• Spring naar de hoofdnavigatie
  • Door naar de hoofd inhoud
Autoblog.nl

Autoblog.nl

  • Home
  • Formule 1 »
    • Max Verstappen
  • Automerken
  • Occasions
  • Podcasts
  • Rijtesten
  • Video’s »
    • Alles
    • Autoshows
    • Aankoopadvies
    • Mijn auto
    • Rijtesten
  • EV’s
  • Spots »
    • Upload
  • Login

Tesla Model S spankt BMW M5 in sprint? #Groen7

Auteur: ricardo, gepost 10 oktober 2012 om 18:59 – 80 Reacties

Nieuwkomer Tesla klopt M-icoon van BMW. In your face, @Brantsen

Ja, het is vandaag Dag van de Duurzaamheid, de Ecomobielbeurs is in volle gang, Rotterdam maakte bekend dat er een waterstofstation komt en er is een Opel Ampera op groengas onthuld. Leuk, maar elektroheads houden zich momenteel maar met één onderwerp bezig. De pownage van een BMW M5 die het in een -ongelijk startende- sprint verliest van de Tesla Model S. DRAGFILMPJE!

Ook interessant!

  • Tesla maakt Model 3 en Model Y nu ook kneiterduur
  • Tesla maakt Model S en Model X kneiterduur
  • Tesla Model 3 station beter dan een Model Y?
    Tesla Model 3 station beter dan een Model Y?
  • Tesla verkoopcijfers Q1 2021 zijn indrukwekkend

Nieuwste artikelen

  • Deze iconische auto’s brachten dit weekend miljoenen op
  • Heeft deze occasion het record ‘snel kilometers maken’ in de pocket?
  • Staat de toekomst van de eigen auto op het spel?
  • Max Verstappen staat er voortaan alleen voor
FacebookTweetPinLinkedIn

5-serie, BMW, dragrace, groen7, m5, model-s, Tesla

Vorig bericht: « Gespot: Range Rover Evoque met matzwarteritus
Volgend bericht: Volkswagen draait Scirocco de nek om in Nederland »

Lees Interacties

Reacties

  1. barchetta zegt

    10 oktober 2012 om 19:03

    Ach met je M5 bereik je de Autobahn tenminste nog.

    Login om te reageren
    • m19nl zegt

      10 oktober 2012 om 19:06

      @barchetta:
      Ik dacht al even, wat moeten we hier nou op zeggen. Dit dus :D

      Login om te reageren
      • robinvand zegt

        10 oktober 2012 om 19:08

        @m19nl: +1

        Login om te reageren
        • flippert zegt

          11 oktober 2012 om 23:06

          Electrisch = Prius = suf bejaarden sandalen imago. Wordt nooi meer wat met dank aan Toojoota. Over 100 jaar allemaal gewoon nog een dikke V8, olie zat!

          Login om te reageren
      • mattraket zegt

        10 oktober 2012 om 21:10

        @m19nl: of je kunt zeggen dat deze Tesla een bereik heeft van 400+ kilometer. De meeste Nederlanders wonen zo’n 100-150 km van de Autobahn. Over een paar jaar heeft Tesla bovendien zijn supercharger-netwerk uitgerold in Europa en laad je hem langs de snelweg in drie kwartier weer vol. Voor Tesla-rijders gratis en voor niets. Honderd euro aftikken voor een volle tank tank is zo ouderwets.

        Login om te reageren
        • barchetta zegt

          10 oktober 2012 om 21:30

          @mattraket: Alsof die honderd euro en met 5 minuten klaar je wat interesseert als je een M5 F10 kunt betalen.

          Login om te reageren
          • mattraket zegt

            10 oktober 2012 om 21:42

            @barchetta: Zelfs als je rijk bent hou je die 100 euri liever op zak, maar ja, pijn zal het dan waarschijnlijk niet doen. Dat moment komt pas wanneer de M5 na een paar jaar voor de halve prijs overgaat in andere handen, en een paar jaar later voor de halve prijs in andere handen, en een paar jaar later…. Bij de huidige en verder stijgende benzineprijzen – die € 2,50 of € 3,00 per liter is er eerder dan we denken – is 1 op 6 rijden voor weinig mensen nog vol te houden.

