• Spring naar de hoofdnavigatie
  • Door naar de hoofd inhoud
Autoblog.nl

Autoblog.nl

  • Home
  • Formule 1 »
    • Max Verstappen
  • Automerken
  • Occasions
  • Podcasts
  • Rijtesten
  • Video’s »
    • Alles
    • Autoshows
    • Aankoopadvies
    • Mijn auto
    • Rijtesten
  • EV’s
  • Spots »
    • Upload
  • Login

Aston Martin DBS update

Auteur: autoblogger, gepost 3 september 2006 om 00:34 – 54 Reacties

Aston Martin DBS


Vanaf begin dit jaar hebben we diverse berichten gepost over de komende Aston Martin DBS. Inmiddels zijn we een paar maanden verder en is het tijd voor een update. De DBS zal gemaakt worden op basis van de DB9, hij krijgt echter wat extra peekaas (500?) en is hij qua gewicht een stukje lichter. Denk daarbij aan een sportwagen tussen de gewone DB9 en de DBR9. Maar de DBS zal niet de Vanquish gaan vervangen!

De V12 DBS zal te bewonderen zijn in de nieuwe Bond-film: Casino Royale. Halverwege 2007 zal de Aston Martin DBS leverbaar worden voor het ‘gewone’ volk, maar zorg dat je er snel bij bent. Er schijnen namelijk max 300 exemplaren te worden uitgebracht!

De onthulling van de DBS is rond 22 november te verwachten, dat is de premieredatum van de nieuwe Bond-film (check trailer).

Ook interessant!

  • Aston Martin schrapt Superleggera
  • Video: Aston Martin Bulldog op openbare weg gespot
    Video: Aston Martin Bulldog op openbare weg gespot
  • Video: Aston Martin DBX met Mercedes zescilinder
    Video: Aston Martin DBX met Mercedes zescilinder
  • Aston Martin Valkyrie is ein-de-lijk af

Nieuwste artikelen

  • Gespot – Heerlijke Lancia Delta restomod in goed gezelschap
  • Waarom Lando Norris geen straf kreeg bij het inhalen van Tsunoda
  • LANDO NORRIS IS DE F1 WERELDKAMPIOEN VAN 2025
  • De enige Bugatti EB110 op Nederlands kenteken is gespot!
FacebookTweetPinLinkedIn

Aston Martin, db9, dbs, Supercars

Vorig bericht: « BMW Z4M Carbon Coupe
Volgend bericht: More Fabulous Spots From London »

Lees Interacties

Reacties

  1. CSL zegt

    3 september 2006 om 00:52

    Supper mooie en strakke Auto. En de britten zullen er gek op zijn, maar technisch lopen ze toch achter en denk niet dat ‘ie tege de BMW M6 op kan.

    Login om te reageren
  2. CSL zegt

    3 september 2006 om 00:59

    Nice: http://www.supercars.net/PicFetch?pic=3477-3.jpg

    Login om te reageren
  3. V-power zegt

    3 september 2006 om 01:04

    Blijft een mooie auto!

    @autoblogger: aan het overwerken?

    Login om te reageren
  4. autoblogger zegt

    3 september 2006 om 01:05

    Altijd toch ;)

    Login om te reageren
  5. Nee! Die andere Rick zegt

    3 september 2006 om 01:27

    Pracht van een auto! Alleen……die voorspoiler……..ben er niet kapot van. De DB9 is gewoon sex on wheels daar is nou helemaal niks verkeerds aan.
    Trouwens ik reed ongeveer 3 weken geleden in Belgie naar Luxemburg en er kwam, naar mijn mening, een DB9 aanzetten met lux kenteken. Echter toen hij voorbij was zag ik achterop DBS staan. Is er misschien al een persintroductie geweest ofzo?

    Login om te reageren
  6. Type-R zegt

    3 september 2006 om 01:27

    Snap niet dat ze dit niet gewoon de Vanquish van maken.
    Dit model is gewild (lijkt me zo), up to date (kunnen we niet meer van de vanquish zeggen).

    Login om te reageren
  7. ashton zegt

    3 september 2006 om 02:06

    wat een prachtding, als geld geen rol speelde …

    Login om te reageren
  8. christoff zegt

    3 september 2006 om 02:30

    idd hele mooie wagen. wat zou de prijs zijn van deze schoonheid?

    Login om te reageren
  9. Beire zegt

    3 september 2006 om 09:14

    @csl

    Wat zeg jij nu, niet opkunnen tegen een bmw M6, de aston is daar totaal niet mee te vergelijken he, das een auto uit een hogere klasse.

