• Spring naar de hoofdnavigatie
  • Door naar de hoofd inhoud
Autoblog.nl

Autoblog.nl

  • Home
  • Formule 1 »
    • Max Verstappen
  • Automerken
  • Occasions
  • Podcasts
  • Rijtesten
  • Video’s »
    • Alles
    • Autoshows
    • Aankoopadvies
    • Mijn auto
    • Rijtesten
  • EV’s
  • Spots »
    • Upload
  • Login

Audi A4 prijzen: dit kost de nieuwe leaselieveling

Auteur: sir_smokalot, gepost 6 augustus 2015 om 09:22 – 49 Reacties

Afbeelding Audi A4 prijzen: dit kost de nieuwe leaselievelingAfbeelding Audi A4 prijzen: dit kost de nieuwe leaselievelingAfbeelding Audi A4 prijzen: dit kost de nieuwe leaselievelingAfbeelding Audi A4 prijzen: dit kost de nieuwe leaselievelingAfbeelding Audi A4 prijzen: dit kost de nieuwe leaselievelingAfbeelding Audi A4 prijzen: dit kost de nieuwe leaselievelingAfbeelding Audi A4 prijzen: dit kost de nieuwe leaselievelingAfbeelding Audi A4 prijzen: dit kost de nieuwe leaselieveling

Audi A4 B9
Audi heeft de Audi A4 B9, die vanaf medio november in Nederland leverbaar wordt, een prijs gegeven. Voor € 35.250 rij je dan de allerkaalste A4 sedan de showroom uit.

Voor het bovengenoemde bedrag krijg je een 1.4 TFSI met handbak en 150 pk. Voor de S-Tronic betaal je € 36.680. De 2.0 TFSI ultra S tronic met 190 pk (en 20% bijtelling) mag vanaf € 41.740,- weg.

Dieselen kan vanaf € 42.100,- met de 2.0 TDI ultra (110 kW/150 pk, 20% bijtelling). Een prijs voor de 252 pk sterke 2.0 TFSI is nog niet bekend. Ook de 2.0 TDI met 190 pk en de 3.0 TDI met 200 kW/272 pk bewaart Audi voor later.

Optiepakketten

Wie zijn Audi royaler wil uitrusten gaat voor een aankleedpakket. Dit zijn de meerprijzen:

Pro line € 2.980,-
Pro Line Plus € 5.980,-
Pro Line S € 5.980,-

Audi heeft de grootste bladen overigens al laten testen met de A4, en iedereen en zijn tante is enthousiast over het ding. Verwacht de uitgebreide reviews als alle media – dus ook wij – later dit jaar met de aanstaande zakelijke topper gaan rijden.

Tot slot kan je op autojunk een video bekijken waarin het S-Line pakket wordt getoond.

Ook interessant!

  • Nieuwe Audi A4
    Nieuwe Audi A4 krijgt eindelijk achterwielaandrijving!
  • Video: Audi A4 Cabrio ramt onschuldige automobilisten
    Video: Audi A4 Cabrio ramt onschuldige automobilisten
  • Nieuwe generatie Audi A4
    Nieuwe generatie Audi A4: 'zowel EV als S4 TDI'
  • Video: nieuwe Audi RS3 gespot
    Video: nieuwe Audi RS3 gespot

Nieuwste artikelen

  • Goedkoopste 997 van Marktplaats is ook de opvallendste
  • Autosalon van Brussel 2026: dit zijn de primeurs
  • Kia viert 80-jarig bestaan met dit bijzondere apparaat
  • Scoor deze ‘vergeten’ Saab op Marktplaats
FacebookTweetPinLinkedIn

20%-bijtelling, a4, Audi, B9, ultra

Vorig bericht: « Tesla levert recordaantal auto’s, aandelenkoers stort in
Volgend bericht: Trek je chequeboek, Peugeot prijst de 308 GTI »

Lees Interacties

Reacties

  1. swordfish zegt

    6 augustus 2015 om 09:28

    Audi schmaudi.

