• Spring naar de hoofdnavigatie
  • Door naar de hoofd inhoud
Autoblog.nl

Autoblog.nl

  • Home
  • Formule 1 »
    • Max Verstappen
  • Automerken
  • Occasions
  • Podcasts
  • Rijtesten
  • Video’s »
    • Alles
    • Autoshows
    • Aankoopadvies
    • Mijn auto
    • Rijtesten
  • EV’s
  • Spots »
    • Upload
  • Login

Spyshots Audi R8

Auteur: sacha, gepost 28 januari 2006 om 11:02 – 34 Reacties

Audi R8 Spyshot


De vrienden van GermanCarFans hebben de hand weten te leggen op spyshots van de Audi R8. De supercar moet gaan concurreren met de Porsche Carrera GT en de McMerc SLR, en dat zou best wel eens kunnen gaan lukken met de vermeende bi-turbo V10 met maar liefst 600Pk aan vermogen.

Er wordt erg geheimzinnig gedaan rond de R8, dus dit zouden wel eens de enige spy-shots ooit kunnen worden, aldus het artikel op GermanCarFans.

Audi R8 Concept

Ook interessant!

  • Verduisterde Audi R8 opgespoord in Nederland
  • Meer Audi Sport dealers
    Meer Audi Sport dealers voor Nederland
  • Meer puristisch vermogen voor de R8 RWD
  • Gespot - Audi R8 kan Ferrari-rood goed hebben

Nieuwste artikelen

  • Documentaire over auto’s spotten op NPO 3
  • Maak je eigen hardcore Temerario voordat Lambo het doet
  • Maserati sloopt viercilinder uit instapmodel
  • Benzineprijs op laagste niveau sinds maanden
    Grote verschillen tussen het goedkoopste en duurste tankstation van Nederland
FacebookTweetPinLinkedIn

Audi, R8, spyshot, Supercars

Vorig bericht: « Schetsen van de Alfa 149
Volgend bericht: Merendeel moderne autobumpers voldoet niet »

Lees Interacties

Reacties

  1. w0o0dy zegt

    28 januari 2006 om 11:31

    Lelijk is’tie niet, maar ik denk dat de tijd van de Hypersportscars al weer bijna voorbij is. Dus dit kon wel eens een financiële miskleun worden voor Audi (waarbij ik verwacht dat het niet aan de auto zal hebben gelegen)

    Login om te reageren
  2. Sven zegt

    28 januari 2006 om 11:33

    Knap, te hopen dat ze m niet te duur maken dan kan m toch nog ‘goed’ verkopen denk ik

    Login om te reageren
  3. w0o0dy zegt

    28 januari 2006 om 11:34

    Zit er een Lambo Gallardo onder die Audi-skin? V10, ongeveer dezelfde verhoudingen en check de velgen ;-)

    Login om te reageren
  4. Lotte zegt

    28 januari 2006 om 11:39

    @W0o0dy: kom jij weleens een auto in het wild tegen? Je bent volgens mij 24/7 op Autoblog te vinden! ;-)

    Login om te reageren
  5. w0o0dy zegt

    28 januari 2006 om 11:40

    hahaha, ja ik rij ruim 40.000 per jaar dus volgens mij ben ik regelmatig niet op autoblog. Goede morgen Lotte

    Login om te reageren
  6. Sacha zegt

    28 januari 2006 om 11:40

    Ach Sven, je kunt altijd voor de instapper met maar 400Pk gaan als het te duur wordt.

    Login om te reageren
  7. Koen zegt

    28 januari 2006 om 11:58

    met MAAR 400 pk??

    Login om te reageren
  8. w0o0dy zegt

    28 januari 2006 om 13:13

    Is de Gallardo eigenlijk de R8 maar dan met een Lambo body?
    Ik bedenk het net pas, maar misschien heeft Audi wel meer gedaan dan een beetje de kwaliteit op een acceptable niveau brengen. Waarom heeft de Gallardo bijvoorbeeld 4-wielaandrijving, terwijl Lambo dat eigenlijk niet gebruikt?

    Login om te reageren
  9. Sacha zegt

    28 januari 2006 om 13:16

    Volgens mij is 4WD juist wel een Lambo ding. De Murcielago en Diablo hebben dat toch ook?

