
De vrienden van GermanCarFans hebben de hand weten te leggen op spyshots van de Audi R8. De supercar moet gaan concurreren met de Porsche Carrera GT en de McMerc SLR, en dat zou best wel eens kunnen gaan lukken met de vermeende bi-turbo V10 met maar liefst 600Pk aan vermogen.
Er wordt erg geheimzinnig gedaan rond de R8, dus dit zouden wel eens de enige spy-shots ooit kunnen worden, aldus het artikel op GermanCarFans.






Lelijk is’tie niet, maar ik denk dat de tijd van de Hypersportscars al weer bijna voorbij is. Dus dit kon wel eens een financiële miskleun worden voor Audi (waarbij ik verwacht dat het niet aan de auto zal hebben gelegen)
Knap, te hopen dat ze m niet te duur maken dan kan m toch nog ‘goed’ verkopen denk ik
Zit er een Lambo Gallardo onder die Audi-skin? V10, ongeveer dezelfde verhoudingen en check de velgen ;-)
@W0o0dy: kom jij weleens een auto in het wild tegen? Je bent volgens mij 24/7 op Autoblog te vinden! ;-)
hahaha, ja ik rij ruim 40.000 per jaar dus volgens mij ben ik regelmatig niet op autoblog. Goede morgen Lotte
Ach Sven, je kunt altijd voor de instapper met maar 400Pk gaan als het te duur wordt.
met MAAR 400 pk??
Is de Gallardo eigenlijk de R8 maar dan met een Lambo body?
Ik bedenk het net pas, maar misschien heeft Audi wel meer gedaan dan een beetje de kwaliteit op een acceptable niveau brengen. Waarom heeft de Gallardo bijvoorbeeld 4-wielaandrijving, terwijl Lambo dat eigenlijk niet gebruikt?
Volgens mij is 4WD juist wel een Lambo ding. De Murcielago en Diablo hebben dat toch ook?
ik denk dat audi een tegenganger heeft voor de slr
van 0-100 in 3.5sec is erg snel(zondaF enzo)
ik denk edat het een monster gaat worden dat gwn audi weeraan de wereldtop gaat zetten(net zoalss voor WOII
want dan was het het beste merk ter wereld)
Van de Diablo was er wel een 4-wielaandrijver maar dat was hij oorspronkelijk niet. De Murcielago en de Gallardo zijn beiden gebouwd nadat Audi Lambo kocht, maar hebben idd beide 4-wielaandrijving.
Hieronder een stukje over de Diablo VT6.0 (de 4wielaangedreven versie dus):
“Tijdens de Detroit Auto Show begin 2000 werd deze laatste evolutie van de Diablo voorgesteld, de Diablo VT 6.0 werd onmiddellijk het enige nog verkrijgbare model in de reeks, de vroegere Diablo SV en de Roadster waren niet meer beschikbaar. Deze hertekende 6 liter VT was het eerste productiemodel dat sinds de Audi overname gelanceerd werd, het was een zeer krachtige wagen die ook nog eens uitzonderlijk goed afgewerkt was, zowel aan de binnenkant als aan de buitenkant.”
Audi laat goed van zich horen de laatste tijd.
Ze doen duidelijk moeite om terug een waardige tegenstander te worden bij de top.
Bitte met DSG leveren.
VET! maar helaas kunnen we net niet zien of de single frame grille hier ook is doorverwerkt…
de leds zijn allessinds(of is het alleszinds?) weg
deze audi is lelijk
koop een goeie bmw
over bmw gesproken lang geleden dat ik nog een comment gezien heb van toM5
@bmw: heldere en constructieve reactie… NOT!
de nieuwe tt gaat er toch ook niet uitzien zoals de tt schooting brake concept?
Abmw: argumenten?
van mij zou bmw ook wel zo’n vette supercar mogen droppen. dat zou pas sensatie zijn!!!!
Koop een M5 en je hebt een fatsoendelijke auto
WTF wil je daar mee zeggen?
audi’s zijn fatsoenlijker dan bmw
Dus niet dekster , audi valt bij de meeste mensen niet eens op. Het zijn de merken BMW en Mercedes die hem juist doen.Kwalitatief zijn die merken duizend malen beter.Waarom een audi kopen?Koop een volkswagen… heb je precies hetzelfde alleen ben je goedkoper uit, zelfde onderstelsel wordt er gebruikt etc alleen de 4 ringe die m doen.Nou druk die 4 ringe maar om je leuter.Bmw en Mercedes zijn en blijven aan de top.Audi is gewoon een mislukt kloontje wat er graag by wil horen.Het heeft gewoon geen style en naam
@BMWWWWW: verhuis naar Bayern zou ik zeggen.
@BMWWWW
audi valt meeste mensen niet op?
ik heb een A8 en ben al verschillende keren aangesproken over mijn wagen.
geen style en geen naam? ik raad je aan om dit eens volledig te lezen
http://www.audi.nl/index/home/over_audi/geschiedenis/0,9255,_D0Lnl,00.html
ik vind dat er audi heel snel op vooruit gegaan is, maar ik zou nog altijd voor een leuk bmw’tje kiezen. Hoewel je nu al voor een BMW heel wat knuiten moet neerleggen.
@phil_bmw
ik heb het tegenwoordig heel moeilijk mee om te kiezen tussen een BMW of een audi en dat komt omdat audi hun modellen veel mooier zijn als vroeger en dat bmw hun modellen er wat vierkant zijn geworden.
Audi is goed, zeer goed bezig de laatste tijd, voor mij hebben BMW en Mercedes een beetje ondergedaan, Mercedes blijft maar nieuwe (soms onnodige) modellen produceren, neem nu die nieuwe GL, in welk segment plaats je dat nu… Over BMW kan je weineg slechts over zeggen, de M5 en M6 zijn extreem goede wagens, maar wanneer ik hun andere modellen vergelijk met bv. die van Audi, kies ik toch lekker voor Audi. Audi komt dus de laatste tijd meer en meer aan bod, zoals hun nieuwe S8 en RS4, 2 uitermate goeie wagens…
Wat dacht je van de m5? m6? m3? 335 die er binnenkort aankomt?
Ik wil niet veel zeggen maar audi s sloom vergeleke met bmw.. de 318 s al evensnel als de a4 2.0 van audi.Bmw staat bekend om de kracht die ze uit motoren persen daar kan echt geen enkel merk aan tippen.
wrm is audi recordhouder in het winnen van 24uren races?
Ik mag 1 v d gelukkige zijn die al in de R8 gereden heeft al is het 40 mtr.
en ik kan u vertellen heerlijk die 10 cilinders. En interieur is helemaal toppie, wat een mooie afwerking.
Deze auto doet mijn hart sneller slaan.
Hektor schrijft,
28 March 2006 om 22:40
Wat dacht je van de m5? m6? m3? 335 die er binnenkort aankomt?
Ik wil niet veel zeggen maar audi s sloom vergeleke met bmw.. de 318 s al evensnel als de a4 2.0 van audi.Bmw staat bekend om de kracht die ze uit motoren persen daar kan echt geen enkel merk aan tippen.
S3 S4 S6 S8. ook niet gek hoor.
Maar een m5je is best aardig ja
Zaten de geruchten er achteraf aardig naast, geen bi-turbo V10 met 600 pk.. dit doet me wel denken aan de column van djizzy ofzo.