• Spring naar de hoofdnavigatie
  • Door naar de hoofd inhoud
Autoblog.nl

Autoblog.nl

  • Home
  • Formule 1 »
    • Max Verstappen
  • Automerken
  • Occasions
  • Podcasts
  • Rijtesten
  • Video’s »
    • Alles
    • Autoshows
    • Aankoopadvies
    • Mijn auto
    • Rijtesten
  • EV’s
  • Spots »
    • Upload
  • Login

Audi RS6 en RS7 Performance: beesten met 605 pk

Auteur: ricardo, gepost 22 oktober 2015 om 11:43 – 80 Reacties

Audi RS6 en RS7 Performance: beesten met 605 pk


Supercarprestaties in Duitse zakenauto’s. Jawohl!

Audi heeft de duimschroeven op het 4.0 TFSI blok nog eens verder aangedraaid en een klapje extra vermogen uit de V8 geperst. Een hogere turbodruk en toerenlimiet zorgen ervoor dat hij in de Performance-versies 605 pk en 700 Nm levert, met een overboostfunctie waarin het koppel even tot 750 Nm stijgt.

In 12,1 seconden naar de 200 km/u vluchten
Het stelt de RS6 Avant performance en de Audi RS7 Sportback performance in staat om na 3,7 seconden voluit vloeren de 100 km/u aan te tikken. Een winst van 0,2 tellen op de reguliere RS6/7. Na 12,1 seconden staat er 200 km/u op de klok (-1,4 sec) en indien het dynamic package is aangekruist stopt de acceleratie pas bij 305 km/u. Wat ongewijzigd is gebleven is de achttraps tiptronic-bak, met schakelflippers te bedienen, en het quattro-systeem, dat in standaard modus het vermogen 40/60 over de voorwielen/achterwielen verdeelt.

Audi RS6 en RS7 Performance: beesten met 605 pk

De Performance-modellen staan op nieuwe 21-inch velgen, heerlijk scherp vormgegeven en wielkastvullend. Niet in de laatste plaats omdat de airrride-vering 2 centimeter lager is gezet. Verdere uiterlijke kenmerken om ‘m van de standaard RS6 te onderscheiden zijn er haast niet, op de matgrijze grille-lijst en spiegelkappen na. Binnen is het een bekend verhaal: forse RS-sportstoelen met geïntegreerde hoofdsteunen en een zee aan alcantara en leer. De Performance-versies krijgen een nieuwe kleurencombo van zwart en blauw. Wellicht overbodig om te melden, maar achterin de RS6 past de grootste buit.

UPDATE: prijzen!

De Audi RS6 Avant performance gaat in Nederland €155.590 kosten, de Audi RS7 Sportback performance begint bij €167.620. Voor zowel de RS6 (€6.200) als de RS7 (€5.200) is er een Pro Line Plus-pakket beschikbaar, met top view, Audi active lane assist, servosluiting voor de portieren, Dynamic steering, een comfortsleutel, snelheidslimietherkenning, quattro met sportdifferentieel, Audi connect met Phone box en BOSE surround sound.


Ook interessant!

  • Video: Golf 3 vs Audi RS6
    Video: Golf 3 vs Audi RS6
  • Audi RS6 Woody
    Audi RS6 Woody stationwagon is pure hommage
  • YES! Er komt een elektrische Audi RS6
  • Afrojack doet zichzelf Audi RS6 met 1.001 pk cadeau [video]

Nieuwste artikelen

  • BREEK: BMW iX3 komt volgend jaar ook met echte premium
  • Biem! Hoe vaak crasht die Tesla Robotaxi nu eigenlijk?
  • Gespot – Heerlijke Lancia Delta restomod in goed gezelschap
  • Waarom Lando Norris geen straf kreeg bij het inhalen van Tsunoda
FacebookTweetPinLinkedIn

a6, A7, Audi, performance, rs6, rs7

Vorig bericht: « Deze Lamborghini Aventador rockt een slangenhuid
Volgend bericht: Renault bouwt even de dikste coupé van het jaar »

Lees Interacties

Reacties

  1. viezefreddyw zegt

    22 oktober 2015 om 11:49

    Beestachtig snel, onvoorstelbaar. De velgen ben ik nog niet van overtuigd. Verder een geslaagde facelift en upgrade.

