• Spring naar de hoofdnavigatie
  • Door naar de hoofd inhoud
Autoblog.nl

Autoblog.nl

  • Home
  • Formule 1 »
    • Max Verstappen
  • Automerken
  • Occasions
  • Podcasts
  • Rijtesten
  • Video’s »
    • Alles
    • Autoshows
    • Aankoopadvies
    • Mijn auto
    • Rijtesten
  • EV’s
  • Spots »
    • Upload
  • Login

Spyshots van de nieuwe Fiat Grande Punto

Auteur: ricardo, gepost 28 juni 2009 om 17:00 – 17 Reacties

Spyshot Fiat Grande Punto

Bijna een jaar geleden kreeg de Grande Punto nog een facelift aangemeten. Is dit soms facelift nummer 2?

Het lijkt er op dat het hier gaat om enkele wijzigingen aan de binnen- en buitenkant van de auto. Het is dus geen compleet nieuw model. De voorkant lijkt licht gewijzigd ten opzichte van het huidige Grande Punto. zo zouden de luchtinlaten en de grille een andere vorm hebben gekregen, wat wel wat wegheeft van de Fiat Bravo.

De meeste veranderingen zijn terug te vinden in het interieur en ook onder de motorkap verandert het een en ander, er komen namelijk saaie zuinige Euro 5 motoren in het vooronder. De nieuwe Fiat Grande Punto is eind dit jaar te verwachten bij de dealers. De goedkoopste versie van de huidige Grande Punto is in Nederland al leverbaar vanaf € 12.695. (via Quattroruote.it)

Ook interessant!

  • Deze Peperdure Punto kost meer dan een Taycan
  • Fiat Pulse
    Fiat Pulse is een nieuwe stoere crossover
  • Fiat SUV
    Bedenk een naam voor deze Fiat SUV
  • Video - Fiat Qubo zoekt ruzie met vrachtwagen

Nieuwste artikelen

  • Video: Dame scheurt veel te hard over krappe weg
  • Europese ‘Kei Car-categorie’ blijkt stimulans voor meer elektrische crossovers
  • Ineens is je auto geen youngtimer meer, wat zijn je opties?
  • Nederlandse overheid wil MEER 130 km/u-snelwegen!
FacebookTweetPinLinkedIn

Fiat, grande-punto, punto-evo, spyshot

Vorig bericht: « Video: All Star Bash V (driftfilmpje)
Volgend bericht: De Infiniti Essence Concept in het wild »

Lees Interacties

Reacties

  1. Mika Hakkinen zegt

    28 juni 2009 om 17:02

    Blijft de mooiste auto in zijn klasse.. Lijkt beetje op een Maserati haha

    Login om te reageren
  2. lincoln zegt

    28 juni 2009 om 17:03

    waarom hebben Fiat producten nooit eens 1 gezicht ..
    zoals Volvo/Audi/BMW ..

    waarom .. WAAROM vraag ik je ??

    Login om te reageren
  3. jip_pino zegt

    28 juni 2009 om 17:06

    @lincoln

    Audi heeft net iets te veel een eigen gezicht, vind je niet? En misschien is dat omdat ze Italiaans zijn en niet aan zulke dingen denken.:S

    Login om te reageren
  4. Mika Hakkinen zegt

    28 juni 2009 om 17:08

    @Lincoln dat is toch geweldig weet je temiste wat er aan komt.. ipv is het een a4/a6/a8 pff Italianen kunnen temiste wel enigsinds auto`s ontwerpen toch?

    Login om te reageren
  5. MrAbarth zegt

    28 juni 2009 om 17:12

    @lincoln: Naar mijn weten hebben de Bravo en de Croma wèl hetzelfde gezicht.
    De Panda, tja, daar zal dat smoeltje niet op staan denk ik.

    De 500 is met opzet zo orgineel mogelijk gehouden, naar het originele ontwerp.

    En wat Mika zegt is ook wel waar. Zo hebben diverse modellen een ander gezicht, ipv krampachtig rond hetzelfde neusje of achterkant te boetseren.

    Login om te reageren
  6. pro_ceed zegt

    28 juni 2009 om 17:17

    De Fiat Punto blijf altijde mooier dan de Fiat 500 ( nieuwe versie )

    Login om te reageren
  7. alpitlum zegt

    28 juni 2009 om 17:21

    Fiat heeft in ieder geval door dat eenzelfde neus niet past bij alle auto’s. Hebben we iets soortgelijks niet ook gezien bij Michael Jackson. Die wilde ook een neus hebben die niet bij zijn gezicht past. Een facelift biedt niet altijd uitkomst.

