• Spring naar de hoofdnavigatie
  • Door naar de hoofd inhoud
Autoblog.nl

Autoblog.nl

  • Home
  • Formule 1 »
    • Max Verstappen
  • Automerken
  • Occasions
  • Podcasts
  • Rijtesten
  • Video’s »
    • Alles
    • Autoshows
    • Aankoopadvies
    • Mijn auto
    • Rijtesten
  • EV’s
  • Spots »
    • Upload
  • Login

Wald doet de GT-R nog maar eens over

Auteur: RubenBaeten, gepost 4 februari 2009 om 10:42 – 31 Reacties

Afbeelding Wald doet de GT-R nog maar eens overAfbeelding Wald doet de GT-R nog maar eens overAfbeelding Wald doet de GT-R nog maar eens overAfbeelding Wald doet de GT-R nog maar eens overAfbeelding Wald doet de GT-R nog maar eens overAfbeelding Wald doet de GT-R nog maar eens overAfbeelding Wald doet de GT-R nog maar eens overAfbeelding Wald doet de GT-R nog maar eens overAfbeelding Wald doet de GT-R nog maar eens overAfbeelding Wald doet de GT-R nog maar eens overAfbeelding Wald doet de GT-R nog maar eens overAfbeelding Wald doet de GT-R nog maar eens over

Wald Nissan GT-R Sports Line Black Bison Edition

Een paar maanden terug vergreep de Japanse tuner Wald zich al eens aan Nissans supercar, maar het resultaat was een beetje tammetjes. Die luchtinlaten konden natuurlijk best wat groter. Poging 2 heet de ‘Sports Line Black Bison Edition’, en dit lijkt er al meer op.

Wald maakt er onderhand een gewoonte van om auto’s meerdere keren aan te pakken. Deze keer leveren ze de tuningsonderdelen zowel in ‘dry’ als ‘wet carbon’, wat zoveel betekent als glans of geen glans. De voor- en achterspoiler, sideskirts, diffuser en wielkasten moeten eraan geloven. Op de wielnaven prijkt 22″ Portofino 1 3-Piece Forged lichtmetaal, volgens Wald hun populairste velgen. Wij zeggen: lekker hoor, maar ga nu ook die motor maar eens opvoeren.

Ook interessant!

  • Video: Nissan GT-R rijdt pionnen omver
  • Video: Nissan GT-R neemt drempel veel te hard
    Video: Nissan GT-R neemt drempel veel te hard
  • hightech Nissan GT-R
    Hightech Nissan GT-R wordt níet elektrisch
  • Nissan GT-R Nismo Special Edition, inbegrepen bij de NFT
    Nieuwe Nissan GT-R Nismo voegt echt wat toe

Nieuwste artikelen

  • Patent BMW onthult dat zelf sleutelen juist moeilijker wordt
  • Officieel: er worden GEEN Jaguars meer gebouwd
  • Dikker dan deze AMG GLS 63 Brabus 700 wordt het niet #MijnAuto
  • Wist jij dat deze merk- en modelnamen afkortingen zijn?
FacebookTweetPinLinkedIn

gt-r, Nissan, tuning, wald

Vorig bericht: « Mitsubishi stopt met Dakar Rally
Volgend bericht: BMW 1-serie cabrio volgens Lumma »

Lees Interacties

Reacties

  1. LastClick zegt

    4 februari 2009 om 10:52

    De wielkasten zijn wel lekker JDM, vind ik nog wel passen, maar de rest.. tsja

    Login om te reageren
  2. Ferdinand zegt

    4 februari 2009 om 10:52

    Lijkt er idd meer op. Maar toch, daar hoort dan ook een vermogenstijging bij imo.

    Login om te reageren
  3. willie wonka zegt

    4 februari 2009 om 10:53

    Mooi geslaagd, vind het beter bij de auto passen dan hun eerste poging. Jammer dat ze de motor niet kunnen aanpakken nog

    Login om te reageren
  4. Beetje Verward zegt

    4 februari 2009 om 11:08

    Vreselijke sjonniebak!