    Die wagen is gewoon af!

    Login om te reageren
  10. BMW 323Ci zegt

    3 september 2006 om 09:30

    Ligt het aan mij of maakt Aston Martin al meer dan 5 jaar dezelfde auto met wat lichte carosserie aanpassingen?
    Begrijp me niet verkeerd, vindt het een pracht van een auto, maar het wordt toch eens hoog tijd dat ze eens wat anders maken.

    Login om te reageren
  11. Rolo zegt

    3 september 2006 om 09:49

    Hoezo ze hebben in hun hele bestaan nog nooit zo goed verkocht dat ga je toch niet veranderen.
    Zo te zien hebben mensen er nog geen genoeg van.

    Login om te reageren
  12. Remco zegt

    3 september 2006 om 10:13

    @BMW 323Ci

    Sinds de komst van DB9 hebben alle wagens inderdaad hetzelfde H-V platform. Bij V8 Vantage is die ingekort en bij de nieuwe Rapide (2007/2008) wordt deze verlengd. Het is een zeer slimme kostenbesparende oplossing!

    @Type-R

    Je ziet toch dat het op DB9 gebasseerd is. Zie het maar als een upgrade. Dat hadden ze ook gedaan met DB7, die werd toen DB7 GT. Gewoon extra peekaa’s en een agressiever uiterlijk. De Vanquish is een totaal ander ontwerp en die kan heus wel nog een paar jaren mee.

    Login om te reageren
  13. henk zegt

    3 september 2006 om 10:56

    erg strakke kleur op zo’n AM en ook erg vette velgen

    Login om te reageren
  14. Karaya zegt

    3 september 2006 om 11:07

    @CSL

    Niemand kan toch tegen de M6 op, is de allerbeste auto aller tijden.

    Zelfs God schijnt er één te rijden!

    -edit: Loze reactie-

    Login om te reageren
  15. Danger zegt

    3 september 2006 om 11:19

    Hopelijk blijft Aston van die vette bakken maken ook nadat Ford het merk heeft verkocht

    Login om te reageren
  16. matt zegt

    3 september 2006 om 11:20

    Dit stukje gaat over een Aston Martin. Waarom lopen diverse mensen nou weer over die BMW M6 te zeuren? Mooie wagen hoor, die Beier, maar waarom moet dat bij stukjes over andere prachtmerken steeds maar weer worden onderstreept? Komt zo onzeker over.

    Login om te reageren
  17. sacha zegt

    3 september 2006 om 11:24

    @matt: Op zich is het vergelijken (op gelijkwaardige basis) geen gek idee. De M6 zit kwa maatje voor mijn gevoel tussen de huidige Vantage en DB9 in (kwa omvang) en het is ook een sport-coupé. En BMW’s zijn technisch (over het algemeen) goed tot beter dan Fords. Echter de reactie “M6 the best” gaat weer te ver en wordt even gecorrigeerd.

    Login om te reageren
  18. Nee! Die andere Rick zegt

    3 september 2006 om 11:26

    Als ik deze auto zie vraag ik me altijd af hoe de volgende generatie eruit gaat zien…..ik bedoel hoe verbeter je perfectie?

    Login om te reageren
  19. Tombnolz zegt

    3 september 2006 om 11:29

    Alwéér een prachtige sportauto. Ik ben echt blij dat er nog een merk bestaat dat alles in het werk stelt om een MOOIE sportauto te maken. Ferrari’s en Lamborghini’s zijn natuurlijk ook mooi, maar toch op een andere manier. Ik hoop dat jullie begrijpen wat ik wil zeggen.

    Toch merk ik, net als BMW 323 Ci op dat sinds de DB7 alle nieuwe Astons qua uiterlijk erg op mekaar lijken. Vergelijk maar eens de DB7, de DB9, de Vanquish en de V8. Aston moet maar eens gaan oppassen dat ze zichzelf niet blijven klonen. Ik denk dat alleen Porsche zich dat kan permitteren met z’n 911.

    Login om te reageren
  20. sacha zegt

    3 september 2006 om 11:30

    @andere Rick: Dat gevoel heb ik ook een beetje. Aan het rijden zelf is nog wel wat te verbeteren (van de ‘gewone’ DB9 iig). Maar ze zien er zo mooi uit. De DB9 vind ik ook de mooiste auto van het moment (ooit?) en de Vantage al helemaal.