    En inderdaad bijvoorbeeld Audi en VW hebben blijkbaar zo weinig fantasie dat ze alleen maar auto’s kunnen opblazen en laten krimpen, heel erg jammer.

    Login om te reageren
  8. w0o0dy zegt

    28 juni 2009 om 17:25

    Ook in de grande punto komen multi-air motoren en die zijn wel euro5 maar niet echt saai te noemen als je 105, 135 of zelfs 165pk in je punto hebt om mee te spelen

    Login om te reageren
  9. lincoln zegt

    28 juni 2009 om 17:50

    yep .. maar dat zijn antwoorden die ik zelf ook kan verzinnen ..
    iemand nog een marketing-technisch praatje .. dat gestoeld is op waarheid ..

    maar die verschillende snuitjes staat ze wel verdomd goed ..
    da,s waar .. met de Panda op kop ..
    maar dat is zowiezo de leukste auto van de afgelopen jaren ..

    Login om te reageren
  10. Sander zegt

    28 juni 2009 om 18:32

    Waar is het nieuwe dann??
    Toch niet alleen de grille hè?…

    Login om te reageren
  11. Citrofiel zegt

    28 juni 2009 om 19:05

    Ah, nog zo’n onzichtbare facelift, net als vorig jaar… :roll:

    @ lincoln; Omdat Fiat Italiaans is. Italianen zijn creatief en verzinnen nieuwe dingen. Duitsers en Zweden zijn niet creatief, en gebruiken dan maar hetzelfde design voor al hun modellen! :P

    Login om te reageren
  12. johnny t zegt

    28 juni 2009 om 19:12

    of je noemt het angst , maar goed we kiezen geen auto op het uiterlijk is de praktijk ….

    De multiair staat in Geneve in september.
    Enne..een t-jet is niet bepaald saai te noemen .
    http://www.amt.nl/web/Nieuws/Autotechniek/Tonen-Nieuws-Autotechniek/Fiat-MultiAir-revolutie-in-motortechniek.htm

    Login om te reageren
  13. DonSei zegt

    28 juni 2009 om 20:22

    Ik ben benieuwd of de nieuwe multi air 900CC turbo motoren ook een weg gaan vinden in de nieuwe Punto:)

    Login om te reageren
  14. Benjamin1 zegt

    28 juni 2009 om 22:49

    ah mooi, voorsprong is verbetering. De vorige facelift had inderdaad weinig voeten in aarde, een paar nieuwe lampen meer niet…

    Login om te reageren
  15. MCW zegt

    29 juni 2009 om 03:04

    Vreemd dat er nu pas een bericht over is aangezien er al een aardige tijd spy shots op het net zijn en ook die zelfs duidelijker zijn. Overigens was de eerste GEEN facelift maar een lichte update. Niets meer, niets minder

    Login om te reageren
  16. johnny t zegt

    29 juni 2009 om 09:50

    DonSei, is een goed vraag, in ieder geval voor de 500 en panda. Voor de GP zou je dan voorin nog een extra bagage ruimte kunnen creeren. :)

    Login om te reageren
  17. Dirk zegt

    28 juli 2009 om 11:57

    Facelift of niet,het blijft de mooiste in zijn klasse!!!!!

    Login om te reageren

Geef een reactie Reactie annuleren

Je moet ingelogd zijn op om een reactie te plaatsen.

Autoblog

  • Home
  • Lease
  • Rijtesten
  • Adverteren
  • Nieuwsbrief
  • Privacy
  • Huisregels
  • Over ons
  • Disclaimer
  • Algemene voorwaarden
  • Consent

Merken

  • Alfa Romeo
  • Aston Martin
  • Audi
  • Bentley
  • BMW
  • Bugatti
  • Chevrolet
  • Citroën
  • Cupra
  • Dacia
  • Donkervoort
  • Ferrari
  • Fiat
  • Ford
  • Honda
  • Hyundai
  • Infiniti
  • Jaguar
  • Jeep
  • Kia
  • Lada
  • Lamborghini
  • Lancia
  • Land Rover
  • Lexus
  • Lotus
  • Lynk & Co
  • Maserati
  • Mazda
  • Mercedes-Benz
  • MINI
  • Mitsubishi
  • Morgan
  • Nissan
  • Opel
  • Peugeot
  • Polestar
  • Porsche
  • Renault
  • Rolls-Royce
  • Saab
  • Seat
  • Skoda
  • Smart
  • SsangYong
  • Subaru
  • Suzuki
  • Tesla
  • Toyota
  • Volkswagen
  • Volvo

Social

Download onze apps

Download de iPhone app Download de Android app

Autoblog.nl

© 2004 – 2025 Autoblog · Powered by Truer than North