
Voortaan zijn geen radicale acties meer nodig om onder de trajectcontrole uit te komen. Jort Kelder heeft een mooie theorie over grijswaarden en andere technische details. In een Porsche 911 wordt e.e.a. getest en op film uitgelegd. Helaas schijnt dit niet te werken, omdat er handmatige controles plaats vinden van foto’s die niet automatisch herkend zijn. Wat wel schijnt te werken is met meer dan 250 km/u door de trajectcontrole rijden. We zoeken nog vrijwilligers om dit te testen!
Het filmpje is overigens niet verschrikkelijk spannend, dus kijken is op eigen risico.





brah brah brah, 997 moet je kopen, brah brah brah
over laf gesproken, jort het filmpje zuigt zwaar!
OK, OK, ik zal voortaan alleen nog maar echt leuke filmpjes posten dan. ;-) Suf dat Jord ook niet een beetje door rijdt. Blijkbaar vertrouwt hij het zelf ook niet helemaal.
Misschien zat zn bretel klem aan de pook, is toch lastig als je een automaat gewend bent…
Ik denk dat er iets anders aan zijn pook vastzat…
http://www.schlijper.nl/portfolio/portraits/images/030908jort-georgina-verbaan.jpg
stom filmpke… en dan van over de 250 klopt hoor… mijn neef heeft dit al eens gedaan… leuk he ma dat was uitzonderlijk want 250 hale is moeilijk hoor
Had wel wat meer actie mogen zien ze, het enige dat we te zien krijgen is even de spoiler laten omhoog floepen
een grote misselijke kwal die jort bah
haha leuke gast :-D
Ik roep iedere porscherijder op om dit te doen en als ze dan een boete krijgen dat ze die gaan terugdeclareren op die J. Kakker.