• Spring naar de hoofdnavigatie
  • Door naar de hoofd inhoud
Autoblog.nl

Autoblog.nl

  • Home
  • Formule 1 »
    • Max Verstappen
  • Automerken
  • Occasions
  • Podcasts
  • Rijtesten
  • Video’s »
    • Alles
    • Autoshows
    • Aankoopadvies
    • Mijn auto
    • Rijtesten
  • EV’s
  • Spots »
    • Upload
  • Login

100k Porsche Cayennes terug door ‘losse’ koplampen

Auteur: Alwood, gepost 24 februari 2012 om 22:14 – 71 Reacties

Porsche Cayenne doet het even niet


Porsche noemt het een ‘Kwaliteitsmaatregel’, de rest van de wereld heeft het over terugroepacties. Feit is dat de koplampen van 2011 en 2012 Porsche Cayennes af kunnen vallen. Die moeten nu even terug.

In het persbericht gaat Porsche niet of nauwelijks op het probleem in. Slechts de melding dat ze een stukje ‘mindere’ kwaliteit hebben gevonden In de laatste Porsche Cayenne. Zet je het een of ander aan de koplamp niet goed vast dan dondert het ding er blijkbaar uit. Serieus want reden genoeg om 100.000 auto’s terug te roepen.

Klanten die een getroffen Cayenne rijden krijgen een brief thuis gestuurd. De gratis reparatie duurt ongeveer 3 kwartier.

Ook interessant!

  • Porsche verkoopt losse stoelen uit de printer
  • Porsche Design nu ook terug te vinden in hotels
    Porsche Design nu ook terug te vinden in hotels
  • De Porsche 911 Targa politieauto is terug!
  • Autoblog video: Wouters Porsche 911 K&N Inlaat
    Video: Krijgt Wouter z'n verloren Porsche 911 pk's terug?!

Nieuwste artikelen

  • Koop deze puike Aston Martin voordat het te laat is
  • Superschattig Kevertje heeft een geweldenaar onder de kap
  • Kijk, deze moderne auto heeft geen verblindende koplampen
  • Meest ongepaste auto voor vleugje F1 krijgt een vleugje F1
FacebookTweetPinLinkedIn

cayenne, lampen, Porsche, terugroepactie

Vorig bericht: « Video: keihard rallyspectakel in België
Volgend bericht: 190km/u in een Toyota Prius, mag dat? »

Lees Interacties

Reacties

  1. carmasterr zegt

    24 februari 2012 om 22:18

    Wat een lullige terugroepactie zeg.
    Geen moordzuchtige vloermatten en stakende remmen, nee, de koplamp flikkert er wel eens uit.
    Lopen ze toch achter op Toyota…

    Login om te reageren
    • SCscreamGT2 zegt

      25 februari 2012 om 16:03

      @carmasterr: Nou valt dat van Toyota nog wel mee. Wij kregen laatst een brief (aan alle eigenaars van een Toyota Verso met panoramisch dak) dat het dak los zou kunnen laten door het gebruik van loslatende lijm. Never mind.

      Login om te reageren
  2. bozewolf zegt

    24 februari 2012 om 22:19

    Zonder dit vitale nieuws had ik vanavond de slaap niet kunnen vatten, vrees ik.

    Gelukkig is er autoblog.

    Login om te reageren
    • JvT zegt

      24 februari 2012 om 23:06

      @bozewolf:
      And that makes two of us ;)

      Login om te reageren
  3. Rover75v6 zegt

    24 februari 2012 om 22:20

    De Cayenne is mijn best ”remmende” auto geweest tot nu toe ondanks zijn 2,4 ton. Dat verklaart al waarom de koplampen eruit kunnen schieten. Gelukkig geldt dat niet voor mijn ’04 Cayenne S :)

    Login om te reageren
    • bozewolf zegt

      24 februari 2012 om 22:23

      @Rover75v6: Dat Porsche ondanks het enorme gewicht degelijke remmen heeft gemonteerd mag geen verassing heten.

      Je nickname geeft echter wel te denken wat die rest van je minder remmende auto’s dan zijn geweest ;) Als je van Rovers houdt dan is een mogelijke defecte komlamp toch echt wel klein leed.

