• Spring naar de hoofdnavigatie
  • Door naar de hoofd inhoud
Autoblog.nl

Autoblog.nl

  • Home
  • Formule 1 »
    • Max Verstappen
  • Automerken
  • Occasions
  • Podcasts
  • Rijtesten
  • Video’s »
    • Alles
    • Autoshows
    • Aankoopadvies
    • Mijn auto
    • Rijtesten
  • EV’s
  • Spots »
    • Upload
  • Login

Tata komt met knotsgekke sportauto

Auteur: RubenPriest, gepost 7 maart 2017 om 11:46 – 7 Reacties

Afbeelding Tata komt met knotsgekke sportautoAfbeelding Tata komt met knotsgekke sportautoAfbeelding Tata komt met knotsgekke sportautoAfbeelding Tata komt met knotsgekke sportautoAfbeelding Tata komt met knotsgekke sportauto

Tata
De Indiase autofabrikant ga je niet meer associëren met de Nano. Bij Tata denk je voortaan aan dit brute ding.

Althans, dat hopen ze zelf. Het team van Tata richt zich op de rijkere tata’s met de Racemo. Het autootje ziet er misschien wel stoerder uit dan ‘ie is. Onder de motorkap huist namelijk een 1.2 driepitter turbomotor met 190 pk en 210 Nm.

Het is wel lekker analoog want de auto komt met een handgeschakelde zesbak. Een sprintje naar de 96 km/u gaat in minder dan zes tellen. Er komt ook een raceversie van de sportauto, genaamd de Racemo+. Deze versie heeft een gestript interieur in combinatie met een racy-uiterlijk. De topsnelheid en het gewicht is helaas niet bekend. De auto zal binnenkort speelbaar zijn in de game Forza Horizon 3 op de Xbox One

Connectiviteit is belangrijk bij de Racemo. Tata heeft de infotainment in samenwerking met Microsoft ontwikkeld. Het gepresenteerde model is klaar voor productie, met de internationale markt voor ogen. Of de auto ook (direct) naar Europa gaat komen is niet duidelijk.

Ook interessant!

  • Video: Je bestelde eten komt iets later
    Video: Je bestelde eten komt iets later
  • Video: hoe komt die Renault Twingo daar terecht?
  • Video: Range Rover Sport met winterbanden komt helling NIET op
  • Video: grijze Camry komt Karma tegen

Nieuwste artikelen

  • UPDATE! Heeft deze occasion het record ‘snel kilometers maken’ in de pocket?
  • Dit moet wel de debielste optie ooit zijn in een auto
  • Van deze occasion moet je óf braken, óf je wordt er juist heel er blij van
  • De overheid juicht voor vervuilende dieselbusjes
FacebookTweetPinLinkedIn

Coupe, geneve-2017, Tata

Vorig bericht: « De nieuwe Volvo XC60 is officieel!
Volgend bericht: Zo ziet de Huracán Performante er in het echt uit »

Lees Interacties

Reacties

  1. bmwm3gtr zegt

    7 maart 2017 om 11:53

    Is deze dan ook zo goedkoop?

    Login om te reageren
  2. jaspervdwinden zegt

    7 maart 2017 om 12:01

    En dat 1.2 driecilinder turbo blokje komt bij BMW vandaan ofzo?
    Of is dat ijdele hoop? :p

    Login om te reageren
  3. fiestacruizer zegt

    7 maart 2017 om 12:07

    Microsoft ken ik van mijn Fords.
    Moet je niet willen in je auto.
    Traag, moeilijk te bedienen en met vastlopers.

    Voor mijn volgende auto’s geldt: QNX oder nichts.

    Login om te reageren
  4. Dutchdriftking zegt

    7 maart 2017 om 12:09

    Het idee is in iedergeval leukm

    Login om te reageren
  5. Gulli zegt

    7 maart 2017 om 13:19

    Al bij de eerste foto kreeg ik een ‘nee’-gevoel. De proporties lijken niet sportief genoeg. Aan de andere kant, voor de snelle Indiaan is het misschien erg gaaf, zeker als je andere keuze een Mahindra of een Ambassador is :)

    Login om te reageren
  6. badmat zegt

    7 maart 2017 om 13:34

    -edit: dank u, is inmiddels gefixt-

    Login om te reageren
  7. mercedesclk350 zegt

    7 maart 2017 om 22:51

    Heb hem al even mogen proberen in Forza, geinig wagentje, mooi interieur, traag als de ballen. Maar wel guitig. Soort Suzuki maar dan groter.

    Login om te reageren

Geef een reactie Reactie annuleren

Je moet ingelogd zijn op om een reactie te plaatsen.

Autoblog

  • Home
  • Lease
  • Rijtesten
  • Adverteren
  • Nieuwsbrief
  • Privacy
  • Huisregels
  • Over ons
  • Disclaimer
  • Algemene voorwaarden
  • Consent

Merken

  • Alfa Romeo
  • Aston Martin
  • Audi
  • Bentley
  • BMW
  • Bugatti
  • Chevrolet
  • Citroën
  • Cupra
  • Dacia
  • Donkervoort
  • Ferrari
  • Fiat
  • Ford
  • Honda
  • Hyundai
  • Infiniti
  • Jaguar
  • Jeep
  • Kia
  • Lada
  • Lamborghini
  • Lancia
  • Land Rover
  • Lexus
  • Lotus
  • Lynk & Co
  • Maserati
  • Mazda
  • Mercedes-Benz
  • MINI
  • Mitsubishi
  • Morgan
  • Nissan
  • Opel
  • Peugeot
  • Polestar
  • Porsche
  • Renault
  • Rolls-Royce
  • Saab
  • Seat
  • Skoda
  • Smart
  • SsangYong
  • Subaru
  • Suzuki
  • Tesla
  • Toyota
  • Volkswagen
  • Volvo

Social

Download onze apps

Download de iPhone app Download de Android app

Autoblog.nl

© 2004 – 2025 Autoblog · Powered by Truer than North