    Login om te reageren
  5. Catch2 zegt

    4 februari 2009 om 11:15

    de lijm editie?

    Fijne wagen hoor. Is deze wagen wel gebaat bij meer power?

    Login om te reageren
  6. Gio zegt

    4 februari 2009 om 11:23

    @Max, man smaak heb jij precies ook niet. Dit is gewoon af. Ik denk dat je niet goed weet wat goede tuning is en wat sjonnie is. Een Golf VI van Rieger, dat is pas sjonnie, maar dit TOTAAL niet. Als je dit ziet aankomen in de nacht, dan zal je wel kwijlen ….

    Login om te reageren
  7. wapz zegt

    4 februari 2009 om 11:28

    @Gio
    Volgensmij begrijp je het niet helemaal. Want als je smaak zou hebben, kan je helemaal geen GT-R hebben. Whatever plastic je erop plakt, je vriendin zal je alleen maar zieliger vinden.

    Login om te reageren
  8. wapz zegt

    4 februari 2009 om 11:28

    Ik vind het overigens best geslaagd. Dus ik heb ook zeker geen smaak.

    Login om te reageren
  9. Blitz zegt

    4 februari 2009 om 11:32

    Ziet er beter uit dan de laatste keer…. dit kan wel!

    Login om te reageren
  10. Wits zegt

    4 februari 2009 om 11:43

    Netjes, om het retro effect nog beter over te laten komen hadden ze om de voorste wielkasten ook zwarte randen kunnen maken.

    Login om te reageren
  11. MLTB zegt

    4 februari 2009 om 11:45

    Moddervette bak :D!

    Login om te reageren
  12. Dimi zegt

    4 februari 2009 om 11:46

    omg Wapz, hoe zielig kan je zijn.
    1 van de meest geslaagdste bodykits op de GT-R imho.

    Login om te reageren
  13. The Bear zegt

    4 februari 2009 om 11:49

    Ik heb wel eens gehoord dat over smaak niet te twisten valt!
    Als er een auto voorbij rijdt en je verdraait je nek is he een mooie bak toch??? Wat zou je bij deze doen dan??

    Login om te reageren
  14. Creative zegt

    4 februari 2009 om 11:50

    STOER!!!!!! jappenbakken zijn ideaal voor dit soort opplaktuning!

    Login om te reageren
  15. BOL zegt

    4 februari 2009 om 12:11

    mmwoaaaaaaaap leipe wokstyle!!
    Iedere duitse auto zou met zulke versieringen een kamperbak worden maar dit ziet er gewoon moeilijk vet uit

    Login om te reageren
  16. Beetje Verward zegt

    4 februari 2009 om 12:13

    @the bear
    Over m’n nek gaan dus.
    Is natuurlijk persoonlijk.

    Login om te reageren
  17. Markus zegt

    4 februari 2009 om 12:18

    Het blijft toch vreemd dat als het een GT-R iedereen afgeeft op plastic en het een sjonniebak vindt, en dat je dan een topic verder een Aston Martin ziet met een Heras hekwerk motorkap en dat vindt iedereen wel zo’n mooie auto!
    Ik vind dit een vette auto en verkies deze boven zo’n saaie Aston.

    Login om te reageren
  18. MR2 20V zegt

    4 februari 2009 om 12:18

    @ Gio
    Volgens mij ken jij het verschil niet tussen tuning en styling.
    Bumpers, spoilers en andere ongein = styling
    Vermogen, wegligging = tuning

    Login om te reageren
  19. corvette z06 zegt

    4 februari 2009 om 13:03

    ben geen gtr fan , maar dit lijkt er zeker al meer op , zeer netjes gedaan , mooie achterkant .
    ziet er sportief uit , complimenten .

    Login om te reageren
  20. Catch2 zegt

    4 februari 2009 om 13:06

    @Gio: Lijm editie slaat op de naam BISON edition.

    ik vind hem wel oke hoor.

    Login om te reageren
  21. Osca zegt

    4 februari 2009 om 13:11

    @wapz errr.. smaken verschillen? geef mij liever deze GTR + vakantie huisje dan een Ferrari?

