• Spring naar de hoofdnavigatie
  • Door naar de hoofd inhoud
Autoblog.nl

Autoblog.nl

  • Home
  • Formule 1 »
    • Max Verstappen
  • Automerken
  • Occasions
  • Podcasts
  • Rijtesten
  • Video’s »
    • Alles
    • Autoshows
    • Aankoopadvies
    • Mijn auto
    • Rijtesten
  • EV’s
  • Spots »
    • Upload
  • Login

Wald Mercedes G-klasse is gevoelige wasabi

Auteur: RubenPriest, gepost 21 april 2020 om 14:59 – 6 Reacties

Wald Mercedes G-klasse is gevoelige wasabi

De Wald Mercedes G-klasse is een auto die je moet liggen.

De één is gek op pittig eten, dan zijn er nog mensen die tussenin kiezen en dan heb je de groep die niets moet hebben van scherp voedsel. Scherp, dat is deze Wald Mercedes G-klasse zeker. Het zal niet ieders wasabi zijn wat de Japanse tuner met de G-klasse heeft gedaan.

Wald Mercedes G-klasse voorkant

Terwijl de meeste tuners al een plasje hebben gedaan over de laatste generatie G-klasse, waren ze er bij Wald nog niet over uit. De Mercedes is alweer even onder ons en eindelijk heeft de tuner besloten wat er moest gebeuren met de Duitse G.

Er zijn twee smaakjes om uit te kiezen. De Mercedes-AMG G63 is door Wald uitgevoerd in de typische Black Bison uitdossing. Dat betekent heel veel zwart, een bodykit en een nieuw setje velgen. Door de donkere uitvoering is de tuning niet heel schreeuwerig.

Wald Mercedes G-klasse achterkant

Hoe anders is de reguliere Mercedes G-klasse van Wald. In het wit uitgevoerd valt de tuning aan de 4×4 erg op. Ook deze auto is een bodykit aangemeten. Ook nieuw zijn een setje andere 22-inch velgen. Kers op de sushi is de LED-verlichting bovenop het dak.

Wald Mercedes G-klasse wit

Het is niet bekend of Wald ook het vermogen van de Mercedessen heeft gekieteld. Nu is het zo dat het bij de huidige G-klasse niet aan snelheid ontbreekt. Zo is de G63 AMG standaard al goed voor 585 pk en 849 Nm koppel uit de bekende geblazen 4.0 ‘hot V’ V8.

In het wit

Ook interessant!

  • Video: brute Mercedes-AMG GT73e komt in actie
    Video: brute Mercedes-AMG GT73e komt in actie
  • Video: Mercedes AMG One in het wild!
  • Video: Het F1-geluid van de Merces-AMG One!
    Video: Het F1-geluid van de Mercedes-AMG One!
  • Mercedes-AMG GT 73 voor het eerst officieel op beeld

Nieuwste artikelen

  • Video: Automobilist schrikt zich het apezuur
  • Gespot – De enige echte Rimac op Nederlands kenteken
  • Ford maakt standaard onderdeel een betaalde optie (en met een goede reden)
  • Automerk maakt revven bewust onmogelijk in deze sportcoupé met verbrandingsmotor
FacebookTweetPinLinkedIn

amg, g-klasse, g63, Mercedes, mercedes-amg, tuning, wald

Vorig bericht: « 8-traps DCT voor snelle Hyundai’s
Volgend bericht: Audi RS6 C8: zo snel knalt de station richting 300 km/u »

Lees Interacties

Reacties

  1. Dutchdriftking zegt

    21 april 2020 om 15:21

    Het is een behoorlijk fout hok, maar een dakspoiler op deze zeecontainer is natuurlijk serieus humor.

    Login om te reageren
    • dirkv zegt

      21 april 2020 om 15:35

      @dutchdriftking: hoe zo?
      Vrachtwagens hebben ook bijna allemaal een dakspoiler, heel functioneel hoor;)

      Login om te reageren
      • Hubert zegt

        21 april 2020 om 16:30

        Precies.
        Dan blijft die loempia-aanhanger ook een beetje uit de wind.

        Login om te reageren
        • tortuga zegt

          21 april 2020 om 16:50

          @Hubert: meer aerodynamica is minder verbruik! Dus bring on the spoilers!

          Login om te reageren
          • pcooperworks zegt

            21 april 2020 om 20:39

            @tortuga: Spoiler alert ;)

            Login om te reageren
  2. toyotafortuner zegt

    21 april 2020 om 17:38

    Even een andere set kneiters er onder knallen, dan is ie af

    Login om te reageren

Geef een reactie Reactie annuleren

Je moet ingelogd zijn op om een reactie te plaatsen.

Autoblog

  • Home
  • Lease
  • Rijtesten
  • Adverteren
  • Nieuwsbrief
  • Privacy
  • Huisregels
  • Over ons
  • Disclaimer
  • Algemene voorwaarden
  • Consent

Merken

  • Alfa Romeo
  • Aston Martin
  • Audi
  • Bentley
  • BMW
  • Bugatti
  • Chevrolet
  • Citroën
  • Cupra
  • Dacia
  • Donkervoort
  • Ferrari
  • Fiat
  • Ford
  • Honda
  • Hyundai
  • Infiniti
  • Jaguar
  • Jeep
  • Kia
  • Lada
  • Lamborghini
  • Lancia
  • Land Rover
  • Lexus
  • Lotus
  • Lynk & Co
  • Maserati
  • Mazda
  • Mercedes-Benz
  • MINI
  • Mitsubishi
  • Morgan
  • Nissan
  • Opel
  • Peugeot
  • Polestar
  • Porsche
  • Renault
  • Rolls-Royce
  • Saab
  • Seat
  • Skoda
  • Smart
  • SsangYong
  • Subaru
  • Suzuki
  • Tesla
  • Toyota
  • Volkswagen
  • Volvo

Social

Download onze apps

Download de iPhone app Download de Android app

Autoblog.nl

© 2004 – 2025 Autoblog · Powered by Truer than North