• Spring naar de hoofdnavigatie
  • Door naar de hoofd inhoud
Autoblog.nl

Autoblog.nl

  • Home
  • Formule 1 »
    • Max Verstappen
  • Automerken
  • Occasions
  • Podcasts
  • Rijtesten
  • Video’s »
    • Alles
    • Autoshows
    • Aankoopadvies
    • Mijn auto
    • Rijtesten
  • EV’s
  • Spots »
    • Upload
  • Login

Staat de elektrische Audi R8 ePerformance toch in Frankfurt?

Auteur: RubenBaeten, gepost 31 juli 2009 om 15:27 – 76 Reacties

Audi R8 ePerformance impressie

We weten allemaal: het is behoorlijk premium om te roepen dat iets niet gaat gebeuren terwijl het stiekem wel zo is. Audi ontkent vooralsnog dat er een concept van een elektrische R8 in Frankfurt zou komen te staan, maar het laatste gerucht is dat dit wel degelijk in de pijplijn zit.

De naam van het beestje zou R8 ePerformance zijn. Het moet een geduchte tegenstander worden voor Mercedes’ op handen zijnde SLS eDrive. Naar verwachting zal de R8 grotendeels zijn vorm behouden, maar zullen bijvoorbeeld de vele luchtinlaten aan de voorkant gedicht worden. Ook de grote kieuwen achter de voordeuren verdwijnen ten behoeve van de aerodynamica, als we bovenstaande impressie mogen geloven.

Audi zal op de IAA in ieder geval de A5 Sportback en de R8 Spider presenteren, plus een niet nader te noemen studiemodel. Wij durven er best een biertje op te zetten dat dat alsnog deze elektro-R8 zal blijken te zijn… (bron: l’automobile magazine)

Ook interessant!

  • Verduisterde Audi R8 opgespoord in Nederland
  • Meer Audi Sport dealers
    Meer Audi Sport dealers voor Nederland
  • Meer puristisch vermogen voor de R8 RWD
  • Gespot - Audi R8 kan Ferrari-rood goed hebben

Nieuwste artikelen

  • Koop deze puike Aston Martin voordat het te laat is
  • Superschattig Kevertje heeft een geweldenaar onder de kap
  • Kijk, deze moderne auto heeft geen verblindende koplampen
  • Meest ongepaste auto voor vleugje F1 krijgt een vleugje F1
FacebookTweetPinLinkedIn

Audi, Elektrisch, iaa-2009, R8

Vorig bericht: « Hup meiden! NK Achteruit Inparkeren voor Vrouwen 2009
Volgend bericht: Mr. Norm regelt je Challenger of Cuda Convertible »

Lees Interacties

Reacties

  1. TimoBac zegt

    31 juli 2009 om 15:32

    Dat is een hele operatie voor de IAA in het gevaL van Audi dan! Toch liever een R8 Spyder dan een electrische R8 ben ik bang, alsnog wel een knappe prestatie van Audi!

    Login om te reageren
  2. Laue zegt

    31 juli 2009 om 15:36

    audi dacht na het horen van de electrische SLS:

    shit nu moeten wij alsnog met de R8 “waggie edition” komen.

    Login om te reageren
  3. racerx zegt

    31 juli 2009 om 15:36

    Nou, fantastisch. Geef mij maar een jankende V10. Die elektrische rommel mogen ze voor mijn part in leuke stadsautootjes hangen, maar een sportwagen moet nog enige emotie oproepen (wat in mijn ogen al niet een van de sterkste punten is van Audi…).

    Login om te reageren
  4. Laue zegt

    31 juli 2009 om 15:38

    @Ruben

    Ohja, ik drink het liefst grolsch.

    Login om te reageren
  5. Benjamin1 zegt

    31 juli 2009 om 15:55

    Hij ziet er wel gelikt uit zo in het wit zonder die sideblades.

    Login om te reageren
  6. rikkon zegt

    31 juli 2009 om 15:56

    Is dat nou een ‘dit-is-geen-grill grill’?

