• Spring naar de hoofdnavigatie
  • Door naar de hoofd inhoud
Autoblog.nl

Autoblog.nl

  • Home
  • Formule 1 »
    • Max Verstappen
  • Automerken
  • Occasions
  • Podcasts
  • Rijtesten
  • Video’s »
    • Alles
    • Autoshows
    • Aankoopadvies
    • Mijn auto
    • Rijtesten
  • EV’s
  • Spots »
    • Upload
  • Login

Video: Audi A7 pesten voor gevorderden

Auteur: sir_smokalot, gepost 23 oktober 2012 om 22:41 – 212 Reacties

Nee, je komt er niet langs!


Wel potverdr*&(%&)&, jij lelijke patser in je dikke Audi…En dat terwijl ik een Lada met kokerprofielen op het dak moet rijden! Jij komt er dus mooi niet tussen, vriend.

Bovenstaande moet zich zo ongeveer in het hoofd van de Lada-rijder in onderstaande video hebben afgespeeld, vermoed ik. Op het onderdeel ‘gun een ander de ruimte’ zou hij in ieder geval faliekant zakken. Maar dat is geen examenonderdeel in Rusland (net zoals spiegelen).

Toch speelt hij met vuur, want we weten waar A7-rijders toe in staat zijn, ook al rijden ze een peperdure wagen. Uiteindelijk raast de Audi piloot er langs, misschien om verderop een stok te zoeken om Ladameneer mee af te kloppen. Maar dat zien we niet. FILMPJE!

Stop jij!

Ook interessant!

  • Video: BMW X5 M50d kan Audi A7 niet bijhouden
  • Audi dealerschap onder water
  • Video: drift fail met een Audi
    Video: drift fail met een Audi
  • Video: GTST voor gevorderden

Nieuwste artikelen

  • Hoeveel zakelijke youngtimers zijn er eigenlijk?
  • Duurste Nissan van Marktplaats kan er maar eentje zijn
  • WTF: Invalidenplek rondom auto geverfd, parkeerder krijgt toch boete
  • Autoblog-lezer bezoekt prachtige verzameling
FacebookTweetPinLinkedIn

A7, Audi, Lada, rusland, Verkeer, Video

Vorig bericht: « GM: vergeet aluminium, ga magnesium! [lichtgewicht]
Volgend bericht: Dit zijn de prijzen voor de Nürburgring vanaf 2013 »

Lees Interacties

Reacties

  1. coosbmw zegt

    23 oktober 2012 om 22:46

    Altijd goed om te weten dat ik niet de enigste Audi hater ben.

    Login om te reageren
    • marokkaanseheld zegt

      23 oktober 2012 om 22:47

      @coosbmw: Ik vind Audi, geen Audi.. Omdat motorisch technisch hetzelfde is als een Volkswagen..

      Login om te reageren
      • coosbmw zegt

        23 oktober 2012 om 22:47

        @marokkaanseheld: Lol! Dat argument gebruik ik ook altijd tegen alle VAG fanboys in mijn omgeving.

        Login om te reageren
        • marokkaanseheld zegt

          23 oktober 2012 om 22:49

          @coosbmw: Wij voelen wat voor elkaar!

          Login om te reageren
          • norge zegt

            23 oktober 2012 om 22:52

            @marokkaanseheld: Wordt een echte vriendenclub hierzo ;)

            Login om te reageren
            • coosbmw zegt

              23 oktober 2012 om 22:56

              @norge: Verbroedering op basis van VAG-haat!

              Login om te reageren
          • solmatje zegt

            23 oktober 2012 om 22:55

            -edit: nutteloze bijdrage-

            Login om te reageren
            • coosbmw zegt

              23 oktober 2012 om 22:58

              -edit: nutteloze bijdrage-

              Login om te reageren
              • solmatje zegt

                23 oktober 2012 om 23:11

                -edit: nutteloze bijdrage-

              • ej20g zegt

                24 oktober 2012 om 00:09

                @solmatje: *kuch* Toyota *kuch*.

              • mercedesclk350 zegt

                24 oktober 2012 om 17:06

                @solmatje: -edit: lekker bezig-

      • mrglmmns zegt

        23 oktober 2012 om 22:52

        @marokkaanseheld: en Lamborghini is hetzelfde als Seat inderdaad…

        Login om te reageren
        • marokkaanseheld zegt

          23 oktober 2012 om 22:53

          @mrglmmns: Nee, een Seat heeft een Spaanse carrosserie.
          Maar motorisch het zelfde als een S8, van 2006/2010.

          Login om te reageren
          • solmatje zegt

            23 oktober 2012 om 23:05

            @marokkaanseheld: Dus een lamborghini is geen lamborghini, want het is een motorisch technische een audi.. en een audi is VW! dude je bent gewoon jaloers op mensen die in een duurdere auto dan jij rijden

            Login om te reageren
            • marokkaanseheld zegt

              23 oktober 2012 om 23:23

              @solmatje: Nee hoor, waarom zou ik jarloers zijn?
              Ga jij maar met lekker met iemand sollen op je matje, oké solmatje?

              Login om te reageren
              • solmatje zegt

                23 oktober 2012 om 23:31

                @marokkaanseheld: Waarom zou je anders haten? Marokkaanseheld

              • marokkaanseheld zegt

                23 oktober 2012 om 23:36

                @solmatje: Aagh gosh, slechte affiniteit gehad met Marokkaanseheld?

              • mercedesclk350 zegt

                24 oktober 2012 om 17:07

                @marokkaanseheld: waarom zou je jaloers verkeerd schrijven?

            • loloo zegt

              24 oktober 2012 om 00:36

              -edit: nutteloze bijdrage-

              Login om te reageren
              • solmatje zegt

                24 oktober 2012 om 00:46

                @loloo: dus je diepe haat is er vanwege het feit dat VAG producten, zoals Porsche, lamborghini, Seat, Audi etc. Zo veel op elkaar lijken? Wat is daar zo verschrikkelijk aan? Overigens een erg succesvol concept toch? Leg mij het eens uit.. Want geld verdienen is toch wel 1 van de belangrijkste aspecten binnen een onderneming! Maar ik begrijp dat je niet jaloers bent op Audi rijders (ik had het ook niet over mensen in het algemeen, leer lezen)..

              • fijnkonijn zegt

                24 oktober 2012 om 07:01

                @loloo: ben ik even blij dat ik Audi rij :-)

                Ik heb zo veel vrienden hier ;-)

              • rufctr01 zegt

                24 oktober 2012 om 17:17

                @fijnkonijn: arme jij!

              • ej20g zegt

                24 oktober 2012 om 07:23

                @loloo: even een aantekening, Porsche zal nooit onder de noemen \”VAG\” vallen, wat VAG zelf ook zegt.

                En verder, veel Porsche rijders zijn hele aardige, normale mensen hoor. Maar wat ik toe moet geven is dat er ook te veel rotte appels zijn die Porsche rijden.

              • darkpluisje zegt

                24 oktober 2012 om 09:17

                @ej20g: toch ken ik meer rotte appels in een bmw… (A)

              • ej20g zegt

                24 oktober 2012 om 11:50

                @darkpluisje: haha zo kun je het ook stellen ja…

              • kaasboerin zegt

                24 oktober 2012 om 08:36

                @loloo: Pffff, trap dit piemeltje anders ff van AB met z’n ‘pinda’ reacties..

              • lamborgfan zegt

                24 oktober 2012 om 09:23

                Haha ik kom niet meer bij van ’t lachen van de reacties hierboven. Ik voel me weer 8 jaar oud..

              • darkpluisje zegt

                24 oktober 2012 om 10:20

                @lamborgfan: als je nou niet lief doet mag je niet meer op mijn verjaardagsfeestje komen hoor! :D

            • dutchneon zegt

              22 september 2015 om 10:19

              @: jij maakt je er ook erg druk over zo te zien…. maar het is toch echt zo, veel mensen vinden audi speciaal maar het is niet zo veel bijzonders.

