• Spring naar de hoofdnavigatie
  • Door naar de hoofd inhoud
Autoblog.nl

Autoblog.nl

  • Home
  • Formule 1 »
    • Max Verstappen
  • Automerken
  • Occasions
  • Podcasts
  • Rijtesten
  • Video’s »
    • Alles
    • Autoshows
    • Aankoopadvies
    • Mijn auto
    • Rijtesten
  • EV’s
  • Spots »
    • Upload
  • Login

SSC Ultimate Aero Twin Turbo te koop

Auteur: chefke, gepost 16 december 2007 om 13:18 – 46 Reacties

SSC Ultimate Aero Twin Turbo


Als je nog op zoek bent naar een leuk kerstcadeautje dan is dit misschien iets voor je. Bij een dealer in Las Vegas staan namelijk twee SSC Ultimate Aero’s te wachten op een nieuwe eigenaar.

Naast een leuk kerstcadeautje is het ook een leuke optie niet tevreden bent met de prestaties van je Veyron, want deze auto heeft het snelheidsrecord voor productieauto’s verbroken. De V8 beschikt over een niet misselijke 1183 pk en daarmee heeft deze supercar een topsnelheid van 411 km/u. Hoe hard dat ook alweer is, was al eerder te zien. Beide Ultimate Aero’s zijn volledig nieuw, met maar een paar kilometer op de teller. De opties zijn o.a. een achteruitrijcamera, navigatie en een hydraulisch systeem om de neus over drempels te tillen. Meer plaatjes zijn te vinden op de website van de dealer, Motor Cars Las Vegas.

SSC Ultimate Aero Twin Turbo
SSC Ultimate Aero Twin Turbo

Ook interessant!

  • Video - SSC Tuatara flink beschadigd tijdens transport
  • Koop een Renault 5 Turbo occasion met verrassing achterin
  • Buitenkansje: de goedkoopste schele auto van Marktplaats
  • Video: Mercedes V-klasse met twin-turbo V8 op de dragstrip
    Video: Mercedes V-klasse met twin-turbo V8 op de dragstrip

Nieuwste artikelen

  • Is dit de lelijkste politieauto ter wereld?
  • Tesla eindigt onderaan in nieuw betrouwbaarheidsonderzoek
  • Nu officieel in beeld: de Koreaanse RS6-killer!
  • Hoonigan gaat ondersteboven in nieuwe Gymkhana
FacebookTweetPinLinkedIn

occasion, ssc, Supercars, ultimate-aero

Vorig bericht: « Leuk voor in de kerstboom
Volgend bericht: Chris Harris gaat shoppen voor de Segrave club »

Lees Interacties

Reacties

  1. Chip zegt

    16 december 2007 om 13:20

    Je zult er ook wel twee nodig hebben want één van de twee staat toch steeds bij de garage.

    Login om te reageren
  2. Aston Martin Rapide zegt

    16 december 2007 om 13:22

    Ik word er niet bepaald warm van Aero’s design, dus ik besteed mijn geld liever aan iets anders.

    Login om te reageren
  3. DJD zegt

    16 december 2007 om 13:22

    ik blijf hem lelijk vinden, maar wel minder als eerst, vooral in het rood. zilver is lelijk op dit ding

    Login om te reageren
  4. dekster zegt

    16 december 2007 om 13:22

    Ik denk dat ik mijn veyron nog even zal behouden…

    Login om te reageren
  5. MiuRa zegt

    16 december 2007 om 13:23

    en de prijs?

    Login om te reageren
  6. mattijn zegt

    16 december 2007 om 13:24

    bij de pic op de homepage moest ik eerst denken aan een diablo…

    Login om te reageren
  7. jelle zegt

    16 december 2007 om 13:25

    doe me maar die pantera naast die grijze aero

    Login om te reageren
  8. VonStroke zegt

    16 december 2007 om 13:28

    Ze mogen hem hebben, een Veyron is niet meteen moeders mooiste maar ik toch mooier dan dit, zit beter in elkaar en is pakken luxueuzer. Waarom zou je dan deze Amerikaanse fluitketel willen hebben?