    Login om te reageren
  7. audilemans zegt

    31 juli 2009 om 15:58

    toch lijkt me dat wel wat, zo’n electrische r8!
    hoop alleen dat die topsnelheid iets hoger licht dan de sls amg…

    Login om te reageren
  8. Okkii zegt

    31 juli 2009 om 16:15

    Ja het moet wel. Anders zie je volgende week wel een andere sportscar merk met een electro beest komen.

    Goed van audi dat zij der ook mee zijn begonnen. Nu kan de hele VAG groep er van genieten :P

    Login om te reageren
  9. Iwan zegt

    31 juli 2009 om 16:15

    A5 sportback is toch al gepresenteerd????
    Autoweek heeft al een rijtest met de Sportback….

    Login om te reageren
  10. Ramon zegt

    31 juli 2009 om 16:23

    Het premium grapje is niet echt premium meer zou ik zo zeggen :P

    Login om te reageren
  11. L-Fred zegt

    31 juli 2009 om 16:32

    Waarom moet altijd het uiterlijk aangepast worden, wanneer er in een auto een elektromotor wordt gelepeld. Nu ziet die voorkant er niet meer uit. Warum?

    Login om te reageren
  12. Cantago zegt

    31 juli 2009 om 16:33

    Hij wordt dus een stuk lelijker, NOG minder van het mooie geluid (het was al niet zo hard…) en al helemaal niet meer sociaal kletsen bij de benzinepomp… Jammer!

    Login om te reageren
  13. SjonnieKroket zegt

    31 juli 2009 om 16:38

    Nog zo’n barrel gemaakt van waaibomen materialen

    Login om te reageren
  14. Arodin zegt

    31 juli 2009 om 16:41

    Ik vond die sideblades altijd al minder: dit is een stuk beter!

    Login om te reageren
  15. jdm zegt

    31 juli 2009 om 16:44

    Omg ziet er niet uit!

    Login om te reageren
  16. pascal bouwman zegt

    31 juli 2009 om 16:58

    op die grill na is hij echt mooier geworden!

    Login om te reageren
  17. RubenBaeten zegt

    31 juli 2009 om 17:03

    @Iwan: Klopt. In Frankfurt wordt hij aan het publiek getoond.

    Login om te reageren
  18. Timmie zegt

    31 juli 2009 om 17:41

    Met de welles-nietes tactiek zullen ze wel door de mand vallen!

    Login om te reageren
  19. Tommy zegt

    31 juli 2009 om 17:47

    Met een elektro R8 mis je toch het geluid van een jankende V10 of een ronkende V8 achter je? Die 2 woorden gaan gewoon niet samen, “zuinig” en “sportwagen”.

    Login om te reageren
  20. Timmie zegt

    31 juli 2009 om 17:53

    Zonder die sideblades lijkt ie wel erg op een TT… Als concept denk ik dan eerder aan een elektrische TT…

    Login om te reageren
  21. Tim zegt

    31 juli 2009 om 18:42

    dikke fail -1

    Login om te reageren
  22. Initial_D zegt

    31 juli 2009 om 19:01

    Laat me raden, hij gaat E8 heten. ik vind elektrische auto’s wel leuk, zou er zelf graag een willen hebben. Maar de actieradius blijft een hekel punt.

    Login om te reageren
  23. Freewarefreak zegt

    31 juli 2009 om 20:14

    Wat ik mij eigenlijk afvraag… heeft een electrische auto geen koeling nodig? Want als ik naar de foto kijk… de grille is dicht… de sidepods zijn dicht/weg… Nu snap ik wel dat er geen verbranding plaats vind… maar een electromotor en de accu’s worden toch ook heet onder belasting? Hoe werkt dat dan?

    Login om te reageren
  24. Michel350Z zegt

    31 juli 2009 om 23:36

    Slecht van Audi en trouwens ook al die andere merken. Die elektro sport auto’s maken. Een sport auto moet gewoon een lekker geluidje in zitten. Dus niet een Jetsons geluid.

