• Spring naar de hoofdnavigatie
  • Door naar de hoofd inhoud
Autoblog.nl

Autoblog.nl

  • Home
  • Formule 1 »
    • Max Verstappen
  • Automerken
  • Occasions
  • Podcasts
  • Rijtesten
  • Video’s »
    • Alles
    • Autoshows
    • Aankoopadvies
    • Mijn auto
    • Rijtesten
  • EV’s
  • Spots »
    • Upload
  • Login

Volkswagen Golf VI bestickert Berlijn

Auteur: evo, gepost 6 oktober 2008 om 16:29 – 17 Reacties

Hoeveel reclame moet je maken?

Wat moet je doen bij de introductie van een nieuw model, de Volkswagen Golf VI, terwijl dit eigenlijk niet meer is dan een zeer ingrijpende facelift? En wat te doen als recent gelekte documenten onthullen dat de ‘End of Production’ van de Golf VI al in december 2011 is?
Zorgen dat stedenbezoekers op elke hoek van de straat de auto tegenkomen! Dat dit ook het geval is in Berlijn, laten onderstaande plaatjes zien.

Wegens de marathon van Berlijn was jullie blogger eind september in deze stad en struikelde ik niet alleen over de kinderkopjes, maar ook over de enorme hoeveelheid reclame van VW. Dit alles ter gelegenheid van de introductie van de nieuwe VW Golf VI. Met zo’n marketingbudget vallen de prijzen van de Golf nog enigzins mee…

Hoeveel reclame moet je maken?
Hoeveel reclame moet je maken?
Hoeveel reclame moet je maken?
Hoeveel reclame moet je maken?
Hoeveel reclame moet je maken?

De auto staat in Duitsland overigens al wél in de showroom.

VW Golf VI in showroom
VW Golf VI in showroom
VW Golf VI in showroom
VW Golf VI in showroom

Ook interessant!

  • Mijn Auto: Volkswagen Golf 7R handbak van Daniel
    Mijn Auto: Volkswagen Golf 7R handbak van Daniel
  • Volkswagen Golf 8 R rijtest video
  • Video: politie Limburg stopt gestolen Volkswagen Golf
    Video: politie Twente stopt gestolen Volkswagen Golf
  • Golf 8 infotainment
    Volkswagen pakt grootste nadeel Golf 8 grondig aan

Nieuwste artikelen

  • Is dit de lelijkste politieauto ter wereld?
  • Tesla eindigt onderaan in nieuw betrouwbaarheidsonderzoek
  • Nu officieel in beeld: de Koreaanse RS6-killer!
  • Hoonigan gaat ondersteboven in nieuwe Gymkhana
FacebookTweetPinLinkedIn

golf, Reclame, Volkswagen

Vorig bericht: « Ferrari Racing Days: 430 Scuderia in zes kleuren
Volgend bericht: Kicherer Mercedes CL 60 »

Lees Interacties

Reacties

  1. Rick zegt

    6 oktober 2008 om 16:46

    beeeetje overdreven straks zijn er allemaal schele berlijners!

    Login om te reageren
  2. Klassiekerrally zegt

    6 oktober 2008 om 16:47

    Het lijkt wel of sommige van die gebouwen ook bestaan uit doek, klopt dat?
    Dat heb ik een paar jaar terug in Berlijn ook gezien: het gebouw zoals het moet worden is dan gedrukt op doek dat om de steigers gespannen is. Ziet er erg netjes uit.

    Login om te reageren
  3. jurrian zegt

    6 oktober 2008 om 16:54

    Ik zag vandaag toevallig een truck vol met nieuwe golfjes door ons landje heen rijden. ik moet zeggen, ze komen leuker over als het vorige model, maar dat was dan ook saai model, niet te geloven!

    Login om te reageren
  4. RA999 zegt

    6 oktober 2008 om 17:31

    @Klassiekerrally
    Die heb je ook in Nederland hoor, althans in Den Haag zag ik het een tijdje geleden…

    Login om te reageren
  5. DAT zegt

    6 oktober 2008 om 17:43

    Wertigkeit neu erleben?

    Zo zou ik het ook zeggen als je produktiekosten met een ‘nieuw’ model probeert te drukken.