    Login om te reageren
    • ko3n zegt

      22 oktober 2015 om 13:29

      @viezefreddyw: is geen facelift. Gewoon een optionele performance upgrade

      Login om te reageren
      • mikkeloentje zegt

        22 oktober 2015 om 18:44

        @ko3n: gewoon

        Login om te reageren
  2. norge zegt

    22 oktober 2015 om 11:50

    “Wat de auto in Nederland gaat kosten is nog niet bekend.” Dat maakt voor de eindgebruiker niks uit..

    Login om te reageren
    • lexlfa zegt

      22 oktober 2015 om 15:48

      @norge: Waarom zou dit voor de eindgebruiker niks uitmaken?

      Login om te reageren
      • hollandsemarokkaan zegt

        22 oktober 2015 om 16:43

        @lexlfa: vluchtauto….

        Login om te reageren
        • emielm zegt

          23 oktober 2015 om 09:17

          @hollandsemarokkaan: Username checks out

          Login om te reageren
  3. vondudenstein zegt

    22 oktober 2015 om 11:52

    Opgefokte Audi station is weer iets verder opgefokt, what else is new.
    Snap dat ding nog steeds niet helemaal. Een auto met die prestaties in zo’n jasje stoppen. Neem een normale station als je zo graag je hond mee wil nemen of je camping spulletjes en daarnaast een echt racemonster dat zo snel uitziet als het is. Is en blijft gewoon saai Audi hok. RS7 daarentegen? Die mag er wel wezen

    Login om te reageren
    • werf76 zegt

      22 oktober 2015 om 11:55

      @vondudenstein: Jij vind het saai, ik vind van niet :)

      Login om te reageren
      • vondudenstein zegt

        22 oktober 2015 om 12:10

        @werf76: Nou laat ik niet overdrijven. Ik gok dat ik voor die prijs (die nog niet bekend is maar vast ziek hoog) iets zou kiezen dat er minder ‘gewoon’ uitziet. Als je dat zo mag noemen :P Gewoon echt een race monster

        Login om te reageren
    • joostvis zegt

      22 oktober 2015 om 12:54

      @vondudenstein: Ik verneem hieruit dat je nog nooit in zo’n ding hebt gereden? Anders lijkt me deze uiting uiterst frappant.

      Login om te reageren
      • vondudenstein zegt

        22 oktober 2015 om 13:00

        @joostvis: Je hebt gelezen dat het over het ‘jasje’ gaat en ‘uitzien’?? Ik ben even de connectie met ‘in gereden’ kwijt, sorry..??

        Login om te reageren
    • ko3n zegt

      22 oktober 2015 om 13:30

      @vondudenstein: jou mening. Ik vind de combinatie geniaal

      Login om te reageren
    • narcotic zegt

      22 oktober 2015 om 20:37

      @vondudenstein: Ach een mening hebben mag je gerust, maar een kutmening hebben is echt doodzonde.
      Ofwel ben je zelf single en kinderloos, ofwel ben je stikjaloers.
      Hoe zalig is het niet om je daily, die uitermate handig is om ook mee op reis te kunnen gaan, ook kan afraggen op circuit? Dik ok!

      Login om te reageren
      • vondudenstein zegt

        22 oktober 2015 om 21:59

        @narcotic: dat het een kutmening is, is jouw mening chef. Maar je conclusie over single, kinderloos of jaloers? Ben je wel helemaal lekker? Als ik op het circuit wil raggen, neem ik wel een echte circuit auto en een Skoda voor het gezin… Moet toch niet gekker worden dat een gezin ineens een argument wordt in een discussie over racen op een circuit…

        Login om te reageren
        • narcotic zegt

          22 oktober 2015 om 22:18

          @vondudenstein: Neen, maar een gezin hebben is wel het argument om de RS6 te nemen als daily. Als je je het kan veroorloven.

