• Spring naar de hoofdnavigatie
  • Door naar de hoofd inhoud
Autoblog.nl

Autoblog.nl

  • Home
  • Formule 1 »
    • Max Verstappen
  • Automerken
  • Occasions
  • Podcasts
  • Rijtesten
  • Video’s »
    • Alles
    • Autoshows
    • Aankoopadvies
    • Mijn auto
    • Rijtesten
  • EV’s
  • Spots »
    • Upload
  • Login

TVR soap: we gaan niet verhuizen!

Auteur: autoblogger, gepost 15 september 2006 om 17:29 – 12 Reacties

TVR

Vandaag starten we een nieuwe serie; de TVR soap. Als we dit een paar maanden geleden hadden gedaan dan waren we nu minimaal bij deel 5 maar ala, er komt vast nog veel meer nieuws. So what’s the story? TVR gaat niet verhuizen naar de interim-locatie in Blackpool… In plaats daarvan blijven ze tot 2008 op de huidige locatie (Bispham). Alle verhuisdozen kunnen dus weer worden uitgepakt!

Dit schrijft Blackpool Today en lijkt een nieuw dieptepunt in het TVR mismanagement. De laatste keer werden werknemers naar huis gestuurd omdat er geen materiaal was, nu mogen de werknemers alle spullen die afgelopen maanden zijn ingepakt weer uitpakken. A total waste of time!

Met dank aan Dink voor de tip!

Ook interessant!

  • Kies maar: obscure sportwagens op Marktplaats
  • Deze verkeersboetes gaan omhoog en deze omlaag
    Deze verkeersboetes gaan omhoog en deze omlaag
  • Video: dwars gaan met een voorwielaandrijver gaat net goed
  • Video: hoe kan dit in hemelsnaam goed gaan?

Nieuwste artikelen

  • Max Verstappen gaat echt voor Mercedes
  • Dit zijn de hoogtes van de boetes in 2026 (snelheid, telefoon, parkeren)
  • Video: Met een motor van de trap rijden
  • Hierom worden auto’s in 2026 nog duurder
FacebookTweetPinLinkedIn

TVR

Vorig bericht: « Audi RS4 MTM doet 310 km/u
Volgend bericht: Video: zo moet het dus niet »

Lees Interacties

Reacties

  1. autoblogger zegt

    15 september 2006 om 17:33

    Op de site van TVR staat trouwens in het nieuwsbericht van 21 aug: Over the coming six weeks, TVR will move to the interim location announced earlier this year. This is an existing 200,000 square feet facility in Squires Gate, Blackpool, which is larger and more suitable for production than the company’s current facility.

    Login om te reageren
  2. slk55 amg zegt

    15 september 2006 om 17:38

    haha ‘TVR soap’ leuk verzonnen

    Login om te reageren
  3. topless zegt

    15 september 2006 om 17:52

    Ik geloof niet dat de Russische “business boy” veel kaas heeft gegeten van het effectief runnen van een sportwagenfabriek.

    Login om te reageren
  4. luwek zegt

    15 september 2006 om 18:30

    in het oude rusland bestond het woord effectief nog niet eens;D…misschien heeft ie dat woord nooit geleerd?

    Login om te reageren
  5. Hmm zegt

    15 september 2006 om 18:33

    Haha Westerse grapjasse…

    Login om te reageren
  6. Dink zegt

    15 september 2006 om 19:19

    ’t Is niet de Rus, maar dumbass Oxley en z’n debiele broertje die er een total fuckup van maken . . . of ga ik nu over de schreef? :hehe:

    Login om te reageren
  7. topless zegt

    15 september 2006 om 19:59

    Ik hoop toch oprecht dat ze het bedrijf fatsoenlijk op de rails krijgen. Het zou eeuwig zonde zijn indien TVR zou verdwijnen. Maar geld durf ik er zeker niet op te zetten.

    Login om te reageren
  8. LPH (met TVR verslaving) zegt

    15 september 2006 om 21:15

    Ik geloof in die Rus! Die wil het tenminste bewaren met zijn echte Engelse TVR-karakter. En in Rusland is het Vodka i.p.v. kaas. En ik begrijp die Rus dan ook heel goed dat hij niet meteen dronken wil worden.

    Login om te reageren
  9. Bishop zegt

    16 september 2006 om 12:20

    Waarom heeft TVR niet een eigen categorie?
    En kan iemand mij vertellen wat de overlevingskansen zijn van TVR???

    Login om te reageren
  10. 911 zegt

    16 september 2006 om 16:07

    Nou volgens mij is die best wel groot ze hebben een paar gruwelijke monsters gebouwd (positief) een SAGARIS lijkt me echt helemaal super echt hardcore sportwagen en super onpraktisch heerlijk toch.

    Login om te reageren
  11. Dink zegt

    16 september 2006 om 21:04

    De Sagaris is een directe afstammeling van de TR4 – echt! En behoorlijk comfy terwijl ie zo strak als een kart gaat. 0-160 in 8 seconden, da’s toch best rap.

    Van de Rus heb ik nog niets gezien waarvan ik zeg “ja, dat is goed’. Ja, het 36 maanden garantieplan . . .

    Login om te reageren
  12. autoblogger zegt

    21 september 2006 om 16:27

    Het had te maken met health and safety requirements…

    “Management said the premises did not meet the company’s health and safety requirements. David Oxley, managing director of the company, said: This is not a decision we have taken lightly, but the health and safety of our employees is paramount, we will not compromise it.”
    Via http://www.blackpooltoday.co.uk/ViewArticle2.aspx?SectionID=62&ArticleID=1781351

    Login om te reageren

Geef een reactie Reactie annuleren

Je moet ingelogd zijn op om een reactie te plaatsen.

Autoblog

  • Home
  • Lease
  • Rijtesten
  • Adverteren
  • Nieuwsbrief
  • Privacy
  • Huisregels
  • Over ons
  • Disclaimer
  • Algemene voorwaarden
  • Consent

Merken

  • Alfa Romeo
  • Aston Martin
  • Audi
  • Bentley
  • BMW
  • Bugatti
  • Chevrolet
  • Citroën
  • Cupra
  • Dacia
  • Donkervoort
  • Ferrari
  • Fiat
  • Ford
  • Honda
  • Hyundai
  • Infiniti
  • Jaguar
  • Jeep
  • Kia
  • Lada
  • Lamborghini
  • Lancia
  • Land Rover
  • Lexus
  • Lotus
  • Lynk & Co
  • Maserati
  • Mazda
  • Mercedes-Benz
  • MINI
  • Mitsubishi
  • Morgan
  • Nissan
  • Opel
  • Peugeot
  • Polestar
  • Porsche
  • Renault
  • Rolls-Royce
  • Saab
  • Seat
  • Skoda
  • Smart
  • SsangYong
  • Subaru
  • Suzuki
  • Tesla
  • Toyota
  • Volkswagen
  • Volvo

Social

Download onze apps

Download de iPhone app Download de Android app

Autoblog.nl

© 2004 – 2025 Autoblog · Powered by Truer than North