    Login om te reageren
  6. ripjans zegt

    6 oktober 2008 om 18:06

    Touareg achterkantje, niet mooi! :P

    Login om te reageren
  7. Alain zegt

    6 oktober 2008 om 18:29

    Ook al betreft het hier een zeer ingrijpende facelift en is de “End of Production” reeds voor december 2011, het is de mooiste Golf ooit, naar mijn mening !
    Profiteer er van, want hij zal maar een kort productieleven beschoren zijn.
    Of de VII er even goed gaat uitzien, valt nog af te wachten … .

    Login om te reageren
  8. evo zegt

    6 oktober 2008 om 18:52

    … zo sprak Alain, marketingmedewerker bij Pon te Leusden…;)

    Login om te reageren
  9. lincoln zegt

    6 oktober 2008 om 19:43

    wat een mazzelaars daar in Berlijn ..

    wij moeten het met die ouwe Saab troep doen ..
    dinosaurus bestickert autoblog.nl ..

    Login om te reageren
  10. Dennis zegt

    6 oktober 2008 om 20:20

    @Klassiekerrally

    In Antwerpen heb je dat ook hoor, zoiets heb je overal wel

    Login om te reageren
  11. Paolo zegt

    6 oktober 2008 om 20:53

    Misschien een stomme vraag:
    Maar ze hebben voor me werk een nieuwe golf variant besteld.
    Dat word dus een 2009 model. Maar nu met de nieuwe golf.
    Veranderd de variant dan ook ?
    groetz

    Login om te reageren
  12. prop zegt

    6 oktober 2008 om 21:13

    over pon gesproken… bij de importeurswerkplaats staan dr al een stuk of 10 op nederlands kenteken… ben benieuws voor wie

    Login om te reageren
  13. prop zegt

    6 oktober 2008 om 21:14

    voorlopig (of helemaal niet?) niet lijkt mij, Paolo

    Login om te reageren
  14. MrSelected zegt

    6 oktober 2008 om 21:20

    @paolo: Die komt nog (lang) niet. De huidige Golf Variant is net een jaar uit, terwijl de V al veeeel eerder op de markt was. Niet logisch, typisch VW.

    Login om te reageren
  15. LD zegt

    6 oktober 2008 om 21:34

    Wat maakt het uit of we het nu wel of niet een facelift noemen. Ik vind het een duidelijke verbetering, de auto ziet er strak uit, en zo te zien aan de huidige Golf V en de paatjes van de nieuwe ziet de afwerking en materiaalkeuze er minstens zo goed uit als van een A4 (ik heb een A4 van 2008). Als deze auto er eerder was geweest zou mijn keuze wel eens op deze Golf kunnen zijn gevallen i.p.v. de A4.

    Login om te reageren
  16. Bo zegt

    12 oktober 2008 om 14:05

    Ik heb ze daar zelfs met z’n pakweg 30’gen rond zien rijden. Een hele stoet golf VII’s die Potsdamer Platz onveilig maakten…

    Login om te reageren
  17. Roger zegt

    1 november 2008 om 16:34

    @Bo: waar heb je de Golf VII zien rijden? De golf VI staat pas net in de showroom

    Login om te reageren

Geef een reactie Reactie annuleren

Je moet ingelogd zijn op om een reactie te plaatsen.

Autoblog

  • Home
  • Lease
  • Rijtesten
  • Adverteren
  • Nieuwsbrief
  • Privacy
  • Huisregels
  • Over ons
  • Disclaimer
  • Algemene voorwaarden
  • Consent

Merken

  • Alfa Romeo
  • Aston Martin
  • Audi
  • Bentley
  • BMW
  • Bugatti
  • Chevrolet
  • Citroën
  • Cupra
  • Dacia
  • Donkervoort
  • Ferrari
  • Fiat
  • Ford
  • Honda
  • Hyundai
  • Infiniti
  • Jaguar
  • Jeep
  • Kia
  • Lada
  • Lamborghini
  • Lancia
  • Land Rover
  • Lexus
  • Lotus
  • Lynk & Co
  • Maserati
  • Mazda
  • Mercedes-Benz
  • MINI
  • Mitsubishi
  • Morgan
  • Nissan
  • Opel
  • Peugeot
  • Polestar
  • Porsche
  • Renault
  • Rolls-Royce
  • Saab
  • Seat
  • Skoda
  • Smart
  • SsangYong
  • Subaru
  • Suzuki
  • Tesla
  • Toyota
  • Volkswagen
  • Volvo

Social

Download onze apps

Download de iPhone app Download de Android app

Autoblog.nl

© 2004 – 2025 Autoblog · Powered by Truer than North