• Spring naar de hoofdnavigatie
  • Door naar de hoofd inhoud
Autoblog.nl

Autoblog.nl

  • Home
  • Formule 1 »
    • Max Verstappen
  • Automerken
  • Occasions
  • Podcasts
  • Rijtesten
  • Video’s »
    • Alles
    • Autoshows
    • Aankoopadvies
    • Mijn auto
    • Rijtesten
  • EV’s
  • Spots »
    • Upload
  • Login

22-jarige meid pakt boete van €25k voor rijden onder invloed

Auteur: RubenPriest, gepost 20 november 2017 om 20:05 – 72 Reacties

22-jarige meid pakt boete van €25k voor rijden onder invloed


Deze is voor Emile Roemer.

Rijden met een slok op en vervolgens een boete van omgerekend 30.000 dollar incasseren. Het overkwam Katharina G. Andresen. Een 22-jarige Noorse, afkomstig uit een familie met heel veel poen. Ze zou volgens Forbes een net worth van 1,23 miljard dollar hebben. Not bad.

In Noorwegen zijn de boetes inkomensafhankelijk. De bedragen zijn dan soms ook niet mals. Katharina reed in haar Audi, toen ze staande werd gehouden door de politie. Ze bleek driemaal de toegestane alcohol in haar bloed te hebben. Ter plekke werd geen prent uitgedeeld. Katharina mocht zich melden bij de rechter.

Afgelopen week was de zitting. Uiteindelijk kreeg ze een boete van 250.000 kronen opgelegd. Omgerekend bijna 26.000 euro. De rechtbank in Oslo oordeelde dat het boetebedrag kon oplopen tot 40 miljoen kronen op basis van haar overtredingen. Dat is meer dan vier miljoen (!) euro. Men kwam uiteindelijk uit op 250.000 kronen, mede omdat Katharina op dit moment geen vast inkomen heeft.

Naast de geldboete kreeg de 22-jarige een voorwaardelijke celstraf van 18 dagen en moest ze haar rijbewijs voor 13 maanden inleveren. De rijkste vrouw van Noorwegen zal voorlopig dus een toontje lager zingen. (via Hegnar)

Fotocredit: Katharina G. Andresen via Instagram

Ook interessant!

  • Video: iets te hard achteruit rijden
    Video: iets te hard achteruit rijden
  • Video: door rood rijden met politie achter je
  • Politie pakt 16-jarige Porsche joyrider in Utrecht
    Politie pakt 16-jarige Porsche joyrider in Utrecht
  • Video: achteruit rijden is moeilijk

Nieuwste artikelen

  • Goedkoopste 997 van Marktplaats is ook de opvallendste
  • Autosalon van Brussel 2026: dit zijn de primeurs
  • Kia viert 80-jarig bestaan met dit bijzondere apparaat
  • Scoor deze ‘vergeten’ Saab op Marktplaats
FacebookTweetPinLinkedIn

alcohol, boetes, geld, noorwegen, rechtszaak

Vorig bericht: « ‘Robert Kubica heeft een contract met Williams getekend’
Volgend bericht: Interview met Sander Ayalp over zijn baan bij Rolls-Royce »

Lees Interacties

Reacties

  1. st220 zegt

    20 november 2017 om 20:11

    Nu in Nederland nog….. ;-)

    Login om te reageren
    • Stefje zegt

      20 november 2017 om 20:35

      @st220: Zinloos. Voor iemand die arm is is 50 euro veel geld. Voor iemand die (zo) rijk is is een boete van 50k nog steeds niet pijnlijk. Het is zonde, maar niet pijnlijk. En een boete moet pijn doen. Beter is om bij rijden onder invloed rijbewijs af te pakken voor een periode van 3 maanden, en die periode bij elke recidive te verviervoudigen. Houden ze er vanzelf mee op.