          Login om te reageren
  4. baasbas zegt

    22 oktober 2015 om 11:53

    alle bankovervallers soppen in hun broekje

    Login om te reageren
    • Jochempie zegt

      22 oktober 2015 om 11:54

      @baasbas: Komt omdat trainingsbroeken van nylon zijn.

      Login om te reageren
      • clarkson zegt

        22 oktober 2015 om 12:13

        @Jochempie: Daarom noemen ze die broeken in USA ook sweatpants.

        Login om te reageren
  5. Jochempie zegt

    22 oktober 2015 om 11:54

    Eindelijk in het 600 pk bereik! Heeft wel even geduurd, het echte wedijveren speelt zich toch meer af in de C-segmenters.

    Login om te reageren
    • Megakix zegt

      22 oktober 2015 om 12:38

      @Jochempie: Niet helemaal…de 30-jahre editie van de M5 heeft 600Pk en Audi doet (evenals vele malen eerder ook het geval was) de gooi naar ‘sedan met hoogste vermogen’ met … tromgeroffel…+ 5 Pk. Zucht

      Login om te reageren
      • Jochempie zegt

        22 oktober 2015 om 12:41

        @Megakix: Ooh de 30-jahre edition.. Ik dacht al, he, ik wist iets over een M5.. Ik zoeken.. competition package… 575 pk.. hmm nou ja, het zal wel.

        Login om te reageren
        • KUYL zegt

          22 oktober 2015 om 12:47

          @Jochempie: Als we dan toch bezig zijn. Alpina heeft edition 50 modellen met ook 600pk.

          Login om te reageren
  6. matzwart zegt

    22 oktober 2015 om 11:55

    Waarom fotoshopt Audi altijd alle emotie uit zijn auto’s op dit soort fotoshoots. Zo jammer.

    Login om te reageren
    • ettie zegt

      22 oktober 2015 om 12:14

      @matzwart: iets wat er niet in zit hoef je er niet uit te photoshoppen lijkt me

      Login om te reageren
    • mashell zegt

      22 oktober 2015 om 12:14

      @matzwart: Huh? Er zit natuurlijk helemaal geen emotie in foto’s of auto’s, emotie vind je hoogstens bij sommige mensen.

      Login om te reageren
    • coffeecup zegt

      22 oktober 2015 om 12:32

      @matzwart: because Audi.

      Login om te reageren
    • joostvis zegt

      22 oktober 2015 om 12:55

      @matzwart: jij bent jammer.

      Login om te reageren
    • ko3n zegt

      22 oktober 2015 om 13:32

      @matzwart: ben ik het mee eens de release foto’s van audi zijn altikd bagger

      Login om te reageren
    • germancarsftw zegt

      22 oktober 2015 om 14:02

      @matzwart: Audi associeer ik nou niet meteen met ‘emotie’. Mooie machines, dat wel!

      Login om te reageren
  7. berlinetta zegt

    22 oktober 2015 om 12:03

    Ik moet zeggen: die blauwe RS7 kan me zeker bekoren. Normaal gesproken ben ik niet zo’n fan van die wagen. De RS6 vond ik altijd wel al mooi, maar ik ben niet zo’n station-man.

    Zou ik hem kiezen? Nee, ik zou nog even wachten op de XF-R of ik zou een M6 GC kiezen. Ik vind het huidige aanbod in deze klasse sowieso niet zo interessant. De M5 doet me niet zoveel (terwijl ik de 5-serie de beste uit z’n klasse vind), De E-klasse vind ik erg lelijk, De Panamera ook en de Caddillac CTS heeft een afschuwelijk interieur. De Audi’s daarentegen vind ik wel erg mooi, maar heb niet zoveel met het merk.

    Login om te reageren
    • TDI-goeroe zegt

      22 oktober 2015 om 12:07

      @berlinetta: keuzes, keuzes, moeilijk moeilijk…

      Login om te reageren
      • berlinetta zegt

        22 oktober 2015 om 13:16

        @TDI-goeroe: Ja ik ben blij dat mijn bankrekening die keuze maakt voor me ;)

        Login om te reageren
  8. henkhupelschoten zegt

    22 oktober 2015 om 12:08

    Welk merk durft te minderen met het aantal pk?.. Overigens ik blijf bij m’n CLS63 S, ik doe het wel voor de looks, snel zat.