            Login om te reageren
            • solmatje zegt

              11 oktober 2012 om 01:20

              @mattraket: geluid van motor.. Mooier? Veiliger? Want je hoort hem iig aankomen!

              Login om te reageren
  2. VeniVidiVici zegt

    10 oktober 2012 om 19:05

    Start was niet super, maar toch sta ik ff PAF!!

    Login om te reageren
  3. justaminifan zegt

    10 oktober 2012 om 19:05

    App!!!!!!!!!!! Ik weet zeker dat die berichten dan vaker worden gelezen!!!! Please!!!!!!

    Login om te reageren
    • kickass zegt

      10 oktober 2012 om 20:50

      @justaminifan: Er is al een app!!!!!!!!!!!!!!!

      Login om te reageren
  4. roller zegt

    10 oktober 2012 om 19:06

    Wordt hier ook gebruik gemaakt van die accu\’s waarbij er bij de productie zoveel zooi vrij komt dat je daar 7 jaar van kan autorijden? Of hebben ze dit nu al wel geregeld?

    Login om te reageren
    • mattraket zegt

      10 oktober 2012 om 21:12

      @roller: geen idee, ik weet wel dat er bij de winning, productie en transport van benzine en diesel alleen al zoveel zooi vrijkomt, dat je er zeker heel wat jaren elektrisch van kunt rijden. BP-olieramp anyone?

      Login om te reageren
      • kaasboerin zegt

        10 oktober 2012 om 21:17

        @mattraket: Beetje lullig om zo’n ramp erbij te betrekken. Maar voor de rest heb je een punt.

        Login om te reageren
        • mattraket zegt

          10 oktober 2012 om 21:28

          @kaasboerin: Ik heb het niet bedacht hoor. Exxon Valdez, de Niger-delta, brandende oliebronnen Koeweit, plus de honderden ‘olievervuilingen’ die weinig publiciteit krijgen, ik kan nog wel even doorgaan. Als het om de zeldzame metalen voor de accu’s gaat, begint iedereen altijd over hoe vervuilend die winning wel niet is, en hoe het de hele wereld overgesjouwd moet worden. Alsof benzine en diesel op een of andere magische wijze in de pomp belanden.

          Login om te reageren
          • lincoln zegt

            10 oktober 2012 om 21:35

            @mattraket:

            energiewinning gaat NOOIT zonder slag of stoot ..
            en elektra al helemaal niet ..

            verwijten van lik me ballen ..

            Login om te reageren
            • mattraket zegt

              10 oktober 2012 om 23:23

              @lincoln: lik me vestje? ;-)

              Login om te reageren
          • koenmb zegt

            10 oktober 2012 om 21:41

            @mattraket: Goed je huiswerk gedaan? Het zijn niet de metalen of het vervaardigen ervan dat schadelijk is maar de zuren die in de accu’s zitten…

            Login om te reageren
  5. slipstreamer zegt

    10 oktober 2012 om 19:07

    Ik weet ook al wie het wint op topsnelheid :D

    Login om te reageren
    • fiets zegt

      10 oktober 2012 om 19:32

      @slipstreamer:
      beide auto’s hebben op zich niet een heel hoge topsnelheid.
      BMW 250 km/u, Tesla 190 km/u.
      Dus wie de topsnelheid OOK AL gaat winnen, lijkt mij niet de Tesla.

      Login om te reageren
      • Econoline zegt

        10 oktober 2012 om 21:00

        @fiets: Nee inderdaad, je zag al dat vlak voor de finisch de M5 zeer snel kwam aanzetten. Alsof de Model S al bijna op z’n maximum zat.

        Login om te reageren
      • Emile_Benz zegt

        10 oktober 2012 om 22:26

        @fiets: en bij de M5 is het een begrensde top. Ff de begrenzer eraf laten halen (bij Hartge bijvoorbeeld) en je hebt een top van circa 300 km/u… ;)

        Login om te reageren
  6. fit4fun zegt

    10 oktober 2012 om 19:09

    Tesla ziet er ook nog goed uit, en is een stuk exclusiever dan een BMW. En heeft niet ’t foute imago. En rijdt emissie vrij. En is ruimer van binnen. En misschien meer garantie?