      Login om te reageren
      • doublechevron65 zegt

        20 november 2017 om 22:34

        @Stefje: zu gaat nu 13 maanden “te voet” en dan is ook nog de publieke “straf”, omdat ze niet onbekend is, dus de media zal zeker wel wat fijns te schrijven hebben. Een sociale taakstraf had nog wel d’r bij gemogen…

        Login om te reageren
        • peterpanja zegt

          21 november 2017 om 14:24

          @doublechevron65: Ja, die boete voor rijden zonder rijbewijs zal echt een probleem zijn…

          Login om te reageren
      • DennisS65B40 zegt

        23 november 2017 om 04:56

        @Stefje: ja precies, die €25.000 geeft ze op een zaterdag uit als ze gaat stappen met haar vriendinnen.. om 3x toegestane alcoholpromillage te krijgen moet je bijkans dat wel uitgeven in Noorwegen ?

        Login om te reageren
    • hplh zegt

      20 november 2017 om 20:50

      @st220: prima systeem.
      Maar dan wel een vlaktax invoeren.

      Login om te reageren
    • porschepdk zegt

      20 november 2017 om 21:25

      @st220: dan is die 2,- boete voor mij nog wel de moeite waard. ?

      Login om te reageren
    • lekbak zegt

      20 november 2017 om 22:23

      @st220: Maar dan zit je weer met gevangenisstraffen. Iemand die in de bijstand zit heeft geen tijd die geld kost. Een zakenman of bankier heeft juist hele dure en kostbare uren. Ga je die bankier dan ook minder lang in de cel stoppen bij een misdrijf?

      Zo nee, dan meet je met twee maten en dat is ronduit zielig en jaloers gedrag.

      Login om te reageren
    • borrelnoot zegt

      21 november 2017 om 09:02

      @st220: Asjeblieft niet zeg. Links geneuzel.

      Login om te reageren
  2. joostie zegt

    20 november 2017 om 20:20

    Terecht! En door…

    Login om te reageren
  3. ghost zegt

    20 november 2017 om 20:23

    Nu geen werk, nee die hoeft ook niet te werken waardoor dit rijkeluiskindje toch weer een beetje de echte boete ontspringt.

    Login om te reageren
    • postzegel zegt

      20 november 2017 om 20:26

      @ghost: 25k is natuurlijk geen echte boete. Een schijntje. Maar vergeet niet dat je in Nederland nog een opslag zou hebben gekregen van een eurotje of 9 aan administratie kosten.

      Login om te reageren
    • dawwg zegt

      20 november 2017 om 20:28

      @ghost: Haar Instagram-account lijkt je bewering te ondersteunen… die gaat echt geen pijn leiden van die 25K, de advocaat-kosten zijn vermoedelijk nog hoger. En 13 maanden niet mogen rijden is echter wel vervelend, zo’n chauffeur is toch zo’n zeikerd als je met je dronken bek naar huis toe moet …

      Login om te reageren
      • cossiekiller zegt

        21 november 2017 om 10:08

        @dawwg: Er staat wel in de tekst dat ze momenteel geen vast inkomen heeft… Zullen wel moeilijke tijden zijn…

        Login om te reageren
    • granlusso zegt

      20 november 2017 om 20:29

      @ghost: Dit is volledig gebaseerd op vooroordelen.

      Login om te reageren
      • ghost zegt

        20 november 2017 om 20:35

        @granlusso: nee tuurlijk niet, je zegt als overheid dat je een boete oplegt die inkomensafhankelijk is en geeft iemand die meer dan een miljard waard is 26k. Dat is een lachertje man.
        En iedereen die nu zegt; het is niet niks, nee dat klopt.
        2 jaar terug kreeg een Luxemburer van mij een boete van €35k en 3 jaar rijontzegging omdat hij moedwillig op een agent was ingereden en dronken achter het stuur zat. Die was geen miljardair maar had een salaris van €300k per jaar. Snap dan ook dat ik vind dat deze dame hiermee de dans ontspringt (volgens het principe van de overheid).