    Login om te reageren
  2. granlusso zegt

    6 augustus 2015 om 09:30

    Mwah, dan ga ik toch liever voor een A3 Limousine, en voor wat ruimers een 3-serie Touring.

    Login om te reageren
    • fatihsolak zegt

      6 augustus 2015 om 11:21

      @granlusso: 3 serie touring is echt niet groter qua ruimte dan een a4! Heb ze beide gehad! Kon de volke kofferrruimte overladen van de bimmer naar de audi waarna de audi nog ruimte over had

      Login om te reageren
      • granlusso zegt

        6 augustus 2015 om 12:43

        @fatihsolak: Gaat me ook niet om de grootte, maar meer om wat ik in die prijsklasse zou doen. A4 zal best groter zijn, maar dan zou ik een V70 pakken als ik echt veel liters wil :)

        Login om te reageren
  3. wajodwaas zegt

    6 augustus 2015 om 09:33

    Ik vind de prijzen van nieuwe auto’s de laatste jaren wel de pan uit rijzen. Als particulier is het in ieder geval bijna niet meer te doen dit soort auto’s nieuw te kopen.

    Verder prima auto natuurlijk!

    Login om te reageren
    • clarkson zegt

      6 augustus 2015 om 09:57

      @wajodwaas: De particulier is ook irrelevant voor audi bij de nieuw-verkoop.

      Login om te reageren
      • bmw1m zegt

        6 augustus 2015 om 10:01

        @clarkson: helemaal mee eens. Trouwens ook voor de zakelijke rijders worden deze auto duurder, de bijtelling loopt ook al aardig op zo.

        Login om te reageren
        • clarkson zegt

          6 augustus 2015 om 10:12

          @bmw1m: Je betaald dan ongeveer 350 euro pm valt toch wel mee?

          Login om te reageren
          • marc94 zegt

            6 augustus 2015 om 12:09

            @clarkson: tot je wat opties gaat aanvinken. Wij zijn toevallig zelf in de markt op dit moment voor een auto vd zaak in dit segment. En je valt toch snel terug op bijvoorbeeld mazda. Als je een beetje opties wil zit je al snel met een 1.4tfsi of bij bmw een 1.5 3 cilinder in de 3 serie. Geen optie als je nog nomaal met een sleurhut moet kunnen rijden.

            Login om te reageren
            • clarkson zegt

              6 augustus 2015 om 12:30

              @marc94: Dan reken ik incl. pro line pakket.

              Login om te reageren
      • jrsmoke zegt

        6 augustus 2015 om 12:41

        @clarkson: Merken spelen voor particulieren steeds meer in op Private Lease.

        Overigens, wat jij benoemd speelt vooral in Europa, of eigenlijk Nederland…

        Login om te reageren
        • clarkson zegt

          6 augustus 2015 om 12:51

          @jrsmoke: Het lijkt me logisch dat we europa en bijvoorbeeld azie gescheiden houden. Modellen uitvoeringen etc. is niet te vergelijken.

          Login om te reageren
        • sydney zegt

          6 augustus 2015 om 14:16

          @jrsmoke: Absoluut waar.Private lease is (min of meer noodgedwongen) steeds meer standaard bij particuliere verkoop.Het is jaren achtereen geprobeerd door allerlei partijen(importeurs en daaraan gelieerde banken) maar nooit van de grond gekomen.De klant wil de auto zelf betalen,of in ieder geval bij de dealer de schijn ophouden dat die dat kan.
          Sinds een jaar of 2 is die schroom compleet verdwenen.Niet zo gek;een PL afsluiten voor een auto is sinds 2010 heel lastig.Behalve voor degene die ‘m toch kunnen betalen en terecht die 3 jaar 0% bij de dealer rente pakken.