    Login om te reageren
    • mattraket zegt

      10 oktober 2012 om 21:14

      @fit4fun: wat dacht je van (op dit model, met 85 kWh accu) garantie gedurende acht jaar en een ongelimiteerd aantal kilometers!

      Login om te reageren
      • solmatje zegt

        11 oktober 2012 om 01:19

        @mattraket: Jezus werk jij voor Tesla ofzo? Geef mij maar het geluid van een echte motor, dat is mooier en veiliger. Misschien dat ik er over 40 jaar anders over denk.. (Wanneer we Allemaal hippies zijn)

        Login om te reageren
  7. mister zegt

    10 oktober 2012 om 19:15

    Beat it!

    Login om te reageren
  8. lincoln zegt

    10 oktober 2012 om 19:16

    beetje stoom-locomotief tegen een TGV ..

    logisch ..
    kan gewoon niet op tegen zoveel instant power op korte afstand ..

    Login om te reageren
  9. kaasboerin zegt

    10 oktober 2012 om 19:18

    Fuck me..?

    Login om te reageren
    • heyaudi zegt

      10 oktober 2012 om 22:10

      @kaasboerin: Bij die BMW wordt geen Launch Control gebruikt. Anders is het leuke voor Tesla er natuurlijk vanaf :P

      Login om te reageren
  10. hammerman zegt

    10 oktober 2012 om 19:18

    Ha ha, hoe lullen de zich zelf ‘petrolhead’ noemende personen zich hier uit? De eerste zielige reacties hebben we al gehad, nu de rest nog!

    Ik heb er nog één: die Tesla heeft géén nummerplaat opgeschroefd, scheelt weer gewicht en dus is hij sneller van zijn plaats. Niet eerlijk!

    Login om te reageren
    • kaasboerin zegt

      10 oktober 2012 om 19:21

      @hammerman: Het wordt toch duidelijk uitgelegd in dat Groen7 artikeltje..
      Kan lachen wat je wil maar Priussen – om maar wat op te noemen – zitten ook rap op de 50 bij stoplichtjes.
      Gigakoppel beschikbaar, geen koppelkromme. Dat is natuurlijk een leuk dingetje van elektrisch rijden.

      Login om te reageren
      • hammerman zegt

        10 oktober 2012 om 19:46

        @kaasboerin: Ik weet er alles van, heb zelf een hybride auto, géén Prius overigens… :-)

        Login om te reageren
        • koenmb zegt

          10 oktober 2012 om 21:47

          @hammerman: En de belangrijkste vraag is dan: heb je hem gekocht omdat je inzit met het milieu of voor het belastingvoordeel? Geld is het enige wat telt. Om maar een voorbeeld te geven: sinds dat in België de ecopremie is afgeschaft, is de CO2-uitstoot per wagen terug omhoog gegaan.

          Login om te reageren
          • kaasboerin zegt

            10 oktober 2012 om 23:27

            @koenmb: Die gaan echt niet toegeven dat ze dat voor de prijs hebben gedaan hoor.

            Login om te reageren
            • hammerman zegt

              11 oktober 2012 om 14:56

              @kaasboerin: Natuurlijk wil ik dat toegeven! Ik heb mijn auto (prive) gekocht om goedkoop op mijn werk te komen. Verder rijdt mijn vrouw (die alleen automaat mag rijden) er ook mee. Deze auto (Auris HSD) is €1.500/jaar goedkoper dan mijn vorige auto en dat is voor een alleenverdiener mooi meegenomen! Voor het milieu heb ik de auto niet gekocht. De overheid naait je waar je bij staat op dat gebied! Verder ben ik hartstikke tevreden over de Toyota en ben ik nog op zoek naar een leuke hobby auto mét schakelpook. Ik denk dan aan een Mazda MX5 of Toyota MR2…

              Login om te reageren
    • flippert zegt

      11 oktober 2012 om 14:37

      @hammerman: als volgt: ik wil een brullende motor en geen naaimachine geratel, voor mij de M5 dus, hou die sandalentesla maar bij je

      Login om te reageren
  11. widodh zegt

    10 oktober 2012 om 19:21

    Ik heb zelf ook een oude M5 (E39) en wacht met smart op mijn Model S Performance (zoals in dit filmpje).