      Login om te reageren
      • Rover75v6 zegt

        24 februari 2012 om 22:39

        @bozewolf: De 75, helaas te ondergewaardeerd, is nieuw in 2000 gekocht en heeft 216.000km gereden. Buiten de onderdelen die om de zoveel jaar moesten worden vervangen heb ik er nooit problemen mee gehad. Het is niet een ”Honda Rover” wat de meeste al gelijk denken bij Rover. De mensen die in de 75 zitten en niet weten wat het is zijn gelijk verliefd en denken dat het een hele dure bak is.
        Nu je het zegt, defecte koplamp is echt wel een leed bij mij. Ik ben het zat om ”elke maand” een lampje of achterlichtje te vervangen :) en dan heb je nog die 1 op 6.7 gemiddeld……… Moge hij lekker nog tot 300k doorglijden over het asfalt. Stuurt als een van de beste en ziet er uniek uit.

        Login om te reageren
        • bozewolf zegt

          24 februari 2012 om 22:51

          @Rover75v6: Hey, als jij er blij mee bent…its all good.

          Login om te reageren
  4. norge zegt

    24 februari 2012 om 22:26

    Bij Vag wel een vaker voorkomend probleem,ik bedoel natuurlijk onderdelen die van de auto afvallen .Zal wel iets met premium te maken hebben.

    Login om te reageren
  5. sir_smokalot zegt

    24 februari 2012 om 22:40

    Welnee, dat is gewoon onderdeel van het traditionele ‘koplampbowlen’. Een Oud-Duitse traditie, snap je? Scheinwerferkeglen

    Login om te reageren
    • bozewolf zegt

      24 februari 2012 om 22:53

      @sir_smokalot: Prachtig woord, en dat meen ik, maar ik denk dat de Duutsers toch echt Kegeln zeggen.

      Login om te reageren
      • dennisr zegt

        24 februari 2012 om 22:55

        @bozewolf: nee, dat zeggen Groningers :mrgreen:

        Login om te reageren
        • bozewolf zegt

          25 februari 2012 om 01:06

          @dennisr: http://de.wiktionary.org/wiki/kegeln

          bitch

          Login om te reageren
          • dennisr zegt

            25 februari 2012 om 09:44

            @bozewolf: haha, weet ik wel :mrgreen:

            Login om te reageren
  6. 2SLOW4ME zegt

    24 februari 2012 om 22:46

    Valt me toch een beetje tegen van Porsche…

    Login om te reageren
  7. meneersander zegt

    24 februari 2012 om 22:47

    Goedkoop oplossen werkt niet Porsche;)

    Login om te reageren
  8. VeniVidiVici zegt

    24 februari 2012 om 22:48

    “Feit is dat de koplampen van 2011 en 2012 Porsche Cayennes af kunnen vallen.”
    Ow, welk dieet volgen die koplampen dan? :D

    Login om te reageren
  9. bigcar zegt

    24 februari 2012 om 22:52

    gotver.. :?
    hmm.. dat ding staat op naam van bedrijf, dus zal wel een tijdje duren voordat de brief bij de juiste persoon aankomt :P maar eerlijk gezegd maakt het niet zoveel uit, gwn een sublieme wagen, niets mis mee, kan ermee door ;)

    Login om te reageren
    • dennisr zegt

      24 februari 2012 om 22:54

      @bigcar: gotver is met dt :)

      Login om te reageren
      • bigcar zegt

        24 februari 2012 om 23:06

        @dennisr: hey die dennis, lang niet gesproken man. hoe is het trouwens met die rijbewijs gezeik afgelopen? heb je het nu eindelijk? :P

        Login om te reageren
        • dennisr zegt

          24 februari 2012 om 23:08

          @bigcar: jaaa :o heb het al weer 6 weekjes :P gister nog even gezakt voor mn school-examen.. kan niet alles hebben :mrgreen:

          psst, niet te veel off-topic hea :P

          Login om te reageren
          • bigcar zegt

            24 februari 2012 om 23:11

            @dennisr: omg, loop ik zover achter :oops:
            maargoed, bij deze iig

            Login om te reageren
            • dennisr zegt

              24 februari 2012 om 23:12

              @bigcar: haha, thnx :)

              Login om te reageren
              • agera zegt

                25 februari 2012 om 19:04

                @dennisr: Waar bleef ons taart man had net gehoopt op zo’n taart van je :P

          • masterstig zegt

            25 februari 2012 om 19:00

            @dennisr: Ey super! Had het ff gezegd, dan was ik eerder met de grote woorden: Gefeliciteerd! :D

            Login om te reageren
            • dennisr zegt

              25 februari 2012 om 21:37

              @masterstig: heb het die dag wel bij een artikel gezegd hoor :o en @agera: gebak was niet meer nodig na 4 keer :P

              Login om te reageren
              • masterstig zegt

                26 februari 2012 om 10:50

                @dennisr: Ohh :D

  10. dennisr zegt

    24 februari 2012 om 22:53

    reparatie he? of extra bevestiging? is ie niet meer origineel :o

    Login om te reageren
  11. E34M5Touring zegt

    24 februari 2012 om 22:56

    Adaptive forward lighting by Porsche.