              Login om te reageren
    • Benny_Weisz zegt

      23 oktober 2012 om 22:59

      @coosbmw: enigste = enige?

      Login om te reageren
      • coosbmw zegt

        23 oktober 2012 om 23:01

        @bennyweisz: Friesisme.

        Login om te reageren
      • norge zegt

        23 oktober 2012 om 23:17

        @bennyweisz: Nee, het is enigste is Hollands voor gevorderden .

        Login om te reageren
    • Dino2400 zegt

      23 oktober 2012 om 23:43

      @coosbmw: nee, en dat “enigste” een woord is dat niet bestaat, althans niet in het Nederlands.

      Login om te reageren
      • Dino2400 zegt

        23 oktober 2012 om 23:44

        @Dino2400: haha, ben niet de enige die het was opgevallen…

        Login om te reageren
      • zesinlijn zegt

        23 oktober 2012 om 23:53

        @Dino2400: kán wel…
        Ouder mensen bezigen het woord ‘enig’ nog wel eens bij het zien van een leuk klein mannetje (of meisje)… Wat een ENIG kind!
        Een kind wat nóg leuker is is dus eniger. En de leukste is het enigst. Zie je…?

        Login om te reageren
      • CBR600rr zegt

        24 oktober 2012 om 13:42

        @Dino2400: enigste is de overtreffende trap van enige ;)

        Login om te reageren
    • pimmp zegt

      24 oktober 2012 om 12:27

      @coosbmw: het is altijd nog enige!!!!!

      Login om te reageren
  2. marokkaanseheld zegt

    23 oktober 2012 om 22:46

    Dat had in maandag ook, die man met ze Golf 6 GTI, wou me niet als eerste door laten terwijl ik al binnen was.

    Dus ik zet hem op ze 1, wacht bij stoplicht. En trek vol gas met me 1,6je. Toch als eerste bij de bocht. Eikel.

    Login om te reageren
    • sebasjuhh zegt

      23 oktober 2012 om 22:48

      @marokkaanseheld: lol

      Login om te reageren
    • C220AMG zegt

      23 oktober 2012 om 22:54

      @marokkaanseheld: held!

      Login om te reageren
      • marokkaanseheld zegt

        23 oktober 2012 om 22:55

        @C220AMG: Bedankt mensen, ik voel me gelijk thuis met jullie.
        Net tijdens het inloggen zie ik dit: “Welkom marokkaanseheld, altijd een plezier je weer te zien!”.

        Nou ik kreeg gelijk een glimlach!

        Login om te reageren
    • solmatje zegt

      23 oktober 2012 om 23:22

      -edit: nutteloze bijdrage-

      Login om te reageren
      • marokkaanseheld zegt

        23 oktober 2012 om 23:29

        @solmatje: Hahaha, gast wat is er met jou toch? Ik probeer hiet helemaal niet “stoer” te doen.

        Gast, jij hebt een zware storing in je hoofd. Ik denk dat er een stekkertje los in je hoofd zit.
        Oh, nee wacht.. Ik denk eerder een KABEL!

        Login om te reageren
        • solmatje zegt

          23 oktober 2012 om 23:34

          -edit: nutteloze bijdrage-

          Login om te reageren
          • marokkaanseheld zegt

            23 oktober 2012 om 23:36

            -edit: nutteloze bijdrage-

            Login om te reageren
            • solmatje zegt

              23 oktober 2012 om 23:40

              -edit: nutteloze bijdrage-

              Login om te reageren
              • C220AMG zegt

                23 oktober 2012 om 23:46

                @solmatje: @marokkaanseheld: dames dames, we gaan ons nu toch niet als Audi-rijder profileren hè…

          • 850t5r zegt

            24 oktober 2012 om 05:27

            @solmatje: En jij een taalknobbel…

            Login om te reageren
      • loloo zegt

        24 oktober 2012 om 00:41

        -edit: nutteloze bijdrage-

        Login om te reageren
        • solmatje zegt

          24 oktober 2012 om 00:51

          -edit: nutteloze bijdrage-

          Login om te reageren
    • michelyman zegt

      24 oktober 2012 om 00:02

      @marokkaanseheld: Er gaat niets boven VAG producten eruit rijden. Held dus!

      Login om te reageren
  3. Megakix zegt

    23 oktober 2012 om 22:48

    meesterlijk trollen ^^ …. maar ik zie 2 foute dingen; een Lada-bestuurder en een Audi A7… ;)

    Login om te reageren
    • norge zegt

      23 oktober 2012 om 23:31

      @Megakix: De lada is een klassieker en de A7 is, tja …

      Login om te reageren
  4. Svenska_Aeroplan_AB zegt

    23 oktober 2012 om 22:51

    Ik werd laatst snoeihard ingehaald door een CLS AMG… Op die weg mag je 50, dus ik ging 40 rijden. Middenberm was weg en daar ging die. Rijdt hij bijna een motoragent overhoop!! Hahahahaha! Lutser! Zelden zo hard gelachen om die zure kop toen ik lief zwaaide terwijl hij aangehouden werd ;)

    Login om te reageren
    • utr1984 zegt

      23 oktober 2012 om 23:00

      @Svenska_Aeroplan_AB: je mag er 50 maar je rijdt daarom 40. De logica van een baksteen

      Login om te reageren
      • Design_Driven zegt

        24 oktober 2012 om 09:24

        @utr1984: Ik vind het ook een beetje flauw, maar 50km is een maximum snelheid, niet een verplichte snelheid, als hij in zijn SAAB 40 wil rijden mag dat gewoon natuurlijk.

        Login om te reageren
      • Svenska_Aeroplan_AB zegt

        26 oktober 2012 om 22:12

        @utr1984: Pannekoek… ik reedt ‘gewoon’ 60 ofzo maar als iemand gaat kleven en zn middelvinger opsteken ben ik altijd wel zo vriendelijk om even 40 te gaan rijden…

        Login om te reageren
    • faithnomore zegt

      23 oktober 2012 om 23:40

      @Svenska_Aeroplan_AB: wat ben je stoer zeg, in iemands weg rijden, super. Moest die Mercedes rijder die motoragent omver gereden hebt, was je daar gedeeltelijk voor verantwoordelijk. Hoop dat je dat toch beseft.

      Login om te reageren
      • pet2r zegt

        24 oktober 2012 om 08:01

        @faithnomore: Ik hoop niet dat je werkelijk die mening hebt. Dus als iemand 10km/u langzamer rijdt dan toegestaan, dan mag je in volle frustratie inhalen met tranen in je ogen vanwege het onrecht wat je is aangedaan die persoon inhalen en iemand voor z’n klote rijden, waar dan diegene medeverantwoordelijk voor gehouden mag worden. Rot asjeblieft op van deze planeet.

        Login om te reageren
      • jzaero zegt

        24 oktober 2012 om 15:00

        @faithnomore: Lol, dus als jij in de binnenstad 40 rijd en er komt een CLS AMG vol inhalen en raakt een fietser en hij verongelukt is het de schuld van jou? Bekijk het eens zo drol, 50 is nog geen verplichte snelheid, dat hij iemand verongelukt heeft betekent niet dat jij schuldig bent, of wel soms.

        Login om te reageren
    • lambo4all zegt

      24 oktober 2012 om 11:24

      @Svenska_Aeroplan_AB: altijd leuk he mensen niks gunnen, typisch nederlands. Feit blijft, meneer rijdt na zijn reprimande gewoon in zn cls amg naarhuis. En heeft zijn zaakjes zeer wss dus veel beter op orde dan jij.

      Login om te reageren
      • potver7 zegt

        24 oktober 2012 om 12:49

        @lambo4all: Ga maar gauw in Rusland wonen jij. Hier in Nederland hoort iedereen zich gewoon aan de verkeersregels te houden, ook als er een AMG plakkertje op zit.