    Sta eens stil bij de grote verschillen tussen de aandrijvingen, wat er binnen in die M5 allemaal wel niet aan mechanische onderdelen perfect met elkaar moeten samenwerken waar er binnen de Model S niets meer dan een hele boele electronen richting een magneet gaan die vervolgens de achterwielen in beweging brengen.

    De nieuwe M5 vind ik een prachtige bak, maar ik vind het mooier dat een auto met puur een accu dit icoon verslaat van 0 tot 140km/h, daarna is het speelveld voor de M5 :)

    Login om te reageren
  12. sandervolvo zegt

    10 oktober 2012 om 19:23

    tesla is gewoon een prius voor bobo”s

    Login om te reageren
  13. alcantara zegt

    10 oktober 2012 om 19:25

    Zo gaat elektrisch rijden zwaar rouleren, het gebrek aan motorgeluid zal me dan een zorg zijn. Wat te denken van een elektrische 3-serie met prestaties van een 335i? Paar zonnepanelen op je dak schroeven, even investeren en daarna planken zonder brandstofkosten! Onderhoudskosten zullen ook beperkt worden want er hoeft niet jaarlijks 5 liter longlife olie, nieuwe filters en 6 bougies in. Of denk ik nu te rooskleurig?

    Login om te reageren
    • kaasboerin zegt

      10 oktober 2012 om 19:56

      @alcantara: Niet dat die kosten nou zoveel pijn doen.

      Login om te reageren
      • alcantara zegt

        10 oktober 2012 om 20:29

        @kaasboerin: Brandstofkosten niet?

        Login om te reageren
        • kaasboerin zegt

          10 oktober 2012 om 21:10

          @alcantara: Uiteraard altijd meegenomen maar ik denk niet dat een M5 eigenaar jankend aan de pomp staat.
          Denk eerder dat de Tesla eigenaar weer huilt als de batterij weer 10 uur lang opgeladen moet worden.

          Login om te reageren
  14. maseratizzzzzzzz zegt

    10 oktober 2012 om 20:10

    ik geloof nooit zo in dit soort filmpjes, als m5board deze 2 gaat racen, en dat jezelf kan horen dat de bmw voluit gaat, dan wordt het een ander verhaal.

    Login om te reageren
    • isobmw zegt

      10 oktober 2012 om 20:21

      @maseratizzzzzzzz: Mee eens

      Login om te reageren
    • w0o0dy zegt

      10 oktober 2012 om 21:20

      @maseratizzzzzzzz: believe it… die M5 is een handbak en heeft wheelspin.. de tesla knalt gewoon weg. Dit zijn de test cijfers van de Tesla Model S door Motortrend.

      First, the good news. Motor Trend ran a battery of tests on the Model S, and its independent measurements discovered the following ways that their independent testing beat the manufacturer’s official numbers:
      0-60 time: 3.9 seconds (Tesla official number is 4.4 seconds)
      Quarter mile: 12.5 seconds at 110.9 mph (12.6 seconds)

      Oftewel… de performance is ZO goed, dat als er ook maar iets niet perfect loopt voor de M5, die inderdaad verliest. Als je alles perfect doet en de omstandigheden helpen mee dan is de M5 net iets sneller, maar 0,6 sec op een 1/4mile is peanuts.

      Login om te reageren
      • maseratizzzzzzzz zegt

        10 oktober 2012 om 22:03

        @w0o0dy: Daar heb je een punt. Als de dragrace een paar meter langer was geweest, dan had de Tesla het afgelegd, en zeg nou zelf welke zou je liever hebben?

        Login om te reageren
        • w0o0dy zegt

          10 oktober 2012 om 22:05

          @maseratizzzzzzzz: talking to the wrong guy here… een BMW is niets voor mij

          Login om te reageren
          • maseratizzzzzzzz zegt

            10 oktober 2012 om 22:14

            @w0o0dy: Het zou mijn eerste keuze ook niet zijn, maar ik hoor liever een Benzine v8 dan een elektrisch stuk ongeluk.

