• Spring naar de hoofdnavigatie
  • Door naar de hoofd inhoud
Autoblog.nl

Autoblog.nl

  • Home
  • Formule 1 »
    • Max Verstappen
  • Automerken
  • Occasions
  • Podcasts
  • Rijtesten
  • Video’s »
    • Alles
    • Autoshows
    • Aankoopadvies
    • Mijn auto
    • Rijtesten
  • EV’s
  • Spots »
    • Upload
  • Login

Aston Martin Valkyrie: dit is het productiemodel! [updated]

Auteur: RubenPriest, gepost 14 juni 2017 om 11:00 – 26 Reacties

Aston Martin Valkyrie: dit is het productiemodel!
De hypercar van Red Bull en Aston Martin heeft een zeer dik achterwerk gekregen.

Tijdens de Autosalon van Genève kon pers & publiek eindelijk kennismaken met de Aston Martin Valkyrie. Het ging hier echter om een conceptcar. Het uiteindelijke productiemodel zal er iets anders uit komen te zien. Dankzij Instagrammer Bogdan Capusan hebben we alvast een voorschotje te pakken. De rijkaard deelde enkele pica’s van de aanstaande hypercar, die al getoond wordt aan relaties en/of klanten.

Of ze er bij Aston Martin en Red Bull ook blij mee zijn dat Capusan de foto’s op het web heeft geslingerd betwijfelen we. Er staat immers duidelijke ‘Confidential’ op de uitnodiging. Tijdens het F1-weekend in Monaco werden klanten uitgenodigd om naar de dwergstaat te komen. hier kregen toekomstige eigenaren een exclusieve preview te zien van de productieversie van de Valkyrie.

Eindelijk zien we de vleugeldeuren opengaan en kunnen we wat details zien van het interieur (ieder model heeft andere zitpositie). Ook is de achterkant anders in vergelijking met de concept. Andere achterlichten, een andere bizar brede diffuser en centraal geplaatste uitlaten zijn slechts enkele wijzigen die meteen opvallen. De voorkant heeft meer overeenkomsten met de concept.

Het productiemodel van de Aston Martin Valkyrie zal tijdens de IAA in Frankfurt worden onthuld.

UPDATE: Nu ook met bewegend beeld! Zet je speakers wat zachter en check het filmpje HIER.

Valkyrie

Met dank aan Mitchell voor de tip!

Ook interessant!

  • Aston Martin Valkyrie is ein-de-lijk af
  • Aston Martin ruziet met dealer over Valkyrie-aanbetalingen
  • Aston Martin over weigerende Valkyrie: 'klein probleempje'
    Aston Martin over weigerende Valkyrie: 'klein probleempje'
  • "Aston Martin Valkyrie klaar in midden 2021"

Nieuwste artikelen

  • Autoblog-lezer showt z’n dikke Fiesta
  • Video: BMW X5 koppen voelt zo
  • Deze Bentley is de beste wintersportbeuker, hier is het bewijs
  • Europese specs Tesla Model Y L bekend, dit moet je weten
FacebookTweetPinLinkedIn

Aston Martin, hypercars, iaa-2017, Red Bull Racing, valkyrie

Vorig bericht: « Audi R8 Spyder V10 plus: in 3,3 naar de 100
Volgend bericht: Echt waar: groeiende populariteit campers onder jongeren »

Lees Interacties

Reacties

  1. volvologisch zegt

    14 juni 2017 om 11:07

    Wat een ongelofelijk vette wagen, hopelijk krijgen we iemand in Nederland met voldoende financiële middelen zo ver om een exemplaartje aan te schaffen.

    Login om te reageren
    • volvologisch zegt

      14 juni 2017 om 11:09

      @volvologisch: p.s. Eentje die er dan wel de weg mee op gaat en het niet ziet als een investering. (Ik weet het, veel wensen zo op de bijna woensdag middag)

      Login om te reageren
    • theracetosucces zegt

      14 juni 2017 om 12:11

      @volvologisch: het is al bevestigd dat er een naar Nederland komt!

      Login om te reageren
      • hellocello zegt

        14 juni 2017 om 18:36

        @theracetosucces: en wie is de gelukkige?

