• Spring naar de hoofdnavigatie
  • Door naar de hoofd inhoud
Autoblog.nl

Autoblog.nl

  • Home
  • Formule 1 »
    • Max Verstappen
  • Automerken
  • Occasions
  • Podcasts
  • Rijtesten
  • Video’s »
    • Alles
    • Autoshows
    • Aankoopadvies
    • Mijn auto
    • Rijtesten
  • EV’s
  • Spots »
    • Upload
  • Login

Audi e-Tron GT in Nederland gearriveerd!

Auteur: willeme, gepost 20 augustus 2020 om 13:01 – 48 Reacties

e-Tron GT in Nederland

De Audi e-tron GT is in Nederland gesignaleerd.

Langzaam maar zeker komen er meer en meer elektrische auto’s aan. Een paar jaar geleden werden deze al aangekondigd door de fabrikanten, maar het duurt meestal wel even voordat de auto’s op de markt komen.

Gemeengoed

Het is niet zozeer dat de fabikanten liggen te slapen. In de meeste gevallen hebben ze uitgebreid uitgerekend wat de beste optie is. Op elektrische auto’s zit heel erg weinig marge dankzij de R&D en de verwachte aantallen zijn nu nog vrij laag, ook anno 2020. Het is niet een kwestie van niet kunnen, maar simpele bedrijfsvoering. Maar nu de EV meer gemeengoed wordt, komen er ook meer gewone elektrische auto’s bij. Gewoon gave auto’s, die toevallig voorzien zijn van een elektromotor. Zie het een beetje als de Toyota Prius, dat was aanvankelijk een enorm statement, maar nu is de hybride gemeengoed.

e-Tron GT in Nederland

Audi e-Tron GT

De Audi e-Tron GT is zo’n auto waar we met smart naar uitkijken. Eindelijk eens geen SUV of crossover, maar een fraaie vierdeurs coupé. Dat zeggen we bewust zo, want de auto is beeldschoon. Audi heeft het voordeel dat ze met elektrische aandrijving geen last hebben van hun layout (motor in lengte voor de vooras), waardoor de proporties een stuk fraaier worden in de ogen van de echte kenners van premium automobielen.

Voorzijde

e-Tron GT in Nederland

Kennelijk is Audi al erg ver met de ontwikkeling, want de Audi e-tron GT rijdt in Nederland rond. Autoblog-lezer Solaiman kwam de auto tegen op de snelweg. Hij aarzelde geen moment en legde de auto meteen vast op de gevoelige plaat. Aan de foto’s te zien gaat er niet heel erg veel veranderen aan de concept van de Audi e-Tron GT. Wel zijn de wielen iets normaler en zelfs dan toont het nog prima. Wel zien we dat het productiemodel wat smaller wordt, iets dat we bij de Taycan ook zagen trouwens. Alles voor de range.

  • e-tron GT in Nederland
  • e-tron GT in Nederland
  • e-tron GT in Nederland

MEB-platform

De Audi e-Tron GT staat op het 1J-platform en deelt veel techniek met de Porsche Taycan. De concept versie werd in 2018 getoond en was voorzien van twee elektromotoren die gezamenlijk 590 pk leveren. 0-100 km/u duurt 3,5 seconden en de topsnelheid bedraagt 240 km/u. Op een volle accu kun je 425 km halen met deze ‘elektrische A7’. Er komt ook een S- en RS-versie op basis van deze auto. De Audi e-tron GT in Nederland kopen zal kunnen begin volgend jaar.

Bips

Met dank aan Solaiman voor de afbeeldingen!

Ook interessant!

  • Audi RS e-tron GT rijtest
    Audi RS e-tron GT rijtest video
  • Dit kost de Audi RS e-tron GT
  • Dit is een mogelijke prijs voor de Audi e-tron GT
  • Audi e-tron GT cover
    Audi e-tron GT cover is ideale accessoire

Nieuwste artikelen

  • Nieuw automerk uit controversieel land, maar het is geen Chinees!
  • Is de dieselauto dood en begraven?
  • Doemscenario: komende jaren meer verkeersdoden
  • Video: Dit ongeluk zie je van een kilometer ver aankomen
FacebookTweetPinLinkedIn

Audi, e-tron-gt, Elektrisch, spyshot

Vorig bericht: « Trump cancelt Goodyear bandengigant vanwege foto
Volgend bericht: Nieuwe generatie Subaru Levorg is hier »

Lees Interacties

Reacties

  1. dolledries zegt

    20 augustus 2020 om 13:30

    Hebbding .. maar of de prijs het voor mij haalbaar maakt? Is daar al iets over bekend? Indicatie prijs?