    Login om te reageren
    • Rover75v6 zegt

      24 februari 2012 om 23:04

      Wat mij betreft mogen juist de achterlichtjes eruit vliegen. Dan zal dat wel de aanleiding zijn nieuwe achterlichtjes te designen zodat de Cayenne dan helemaal af is. 911 achterlichten mag ook.

      Login om te reageren
      • bigcar zegt

        24 februari 2012 om 23:08

        @Rover75v6: #NOT
        hij is helemaal perfect, op 1 klein puntje na: de grill aan de voorkant. die van de turbo is perfect; lekker grote luchthappers. helaas heb je die niet op de cayenne S, echt jammer.

        de achterlichten etc. zijn helemaal goed zo, maar smaken verschillen hè ;)

        Login om te reageren
        • Rover75v6 zegt

          24 februari 2012 om 23:19

          @bigcar: Je bent wel een van de weinige die de achterlichten echt mooi vind :) Ik vind het echt helemaal niets. Zo lijkt ie op een Koreaanse auto en vraag je je af hoe heb je dit gedaan Porsche en waarom? Een klein faceliftje aan de achterkant en ik ruil mijn S morgen in :) Verder is ie echt gewoon veel beter op elk gebied dan de concurrentie.

          Login om te reageren
          • bigcar zegt

            24 februari 2012 om 23:37

            @Rover75v6: love it or hate it 8)

            Login om te reageren
          • bigcar zegt

            24 februari 2012 om 23:42

            @Rover75v6: owja, over dat die beter is dan de concurrentie:
            )

            Login om te reageren
            • agera zegt

              25 februari 2012 om 00:07

              @bigcar: Yo adam had nooit gedacht dat we op dezelfde lijn zouden staan betreft deze auto :P

              Login om te reageren
          • agera zegt

            25 februari 2012 om 00:06

            @Rover75v6: Over het uiterlijk kan men een afwijkende mening hebben, maar dat ding rijdt subliem. Schurkt erg dicht tegen de X5 aan qua rijden.
            Welke SUV vindt jij echt mooi?

            Login om te reageren
            • bigcar zegt

              25 februari 2012 om 00:28

              @agera: gok is :P hahahaha

              Login om te reageren
              • bigcar zegt

                25 februari 2012 om 00:30

                @bigcar: fuck, ik dacht dat die laatste reactie voor mij was :oops:

              • agera zegt

                25 februari 2012 om 00:33

                @bigcar: Dan vraag ik het ook aan jou :P Ik weet dat jij de Cayenne heel mooi vindt :P welke SUV’s vind je nog meer mooi buiten de Cayenne.