    Login om te reageren
  9. Ejay zegt

    16 december 2007 om 13:29

    Kostda? Eenmaal in het silver aub. Interieur is niet echt mooi, maar wel functioneel.

    Login om te reageren
  10. Volvo_440_turbo zegt

    16 december 2007 om 13:31

    Lijkt een beetje op een mislukte Kitcar, hoe hard hij ook kan, hiermee wil ik niet gezien worden. Gelukkig eigenlijk dat ie zo snel kan…

    Login om te reageren
  11. Tijmen zegt

    16 december 2007 om 13:31

    @ Aston Martin Rapide:

    Je bent vast niet de enige.

    Kost dat eigenlijk? ;)

    Login om te reageren
  12. Poekie Lauda zegt

    16 december 2007 om 13:31

    Qua uiterlijk heeft ‘ie al een achterstand op de Veyron, hoe hij zich voor de rest verhoudt tot Veyron is eigenlijk nog een grote vraag. Misschien een leuke rijtest voor Autoblog? :P

    Login om te reageren
  13. Tombnolz zegt

    16 december 2007 om 13:48

    @ Tijmen: vroeg ik me ook af

    Die dealer heeft nog wel wat leuk spul staan trouwens. Misschien een ideetje voor een autoblog-uitstapje! :)

    Login om te reageren
  14. ed zegt

    16 december 2007 om 14:01

    wat zit iedereen nou te zeiken zeg, morgen allemaal weer in je astra naar de baas…..

    Login om te reageren
  15. jelle zegt

    16 december 2007 om 14:03

    @ ed:
    inderdaad, wedden dat ze allemaal content zijn als ze er een zouden krijgen! zeker wel…
    ik ook trouwens, lelijk of niet, het is een SPORTWAGEN!

    Login om te reageren
  16. marvin zegt

    16 december 2007 om 14:04

    echt zoiets voor als je werkelijk geen enkel gevoel voor smaak hebt, zo lelijk als dat ding is zeg, niet normaal. maar jahh, een bugatti is waarschijnlijk weer net te duur voor onder de boom.
    (wat kost eigenlijk zo’n ssc? ik kan nergens de prijs vinden en ben er toch wel benieuwd naar (dan weet je gelijk of je niet afgezet wordt))

    Login om te reageren
  17. VeyronLover zegt

    16 december 2007 om 14:05

    Bah! Wat een gedrocht! Puur om de snelheid van de Veyron te verbreken… ‘Ik heb een V8 en kan 411 rijden…’ Hij is wel spuuglelijk en kan dan nog eens niet zo verfijnd en gerafineerd als de Veyron naar 100 spurten… Dit is trouwens een Amerikaan! Denk ook eens aan het interieur, dat van de Bugatti is tenminste bekleed met kwaliteit leder.

    Login om te reageren
  18. Septentrio zegt

    16 december 2007 om 14:20

    Kost met zijn 540.000euro zowat de helft van een Veyron…

    Login om te reageren
  19. NLX zegt

    16 december 2007 om 14:21

    Ja mensen vergeet niet dat dit stuk rommel het snelheidsrecord van de veyron heeft afgepakt

    Login om te reageren
  20. jelle zegt

    16 december 2007 om 14:23

    meningen verschillen…sorry aan al die goden hier…maar ik vind hem mooi

    Login om te reageren
  21. JD zegt

    16 december 2007 om 14:26

    Ik denk dat ik een aantal mensen hier op het hart ga trappen maar toch: Zo lelijk is deze aero nou ook weer niet. De veyron daarentegen is een stuk lelijker dan de aero. Als ik dan toch zou mogen kiezen zou ik voor dat geld lekker wat anders kopen. Who gives a shit dat een auto 400 kan. Dan neem ik ook wel genoegen met een auto die 300 kan en een stuk mooier is.

    Login om te reageren
  22. MarcO zegt

    16 december 2007 om 14:28

    @ jelle. Zoooo eens met je eerste comment.