    Gewoon lekker benziene motoren blijven bouwen en het milieu blijven vervuilen dan komt alles goed ;)

    Login om te reageren
  25. SjonnieKroket zegt

    2 augustus 2009 om 11:13

    @Michel350z

    waarom knappe prestatie?

    Login om te reageren
  26. BananaFlip zegt

    3 augustus 2009 om 10:24

    Dat schetsje ziet er wel kewl uit.
    En die dichte luchtinlaten zijn best stoer.

    Login om te reageren
  27. Windhoos zegt

    10 augustus 2009 om 23:57

    Opvallend dat de meesten dit niets vinden, terwijl elektrische wagens al ronduit hebben bewezen dat juist zij de meeste koppel produceren. De enige minpunten die ik kan bedenken zijn oa het beperkte aantal kilometers die je ermee kunt afleggen en het geluid….

    Login om te reageren
  28. SjonnieKroket zegt

    10 augustus 2009 om 23:59

    @Windhoos,

    klopt, een R8 is al een waardeloos hondehok, laat staan een electrische R8

    Login om te reageren
  29. Windhoos zegt

    11 augustus 2009 om 00:08

    @SjonnieKroket,

    Welleens in een R8 gereden?….

    Login om te reageren
  30. SjonnieKroket zegt

    11 augustus 2009 om 00:09

    Nou nee,, er naar kijken doet al pijn aan de ogen.

    Ennnuuu rijden…. niet in een Audi… voor je het weet sta je andersom

    Login om te reageren
  31. Windhoos zegt

    11 augustus 2009 om 00:11

    Als je er nog nooit in hebt gereden dan kun je er ook onmogelijk over oordelen………..

    Login om te reageren
  32. SjonnieKroket zegt

    11 augustus 2009 om 00:12

    Ow jawel hoor,,

    ik mag overal over oordelen..

    Gewoon een echte sportwagen kopen en geen rampenhok

    Login om te reageren
  33. Windhoos zegt

    11 augustus 2009 om 00:14

    Lamborghini is dus geen sportwagen? Verklaar je nader aub…..

    Login om te reageren
  34. AriM6 zegt

    11 augustus 2009 om 00:14

    @ SjonnieKroket
    Omdat dat ding er volgens jouw afschuwelijk uitziet betekent niet dat het geen goede auto is.
    Ik vind het een Q7 bijvoorbeeld ook niet mooi, maar het zal vast een goede auto zijn.

    Login om te reageren
  35. SjonnieKroket zegt

    11 augustus 2009 om 00:15

    Lamborghini is van VW, VW is ook een rampenkist… Je kan beter iets kopen met wat minder Adolf Hitler.

    hmmm… bijvoorbeeld een Skyline R35 of een mooie italiaanse raspaard

    Login om te reageren
  36. AriM6 zegt

    11 augustus 2009 om 00:17

    @ SjonnieKroket
    Heb jij eigenlijk wel eens in een auto gereden ?

    Login om te reageren
  37. SjonnieKroket zegt

    11 augustus 2009 om 00:18

    @AriM6

    De R8 staat er nou niet om bekend vanwege z’n goede wegligging,

    Login om te reageren
  38. Windhoos zegt

    11 augustus 2009 om 00:18

    Daar klopt geen bal van, Lamborghini is in 1998 overgenomen door Audi en is dus niet direct gelinkt aan VW. Een hoop blaten en weinig huiswerk doen kan iedereen wel…..