        Login om te reageren
        • ghost zegt

          20 november 2017 om 20:37

          @ghost: *luxemburger, tevens oud-kennis van mij. (Nee, niet trots op!)

          Login om te reageren
          • bitd zegt

            20 november 2017 om 20:46

            @ghost: is wel ff wat anders dan dronken worden aangehouden, zonder dat er slachtoffers zijn gevallen.

            Login om te reageren
        • granlusso zegt

          20 november 2017 om 20:45

          @ghost: Ik begrijp je, maar het zegt totaal niets over hoe deze boete betaald wordt. Uiteraard is de kans groot dat papa en mama de boete betalen, maar er zijn genoeg mensen die hun kinderen gewoon zelf laten opdraaien voor een boete als deze. Aangezien mevrouw volgens bovenstaand bericht geen eigen inkomen heeft, zal dat een aardige kluif zijn.
          Je weet het gewoon niet.

          Login om te reageren
          • granlusso zegt

            20 november 2017 om 20:58

            @granlusso: @ghost: Sorry, ik was in de war met een ander meisje. Dit meisje is samen met haar zusje bijzonder vermogend. Dat maakt de zaken niet anders.

            Nu hopen dat haar morele kompas haar wakker heeft geschud.

            Login om te reageren
    • hijman85 zegt

      21 november 2017 om 07:43

      @ghost: Wow jij bent jaloers hee.. Ben jij ook zo iemand die net iets langer links blijft rijden als iemand in een Range Rover je in wil halen? Ja he?

      Login om te reageren
      • 2wheeler zegt

        21 november 2017 om 07:50

        @hijman85: wtf?

        Login om te reageren
      • granlusso zegt

        21 november 2017 om 07:59

        @hijman85: Haha ik herken precies wat je bedoelt, maar ik enk niet dat @ghost zo in elkaar zit. Die conclusie kan ik nooit trekken uit 2 berichtje dat iemand post.

        Login om te reageren
      • ghost zegt

        21 november 2017 om 19:51

        @hijman85: ik snap je reactie niet? Leg eens uit.

        Login om te reageren
        • hijman85 zegt

          22 november 2017 om 03:09

          @ghost: De jaloezie druipt van je reactie af. Je frustratie dat zij niet hoeft te werken en jij (kennelijk) wel, de toon waarop je haar denigrerend een “rijkeluiskindje” noemt. Wat je zegt is natuurlijk onzin, want mensen die rijk zijn en rijk blijven doen dat doorgaans door hard te werken en verstandige beslissingen te nemen. Maar het gaat hier meer om jou: Laat het gaan, en je leven wordt leuker. En misschien word je zelfs wel een keer rijk;)

          Login om te reageren
          • ghost zegt

            22 november 2017 om 06:10

            @hijman85: aparte interpretatie van wat jij denkt te weten over mij aan de hand van 1 reactie. Niks van wat jij hier schetst sluit aan op wat ik probeer te zeggen. Sterker nog, kennelijk mis je het punt dat ik hier probeer aan te halen. In plaats daarvan begin je over zaken die totaal irrelevant zijn. Feit blijft dat indien boetes inkomensafhankelijk, deze in verhouding moeten zijn, zodat degene die betaalt, hier ook echt mee zit, en het gevoel heeft dat hij/zij iets verkeerd heeft gedaan. Ik krijg die indruk niet bij deze specifieke case. That’s all.

            Login om te reageren
            • hijman85 zegt

              22 november 2017 om 07:32

              @ghost: Ah kijk, nu komen we ergens. Als dat is wat je wilt zeggen dan kan je voortaan beter dat zeggen. Nu leek je een beetje een jaloers en verzuurd, en dat zou toch zonde van dit mooie leven zijn.

              Login om te reageren
              • ghost zegt

                22 november 2017 om 20:39

                @hijman85: zal duidelijker zijn de volgende keer.

  4. Dutchdriftking zegt

    20 november 2017 om 20:24

    Ik wil haar wel chauffeuren hoor.