          Login om te reageren
    • gtwillem zegt

      6 augustus 2015 om 10:01

      @wajodwaas:

      Valt op zich wel mee. Een vlugge blik op Cabase leert dat een A4 op benzine met rond de 150pk altijd al rond de 30-35k kost:

      B5:
      A4 2.6 ’95 – €31.352
      A4 1.8 5v Turbo ’98 – €29.768
      A4 1.8 5v Turbo ’00 – €31.016
      A4 1.8 5v Turbo ’01 – €33.990
      A4 2.0 FSI ’03 – €34.490

      B7:
      A4 2.0 ’07 – €34.225

      B8:
      A4 1.8 TFSI ’11 – €33.230
      A4 1.8 TFSI ’14 – €34.950

      En dan te bedenken dat de A4 completer is dan ooit. Airco, lichtmetalen velgen, radio, airbags overal: zit er standaard allemaal op!

      Login om te reageren
      • 406_v6 zegt

        6 augustus 2015 om 10:32

        @gtwillem: en richtingaanwijzers? Zitten die er nu ook op?? Meeste ouwdie rijders hebben die optie maar zelden aangekruist..?

        Login om te reageren
        • gtwillem zegt

          6 augustus 2015 om 10:49

          @406_v6: klopt. Die zijn optioneel. Net als een schakelaar om het grootlicht uít te zetten ?

          Login om te reageren
          • jrsmoke zegt

            6 augustus 2015 om 15:30

            @gtwillem: Ow, ik dacht juist dat de meeste de optie “automatisch seinen voorganger” hadden aangevinkt.

            Die optie vind ik een echte Voorsprong door techniek.

            Login om te reageren
      • knipperlichtje zegt

        6 augustus 2015 om 11:35

        @gtwillem: sterker nog, als je een inflatiecorrectie toepast zijn ze allemaal fors duurder. Alleen de B8 was een paar honderd euro goedkoper.

        Login om te reageren
        • thoisss zegt

          6 augustus 2015 om 12:12

          @knipperlichtje: Ja maar dat doet inflatie. Als de koopkracht onveranderd is gebleven dan klopt het, maar volgens mij zijn we daar ook nog altijd op vooruit gegaan. Desalniettemin vind ik 45k een behoorlijk bedrag..

          Login om te reageren
    • swordfish zegt

      6 augustus 2015 om 13:29

      @wajodwaas: prive is het inderdaad niet te betalen. Als je al de liquide middelen over hebt om 40k (incl 2 opties) uit te geven, ben je na 4 jr 50% vd nieuwwaarde verloren is ruim 400 netto p/mnd alleen aan afschrijving. Oftewel modaal = geen audi :-) Lekker private leasen, doe ik inmiddels ook, geen gezeik en qua kosten zeker goed te doen.

      Login om te reageren
      • sydney zegt

        6 augustus 2015 om 14:29

        @swordfish: Private lease is de oplossing.De consument moet(s) nog even een mentaliteitsverandering ondergaan.Ik snap je verhaal als geen ander wat betreft afschrijving(ondanks dat je wat belangrijke factoren vergeet)Het is een beetje hetzelfde als een huurhuis.(ietwat kromme vergelijking, i know)
        Aan het einde van de rit is het niet jouw bezit.

        Net als leaserijders (en autoverkopers?)

        Login om te reageren
        • swordfish zegt

          6 augustus 2015 om 17:25

          @sydney: ik laat idd veel weg omdat ik geen proefschrift er van wil maken ? maar onder de streep maak ik liever rendement met m’n liquide middelen ipv zaken kopen die harder in waarde kelderen dan Alberto Tomba. En daarnaast: je koopt een stuk zekerheid mbt kosten. Ook wat waard :)

          Login om te reageren
          • sydney zegt

            6 augustus 2015 om 19:27

            @swordfish: De afdeling proefschriften moeten we inderdaad overlaten aan @desjonnies en @gtwillem

            Login om te reageren
    • fconderkantlat zegt

      6 augustus 2015 om 14:46

      @wajodwaas: het zijn eerder de maandelijkste lasten bij aanschaf van prive waarmee je het haasje bent.

      Login om te reageren
  4. trustmeiamanengineer zegt

    6 augustus 2015 om 10:05

    Huur hem dan ook alsjeblieft in het rood of blauw van de foto!
    Fluert het straatbeeld tenminste nog een héél klein beetje op.

