• Spring naar de hoofdnavigatie
  • Door naar de hoofd inhoud
Autoblog.nl

Autoblog.nl

  • Home
  • Formule 1 »
    • Max Verstappen
  • Automerken
  • Occasions
  • Podcasts
  • Rijtesten
  • Video’s »
    • Alles
    • Autoshows
    • Aankoopadvies
    • Mijn auto
    • Rijtesten
  • EV’s
  • Spots »
    • Upload
  • Login

Alfa Romeo 4C Launch Edition + beursbabe

Auteur: ricardo, gepost 5 maart 2013 om 15:48 – 59 Reacties

" title=


De Alfa 4C met extra goodies. Kijk die rondingen!

Zoals Smoke zojuist al meldde: het is een reguliere 4C met 240 pk uit zijn 1750 Turboblok, nu aangekleed met een carbon aerodynamic kit. En nog veel meer.

Foto’s van deze twee beauties HIER.


Ook interessant!

  • Allerlaatste Alfa 4C
    Allerlaatste Alfa 4C: dit is 'm dan eindelijk!
  • Bijzondere Abarth sportwagen
    Bijzondere Abarth sportwagen gaat WEL in productie
  • Video: Alfa Romeo Giulia GTAm doet 0-200 km/u
    Video: Alfa Romeo Giulia GTAm doet 0-200 km/u
  • Alfa Romeo draait de boel om met de C41

Nieuwste artikelen

  • Nieuw automerk uit controversieel land, maar het is geen Chinees!
  • Is de dieselauto dood en begraven?
  • Doemscenario: komende jaren meer verkeersdoden
  • Video: Dit ongeluk zie je van een kilometer ver aankomen
FacebookTweetPinLinkedIn

4C, Alfa Romeo, Autoshows, babes, geneve, geneve-2013, launch-edition

Vorig bericht: « Nissan 370Z Nismo: Extra krachtig en extra vleugels
Volgend bericht: Citroën Technospace Concept: Kunnen we hieraan wennen? »

Lees Interacties

Reacties

  1. woot zegt

    5 maart 2013 om 15:50

    Hij klopt vanuit elke hoek, als ik het geld had zou ik m’n GTV hier direct op inruilen!

    Login om te reageren
    • woot zegt

      5 maart 2013 om 16:25

      @woot: Heb trouwens dezelfde autoradio in m’n auto zitten! Is een Parrot Asteroid!

      Login om te reageren
  2. lambo4all zegt

    5 maart 2013 om 15:52

    heel heel mooi, en met die korte wielbasis en grote breedte zal die zeker goed de hoek om gaan! a la lancia stratos.

    Login om te reageren
  3. tborre zegt

    5 maart 2013 om 15:55

    iemand die weet wat ie in belgie kost? over enkele maanden gaat de tts eruit en dit lijkt me mss wel wat…

    Login om te reageren
    • thomcarspotter zegt

      5 maart 2013 om 15:57

      @tborre: +- €45.000 gokken ze bij Alfa

      Login om te reageren
      • nickds zegt

        5 maart 2013 om 15:58

        @thomcarspotter: Oh ik dacht rond de €50k in België maar dan kan ik het mis hebben.

        Login om te reageren
        • tborre zegt

          5 maart 2013 om 16:00

          @nickds: even ontgoochelen.. 68.000 euro ex btw….

          Login om te reageren
          • motoragent zegt

            5 maart 2013 om 16:30

            @tborre: Dat was de Nederlandse prijsverwachting ;)

            Login om te reageren
            • heidekonijn zegt

              5 maart 2013 om 17:32

              @motoragent: 60k+ in la Belgique

              Login om te reageren
          • 4991 zegt

            5 maart 2013 om 18:52

            @tborre: ik gok rond de €55.000 hier bij ons. als die mens in zijn rode strikske geen nieuwe belasting uit zijn duim zuigt.

            Login om te reageren
            • tborre zegt

              6 maart 2013 om 16:41

              @4991: net terug van de verdeler…
              60.000 k voor de launch edition incl btw.
              Voor de gewone versie zal de prijs idd starten vanaf 50k, maar die kun je pas in het najaar beginnen bestellen en levering daarvan is pas voor volgend jaar.. jaarproducie voorzien van 1200 per jaar.

              ben benieuwd.. toch al een documentje interesse te tonen, dit ziet er echt leuk uit… ding is wel erg laag lijkt me, met 1,12 meter ….

              Login om te reageren
              • heidekonijn zegt

                6 maart 2013 om 20:15

                @tborre: Bedankt voor de info. 50k en geen lelijk luchthappertje. Mmh. Mogelijk doen ze tegen het najaar iets aan die koplampen?

