• Spring naar de hoofdnavigatie
  • Door naar de hoofd inhoud
Autoblog.nl

Autoblog.nl

  • Home
  • Formule 1 »
    • Max Verstappen
  • Automerken
  • Occasions
  • Podcasts
  • Rijtesten
  • Video’s »
    • Alles
    • Autoshows
    • Aankoopadvies
    • Mijn auto
    • Rijtesten
  • EV’s
  • Spots »
    • Upload
  • Login

Viercilinder in de Mustang & 5 Serie GT, accu vol in 5 minuten en kamperen in je Prius #Groen7

Auteur: ricardo, gepost 20 juni 2012 om 19:04 – 24 Reacties

Vrouwelijk schoon om het vorige topic te vergeten

Het zat er al aan te komen, maar de Ford Mustang gaat dan toch echt aan de viercilinder (geen zorgen, V8’jes blijven gewoon bestaan). Ook BMW sized down, en schoenlepelt een viercilinder in de 5 Serie GT. Oh, en de Model S begint bijna aan zijn debuut, check HIER dus het laatste fabrieksfilmpje voordat de uitlevering begint. Ondertussen gooien ze in China bus-accu’s vol in 5 minuten en ligt dit echtpaar graag in een Prius-tent. En Lexus? Die willen nog harder scoren op de leasemarkt: enter de GS350h.

Ook interessant!

  • Hennessey Mustang Legend Edition is bijna een Ford GT
  • Mustang Mach-E GT
    Mustang Mach-E GT is blauw V8-alternatief
  • Accu Ford Mustang Mach-E is in de kou zouteloos
  • Ford voegt leuke optie Mach-E GT nu toe aan basismodel

Nieuwste artikelen

  • Autoblog-lezer showt z’n dikke Fiesta
  • Video: BMW X5 koppen voelt zo
  • Deze Bentley is de beste wintersportbeuker, hier is het bewijs
  • Europese specs Tesla Model Y L bekend, dit moet je weten
FacebookTweetPinLinkedIn

5-serie-gt, accu, BMW, bus, concept, EcoBoost, Ford, groen7, Hybride, Lexus, model-s, mustang, prius, Tesla, Toyota

Vorig bericht: « Video: Naakte Fin op motor doet burnout [NSFW]
Volgend bericht: #Carmageddon: moet slooppremie comeback maken? »

Lees Interacties

Reacties

  1. ytrewq zegt

    20 juni 2012 om 19:06

    +1 Voor de sized down.

    Login om te reageren
  2. jordy14 zegt

    20 juni 2012 om 19:17

    -edit: nutteloze bijdrage-

    Login om te reageren
  3. mastertje zegt

    20 juni 2012 om 19:29

    +1 voor wekelijks groen nieuws op autoblog.

    Login om te reageren
  4. 4991 zegt

    20 juni 2012 om 19:38

    offtopic: waarom die +1 knop eronder? maakt het alleen maar lelijker.

    Login om te reageren
    • mastertje zegt

      20 juni 2012 om 20:01

      @4991: Ik denk dat ze hier ook mee willen doen met user generated content peering zoals al successvol toegepast op vele sites zoals FoK/Tweakers, Geenstijl/Dumpert en natuurlijk de booming site Reddit waar alles om de zgn karma draait. De reacties met de meeste stemmen komen bovenaan of worden uitgelicht. Op zich een prima systeem alleen dat plaatje hier inderdaad niet echt in de Layout >< Sowieso is de layout van Autoblog te smal en nodig aan vernieuwing toe. Die kolom links is echt waardeloos.. plaats daar een lijstje nieuwsberichten of zo, zodat ik niet steeds naar de hoofdpagina hoef.

      Login om te reageren
      • autoblogger zegt

        20 juni 2012 om 20:11

        @mastertje: vernieuwing komt, maar wees blij dat er iets verandert ;)
        Tot die tijd kun je hier wat suggesties geven:
        http://corporate.autoblog.nl/hq/server075/my_documents/2012/thumbs-up-en-down-op-autoblog

        Login om te reageren
        • dennisr zegt

          20 juni 2012 om 20:51

          @autoblogger: haha, geniaal dat +1 knopje :lol:

          Login om te reageren
      • kickass zegt

        20 juni 2012 om 21:39

        @mastertje: Je kan onderaan het artikel op volgende en vorige drukken. ;)

        Login om te reageren
      • bempi zegt

        21 juni 2012 om 11:33

        @mastertje:

        Het enige voordeel dat ik eruit haal is dat ik niet meer zoveel ‘+1’ hoeft te typen en te posten als vroeger :)

        Login om te reageren
  5. garp zegt

    20 juni 2012 om 19:49

    Werden er in de jaren 80 en 90 niet ook al 4 cilinder Pony’s verkocht?!