    Login om te reageren
    • trustmeiamanengineer zegt

      6 augustus 2015 om 10:06

      @trustmeiamanengineer: of gelb, nog beter!

      Login om te reageren
    • Jochen zegt

      6 augustus 2015 om 14:36

      @trustmeiamanengineer: mij viel het ook al op dat alle getoonde exemplaren een kekke kleur hebben. Ik zou het fraai vinden als Audi zwart, wit en grijs schrapt uit de keuzelijst in het eerste jaar. Geeft direct zoveel extra kleur.

      Login om te reageren
  5. Dutchdriftking zegt

    6 augustus 2015 om 10:08

    Ik vind de prijs eigenlijk nog wel meevallen. De 3.0 TDI lijkt me echt een hele fijne wagen.

    Login om te reageren
  6. chabar zegt

    6 augustus 2015 om 10:27

    Wat is die midden console achter groot! Blijft nauwelijks plaats over voor een derde persoon op de achterbank

    Login om te reageren
  7. 850t5r zegt

    6 augustus 2015 om 10:59

    Ben blij dar de kofferbak groter is dan bij het vorige model, al die oliekannetjes nemen toch extra ruimte in…

    Login om te reageren
  8. jobberns zegt

    6 augustus 2015 om 11:23

    Tel maar gewoon die €5000 van Pro Line S standaard bij de prijs op, want deze auto heeft toch wel dikke wielen en een mooi voorspoilertje nodig om er echt lekker dik en mooi uit te zien imo… Met die kleine wielen vind ik m gewoon niet zo vet ogen

    Login om te reageren
  9. kimholland zegt

    6 augustus 2015 om 11:45

    Wat een eenheidsworst zeg deze facelift omg! Geef mij maar een echte premium achterwiel aangedreven bak met status

    Login om te reageren
    • 850t5r zegt

      6 augustus 2015 om 12:08

      @kimholland: Zijn er tegenwoordig al dildo’s met ABS/ASR én airco dan?

      Login om te reageren
    • grrrrommmmm zegt

      6 augustus 2015 om 12:29

      @kimholland: jaguar?

      Login om te reageren
    • pjeey zegt

      6 augustus 2015 om 17:18

      @kimholland: een Sybian?

      Login om te reageren
  10. hfdude zegt

    6 augustus 2015 om 11:53

    -edit: dank u, is inmiddels gefixt-

    Login om te reageren
  11. audia zegt

    6 augustus 2015 om 12:05

    Prijzen alle motoren incl. 252 pk.

    A4 Limousine
    1.4 TFSI – 4 cil. 110 kW/150 pk – S tronic 7 – € 36.680
    2.0 TFSI ultra – 4 cil. 140 kW/190 pk S tronic 7 – € 39.440
    2.0 TFSI – 4 cil. 185 kW/252 pk S tronic 7 – € 46.950
    2.0 TFSI Quattro – 4 cil. 185 kW/252 pk S tronic 7 – € 50.030
    2.0 TDI ultra – 4 cil. 110 kW/150 pk 6 – € 39.800
    2.0 TDI ultra – 4 cil. 110 kW/150 pk S tronic 7 – € 42.410
    2.0 TDI ultra – 4 cil. 140 kW/190 pk S tronic 7 – € 45.150
    3.0 TDI Quattro – 6 cil. 200 kW/272 pk Tiptronic 8 – € 59.950

    Login om te reageren
  12. E34M5Touring zegt

    6 augustus 2015 om 13:54

    Vind de diesel gewoon duur. Leuk die 20% bijtelling maar dat heeft een 320d ook. Maar dan wel met 190pk. Voor hetzelfde geld. Een 320d ED is gewoon dik 2k goedkoper.

    Login om te reageren
    • audia zegt

      6 augustus 2015 om 15:51

      @E34M5Touring:
      Wel appels met appels vergelijken.