            • tborre zegt

              7 maart 2013 om 13:49

              @4991: de voordelen alle aard vallen blijkbaar ook mee, want het beestje zou minder dan 170 gr co2 uitstoten, een resultaat van de automaar en het lagegewicht met in weze een kleine motor….

              Login om te reageren
              • 4991 zegt

                7 maart 2013 om 23:12

                @tborre: iets positief voor de belastingen, bedankt voor de info trouwens.

  4. nickds zegt

    5 maart 2013 om 15:56

    Spyker maakt gewoon gebruik van het platform van de 4c. Qua afmetingen zou het zo kunnen

    Login om te reageren
    • motoragent zegt

      5 maart 2013 om 16:31

      @nickds: Alleen jammer dat die Spyker zowat het dubbele gewicht op de weegschaal brengt, dat ding is idioot zwaar…

      Login om te reageren
  5. thomcarspotter zegt

    5 maart 2013 om 15:58

    Heel erg leuk speelgoed, maar is hij vergelijkbaar met een Subaru BRZ en waarom zou je dan hiervoor gaan als de Subaru bijna 2 keer zo goedkoop is?

    Login om te reageren
    • pjotr zegt

      5 maart 2013 om 15:59

      @thomcarspotter: Heeft die Subaru ook 240pk en weegt hij ook maar 950kg?

      Login om te reageren
      • thomcarspotter zegt

        5 maart 2013 om 16:44

        @pjotr:
        @woot:
        Subaru heeft 200 pk, dus 40pk minder
        Hij weegt 1200 kilootjes, dus nog geen 300 kilo zwaarder.
        Moet hij daarom zoveel goedkoper zijn?

        Login om te reageren
        • motoragent zegt

          5 maart 2013 om 17:04

          @thomcarspotter: Omdat die Toyota in elkaar steekt met plastic, terwijl Alfa dat heeft gedaan met carbon fiber.

          Een auto met carbon-tub chassis voor maar 60.000,- Dat is echt idioot weinig…

          Login om te reageren
          • thomcarspotter zegt

            5 maart 2013 om 17:39

            @motoragent: niks mis met plastic. het werkt en is goedkoper.

            Login om te reageren
        • darkpluisje zegt

          5 maart 2013 om 19:06

          @thomcarspotter: haha jij zegt heel makkelijk “maar 300 kilo”.. de designers bij alfa hebben veel moeten zweten voor zo’n laag gewicht

          Login om te reageren
    • woot zegt

      5 maart 2013 om 16:00

      @thomcarspotter: Ik vind hem niet echt vergelijkbaar. De 4C is krachtiger, lichter, véél sneller en stukken mooier.

      Login om te reageren
      • thomcarspotter zegt

        5 maart 2013 om 17:46

        @woot: BRZ is veel leuker speelgoed, en is goedkoper om te laten maken als je schade rijd.

        Login om te reageren
        • woot zegt

          6 maart 2013 om 09:44

          @thomcarspotter: Waarom is het leuker speelgoed? Een lichtere auto met meer vermogen betekent bij mij meestal ook meer plezier.

          Login om te reageren
          • thomcarspotter zegt

            6 maart 2013 om 13:07

            @woot: als je schade rijd in een auto die lichter en meer vermogen heeft betekent dat die waarschijnlijk ook duurder is, en de reserve onderdelen zullen dan ook wel prijzig zijn.
            Met die BRZ kan je genoeg lol hebben hoor :)

            Login om te reageren
        • woot zegt

          6 maart 2013 om 09:45

          @thomcarspotter: niet dat de BRZ niet leuk genoeg is :p zou hem graag willen hebben!

          Login om te reageren
    • jrk68 zegt

      5 maart 2013 om 21:57

      @thomcarspotter:
      Vergelijkbaar met een BRZ? Keep dreaming baby, 0/100 in 4.5sec top boven de 250.
      Dat zijn cijfers die de BRZ niet haalt.
      Begrijp me niet verkeert, ik vind die ToyoBaru een heel begeerlijk ding maar dit is wel van een ander kaliber. Vergelijk het maar met een Exige.

      Login om te reageren
      • thomcarspotter zegt

        5 maart 2013 om 22:17

        @jrk68: dat klopt wel ja.

        Login om te reageren
  6. AudiQuatro zegt

    5 maart 2013 om 16:03

    ik vind de auto leuk, maar de dame veel leuker!

    Login om te reageren
    • jerone zegt

      5 maart 2013 om 16:32

      @AudiQuatro: Aan het eind van de fotoslides ondergaat ze wel een dramatische transformatie..

      Login om te reageren
  7. midasracer zegt

    5 maart 2013 om 16:17

    Wat zit de deurspiegel achterlijk laag. Ik dacht dat ze die op de produktieversie hoger zouden zetten.