        Login om te reageren
        • lambo4all zegt

          24 oktober 2012 om 19:46

          @potver7: waar zeg ik dat ik me niet aan de regels hou? Of dat het niet hoeft met een amg? Ik slaat onze saabfan gewoon even weten wat ik van zijn ik-gun-niemand-iets mentaliteit vind.

          Login om te reageren
          • potver7 zegt

            24 oktober 2012 om 21:08

            @lambo4all: Sure… en met die reactie laat je weten dat je zelf eigenlijk geen haar beter bent.

            Iets met splinter – balk?

            Login om te reageren
            • lambo4all zegt

              25 oktober 2012 om 10:51

              @potver7: sorry dat spreekwoord ken ik niet. maar lees jij wel? je gaan nu weer van dingen uit die ik nooit gezegd heb, en ja ik vind het doodnormaal als iemand (op een veilige manier) even over de doorgetrokken streep inhaalt als degene voor je expres langzaam gaat lopen rijden, dat is namelijk moedwillig anderen in gevaar brengen.

              Login om te reageren
      • sjaakk zegt

        24 oktober 2012 om 17:08

        @lambo4all: Rijdt iemand te hard mag je van mij doen. Ga alleen niet bij mij bumperkleven, omdat je er niet langs kan. Ik ben ben dan net zo vervelend als hij dat is en zou dan ook even van me gas afgaan.

        Login om te reageren
      • Svenska_Aeroplan_AB zegt

        26 oktober 2012 om 22:13

        @lambo4all: Of hij gaat de bak in voor poging tot doodslag van een agent, en de politie komt erachter dat dat pauperhok met pimp-geld betaald is… Stakker

        Login om te reageren
  5. VeniVidiVici zegt

    23 oktober 2012 om 22:51

    Nou… Zo apart is dit niet, hier in NL is dat maar al te vaak in de spits en er staat \”ritsen vanaf hier\”.

    Login om te reageren
  6. C220AMG zegt

    23 oktober 2012 om 22:52

    Ik ben benieuwd naar de reacties van de Audi rijders onder ons. Of laten \”jullie\” dit onderwerp aan je voorbij gaan.

    Login om te reageren
    • the-budel-guy zegt

      23 oktober 2012 om 23:03

      @C220AMG: ik zelf rij nog geen Audi maar mijn vader wel hier zijn reactie op dit filmpje: wat een zak die vent is Audi onwaardig.

      Login om te reageren
      • VeniVidiVici zegt

        23 oktober 2012 om 23:06

        @the-budel-guy: Ja, dat denken die mensen van jou vader ook op de weg whahaha :-P

        Login om te reageren
        • the-budel-guy zegt

          23 oktober 2012 om 23:55

          @VeniVidiVici: lol dus jij bent ons al vaak op de we tegen gekomen?? Haha

          Login om te reageren
          • VeniVidiVici zegt

            24 oktober 2012 om 00:13

            @the-budel-guy: Wie weet hihi ;-)

            Login om te reageren
      • Megakix zegt

        24 oktober 2012 om 09:52

        @the-budel-guy: jij rijdt ‘nog’ geen Audi ???? kerel….alleen al het idee, dat je warm kan worden van een ‘nog aan te schaffen Audihihihi’…rofl

        Login om te reageren
    • solmatje zegt

      23 oktober 2012 om 23:14

      @C220AMG: Wat maakt dat uit wat wij zeggen. Is elke Audi rijder hetzelfde?

      Login om te reageren
      • mout zegt

        23 oktober 2012 om 23:19

        @solmatje: Nou, misschien niet. Maar die ene andere moet ik nog ontmoeten.

        Login om te reageren
        • solmatje zegt

          23 oktober 2012 om 23:24

          @mout: Volgens mij verwar jij Audi-rijders met VOLVO-rijders.. 80% van de VOLVO rijders, rijdt alsof ze overal schijt aan hebben en alleen op de weg zijn! Let maar op morgen

          Login om te reageren
          • dedon zegt

            24 oktober 2012 om 12:14

            @solmatje: Eens!!! Ik moet regelmatig in de ankers, omdat ze hem er gewoon tussenknallen, en dat gebeurd inderdaad opvallend vaak met Volvo’s…

            Login om te reageren
          • jzaero zegt

            24 oktober 2012 om 15:04

            @solmatje: Nou, op wel snel op je pikkie getrapt zeg. Maar het valt wel op hoor, vanochtend door een Audi weer van de weg gedrukt. Ik reed al 120 waar je eigenlijk maar 100 mag in de spits en toch moest hij er met een noodvaart doorheen. Ach ja, ze moeten hem ergens van betalen he, snel even een ordertje binnenhalen hier en daar, voor die overpriced Volkswagen!

            Login om te reageren
          • jzaero zegt

            24 oktober 2012 om 15:05

            @solmatje: wel snel op*

            Login om te reageren
      • SimonMc zegt

        24 oktober 2012 om 00:11

        @solmatje: Nou, geloof het of niet, maar elke keer als er weer iemand aan het bumperkleven is zeg ik: ” weer een Audi zeker? ” En als ik ze dan uiteindelijk voorbij laat, blijkt ik in 80% van de gevallen gelijk te hebben.

        Toeval? Geloof ik niet in. Enkel The Big Bang had meer toevalligheden, en dan ook maar een béétje meer.

        Login om te reageren
        • SimonMc zegt

          24 oktober 2012 om 00:12

          @SimonMc: *blijk ik

          Login om te reageren
        • solmatje zegt

          24 oktober 2012 om 00:32

          @SimonMc: oh bumperkleven is dus een van de redenen van alle Audi haat hier! Ik stoor me niet aan iemand die bij mij te dicht achterop rijdt. De persoon die dat doet snapt het auto rijden niet. Of jij vindt 8-10 meter afstand ook kleven? Zoals Kees en koos op tv? Ik stoor me aan mensen die van links naar rechts slingeren, niet aansluiten bij een stoplicht, onnodig links rijden, te langzaam rijden en dit doen terwijl ze niet bejaard zijn.. (80% van de Volvo rijders)

          Login om te reageren
          • SimonMc zegt

            24 oktober 2012 om 00:38

            @solmatje: nee, 8-10 meter beschouw ik niet als bumperkleven. Maar Audi bestuurders rijden met momenten zó kort op m’n achterbumper, dat medeweggebruikers me gebaren dat ik gek ben, omdat ze denken dat ik een auto tegen 120 km/h aan het slepen ben.

            Login om te reageren
            • jzaero zegt

              24 oktober 2012 om 15:06

              @SimonMc: Goede auto heb je dan!

              Login om te reageren
          • 850t5r zegt

            24 oktober 2012 om 05:35

            @solmatje: Ben blij dat je mij als die andere 20% ziet…

            Login om te reageren
          • ej20g zegt

            24 oktober 2012 om 07:27

            @solmatje: ik zie over het algemeen Volvo\’s gewoon netjes rijden. Misschien ligt dat aan waar ik woon…

            Login om te reageren
          • sjaakk zegt

            24 oktober 2012 om 17:11

            @solmatje: Ik heb een vraagje. Hebben audi de knipperlichten als optie? Want ze worden dan niet zo heel vaak aangevinkt.

            Login om te reageren
            • solmatje zegt

              24 oktober 2012 om 17:58

              @sjaakk: haha goede vraag.. Misschien zijn ze moe van het harde werken of zware weekend.. Waardoor ze het knipperlicht vergeten :)

              Login om te reageren
      • 850t5r zegt

        24 oktober 2012 om 05:50

        @solmatje: JA!!! En waardoor komt dat? Nou als volgt, al die paupers die erin rijden kunnen hem zelf niet betalen dus leasen ze hem maar via de baas, vervolgens willen ze iedereen heel graag laten zien dat er 4 cockringen op zitten door heel dicht achter jou aan te gaan rijden… Over het algemeen zijn het typetjes zoals jij, met een heel klein piemeltje en dan snap ik best wel dat je zo hard schreeuwt hier want je hebt een hoop te compenseren in je leven…

        Login om te reageren
        • solmatje zegt

          24 oktober 2012 om 07:21

          @850t5r: Jaaa.. Ik schreeuw.. Ik ben gefrustreerd.. En iedereen die een Audi heeft kan het eigenlijk niet betalen.. Erg geloofwaardig loser! Je roept maar wat!