    Login om te reageren
    • phaeton zegt

      20 augustus 2020 om 16:51

      @dolledries: Geen idee. Maar zeg Taycan -20k

      Login om te reageren
  2. Diesel Rocks zegt

    20 augustus 2020 om 13:39

    Schitterend apparaat, jammer dat het alleen EV is. Met hybride is deze veel bruikbaarder. 425 km actieradius is natuurlijk niet realistisch. Trek daar maar 40% van af als je gaat rijden zoals deze auto eruit ziet. Dan kom je uit op 300 km maar als je nog de kans wil hebben om een laadpaal te vinden dus 250 km effectief, in de categorie boodschappen auto of stadsvervoer. Wel erg duur dan. Ik wacht nog een jaartje of 10.

    Login om te reageren
    • Ot92 zegt

      20 augustus 2020 om 14:06

      @diesel435d Dus omdat het eruit ziet als een sportauto betekent het dat je er ook zo mee moet rijden..?
      Dan kan je ook zeggen dat ie werkelijk nog net 200km op 1 lading haalt, want je kan er 200+ mee rijden en na een uurtje is de accu haast leeg.

      Login om te reageren
    • flutterby zegt

      20 augustus 2020 om 14:35

      @diesel435d: 250 km per dag is ruim voldoende voor de gemiddelde Audi A5 t/m A7 rijder.

      Vind deze toch wel erg gaaf, ben benieuwd naar de prijs.

      Login om te reageren
      • Diesel Rocks zegt

        20 augustus 2020 om 14:41

        Als je alleen aan woon-werk verkeer doet en af en toe wat boodschappen en verder met de trein reist wel ja. Maar dan is deze auto toch echt te mooi en te duur om in de garage te laten staan. Ik vindt het beperkte bereik echt zonde. En ja, als een auto er als een sportwagen uitziet dan vind ik het triest als je daarmee achter een vrachtwagen moet blijven hangen om thuis te komen terwijl de goedkope Golf TDI’s aan je voorbij razen.

        Login om te reageren
        • flutterby zegt

          20 augustus 2020 om 14:51

          @diesel435d: met dit bereik hoef je echt geen zorgen te maken hoor. Je hoeft niet eens dagelijks te laden en je kan het hele land door.

          Als je achter een vrachtwagen moet plakken dan ben je gewoon een slechte planner.

          Login om te reageren
          • Diesel Rocks zegt

            20 augustus 2020 om 15:40

            @flutterby, precies dat, “een slechte planner”, is de reden dat ik voorlopig niet elektrisch wil rijden. Ik wil helemaal niet plannen, ik wil gewoon instappen en rijden zonder zorgen, en als ik het niet ga halen even tanken in een paar minuutjes, en weer door.

            Login om te reageren
            • flutterby zegt

              20 augustus 2020 om 16:26

              @diesel435d: niemand dwingt je hoor. Vooralsnog verwachten de grote merken over 10 jaar nog grotendeels brandstofmotoren te slijten.

              Voor mij is echt de lage kosten, luxe van thuis laden en mogelijkheid om de auto te pre-conditioneren mij meer waard. Tot slot bespaard het mij uiteindelijk tijd én geld waar ik andere dingen mee kan doen. Met 10 jaar +/- 30k p/j heb ik dat Nederlandse wegdek wel gezien, saaai..

              Login om te reageren
              • kruij zegt

                20 augustus 2020 om 19:35

                @flutterby: ik rij 60k per jaar en tank vrijwel altijd op mijn oprit. Heerlijk, dat geneuzel bij een benzinestation en die chemische geur mis ik geen moment. En het scheelt me behoorlijk tijd. Luxe hè?

        • Pascal zegt

          20 augustus 2020 om 14:53

          Als je bijv. een vertegenwoordiger bent die 60k kilometer per jaar rijdt moet je lekker een diesel bestellen. Maar voor de overige 90% van de werkende Nederlander is 300+km actieradius per dag meer dan genoeg. (en dan heb je nog steeds de optie om bij lange ritten incidenteel de accu even een kwartiertje af te toppen bij een supercharger)

          Ik weet inmiddels dat je een groot diesel voorstander bent en tegen alles lijkt te zijn wat naar EV riekt, maar de werkelijkheid is dat de gemiddelde Nederlandse auto maar 32 kilometer per dag rijdt. Zelfs iemand die dus 10x zoveel rijdt als het Nederlandse gemiddelde, kan met deze Audi nog prima uit de voeten.

