• Spring naar de hoofdnavigatie
  • Door naar de hoofd inhoud
Autoblog.nl

Autoblog.nl

  • Home
  • Formule 1 »
    • Max Verstappen
  • Automerken
  • Occasions
  • Podcasts
  • Rijtesten
  • Video’s »
    • Alles
    • Autoshows
    • Aankoopadvies
    • Mijn auto
    • Rijtesten
  • EV’s
  • Spots »
    • Upload
  • Login

Audi S1: dik 30 mille

Auteur: Wouter, gepost 24 mei 2010 om 13:43 – 94 Reacties

Afbeelding Audi S1: dik 30 milleAfbeelding Audi S1: dik 30 milleAfbeelding Audi S1: dik 30 milleAfbeelding Audi S1: dik 30 milleAfbeelding Audi S1: dik 30 milleAfbeelding Audi S1: dik 30 milleAfbeelding Audi S1: dik 30 milleAfbeelding Audi S1: dik 30 milleAfbeelding Audi S1: dik 30 milleAfbeelding Audi S1: dik 30 milleAfbeelding Audi S1: dik 30 milleAfbeelding Audi S1: dik 30 milleAfbeelding Audi S1: dik 30 milleAfbeelding Audi S1: dik 30 milleAfbeelding Audi S1: dik 30 milleAfbeelding Audi S1: dik 30 milleAfbeelding Audi S1: dik 30 milleAfbeelding Audi S1: dik 30 milleAfbeelding Audi S1: dik 30 milleAfbeelding Audi S1: dik 30 mille

Audi A1 S-line
En of dat het nou waard is voor vier ringen op de neus?

Helemaal zeker is de prijs nog niet, maar voor Spanje is er een prijs van 28.500 mille afgegeven. Als je de prijs dan vertaalt naar de Nederlandse situatie, dan komt er rond de 31 mille uit. Dat lijkt heftig veel, want daarmee kruipt de S1 potentieel erg (te?) dicht tegen de prijs van de Golf GTI aan. Bovendien heeft MINI al voor 28.800 euro de 184 pk sterke Cooper S in de aanbieding. Dat wordt nog even rekenen voor PON dus.

Onder de motorkap zal er een variant van de 1.4 TSI te vinden zijn die ook de Polo GTI en Ibiza Cupra (en FR) aandrijft. Nu levert de sterkste variant 180 pk en 250 nm en is gekoppeld aan een DSG-bak met zeven verzetten. Audi haalt uit het 2.0 liter blok dik 270 pk en die heeft alleen een turbo. Uit de 1.4 met turbo en supercharger moet een hoger specifiek vermogen te halen zijn, zodat de 200 pk grens in het zicht komt. Of die extra pk’s de premium meerprijs waard zijn, mag de markt later bepalen.

De Audi S1 wordt in september op de autoshow van Parijs onthuld. Medio augustus verwachten we dan ook meer details over de Audi S1, maar een top van 250 km/u en Quattro lijken zeer onwaarschijnlijk. (via autoblog.it)

Ook interessant!

  • Pittige Audi A1 quattro voor nog geen vijftig mille
    Pittige Audi A1 quattro voor nog geen vijftig mille
  • Supersportieve Audi A1
    Supersportieve A1 Sportback is bijna een S1
  • Gaat Audi eindelijk weer een A2 maken?
  • Audi dealerschap onder water

Nieuwste artikelen

  • Dit Italiaanse bedrijf is niet langer in handen van Audi
  • Aankoopadvies: elektrische stadsauto voor 15.000 euro
  • Geen hond koopt een Nissan Ariya, dus flinke prijsverlaging
  • Is de EV nu echt dood? Mensen kiezen aantoonbaar liever voor verbrandingsmotoren
FacebookTweetPinLinkedIn

Audi, Audi A1, s1

Vorig bericht: « Video: burnout contest Corvette versus Viper
Volgend bericht: Record voor elektrische auto »

Lees Interacties

Reacties

  1. Something zegt

    24 mei 2010 om 13:44

    Liever de S1 dan een mini maar dan wel in het zwart

    Login om te reageren
  2. Freude_am_Fahren zegt

    24 mei 2010 om 13:47

    Quattro of niet?
    (ik zou zo zeggen van wel, maar de A1 is misschien een uitzondering)

    Login om te reageren
  3. Freude_am_Fahren zegt

    24 mei 2010 om 13:49

    excuseer, ik heb er over gezien

    Login om te reageren
  4. Thamos zegt

    24 mei 2010 om 13:50

    Audi gebruikt alleen Quattro voor de motoren die zoveel pk hebben dat je ze niet meer op de voorwielen kunt trekken. En 180pk is nog goed de doen als FWD. Dus neen geen Quattro.