    Login om te reageren
    • henkhupelschoten zegt

      22 oktober 2015 om 12:12

      Alhoewel de 500 ook snel zat is en er beter uit ziet ga ik toch voor die.

      Login om te reageren
    • berlinetta zegt

      22 oktober 2015 om 12:19

      @henkhupelschoten: Oh die was ik vergeten inderdaad! Ook nog een hele aantrekkelijke keuze, maar ik vind de 6 GC nog net iets mooier. De AMG klinkt natuurlijk wel veel bruter.

      Login om te reageren
    • AMGS zegt

      22 oktober 2015 om 12:21

      @henkhupelschoten: 1 van de weinigen die de CLS63 S noemt. Deze auto doet 100 in 3.6 met 585pk.

      Login om te reageren
      • berlinetta zegt

        22 oktober 2015 om 13:14

        @AMGS: Jij brengt het zo dat de Mercedes met minder pk dan de Audi sneller op de 100 zit, maar op acceleratie gaat het om koppel. En daar heeft die Mercedes nou heel wat meer van. Dus het is logisch dat hij iets sneller is.
        Weliswaar is dat Mercedes-blok wel echt een beul. Een van de lekkerste V8-blokken die er momenteel zijn.

        Login om te reageren
        • henkhupelschoten zegt

          22 oktober 2015 om 13:42

          720 nm tegen 750 nm van deze a6. 4matic is beter dan quattro? @berlinetta:

          Login om te reageren
          • berlinetta zegt

            22 oktober 2015 om 14:06

            @henkhupelschoten: Heeft de AMG S geen 900 Nm? Of Quattro of 4Matic beter is weet ik niet. Ik ging er vanuit dat de AMG net wat sneller is vanwege het extra koppel.

            Login om te reageren
            • E34M5Touring zegt

              22 oktober 2015 om 22:15

              @berlinetta: Staan zat dynoruns op youtube waarbij een stock AMG-S al ruim over de 600pk trekt. Blok is zwaar underrated. Gewoon een beul eerste klas.

              Login om te reageren
          • sebasjuhh zegt

            22 oktober 2015 om 15:31

            @henkhupelschoten: Quattro is beter, om in jouw woorden te spreken. De RS6 is namelijk geklokt op 3.48 sec. Zie YouTube

            Login om te reageren
        • lekbak zegt

          22 oktober 2015 om 14:47

          @berlinetta: de auto met de meeste nm’s hoeft niet de snelste te zijn. Koppel an sich zegt niks, het draait altijd om vermogen. Hang beide motoren maar eens in exact dezelfde auto gekoppeld aan een cvt (dan haal je alle andere factoren weg en draait het alleen nog om de motor). De motor met het hoogste vermogen zal altijd winnen. Ongeacht het koppel.

          Login om te reageren
      • brian12 zegt

        5 november 2016 om 12:41

        Op papier doet ie er 3,6 sec over! Zet hem naast deze audi je lacht je helemaal rot wat de audi met de amg doet! We weten allemaal dat de audi’s sneller zijn @amgs:

        Login om te reageren
    • Jochempie zegt

      22 oktober 2015 om 12:42

      @henkhupelschoten: Audi ging met de RS6 van 580 pk in de V10 naar 560 pk in de V8..

      Login om te reageren
      • henkhupelschoten zegt

        22 oktober 2015 om 13:19

        @Jochempie: En daarom zitten ze nu op 605??

        Login om te reageren
        • Jochempie zegt

          22 oktober 2015 om 15:41

          @henkhupelschoten: Dat zou je aan Audi moeten vragen, waarom ze nu op 605 zitten. Maar ze gingen van 580 naar 560 bij de modelwissel.

