• Spring naar de hoofdnavigatie
  • Door naar de hoofd inhoud
Autoblog.nl

Autoblog.nl

  • Home
  • Formule 1 »
    • Max Verstappen
  • Automerken
  • Occasions
  • Podcasts
  • Rijtesten
  • Video’s »
    • Alles
    • Autoshows
    • Aankoopadvies
    • Mijn auto
    • Rijtesten
  • EV’s
  • Spots »
    • Upload
  • Login

Wald ‘doet’ de Lexus IS-F gewoon nog een keer

Auteur: Alwood, gepost 27 januari 2009 om 11:34 – 20 Reacties

Afbeelding Wald ‘doet’ de Lexus IS-F gewoon nog een keerAfbeelding Wald ‘doet’ de Lexus IS-F gewoon nog een keerAfbeelding Wald ‘doet’ de Lexus IS-F gewoon nog een keerAfbeelding Wald ‘doet’ de Lexus IS-F gewoon nog een keerAfbeelding Wald ‘doet’ de Lexus IS-F gewoon nog een keerAfbeelding Wald ‘doet’ de Lexus IS-F gewoon nog een keerAfbeelding Wald ‘doet’ de Lexus IS-F gewoon nog een keerAfbeelding Wald ‘doet’ de Lexus IS-F gewoon nog een keer

Lexus by Wald
De Japanse tuner Wald International was duidelijk nog niet uitgekeken op de Lexus IS-F. Na de behoorlijk extreme uiterlijke aanpassingen van de vorige keer hebben ze nu weer wat nieuws bedacht. Gelukkig is de strijkplank dit keer niet gemonteerd.

Wald neemt deze creatie mee naar de 2009 Tokyo autoshow. Mocht je de behoefte hebben het model live te bekijken. De velen aanpassingen in het design zijn echter ook al op de foto’s te bekijken. De autoblog-lezer krijgt wederom de vrijheid over dit tuning-pakket te oordelen. Is het stijlvol of -loos, mooi of lelijk, sjiek of ordinair?

De volledige bodykit is van ‘WET carbon’ gemaakt. Dit zal de ‘vochtige’ glans van de toegevoegde onderdelen verklaren. Naast de bodykit is er een setje van de nieuwste velgen onder gemonteerd. Voor minder dan 20 inch ‘doen’ we het tegenwoordig niet meer. Eenmaal aangepast en van alle verfraaiingen voorzien gaat de Japanner als “LEXUS IS F Sports Line Black Bison Edition” door het leven. In ieder geval is het uiterlijk wat meer in lijn met de prestaties van de Lexus. De prestaties van de IS-F zijn, zoals vaker bij Wald, hetzelfde gebleven. Het gaat in dit geval alleen om uiterlijk vertoon.

Ook interessant!

  • De prijs van de nieuwe Lexus NX is niet niks
    Lexus gaat Porsche na-apen
  • Lexus
    Video: meneer bekijkt Lexus op zeer bijzondere wijze
  • Video - Lexus ES is iets kwijt
  • Lexus IS Wax Edition gaat terug in de tijd

Nieuwste artikelen

  • Video: Dame scheurt veel te hard over krappe weg
  • Europese ‘Kei Car-categorie’ blijkt stimulans voor meer elektrische crossovers
  • Ineens is je auto geen youngtimer meer, wat zijn je opties?
  • Nederlandse overheid wil MEER 130 km/u-snelwegen!
FacebookTweetPinLinkedIn

is-f, Lexus, tuning, wald

Vorig bericht: « Aston Martin en Gulf ruilen GT1 voor LMP1 [updated]
Volgend bericht: Jaguar: geen supercar, wel een budgetcar? »

Lees Interacties

Reacties

  1. Gnermo zegt

    27 januari 2009 om 11:40

    Nee. Niet doeeeeeeen! Zeer lelijk, vooral met die two tone onderdelen.

    Login om te reageren
  2. Vanquish zegt

    27 januari 2009 om 11:43

    Ik vind ‘m nog best wel strak, alleen die velgen vind ik écht niet passen.

    Login om te reageren
  3. Alwood zegt

    27 januari 2009 om 11:45

    Blijft dat die lexus er uit ziet alsof die heel hard op zijn neus is geslagen (door een M3! ;) )

    Login om te reageren
  4. dreke zegt

    27 januari 2009 om 11:52

    Ik vind de voorbumper een beetje tooo much..

    Achterkant is trouwens ook niet helemaal mijn smaak.. Ik dacht dat spoilers OP de kofferklep horen, i.p.v. erachterop geplakt…

    Grappig, als je alles eraf haalt wat ik echt lelijk vind, hou je bijna een standaard IS-F over…

    Login om te reageren
  5. Mies zegt

    27 januari 2009 om 12:03

    Ook deze tweede keer is niet bepaald geslaagd…. Hoop niet dat ze voor de 3x is scheepsrecht gaan.