    Login om te reageren
  10. dekster zegt

    28 januari 2006 om 13:24

    ik denk dat audi een tegenganger heeft voor de slr
    van 0-100 in 3.5sec is erg snel(zondaF enzo)
    ik denk edat het een monster gaat worden dat gwn audi weeraan de wereldtop gaat zetten(net zoalss voor WOII
    want dan was het het beste merk ter wereld)

    Login om te reageren
  11. w0o0dy zegt

    28 januari 2006 om 14:04

    Van de Diablo was er wel een 4-wielaandrijver maar dat was hij oorspronkelijk niet. De Murcielago en de Gallardo zijn beiden gebouwd nadat Audi Lambo kocht, maar hebben idd beide 4-wielaandrijving.

    Hieronder een stukje over de Diablo VT6.0 (de 4wielaangedreven versie dus):
    “Tijdens de Detroit Auto Show begin 2000 werd deze laatste evolutie van de Diablo voorgesteld, de Diablo VT 6.0 werd onmiddellijk het enige nog verkrijgbare model in de reeks, de vroegere Diablo SV en de Roadster waren niet meer beschikbaar. Deze hertekende 6 liter VT was het eerste productiemodel dat sinds de Audi overname gelanceerd werd, het was een zeer krachtige wagen die ook nog eens uitzonderlijk goed afgewerkt was, zowel aan de binnenkant als aan de buitenkant.”

    Login om te reageren
  12. Marnix zegt

    28 januari 2006 om 18:48

    Audi laat goed van zich horen de laatste tijd.
    Ze doen duidelijk moeite om terug een waardige tegenstander te worden bij de top.

    Login om te reageren
  13. Erik zegt

    28 januari 2006 om 19:28

    Bitte met DSG leveren.

    Login om te reageren
  14. Ollie zegt

    28 januari 2006 om 19:55

    VET! maar helaas kunnen we net niet zien of de single frame grille hier ook is doorverwerkt…

    Login om te reageren
  15. dekster zegt

    29 januari 2006 om 13:40

    de leds zijn allessinds(of is het alleszinds?) weg

    Login om te reageren
  16. bmw zegt

    29 januari 2006 om 20:10

    deze audi is lelijk
    koop een goeie bmw

    Login om te reageren
  17. dekster zegt

    29 januari 2006 om 20:19

    over bmw gesproken lang geleden dat ik nog een comment gezien heb van toM5

    Login om te reageren
  18. autoblogger zegt

    29 januari 2006 om 21:40

    @bmw: heldere en constructieve reactie… NOT!

    Login om te reageren
  19. dekster zegt

    29 januari 2006 om 21:45

    de nieuwe tt gaat er toch ook niet uitzien zoals de tt schooting brake concept?

    Login om te reageren
  20. jaap zegt

    30 januari 2006 om 00:18

    Abmw: argumenten?

    Login om te reageren
  21. pelezinho zegt

    30 januari 2006 om 18:48

    van mij zou bmw ook wel zo’n vette supercar mogen droppen. dat zou pas sensatie zijn!!!!

    Login om te reageren
  22. Minicooper zegt

    9 februari 2006 om 23:38

    Koop een M5 en je hebt een fatsoendelijke auto

    Login om te reageren
  23. dekster zegt

    10 februari 2006 om 12:51

    WTF wil je daar mee zeggen?
    audi’s zijn fatsoenlijker dan bmw

    Login om te reageren
  24. BMWWWW zegt

    27 februari 2006 om 00:14

    Dus niet dekster , audi valt bij de meeste mensen niet eens op. Het zijn de merken BMW en Mercedes die hem juist doen.Kwalitatief zijn die merken duizend malen beter.Waarom een audi kopen?Koop een volkswagen… heb je precies hetzelfde alleen ben je goedkoper uit, zelfde onderstelsel wordt er gebruikt etc alleen de 4 ringe die m doen.Nou druk die 4 ringe maar om je leuter.Bmw en Mercedes zijn en blijven aan de top.Audi is gewoon een mislukt kloontje wat er graag by wil horen.Het heeft gewoon geen style en naam

    Login om te reageren
  25. w0o0dy zegt

    27 februari 2006 om 00:16

    @BMWWWWW: verhuis naar Bayern zou ik zeggen.

    Login om te reageren
  26. dekster zegt

    27 februari 2006 om 09:49

    @BMWWWW
    audi valt meeste mensen niet op?
    ik heb een A8 en ben al verschillende keren aangesproken over mijn wagen.
    geen style en geen naam? ik raad je aan om dit eens volledig te lezen
    http://www.audi.nl/index/home/over_audi/geschiedenis/0,9255,_D0Lnl,00.html

    Login om te reageren
  27. phil_bmw zegt

    27 februari 2006 om 19:25

    ik vind dat er audi heel snel op vooruit gegaan is, maar ik zou nog altijd voor een leuk bmw’tje kiezen. Hoewel je nu al voor een BMW heel wat knuiten moet neerleggen.