    Login om te reageren
  21. Karaya zegt

    3 september 2006 om 11:34

    @sascha

    Een M6 zit in een hele andere klasse, dat is een coupé van een volumemerk. Die ga je niet vergelijken met een nichemerk als Aston Martin die liefhebbersauto’s in klien oplage bouwt.

    En al stoppen ze er een V24 in die M6 en gaat ie drie keer zo hard als een Aston dan is het nog geen vergelijking. Het blijft een tweedeurs zeven-serie die je op elke straathoek tegenkomt.

    Login om te reageren
  22. sacha zegt

    3 september 2006 om 11:38

    @Karaya: Nou, ik vond de vergelijking van de Vantage, 997 en M6 van topgear wel relevant. De Aston is idd veel exclusiever (en duurder), dat staat als een paal boven water, maar als je een goede sportcoupé wilt (en je budget is ruim) dan zijn die drie wel aan elkaar gewaagd denk ik. En ik vind de M6 zeker geen 7-serie met 2 deuren.

    Ik moet heel eerlijk zeggen dat als ik zou moeten kiezen dat ik het ook niet makkelijk zou vinden.

    Maar die DBS is natuurlijk echt een klasse apart. Dat interieur ook (linkje van CSL)…

    Login om te reageren
  23. Karaya zegt

    3 september 2006 om 11:43

    @Sascha

    De 6-serie blijft een massaproduct en ik kan me niet voorstellen dat als je in de markt bent voor een Aston een BMW M6 een alternatief zou kunnen zijn.

    Natuurlijk zullen die mensen bestaan, maar zal ik daar maar m’n mond over houden anders krijg ik de moderatie weer om m’n oren. :wink:

    Login om te reageren
  24. Nee! Die andere Rick zegt

    3 september 2006 om 11:53

    @sacha
    Ik heb jammer genoeg nog nooit in de DB9 mogen rijden. Ik heb wel een keer plaats mogen nemen achter het stuur.
    Ik let nogal op details en probeerde iets negatiefs te vinden aan deze auto. Helaas! De exterieur is prachtig en het interieur is prachtig. Ik ben ook blij dat Ford geen goedkope knopjes of iets dergelijks erin heeft verwerkt zoals ze dit wel bij Jaguar doen en Audi bij Lamborghini. Het enige wat misschien wel van Ford komt zijn de deursloten…maar dat weet ik niet zeker. Hmmm misschien toch een minpuntje……maar dit is inderdaad de mooiste auto van het moment. Tijd zal het leren of het ooit wordt.

    Login om te reageren
  25. sacha zegt

    3 september 2006 om 11:53

    @Karaya: Misschien heb je gelijk… Gelukkig hoef ik de keuze niet te maken, dat maakt het leven er weer een stuk makkelijker op :P

    Login om te reageren
  26. dekster zegt

    3 september 2006 om 11:56

    brengt de naam aston beetje ten schande, maar dat ben ik die weer aan het klagen is zeker :-D

    Login om te reageren
  27. Remco zegt

    3 september 2006 om 12:34

    @ Sacha
    @ Karaya

    In top gear kon de V8 Vantage de M6 goed bijbenen op het natte circuit (of beter gezegd, natte landweg). Dat is toch op zich al een prestatie. AM is van nature een luxe britse Gran Turismo en geen hardcore Gran Turismo zoals Porsche of M6. Toch?

    Maar waar het hier om draait is DB9. Met de komst van DBS hebben we dus te maken met een snellere versie. Het is een oogverblindende schoonheid. En net als jullie denk ik ook weleens hoe de volgende Astons eruit gaan zien. Het is zeker erg moeilijk om de perfectie te overtreffen, maar het kan. Maar met de huidige wagens kunnen ze er wel zeker lang mee, een stuk of 5 a 10 jaar? Hun vormgeving is gewoon erg tijdloos. Iedereen staan ervan te kwijlen als er eentje je nadert of voorbij rijdt.

    @Nee! Die andere Rick schrijft

    Interieur van de nieuwe Astons vind ik momenteel zeker de mooiste die ik ooit gezien heb. Met van zulke duikershorloges en prachtige stijl waan je je echt in een luxe woonruimte.

    Login om te reageren
  28. Karaya zegt

    3 september 2006 om 12:37

    Overigens ben ik niet zo gecharmeerd van die Astons van tegenwoordig, iedereen schijnt ze mooit te vinden. Dat vind ik geen pluspunt.