    Login om te reageren
  6. martini88 zegt

    27 januari 2009 om 12:04

    voorbumper en achterkant zijn VET.. :O

    alleen die velgen.. :( worden we een beejte verdrietig ven..

    ook verdrietig worden we van een tuner die niets doet met specs

    Login om te reageren
  7. Enrico zegt

    27 januari 2009 om 12:09

    Spuit nou toch gewoon die spoiler mee als je dr al 1tje op wilt plakken…

    Login om te reageren
  8. spykerboy zegt

    27 januari 2009 om 12:13

    mmhmm lekkah… doe mij maar zo’n setje.. aleen mag dr wel een wat grotere spoiler achterop van mij…

    Login om te reageren
  9. mrB zegt

    27 januari 2009 om 12:16

    die diffusor is wel ver… maar de rest is echt lelijk

    Login om te reageren
  10. Eric zegt

    27 januari 2009 om 12:18

    Ze hadden beter de kofferklep, dak en motorkap in het zwart gespoten zodat de achterspoiler in de koffer geintegreerd leek. Ik vind het wel geslaagd.

    Login om te reageren
  11. Antoon zegt

    27 januari 2009 om 13:21

    Ik snap niet dat ze die onderdelen eruit laten zien alsof ze er op zijn geplakt. Gewoon integreren in het design graag, dit oogt cheap. Als mensen een IS-F kunnen betalen willen ze voor tuning spullen ook best betalen.

    Verder zou ik alleen de diffusor willen hebben, de rest is me wat te wild/ lelijk.

    Login om te reageren
  12. Svenska_Aeroplan_AB zegt

    27 januari 2009 om 14:09

    De IS-F is op zichzelf al een redelijke ‘plastic-fantastic-subtiel-is-anders’ auto…
    Too much eigenlijk al.

    En wat doet Wald?
    Maakt het gewoon too too too much!!
    BLEHHHHH

    Login om te reageren
  13. Ringfan zegt

    27 januari 2009 om 14:55

    Wat is nu precies het verschil tussen nat en droog carbon…

    Wikepedia heeft geen idee…

    Wie-O-Wie?

    Login om te reageren
  14. Mathijs zegt

    27 januari 2009 om 15:22

    Super mooi!

    Login om te reageren
  15. STJ zegt

    27 januari 2009 om 17:26

    @Ringfan

    De productie proces, wet carbon wordt gewoon aan elkaar geplakt en is veel zwaarder en minder stevig dan dry.

    Login om te reageren
  16. Ringfan zegt

    27 januari 2009 om 17:33

    @ STJ

    Bedankt voor het antwoord.

    Maar WET is toch duurder? Of zit ik er naast?

    En ziet het er ook anders uit?

    Vragen, vragen, vragen…

    Login om te reageren
  17. BMWMSERIES zegt

    27 januari 2009 om 17:46

    mooie lexus :D

    Login om te reageren
  18. Laurens zegt

    27 januari 2009 om 18:12

    De prestaties veranderen niet? Lijkt me stug.. door al dat plastic moet ie vast wat langzamer gaan.

    Login om te reageren
  19. AutoGeek zegt

    27 januari 2009 om 20:09

    lekker hoor, maar doe mij er maar een setje andere sloffen onder :)

    Login om te reageren
  20. EnzoR zegt

    28 januari 2009 om 11:39

    Nog nooit zo’n vette Lexus gezien! von m eerst zo standaard, die achterkant is echt spang

    Login om te reageren

Geef een reactie Reactie annuleren

Je moet ingelogd zijn op om een reactie te plaatsen.

Autoblog

  • Home
  • Lease
  • Rijtesten
  • Adverteren
  • Nieuwsbrief
  • Privacy
  • Huisregels
  • Over ons
  • Disclaimer
  • Algemene voorwaarden
  • Consent

Merken

  • Alfa Romeo
  • Aston Martin
  • Audi
  • Bentley
  • BMW
  • Bugatti
  • Chevrolet
  • Citroën
  • Cupra
  • Dacia
  • Donkervoort
  • Ferrari
  • Fiat
  • Ford
  • Honda
  • Hyundai
  • Infiniti
  • Jaguar
  • Jeep
  • Kia
  • Lada
  • Lamborghini
  • Lancia
  • Land Rover
  • Lexus
  • Lotus
  • Lynk & Co
  • Maserati
  • Mazda
  • Mercedes-Benz
  • MINI
  • Mitsubishi
  • Morgan
  • Nissan
  • Opel
  • Peugeot
  • Polestar
  • Porsche
  • Renault
  • Rolls-Royce
  • Saab
  • Seat
  • Skoda
  • Smart
  • SsangYong
  • Subaru
  • Suzuki
  • Tesla
  • Toyota
  • Volkswagen
  • Volvo

Social

Download onze apps

Download de iPhone app Download de Android app

Autoblog.nl

© 2004 – 2025 Autoblog · Powered by Truer than North