          Een vriend van me woont in de Randstad en is vertegenwoordiger in Noord Brabant en rijdt +/- 45k kilometers per jaar. Met hem becijferde ik recent ook dat hij (met hooguit 2 Supercharger-bezoekjes per maand) uitstekend uit de voeten zou kunnen met een long-range BEV.

          Login om te reageren
          • Diesel Rocks zegt

            20 augustus 2020 om 15:46

            Ik ben niet tegen EV. Op dit moment zie ik de elektrische auto nog steeds als een voorloper van het echte werk, dat hopelijk ooit gaat komen. Ik ben er niet voor om een mobiliteitsoplossing te kiezen dat slechter is dan we gewend zijn. Je kunt nog zo’n fan zijn van EV, je zal toch moeten erkennen dat het beperkingen heeft. En ook als je geen vertegenwoordiger bent en alleen woon-werk rijdt heb je wat aan een auto die altijd beschikbaar is zonder dat je een uur of langer moet wachten. Er bestaat ook zoiets als onvoorziene reizen.

            Login om te reageren
            • mashell zegt

              20 augustus 2020 om 15:51

              Maar in “mobiliteitsoplossing te kiezen dat slechter is dan we gewend zijn” zit een waarde oordeel. Misschien is elektrisch rijden door de hogere efficiency, de uitstoot niet meer in woongebieden, het niet meer afhankelijk zijn van die oliesjeiks, het thuis kunnen laden en door het soepelere rijden nu al wel veel beter dan we gewend zijn? En is een kleinere actieradius waardoor je op langere afstand moet snelladen en langer onderweg bent wel een kleine prijs voor die voordelen?

              Login om te reageren
              • Diesel Rocks zegt

                20 augustus 2020 om 16:02

                Stel je hebt thuis een 65 inch 4K televisie staan. Zou je deze vervangen door een 32 inch zwart-wit televisie die alleen werkt als je een uur vooraf aangeeft wat je wil gaan kijken als je daarbij de belofte krijgt dat dit beter is voor het klimaat en je portemonnee?

                De voordelen zijn theoretisch, behalve de (zwaar gesubsidieerde) kostenbesparing. Soepeler rijden is subjectief. Ik geniet erg van het snorrende geluid en gevoel van een sterke 6 cilinder diesel motor. De soepele Tesla die ik reed was op termijn vooral saai en emotieloos, en op hogere snelheden irriteerde ik mij mateloos aan de slechte isolatie (bandengeruis en windgeruis) en de instortende actieradius.

                Voor ieder wat wils. Maar de elektrische auto is er nog niet, nog lang niet. Ik moet ook nog zien of mensen over 10 jaar tweedehands EV’s kopen die 250 km actieradius hebben als je dan een nieuwe kunt kopen die bijna goedkoper is en werkelijk twee of drie keer zo ver komt.

              • flutterby zegt

                20 augustus 2020 om 17:00

                @diesel435d: nee, het is meer je hebt een 65” 4k televisie en je gaat daar Netflix op kijken in plaats van een Blu-ray. Als je voorbereid is de kwaliteit hoger, niet andersom.

            • Pascal zegt

              20 augustus 2020 om 16:29

              Dat EV’s nog beperkingen hebben ben ik volledig met je eens, en dat iemand bijv een diesel zou aanschaffen om uberhaupt niet eens bij range stil te hoeven staan snap ik ook.

              Je suggereert hier alleen steeds dat EV’s momenteel voor weinig meer goed zijn dan als boodschappenautootje en dat is gewoon schromelijk overdreven.

              Login om te reageren
              • Diesel Rocks zegt

                20 augustus 2020 om 16:51

                En woon-werk verkeer natuurlijk. Maar overdreven inderdaad. Ik zou op elk moment een auto tot mijn beschikking willen hebben. Dat is niet altijd mogelijk met een BEV, vandaar mijn bezwaar.