    Dit waren pas tijden:

    Login om te reageren
  29. dekster zegt

    3 september 2006 om 13:24

    ik was gisteren in oostende met m’n vriendin (shoppen etc.) en het leek wel aston martin dag, ik heb die dag elk model van een DB5 tot een AMV8 gezien (heb wat foto’s met m’n mobieltje getrokken)

    Login om te reageren
  30. JeffreyG zegt

    3 september 2006 om 13:36

    300 exemplaren is niet echt veel… zal wel zo uitverkocht zijn
    helaas… maar dat maakt hem er niet minder op :D
    ik wacht met smart op de specs van deze DBS ;)

    Login om te reageren
  31. 911 zegt

    3 september 2006 om 14:20

    JA k ben ook super nieuws gierig naar die specs.
    Maar het uiterlijk vind ik in iedergeval helemaal top

    maken!!

    Login om te reageren
  32. 911 zegt

    3 september 2006 om 14:35

    een opgevoerde 612 zou een concurent kunnen zijn voor de mensen die daar nog naar op zoek zijn.
    Maar vele vinden die auto veel minder mooi toch??

    Login om te reageren
  33. Sjonnie zegt

    3 september 2006 om 16:40

    Eén vd weinige hedendaagse auto’s met een tijdloze lijn. Fantastisch gewoon, over 20 jaar is zoiets nog even mooi. Klassiekerstatus verzekerd !
    Ik begrijp niet wat karaya bedoelt. Misschien dat Aston Martin niet meer exclusief is misschien ? Nogthans wel exclusiever dan een Porsche 911, Ferrari,… Ik zou ze wel eens meer willen zien eigenlijk ! ( op m’n oprit bijvoorbeeld) ;)

    Login om te reageren
  34. TheAnswer zegt

    3 september 2006 om 16:58

    Dit is ongetwijfeld een hele mooie auto, maar ja, wat verwacht je anders van een auto met zo’n prijskaartje. Het is gewoon mooi, maar mensen moeten niet overdrijven, want tis absoluut geen perfectie (wat veel mensen hier beweren). Daar is de auto nog niet goed genoeg voor, qua prestaties. Deze auto is gebaseerd op de DB9 en dat is absoluut geen snelle wagen als je kijkt naar de motorinhoud en het vermogen.

    Maar ja, veel mensen zijn zo oppervlakkig en kijken alleen maar naar uiterlijk…

    Login om te reageren
  35. Remco zegt

    3 september 2006 om 17:13

    @ TheAnswer

    We bedoelden met perfectie, de uiterlijk. Stel je voor dat je een ontwerper bent, beeld je even in hoe moeilijk het zal zijn om de vormgeving van hedendaagste Astons te overtreffen.

    Met de prestaties zit het wel goed, je denkt zeker dat het de bedoeling is om te concurreren met bijvoorbeeld rasechte sportwagens zoals Porsche en Ferrari? Dat is niet de stijl van Aston, ze willen een normale gran turismo bouwen waarin de prestaties niet al te hoog hoeft te zijn. De nadruk ligt namelijk op design en exclusiviteit in combinatie met Gran Turismo weggedrag. Maar goed, Top gear was erg lovend over DB9.

    Login om te reageren
  36. Sjonnie zegt

    3 september 2006 om 17:23

    Een Aston Martin koop je nu eenmaal niet enkel om de prestaties op het circuit, koop dan een Lotus 240 R ofzo…
    Deze auto moet het hebben van zijn charisma, en dan bedoel ik NIET alleen zijn looks, maar ook zijn prachtige motor ( wat doet het specifiek vermogen er nu toe, hij klinkt fantastisch en je komt er toch wel lekker mee van je plaats denk ik) Wat maakt het uit of hij zijn 450 pk nu haalt uit een 6- of een 4-liter ?
    Een porsche 911 turbo is beter op het circuit, een Aston is comfortabeler, wie is dan oppervlakkig ? Degene die zich blindkijkt op cijfertjes of die andere beseft dat je met een top van 320 km/u toch niets begint in het land der flitspalen en dus iets inboet aan prestaties ( toch nog een top v 300 km/u) en wint aan comfort. En de gelukkige die één van deze auto’s koopt heeft toch altijd nog ergens wat geld over voor een elise, dan kan hij in het weekend nog wat stoeien ook.