    Login om te reageren
    • SimonMc zegt

      24 mei 2010 om 15:25

      @Thamos: hahaha nee, dat is marketing bullshit en is alleen zo bij audi.

      Ford doet gewoon 350 alleen op de voorwielen.

      Login om te reageren
  5. clubbtraxx zegt

    24 mei 2010 om 13:51

    IS ie ook zonder dat afzichtelijke two-tone te bestellen?

    Login om te reageren
  6. Dimglor zegt

    24 mei 2010 om 13:55

    Hmm… geef mij maar de Mini S, dan ga ik wel nog eens langs bij de mannen van John Cooper Works :-)

    Login om te reageren
  7. laurens324 zegt

    24 mei 2010 om 13:55

    ik vind het veel geld, ik blijf bij mijn Mini Cooper, is een heerlijk rij en smijt autotje

    Login om te reageren
  8. sean zegt

    24 mei 2010 om 14:01

    ‘Audi haalt uit het 2.0 liter blok dik 270 pk en die heeft alleen een turbo. Uit de 1.4 met turbo en supercharger moet een hoger specifiek vermogen te halen zijn, zodat de 200 pk grens in het zicht komt.’

    hoort de 270 pk niet 170 pk te zijn?

    Login om te reageren
  9. Waxweazel zegt

    24 mei 2010 om 14:08

    Van een letterlijke dure grap gesproken..
    Totaal niet de moeite om zoveel geld voor zoiets neer te leggen. Je moet al een heel erg verwende snob zijn.

    Login om te reageren
  10. CptSwaffel zegt

    24 mei 2010 om 14:09

    die neus is wel lekker agressief, achterkant is wat minder vind ik… 30mile, hmmmmm goedkoper dan een JCW die kost 36.790,00 ( 01-01-2010 ) lastig… eerst maar proefritjes aanvragen

    Login om te reageren
  11. Alpinaa zegt

    24 mei 2010 om 14:13

    Tja, de mini blijft mooier, leuker en waarschijnlijk beter om te rijden.

    Login om te reageren
  12. Bosnia_love zegt

    24 mei 2010 om 14:14

    Dit is nou echt een wijvenauto man. Een man gaat daar echt niet in rijden. Vooral de achterkant lijkt op een vrouwenreet.

    Login om te reageren
  13. Majinstar zegt

    24 mei 2010 om 14:16

    Een S1… Ik ben onder de indruk. :D

    Login om te reageren
  14. GOD zegt

    24 mei 2010 om 14:19

    Doe mij ook maar de Mini die ziet er veel beter uit.

    Login om te reageren
  15. bassaal zegt

    24 mei 2010 om 14:20

    Van dat geld kan je deze tweedehands porche uit “mei 2010” meekrijgen: http://www.zomoto.nl/6741285/porsche-356-vintage-speedster.htm

    Login om te reageren
    • Donstil zegt

      24 mei 2010 om 14:33

      @bassaal: vergelijk jij ff lekker een appel met een Peer.

      Login om te reageren
    • Gio zegt

      24 mei 2010 om 14:39

      @bassaal: zalige bak, liever in het zwart, maar heel leuk!

      Login om te reageren
  16. Mattie zegt

    24 mei 2010 om 14:20

    Bosnia_love [ reply ]
    24 May 2010 om 14:14
    Dit is nou echt een wijvenauto man. Een man gaat daar echt niet in rijden. Vooral de achterkant lijkt op een vrouwenreet.

    Volgens mij zou dit dan toch echt een mannenauto moeten worden, aangezien meeste mannen op vrouwen vallen!?!?

    OT: Nee word hem toch dan maar niet.. Vind Coopertje toch nog zeker wel leuker dan deze auto! En mijn god wat is dat veel geld voor zo’n klein autootje!