    Login om te reageren
  39. SjonnieKroket zegt

    11 augustus 2009 om 00:19

    Op jullie Audi fanteentjes getrapt? Wordt het ‘premium’ merk zomaar in de grond getrapt

    Login om te reageren
  40. Chief_S5 zegt

    11 augustus 2009 om 00:20

    “SjonnieKroket schrijft:
    11 August 2009 om 0:18
    @AriM6

    De R8 staat er nou niet om bekend vanwege z’n goede wegligging,”

    Hahahahahahahahahhahahahahahaha, geniaal! :D Laat me niet lachen man, echt waar. Joh, ga nou maar lekker je bedje in, dromen over wat je later koopt als je een rijbewijs hebt. ;)

    Login om te reageren
  41. Windhoos zegt

    11 augustus 2009 om 00:21

    En, hoezo staat hij bekend wegens zijn slechte wegligging dan? Je hebt er zelf geen ervaring mee zeg je. Bron?……

    Login om te reageren
  42. SjonnieKroket zegt

    11 augustus 2009 om 00:21

    @Windnoos,

    en waar denk je dat Audi onder valt? onder de VAG groep, juist! Audi is eigendom van VW dus ook van Lamborghini

    Login om te reageren
  43. Windhoos zegt

    11 augustus 2009 om 00:23

    Kort door de bocht. Zal ik dan eens even met een bron komen? Of wilt u soms ook nog een definitie van het woord bron….

    Login om te reageren
  44. SjonnieKroket zegt

    11 augustus 2009 om 00:24

    wat wil je nu bewijzen?

    Login om te reageren
  45. Chief_S5 zegt

    11 augustus 2009 om 00:25

    Overigens, voor alle duidelijkheid, mijn reactie was gericht aan SjonnieKroket, niet aan AriM6. :)

    Login om te reageren
  46. Windhoos zegt

    11 augustus 2009 om 00:26

    Behalve het feit dat ik geen blatende schaap ben en ook daadwerkelijk dingen kan bewijzen dmv bv wikipedia? Echt helemaal niets hoor….

    Login om te reageren
  47. AriM6 zegt

    11 augustus 2009 om 00:27

    @ SjonnieKroket
    Ik ben geen Audi fan en wat jij zegt is pure onzin.
    Als k zo lees over je Adolf Hitler ding dan heb je gewoon een hekel aan Duitsland.
    Dat houd in dat de merken onder VW slecht zijn , waarom Audi, Porsche, Lamborghini, VW zelf, Bugatti, Seat, Skoda.
    En BMW , waaronder RR en Mini.
    Mercedes waaronder , Chrysler, Dodge , Jeep en Smart.

    Jij vertrouwt zo te zien op dingen die andere zeggen en blijkbaar zijn zelfs die dingen pure onzin.
    in alle testen is de R8 een fantastische wagen en nu kom jij met je onzin dat de R8 slecht is terwijl je er niet eens in gezeten hebt.
    Kop om man , Get a Life

    Login om te reageren
  48. Chief_S5 zegt

    11 augustus 2009 om 00:28

    En bij het Volkswagen rijtje mag je Bentley ook toevoegen. ;)

    Login om te reageren
  49. SjonnieKroket zegt

    11 augustus 2009 om 00:33

    http://www.youtube.com/watch?v=8EiZ2pbuhqI
    http://www.youtube.com/watch?v=dLw39PKvSZQ
    http://www.youtube.com/watch?v=ateCYrX3YAA

    En nu gaan jullie vast zeggen: ligt aan de bestuurder bla bla bla.. banden glad, kan niet rijden blaat blaat blaat….

    Audi is het beste, Audi is premium,

    Audi TT was ook zo’n goede auto gemaakt van waaibomen staal… en als je dat ene mini-spoilertje van je TT afhaalde, dan had je feest want dan begon die zomaar gekke dingen te doen…

    Login om te reageren
  50. SjonnieKroket zegt

    11 augustus 2009 om 00:36

    Heb allerlei bewijzen geplaatst, maar helaas mag ik van Pro-Audi-blog.nl geen kwetsende Audi reacties plaatsen. Dus mijn reactie moet goed gekeurd worden

    Login om te reageren
  51. AriM6 zegt

    11 augustus 2009 om 00:39

    @ SjonnieKroket
    Ja zou ik ook zeggen als k jouw was..
    en dit is geen Pro-Audi-blog, want anders zouden ze heel veel over audi schrijven.
    Maar ze schrijven toch echt meer over BMW.