    Login om te reageren
  23. jelle zegt

    16 december 2007 om 14:46

    @marcO: de pantera he? hehe

    Login om te reageren
  24. frasker zegt

    16 december 2007 om 14:46

    -Edit: Nutteloze bijdrage-

    Login om te reageren
  25. GRE zegt

    16 december 2007 om 14:50

    hehe dien is toch veel mooier dan de veyron geef er ma ene int rood

    Login om te reageren
  26. sjaak zegt

    16 december 2007 om 14:55

    Waarom kijkt iedereen alleen naar de topsnelheid? alsof dat zo’n prestatie is. Opzich is hard in een rechte lijn gaan helemaal niet zo moeilijk, pak 4 wielen, de grootste motor die je kan vinden en plak er wat vleugels op om het geheel op de grond te houden en je bent klaar (als je persee hard rechtuit wil kan je trouwens beter een top fuel dragster kopen, kost waarschijnlijk minder en gaat een heel stuk harder). Het hele idee achter een supercar is nou net dat je niet alleen redelijk hard rechtdoor kan, maar ook nog eens hard een bocht door kan en afhankelijk van de auto die je koopt gaat dat dan met 0 luxe gepaard (F40) of juist met heel veel luxe zoals een veyron.

    Login om te reageren
  27. Wat_een_gezeik zegt

    16 december 2007 om 15:06

    dit is geen vervanger voor de veyron, er bestaat momenteel geen betere auto dan de veyron.
    kan ie wel harder gaan als de veyron, maar zoals al eerder gezegd werd, je staat onderand vaker bij de garage dan dat je met dat ding rijd.
    kortom, een veyron is niet te vervangen.

    Login om te reageren
  28. Knorrit zegt

    16 december 2007 om 15:17

    Hoe goed en verschrikkelijk bruut die bak ook is, ik blijf het een kitcar vinden. Punt!

    Login om te reageren
  29. wilco faber zegt

    16 december 2007 om 16:28

    Ik sluit me aan bij JD, liever een Lamborghini Reventon dan deze 2 gedrochten. Veyron kan hard, deze auto ook, maar ze zijn lelijk.

    Login om te reageren
  30. Mies zegt

    16 december 2007 om 18:09

    -Edit: Nutteloze bijdrage-

    Login om te reageren
  31. Mies zegt

    16 december 2007 om 18:12

    EDIT: volgens mij moet je voor die 411 eerste alle kieren enz met tape afdekken, zoals bij die koeningesgesgegnsnegg toen een keer bij top gear

    Login om te reageren
  32. Davidov zegt

    16 december 2007 om 18:28

    @ sjaak: sneller een bocht door dan een Veyron lukt vast wel met een ding van 1.250 kilootjes.

    Login om te reageren
  33. RScosworth zegt

    16 december 2007 om 18:35

    Zooo dus deze snelle jonge is onbetrouwbaar wordt hier door menig bezoeker beweert. In welke nummer van de consumentengids kan ik dat terugvinden?

    Login om te reageren
  34. R. zegt

    16 december 2007 om 18:43

    heb ik niet ook eens een foto gezien van een bugatti hier voor de deur in Vegas? en echt, of ik spaar door voor veyron (als ik dat geld zou hebben) of een mooie koeningsechh of hoe je het ook mag schrijven, maar zoiets zou ik nooit kopen!!

    Login om te reageren
  35. nichos zegt

    16 december 2007 om 18:51

    geef mij maar zo’n ascari a10 voor het geld.
    Of zo’n ferrari FFX.
    Waar ga je die 411 rijden?
    Geef me dan maar een wagen die er mooi uitziet, niet traag is en waar de haartjes van je rug op komen te staan als je de startknop induwt..