          Login om te reageren
    • scottishcarspotter2000 zegt

      22 oktober 2015 om 13:06

      @henkhupelschoten: je hebt n CLS of is dat je voorkeur in deze klasse?

      Login om te reageren
      • henkhupelschoten zegt

        22 oktober 2015 om 13:20

        @scottishcarspotter2000: Was het maar zo’n feest.. Voorkeur natuurlijk

        Login om te reageren
    • henkhupelschoten zegt

      22 oktober 2015 om 14:42

      @Ricardo: Krijgen we nog een kies lijstje? Ik nomineer de cls63s, e63s, rs6 en die stoute poes

      Login om te reageren
  9. tt123 zegt

    22 oktober 2015 om 12:14

    Ja wat n kutfotos zijn dit toch

    Login om te reageren
  10. mashell zegt

    22 oktober 2015 om 12:15

    Wat staat rood de A6 toch ontzettend goed!

    Login om te reageren
  11. a3aan zegt

    22 oktober 2015 om 12:22

    Het betere opkietelen!

    Login om te reageren
  12. Dutchdriftking zegt

    22 oktober 2015 om 12:26

    Hij is fijn. Op de velgen na dan, maar dat is zo opgelost.

    Login om te reageren
  13. ghost zegt

    22 oktober 2015 om 12:33

    All begging to be plugged!!

    Login om te reageren
  14. a3sb zegt

    22 oktober 2015 om 12:39

    Dit maakt mij happy

    Login om te reageren
  15. gtwillem zegt

    22 oktober 2015 om 13:01

    Eindelijk gaat de heerlijk kansloze power race weer door! Gek genoeg lijkt deze RS6 er netter uit te zijn dan de ‘gewone’. Alleen dat ordinaire ‘quattro’ weghalen. En donkerblauw graag.

    Alhoewel, als je dan toch voor een grote powerlimo gaat, dan zou ik liever voor een S8 Plus gaan, een donkergroene graag.

    Login om te reageren
  16. paulaner zegt

    22 oktober 2015 om 13:11

    Ik ben benieuwd of de labradoodle wel blij is met deze extra pk’s en vering.

    Login om te reageren
    • jaapiyo zegt

      22 oktober 2015 om 13:45

      @paulaner: De Labradoodle zal in ieder geval wel blij zijn met de FWD-tastische gewichtsverdeling van 56/44.

      Als de baas wat enthousiast een bochtje probeert te nemen schuift die immers nose-first tegen een boom aan en niet ‘in a blaze of glory’ driftend met de achterkant.

      Login om te reageren
      • gtwillem zegt

        22 oktober 2015 om 15:08

        @jaapiyo: valt wel mee. Afstemming is cruciaal. Gewichtsverdeling zegt ook niet alles:

        http://youtu.be/oT0r6xQJU_4

        Login om te reageren
        • jaapiyo zegt

          22 oktober 2015 om 16:12

          @gtwillem: Tsjah, als je Usain Bolt dwingt op een setje slechtpassende glibberige badslippers te sprinten en jijzelf een paar spikes aantrekt leg je wellicht ook sneller de 100 meter af, maar dat wil niet zeggen dat je dan de betere sprinter bent.

          Tuurlijk zegt gewichtsverdeling niet alles, maar hoe je het ook wendt of keert een 56/44 verdeling voor een sportieve auto is een manco dat overkomen moet worden en geen ideale uitgangssituatie. Kan je de auto kneiterhard maken zoals sommige Audi S modellen uit het verleden of zoals bij de RS3 bredere voorbanden dan achterbanden monteren en dergelijke, maar de andere pretenders in deze klasse kunnen dankzij RWD met een betere basis beginnen en die vervolgens ook ideaal afstemmen.

          On a different note; wat viel je trouwens tegen aan de Giulia, behalve die gek gekozen naden waar het voorscherm op de bumper aansluit aan de bovenkant van de koplampen?