    Login om te reageren
  28. christoff zegt

    27 februari 2006 om 19:53

    @phil_bmw
    ik heb het tegenwoordig heel moeilijk mee om te kiezen tussen een BMW of een audi en dat komt omdat audi hun modellen veel mooier zijn als vroeger en dat bmw hun modellen er wat vierkant zijn geworden.

    Login om te reageren
  29. GlenNVD zegt

    2 maart 2006 om 13:13

    Audi is goed, zeer goed bezig de laatste tijd, voor mij hebben BMW en Mercedes een beetje ondergedaan, Mercedes blijft maar nieuwe (soms onnodige) modellen produceren, neem nu die nieuwe GL, in welk segment plaats je dat nu… Over BMW kan je weineg slechts over zeggen, de M5 en M6 zijn extreem goede wagens, maar wanneer ik hun andere modellen vergelijk met bv. die van Audi, kies ik toch lekker voor Audi. Audi komt dus de laatste tijd meer en meer aan bod, zoals hun nieuwe S8 en RS4, 2 uitermate goeie wagens…

    Login om te reageren
  30. Hektor zegt

    28 maart 2006 om 22:40

    Wat dacht je van de m5? m6? m3? 335 die er binnenkort aankomt?
    Ik wil niet veel zeggen maar audi s sloom vergeleke met bmw.. de 318 s al evensnel als de a4 2.0 van audi.Bmw staat bekend om de kracht die ze uit motoren persen daar kan echt geen enkel merk aan tippen.

    Login om te reageren
  31. dekster zegt

    28 maart 2006 om 22:45

    wrm is audi recordhouder in het winnen van 24uren races?

    Login om te reageren
  32. L.Argos zegt

    21 juni 2006 om 12:45

    Ik mag 1 v d gelukkige zijn die al in de R8 gereden heeft al is het 40 mtr.
    en ik kan u vertellen heerlijk die 10 cilinders. En interieur is helemaal toppie, wat een mooie afwerking.
    Deze auto doet mijn hart sneller slaan.

    Login om te reageren
  33. Ruud zegt

    28 september 2006 om 18:47

    Hektor schrijft,

    28 March 2006 om 22:40
    Wat dacht je van de m5? m6? m3? 335 die er binnenkort aankomt?
    Ik wil niet veel zeggen maar audi s sloom vergeleke met bmw.. de 318 s al evensnel als de a4 2.0 van audi.Bmw staat bekend om de kracht die ze uit motoren persen daar kan echt geen enkel merk aan tippen.

    S3 S4 S6 S8. ook niet gek hoor.

    Maar een m5je is best aardig ja

    Login om te reageren
  34. C est Jeroen zegt

    25 januari 2007 om 18:47

    Zaten de geruchten er achteraf aardig naast, geen bi-turbo V10 met 600 pk.. dit doet me wel denken aan de column van djizzy ofzo.

    Login om te reageren

Geef een reactie Reactie annuleren

Je moet ingelogd zijn op om een reactie te plaatsen.

Autoblog

  • Home
  • Lease
  • Rijtesten
  • Adverteren
  • Nieuwsbrief
  • Privacy
  • Huisregels
  • Over ons
  • Disclaimer
  • Algemene voorwaarden
  • Consent

Merken

  • Alfa Romeo
  • Aston Martin
  • Audi
  • Bentley
  • BMW
  • Bugatti
  • Chevrolet
  • Citroën
  • Cupra
  • Dacia
  • Donkervoort
  • Ferrari
  • Fiat
  • Ford
  • Honda
  • Hyundai
  • Infiniti
  • Jaguar
  • Jeep
  • Kia
  • Lada
  • Lamborghini
  • Lancia
  • Land Rover
  • Lexus
  • Lotus
  • Lynk & Co
  • Maserati
  • Mazda
  • Mercedes-Benz
  • MINI
  • Mitsubishi
  • Morgan
  • Nissan
  • Opel
  • Peugeot
  • Polestar
  • Porsche
  • Renault
  • Rolls-Royce
  • Saab
  • Seat
  • Skoda
  • Smart
  • SsangYong
  • Subaru
  • Suzuki
  • Tesla
  • Toyota
  • Volkswagen
  • Volvo

Social

Download onze apps

Download de iPhone app Download de Android app

Autoblog.nl

© 2004 – 2025 Autoblog · Powered by Truer than North