    Login om te reageren
  17. bassaal zegt

    24 mei 2010 om 14:20

    @bassaal: typfout dus: Porsche

    Login om te reageren
  18. Punk zegt

    24 mei 2010 om 14:22

    Doe mij ook maar de premium Mini graag.

    Login om te reageren
  19. Jokkebrok zegt

    24 mei 2010 om 14:24

    Ik haal wel wat anders voor dat geld…

    Login om te reageren
    • lambo4all zegt

      24 mei 2010 om 14:28

      31.000? daar kan je al bijna een c klasse voor kopen, dan spaar ik nog wel ff een jaartje door.

      Login om te reageren
      • RobertJ zegt

        24 mei 2010 om 15:00

        @lambo4all: ?? 36 kaal toch? een A4 kan je er eerder voor kopen, die is er al onder de 33 ;)

        Login om te reageren
        • lambo4all zegt

          25 mei 2010 om 13:01

          @RobertJ: ik ga toch voor de c klasse, (kwestie van smaak)

          Login om te reageren
  20. Ferdinand1 zegt

    24 mei 2010 om 14:27

    Alles in zijn klasse heb ik liever, omdat dit veel te duur wordt. Doe dan maar een Clio RS of Polo GTI.

    Login om te reageren
  21. Sciurida zegt

    24 mei 2010 om 14:30

    Ik wacht nog even op de rs1, wedden dat die wel quattro krijgt? Als die tenminste ooit komt, want ik denk niet dat deze yuppenbak in de S uitvoering veel verkocht wordt..

    Login om te reageren
  22. Tiemen zegt

    24 mei 2010 om 14:32

    Wat een geld voor een lelijk hok, iedereen die dat ervoor betaalt is gek. Kan 10 leukere wagens kopen voor dat geld.

    Login om te reageren
  23. ferry832 zegt

    24 mei 2010 om 14:34

    Veel te veel geld voor zo`n gebakkie. Veel concurrenten bieden een volwaardig alternatief voor een lagere prijs. Bovendien vind ik de A1 een lelijke auto. De auto zal best goed verkopen omdat we hier allemaal graag in een Audi rijden maar ik hoef hem niet.

    Login om te reageren
  24. Mika Hakkinen zegt

    24 mei 2010 om 14:35

    Sorry hoor maar welke gek betaald zoveel voor een audi die net zo groot is als een polo.. Ik haal wel wat anders.

    Login om te reageren
  25. TDIfreak zegt

    24 mei 2010 om 14:37

    veel te duur, belachelijk

    Login om te reageren
  26. jan zegt

    24 mei 2010 om 14:40

    Vind het trouwens vreemd dat er geen artikel is verschenen over de fameuze afgang van de a1 tijdens de ‘promotie’ in Brussel vorige week.
    De a1 ging er namelijk over de kop tijdens een demonstratie, terwijl hij nochtans bestuurd werd door een professioneel audi-piloot. De A-klasse achterna?

    Login om te reageren
    • The_12oach zegt

      24 mei 2010 om 14:45

      @jan: Die is er wel wat verder omlaag of vorige pagina kijken ;)

      Login om te reageren
    • KaCh1ng zegt

      24 mei 2010 om 14:50

      @jan: ik denk dat een eland veel meer kans heeft om te verschijnen dan een ramp waar je op moet rijden!

      Login om te reageren
  27. jan zegt

    24 mei 2010 om 14:42

    excuses, is hier toch verschenen :)

    Login om te reageren
  28. Benjamin1 zegt

    24 mei 2010 om 14:56

    dan maar een 1 serie, veel meer auto.

    Login om te reageren
  29. yanktank zegt

    24 mei 2010 om 14:59

    Geen Quatro he? dus hij is lelijk duur en nu ook geen echte audi.

    Login om te reageren
  30. JPM zegt

    24 mei 2010 om 15:00

    Voor dat geld heb je een van de beste limousines ter wereld. Een tweedehandsje Phaeton.

    Login om te reageren
  31. yanktank zegt

    24 mei 2010 om 15:01

    @Benjamin1 de 1 serie zit een klasse hoger. En je betaalt nog steeds veel voor weinig auto.