    Login om te reageren
  5. granlusso zegt

    20 november 2017 om 20:26

    Ik vind die inkomensafhankelijk boetes altijd een lastig verhaal. Aan de ene kant voelt het als straffen, omdat je meer dan gemiddeld verdient. Aan de andere kant wil je dat een boete voor iedereen een nare consequentie is.

    Ik zou als oplossing willen aandragen dat we in Nederland inkomensafhankelijke boetes pas gaan invoeren vanaf de 5e bekeuring in een jaar.
    Zo straf je de veelplegers en ontzie je de ‘rijken’ en ‘armen’ die eenmalig een fout maken.

    Login om te reageren
    • simonbv zegt

      20 november 2017 om 20:33

      @granlusso: je kan beter een puntensysteem invoeren waarbij bij teveel punten het rijbewijs wordt afgepakt. Dat is voor zowel arm al rijk een vervelende straf.

      Login om te reageren
      • granlusso zegt

        20 november 2017 om 20:38

        @simonbv: Dat is zeker effectief. Alleen ben ik bang dat dat een te grote impact heeft voor de betrokkende als het een lange rij-ontzegging betreft.

        Begrijp me niet verkeerd, een overtreder moet gestraft worden, maar op deze manier kan iemand zijn of haar baan verliezen, met alle gevolgen van dien. Een uitkering, problemen op sociaal vlak, enzovoort.

        Zo help je iemand van de regen in de drup en is uiteindelijk de maatschappij de dupe van deze straf.

        Login om te reageren
        • joostie zegt

          20 november 2017 om 21:48

          @granlusso: Dat vind ik zo’n bullshit… Als je weet dat je baan afhangt van het hebben van een rijbewijs dan moet je je al helemaal realuseren dat je normaal moet doen in het verkeer.

          Login om te reageren
          • joostie zegt

            20 november 2017 om 21:49

            @joostie: *realiseren

            Login om te reageren
          • rufctr01 zegt

            20 november 2017 om 22:02

            @joostie: te laat terugkomen bij de parkeermeter is ook al een punt…
            Dat vind ik niet echt gevaarlijk, alleen in landen waar ze een punten rijbewijs hebben is dit wel zo.

            Login om te reageren
          • granlusso zegt

            20 november 2017 om 22:16

            @joostie: Nee, maar als je 1x 50 km/h te hard rijdt op de snelweg (ik weet het, heel fout en moet ongetwijfeld bestraft worden), vind ik een rij-ontzegging voor een lange periode een straf die niet z’n doel bereikt.

            Tuurlijk moet iedereen zich realiseren hoe belangrijk zijn/haar rijbewijs is voor hem/haar, maar als mensen die 1x in de fout gaan meteen hun rijbewijs kwijt zijn, is dat een zware straf.

            Login om te reageren
    • postzegel zegt

      20 november 2017 om 20:34

      @granlusso: Het ligt ook aan de cultuur. In Duitsland liggen boete bedragen een stuk lager dan in Nederland. Waarom? Omdat het een persoonlijke blamage is die pijn doet in de ziel als je überhaupt een boete krijgt, nog ongeacht de hoogte van de boete. Als Duitser. Hier in Nederland echter, net over de grens, denken we daar heel anders over. We moeten het voelen in de portemonnee omdat het te voelen in de ziel. Het boetebedrag doet er dus toe, voor we het voelen. Onrecht ( de administratie kosten) vinden wij dan weer een probleem. Want die hele boete machine is toch al met belasting geld betaald. Die postzegels en die envelop van het CJIB zijn toch al betaald? Anyhoe; in Noorwegen zo weer hun eigen systeem. Zulke regionale verschillen los je niet zomaar op binnen Europa.

      Login om te reageren
      • mashell zegt

        20 november 2017 om 20:54

        @postzegel: waar komt toch dat idee vandaan dat de boetes in Duitsland zo laag zijn? Ja, voor kleine overtredingen maar voor serieuze overtredingen (veel te snel, in Baustelles) zijn hoog en je krijgt nog punten ook.