            • wimbers zegt

              9 maart 2021 om 19:56

              Ik zie veel comments als zijnde zwaar gesubsidieerd. Dat was natuurlijk jarenlang een feest voor ondernemers, maar die tijden zijn echt wel voorbij.het enige aan subsidie zit hem in de aanschaf, en dat is behoorlijk minder dan het ooit was. Daarbuiten zit er geen enkele subsidie op: je betaald alleen geen belasting op het eigendom, zoals het hoort bij elke auto. Bij het laden betaal je ook gewoon energie belasting tenzij je het zelf opwekt. Wat dat betreft zou je de elektrische auto kunnen zie als een voorbeeld voor de toekomst: eigendom niet belasten, en uitsluitend het verbruik van de energie belasten, zoals het altijd had moeten zijn. Helaas zal dit bij een snel groeiend aantal wc’s op de weg snel veranderen

              Login om te reageren
        • mashell zegt

          20 augustus 2020 om 14:54

          Maar je kunt het bereik bij een snellader toch weer aanvullen? Die Taycan kan 350KW laden. Jij drinkt een koffie en de auto laadt. Die Golfjes TDI die maar door razen die hebben haast, maar als je kwaliteit van leven nastreeft is haast het eerste wat je kwijt moet zien te raken.

          Login om te reageren
        • monsieurleloure zegt

          20 augustus 2020 om 16:55

          @ diesel435d ,

          Ik vind “ik vindt” echt zonde….

          Login om te reageren
          • Diesel Rocks zegt

            20 augustus 2020 om 21:28

            Dat doe ik express, om taal-nazi’s te ontmaskeren ;-)

            Login om te reageren
      • Jochen zegt

        20 augustus 2020 om 22:10

        @flutterby: precies. Ik wissel mijn A5SB gelijk in voor dit ‘geladen’ blik. Laat mij 100-150km per dag maken gemiddeld, dit past prima.

        Login om te reageren
    • petervee zegt

      20 augustus 2020 om 20:33

      @diesel435d: ik was in het bezit van een model s p85. Met zomerse temperaturen en een max snelheid van 90 haalde ik 400km in de winter met moeite 200 en dan heb je sarongs nog de ellende van het vinden van een vrije laadplek op redelijke loop afstand. Ben blij dat ik weer diesel. Het rijden en de kracht en de wegligging zijn geweldig maar dat is het dan ook.

      Login om te reageren
    • petervee zegt

      20 augustus 2020 om 20:34

      @diesel435d: ter aanvulling ik rijd gemiddeld 1250km per week

      Login om te reageren
  3. dalmore zegt

    20 augustus 2020 om 14:00

    Jammer dat ik niet eens hoef te kijken wat dit moet gaan kosten. Bij voorbaat al te duur

    Login om te reageren
  4. karaya zegt

    20 augustus 2020 om 14:06

    Zijn er überhaupt technische verschillen met de Taycan?

    Login om te reageren
  5. cossiekiller zegt

    20 augustus 2020 om 14:27

    De wielen zijn al een inch of 3 kleiner geworden dan bij de concept, de carrosserie is niet meer zo breed… Al hetgene wat hem mooi maakte hebben ze er dus af gedaan. Wordt weer een 13 in een dozijn auto. Next.

    Login om te reageren
  6. flutterby zegt

    20 augustus 2020 om 14:33

    @mashell: daaronder staat ook gewoon dat het op het J1 platform van de Taycan staat.

    Login om te reageren
    • mashell zegt

      20 augustus 2020 om 14:51

      Er staat 1J daar zullen ze wel J1 mee bedoelen maar dat is niet de naam van het platform maar van de auto, de Taycan. Maar met MEB heeft het niks van doen.

      Login om te reageren
  7. str8six zegt

    20 augustus 2020 om 14:46

    Waanzinnig mooie bak. Als BMW liefhebber wordt ik hier hebberig van.

    Login om te reageren
    • b088y zegt

      20 augustus 2020 om 16:15

      @str8six: tot je erachter komt hoe het entertainment/navigatie systeem werkt… dan verlang je snel terug naar een BMW.

      Login om te reageren
      • flutterby zegt

        20 augustus 2020 om 17:51

        @b088y: grappig dat had ik toen ik een BMW als vervangend vervoer kreeg voor mijn Tesla. Volgens mij is het puur gewenning.

        Login om te reageren
      • mashell zegt

        20 augustus 2020 om 18:04

        Qua bedieningsgemak en menu structuren loopt inderdaad BMW nog wel voor op Audi. Maar niet eens zo gek veel en qua weergave in het instrumentencluster loopt Audi weer ver voor op BMW.

