• Spring naar de hoofdnavigatie
  • Door naar de hoofd inhoud
Autoblog.nl

Autoblog.nl

  • Home
  • Formule 1 »
    • Max Verstappen
  • Automerken
  • Occasions
  • Podcasts
  • Rijtesten
  • Video’s »
    • Alles
    • Autoshows
    • Aankoopadvies
    • Mijn auto
    • Rijtesten
  • EV’s
  • Spots »
    • Upload
  • Login

Abt Audi Q7

Auteur: autoblogger, gepost 27 januari 2006 om 16:18 – 17 Reacties

Audi Q7 door Abt


Volgende! Ja hoor, ook Abt komt met een tuningsetje (aerodynamic package;) voor de nieuwe Q7. We zagen afgelopen weken zowel JE Design als Nothelle langskomen met een aangepaste Audi Q7. Bij Abt hebben ze de Audi SUV visueel en fysiek de nodige upgrades gegeven. De 3,0 V6-TDI heeft nu 272pk (dit was 233pk) en het maximum koppel is van 500 naar 580 Nm gegaan.

Prijs voor de optische aanpassingen (voorspoilers, achterspoilers, 2x dubbele uitlaat, enfin… je kent het) is ongeveer 4.243,- euro, de motorische aanpassingen gaan voor 1.740,- euro over de toonbank. Voor de echte liefhebbers zijn er natuurlijk ook bijpassende sloffen, maatje 20, 22 en zelfs 23 inch!

Meer info op abt-sportsline.de, image gallery hier.

Ook interessant!

  • Audi Q7 55 TFSIe rijtest video
  • Kies maar: 3x ABT Audi RS
  • Audi SQ7 ABT met de juiste motor nu ook het juiste uiterlijk?
  • Q8
    ABT geeft je Audi Q8 hybride een heleboel peekaatjes extra

Nieuwste artikelen

  • Citroën komt met een eigenwijze, kleine versie van de ID Buzz
  • Kia EV4, GEWAAGD uiterlijk maakt het een gedurfde keuze #test
  • Bugatti krijgt een keiharde primeur van Rimac
  • Volvo XC60 Executive Edition
    Volvo maakt van de XC60 een heerlijke dikzak
FacebookTweetPinLinkedIn

abt, Audi, nothelle, Q7, SUV, tuning

Vorig bericht: « Peugeot 4007 SUV
Volgend bericht: Austin Healey verkocht aan grote onbekende »

Lees Interacties

Reacties

  1. stiggie zegt

    27 januari 2006 om 16:36

    hij is bruut

    Login om te reageren
  2. Aston Martin zegt

    27 januari 2006 om 17:30

    Mooi! Ik vind hem zeer geslaagd, veel beter dan die door JE Design!

    Login om te reageren
  3. bas zegt

    27 januari 2006 om 17:58

    wow.

    Login om te reageren
  4. !¿!Mats!¿! zegt

    27 januari 2006 om 18:17

    tering die is vet!

    Login om te reageren
  5. Joost zegt

    27 januari 2006 om 18:37

    Die bak is wel vet. Vier dikke pijpen eronder. Volgens mij vinden de tuners de Q7 geweldig om te tunen.

    Login om te reageren
  6. dekster zegt

    27 januari 2006 om 18:41

    prachtig echt gwn prachtig

    Login om te reageren
  7. jordan zegt

    27 januari 2006 om 21:36

    tja,denk dat joost gelijk heeft! hij is nog niet eens op de markt en de tuners hebben al allerlei snufjes voor deze heerlijke bak in huis.het is ook wel een vet kicke suv vind ik.

    Login om te reageren
  8. jordan zegt

    27 januari 2006 om 21:38

    trouwens die van nothelle is ook niet verkeerd hoor,wordt een moeilijke keus voor me! haha. tja de meeste dromen he!

