• Spring naar de hoofdnavigatie
  • Door naar de hoofd inhoud
Autoblog.nl

Autoblog.nl

  • Home
  • Formule 1 »
    • Max Verstappen
  • Automerken
  • Occasions
  • Podcasts
  • Rijtesten
  • Video’s »
    • Alles
    • Autoshows
    • Aankoopadvies
    • Mijn auto
    • Rijtesten
  • EV’s
  • Spots »
    • Upload
  • Login

Volkswagen Golf GTI by H&R

Auteur: robbie, gepost 8 augustus 2007 om 16:14 – 22 Reacties

Volkswagen Golf GTI H&R


Tunert H&R heeft de Golf GTI een kleine makeover gegeven. De motor is opgekietelt naar 250 pk, dit is bereikt door een nieuw uitlaatsysteem en een nieuwe motormanagement. Verder zijn er een paar wielen gemonteerd van OZ Racing (Ultraleggera) en Brembo remmen.

Ook ligt de GTI wat dichter bij het asfalt (voor 26 mm, achter 24 mm). En het interieur is opgeleukt met een zilveren accenten (en bekleding). En de heren zijn zo vriendelijk geweest om er een dikke geluidsinstallatie in te bouwen.

Volkswagen Golf GTI H&R

Volkswagen Golf GTI H&R

Volkswagen Golf GTI H&R

Volkswagen Golf GTI H&R

Volkswagen Golf GTI H&R

Volkswagen Golf GTI H&R

En daar hebben we een oude bekende, “Fast“.

Volkswagen Golf GTI H&R

Ook interessant!

  • Officieel: Volkswagen Golf GTI Clubsport 45
  • Wat zou deze Volkswagen Golf GTI Mk1 moeten opleveren?
    Wat zou deze Volkswagen Golf GTI Mk1 moeten opleveren?
  • Volkswagen presenteert: een getunede Golf GTI
  • Volkswagen showt 'praktische' Golf GTI

Nieuwste artikelen

  • Video: Mijn knipperlicht staat aan, DUS ik kom
  • Porsche pakt de beste Carrera op de juiste wijze aan
  • Nee maar! Keert de leukste hot hatch terug?
  • De PORSCHE 997.2 Turbo Cabrio van Dick heeft het ALLEMAAL #MijnAuto
FacebookTweetPinLinkedIn

golf, gti, h-r, tuning, Volkswagen

Vorig bericht: « Jammer hippies, Champcar race Assen gaat door!
Volgend bericht: Met Spyker naar de film: War met Jet Li »

Lees Interacties

Reacties

  1. pelezinho zegt

    8 augustus 2007 om 16:16

    beetje te hoog jonnie-gehalte, de gewone gti is vetter

    Login om te reageren
  2. vinox zegt

    8 augustus 2007 om 16:17

    Niiiiice! En dat zeg ik niet rap van een getuned golfke hoor.

    Login om te reageren
  3. Don Dito zegt

    8 augustus 2007 om 16:19

    Mwoa Vind deze wel leuk niet te veel shit van buiten maar wel een beetje aangekleed al had ik liever black rims drop gezien.

    250pk is ook best lekker op de voorwieltjes… Eigenlijk kan ik maar echt een nadeel vinden en das VAG aka Boringggggg

    Login om te reageren
  4. James Bond zegt

    8 augustus 2007 om 16:26

    mooi gedaan!

    Login om te reageren
  5. deefke zegt

    8 augustus 2007 om 16:50

    mooie velgen en een mooie achterkant

    Login om te reageren
  6. Suspic1ous zegt

    8 augustus 2007 om 16:52

    Vind dit een zeer geslaagd projectje. Wielen zijn mooier dan het origineel, interieur valt over te discussieren en natuurlijk de verlaging is netjes. En de heren bij H&R leveren ook de veren bij de DTM, dus volgens mij komt het de wegligging ook wel ten goede en een paar goede stoppertjes is altijd wel lekker als je haast hebt en je onverwachts moet remmen!

    Login om te reageren
  7. mike zegt

    8 augustus 2007 om 16:52

    origineel is mooier.

    Ze hadden het minimaal 4×4 mee moeten geven zal zijn wegligging ook te goede komen

    Login om te reageren
  8. hefff zegt

    8 augustus 2007 om 17:01

    wel vet maar ik vind een sportauto moet je nix meer aan doen maja

    Login om te reageren
  9. Suspic1ous zegt

    8 augustus 2007 om 17:22

    @ Mike, dan kan je net zo goed een R32 nemen. die bovendien door z’n extragewicht (mede veroorzaakt door de 4-wielaandrijving) minder snel en soepel bochten neemt dan de GTI.