    Login om te reageren
  37. Nee! Die andere Rick zegt

    3 september 2006 om 17:29

    @TheAnswer
    hmm aangezien er nu huisregels zijn zal ik maar niet op je laatste zin reageren. Anders wordt het weer te persoonlijk.

    maar je geeft aan dat je niet anders verwacht van een auto met zo´n prijskaartje. Daar ben ik het niet mee eens. Als ik sommige auto´s zie (denk aan de 612, 599 of Enzo) die nog duurder zijn dan deze auto maar die in mijn optiek gewoon manco´s hebben in hun design dan vind ik jouw stelling niet een gegeven.
    Ik heb deze auto echt van alle kanten bekeken en er is geen lijn of verhouding verkeerd aan deze auto….en als iets (weliswaar in mijn ogen) foutloos is dan staat dat toch gelijk aan perfectie?

    in mijn opmerkingen heb ik het ook niet gehad over de motor. Ik vind de prestaties echter geen kattepis 300km/h is niet niks natuurlijk. oke het wordt wel uit een 6 liter V12 geperst en dan mag je meer verwachten maar toch……

    Login om te reageren
  38. Remco zegt

    3 september 2006 om 17:33

    Dat bedoel ik ja….ik sluit me aan bij Sjonnie en Nee! Die andere Rick.

    Login om te reageren
  39. TheAnswer zegt

    3 september 2006 om 17:38

    @Remco:
    Over uiterlijk kunnen we niet twisten, dat verschilt per persoon. Ik persoonlijk vind dat een “gewoon” mooie auto, maar daar blijft het ook bij.

    Maar over prestaties gesproken moet je toch toegeven dat het een matige auto is. Je zegt zelf Gran Turismo, daarin draait het om niets anders dan snelheid. En Aston Martin wint zelden een race.

    En wat Top Gear betreft: Jeremy Clarkson is (zoals iedereen weet) zo’n patriotistische Brit. Natuurlijk is die lovend over de DB9. In een aflevering gingen ze de DB9 vergelijken met de 575. De Ferrari was duidelijk op alle fronten de betere auto, maar toch gaan ze voor de Aston op het eind. Dus…

    Login om te reageren
  40. Nee! Die andere Rick zegt

    3 september 2006 om 17:40

    @Remco
    Oke dan sluit ik me bij jou aan! ;)

    Login om te reageren
  41. Nee! Die andere Rick zegt

    3 september 2006 om 17:44

    @TheAnswer
    Dat was geen DB9 maar een Vanquish…..en dat stukje was natuurlijk een voorbeeld van chauvinisme!
    BTW Vanquish doet me dan weer helemaal niks……

    Login om te reageren
  42. Remco zegt

    3 september 2006 om 17:53

    @ TheAnswer

    Dat was de Vanquish, geen DB9, dat opnam tegen 575.
    En inderdaad, dat Jeremy positief was over DB9 is natuurlijk subjectief. Maar goed, in autobladen of wat dan ook waren ze er ook positief over.

    En wat de race betreft, daarin heb je je wel vergist. Aston martin mag dan de Le Mans nog niet gewonnen hebben met hun DBR9, maar dat ze 2e of 3e zijn geworden is toch ook knap! Verder hebben ze ook verschillende endurance races gewonnen o.a. silverstone. En als je het hebt over normale versies van Astons, dan moet je weten dat het geen wagens zijn om mee te racen.

    En oh ja….de definitie Gran Turismo gaat helemaal niet puur om snelheid:
    Gran Turismo, meestal afgekort als GT is een type auto. Voorheen was een GT is een wagen die gemaakt is om grote afstanden op hoge snelheid af te kunnen leggen. Het is een sportieve wagen, maar die in tegenstelling tot een echte sportwagen niet volledig gericht is op prestaties ten nadele van comfort.

    Login om te reageren
  43. Sjonnie zegt

    3 september 2006 om 18:01

    @ TheAnswer : trouwens, al dat artikel over die brandende ferrari’s gelezen deze week. Dat is wat er gebeurd als je te veel pk uit een te “klein” atmosferisch blok wil persen…

    Login om te reageren
  44. TheAnswer zegt

    3 september 2006 om 18:13

    @Remco, Sjonnie en Die andere Rick:

    Wat heb je nou aan al die charisma, comfort of design als je op de weg ingehaald wordt door een 911 Turbo of een F430. Laat staan dat die auto’s nog een kleinere motor hebben.

    En Sjonnie: noem je dat een goede motor, 6 liter V12 met maar 450 pk. Ferrari en Porsche doen dat al met een bijna 2 keer zo kleine motor.

    En Remco: Wat is zo knap aan 2e of 3e plek? Je racet voor de 1e, second place sucks!

    Maar voor de rest ben ik wel met jullie eens, over het ontwerp dan. Het is en zal een mooie auto blijven.