          Login om te reageren
          • mashell zegt

            22 oktober 2015 om 17:30

            @jaapiyo: maar die gewichtsverhouding kan Audi weer compenseren door een tractie verhouding met meer tractie voor dan achter. Dat andere Beierse merk krijgt het nog altijd niet voor elkaar om haar sportmodellen ook 4 wielaandrijving te geven dus die zijn qua rijeigenschappen daar eigenlijk gewoon in het nadeel.

            Login om te reageren
          • gtwillem zegt

            22 oktober 2015 om 17:47

            @jaapiyo: Leuke vergelijking met Usain Bolt, maar de B7 krijgt toch een flinke ‘spanking’ van de S8 ;-). Ik zou mijzelf niet zo blind staren op de balans. Het is een van de factoren die er voor zorgen hoe een auto rijdt, maar er zijn veel meer zaken die er dan toe doen. Daarbij heeft Audi auto’s gemaakt welke uitstekend sturen: de B7 RS4, B8 S4, S3 Sedan, A1 quattro, nieuwe TT, A6 BiTDI en de RS Q3. En ze hebben mindere auto’s gemaakt (RS5, RS6 C6 en RS4 B8). Maar ja, ook bij de merken met perfecte gewichtsverdeling zitten er toppers en mindere aanbiedingen tussen…

            Betreft de Giulia: ik wacht nog steeds op de definitieve versies, maar ik vrees het ergste. De afwerking buitenaf vond ik matig (naden die inderdaad raar lopen). Interieur ziet er redelijk uit, maar totaal geen match voor de A4 of C-klasse. Echt ruim is ie niet, maar hij is ook niet compact. Het is net als met de Ghibli: leuke auto, maar totaal geen partij voor de Duitsers. En dan mist zowel de Ghibli als de Giulia karakter, zoals de 156 dat wel had. En de Quattroporte bande vorige generatie. Maar ja, het waren pre productie exemplaren, dus het tij kan nog verkeren, maar ik ben nu gematigd enthousiast. Komt natuurlijk ook doordat de Giulia waanzinnig gehyped is. Maar om eerlijk te zijn: de 159 vind ik mooier en voelt meer als een kwaliteitsproduct. Sterker nog: de nieuwe Mazda 6 heeft meer een eigen karakter en is mooier qua afwerking. Hoe tijden kunnen veranderen!

            Login om te reageren
            • jaapiyo zegt

              22 oktober 2015 om 18:17

              @gtwillem: hmm…ok. Maar die Mazda en 156/159 missen wel één belangrijke eigenschap die de Giula wel heeft natuurlijk…?

              Login om te reageren
              • baasbas zegt

                23 oktober 2015 om 09:30

                @jaapiyo: lage bijtelling?
                :-)

  17. thomasthomas zegt

    22 oktober 2015 om 13:37

    Het zijn wel prijzen zeg poeh poeh… Ik heb nog een hele weg te gaan ben nu pas bij een A4 3.0 TFSI van 2012.

    Login om te reageren
    • lekbak zegt

      22 oktober 2015 om 14:49

      @thomasthomas: je komt er het snelst zonder auto hoor. Die A4 remt alleen maar af.

      Login om te reageren
  18. frederik zegt

    22 oktober 2015 om 13:58

    Knap maar ik word er totaal niet hebberig van.

    Login om te reageren
    • frederik zegt

      22 oktober 2015 om 13:59

      @frederik: M6 GC daarentegen…

      Login om te reageren
      • mashell zegt

        22 oktober 2015 om 14:43

        @frederik: en bij dat model heb ik telkens het gevoel: maar waarom? Een M5 is gewoon mooier.

        Login om te reageren
        • frederik zegt

          22 oktober 2015 om 15:16

          @mashell: Het is inderdaad bijna hetzelfde maar de 6 GC ziet er zo veel lekkerder uit. Wat minder zakelijk en meer genieten van het leven…

          Login om te reageren
          • mashell zegt

            22 oktober 2015 om 17:33

            @frederik: en dat vind ik nou net niet. In de praktijk vind ik de 6GC gewoon te groot en te breed, de gewone 5 serie heeft betere proporties.