    Login om te reageren
  52. SjonnieKroket zegt

    11 augustus 2009 om 00:39

    @AriM6

    Tja je noemt ook wel een aantal merken op, maar ik heb geen hekel aan duitsland. Sterker nog ik ben gek op duitsland.

    Ja ik heb wel een hekel aan Audi/VW waarom? heb in me leven zat auto’s gehad. Waarvan 2 Audi’s. 2x keer diepe ellende gehad met auto’s

    en raad eens?

    Login om te reageren
  53. Chief_S5 zegt

    11 augustus 2009 om 00:41

    Ahahahahahahahaha, tuurlijk geef de site maar de schuld. Sorry hoor, maar geloofwaardig kom je niet over.

    Je klinkt overigens wat vermoeid, tijd voor wat slaap? :)

    Login om te reageren
  54. AriM6 zegt

    11 augustus 2009 om 00:42

    2x de Audi zeker…
    Ja maar dat kan nou eenmaal gebeuren he.
    Ik ken ook iemand die problemen heeft gehad met zijn X5.
    Maar de X5 is en blijft een goede auto hoor.
    Soms zitten er fouten in een bepaalde serie, maar ja.
    Het kan niet altijd perfect lopen he

    Login om te reageren
  55. SjonnieKroket zegt

    11 augustus 2009 om 00:45

    ja het kan eenmaal gebeuren,, maar het gebeurt bij Audi.

    toch niet echt normaal he, Audi A6 2.5 tdi…150.000 km nokkenassen versleten?

    Reactie Audi: oja dat klopt, normaal onderhoud bij 150.000 km zijn die nokstokjes gewoon op he?

    kosten: 4000 euro(normaal onderhoud?)

    Login om te reageren
  56. AriM6 zegt

    11 augustus 2009 om 00:48

    @ SjonnieKroket
    ja dat is normaal onderhoud ja, je vergeet dat je in een Audi reed/rijd he…
    Voor een kleine beurt ben je al gauw 700 euro kwijt..

    Login om te reageren
  57. SjonnieKroket zegt

    11 augustus 2009 om 00:52

    hahahah normaal onderhoud… laat me niet lachen…. ik heb andere auto’s gereden die volgens de meeste pro-duitse mensen minder zijn dan de Duitse degelijkheid en die blijven wel rijden,, en daar hoefde ik dat ‘normale’ onderhoud niet te plegen!

    citaat: vergeet neit dat je in een Audi rijdt? Voor een kleine beurt ben je al gauw 700 euro kwijt.

    Ik snap het niet, Audi is gewoon een overpriced Volkswagen

    is gewoon een kwestie van je techniek niet heel kunnen houden! Wij noemen dat in de garage ook wel… Waaibomen staal..

    Login om te reageren
  58. Chief_S5 zegt

    11 augustus 2009 om 00:54

    Goh, daar noem je dan ook een motor die gewoon niet geslaagd was. Maar om dan meteen heel heel de VAG-groep af te kraken? Sorry hoor, maar elk merk heeft wel een soortgelijk probleem gehad (of het nou de motor of een ander onderdeel was).

    Conclusie:

    Ik vind jouw reacties zeer belachelijk en zielig over de VAG-groep. Zeggen dat een R8 een slechte wegligging heeft is gewoonweg belachelijk. Onder andere omdat je er hoogstwaarschijnlijk nooit in gereden hebt en omdat gewoon 99% of misschien wel 100% van alle reviews over deze auto just zeer positief zijn over de wegligging van deze auto.

    Zeggen dat je bewijzen hebt gepost en dan vervolgens beweert dat de software van deze website het tegenhoudt is al helemaal zielig, dat slaat gewoon nergens op en daar ga ik dan ook niet meer op in.

    Dat je met een Audi zo achterstevoren staat snap ik ook niet. Een Audi staat er juist bekend om NIET speels te willen zijn, dankzij quattro (R8 kan wel speels zijn zijn, maar is enorm eenvoudig te corrigeren). En ze hebben allemaal ESP, succes met het achterstevoren krijgen hoor.