        Login om te reageren
        • b088y zegt

          20 augustus 2020 om 18:44

          @mashell: in mijn Audi (A4, 2020) zitten hele mooie schermen (touchscreen op dashboard en virtual cockpit) en mooie functies, het probleem is dat het allemaal net niet werkt.

          – Ik ben 3 straten verderop voordat hij een keer voice control oppakt (bij mijn vorige BMW’s was dit vrijwel direct)
          – Voice control snapt de helft van de tijd niet wat je bedoeld (bij BMW vrij wel geen last van en anders was er nog Idrive als alternatief)
          – Bluetooth verbinding valt regelmatig volledig weg bij handigere bellen.
          – Soms doet het scherm het helemaal niet en moet ik een kwartier wachten.
          – Tegenwoordig mag je 100 op de snelweg, navigatie denkt dan dat je de afslag neemt en gaat herberekenen…
          – Telefoon op de oplader en telefoon schakelt dan meteen op Apple CarPlay, vervolgens kan je de telefoon niet meer met stuur bedienen.

          Voor de rest vind ik de Audi een superfijne auto, mooi design en fijne motor. Je krijgt over het algemeen wat meer auto voor je geld dan bij BMW, behalve dus entertainment en nav ;-).

          Login om te reageren
          • wimbers zegt

            9 maart 2021 om 20:21

            Dit is al jaren ruk bij Audi, ik had in 2012 een nieuwe A6 en daarvan kon de dual sim ( voor google maps en hotspot) niet met alleen een data-abo omdat automatisch de telefoon ook over die Sim ging en je Bluetooth hands free werd uitgeschakeld 🤷🏼‍♂️. Ik heb toen zelfs flowcharts aan Audi gestuurd met hoe het wel zou moeten werken, nooit meer wat van gehoord. Voor de goede infotainment moet je echt niet bij Audi zijn..

            Login om te reageren
  8. thjvanvlerken zegt

    20 augustus 2020 om 15:20

    Range valt me tegen inderdaad, zou toch wel een 600 km mogen zijn als je het mij vraagt. Toch een dingetje, ik zou graag een elektrische wagen aanschaffen maar zou prettig zijn als je dan een realistisch range van 300 km hebt. Voor de rest een mooie wagen, ik kijk uit naar de prijzen.

    Login om te reageren
    • Diesel Rocks zegt

      20 augustus 2020 om 15:51

      Ik ga voor niet minder dan een realistische range van 650 km, ook in de winter en bij hogere snelheden. Omgerekend zou ik dan een brochure range van 1200 km moeten hebben. Daarbij wil ik ook tenminste 400 km binnen 3 minuten kunnen bijladen bij elk tankstation. En, niet onbelangrijk, de accu moet veilig zijn, onbrandbaar, laag gewicht en geen elektrocutie gevaar zodat de brandweer mij wel durft te helpen bij een ongeval. Ze hebben nogal wat op te lossen voordat ik overstag ga.

      Login om te reageren
      • monsieurleloure zegt

        20 augustus 2020 om 17:03

        @ diesel435d,

        Dan kun je lang wachten want een EV met range van 1200km komt er niet omdat dat belachelijk is.

        Dan moet er zo’n groot en zwaar accupakket voor die paar mensen met onrealistische eisen zoals jij.

        Login om te reageren
        • Diesel Rocks zegt

          20 augustus 2020 om 21:36

          1200 km uit de brochure en dus 650 km realistisch is helemaal niet belachelijk. Met mijn diesel rij ik 1000 km op een tank realistisch (ok, beetje inhouden), zomer en winter. Met de 4 cilinder diesel van het werk rij ik ruim 1200 km realistisch op een tank. Ze moeten het gewicht van de accu’s halveren en de capaciteit verdubbelen en de laadsnelheid vertienvoudigen. Als dat echt onrealistisch is dan zullen er altijd mensen zijn die niet op BEV willen overstappen. 600 kilos aan accu’s meenemen voor 90 kWh aan boord is belachelijk. Met diesel neem je 600 kWh mee met nog geen 60 kilo gewicht.

          Login om te reageren
      • mashell zegt

        20 augustus 2020 om 18:10

        Tja en ik wil een auto die geen giftige gassen uit de uitlaat laat stromen. Die geen olie nodig heeft waarmee de oliesjeiks islamitisch terrorisme financieren. En die geen brandbare brandstof nodig heeft, die geen duizenden ontploffingen per minuut onder de motorkap heeft en ook eentje die een acceptabel rendement heeft.