    Login om te reageren
  22. Bartholomeo zegt

    4 februari 2009 om 13:22

    ganz geil.

    daar wil ik wel es een paar jaar in rondrijden

    Login om te reageren
  23. Ralf zegt

    4 februari 2009 om 15:50

    ik wor niet goed van elke keer die GTR’s, dit is al de zoveelste keer dat die auto op de site komt, en het is gewoon geen mooie auto naar mijn mening!!!

    Login om te reageren
  24. Racer X zegt

    4 februari 2009 om 16:08

    Ik ben geen GT-R fan, maar dit is netjes gedaan door Wald!

    Login om te reageren
  25. STJ zegt

    4 februari 2009 om 17:10

    @Max

    Het is wald en geen rieger of zo dus ga maar eerst kijken hoeveel dit allemaal kost, en dan mag je verder praten.

    Wald houdt zich bezig met alleen de duurste Japanse en Europese modellen. En maken body kits van OEM kwaliteit!

    Login om te reageren
  26. gilein brouwer zegt

    4 februari 2009 om 17:39

    die pornofino wieltjes zijn wel erg geil!!! doe maar een setje!!!

    Login om te reageren
  27. phantom zegt

    4 februari 2009 om 19:33

    Echt een vette editie van gtr alleen de luchthappers zijn nogal //AMG

    Login om te reageren
  28. Cantago zegt

    4 februari 2009 om 20:42

    Een GT-R koop je niet om het uiterlijk, maar om de prijs-prestatie verhoudingen;)

    Dus hou maar op met dat uiterlijk tunen:P Voor mij hoeft het niet…

    Login om te reageren
  29. Gnermo zegt

    4 februari 2009 om 22:41

    Inderdaad een Bison, in een te klein maatpak.

    Bij deze afgekeurd.

    Login om te reageren
  30. Supreem zegt

    5 februari 2009 om 07:27

    Dit ziet er wel zeer knap uit, alhoewel k denk dat de 22″ rims geen positief effect op de rijprestaties hebben.

    En dat rond stuk polyester-met-klinknagels boven de achterwielen mag bliven, maar moet wel in koetswerkkleur. Kwestie de link te liggen met de 993 GT2. Zo kunnen we die Porschejongens nog eens tegen de schenen schoppen.

    Login om te reageren
  31. Supreem zegt

    5 februari 2009 om 15:17

    *vervang tegen de schenen schoppen door in het gareel jagen, dat drukt beter uit wat ik bedoel.

    Login om te reageren

Geef een reactie Reactie annuleren

Je moet ingelogd zijn op om een reactie te plaatsen.

Autoblog

  • Home
  • Lease
  • Rijtesten
  • Adverteren
  • Nieuwsbrief
  • Privacy
  • Huisregels
  • Over ons
  • Disclaimer
  • Algemene voorwaarden
  • Consent

Merken

  • Alfa Romeo
  • Aston Martin
  • Audi
  • Bentley
  • BMW
  • Bugatti
  • Chevrolet
  • Citroën
  • Cupra
  • Dacia
  • Donkervoort
  • Ferrari
  • Fiat
  • Ford
  • Honda
  • Hyundai
  • Infiniti
  • Jaguar
  • Jeep
  • Kia
  • Lada
  • Lamborghini
  • Lancia
  • Land Rover
  • Lexus
  • Lotus
  • Lynk & Co
  • Maserati
  • Mazda
  • Mercedes-Benz
  • MINI
  • Mitsubishi
  • Morgan
  • Nissan
  • Opel
  • Peugeot
  • Polestar
  • Porsche
  • Renault
  • Rolls-Royce
  • Saab
  • Seat
  • Skoda
  • Smart
  • SsangYong
  • Subaru
  • Suzuki
  • Tesla
  • Toyota
  • Volkswagen
  • Volvo

Social

Download onze apps

Download de iPhone app Download de Android app

Autoblog.nl

© 2004 – 2025 Autoblog · Powered by Truer than North