    Login om te reageren
  45. Nee! Die andere Rick zegt

    3 september 2006 om 18:20

    @TheAnswer
    Yes! We´ve got TheAnswer! ;)

    Login om te reageren
  46. TheAnswer zegt

    3 september 2006 om 18:21

    @ Sjonnie:

    Wat er gebeurde met de Ferrari kan bij elk ander dergelijke auto gebeurd zijn. Het had ook aan de bestuurder kunnen liggen.

    Maar je wilt me toch niet vertellen dat de Astons nooit problemen hebben en altijd zo betrouwbaar zijn heh??

    Login om te reageren
  47. Appeltje zegt

    3 september 2006 om 18:25

    Mooie auto, dat zeker, maar ik vind het een beetje vreemd dat er nog iets tussen de DB9 en de Vanq komt, en ik vind het ook wat merkwaardig dat ze er maar 300 van willen maken, waarom dat?

    Login om te reageren
  48. Sjonnie zegt

    3 september 2006 om 18:36

    Met een Aston Martin zijn er ook wel eens problemen, maar heb jij ze ooit spontaan in brand weten vliegen ? Hoge toeren verhogen nu eenmaal de risico’s.
    @ appeltje : om exclusiviteit te garanderen denk ik, dat verhoogd de waarde dus kunnen ze meer voor de auto vragen.

    Login om te reageren
  49. Sjonnie zegt

    3 september 2006 om 21:09

    Niet dat ik denk dat een Aston betrouwbaarder is dan een 911 turbo overigens, maar Ferrari spant toch wel de kroon wat vreemde pannes betreft.

    Login om te reageren
  50. Reiner zegt

    3 september 2006 om 21:34

    De Aston Martins van tegenwoordig kloppen gewoon qua design, de DB 9 (die met klapdak) nog het meest. Mooi zonder aan karakter in te boeten. Alleen wel een beetje jammer dat er nog steeds een oude mannen-imago aan kleeft. Maar zoals zo vaak zal ook hier de tijd alle wonden helen.

    Login om te reageren
  51. autoblogger zegt

    4 september 2006 om 09:24

    Spyshots van de DBS: http://pistonheads.com/astonmartin/default.asp?storyId=14936

    Login om te reageren
  52. lowlow zegt

    6 september 2006 om 21:23

    @the answer
    Deze wagen is gwn een heel andere klasse dan pakweg een opgefokte porsche. Daarenboven een ‘dommerik’ met geld koopt direct een porsche, een slimmerik deze aston als investering, en natuurlijk omdat het een superknappe wagen met hoogstwaarsch een ongelooflijke sound! en schitterend interieur

    Login om te reageren
  53. Miguel zegt

    11 december 2006 om 15:47

    Die gozers hebben pas verstand van auto’s

    Login om te reageren
  54. Johan zegt

    12 januari 2007 om 10:04

    Highres wallpapers:
    http://www.rsportscars.com/eng/cars/astonmartin_dbs.asp

    Login om te reageren

Geef een reactie Reactie annuleren

Je moet ingelogd zijn op om een reactie te plaatsen.

Autoblog

  • Home
  • Lease
  • Rijtesten
  • Adverteren
  • Nieuwsbrief
  • Privacy
  • Huisregels
  • Over ons
  • Disclaimer
  • Algemene voorwaarden
  • Consent

Merken

  • Alfa Romeo
  • Aston Martin
  • Audi
  • Bentley
  • BMW
  • Bugatti
  • Chevrolet
  • Citroën
  • Cupra
  • Dacia
  • Donkervoort
  • Ferrari
  • Fiat
  • Ford
  • Honda
  • Hyundai
  • Infiniti
  • Jaguar
  • Jeep
  • Kia
  • Lada
  • Lamborghini
  • Lancia
  • Land Rover
  • Lexus
  • Lotus
  • Lynk & Co
  • Maserati
  • Mazda
  • Mercedes-Benz
  • MINI
  • Mitsubishi
  • Morgan
  • Nissan
  • Opel
  • Peugeot
  • Polestar
  • Porsche
  • Renault
  • Rolls-Royce
  • Saab
  • Seat
  • Skoda
  • Smart
  • SsangYong
  • Subaru
  • Suzuki
  • Tesla
  • Toyota
  • Volkswagen
  • Volvo

Social

Download onze apps

Download de iPhone app Download de Android app

Autoblog.nl

© 2004 – 2025 Autoblog · Powered by Truer than North