            Login om te reageren
            • w0o0dy zegt

              10 oktober 2012 om 22:22

              @maseratizzzzzzzz: true, maar ik zie de Tesla als praktische en extreem fijne reisauto wel winnen van een M5.. en voor het sportieve zou ik toch altijd een echt sportieve auto zoeken. Dus misschien liever die Tesla en een Elise of zelfs een GT86/BRZ dan de M5 (Overigens een Granturismo S/MC is zwaar en geen suspersportwagen maar blijft een droom).

              Login om te reageren
              • maseratizzzzzzzz zegt

                10 oktober 2012 om 22:27

                @w0o0dy: Een Maserati blijft voor mij ook een droom, het geluid de looks in 1 woord Fantastisch! mijn voorkeur gaat naar de Quattroporte Sport gts, en de MC stradale.

  15. isobmw zegt

    10 oktober 2012 om 20:20

    Ik zag deze op BMWblog gister, slaat helemaal nergens op, oké de tesla is snel! Maar waarom zetten ze traction control UIT van de M5? zodat deze blijft slippen en verliest..

    Login om te reageren
    • kaasboerin zegt

      10 oktober 2012 om 21:24

      @isobmw: Op een droge asfalt ondergrond schijnt dat juist beter te zijn, dus daar ligt het denk ik niet aan.

      Login om te reageren
      • w0o0dy zegt

        10 oktober 2012 om 21:30

        @kaasboerin: yes, zo’n 10% slip is gunstig meer is ongunstig, helemaal geen zorgt ervoor dat je in een beetje in een gat zakt voordat het koppel weer optimaal is, maar of de M5 daar last van heeft met zoveel koppel onderin?

        Login om te reageren
  16. E34M5Touring zegt

    10 oktober 2012 om 20:31

    Schitterend! Ik hoop dat iedereen zo’n Tesla koopt. Dan wil niemand meer zo’n M5 en koop ik er 1 voor een knaak en een bos wortels.

    Login om te reageren
    • Emile_Benz zegt

      10 oktober 2012 om 22:31

      @E34M5Touring: ik dacht precies hetzelfde. ;)

      Login om te reageren
  17. benvan zegt

    10 oktober 2012 om 20:49

    Komaan!!! Iedereen met een beetje verstand van wagens ziet en hoort toch dat die M5 klungelig vertrekt. Technisch gezien zou de BMW met launch control mogen vertrekken, gezien die Sletla op een hele andere manier zijn vermogen op de weg brengt. Om nog maar te zwijgen van het feit dat ik simpelweg niet geloof dat de BMW alles gegeven heeft. De BMW spankt de bomenknuffelaar in het begin al door gewoon te revven. Pure flauwekul, en pure reclame voor eigen land. How low can you go America?

    ps: Ik ga niet betwisten dat ik geen fan ben van de Sletla.

    Login om te reageren
    • mattraket zegt

      10 oktober 2012 om 21:24

      @benvan: natuurlijk zullen er allerlei excusen te bedenken zijn waarom de Tesla hier won. Maar let wel, dit gaat om de M5, de ultieme supersedan die al jaren- en jarenlang is doorontwikkeld, door een ontwikkelingsteam van vele honderden mensen. Dit is het ultieme dat BMW als sedan kan brengen. En die verliest dan een dragrace tot 160 km/u van van een sedan van een net ontwikkeld model, van een bedrijf dat pas 5 jaar bestaat. Kun je nagaan wat ze bij Tesla, of Fisker of andere fabrikanten van elektrische auto’s nog kunnen bereiken als ze een paar jaar serieus doorontwikkelen met betere inverters, versnellingen, etc?! Dan doet zo’n sedan de 0-100 in 3,5 seconden en wie weet kan-ie dan wel tot 250 doortrekken. Met ondertussen wel plaats voor 5 volwassenen en 2 kinderen aan boord. Tesla komt trouwens over een paar jaar ook met de Model X, gewoon een grote SUV/Minivan die vrijwel net zo snel als deze Model S zal zijn! The times they are changing.