      BMW 320d EfficientDynamics (163pk) 40.490,- vs. 39.800 voor Audi A4 2.0 TDI ultra – 4 cil. 150 pk
      BMW 320dA EfficientDynamics (163pk) 42.211,- vs. 42.410 voor Audi A4 2.0 TDI ultra – 4 cil. 150 pk S tronic
      BMW 320dA (190pk) 44.765,= vs. 45.150 voor Audi A4 2.0 TDI ultra – 4 cil. 190 pk S tronic 7

      Dat scheelt dus niet zoveel allemaal.

      Login om te reageren
      • E34M5Touring zegt

        6 augustus 2015 om 15:54

        @audia: Het artikel rept over dieselen vanaf 42k. Dat jij andere info hebt kan ik niet helpen. Mijn comment was gebaseerd op die 42k vanaf.

        Login om te reageren
        • audia zegt

          6 augustus 2015 om 15:58

          @E34M5Touring: Dan ben ik kennelijk beter geïnformeerd, want ik heb deze informatie gewoon uit de prijslijsten van Audi en BMW.

          Login om te reageren
          • E34M5Touring zegt

            6 augustus 2015 om 15:59

            @audia: Good for you.

            Login om te reageren
            • gtwillem zegt

              8 augustus 2015 om 09:10

              @E34M5Touring: hij heeft de prijzen van de uitgaande B8 A4 gepakt ;-).

              Login om te reageren
  13. sydney zegt

    6 augustus 2015 om 15:54

    De vanafprijzen zijn belachelijk.Je hoeft geen verkoper te zijn om dat in te zien.Ik zet een knappe A4 straks op € 55.000

    Login om te reageren
  14. jorden zegt

    6 augustus 2015 om 19:13

    Ik snap het succes van een de A3 limo wel. Scheelt een berg poen en Audi heeft hem (te?) leuk vorm gegeven. Voor de blits hoef je jezelf niet op A4 terrein te begeven.

    Login om te reageren
  15. isleofman zegt

    6 augustus 2015 om 22:07

    Heeft iemand enig idee hoeveel nieuwe aankopen lease zijn cq. Zakelijk zijn en hoeveel er door particulieren wordt afgetikt?

    Login om te reageren
  16. mrrallycross zegt

    7 augustus 2015 om 22:31

    En helemaal standaard betekend dat je nog wielen moet bijbestellen en geen airco of navigatie hebt?

    Login om te reageren
  17. spec zegt

    9 augustus 2015 om 20:15

    Ik zie weinig verschil met de vorige, en de vorige, en de vorige enz.

    Login om te reageren
  18. deboes zegt

    11 augustus 2015 om 22:29

    Gaap

    Login om te reageren

Geef een reactie Reactie annuleren

Je moet ingelogd zijn op om een reactie te plaatsen.

Autoblog

  • Home
  • Lease
  • Rijtesten
  • Adverteren
  • Nieuwsbrief
  • Privacy
  • Huisregels
  • Over ons
  • Disclaimer
  • Algemene voorwaarden
  • Consent

Merken

  • Alfa Romeo
  • Aston Martin
  • Audi
  • Bentley
  • BMW
  • Bugatti
  • Chevrolet
  • Citroën
  • Cupra
  • Dacia
  • Donkervoort
  • Ferrari
  • Fiat
  • Ford
  • Honda
  • Hyundai
  • Infiniti
  • Jaguar
  • Jeep
  • Kia
  • Lada
  • Lamborghini
  • Lancia
  • Land Rover
  • Lexus
  • Lotus
  • Lynk & Co
  • Maserati
  • Mazda
  • Mercedes-Benz
  • MINI
  • Mitsubishi
  • Morgan
  • Nissan
  • Opel
  • Peugeot
  • Polestar
  • Porsche
  • Renault
  • Rolls-Royce
  • Saab
  • Seat
  • Skoda
  • Smart
  • SsangYong
  • Subaru
  • Suzuki
  • Tesla
  • Toyota
  • Volkswagen
  • Volvo

Social

Download onze apps

Download de iPhone app Download de Android app

Autoblog.nl

© 2004 – 2025 Autoblog · Powered by Truer than North