    Login om te reageren
  8. karaya zegt

    5 maart 2013 om 16:21

    autoblog: Hiermee zou het totaalgewicht (hoogstwaarschijnlijk droog) op max. 1.080 kg uitkomen. Dat klinkt ons wat realistischer in de oren dan de eerdergenoemde 850 kg.

    het is dus 895 kg droog geworden..
    dat wordt nog wat aangezien er voor dit jaar een nieuwe 1800 turbo op stapel staat met 300pk.

    Login om te reageren
    • smokin zegt

      5 maart 2013 om 17:45

      @karaya: Daar zat ik inderdaad ook aan te denken. Destijds werd het door autoblog meteen weer afgezeken als onmogelijk en werd het hele concept de grond in gestampt. Maar nu staat er toch echt een mooie RWD Alfa met 4pk/kg. (en een 3pk/pg in het verschiet).

      We wachten op de rectificatie…

      Login om te reageren
      • heidekonijn zegt

        5 maart 2013 om 18:28

        @smokin: Moet gezegd dat het voor 1 keer ook eens uit is gekomen. Zelfs met die ‘zware’ versnellingsbak.

        Login om te reageren
  9. Simpson zegt

    5 maart 2013 om 16:44

    mooie wagen. voor de verandering eens jammer dat er een mooie vrouw voor staat.

    Login om te reageren
  10. norge zegt

    5 maart 2013 om 17:48

    Met dat gewicht verwacht ik dat er veel om boompjes heen gevouwen gaan worden.

    Login om te reageren
    • tweetyv6 zegt

      5 maart 2013 om 18:04

      @norge: Want ? Laag gewicht = boomklever? (Althans, dat is het causaal verband dat je suggereert)

      Login om te reageren
      • norge zegt

        5 maart 2013 om 18:20

        @tweetyv6: In combinatie met de automobilist die de laatste twintig jaar alleen met vermomde oliefanten gereden heeft wel ja.

        Login om te reageren
  11. Michiel_vd_Brink zegt

    5 maart 2013 om 18:02

    Ben ik de enige die hem lomp, plomp, niet in balans, rommelig, niet stoer, maar ook niet sierlijk vind?

    Login om te reageren
    • tweetyv6 zegt

      5 maart 2013 om 18:05

      @Michiel_vd_Brink: Blijkbaar.

      Login om te reageren
      • Michiel_vd_Brink zegt

        5 maart 2013 om 18:09

        @tweetyv6: Vreemd… Ik zie er toch echt een witte kikker met botox en een dikke laag witte foundation in…

        Login om te reageren
        • tweetyv6 zegt

          5 maart 2013 om 20:03

          @Michiel_vd_Brink: Als jij zo’n kikkers in je tuin hebt, dan wil ik best ff langs komen om je ervan te verlossen ;-)
          Spass bei Seite; ieder z’n eigen smaak, toch ? Hoewel ik vrijwel al jouw creaties weet te waarderen, kan ik me goed voorstellen dat niet iedereen er evenveel van gecharmeerd is. Gelukkig ook maar, denk ik, anders werd het allemaal wel een grote eenheidsworst.

          Login om te reageren
    • heidekonijn zegt

      5 maart 2013 om 18:26

      @Michiel_vd_Brink: Heb je het over de 4c of de ES30? :-)

      Login om te reageren
      • Michiel_vd_Brink zegt

        5 maart 2013 om 18:41

        @heidekonijn: De ES30 was plomp, bruut en wel stoer! En ook nog in balans! Je moet ervan houden, maar er stond wel iets!

        De 4C is van alles net niets. In mijn ogen absoluut een zware teleurstelling. Check dat opgeplakte luchtinlaatje voor het voorwiel dan! De 4C is een kikker die je zoveel kan kussen als je wil… En dan komt er straks een tuner die er een wrattige pad van maakt!

        Login om te reageren
        • heidekonijn zegt

          5 maart 2013 om 19:20

          @Michiel_vd_Brink: Zelf vind ik het nog te vroeg om over het uiterlijk te oordelen, eerst eens zien hoe dat er op de weg uitziet. Al lijkt me sterk dat ik die koplampen ooit mooi ga vinden.

          Login om te reageren
        • jrk68 zegt

          5 maart 2013 om 19:28

          @Michiel_vd_Brink:
          Sorry, maar ik ben dol op kikkers, de Frogeye, mark1 Elise, Smart Roadster..etc
          Gelukkig is smaak iets persoonlijks en daar is niks mis mee.

          Login om te reageren
        • heidekonijn zegt

          5 maart 2013 om 19:46

          @Michiel_vd_Brink: Dat luchtinlaatje is idd er wel over.