          Login om te reageren
          • 850t5r zegt

            24 oktober 2012 om 08:51

            @solmatje: Aaah gossie… T ventje weet alles beter! Ga maar eens vragen op kantorencomplex wie z\’n A4 zelf betaalt… En je hebt echt een kleintje he? Stakker!!!

            Login om te reageren
            • solmatje zegt

              24 oktober 2012 om 10:12

              @850t5r: Ten eerste ga ik het hier niet met jou over mijn piemel hebben.. raar mannetje. Ten tweede wil ik je wel graag melden, dat jij in de berichten hierboven het volgende letterlijk zegt: Alle Audi rijders zijn werkzaam op kantoren (dus…), alle Audi rijders kunnen eigenlijk geen Audi betalen (Dat verklaart modellen als de RS6 & RS4 denk ik, ofniet?) en je zegt dat Audi rijders bumperkleven omdat ze graag het logo van hun auto willen laten zien aan de mensen die voor hen rijden (dacht dat het vanwege frustraties en haast was, maar je zal wel gelijk hebben.) Ik hoop dat je inziet dat je poep praat!

              Login om te reageren
              • E34M5Touring zegt

                24 oktober 2012 om 10:21

                @solmatje: (Dat verklaart modellen als de RS6 & RS4 denk ik, ofniet?) Die worden ook gefinancierd, alleen is de looptijd langer.

              • jzaero zegt

                24 oktober 2012 om 15:08

                @E34M5Touring: En iets hogere maandlasten and it’s no joke. Er zijn gewoon mensen die een Nissan GTR of Audi (R)S4/5/6 leasen.

              • E34M5Touring zegt

                24 oktober 2012 om 21:13

                @jzaero: Tuurlijk, de boys die zo’n ding ff ouderwets cash aftikken zijn schaars.

              • 850t5r zegt

                24 oktober 2012 om 10:37

                @solmatje: ik bespeur iets met mieren… Je snapt het echt niet he? Maar het geeft niet, iedereen z\’n eigen handicap…

  7. mannetje zegt

    23 oktober 2012 om 22:52

    die lada had minder last gehad van een kusje tussen beiden dan die audi.

    Login om te reageren
  8. mrglmmns zegt

    23 oktober 2012 om 22:54

    Wat n aso. Eerst duidelijk ruimte vrij laten voor de A7 en dan zo gaan doen. Echt triest…

    Login om te reageren
    • VeniVidiVici zegt

      23 oktober 2012 om 23:30

      @mrglmmns: Ja, maar ik dacht dat Audi rijders wijzer waren! Schouders optrekken en gewoon erachter gaan staan.

      Login om te reageren
      • gj8003 zegt

        23 oktober 2012 om 23:42

        @VeniVidiVici: zielige reactie, geeft iemand commentaar (niet eens in het voordeel van Audi rijders) en dan krijg je deze debiele reactie! Mij dunkt dat het niet uitmaakt wat voor auto je rijdt om te oordelen over dit filmpje…die gast in de Lada is gewoon een mafketel.

        Login om te reageren
        • VeniVidiVici zegt

          23 oktober 2012 om 23:46

          @gj8003: Zielige reactie? Gast, heb je een klote dag achter de rug ofzo?

          Login om te reageren
          • gj8003 zegt

            24 oktober 2012 om 00:00

            @VeniVidiVici: Lees je reactie nu eens terug en reageer dan nog eens…wellicht dat je het dan wel snapt…

            Login om te reageren
          • gj8003 zegt

            24 oktober 2012 om 00:03

            @VeniVidiVici: Het gaat overigens om deze reactie…..

            @the-budel-guy: Ja, dat denken die mensen van jou vader ook op de weg whahaha :-P

            Login om te reageren
            • VeniVidiVici zegt

              24 oktober 2012 om 00:17

              @gj8003: Laat maar, als jij de context niet ziet dan wens ik je, Welterusten!

              Login om te reageren
              • gj8003 zegt

                24 oktober 2012 om 00:19

                @VeniVidiVici: ook al zijn we het oneens, wens je ik je ook Welterusten ;-)

              • VeniVidiVici zegt

                24 oktober 2012 om 00:56

                @gj8003: Thnx! ;-)

          • SimonMc zegt

            24 oktober 2012 om 00:39

            @VeniVidiVici: Hey, we hebben allemaal een klote dag achter de rug.

            Login om te reageren
            • VeniVidiVici zegt

              24 oktober 2012 om 00:57

              @SimonMc: Ow… Ik niet hoor! :-)

              Login om te reageren
        • autobart zegt

          24 oktober 2012 om 16:52

          @gj8003: Inderdaad, eerst doen alsof hij er tussen mag en daarna vrolijk het gas in trappen… Eikel dat hij is, hij zal wel jaloers zijn geweest op die mooie Audi!

          Login om te reageren
  9. heyaudi zegt

    23 oktober 2012 om 23:00

    Ja, typisch. Audi staat in mijn woordenboek synoniem aan lul. Deze man maakt goed duidelijk waarom.

    Login om te reageren
    • alcantara zegt

      23 oktober 2012 om 23:14

      @heyaudi: Wat een onzin altijd die vooroordelen. Er zijn ook genoeg Audi-rijders die totaal niet doorrijden en zich gedragen als een boodschappenwagentje in het verkeer. Sloom optrekken, links blijven plakken etc, daar erger ik me veel meer aan.

      Login om te reageren
      • SimonMc zegt

        24 oktober 2012 om 00:15

        @alcantara: “Er zijn ook genoeg Audi-rijders die totaal niet doorrijden en zich gedragen als een boodschappenwagentje in het verkeer. ”

        Ja klopt, dat zijn de mensen die hem zelf hebben moeten betalen, en niet hun baas.

        Login om te reageren
        • fijnkonijn zegt

          24 oktober 2012 om 07:07

          @SimonMc: ahum… Zegt iemand iets over de complete volkstammen BMW 1 en 3 Series lease-sletjes…

          Login om te reageren
      • FlighTom zegt

        24 oktober 2012 om 12:05

        @alcantara: vergeet vooral de Opels niet ;)

        Login om te reageren
  10. MAB zegt

    23 oktober 2012 om 23:04

    wel zo stoer doen tegen die audi maar als hij stopt gelijk wegrijden

    Login om te reageren
    • Flamingo zegt

      24 oktober 2012 om 00:58

      @MAB: die ladarijder is slim!

      Login om te reageren
    • Design_Driven zegt

      24 oktober 2012 om 09:27

      @MAB: Als je leven je lief is kun je in Rusland beter eieren voor je geld kiezen.

      Login om te reageren
  11. alcantara zegt

    23 oktober 2012 om 23:07

    Nou ben ik ook niet zo van de Audi’s, maar wat een lul in z’n Lada! Premium wagens dienen sowieso voorrang te krijgen op roestbakken, geen discussie mogelijk.

    Login om te reageren
  12. mannetje zegt

    23 oktober 2012 om 23:10

    @heyaudi Niet dat t mij wat uitmaakt, maar die titel hebben de bmw leaserijders al Jááááren in hun zak.

    Login om te reageren
    • heyaudi zegt

      23 oktober 2012 om 23:39

      @mannetje: Mijn woordenboek?

      Login om te reageren
  13. robinio zegt

    23 oktober 2012 om 23:12

    Nog een reden waarom ik eigenlijk weer een Fiesta uit ’87 wil. Gewoon lekker raggen.

    Login om te reageren
    • alcantara zegt

      23 oktober 2012 om 23:20

      @robinio: en genadeloos doodbloeden bij de eerste beste botsing omdat het slechts een onbeschermd stuk blik is.

