
De Subaru Impreza is met z’n boxermotor en permanente vierwielaandrijving een echt scheurijzer. Wel een beetje “sjonnie” imago, maar als je je daar niet aan stoort, is het puur rijgenot en ben je in de meeste gevallen als eerste thuis. De brute STi S204 uitvoering is dé Impreza-climax, maar de Japanners houden ‘m helemaal voor zichzelf…
De Subaru Impreza STi S204 wordt in een gelimiteerde oplage van 600 exemplaren gebouwd en die zijn allemaal voor de Japanse markt. Die japanners zijn lekker chauvinistisch bezig. De 2.0 liter turbo vierpitter boxermotor van zijn voorganger (de S203) werd opgepept tot 320 pk met een koppel van 432 Nm. Daarmee sprint de S204 in slechts 4.5 seconden naar de 100 km/h. De top ligt op een bijna 250 km/h. AutoExpress heeft de Subaru Impreza STi S204 mogen voorproeven en dat smaakte goed (via: autoweek.com).
die voorkant is echt bruut gewordeN!!
Wat een pokkelelijke nummerplaten zeg
Vernielen gans de elegantie van de wagen
Heerlijke auto. Ziet er ook goed uit, zeker aan de voorkant.
Bangelijke wagen. Hij hoeft niet altijd blauw met goude velgen te zijn.
Nummer plaat is wel lelijk maar past goed omdat er 204 op staat
Filmpje
http://videos.hspn.com/index.php?videoid=21
Hoeveel lucht zou die turbo innemen
432 nm koppel, wel knap hoor
vette bak jammer dat ie niet naar nederland komt die japanners houden ook altijd alles voor zich zelf
Meer images: http://blog.gtroc.com/dino/2006/02/subaru_tecnica.php
Wat een wagen! wat een geluid! echt jammer als ie zelfs niet in engeland verkocht wordt (als de mr fq400)
houden wij altyd alles voor onszelf?! alleen deze dan! whahah…wat dacht je van yamaha jvc en al dat andere stuff? check ff hoeveel japanse dingen je in huis hebt..dus niet geiten ok whehe