        Login om te reageren
        • postzegel zegt

          20 november 2017 om 22:41

          @mashell: iets van 50 km te hard op de snelweg in Duitsland ; 120 euri. Iets andere koek dan de 280 die ik mocht aftikken op een provinciale weg met ongeveer 30 te snel. Parkeermeter over het hoofdgerecht: 7 euro in Duitsland. In Nederland ’t kaartje verlopen; 85 euro parkeerbelastingnaheffing.

          Login om te reageren
          • postzegel zegt

            20 november 2017 om 22:41

            @postzegel: over het hoofd gezien ipv hoofdgerecht.

            Login om te reageren
          • mashell zegt

            21 november 2017 om 06:30

            @postzegel: Hmm, 54 te snel kostte me in 2012 €666. €240 normaal boetegeld, verdubbeld omdat ik het opzettelijk gedaan zou hebben, €140 afkopen maand invordering intrekken rijbewijs en nog wat administratie kosten. En drie punten uiteraard. Sindsdien heb ik project “Rücksichtslos”, ik houd me strak aan de snelheid.

            Login om te reageren
            • peterpanja zegt

              21 november 2017 om 14:30

              @mashell: Misschien worden Nederlanders harder gestraft dan zee Germans.

              Login om te reageren
    • mashell zegt

      20 november 2017 om 20:41

      @granlusso: inkomensafhankelijke boetes zijn oneerlijk want je kunt hetzelfde niet op het volgende niveau van straffen toepassen, de gevangenisstraffen. De zwerver springt een gat in de lucht bij een maandje gevangenisstraf, de CEO ziet zijn carrière en leven geruïneerd. Ook moeten we ons afvragen of het wel een probleem oplost, lappen de rijkeren nou zo vaak de wet aan hun laars? Ik heb niet de indruk. Dus vind ik dat we het gewoon grondwettelijk moeten houden. Gelijke gevallen, gelijk behandelen. Dus gelijke gevangenisstraffen en gelijke boetebedragen. Plus €9 administratiekosten uiteraard.

      Login om te reageren
      • granlusso zegt

        20 november 2017 om 20:48

        @mashell: Dat ben ik dus voor een groot deel met je eens, vandaar dat ik zou willen dat die inkomensafhankelijke boete pas bij de vijfde boete erbij wordt gehaald.

        En in mijn andere betoog strijd ik tegen het afpakken van rijbewijzen, omdat dat dat voor de CEO dramatisch is en voor de persoon met een laag inkomen met rijbewijs, maar zonder auto, is dat een veel minder heftige straf.

        Login om te reageren
        • simonbv zegt

          20 november 2017 om 21:05

          @granlusso: dus na 5 overtredingen gaat alleen de boete voor de werkende persoon omhoog, en misschien voor de persoon met een uitkering zelfs een lagere boete als de vijfde boete die hij gehad heeft.

          Login om te reageren
          • granlusso zegt

            20 november 2017 om 22:27

            @simonbv: Nee, ik zou wel willen dat de boete voor iedereen omhoog gaat, maar dan voor de meer vermogende Nederlander harder dan bij een uitkeringsgerechtigde.

            Login om te reageren
            • snel70 zegt

              20 november 2017 om 23:02

              @granlusso: Diegene die een uitkering heeft betaald de boete niet zelf, de belasting betaald die boete door middel van een uitkering te geven aan de uitkering gerechtigde. De werkende mens betaald vervolgens de belasting waarmee die uitkering ‘geschonken’ word. Of zie ik het nou scheef?

              Login om te reageren
              • granlusso zegt

                20 november 2017 om 23:31

                @snel70: Daar heb je gelijk in, maar die vergelijking gaat mij persoonlijk iets te ver.

                Dat zou je namelijk ook kunnen zeggen over de kinderbijslag.