    Login om te reageren
  10. DennieFR zegt

    8 augustus 2007 om 17:35

    Ik vind hem ook netjes aan de buitenkant.
    Van binnen iets te veel alu-look gebruikt.

    Login om te reageren
  11. iceman zegt

    8 augustus 2007 om 17:54

    alleen die poppetje is cool

    Login om te reageren
  12. Midas zegt

    8 augustus 2007 om 17:55

    kun je dat poppetje ook krijgen zonder die golf eromheen?

    Login om te reageren
  13. Wouter zegt

    8 augustus 2007 om 17:59

    poppetje = fast :)
    Ik zoek het ook om op het dashboard van onze GTI te zetten :D

    Login om te reageren
  14. Robin zegt

    8 augustus 2007 om 18:27

    nou nou

    Login om te reageren
  15. Solstice zegt

    8 augustus 2007 om 19:15

    Velgen en “Fast” zijn super! ;-) Jammer dat het voordeel van extra vermogen en (dure) lichtere velgen alweer lijkt teniet te zijn gedaan door het toegevoegde gewicht van al de ICE-toestanden in de auto…

    Login om te reageren
  16. Dr. Bronx zegt

    8 augustus 2007 om 19:47

    gadverdamme ziet er niet uit. meer hoef ik er niet over te zeggen

    Login om te reageren
  17. CLK 63 AMG Black Series zegt

    8 augustus 2007 om 20:22

    lijkt op edition 30

    Login om te reageren
  18. Rick zegt

    8 augustus 2007 om 20:31

    Van welk matteriaal is de motorkap gemaakt? ziet er namelijk niet al te best uit maar verder wel een mooie auto ik zou er allen andere velgen onder hangen die van de S8 bijvoorbeel (de nieuwe S8 dus)

    Login om te reageren
  19. LC zegt

    9 augustus 2007 om 00:29

    Dat soort van mini F1 spoiler onderaan de voorbumper is wat minder zowel het goedkope taxi kleur en de velgen zijn aan de kleine kant.

    :D Fast leuke reclames waren dat. Dat is het enige pluspunt dat ik te melden heb.

    Login om te reageren
  20. BennyB zegt

    9 augustus 2007 om 09:38

    Is deze dan weer enkel voor de US markt? Of waarom zijn er die reflectoren in de voorbumper?

    Login om te reageren
  21. GOD zegt

    9 augustus 2007 om 14:20

    bah bah wat een gedrocht

    Login om te reageren
  22. Mark zegt

    11 augustus 2007 om 23:07

    Die gasten van JD kunnen er ook wat van. 322pk en 420nm. Met powercontroller, zodat alles op de weg blijft.

    Login om te reageren

Geef een reactie Reactie annuleren

Je moet ingelogd zijn op om een reactie te plaatsen.

Autoblog

  • Home
  • Lease
  • Rijtesten
  • Adverteren
  • Nieuwsbrief
  • Privacy
  • Huisregels
  • Over ons
  • Disclaimer
  • Algemene voorwaarden
  • Consent

Merken

  • Alfa Romeo
  • Aston Martin
  • Audi
  • Bentley
  • BMW
  • Bugatti
  • Chevrolet
  • Citroën
  • Cupra
  • Dacia
  • Donkervoort
  • Ferrari
  • Fiat
  • Ford
  • Honda
  • Hyundai
  • Infiniti
  • Jaguar
  • Jeep
  • Kia
  • Lada
  • Lamborghini
  • Lancia
  • Land Rover
  • Lexus
  • Lotus
  • Lynk & Co
  • Maserati
  • Mazda
  • Mercedes-Benz
  • MINI
  • Mitsubishi
  • Morgan
  • Nissan
  • Opel
  • Peugeot
  • Polestar
  • Porsche
  • Renault
  • Rolls-Royce
  • Saab
  • Seat
  • Skoda
  • Smart
  • SsangYong
  • Subaru
  • Suzuki
  • Tesla
  • Toyota
  • Volkswagen
  • Volvo

Social

Download onze apps

Download de iPhone app Download de Android app

Autoblog.nl

© 2004 – 2025 Autoblog · Powered by Truer than North