De oplettende autoblog-lezer had al in de gaten dat er weer een nieuwe tuningshow in Essen zat aan te komen, en vandaag is het moment aangebroken dat de eerste persmuskieten over de beursvloer mogen zwermen. En aangezien wij altijd al gecharmeerd waren van tuning hebben we traditiegetrouw onze eigen delegatie naar de oosterburen gestuurd. Als opwarmertje trappen we af met de Binz-limo.
Dit zesdeurs-gevaarte meet net geen zes meter, en is gemaakt op basis van de E-klasse. Dit exemplaar beschikt over drie zitrijen, en is derhalve niet zo geschikt voor amoureuze escapades (toch wel een beetje een basisvoorwaarde voor een limousine). Onze fotoslaaf nam het er van, en is er zelf ook maar even ingeklommen voor een paar interieurshots.
En aangezien het natuurlijk een tuningsshow is, moeten er wel een paar opvallende Dotz-slofjes onder; in het wit, geheel in lijn met de carrosseriekleur. Van mij had dit nou niet echt gehoeven, maar zonder lichtmetalo’s schijn je de beursvloer niet eens op te komen.
…of hij is zeer geschikt als taxi
In het echt zullen idd de lichtmetalo’s vervangen zijn met wieldoppen, Bordje op dat meter in het dashboard en taxi rijden met dat ding.
op dak
Breng hem eens naar AMG, Brooooooaaaaaam!
lelijk ding
ik zou een stretched S nemen met wat extra schermpjes etc
Nee, die wielen passen er niet op. Onder een limousine horen klassieke velgen, geen petjesvelgen…
Lijkt net op een playstation logo achterop.
@Vhelden: Nu je het zegt…
Dat is nog eens een taxi!
school kinderen vervoer toch ??
neeeee geen deur er tussen.
maar verder zeker wel vet.
een keer wat anders dan die statige limo’s
gewoon lekker stoer
k ga ook naar essen
kan echt niet wachten
overal word je al warm gemaakt.
Oke, best vet. Maar…. wie the fuck bedenkt het dan om er DOTZ velgen onder te zetten? Dan ben je gewoon niet goed in je hoofd!! ADV1, Kahn, DPE, HRE etc moet daar onder!
Valt best mee… maar waarom 6 deuren en niet gewoon 4 deuren en achteraan beter georiënteerde zetels… want nu is het toch maar een rare constructie…
Kan hier niet warm van worden… En die velgen zijn al helemaal een ramp.
veredelde bus..
Waarom maken Europeanen altijd van die lelijke limousines. Een traditionele limo hoort 2 deuren te hebben (Town, Pullman) en niet 6 deuren. Aldus mijn mening.
Heb deze van de zomer al zien rijden in Paris, tezamen met de dikste S, beide met chauffeur…
mooi maar wie wilt er nu in zo een auto rond rijden ? ik niet
Voor al uw begrafenissen!
zwart wrapje dr overheen, bankjes plat, kistje er in en klaar!
3 zitrijen? beter een vito dan :)
Ff gezocht op die limo. Hier een leuke rij-impressie gevonden met de Binz limousine: http://www.autowereld.com/rijimpressies/detail.asp?artikel=10314
Zo´n geval met zes deuren is geen Limo maar valt in de categorie van Funeral Cars.
Slecht aangepakt, dat interieur..
Is ie er ook in taxigelb