      Login om te reageren
      • kaasboerin zegt

        10 oktober 2012 om 21:30

        @mattraket: Helemaal gelijk!
        Maar wel een bedrijf die verzuipt in de schulden.
        Heb niet recent naar Tesla’s financiële situatie gekeken maar heb er geen goed gevoel over.

        Login om te reageren
        • w0o0dy zegt

          10 oktober 2012 om 21:32

          @kaasboerin: de orderboeken zitten bomvol.. dus als ze de kwaliteit goed bewaken en de productie op stoom krijgen dan komt het helemaal goed met die club…

          Login om te reageren
        • mattraket zegt

          10 oktober 2012 om 23:41

          @kaasboerin: Ik heb het even opgezocht: ze verwachten eind volgende maand al een positieve cash flow en ze zeggen in 2013 winst gaan te maken. Daar staan inderdaad schulden tegenover, maar als je beursgenoteerd bent en ook Mercedes en Toyota achter je hebt staan, dan lijkt me dat zeker houdbaar.

          Login om te reageren
          • kaasboerin zegt

            10 oktober 2012 om 23:45

            @mattraket: Ah klinkt beter, misschien vergis ik me met Fisker?

            Login om te reageren
    • lincoln zegt

      10 oktober 2012 om 21:24

      @benvan:

      BMW-fanboys hebben tenminste “verstand van wagens” ..

      Login om te reageren
  18. darrock zegt

    10 oktober 2012 om 21:48

    Ze kunnen zeggen wat ze willen maar de enigste reden dat dit filmpje intressant is is door het geluid van de m5… en dat blijft het nadeel van elecktrische auto\’s

    Login om te reageren
    • stanny zegt

      11 oktober 2012 om 07:09

      @darrock: Bij een dragrace verlang je inderdaad naar het lekkere geluid. Nu is het vreemd om enkel de M5 te horen. Bij dagelijks verkeer zou het me trouwens niet storen.

      Misschien een speaker onder te tesla monteren met een geluidsbestandje? Ze kunnen dit syteem vanuit de M5 zijn interieur gebruiken…

      Login om te reageren
  19. bungabungastig zegt

    11 oktober 2012 om 02:41

    Verdacht, en niet alleen omdat opa in de M5 een kwart tel langzamer reageert. De M5 deed bij Motortrend 0-60 mph in 3.7 seconden en de kwart mijl in 11.9 s bij een eindsnelheid van 120.3 mph (193.6 km/u). Nou weet opa ook al niet hoe de launch control werkt, maar in het filmpje doen ze 0-100 mph in ongeveer 18 -gemonteerde- seconden.

    Login om te reageren
  20. fit4fun zegt

    11 oktober 2012 om 10:15

    Even voor de mensen die beweren niet zonder het BMW motorgeluid te kunnen: dat bedrijf schijnt die vroem-vroem akoustiek kunstmatig via de luidsprekers aan de bestuurder door te geven. Een geintje wat meer Duitse fabrikanten uithalen. Wellicht kan Tesla dat ook doen? Dan is dat bezwaar ook van de baan :-)

    Login om te reageren
    • flippert zegt

      11 oktober 2012 om 14:38

      @fit4fun: sorry hoor, maar dat is hetzelfde als een oplaaspop kopen!

      Login om te reageren
  21. arthur zegt

    11 oktober 2012 om 19:01

    Beste mensen,

    Ik zou zeggen wen er maar vast aan want de brandstof motor is straks net zo modern als een stoomlocomotief. Nu heeft de BMW nog een hogere top en een langere range, maar wanneer de accu’s een keer of vier a vijf meer capaciteit bieden dan is het gedaan. En in the labs bestaan ze al min of meer. Heeeel lang zal het niet duren iig. En er komt zeker ook een betaalbare accu die op grote schaal kan worden geproduceerd.

    Niet dat ik wat tegen de brandstof motor heb want zo’n M5 is gaaf! Maar een echt snelle elektrische auto is ook echt een gave belevenis.

    Login om te reageren
    • lincoln zegt

      11 oktober 2012 om 19:10

      @arthur:

      hoi ..
      de brandstof motor is al 120 jaar oud hoor ..
      en elektrische toepassingen een jaar of 180 ..

      ouwe modernerik ..