    Login om te reageren
    • sir_smokalot zegt

      20 juni 2012 om 19:59

      Yarp: de svo – http://www.autoblog.nl/een-23-liter-turbo-320-pk-voor-volgende-focus-rs

      Login om te reageren
      • garp zegt

        21 juni 2012 om 11:53

        @sir_smokalot: ff gekeken, maar vanaf 1979 tot 1993 is er ook altijd een ongeblazen 2.3 i4 geweest. In het begin met een whopping 88pk, later met injectie 143 paarden…

        Login om te reageren
  6. lincoln zegt

    20 juni 2012 om 19:53

    had ooit eens een kar met een Mazda/Ford 2.3 incl. 5 traps automaat ..
    heb em rap weggedaan omdat mijn 10 jaar oudere Ford 4.6 V8 incl 4 traps meukie serieus zuiniger was !!

    dan heb ik het een verschil van 1op8 en 1op10,5 ..

    Login om te reageren
    • E34M5Touring zegt

      20 juni 2012 om 21:18

      @lincoln: Toevallig zo’n Tribute apparaat? Die waren zuiniger met V6 dan met die motor.

      Login om te reageren
      • lincoln zegt

        20 juni 2012 om 21:28

        @E34M5Touring:

        een 2008 Ford Ranger .. dus zelfde idee idd ..

        een 1908 Ford model-T had zuiniger geweest ..

        Login om te reageren
        • E34M5Touring zegt

          21 juni 2012 om 00:57

          @lincoln: we hebben bij mijn toenmalige baas een paar van die dingen gehad. Op zich is die V6 wel ok. Best een redelijke trekauto. De Ford was van binnen wel iets beter. Basic op die Tribute is ook echt basic.

          Login om te reageren
  7. jzaero zegt

    20 juni 2012 om 20:13

    Tjaa, je koopt een Ford Mustang toch voor de fun en niet voor downsizing? Ach, heel veel kan er niet mis gaan met 330pk, maar denk dat het geluid wel een afknapper kan worden als deze niet mooi getweaked wordt. Over het algemeen merk je niet veel van downsizing dan behalve het geluid en misschien een net ander karakter.

    Login om te reageren
  8. meneersander zegt

    20 juni 2012 om 21:07

    En dat allemaal op Groen7!

    Login om te reageren
    • dennisr zegt

      20 juni 2012 om 21:11

      @meneersander: Daar was ie al!

      Login om te reageren
  9. dennisr zegt

    20 juni 2012 om 21:12

    Goed bezig, even de Mustang verkloten.. knap hoor..

    maar nu hebben we volgend jaar wel een fantastisch milieu..

    Login om te reageren
    • E34M5Touring zegt

      20 juni 2012 om 21:22

      @dennisr: Beste Dennis, met jouw opgedane autokennis straks… Je moet het zo zien, een V8 past, 2x 4cilinder met turbo past dan ook wel. 660pk Bi-Turbo V8 vriend. Beetje las en smeltwerk en klaar ben je. :)

      Login om te reageren
      • dennisr zegt

        20 juni 2012 om 21:30

        @E34M5Touring: Jaa dat is wel zo.. maar het gaat me hier om het idee.. het principe.. ik bedoel.. DE MUSTANG.. blijf es af! :P

        Login om te reageren
  10. PunicaOase zegt

    20 juni 2012 om 23:54

    Wedden dat die 2,3-liter viercilinder bij ‘flink scheuren’ ook 1:8 rijdt… net als de huidige V6… maar dan helaas zonder de sound… ach daar moest je toch al de V8 voor hebben…

    Login om te reageren
  11. thewillempiej zegt

    21 juni 2012 om 09:21

    4cilinder in een muscle car… GAAAAAAY

    Login om te reageren

Geef een reactie Reactie annuleren

Je moet ingelogd zijn op om een reactie te plaatsen.

Autoblog

  • Home
  • Lease
  • Rijtesten
  • Adverteren
  • Nieuwsbrief
  • Privacy
  • Huisregels
  • Over ons
  • Disclaimer
  • Algemene voorwaarden
  • Consent

Merken

  • Alfa Romeo
  • Aston Martin
  • Audi
  • Bentley
  • BMW
  • Bugatti
  • Chevrolet
  • Citroën
  • Cupra
  • Dacia
  • Donkervoort
  • Ferrari
  • Fiat
  • Ford
  • Honda
  • Hyundai
  • Infiniti
  • Jaguar
  • Jeep
  • Kia
  • Lada
  • Lamborghini
  • Lancia
  • Land Rover
  • Lexus
  • Lotus
  • Lynk & Co
  • Maserati
  • Mazda
  • Mercedes-Benz
  • MINI
  • Mitsubishi
  • Morgan
  • Nissan
  • Opel
  • Peugeot
  • Polestar
  • Porsche
  • Renault
  • Rolls-Royce
  • Saab
  • Seat
  • Skoda
  • Smart
  • SsangYong
  • Subaru
  • Suzuki
  • Tesla
  • Toyota
  • Volkswagen
  • Volvo

Social

Download onze apps

Download de iPhone app Download de Android app

Autoblog.nl

© 2004 – 2025 Autoblog · Powered by Truer than North