            Login om te reageren
  19. jorden zegt

    22 oktober 2015 om 14:40

    nope, m’n voorliefde voor AMG’s blijft. Het wordt alleen maar strakker en strakker bij audi. Als een gabber op thunderdome.

    Login om te reageren
    • baasbas zegt

      22 oktober 2015 om 14:50

      @jorden: …die gaan ook hard :-D

      Login om te reageren
    • paulaner zegt

      22 oktober 2015 om 16:05

      @jorden: Thunderdome is niet meer… ;)

      Login om te reageren
  20. sanderm3 zegt

    22 oktober 2015 om 15:07

    Leuk voor de poeder-berbers

    Login om te reageren
  21. Rob zegt

    22 oktober 2015 om 20:08

    RS, AMG, M; allemaal hebben ze een miljoenmiljard péékáás, allemaal spinten ze in een miliseconde naar de honderd, allemaal hebben ze veel te grote wielen, allemaal hebben ze carbon sierdingetjes, maar bovenal: allemaal vind ik ze totaal niet interessant. Of leuk. Of imposant. Of stoer. Of charmant. Of mooi. Niets van dat alles.

    Nee, een A6 verdient een goede diesel. Een 5-serie die turbotastische 6 cilinder op benzine. Een E-klasse een boterzachte automaat. Dán heb je een fatsoenlijke wagen. Niet deze stoerdoenerij……

    Login om te reageren
    • narcotic zegt

      22 oktober 2015 om 20:38

      @Rob: Log uit, stap in je toyota yaris en ga ff toeren.

      Login om te reageren
      • Rob zegt

        22 oktober 2015 om 21:47

        @narcotic:
        Een afgetrapte Mitsubishi met hagelschade ook goed?

        Overigens klonk die net als een AMG, toen de uitlaat doorgeroest was. En ik heb stoelen met een blauw motief, tellers in hetzelfde blauw, idem voor de stiksels op het stuur en pook. Je zou haast denken dat het een Audi is. Daarbij ook gewoon een handbak. Lekker oldschool sportief noemen ze dat toch? Zou dus ook zomaar een BMW kunnen zijn.

        Login om te reageren
  22. akabanga zegt

    23 oktober 2015 om 01:00

    Ik vraag me af waarom die RS7 duurder is dan de RS6. Is het de coupe lijn, meer luxe aan boord, beter onderstel?… De auto’s zijn technisch identiek en vergelijkbaar in prestaties maar de RS6 is groter (ruimer), dus meer auto voor je geld! Is het dan toch pure marketing? De RS7 gepositioneerd als de sportievere en exclusievere broer? (van 6 naar 7… een stapje hoger en beter?)

    Login om te reageren

Geef een reactie Reactie annuleren

Je moet ingelogd zijn op om een reactie te plaatsen.

Autoblog

  • Home
  • Lease
  • Rijtesten
  • Adverteren
  • Nieuwsbrief
  • Privacy
  • Huisregels
  • Over ons
  • Disclaimer
  • Algemene voorwaarden
  • Consent

Merken

  • Alfa Romeo
  • Aston Martin
  • Audi
  • Bentley
  • BMW
  • Bugatti
  • Chevrolet
  • Citroën
  • Cupra
  • Dacia
  • Donkervoort
  • Ferrari
  • Fiat
  • Ford
  • Honda
  • Hyundai
  • Infiniti
  • Jaguar
  • Jeep
  • Kia
  • Lada
  • Lamborghini
  • Lancia
  • Land Rover
  • Lexus
  • Lotus
  • Lynk & Co
  • Maserati
  • Mazda
  • Mercedes-Benz
  • MINI
  • Mitsubishi
  • Morgan
  • Nissan
  • Opel
  • Peugeot
  • Polestar
  • Porsche
  • Renault
  • Rolls-Royce
  • Saab
  • Seat
  • Skoda
  • Smart
  • SsangYong
  • Subaru
  • Suzuki
  • Tesla
  • Toyota
  • Volkswagen
  • Volvo

Social

Download onze apps

Download de iPhone app Download de Android app

Autoblog.nl

© 2004 – 2025 Autoblog · Powered by Truer than North