    Ik heb het gewoon gehad met jouw zielige reacties die werkelijk nergens op slaan, klaar.

    Login om te reageren
  59. SjonnieKroket zegt

    11 augustus 2009 om 01:00

    Dat was geen succes: nee idd geen succes,

    TT was ook geen succes; achteraf modificaties uit moeten voeren aan onderstel, snel nog ff een spoilertje monteren anders blijven de 4 wielen niet aan de grond. Draagarmen die zomaar afbreken.

    TDI’s van VAG ook geen succes, keer op keer wanprestaties leveren.. alleen maar meer en meer vermogen in die stinkende pompverstuivende diesel gooien. Die alleen maar rook produceren. Bij apk komen ze nauwelijks door de apk(althans niet voordat ze warmgereden worden en ‘schoongebrand’ zijn

    de non-turbo benzine motoren; storing storing en nog eens storing

    VR6 motoren: kantelende zuigers

    G60 motoren: slechte g-laders

    1.4 16v : slechte versnellingsbakken

    ik kan nog wel ff doorgaan hoor….. jij wil zeggen dat VAG een goed merk is? hahah laat me niet lachen

    Login om te reageren
  60. RA999 zegt

    11 augustus 2009 om 01:04

    Eventjes in sjonnies defence, reactie met veel links erin van nieuwe en ongeregistreerde gebruikers komen niet altijd direct op de site om spam e.d. te bestrijden. Dat heeft niks met pro-Audi te maken oid.
    Maar je kunt de links ook gewoon posten zonder het http://www. gedeelte, dan komen ze er als het goed is direct op, dat moet lukken toch?

    Hoe wil je trouwens serieus genomen worden met zo’n naam? Dan vraag je ook om ongeloof hoor…

    Login om te reageren
  61. AriM6 zegt

    11 augustus 2009 om 01:04

    @ SjonnieKroket
    Aangezien je het niet helemaal begrijpt zal k het je uitleggen.
    Een auto bestaat uit verschillende onderdelen.
    De ene gaat langer mee dan het ander of is stukke duurder dan het ander.
    Als zoiets zijn max heeft bereikt dan moet dat vervangen worden.
    En als dat een duur onderdeel is dan is dat inderdaad gewoon normaal onderhoud.

    En zoals Chief als zegt , het is een motor die niet zo’n succes was.
    Ja nou en ?
    Volgens jouw “theorie” doet heel de VAG het slecht omdat er 1 motor reeks was die het niet goed deed.
    En dus ook omdat er een 2.5 TDi niet goed werkte in een A6 denk jij dat ook de grotere motoren zoals die in de R8 of in Lambo’s slecht zijn.
    Omdat jij denkt dat Audi alles samen met de rest doet.
    En daar heb je het mis, ze doen niks echt samen, de ene maakt iets alleen en de ander gebruikt het soms.

    En dan al helemaal beweren dan AB hier jouw bewijzen blokkeert is helemaal de grap van het jaar.
    Als ze echt je bewijzen blokkeren dan aan AB: Blokkeer het aub voor deze ene keer niet.
    Dan kunnen we zijn “bewijzen bekijken

    Login om te reageren
  62. AriM6 zegt

    11 augustus 2009 om 01:06

    het moet natuurlijk in de laatste regel “bewijzen” zijn

    Login om te reageren
  63. SjonnieKroket zegt

    11 augustus 2009 om 01:08

    Als er gekke dingen met Audi gebeuren is het, tja de ene onderdeel is beter dan de andere… moet er een accu vervangen worden van een Alfa Romeo of een ander merk… dan is het meteen: Ik zei toch dat het rommel is!

    Zo wordt er toch geredeneerd? toch? toch?

    Login om te reageren
  64. AriM6 zegt

    11 augustus 2009 om 01:08

    @ RA999
    ok, we zullen wachten op zijn volgende bericht met al zijn bewijs.