              • bigcar zegt

                25 februari 2012 om 00:56

                @agera: ehh.. de ML is niet verkeerd als je het mij vraagt, en de Q7 kan er ook aardig mee door..
                pff.. ff denke :$
                de X6 is wel een geinige bak, niet dat die leuk ofzo is (integendeel, want het is een zeer onpraktosche wagen), maar hij is.. ehh..hoe zeg je dat… het ziet er ‘gevaarlijk’ uit , het heeft ‘gansterlooks’ : vb = de achterkant, moet je eens achter gaan staan, dan snap je wat ik bedoel :P
                wat is er nog meer aan degelijke meuk.. tja, de X5 is niets voor mij, de reden erachter weet je, maargoed, de lexus rx is anders ook niet verkeerd, het was een prima wagen, behalve het afgezaagde interieur. dat had volgens mij laatst nog een facelift gehad, dus ik denk dat het er nu wel fatsoenlijker uit moet zien (word hoogtijd om ff langs de dealer te gaan daarvoor :P ). en verder nog de landcruiser natuurlijk, maar of mijn hartslag er hoger van word, weet ik niet zeker ;)
                als ik toch een wagen zou moeten kopen voor dat geld, dan het liefst de cayenne; als ik specifieker zou moeten zijn dan zou ik (hoe graag ik ook de turbo wil) gaan voor de cayenne S [ de turbo heeft een prijsverschil van 60K en dat geld heb ik er niet voor over, ik vind dat namelijk geldverspilling want zoveel krijg je er niet voor terug, de S is meer dan genoeg vind ik, je kan makkelijk zal een leuke A6 (of als je er nog 20K bij smijt) een cls van kopen :P ]
                maargoed, na de cayenne, komen de cls en de Q7 op de lijst, daaronder een E klasse, A6 of een 5 serie [ tip: als je tussen deze 3 wilt kiezen, moet je eerst naar je budget kijken, de wagens alle 3 bereiden (dik aangeklede versies), dan de optielijst doornemen, met je vastgestelde (let wel, ik zeg vastgestelde, niet bijgestelde) budget ernaast, en dan moet je wederom een proefrit maken in alle 3 de wagens, maar dan wel met ééntje die ong. overeen komt met je optielijst, dus niet volgehangen met allemaal goodies die je toch niet neemt ;)

                maar ik zeg eerlijk: dit is een ‘droomlijst’
                in de praktijd zal ik toch niet gaan voor deze wagens, omdat ik (sinds kort) genoegen neem met minder. ik vind de bedragen die hiermee gemoeid gaan echt belachelijk hoog. 20.000 euro aan afschrijving in 3 jaar tijd bij sommige auto’s spreekt me echt niet aan, als ik dan een wagen zou nemen, doe dan toch maar een 2e handsje.

                [ als het een bedrijfswagen is, dan is het een ander geval natuurlijk ;) dan gaan we een stapje hoger denken :P maar vooralsnog: als bedrijfswagen is een 318D / 320D of een c klasse met een 4 cilinder dieselmotor (weet niet hoe dat heet ij mercedes, c220?? ) wel genoeg (geen audi, want dan moet je die stomme voorwielaangedreven meuk verteren, en daar houd ik niet van :) ]

                [ ow shit, w8 even, terugkomend op de alinea hierboven:
                als ik een mercedes neem, dan liever een handbak, maar bij bmw voor de 8 traps automaat, dus ik ga niet voor de c klasse, liever de dreier, dit i.v.m. die hatelijke handrem-> pedaal dinges van mercedes. en ook vanwege het feit dat ik de (al dan niet automatische) versnellingspook van Bmw apprecieer :) ]

              • Rover75v6 zegt

                25 februari 2012 om 01:06

                @bigcar: ik vind de vorige gen cayennes allemaal “gevaarlijker” (hoe jij het zegt) dan die x6. Bmw is gewoon hmmm nou bee emm weeeyy jonguh jeweetwel. Helft van het land staat er vol mee. Ik hou daar niet van. 2e taal modus aan: Neyse millet haydi iyi geceler. Mod uit.

              • dennisr zegt

                25 februari 2012 om 10:36

                @bigcar: niet elke Benz heeft een pedaaltje als handrem toch? is trouwens wel mooier voor het design van je middenconsole..

              • agera zegt

                25 februari 2012 om 19:05

                @dennisr: Voor zover ik weet de meeste wel, maar allemaal durf ik niet te zeggen.

              • dennisr zegt

                25 februari 2012 om 22:07

                @agera: A-klasse en B-klasse sowieso niet :) A-klasse had ik rijles in en die had gewone hendel, en zonet een afbeelding gezocht van de B-klasse en zag ik ook een gewone hendel..

              • jordy14 zegt

                25 februari 2012 om 11:21

                @bigcar: langste reactie ooit!

              • bigcar zegt

                25 februari 2012 om 14:55

                @jordy14: nee, in het verleden hadden we (ik + agera + dennisr ) echt 4x zo lange reacties geplaatst, maar denk dat een andere reactie van gister avond wel kans maakt om tot het langste van het jaar gekroond te worden :P : http://www.autoblog.nl/archive/2011/09/26/top-50-muzieknummers-volgens-seat#comment-2890800

              • jordy14 zegt

                25 februari 2012 om 15:55

                @bigcar: wow

            • Rover75v6 zegt

              25 februari 2012 om 00:40

              @agera: Wat denk je zelf als je mn profielfoto eens bekijkt? :)

              Login om te reageren
              • agera zegt

                25 februari 2012 om 00:45

                @Rover75v6: Oke Porsche :P, maar buiten Porsche welke SUV’s vindt je nog meer mooi dan :P

              • Rover75v6 zegt

                25 februari 2012 om 00:54

                @agera: 1) Cayenne 2) Escalade 3) 3) RRs. X5 en Q7 ben ik neutraal over, niet dat ik er helemaal weg van ben. 1e gen en 2e gen Cayennes hebben mijn hart veroverd.