      Login om te reageren
      • ricardo zegt

        11 oktober 2012 om 19:19

        @lincoln: Jep. Vraag maar aan Nicolai Tesla. We zouden gvd vliegende auto’s moeten hebben anno 2012.

        Login om te reageren
        • lincoln zegt

          11 oktober 2012 om 19:37

          @ricardo:

          ik ben em alleen vergeten uit te vinden ..
          what about you ??

          Login om te reageren
          • ricardo zegt

            11 oktober 2012 om 20:46

            @lincoln: Elk ontwerp voor oneindige energie of vliegende auto’s eindigt in een kluis bij Shell. Aldus elke complotdenker ooit.

            Login om te reageren
  22. arthur zegt

    11 oktober 2012 om 19:23

    @ Lincoln, zeker weten! Maar puur omdat het principe 180 jaar geleden is uitgevonden wil nog niet zeggen dat het niet de toekomst kan zijn. De elektro motor hoeft zich echt niet te bewijzen. Stap maar eens een keer in een TGV.

    Het is de accu die tot noch toe achterblijft.

    Login om te reageren
    • lincoln zegt

      11 oktober 2012 om 19:36

      @arthur:

      jij weet wel meer “zeker” .. mazzel ..

      Login om te reageren
  23. maxx1 zegt

    11 oktober 2012 om 19:50

    Absoluut onzin! Tesla begon eerder en gast in de M5 kreeg wielspin en schakelde daarna direct door, daardoor kwam hij te laag in toeren uit…

    Login om te reageren
    • lincoln zegt

      11 oktober 2012 om 19:55

      @maxx1:

      lekker kutding dan die M5 ..

      Login om te reageren
      • maxx1 zegt

        11 oktober 2012 om 20:17

        @lincoln: of een onervaren bestuurder. Dat is duidelijk het geval

        Login om te reageren
        • lincoln zegt

          11 oktober 2012 om 20:51

          @maxx1:

          tuurlijk hoor .. rechtdoor met een automaat .. suffer kan het niet ..

          gewoon een kutding dus ..

          Login om te reageren
          • maxx1 zegt

            12 oktober 2012 om 19:09

            @lincoln: in Amerika is er een handbak mogelijkheid… of schakelt manueel met automaat? waar zijn je argumenten?

            Login om te reageren
  24. skinnybmw zegt

    29 januari 2013 om 02:35

    Mooi om te zien, en mooi ook om te zien dat de Tesla toch echt een stukkie rapper weg is…dessalniettemin heel snel en je zet een M5 redelijk ’t nakijken tot de 100…nu nog tot 300km/u…dan verpulvert die M5 dit electronische wondertje wel ;-)

    Login om te reageren

Geef een reactie Reactie annuleren

Je moet ingelogd zijn op om een reactie te plaatsen.

Autoblog

  • Home
  • Lease
  • Rijtesten
  • Adverteren
  • Nieuwsbrief
  • Privacy
  • Huisregels
  • Over ons
  • Disclaimer
  • Algemene voorwaarden
  • Consent

Merken

  • Alfa Romeo
  • Aston Martin
  • Audi
  • Bentley
  • BMW
  • Bugatti
  • Chevrolet
  • Citroën
  • Cupra
  • Dacia
  • Donkervoort
  • Ferrari
  • Fiat
  • Ford
  • Honda
  • Hyundai
  • Infiniti
  • Jaguar
  • Jeep
  • Kia
  • Lada
  • Lamborghini
  • Lancia
  • Land Rover
  • Lexus
  • Lotus
  • Lynk & Co
  • Maserati
  • Mazda
  • Mercedes-Benz
  • MINI
  • Mitsubishi
  • Morgan
  • Nissan
  • Opel
  • Peugeot
  • Polestar
  • Porsche
  • Renault
  • Rolls-Royce
  • Saab
  • Seat
  • Skoda
  • Smart
  • SsangYong
  • Subaru
  • Suzuki
  • Tesla
  • Toyota
  • Volkswagen
  • Volvo

Social

Download onze apps

Download de iPhone app Download de Android app

Autoblog.nl

© 2004 – 2025 Autoblog · Powered by Truer than North