              • snel70 zegt

                21 november 2017 om 08:53

                @granlusso: Klopt, over nog wel meer dingen ook. Echter jezelf aan niet duidelijk omlijnde regels houden is toch iets anders. Overigens houd ik mezelf ook weleens niet aan deze duidelijk omschreven regels in het verkeer. Echter dat doen we massaal! Kortom, er word een falend beleid gevoerd puur in belang van de schatkist. Zie het als een extra vorm van belasting.

              • granlusso zegt

                21 november 2017 om 17:36

                @snel70: Ik pleit mezelf inderdaad ook niet vrij van buitensporig gedrag, haha!
                Laten we het erop houden dat het een beleid is wat aangepast moet worden/eerlijker moet worden.

      • postzegel zegt

        20 november 2017 om 22:43

        @mashell: gelijke gevallen gelijke straffen: een vast bedrag of een vaststaand percentage van het inkomen. Eigenlijk ongeveer t zelfde.

        Login om te reageren
      • lekkaah zegt

        21 november 2017 om 07:43

        @mashell: dat is niet populistisch he

        Login om te reageren
    • mclovin zegt

      20 november 2017 om 21:35

      @granlusso: “straffen” omdat je veel geld verdient gebeurt al jaren, maar dan in de vorm van inkomensafhankelijke belastingen en toeslagen.

      Login om te reageren
      • mashell zegt

        21 november 2017 om 06:35

        @mclovin: “belonen” omdat je weinig verdiend gebeurt ook al jaren, denk aan de huursubsidie en zorgtoeslag. Ergens klopt er iets niet in de hoogte van de huren, zorgpremies, uitkeringen en minimum lonen dat zulke constructies nodig zijn.

        Login om te reageren
    • snel70 zegt

      20 november 2017 om 22:54

      @granlusso: een ‘veelpleger’ kan dan ook net het ongeluk hebben altijd gepakt te worden, terwijl de ‘eenmalige’ net het geluk heeft pas voor de eerste keer gepakt te worden terwijl hij in werkelijkheid vaker een overtreding dan de ‘veelpleger’ zou kunnen hebben begaan.

      Login om te reageren
  6. kennone zegt

    20 november 2017 om 20:47

    Iemand een goede foto van de Noorse chick??

    Login om te reageren
    • RubenPriest zegt

      20 november 2017 om 20:49

      @kennone: de linkjes in het artikel zijn er niet voor niets he ;)

      Login om te reageren
  7. desjonnies zegt

    20 november 2017 om 20:51

    Het communistische principe ontsproten uit het brein van Karl Marx of Feurbach of Engels (’t is niet alleen A Hitler die ellende heeft gebracht) : Iedereen is gelijk, alleen zijn sommigen gelijker dan anderen

    Login om te reageren
    • camber24 zegt

      21 november 2017 om 07:55

      @desjonnies: was dat niet George Orwell?

      Login om te reageren
      • desjonnies zegt

        21 november 2017 om 08:24

        @camber24:
        Scherp; inderdaad, 1984, maar de kiem is gelegd door deze Duitsers

        Login om te reageren
  8. thomassnelweg zegt

    20 november 2017 om 20:54

    26k in plaats van 4 miljoen omdat ze geen vast inkomen heeft…. De rechters zijn daar ook een beetje krankzinnig geworden, lijkt het wel. Ik ken de zaak verder niet, maar zonder verdere kennis zou ik toch concluderen dat de rechter zijn of haar best heeft gedaan de dader vooral geen serieuze straf op te leggen. Als ze het geld tot haar 85e wil opmaken, is dat 54k per dag! Zal vast niet allemaal cash zijn wat ze heeft, maar ff serieus…

    Login om te reageren
  9. thomassnelweg zegt

    20 november 2017 om 20:55

    Zeker een moeilijke jeugd gehad.