              • bigcar zegt

                25 februari 2012 om 00:58

                @Rover75v6: [ mag ik er wel heel even bij zeggen dat de escalade op de looks na bagger is en dat de RRs wel een geweldige wagen, maar een rationeel overwogen faillure is (dit i.v.m. onderhoud en betrouwbaarheid) ;) ]

              • Rover75v6 zegt

                25 februari 2012 om 01:08

                @bigcar: helemaal met je eens. Escalade bagger van binnen, RR is en blijft een Engelse auto. Vandaar dat ik ook TE kieskeurig ben. Een 2013 Cayenne met een andere achterkant aub :)

              • bigcar zegt

                25 februari 2012 om 04:06

                @Rover75v6: nope, de 2012 cayenne is goed, houden zo!
                maar jij zal weer gaan voor de S of wil je toch de turbo? :P

              • Rover75v6 zegt

                25 februari 2012 om 14:00

                @bigcar: Ik zal eerst de nieuwe 3.6 proberen en mocht die v6 nou nog steeds niet genoeg zijn zal ik voor een S gaan. Ik heb geen zin om elke dag 2 keer te tanken voor de Turbo en met dat prijsverschil zal ik binnen een jaar of 2-3 een andere auto in het buitenland vervangen met (het liefst) een Cayenne 2e gen 3.0 TDI. Rara welke land is dat? Duurste benzine en wegenbelasting per cc? Voor de cayenne moet ik dan de helft betalen (is een 2997 cc dus 1000 euro ipv 3700cc wat 3000 euro per jaar is).

              • bigcar zegt

                25 februari 2012 om 14:57

                @Rover75v6: klinkt niet verkeerd, al had ik toch echt liever gezien dat porsche er een 4 liter V8 diesel onder stopte, zoals bijvoorbeeld de 4.2tdi in de audi a8 :P
                dan zou die helemaal geweldig zijn!

              • Rover75v6 zegt

                25 februari 2012 om 16:28

                @bigcar: Ik begrijp echt niet de nut van die V8 diesels.. ‘Snel’ zijn ze niet, gewicht ontzettend hoog, motorgeluid is mwah mwah en dan nog eens hun verbruik. De GL420 cdi van mijn boezemvriend rijdt op zijn zuinigst 20L/100km. Hij heeft hem al ong. 6 jaar. Wegenbelasting gooit ook nog roet in het eten als je toch al niet super veel rijdt. Dan heb je nog de ’03 S400 v8 cdi die niet eens een v6 diesel kan bijhouden. Ik ben geen fan van diesels maar BMWs M550d M50ds enz. kunnen wel mijn gedachte laten veranderen. Een v6 3.0 tdi kan er nog net bij maar lager niet. Ik heb een haat aan dat tractorgeluid en stank. Ik vind die 3.0tdi in de Porsche eigenlijk niet passen maar jah zuinig is hij wel. Een triturbo 3.0 v6 mag zeker wel wezen bij de Porsche. Laten we maar even afwachten wat de reactie van de andere fabrikanten zal zijn tegen BMWs M-diesels en hun Xdrive50d X5 en X6.

          • masterstig zegt

            25 februari 2012 om 19:04

            @Rover75v6: +1, achterlichten zijn echt de grootste bagger ever, had Porsche echt niet moeten doen! Sorry @bigcar :( Maar inderdaad een facelift kan dit probleem gemakkelijk verhelpen.

            Login om te reageren
            • agera zegt

              25 februari 2012 om 19:20

              @masterstig: What do you think about de BMW X5 en de Mercedes GL :P

              Login om te reageren
              • masterstig zegt

                26 februari 2012 om 10:50

                @agera: Die vind ik er van de achterkant beter uitzien, als totaalplaatje niet.