    Login om te reageren
  9. w0o0dy zegt

    28 januari 2006 om 11:15

    het is net als de Cayenne, neem een lompe bak, plak er een hoop zooi tegenaan en verlaag de hele zooi een eind (hallo, dat ding zou toch in het terrein uit de voeten moeten kunnen? Daar was ie toch voor?)
    Hoog zwaartepunt is de pest voor je wegligging, groot frontaal oppervlak is de pest voor de Aerodynamica en de luchtweerstand schiet omhoog dus slecht voor de prestaties en dure velgen en al die spoilers rij je de eerste keer in een stuk terrein (nee terrein is niet het grasveldje van de camping!! stuk. Useless, pointless AND ugly!
    (sorry hoor maar ben net wakker en heb nog gen koffie op, beetje grumpy)

    Login om te reageren
  10. dekster zegt

    28 januari 2006 om 13:18

    @wOoOdy

    de cayene heeft luchtvering en de Q7 ook
    maar daar dacht je zeker niet aan ….(pieeep)

    Login om te reageren
  11. w0o0dy zegt

    28 januari 2006 om 13:53

    @dekster Het is duidelijk. Ik raad je aan eens naar een dagje terreinrijden van de Jeepclub of zo te gaan kijken. Dan zul je misschien begrijpen dat plastic troep onderaan je auto er altijd weer vanaf gaat als je een stukje echt terreinrijden probeert. En ja ook met een Cayenne of een Q7 gaat die rotzooi eraf. Alleen een stukje omhoog gaat je echt niet helpen, dus die opmerking over luchtvering is niet erg sterk. Overigens: je ziet nooit een Porsche Cayenne op zo’n dag terreinrijden, I wonder why? (not!)

    Login om te reageren
  12. dekster zegt

    28 januari 2006 om 18:19

    @W0o0dy
    ik heb zelf een jeep als hobby en rij daar ook terrein mee maar die is 63jaar oud maar ik snap wat je bedoeld
    kijk hier eens naar http://video.google.com/videoplay?docid=-3206089249420594728&q=top+gear:url

    Login om te reageren
  13. w0o0dy zegt

    28 januari 2006 om 18:35

    precies, spoilers op/onder iets waarvan men zegt dat het bedoeld is voor het terrein zijn onzinnig. In het terrein gaat het om rijhoogte, korte overhang voor en achter en genoeg geld om de boel te repareren (of een moker) als het dan toch fout gaat. Ik hou niet van spoilers, de naam zegt het al “they spoil the car” (“ze verpesten de auto”).

    Login om te reageren
  14. dekster zegt

    28 januari 2006 om 22:10

    @w0o0dy
    nog een extratje http://video.google.com/videoplay?docid=8292520021453710550&q=top+gear:url

    Login om te reageren
  15. w0o0dy zegt

    28 januari 2006 om 22:15

    Now THAT’S an OFF-road machine!!

    Login om te reageren
  16. dekster zegt

    28 januari 2006 om 22:22

    and cheap to if you ask me

    Login om te reageren
  17. Gino zegt

    30 januari 2006 om 15:14

    Wat hebben ze hier aangericht met die audi
    standaard is ie veel mooier

    Login om te reageren

Geef een reactie Reactie annuleren

Je moet ingelogd zijn op om een reactie te plaatsen.

Autoblog

  • Home
  • Lease
  • Rijtesten
  • Adverteren
  • Nieuwsbrief
  • Privacy
  • Huisregels
  • Over ons
  • Disclaimer
  • Algemene voorwaarden
  • Consent

Merken

  • Alfa Romeo
  • Aston Martin
  • Audi
  • Bentley
  • BMW
  • Bugatti
  • Chevrolet
  • Citroën
  • Cupra
  • Dacia
  • Donkervoort
  • Ferrari
  • Fiat
  • Ford
  • Honda
  • Hyundai
  • Infiniti
  • Jaguar
  • Jeep
  • Kia
  • Lada
  • Lamborghini
  • Lancia
  • Land Rover
  • Lexus
  • Lotus
  • Lynk & Co
  • Maserati
  • Mazda
  • Mercedes-Benz
  • MINI
  • Mitsubishi
  • Morgan
  • Nissan
  • Opel
  • Peugeot
  • Polestar
  • Porsche
  • Renault
  • Rolls-Royce
  • Saab
  • Seat
  • Skoda
  • Smart
  • SsangYong
  • Subaru
  • Suzuki
  • Tesla
  • Toyota
  • Volkswagen
  • Volvo

Social

Download onze apps

Download de iPhone app Download de Android app

Autoblog.nl

© 2004 – 2025 Autoblog · Powered by Truer than North