    Login om te reageren
  10. moveyourmind zegt

    20 november 2017 om 20:59

    Eerst vrouwen een rijbewijs geven en dan aanklagen omdat ze bezopen rijden en ze een dikke boete geven…

    Lijkt wel handel met voorkennis…

    Login om te reageren
  11. inbedrijf zegt

    20 november 2017 om 20:59

    Iedereen die roept dat het top systeem is, begrijpt het niet. De enige die je hiermee hebt is de middenklasse. Rijk boeit het niet, arm heeft merendeel geen auto…… het zou veel logischer zijn om bij alcohol misbruik standaard het rijbewijs af te nemen voor x maanden, dat is voor iedereen bloed irritant.

    Login om te reageren
  12. henkhupelschoten zegt

    20 november 2017 om 21:03

    Snel verhuizen maar een land waar Noorwegen geen uitleveringsverdrag mee heeft…

    Login om te reageren
  13. ehnl zegt

    20 november 2017 om 21:04

    en ze woont in Amsterdam …

    Login om te reageren
  14. Gulli zegt

    20 november 2017 om 23:02

    Als je nou rood staat he, krijg je dan ook juist geld van de staat als je te hard rijdt?

    Login om te reageren
    • snel70 zegt

      20 november 2017 om 23:04

      @gulli: die is goud waard! ; ))

      Login om te reageren
    • desjonnies zegt

      20 november 2017 om 23:15

      @gulli:
      Je zegt dat nu, maar ik heb een keer een agent uitgelegd dat ik nog 10 km van hem kreeg, ik had een snelheidsovertreding van 20km te pakken , maar vertelde hem dat ik de week daarvoor 90 had gereden waar je 120 mocht.
      De lol is dat de meesten daar niet mee om kunnen gaan en deze diender ging er nog serieus ol in ook.

      Login om te reageren
  15. spykerboy zegt

    21 november 2017 om 00:16

    Ze heeft samen met dr zus beiden het zelfde bedrag gekregen van dr vader als voorschot op de erfenis. Deze dame heeft overigens een studie gevolgd aan het AUC (American University College) in amsterdam… heb nog geprobeerd mn zus zo ver te krijgen mij te introduceren bij dr (volgde samen 1 klas) maar helaas dat is niet gelukt…

    Login om te reageren
    • mashell zegt

      21 november 2017 om 06:37

      @spykerboy: slimme meid, die zus van je…

      Login om te reageren
  16. portie4oempfff zegt

    24 november 2017 om 22:30

    Ik las net of iemand die meid had gepakt voor €25k……dure chick!

    Login om te reageren

Geef een reactie Reactie annuleren

Je moet ingelogd zijn op om een reactie te plaatsen.

Autoblog

  • Home
  • Lease
  • Rijtesten
  • Adverteren
  • Nieuwsbrief
  • Privacy
  • Huisregels
  • Over ons
  • Disclaimer
  • Algemene voorwaarden
  • Consent

Merken

  • Alfa Romeo
  • Aston Martin
  • Audi
  • Bentley
  • BMW
  • Bugatti
  • Chevrolet
  • Citroën
  • Cupra
  • Dacia
  • Donkervoort
  • Ferrari
  • Fiat
  • Ford
  • Honda
  • Hyundai
  • Infiniti
  • Jaguar
  • Jeep
  • Kia
  • Lada
  • Lamborghini
  • Lancia
  • Land Rover
  • Lexus
  • Lotus
  • Lynk & Co
  • Maserati
  • Mazda
  • Mercedes-Benz
  • MINI
  • Mitsubishi
  • Morgan
  • Nissan
  • Opel
  • Peugeot
  • Polestar
  • Porsche
  • Renault
  • Rolls-Royce
  • Saab
  • Seat
  • Skoda
  • Smart
  • SsangYong
  • Subaru
  • Suzuki
  • Tesla
  • Toyota
  • Volkswagen
  • Volvo

Social

Download onze apps

Download de iPhone app Download de Android app

Autoblog.nl

© 2004 – 2025 Autoblog · Powered by Truer than North