          Login om te reageren
        • hans75 zegt

          5 maart 2013 om 19:49

          @Michiel_vd_Brink:
          ik vind het een enorm mooi ding.. maar dat luchthappertje hadden ze wel weg mogen laten… dat zou ik meteen dicht laten maken..

          Login om te reageren
    • lincoln zegt

      5 maart 2013 om 18:49

      @Michiel_vd_Brink:

      indeed .. verfrommelde papiertje zien er nog chiquer uit ..

      Login om te reageren
      • norge zegt

        5 maart 2013 om 18:52

        @lincoln: A3 of A4 verfrommeld?

        Login om te reageren
    • Rick-dos zegt

      5 maart 2013 om 20:22

      @Michiel_vd_Brink: Je bent niet de enige. Het vervelende is dat je hier Alfisti hebt (en die zijn niet anders (en misschien wel erger) dan andere fanboys), sommige die het écht mooi vinden en een groot gedeelte die teveel TG hebben gekeken en echt denken dat je een Alfa mooi MOET vinden anders ben je geen “petrolhead”. Hierdoor vertroebelt het allemaal een beetje…

      Het is ook nog maar afwachten of dit überhaupt lekker rijdt. Men ging er ook vanuit dat de 8c zo’n fantastische auto was om te rijden. Achteraf is gebleken dat dat vies tegenvalt.

      Maar we zullen zien…

      Login om te reageren
  12. meneersander zegt

    5 maart 2013 om 18:15

    Wat een schoonheid is het zeg!

    Login om te reageren
  13. camber24 zegt

    5 maart 2013 om 19:33

    Link is dood. Fixen aub. Dank.

    Login om te reageren
  14. driftkicker zegt

    5 maart 2013 om 20:06

    Ik heb mezelf altijd een Alfist gevonden. Thans rijd ik Volvo omdat Alfa me niets te bieden heeft. Ook dit ontwerp vind ik niet zo bijzonder. De 8C vind ik de mooiste auto ter wereld. Voor die prijs wordt dit geen verkoop topper. Ze moeten dringend werk maken van de opvolger van de 159 en 166. Iets dat de concurentie aankan met een 3-serie, A4 of V60.

    Login om te reageren
    • heidekonijn zegt

      5 maart 2013 om 21:46

      @driftkicker: Dat begrijpt iedereen. Behalve de gast die al sinds 2004 de baas speelt over de toko. Met een investeringsstop zal er alleszins niet veel uitgebracht worden.

      Login om te reageren
  15. ronin1130 zegt

    5 maart 2013 om 20:50

    Gaan ze dit nu blijven uitmelken bij Alfa?

    Login om te reageren
    • heidekonijn zegt

      5 maart 2013 om 21:44

      @ronin1130: Afgaande op hoeveel auto’s Marchionne op de markt brengt met hetzelfde Chrysler chassis en hoeveel versies er zijn van de Lotus Elise zou dit wel eens een record kunnen worden.

      Login om te reageren
  16. granturissimo zegt

    5 maart 2013 om 20:52

    Vind eigenlijk dat je hierin nogal voor lul rijdt…soort van kindersportauto…ziet er niet serieus uit…maak dan een 2uettottanta met een dak!

    Login om te reageren

Geef een reactie Reactie annuleren

Je moet ingelogd zijn op om een reactie te plaatsen.

Autoblog

  • Home
  • Lease
  • Rijtesten
  • Adverteren
  • Nieuwsbrief
  • Privacy
  • Huisregels
  • Over ons
  • Disclaimer
  • Algemene voorwaarden
  • Consent

Merken

  • Alfa Romeo
  • Aston Martin
  • Audi
  • Bentley
  • BMW
  • Bugatti
  • Chevrolet
  • Citroën
  • Cupra
  • Dacia
  • Donkervoort
  • Ferrari
  • Fiat
  • Ford
  • Honda
  • Hyundai
  • Infiniti
  • Jaguar
  • Jeep
  • Kia
  • Lada
  • Lamborghini
  • Lancia
  • Land Rover
  • Lexus
  • Lotus
  • Lynk & Co
  • Maserati
  • Mazda
  • Mercedes-Benz
  • MINI
  • Mitsubishi
  • Morgan
  • Nissan
  • Opel
  • Peugeot
  • Polestar
  • Porsche
  • Renault
  • Rolls-Royce
  • Saab
  • Seat
  • Skoda
  • Smart
  • SsangYong
  • Subaru
  • Suzuki
  • Tesla
  • Toyota
  • Volkswagen
  • Volvo

Social

Download onze apps

Download de iPhone app Download de Android app

Autoblog.nl

© 2004 – 2025 Autoblog · Powered by Truer than North