      Login om te reageren
      • robinio zegt

        23 oktober 2012 om 23:38

        @alcantara: Precies, dat maakt het spannend en geeft je het gevoel dat je je best moet doen om dat te voorkomen. Het zijn inderdaad klote auto’s, maar hoe voorzichtig ik met mijn huidige auto’s om ga haalt de fun er wel uit.

        Met zo’n Fiesta’tje zocht je af en toe wel eens het bos op om in de sneeuw te raggen.

        Login om te reageren
        • Megakix zegt

          24 oktober 2012 om 09:57

          @robinio: hae…een held ! Ik meld jou NU aan voor een zitje in de F1 !!! We hebben daar (BANZAI) kerels met BALLEN nodig !!! ^^

          Login om te reageren
  14. Hubert zegt

    23 oktober 2012 om 23:19

    Als hij zich een A7 kan permiteren, kan hij ook een Lada gewoon wegdrukken!

    Login om te reageren
  15. VeniVidiVici zegt

    23 oktober 2012 om 23:34

    Net Le Mans… Audi goes for the win! :-)

    Login om te reageren
    • coosbmw zegt

      24 oktober 2012 om 00:13

      @VeniVidiVici: Net als de DTM! Oh nee wacht…

      Login om te reageren
  16. michelyman zegt

    23 oktober 2012 om 23:56

    Zo hoort het Ladarijder!

    Login om te reageren
  17. the-budel-guy zegt

    24 oktober 2012 om 00:03

    Audi rijders zijn aso BMW rijders zijn patsers Mercedes rijders komen van het kamp Toyota rijders zijn oud of knuffelen bomen Seat rijders zijn petjes. Skoda rijders gebruiken doping kia rijders zijn garantie geilers Porsche rijders zijn ondertussen bezig aan de 2de leg Mazda rijders zijn raar Volkswagen rijders zijn er niet want het is allemaal lease zo dat zijn de stereo type die ik na 13 uur werken nog kon opnoemen.

    Zullen we dan nu verder gaan met over het filmpje te praten ipv de Audi rijder.

    Login om te reageren
    • gj8003 zegt

      24 oktober 2012 om 00:12

      @the-budel-guy: punt komma,.

      Login om te reageren
    • SimonMc zegt

      24 oktober 2012 om 00:29

      @the-budel-guy: Hey, je bent er nog een paar vergeten ( en nee, ik heb het hier niet over leestekens ):

      Jaguar rijders zijn al een paar jaar dood, maar ze weten het zelf nog niet, met Renault heb je roest en narigheid die je jarenlang achtervolgt, in een Corvette zit meer plastiek dan in z’n Lego variant, Mini rijders zijn ofwel homo of vrouw.

      Een Opel koop je zelf niet, maar men dwingt u om één te rijden, er zijn meer Honda tuningshops, dan officiële dealers. Lexus rijders willen eigenlijk stiekem een Mercedes, Hummer rijders rijden alsof in elke straat slechts éénrichtingsverkeer is toegelaten,…

      Login om te reageren
      • the-budel-guy zegt

        24 oktober 2012 om 00:53

        @SimonMc: haha lol en de leestekens vergeten was een foutje door vermoeidheid hahhaha.

        Login om te reageren
      • michelyman zegt

        24 oktober 2012 om 00:54

        @SimonMc: Ik zou liever een Lexus willen dan een Mercedes. Juist door het stereotyp van MB.

        Login om te reageren
        • SimonMc zegt

          24 oktober 2012 om 01:03

          @michelyman: Zeer juist :)

          Login om te reageren
        • E34M5Touring zegt

          24 oktober 2012 om 10:03

          @michelyman: http://www.youtube.com/watch?v=nA3qzPRyY9s&feature=related

          You sure??

          Login om te reageren
        • xilver zegt

          24 oktober 2012 om 10:43

          @michelyman: Ik zou mij niets aantrekken van het stereotype… vind je een Mercedes mooi… koop het dan… vind je Kia mooi… koop dat dan en laat de rest het datgene kussen dat de zon nooit ziet…

          Login om te reageren
    • sjaakk zegt

      24 oktober 2012 om 17:17

      @the-budel-guy: EUH wat, mazda rijders raar!!!!!! Wat, ik zal je laten zien wat raar is. ;)

      Login om te reageren
      • the-budel-guy zegt

        24 oktober 2012 om 19:31

        @sjaakk: haha niet elke mazda rijder is een stereo type mazda rijder XD

        Login om te reageren
  18. SimonMc zegt

    24 oktober 2012 om 00:32

    In Soviet Russia, Lada owner drives like a douchebag.

    Login om te reageren
  19. Flamingo zegt

    24 oktober 2012 om 00:57

    mooi spul zo’n a7 maar de eigenaar kan niet normaal doen zo te zien

    Login om te reageren
  20. Thomasdavidsz zegt

    24 oktober 2012 om 01:01

    Hahaha, wat een onzin hier allemaal, vroeger las ik hier nog wel eens verstandige dingen… Auto-merken aan persoonlijkheden koppelen, probeer dat eens op een goede manier te beargumenteren. Gaat je niet snel lukken. Elk individu apart beoordelen jongens, komop!

    Login om te reageren
    • betonstaal zegt

      24 oktober 2012 om 01:27

      @Thomasdavidsz: goed he, kan je mooi zien hoe reclame-doelgroepen en genders in de hoofden van de eenvoudige zielen zit vastgeroest.

      Login om te reageren
      • moveyourmind zegt

        24 oktober 2012 om 06:54

        @betonstaal: Hèhè, eindelijk een zinnige reactie op dit artikel.

        Login om te reageren
        • moveyourmind zegt

          24 oktober 2012 om 07:01

          @moveyourmind: bedoelde twee zinnige reacties, @thomasdavids slaat de spijker op zijn kop.

          Login om te reageren
  21. betonstaal zegt

    24 oktober 2012 om 01:26

    Logisch, die Audi meneer gaf geen richting aan. Duidelijkheid.

    Login om te reageren
  22. nasty zegt

    24 oktober 2012 om 07:22

    Nooit begrepen waarom het zo een nationale ramp is om gewoon te ritsen.
    Ga verdomme gewoon achter die lada!

    Login om te reageren
  23. mika050 zegt

    24 oktober 2012 om 07:49

    Achterlijk volk

    Login om te reageren
  24. Griffin zegt

    24 oktober 2012 om 07:57

    Even achter die lada invoegen als dat stuk vreten je er niet tussen wil laten is blijkbaar ook geen optie? Rare jongens die audi-rijders….

    Login om te reageren
    • xilver zegt

      24 oktober 2012 om 08:44

      @Griffin: Die man maakt er een principeskwestie van… ik snap die A7 volledig… Beetje sociaal in het verkeer mag wel… daarenboven… auto’s van 60k of meer laat je gewoon voor, die mensen moeten toch van iemand support krijgen want de rest wil ze enkel uitmelken.

      Login om te reageren
      • kaasboerin zegt

        24 oktober 2012 om 08:56

        @xilver: Haha, uitgemolken en ondergespuugt wordt je..
        Overal zo, hier, daar ook.
        De kloof tussen mensen die meer hebben dan de ander zal er altijd zijn, hoe graag bijv. de PvdA die ook ziet verdwijnen.

        Login om te reageren
      • 72bug zegt

        24 oktober 2012 om 08:58

        @xilver:

        Haha, ik hoop dat je een grapje maakt?

        Login om te reageren
        • kaasboerin zegt

          24 oktober 2012 om 09:09

          @72bug: Ja en nee.
          Wat hij zegt nemen met ’n korreltje zout..
          Maar er zit wel een kern van waarheid in.
          Als ik een Ferrari langs zie rijden denk ik oeh en aah en heb ik automatisch al direct respect voor de eigenaar/eigenaresse.
          Tegenwoordig echter is het instinctief bespugen en als crimineel of vuile zakkenvullende topman bestempelen.
          Kwestie van opvoeding.