    Login om te reageren
  36. niels zegt

    16 december 2007 om 19:17

    je kan er toch nooit 411 mee rijden, want dat snelheidsrecord was op brandstof met een hoger octaangehalte
    dan denk je dat je een veyron kan verslaan, maar eigenlijk word je toch half in de pan gehakt :)

    Login om te reageren
  37. tommy zegt

    16 december 2007 om 20:44

    inderdaad en veyron is echt vet….maar een koenigsegg ccxr is toch ff wat beter 8)

    Login om te reageren
  38. pj zegt

    17 december 2007 om 04:34

    @ niels,

    idd, Hoeveel pk heeft deze auto nog als je er euro 95 er in stopt?
    En haalt hij dan nog steeds 400?
    Denk het niet, blijft toch een laag vliegende doods kist als je het mij vraagt.
    Bij de eerste paar “ high speed runs” durfden ze niet vol gas te geven, waar zou dat toch aan liggen. een slecht weg ligging misschien.

    Login om te reageren
  39. rider zegt

    17 december 2007 om 09:50

    hoeveel slurptax komt er hier nog bovenop als je hem op NL kenteken wilt rijden?
    de prestaties zijn niet misselijk en over het uiterlijk valt te twisten, maar het is wel een monument van een wagen! ook ik zal de Veyron of een CCR/CCX boven deze verkiezen, maar ik trek wel mijn pet voor het bereikte met deze machine.

    Login om te reageren
  40. VLS54 zegt

    17 december 2007 om 16:10

    Toch zie je er een stuk geiler uit in je Bugatti dan in je SSC Ultimate Aero. Het design is simpelweg niet gelikt genoeg.

    Login om te reageren
  41. Nick zegt

    17 december 2007 om 17:46

    @NLX: So what? Dat deed een vliegtuig uit 1936 ook al.

    Of een kogel uit de 19de eeuw.

    Login om te reageren
  42. Nick zegt

    17 december 2007 om 17:50

    @PJ: Dan slaat hij gegarandeert af, veel te laag klopgetal voor zo’n motor.

    De Veyron heeft tenminste nog een waardig Motronic EEM (of MED zoals men dat bij Bosch noemt) met klopsensoren en directe injectie.

    Login om te reageren
  43. Nick zegt

    17 december 2007 om 17:52

    @RScosworth: Consumentengids? Waarom dat als zelf hun eigen “promo’s” kon bekijken? ;)

    Login om te reageren
  44. RScosworth zegt

    17 december 2007 om 19:16

    @ Nick
    Ging ie daar ook al stuk dan?

    Login om te reageren
  45. koki zegt

    7 november 2008 om 13:47

    hoi hoe duur is een aero

    Login om te reageren
  46. TIM zegt

    2 mei 2009 om 11:32

    KOST 650.000 MAAR DAN HEB JE OOK WAT
    EN IS GOEDKOER DAN DE veyron

    Login om te reageren

Geef een reactie Reactie annuleren

Je moet ingelogd zijn op om een reactie te plaatsen.

Autoblog

  • Home
  • Lease
  • Rijtesten
  • Adverteren
  • Nieuwsbrief
  • Privacy
  • Huisregels
  • Over ons
  • Disclaimer
  • Algemene voorwaarden
  • Consent

Merken

  • Alfa Romeo
  • Aston Martin
  • Audi
  • Bentley
  • BMW
  • Bugatti
  • Chevrolet
  • Citroën
  • Cupra
  • Dacia
  • Donkervoort
  • Ferrari
  • Fiat
  • Ford
  • Honda
  • Hyundai
  • Infiniti
  • Jaguar
  • Jeep
  • Kia
  • Lada
  • Lamborghini
  • Lancia
  • Land Rover
  • Lexus
  • Lotus
  • Lynk & Co
  • Maserati
  • Mazda
  • Mercedes-Benz
  • MINI
  • Mitsubishi
  • Morgan
  • Nissan
  • Opel
  • Peugeot
  • Polestar
  • Porsche
  • Renault
  • Rolls-Royce
  • Saab
  • Seat
  • Skoda
  • Smart
  • SsangYong
  • Subaru
  • Suzuki
  • Tesla
  • Toyota
  • Volkswagen
  • Volvo

Social

Download onze apps

Download de iPhone app Download de Android app

Autoblog.nl

© 2004 – 2025 Autoblog · Powered by Truer than North