              • bigcar zegt

                27 februari 2012 om 18:50

                @agera: @masterstig: haha :P

            • bigcar zegt

              27 februari 2012 om 18:51

              @masterstig: die facelift mag nog heeeeeel lang op zich laten wachte hoor, heb ik geen probleem mee, ’t is goed zo! ;)

              Login om te reageren
  12. RoT___ zegt

    25 februari 2012 om 00:42

    Nieuwe vorm van automatische hoogteregeling, niemand die meer zal klagen wegens verblinding doordat ze recht in je xenon pitten kijken. Veiligheid, je weet.

    Login om te reageren
    • Rover75v6 zegt

      25 februari 2012 om 00:47

      @RoT___: Daar heb je gelijk in, je kijkt recht in de xenon van de cayenne vanaf je spiegel. Ik heb het nog niet over de grootlicht. Lijkt wel een politiehelicopter die de licht op je focust van boven :)

      Login om te reageren
      • bigcar zegt

        27 februari 2012 om 18:52

        @Rover75v6: en dat zijn nou net van die kleine details die deze wagen extra leuk maken! :D

        Login om te reageren
  13. gtv916 zegt

    25 februari 2012 om 09:55

    Een foutje aan de productieband. Kan gebeuren.

    Login om te reageren
  14. mclarenmercedes zegt

    25 februari 2012 om 11:45

    Achja, topkwaliteit kan ook wel eens een foutje hebben :)

    Login om te reageren
  15. rechercheur zegt

    26 februari 2012 om 09:44

    Toch keurig van Porsche dat ze dit gratis oplossen, bij Kia zouden ze zeggen dat het regulier onderhoud betreft en niet onder de garantie valt. Of je dan even € 125,- wil aftikken …..

    Login om te reageren
    • masterstig zegt

      26 februari 2012 om 10:53

      @rechercheur: Maar Kia’s zijn over het algemeen ook iets goedkoper dan Porsches. Dus meer service zou eigenlijk ook wel moeten bij duurdere auto’s. Desalniettemin zou het nog steeds slecht zijn van Kia.

      Login om te reageren
  16. Tonnie zegt

    28 februari 2012 om 19:59

    Premium my ass!

    Login om te reageren
  17. bartheertjes zegt

    8 mei 2012 om 18:03

    Hier is pas echt een dikke Porsche met echte pk’s en nm koppel! Vind de bovenstaande Cayenne eigenlijk ook beetje tegenvallen?!

    Wat denken jullie als jullie horen dat er een cayenne is met 560 pk!? en 790NM koppel!

    Zie hier; http://www.chiptuningexperience.nl/actueel/akrapovic-voor-de-porsche-cayenne-turbo-als-eerst-in-europa/

    Login om te reageren
  18. bartheertjes zegt

    8 mei 2012 om 18:03

    is het trouwens mogelijk om een eigen bericht te posten als nieuwsfeit, dan hoef ik voortaan met POsche nieuwtjes niet in de blogs te gaan praten etc..

    Login om te reageren

Geef een reactie Reactie annuleren

Je moet ingelogd zijn op om een reactie te plaatsen.

Autoblog

  • Home
  • Lease
  • Rijtesten
  • Adverteren
  • Nieuwsbrief
  • Privacy
  • Huisregels
  • Over ons
  • Disclaimer
  • Algemene voorwaarden
  • Consent

Merken

  • Alfa Romeo
  • Aston Martin
  • Audi
  • Bentley
  • BMW
  • Bugatti
  • Chevrolet
  • Citroën
  • Cupra
  • Dacia
  • Donkervoort
  • Ferrari
  • Fiat
  • Ford
  • Honda
  • Hyundai
  • Infiniti
  • Jaguar
  • Jeep
  • Kia
  • Lada
  • Lamborghini
  • Lancia
  • Land Rover
  • Lexus
  • Lotus
  • Lynk & Co
  • Maserati
  • Mazda
  • Mercedes-Benz
  • MINI
  • Mitsubishi
  • Morgan
  • Nissan
  • Opel
  • Peugeot
  • Polestar
  • Porsche
  • Renault
  • Rolls-Royce
  • Saab
  • Seat
  • Skoda
  • Smart
  • SsangYong
  • Subaru
  • Suzuki
  • Tesla
  • Toyota
  • Volkswagen
  • Volvo

Social

Download onze apps

Download de iPhone app Download de Android app

Autoblog.nl

© 2004 – 2025 Autoblog · Powered by Truer than North