          Login om te reageren
          • 72bug zegt

            24 oktober 2012 om 09:16

            @kaasboerin:

            Mwa, ik vind onderling respect belangrijk. Zo erger ik me dood aan mensen die denken dat de gehele weg van hun is, en of diegene nou Ferrari of Lada rijdt maakt dan niets uit.

            En tja, dat beeld van zakkenvullende topmannen kun je in deze tijden wel redelijk verklaren. Er zijn jammer genoeg weinig mensen die veel geld verdienen op een nette manier..

            Login om te reageren
            • kaasboerin zegt

              24 oktober 2012 om 09:25

              @72bug: Ja, dat is wat je wil zien..
              Is gewoon puur imago hoor..
              Bovendien, aandeelhouders bepalen gewoon lekker zelf wat zij geven aan de CEO, belachelijk dat de jankende jaloerse particulier nog een ‘stem’ krijgt ook.. Robin Hood much?
              Er zijn ZAT mensen die hun geld op een eerlijke wijze verdienen, de baddies zijn gewoon degene die telkens op TV komen..
              Maar idd, onderling respect is essentieel, maar ver te zoeken helaas.

              Login om te reageren
              • xilver zegt

                24 oktober 2012 om 10:20

                @kaasboerin: Heb je gelijk in… een CEO heeft geen vrijheid, enkel deze gegeven door de aandeelhoudersvergadering. De toplonen en parachutes zijn vooraf, contractueel afgesproken. De reden waarom deze zo hoog liggen is om een zo bekwaam mogelijke CEO aan te trekken. De huidige kritiek op de CEO’s begint me stilletjes aan m’n keel uit te steken (zeker bij de banken, iemand die iets van de sector kent weet dat de huidige situatie te danken is aan slechte regelgeving (Basel I en II), de rest is louter een gevolg).
                Mensen met kritiek zijn vaak diegenen die niet weten wat zo’n job inhoudt en de bekwaamheid die daarmee gepaard ga…ze zouden het zelf is 1 dag moeten doen.

              • w0o0dy zegt

                24 oktober 2012 om 11:33

                @xilver: niet mee eens… de ellende is veroorzaakt door falende regelgeving + door directies en ander hoger management die teveel bezig waren met steeds mooiere cijfers voor de beurs produceren om via die weg punten en VEEL euro’s te scoren. Kapitalisme op 11 zetten en geen/weinig regels om uitwassen in toom te houden= levensgevaarlijke situatie, QED.

              • kaasboerin zegt

                24 oktober 2012 om 11:39

                @w0o0dy: Iedereen wil veel euro’s uiteindelijk.
                Lijkt me algemeen bekend.
                De regelgeving is op dit moment opzich prima voor ’t grootste deel, denk meer dat het de toezicht is waar het probleem ligt.

              • w0o0dy zegt

                24 oktober 2012 om 11:56

                @kaasboerin: ik denk dat de bancaire sector veel teveel op ratio’s wordt gestuurd ipv keihard een splitsing van activiteiten waardoor risicovolle bedrijfsonderdelen los komen te staan van zaken die we met z’n allen liever in conservatieve/veilige activiteiten zouden houden. Betalingsverkeer, sparen, verzekeren, pensioenen etc los van risicovolle producten als turbo’s, futures etc… het leidt min of meer automatisch tot meer stabiliteit. Is een heel andere visie dan roepen dat het risico-profiel onder… indexje sus en zoveel met ondoorzichtige opbouw moet komen maar dat je nog steeds met pensioenpremies “aan de lotto mag meedoen”.

              • xilver zegt

                24 oktober 2012 om 13:33

                @w0o0dy: Moet je Basel I eens lezen. Dit zet de banken aan om hogere leverages toe te passen. Natuurlijk een bank, net als elk ander bedrijf wil winst maken en zal dit dan extreem doortrekken. De instorting van het bankensysteem is veroorzaakt doordat heel de sector de regelgeving té goed heeft nageleefd, waardoor een systeemcrisis mogelijk was.
                Daarnaast is er ook nog het probleem van de Value-at-Risk met zeer slechte assumpties (tegenwoordig opgevangen door stressed VaR en expected shortfall, eigenlijk nog wel redelijk dubieus) waarbij 1 maatgetal heel het risico van een bank kan bepalen (kijk maar naar het slecht gebruik van CDS door Dexia, dit getuigt van pure onkunde van de bank, een verkeerde assumptie van VaR en onbegrip van het gebruik van CDS’en heeft de bank onderuit getrokken).

                Dat van de directie en hogere cijfers is een fenomeen dat altijd al heeft bestaan, ook 200 jaar terug (hetzelfde geldt voor corruptie). Het probleem van Basel I en later II (1 tgn 33 activa vs. passiva, de Deutsche Landesbank had zelfs 1 tgn 53!) is dat de regelgeving in theorie wel werkt, maar in praktijk faliekant gefaald is. Basel II.5 en III zou hier meer als oplapmiddel moeten dienen, de toekomst zal uitwijzen of dit de oplossing zal bieden.

              • w0o0dy zegt

                24 oktober 2012 om 16:15

                @xilver: ben redelijk bekend met de materie.. al blijft me opvallen dat de Basel I, II (en III) in NL zo lang nauwelijks door leken te werken richting klanten (bedrijven).

                Ik weet dat er bedrijven in Duitsland ratings opgedrongen kregen zodat banken andere rente% konden gaan rekenen of dat de bedrijven de richtlijnen en risico-inventarisatie van hun eigen bedrijf gebruikten om juist minder rente(opslag) te regelen bij herfinanciering.

                Anyway, ik blijf fervent voorstander van splitsen van banken in risicomijdende en risicovolle delen (qua kapitalisatie) zodat spaargelden, verzekeringspremies en pensioenen niet voor risicovolle beleggingen gebruikt kunnen worden. Laat de risicovolle takken maar zelf hun financiering regelen… want zoals het hoort… Hoger risico=hogere rente, lager risico= lagere rente. Dat houdt automatische de uitwassen en extreme afboekingen op spaar- en pensioenkapitaal (en wellicht zelfs onroerend goed) in toom…
                Voorkomen is beter dan genezen en veel beter dan “voor moeten komen” ;-)

              • w0o0dy zegt

                24 oktober 2012 om 11:38

                @xilver: overigens is het wel mogelijk dat er bedrijven zijn die alleen dmv veel geld de mensen binnenhalen die zij graag willen… de vraag is of dat feitelijk de BESTE mensen zijn, of de mensen die het beste imago hebben opgebouwd. Waarbij in tijden van dalende beurskoersen er welicht iets te redden valt door een populaire keuze te maken, alleen zou je voor de lange termijn liever zien dat er ECHT ALLEEN naar de kwaliteiten gekeken zou worden, maar da’s een tikkie utopisch.

              • xilver zegt

                24 oktober 2012 om 13:25

                @w0o0dy: Dat is inderdaad waar wat je zegt, de algemene gedachte is wel dat een hoger inkomen, hoger potentieel aantrekt, deze zal weliswaar niet altijd gevolgd worden.

              • w0o0dy zegt

                24 oktober 2012 om 11:31

                @kaasboerin: Ehm de Raad van Commessarissen en de directie bepalen de salarissen van directie, de aandeelhouder mag uitsluitend voor- of tegen stemmen bij ingediende punten tijdens de aandeelhoudersvergadering.. Bij echt grote ondernemingen (lees N.V.) heeft een aandeelhouder vrij weinig invloed op de directie tenzij de directie vooral achter de beurskoers aanrent omdat ze daarmee nog meer geld kunnen binnenharken dmv bonussen in aandelen.

              • kaasboerin zegt

                24 oktober 2012 om 11:36

                @w0o0dy: Oké, indirect dan.

