan zegt

    19 januari 2008 om 19:34

    Dit vind ik nou echt vern*#ken van je Porsche! Waarom doen tuners dit auto’s aan? Denken ze nou echt dat het er mooier op word (mijn mening)? Een standaard Porsche is mooi genoeg, en daar hoef niks verandert aan te worden! Dan heb ik zelfs nog liever een Boxster S dan dit misbaksel..Dat is mijn punt!

    Login om te reageren
  26. Ejay zegt

    19 januari 2008 om 19:59

    Onzinnig om de cabrio te tunen. En om nou de bodykit van de GT2 op te rekken en erop te zetten. Nee, laat maar zitten.

    Login om te reageren
  27. L-Fred zegt

    20 januari 2008 om 10:35

    Foei, maar dan ook foeilelijk. Te veel bumpers, te laag, achh die spoiler. Gauw naar ander topic toe.

    Login om te reageren

Geef een reactie Reactie annuleren

Je moet ingelogd zijn op om een reactie te plaatsen.

Autoblog

  • Home
  • Lease
  • Rijtesten
  • Adverteren
  • Nieuwsbrief
  • Privacy
  • Huisregels
  • Over ons
  • Disclaimer
  • Algemene voorwaarden
  • Consent

Merken

  • Alfa Romeo
  • Aston Martin
  • Audi
  • Bentley
  • BMW
  • Bugatti
  • Chevrolet
  • Citroën
  • Cupra
  • Dacia
  • Donkervoort
  • Ferrari
  • Fiat
  • Ford
  • Honda
  • Hyundai
  • Infiniti
  • Jaguar
  • Jeep
  • Kia
  • Lada
  • Lamborghini
  • Lancia
  • Land Rover
  • Lexus
  • Lotus
  • Lynk & Co
  • Maserati
  • Mazda
  • Mercedes-Benz
  • MINI
  • Mitsubishi
  • Morgan
  • Nissan
  • Opel
  • Peugeot
  • Polestar
  • Porsche
  • Renault
  • Rolls-Royce
  • Saab
  • Seat
  • Skoda
  • Smart
  • SsangYong
  • Subaru
  • Suzuki
  • Tesla
  • Toyota
  • Volkswagen
  • Volvo

Social

Download onze apps

Download de iPhone app Download de Android app

Autoblog.nl

© 2004 – 2025 Autoblog · Powered by Truer than North