    En eh..
    Ik word ook nooit serieus genomen als k over BMW praat.
    Aleen met nick’s zoals die van jouw word je serieus genomen bij zo’n beetje alles.
    Maar als ze weten welk merk je favo is, dan word je daarvoor amper serieus genomen.

    Login om te reageren
  65. AriM6 zegt

    11 augustus 2009 om 01:10

    @ SjonnieKroket
    je hebt mij dat nooti horen zeggen over Alfa.
    Misschien over merken zoals Lada, TATA en al die chineze troep ja, maar niet over Alfa

    Login om te reageren
  66. SjonnieKroket zegt

    11 augustus 2009 om 01:12

    Maar jongen: ik ga lekker slapen, wetende dat mijn auto de volgende dag niet zal weigeren. Wetende dat ik de volgende keer niet genaaid wordt bij m’n dealer geeft me toch een prettiger gevoel dan in de jaren dat ik Duitse degelijkheid reed.

    Login om te reageren
  67. Chief_S5 zegt

    11 augustus 2009 om 01:13

    @ RA999: Klopt, hou ik ook rekening mee, maar dit is gewoon niet geloofwaardig. Overigens zouden die reacties er dan nu al lang moeten staan. :)

    @ Je verhaal over redenatie, nee zo wordt er niet geredeneerd. Althans, niet door mij, AriM6, en Windhoos. Als jij denkt dat je nu met zulke mensen zit te praten, dan zit je totaal verkeerd.

    TT noem je 1 model, en hoeveel modellen heeft Audi welniet gehad? Juist ja. En je moet niet klagen, zat auto’s hebben klachten die nooit zullen verdwijnen, Audi doet er wat aan.

    TDi van VAG geen succes? Sorry hoor, maar ik weet niet wat er in je hoofd zit? TDi motoren zijn echte werkpaarden die over het algemeen onverwoestbaar zijn, en prima prestaties leveren. Roken natuurlijk, maar dat doen zeer veel dieselmotoren bij WOT.

    Non turbo benzinemotoren (1 woord, schaam je), storing? Dus alle turboloze VAG motoren zitten vol met storing? Kom op, je weet dat het niet waar is. Wie denk je wel niet voor de gek te houden?

    VR6 met kantelende zuigers, ja mee eens, 1 van de supervele motoren die VAG heeft gemaakt. G60 ben ik het ook mee eens. Maar lees zometeen maar dat lijstje hieronder.

    1.4 16V slechte bakken? Ja sommigen gaven de geest, maar niet ZO veel dat het echt een zeer slechte bak was.

    Nu ga ik ook lekker kinderachtig doen:

    – S-Tronic/DSG
    – Alle TSi motoren
    – 4.2 V8 FSI motor
    – 3.0 T V6 motor
    – 5.2 V10 motor
    – 5.0 V10 TwinTurbo motor
    – Audi Space Frame
    – 2.0 TDi
    – 3.0 TDi
    – 4.2 TDi
    – V12 TDi

    Goh, zal ik ook zo lekker kinderachtig doorgaan? Het is vervelend he? Nou, nu weet je ook weer hoe wij ons voelen als we jouw non sense berichten lezen.

    Login om te reageren
  68. AriM6 zegt

    11 augustus 2009 om 01:15

    @ SjonnieKroket
    niet word genaaid bij de dealer ?
    Elke auto dealer naait je zo hard als ze kunnen.
    Of het nou bij Audi, BMW , Peugeot, Ferrari dealer is, ze naaien je altijd.

    Login om te reageren
  69. Chief_S5 zegt

    11 augustus 2009 om 01:17

    “SjonnieKroket schrijft:
    11 August 2009 om 1:12
    Maar jongen: ik ga lekker slapen, wetende dat mijn auto de volgende dag niet zal weigeren. Wetende dat ik de volgende keer niet genaaid wordt bij m’n dealer geeft me toch een prettiger gevoel dan in de jaren dat ik Duitse degelijkheid reed.”