            • xilver zegt

              24 oktober 2012 om 10:16

              @72bug: Waarom wordt er dan altijd afgegeven tegen de rijke ‘klootzakken’… als er een ongeluk gebeurd dat op het nieuws komt en het zijn twee doorsnee wagens dan melden ze niets… is het een Porsche of iets dergelijks wordt dit wel vermeld waarop de mensen zeggen … ‘die rijken kijken naar niemand’… nee, dit is puur populisme en het uitkleden van een minderheidsgroep.

              Toegegeven, er zitten kloothommels tussen… maar veel minder dan in de doorsnee laag van de bevolking want ze zijn nu eenmaal met minder. Er wordt een spel gemaakt om die minimale groep klootzakken in het licht te zetten.

              Login om te reageren
              • xilver zegt

                24 oktober 2012 om 10:23

                @xilver: is gebeurd*

          • xilver zegt

            24 oktober 2012 om 10:13

            @kaasboerin: Jij bent mee… de rest moet nog een beetje verder kijken dan zijn neus lang is…

            Login om te reageren
            • CBR600rr zegt

              24 oktober 2012 om 13:48

              @xilver: mensen die in snellere auto\’s rijden zullen sneller te hard rijden. Hardrijden valt onder asociaal rijden. Aangezien snellere auto\’s vaak duurder zijn kunnen rijken ze vaker kopen dan minderrijken. Statistisch gezien zouden rijken dus vaker asociaal moeten rijden dan minderrijken. Ik zeg niet dat een van de twee groepen poeslief is, ik zeg alleen dat de mogelijkheid groter is voor de gefortuneerden:-) Hier komt dan ook het stereotype vandaan wat hier op AB heden ten dage geldt!

              Login om te reageren
              • xilver zegt

                24 oktober 2012 om 14:06

                @CBR600rr: Daar heb je gelijk, er zijn meer rijkere eikels op de weg dan armere omwille van dat wat je zegt, maar bekijk de totale groep en niet enkel de chauffeurs.

      • sjaakk zegt

        24 oktober 2012 om 17:24

        @xilver: Het eerste gedeelte ben ik met je eens, alleen met het tweede gedeelte weer niet. Auto’s van 60k laat je voor. Als er file is en komt de snel weg op rijden je krijgt genoeg ruimte om in te voegen maar blijft tot aan het laatste moment door rijden tja het mag maar in mijn ogen vind ik het niet netjes, en het maakt dan niet uit welke auto je rijdt.

        Login om te reageren
  25. stijnd007 zegt

    24 oktober 2012 om 08:00

    ik vind t wel geinig

    Login om te reageren
  26. azuli zegt

    24 oktober 2012 om 09:01

    @sir smokalot,

    “Op het onderdeel ‘gun een ander de ruimte’ zou hij in ieder geval faliekant zakken”

    Die meneer in de A7 ook.

    Wat gaat die meneer in de A7 toch slim om met de verkeerssituatie. Not!

    Dat deden die 3 mensen die hem rechts passeerden toch een stuk slimmer!

    Wat een sukkel…

    Login om te reageren
  27. E34M5Touring zegt

    24 oktober 2012 om 09:15

    Leest lekker weg, al die nutteloze bijdrages……. Bijna net zo nutteloos als iemand doelbewust tegen te houden bij het invoegen…..

    Login om te reageren
    • xilver zegt

      24 oktober 2012 om 10:45

      @E34M5Touring: We rijden dus allemaal Lada?

      Login om te reageren
      • E34M5Touring zegt

        24 oktober 2012 om 10:57

        @xilver: Mijn zeer beperkte mate van intelligentie weerhoudt mij ervan uw reactie te snappen. Ik laat meestal mensen er wel tussen, ongeacht merk, type ,kleur, motoruitvoering of kleur van de stropdas van de bestuurder. De enige die bij mij meer moeite mogen doen zijn mensen die (bijv. bij het teruggaan van 3 naar 2 baans) al ingevoegd zijn en dan weer uitvoegen om in die laatste 4 meter nog even proberen 2 auto’s te pakken. Iedereen moet op de rem om ze er weer tussen te laten met alle gevolgen en irritaties van dien. Meestal worden die wel vastgezet door de mensen voor je, maar toch.

        Login om te reageren
  28. 1lunatic zegt

    24 oktober 2012 om 09:27

    Zou ik ook doen, maar dan wel met knipperlichtje aan. :)

    Login om te reageren
  29. dheep zegt

    24 oktober 2012 om 10:09

    Wat een kudde schapen die Audi bashers.

    Login om te reageren
    • xilver zegt

      24 oktober 2012 om 10:22

      @dheep: Ik vind het ook triestig… bashers over het algemeen eigenlijk.. dat wil dus zeggen dat ze iets tegen hebben Porsche, Audi, Ducatti, VW, Skoda, Seat, Lamborghini, Bentley, Bugatti en mss binnenkort ook Fiat. Redelijk kortzichtig eigenlijk…

      Login om te reageren
      • kaasboerin zegt

        24 oktober 2012 om 10:49

        @xilver: Zullen we uit wraak Gazelle en Mammoet bashen? :D

        Login om te reageren
        • xilver zegt

          24 oktober 2012 om 11:10

          @kaasboerin:

          Login om te reageren
  30. heyaudi zegt

    24 oktober 2012 om 10:14

    Wat een kudde schapen die Audi liefhebbers.

    Login om te reageren
    • dheep zegt

      24 oktober 2012 om 10:38

      @heyaudi: je zegt het goed, Liefhebbers!

      Login om te reageren
      • heyaudi zegt

        24 oktober 2012 om 18:12

        @dheep: Gecondoleerd.

        Login om te reageren
  31. stevenpoal zegt

    24 oktober 2012 om 10:26

    Dit is geen echte Audi rijder, heeft geen Gaastra of McGregor jas aan ;-)

    Login om te reageren
    • dheep zegt

      24 oktober 2012 om 11:27

      @stevenpoal: dat is ook meer iets voor de Volvo/ Saab rijder

      Login om te reageren
      • stevenpoal zegt

        24 oktober 2012 om 12:39

        @dheep: Ik verzin het niet, wijst onderzoek uit. En bij wintersport en zeilen denk ik aan deze merken…

        “Audi
        Een Audi is vaker dan gemiddeld een lease-auto. De directeur of manager (want dat is de Audi-rijder) slaat graag een balletje (golf), skiet of doet aan watersport. Hij vindt zichzelf een actieve belegger en is qua kleding merkbewust. Hij komt graag bij de Bijenkorf, Claudia Sträter en Benneton”

        http://auto-en-vervoer.infonu.nl/auto/43867-welke-auto-past-het-best-bij-jou.html

        Login om te reageren
        • dheep zegt

          24 oktober 2012 om 12:42

          @stevenpoal: oké duidelijk maar de werkelijkheid, je moet bij m\’n ouders in het \”dorp\” is langs de hockey, golf of tennisclub rijden.

          Login om te reageren
          • dheep zegt

            24 oktober 2012 om 12:44

            @dheep: Geheel offtopic trouwens

            Login om te reageren
            • xilver zegt

              24 oktober 2012 om 13:46

              Leuke rant-topic wel.. once again Autoblog, you’ve played the ‘premium’-card very good.

              Login om te reageren
  32. midasracer zegt

    24 oktober 2012 om 10:39

    Wat een hoop opgeblazen hormonen in deze draad. Als je ziet dat er auto’s moeten invoegen, laat je automatisch wat ruimte. Dat heet ritsen, maar schijnen alleen Duitsers te kunnen. Het maakt me geen reet uit welke auto er tussenschuift. Zielige figuren hierboven die gaan knijpen op het moment dat een bepaald merk auto inschuift.

    Login om te reageren
    • desjonnies zegt

      24 oktober 2012 om 11:55

      @midasracer:
      Iedereen mag er altijd van mij voor.
      Soms doen ze het netjes, soms niet.
      Hoort bij het grote mensen zijn gedrag.
      Gaan matten voor een plekje in een file. Hoe gek kun je zijn.
      En als ik deze mijnheer in die witte auto nou zo ongelooflijk gelukkig kan maken door hem voor me te laten rijden, dan zal ik dat altijd doen.
      Een kinderhand is gauw gevuld.