        Login om te reageren
  2. viezefreddyw zegt

    14 juni 2017 om 11:10

    Leuke auto voor als je de 1.80 meter niet gehaald hebt en een gewicht hebt van 68 kilo. Voor alles daarboven zal je je moeten dubbelvouwen om in te stappen met een hernia tot gevolg.

    Maar de auto zelf? Wat een ding zeg! Best wel een gaaf apparaat hoor.

    Login om te reageren
  3. sunder94 zegt

    14 juni 2017 om 11:16

    Echt heel gaaf. Ik vind de term “hypercar” een beetje een understatement eigenlijk.

    Login om te reageren
    • Corrado16v zegt

      14 juni 2017 om 11:57

      @sunder94: Ik begreep dat ze bij Koenigsegg de term Megacar gebruiken bij voor de One/One door de 1Megawatt aan vermogen. Hoe noem je zo iets dan? Een Ultra-car? Hyper-plus-car?

      Login om te reageren
      • redneckdarian zegt

        14 juni 2017 om 15:43

        @corrado16v: Op een gegeven moment is er geen overtreffende trap meer. Zo zoals met energielabels. Vroeger was a het beste nu a ofzo…

        Login om te reageren
    • cpp1 zegt

      14 juni 2017 om 17:09

      @sunder94: ultracar

      Login om te reageren
  4. mashell zegt

    14 juni 2017 om 11:20

    Dit is geen dik achterwerk. Dit is helemaal geen achterwerk. Dit is gewoon een “gat”, wat weer een synoniem voor achterwerk is. Maar goed. Mooie achterbumper ervoor en het kan er nog wel mee door.

    Login om te reageren
    • Edge zegt

      14 juni 2017 om 11:47

      @mashell: Doe maar niet, dan verpest je de luchtstroom door de ‘negative space’ en moet je weer allerlei spoilers op de auto gaan plaatsen om het verlies aan downforce te compenseren.

      Login om te reageren
  5. flatsix010 zegt

    14 juni 2017 om 11:27

    Toch vraag ik me af waarom. Het is naar alle waarschijnlijkheid een kriem om mee op de openbare weg te rijden. Je kan voor dat geld beter een échte circuit auto en nog ‘normale’ sportauto kopen.

    Login om te reageren
    • SvenB zegt

      14 juni 2017 om 11:49

      @flatsix010: helemaal mee eens. Maar mensen die dit kopen hebben die auto’s al en kopen dit gewoon omdat het kan.

      Login om te reageren
    • scaglietti612 zegt

      14 juni 2017 om 12:03

      @flatsix010: Grappig dat jij dit zegt, zat net hetzelfde te denken wat je zoal kunt kopen met de verwachte 3,2 miljoen dollar kostende Aston Martin. Ferrari F430 GTC, Tesla Model X P100D full option + gesloten trailer voor de Ferrari te slepen. Verder kun je nog bv. een Lamborghini Aventador Roadster kopen, Ferrari F12, Ferrari Testarossa Monospecchio, Jaguar E-type Series I coupé, Porsche 356 B Cabrio, Aston Martin DB4, Porsche 991 GT3 RS en nog een Riva Tritone uit 1960. Een peperdure high-end SUV, een trailer, een rasechte circuitracer, 3 supercars, 4 hele bijzondere en zeer zeldzame oldtimers en op de koop toe nog eens een echte klassieke Riva boot. Dit allemaal voor de prijs van één wagen. Nu snap ik Max Verstappen wel toen ie zei dat ie liever 10 andere auto’s koopt i.p.v die Valkyrie. Nu hebben kopers van dit soort wagens waarschijnlijk wel al een hele collectie staan.

      Login om te reageren
  6. granlusso zegt

    14 juni 2017 om 11:28

    Ik wil ook zo naast een auto zitten, veel beter dan dat eeuwige duimpje :)

    OT: Gaaf ding en wel hip zo’n wellicht onbedoelde onthulling via Instagram. Ach, vast goed voor de buzz rondom het merk. Voor de toekomstige koper van een AM die nu nog droomt ;)

    Login om te reageren
    • lekkerlinksrijden zegt

      14 juni 2017 om 11:41

      @granlusso: het is ook makkelijker om naast dan in de auto zitten.