    Is goed gozer, slaapse. En overigens, doe lekker je eigen ding, koop maar een auto die volgens jou goed is. Iedereen blij.

    Overigens met AriM6, hoe aardig een andere dealer dan ook lijkt, of hoe laag de prijzen dan ook zijn, je wordt altijd 200% genaaid.

    Login om te reageren
  70. RA999 zegt

    11 augustus 2009 om 01:19

    @ AriM6
    Jij wordt alleen bij BMW’s niet serieus genomen, iemand met een nick als SjonnieKroket wordt nergens serieus genomen volgens mij ;)

    Login om te reageren
  71. Chief_S5 zegt

    11 augustus 2009 om 01:21

    Ach nicknames, Rick Dos nemen we toch ook niet serieus bij BMW’s. :P

    Login om te reageren
  72. MCW zegt

    11 augustus 2009 om 01:25

    Hebben de mensen hier nog nooit van impressies gehoord? Die ‘foto’ is gewoon een photoshop. Komt niet van Audi af en is ook niet de echte R8 electrohok. Staar je toch niet altijd zo blind op wat flauwe impressies zeg…

    Login om te reageren
  73. AriM6 zegt

    11 augustus 2009 om 19:07

    @ Chief_S5
    Ja maar hij is een geval appart.

    @ RA999
    Ja daar heb je gelijk in ja

    Login om te reageren
  74. SjonnieKroket zegt

    11 augustus 2009 om 19:08

    Valt mij op dat er geen woord meer gerept wordt over de filmpjes die ik geplaatst heb

    Login om te reageren
  75. AriM6 zegt

    12 augustus 2009 om 00:09

    @ Sjonnie
    ik zie geen filmpjes staan hoor :?

    Login om te reageren
  76. Chief_S5 zegt

    13 augustus 2009 om 01:17

    @ SjonnieKroket: Ahhhh, wat leuk! Je hebt een paar gecrashde R8’en neergezet! :) Joh, alsof dat komt doordat de R8 een slechte wegligging heeft. Dit komt zeker weten doordat de bestuurders gewoon mooi weer willen spelen, maar helemaal niet om kunnen gaan met zo’n auto. Bewijs? Reviewers zijn zowat altijd zeer lovend over de wegligging. Als een auto werkelijk een zwabber zou zijn, zouden die reviewers toch echt iets anders zeggen.

    @ AriM6: Hij is zeker een geval apart ja, maar blijft een toffe vent, die Rick Dos. :)

    Login om te reageren

Geef een reactie Reactie annuleren

Je moet ingelogd zijn op om een reactie te plaatsen.

Autoblog

  • Home
  • Lease
  • Rijtesten
  • Adverteren
  • Nieuwsbrief
  • Privacy
  • Huisregels
  • Over ons
  • Disclaimer
  • Algemene voorwaarden
  • Consent

Merken

  • Alfa Romeo
  • Aston Martin
  • Audi
  • Bentley
  • BMW
  • Bugatti
  • Chevrolet
  • Citroën
  • Cupra
  • Dacia
  • Donkervoort
  • Ferrari
  • Fiat
  • Ford
  • Honda
  • Hyundai
  • Infiniti
  • Jaguar
  • Jeep
  • Kia
  • Lada
  • Lamborghini
  • Lancia
  • Land Rover
  • Lexus
  • Lotus
  • Lynk & Co
  • Maserati
  • Mazda
  • Mercedes-Benz
  • MINI
  • Mitsubishi
  • Morgan
  • Nissan
  • Opel
  • Peugeot
  • Polestar
  • Porsche
  • Renault
  • Rolls-Royce
  • Saab
  • Seat
  • Skoda
  • Smart
  • SsangYong
  • Subaru
  • Suzuki
  • Tesla
  • Toyota
  • Volkswagen
  • Volvo

Social

Download onze apps

Download de iPhone app Download de Android app

Autoblog.nl

© 2004 – 2025 Autoblog · Powered by Truer than North