      Login om te reageren
      • midasracer zegt

        24 oktober 2012 om 15:50

        @desjonnies: precies. Heb ik een mooi woord voor: “malembe”. Mag ikzelf graag als mantra gebruiken als ik word opgefokt.

        Login om te reageren
  33. w0o0dy zegt

    24 oktober 2012 om 11:25

    Die lada-rijder is een eikeltje, maar hoe vaak moest die Audi-kneus het proberen voordat het kwartje eindelijk viel? Je komt er bij die gast niet tussen, get a life! P.s. dit soort onzin mag wat mij betreft wegblijven op de site.

    Login om te reageren
    • anakiet zegt

      24 oktober 2012 om 17:03

      @w0o0dy:

      Ooit hier een topic gezien met zoveel haat ?

      Ik niet en dan zag ik laatst ook nog iemand die dacht dat gebash minder werd, juist….

      Gelukkig hebben we WOoOdy nog die wel met fatsoenlijke argumenten VAG neer sabelt. En die niet verblind is door haat :) Ben het niet altijd met je eens, Veyron > SSC :)

      Maar nu wel 100%

      Lada, laat em er gewoon voor
      Audi, ga er gewoon achter
      Topic, 0% toegevoegde waarde

      Wel veel reacties….

      Login om te reageren
  34. jeffreym3 zegt

    24 oktober 2012 om 11:58

    Dat gierige gedrag zie je ook vaak in ons landje.
    Sta je met z’n allen in de file. Links moet doorrijden tot minstens het bordje ‘invoegen vanaf hier’ om zo tenminste nog een beetje doorstroming te creeëren en dan van die akelige niets gunnende figuurtjes die te gierig en zielig zijn om mensen er tussen te laten.

    Login om te reageren
    • solmatje zegt

      24 oktober 2012 om 13:41

      @jeffreym3: Ik snap dat ook echt niet. Ik moet eerlijk toegeven dat wanneer het druk is, ik meestal juist niet helemaal doorrijd tot het einde. Maar het slaat nergens op om mensen er niet tussen te laten die wel tot het einde rijden, dat is pas regels overtreden.. mensen afsnijden

      Login om te reageren
  35. renezzzz zegt

    24 oktober 2012 om 13:57

    Typisch verhaal van “ikke, ikke en de rest kan stikke”. Dit gebeurt op een drukke weg in west europa net zo…

    Login om te reageren
  36. Bastiaan zegt

    24 oktober 2012 om 14:07

    Ben ik de enige die de a7 prachtig vind, en de audirijder hier gelijk geeft?

    Login om te reageren
    • madoow zegt

      24 oktober 2012 om 14:37

      @bastiaanstultjens: nee, hier nog iemand die het met je eens is! :D

      Login om te reageren
    • dheep zegt

      24 oktober 2012 om 15:17

      @bastiaanstultjens: nee

      Login om te reageren
  37. kwaliteituitturijn zegt

    24 oktober 2012 om 15:18

    Heerlijke discussie hier!
    Wat me opvalt aan dit filmpje is dat ze in Rusland net zo achterlijk zijn als hier in Nederland.
    Jan Modaal laat mij er ook nooit tussen, zo van; VOOR DRINGER, jij mag er lekker niet tussen.
    Waanzinnig nare klote mentaliteit!
    Als ik van huis naar de stad rijd, afstand zo’n 10 kilometer, heb ik rond en nabij 10 ervaringen dat ik denk van wat een idioot.
    Van de week nog in Duitsland 5.5 uur gereden heen en 5.5 uur terug, daar een enkel momentje gehad van als dat maar goed gaat! 11 uur in de auto en een momentje en hier in Nederland 15 minuten en 10 bijna dood ervaringen.

    Login om te reageren
  38. demoder zegt

    24 oktober 2012 om 15:33

    – EDIT – ???? ik begin te denken dat er veel censuur door jullie word doorgevoerd. Nutteloze bijdrage ?? nou en ?

    Login om te reageren
  39. paulaner zegt

    24 oktober 2012 om 15:55

    Die Audi heeft geen knipperlicht aan dus waarschijnlijk weet de Lada-rijder niet dat hij er tussen wil..

    Login om te reageren
  40. rufctr01 zegt

    24 oktober 2012 om 17:20

    Goh, het meeste is al gezegd over Audi!

    Login om te reageren
  41. timmyaudifreak zegt

    24 oktober 2012 om 18:00

    Mij maakt het allemaal niet uit.
    Of je wat tegen audi hebt audi rijders zijn momenteel vervelende bumperklevers en hardrijders maar als je eens goed nadenkt weet je dat bmw dit een paar jaar geleden was over een paar jaar is er wel weer wat nieuws..

    Login om te reageren
  42. Tommy2 zegt

    24 oktober 2012 om 18:06

    Minimaal 80% van de reacties hier is off-topic en kunnen zo de prullenbak in.

    Login om te reageren
    • E34M5Touring zegt

      24 oktober 2012 om 18:10

      @Tommy2: Inclusief jouwe en deze……

      Login om te reageren
      • Tommy2 zegt

        24 oktober 2012 om 20:12

        @E34M5Touring: Klopt, eigenlijk kan dit hele topic wel de prullenbak in. Het is een perfecte afspiegeling van het fenomeen ‘fanboy’ geworden.

        Login om te reageren
        • E34M5Touring zegt

          24 oktober 2012 om 20:21

          @Tommy2: Ach, dat heb je met merken als BMW, Audi en Mercedes. Iedereen heeft er wel 1 op z’n bumper gehad. En het zijn allemaal petjes en aso’s myself included. Want iemand die een BMW rijdt is per definitie fout. Net als een Audi rijder of noem ze allemaal maar op. Ik ben er zelf soms ook schuldig aan. Als er weer van die eeuwige dooddoeners worden gestrooid kan ik me soms ook niet inhouden. Zo hebben we allemaal wat.

          Login om te reageren
  43. Nyazzin zegt

    24 oktober 2012 om 19:02

    Hij wilde gewoon zijn leuter laten zien. Ik rij Audi dus minder dan 3 cm groot.

    Login om te reageren
  44. natos zegt

    25 oktober 2012 om 18:25

    Volgens mij is er nog nooit zo lang gediscussieerd op een artikel op AB. In deze context is gediscussieerd gelijk aan onzin gepraat.

    Login om te reageren

Geef een reactie Reactie annuleren

Je moet ingelogd zijn op om een reactie te plaatsen.

Autoblog

  • Home
  • Lease
  • Rijtesten
  • Adverteren
  • Nieuwsbrief
  • Privacy
  • Huisregels
  • Over ons
  • Disclaimer
  • Algemene voorwaarden
  • Consent

Merken

  • Alfa Romeo
  • Aston Martin
  • Audi
  • Bentley
  • BMW
  • Bugatti
  • Chevrolet
  • Citroën
  • Cupra
  • Dacia
  • Donkervoort
  • Ferrari
  • Fiat
  • Ford
  • Honda
  • Hyundai
  • Infiniti
  • Jaguar
  • Jeep
  • Kia
  • Lada
  • Lamborghini
  • Lancia
  • Land Rover
  • Lexus
  • Lotus
  • Lynk & Co
  • Maserati
  • Mazda
  • Mercedes-Benz
  • MINI
  • Mitsubishi
  • Morgan
  • Nissan
  • Opel
  • Peugeot
  • Polestar
  • Porsche
  • Renault
  • Rolls-Royce
  • Saab
  • Seat
  • Skoda
  • Smart
  • SsangYong
  • Subaru
  • Suzuki
  • Tesla
  • Toyota
  • Volkswagen
  • Volvo

Social

Download onze apps

Download de iPhone app Download de Android app

Autoblog.nl

© 2004 – 2025 Autoblog · Powered by Truer than North