      Login om te reageren
  7. berlinetta zegt

    14 juni 2017 om 11:33

    Ik verheug me nu al op de filmpjes van rijke dikkerds die zichzelf in die auto gaan wurmen.

    Login om te reageren
    • lekkerlinksrijden zegt

      14 juni 2017 om 11:42

      @berlinetta: Verschoor moet komen om ze er in te takelen vrees ik

      Login om te reageren
    • granlusso zegt

      14 juni 2017 om 12:19

      @berlinetta: https://youtu.be/GBoJlIYF2Z4

      Doet me hieraan denkenZ

      Login om te reageren
  8. trustmeiamanengineer zegt

    14 juni 2017 om 12:00

    Die midget past er in ieder geval in zo te zien. De gemiddelde wat dikkere en oudere welgestelde koper zal er vast wat meer moeite mee hebben. Verder een gave wagen natuurlijk, maar voor een straatauto allemaal wel erg veel “Racewagen”. McLaren heeft met de F1 laten zien hoe het wél moet.

    Login om te reageren
  9. dennisjuh95 zegt

    14 juni 2017 om 12:10

    Wat een reet.

    Login om te reageren
  10. rob5nismo zegt

    14 juni 2017 om 12:23

    Een rijdende vleugel is het

    Login om te reageren
  11. Kvgorp zegt

    14 juni 2017 om 13:07

    Krap instapje.

    Login om te reageren
  12. pomoek zegt

    14 juni 2017 om 14:22

    Bogdan kan de AM nu dus wel vaarwel kussen? Verder godskolere, wat een voorspoiler!

    https://www.montereybayaquarium.org/-/m/images/animal-guide/fishes/deep-sea-anglerfish.jpg?bc=white&h=697&mh=738&mw=1312&w=1234&usecustomfunctions=1&cropx=0&cropy=76

    Login om te reageren
  13. niekie1999 zegt

    14 juni 2017 om 15:22

    De diffuser is toch wat conservatiever geworden, best wel logisch ook, die van het concept was toch wel wat onrealistisch

    Login om te reageren
  14. MaartenD zegt

    14 juni 2017 om 20:24

    Heeft werkelijk waar helemaal niets met Aston Martin te maken…als je de AM badges eraf zou halen zou het zo ieder andere LMP auto kunnen zijn…maargoed, weer leuk speeltje om mee te pochen bij je andere olievrienden in jurk. 10x liever een DB5 / 6 / 9

    Login om te reageren

Geef een reactie Reactie annuleren

Je moet ingelogd zijn op om een reactie te plaatsen.

Autoblog

  • Home
  • Lease
  • Rijtesten
  • Adverteren
  • Nieuwsbrief
  • Privacy
  • Huisregels
  • Over ons
  • Disclaimer
  • Algemene voorwaarden
  • Consent

Merken

  • Alfa Romeo
  • Aston Martin
  • Audi
  • Bentley
  • BMW
  • Bugatti
  • Chevrolet
  • Citroën
  • Cupra
  • Dacia
  • Donkervoort
  • Ferrari
  • Fiat
  • Ford
  • Honda
  • Hyundai
  • Infiniti
  • Jaguar
  • Jeep
  • Kia
  • Lada
  • Lamborghini
  • Lancia
  • Land Rover
  • Lexus
  • Lotus
  • Lynk & Co
  • Maserati
  • Mazda
  • Mercedes-Benz
  • MINI
  • Mitsubishi
  • Morgan
  • Nissan
  • Opel
  • Peugeot
  • Polestar
  • Porsche
  • Renault
  • Rolls-Royce
  • Saab
  • Seat
  • Skoda
  • Smart
  • SsangYong
  • Subaru
  • Suzuki
  • Tesla
  • Toyota
  • Volkswagen
  • Volvo

Social

Download onze apps

Download de iPhone app Download de Android app

Autoblog.nl

© 2004 – 2025 Autoblog · Powered by Truer than North