        Login om te reageren
        • Diesel Rocks zegt

          20 augustus 2020 om 21:40

          Denk je dat er geen olie nodig is om een elektrische auto te kunnen maken? Zit er plastic in een BEV? Zijn je banden van rubber? Het rendement van een moderne diesel en een BEV ontlopen elkaar niet veel en als je vooral rijdt op kolenstroom of biomassa dan heb je zelfs meer CO2 uitstoot per kilometer. Staar je niet blind op de efficiëntie van de elektromotor. Er gaat een heel traject aan vooraf voordat er stroom in je accu zit.

          Login om te reageren
  9. tttijn zegt

    20 augustus 2020 om 16:05

    Heel.benieuwd hoe ze m gaan prijzen.

    Login om te reageren
  10. Dutchdriftking zegt

    20 augustus 2020 om 17:29

    Hij is fijn hoor.

    Login om te reageren
  11. kroon zegt

    20 augustus 2020 om 17:42

    425 range in theorie is op de snelweg minder dan 300 bij mooi weer en minder dan 250 in de winter. Net zo slecht als alle andere e-tron modellen en al het andere op het gebied van EV uit Duitsland. Ze falen enorm.

    Login om te reageren
    • mashell zegt

      20 augustus 2020 om 18:14

      Hoezo? Elke twee uur rijden een kwartier pauze is het advies. Met de range die je beschrijft wordt dat een half uur in plaats van een kwartier pauze. Nou zeg, wat erg.

      Login om te reageren
      • Richmond zegt

        20 augustus 2020 om 19:21

        @mashell: de samenleving is gebaseerd op haast. Zowel qua werk als privé. Alles moet meteen. De weg tussen waar je bent en moet zijn mag niet bestaat. Alles moet on demand. Daarom zijn mensen tegen EV. Het vergt aanpassingen in gedrag. Het zorgt ervoor dat je bewust bent van autorijden en dat willen mensen niet . En dat is erg jammer. De weg naar je bestemming is net zo belangrijk.

        Login om te reageren
        • Diesel Rocks zegt

          20 augustus 2020 om 21:44

          Ik wilde je bijna gelijk geven totdat je over bewust rijden begon. Juist dat mis ik bij de meeste EV rijders. Bewust rijde in de zin van niet harder dan 90 kunnen rijden misschien wel. Maar dat is geen autorijden. Als ik Duitsland aandoe dan wil ik ook af en toe genieten door eens flink op z’n staart te trappen. Doe je dat met een BEV dan wordt je bloednerveus van de snel dalende actieradius.

          Login om te reageren
    • flutterby zegt

      20 augustus 2020 om 19:13

      @kroon: met 100 km/u haal je gewoon de WLTP hoor..

      Login om te reageren

Geef een reactie Reactie annuleren

Je moet ingelogd zijn op om een reactie te plaatsen.

Autoblog

  • Home
  • Lease
  • Rijtesten
  • Adverteren
  • Nieuwsbrief
  • Privacy
  • Huisregels
  • Over ons
  • Disclaimer
  • Algemene voorwaarden
  • Consent

Merken

  • Alfa Romeo
  • Aston Martin
  • Audi
  • Bentley
  • BMW
  • Bugatti
  • Chevrolet
  • Citroën
  • Cupra
  • Dacia
  • Donkervoort
  • Ferrari
  • Fiat
  • Ford
  • Honda
  • Hyundai
  • Infiniti
  • Jaguar
  • Jeep
  • Kia
  • Lada
  • Lamborghini
  • Lancia
  • Land Rover
  • Lexus
  • Lotus
  • Lynk & Co
  • Maserati
  • Mazda
  • Mercedes-Benz
  • MINI
  • Mitsubishi
  • Morgan
  • Nissan
  • Opel
  • Peugeot
  • Polestar
  • Porsche
  • Renault
  • Rolls-Royce
  • Saab
  • Seat
  • Skoda
  • Smart
  • SsangYong
  • Subaru
  • Suzuki
  • Tesla
  • Toyota
  • Volkswagen
  • Volvo

Social

Download onze apps

Download de iPhone app Download de Android app

Autoblog.nl

© 2004 – 2025 Autoblog · Powered by Truer than North