    Login om te reageren
  32. integralechubasco zegt

    24 mei 2010 om 15:07

    hij lijkt sprekend op de RS5 een paar topics geleden…

    Login om te reageren
  33. Mika Hakkinen zegt

    24 mei 2010 om 15:07

    @ JPM Precies je moet er wel 1 uit duitsland halen.. hier zijn er niet zo veel verkocht en die bijv. op autotrader staan zijn of niet mooi genoeg of 4-zitter

    Login om te reageren
  34. rene zegt

    24 mei 2010 om 15:07

    Voor die prijs heb je een prius.

    Login om te reageren
  35. Wes zegt

    24 mei 2010 om 15:11

    @ rene

    sarcasme mag ik hopen

    Login om te reageren
  36. the-budel-guy zegt

    24 mei 2010 om 15:13

    mm jammer dat het een 1.4tje is een 2.0 TFSI met 211 PK lijkt me veel leuker en dan hbe je ook een reden om er een te kopen anders kan je ook een polo GTI of ietsjes door sparen en een golf GTI kopen.

    dus voor mij word het toch maar een A3 met Quattro

    Login om te reageren
  37. SimonMc zegt

    24 mei 2010 om 15:25

    *350 pk

    Login om te reageren
  38. morty zegt

    24 mei 2010 om 15:28

    doe mij maar een fiesta st. deze komt ook binnenkort uit en ik moet zeggen dat ford’s lekker rijden. ik rijd al twee jaar met veel plezier in mijn focs st. misschien niet de standaard keuze maar wel een hele lekkere. die s1 zal voor 30 mille helemaal kaal zij dus reken er ook maar 5 mille bij voor xenon,velgjes,navi, en al die andere standaard levensverbeteraars.

    Login om te reageren
  39. Petat zegt

    24 mei 2010 om 15:29

    Welke vent wil nu in zo’n lelijk wijvenhok gezien worden. Voor dat zelfde geld koop je toch iets anders?

    Login om te reageren
  40. rene zegt

    24 mei 2010 om 15:36

    Wes ,jij rijdt ook nog met de fiets dus.

    Login om te reageren
  41. janklaassen zegt

    24 mei 2010 om 15:38

    wel een briljante auto.
    en de S1 is ook wel een hip karretje als je hem in het egt ziet.

    ze zullen er vast wel over na gedacht hebben.. Audi..

    zit wel goed in elkaar die hele auto!

    Login om te reageren
  42. Johan-SV zegt

    24 mei 2010 om 15:39

    quatro is te zwaar voor dat kleine autootje en er is zowiezo weinig plek voor het systeem in het autootje
    mijn voorkeur gaat uit naar een mini of bmw 1 serie

    Login om te reageren
  43. janklaassen zegt

    24 mei 2010 om 15:44

    is dit de S1 of de A1 S-line. want daar kan nog wel is verschil in zitten.

    de S line is alleen bumpertje, spoiltertje, logotje, voor een kleine 3000 (bij A4,A6 etc) meer.

    hoe is dat hier?

    Login om te reageren
  44. AMG Powerrr zegt

    24 mei 2010 om 15:52

    Er zijn vast mensen die dat geld voor een Mini-4-ringer overhebben.

    Login om te reageren
  45. Ralph zegt

    24 mei 2010 om 16:02

    Wow, veel geld voor een auto die kleiner én lelijker is dan een Polo.

    Login om te reageren
  46. johanbelgium zegt

    24 mei 2010 om 16:18

    mmm… S1liever andere naam please audi. in de jaren 80 was er al een S1 de Sportquattro S1. ze zijn het aan het uithollen
    foto van het originele rallymonster:
    http://img233.imageshack.us/img233/4462/starts10qz5.jpg

    Login om te reageren
  47. bassaal zegt

    24 mei 2010 om 16:34

    @Donstil: je hebt mij niet horen zeggen dat die Porsche te vergelijken valt met de Audi S1..

    Login om te reageren
    • Donstil zegt

      24 mei 2010 om 17:08

      @bassaal: dan heeft je reactie helemaal weinig nut gehad.

      Login om te reageren
      • bassaal zegt

        25 mei 2010 om 15:36

        @Donstil: voor jou blijkbaar niet.. maar misschien willen andere gebruikers wel heel graag weten dat er voor datzelfde geld ook een mooie oude Porsche te krijgen is..

        Login om te reageren
  48. Vivian zegt

    24 mei 2010 om 16:42

    en dit moet dus concurere……laat me niet lachen. audi audi audi toch…alles hoger dan A5 zijn mooie audi’s en dat blijft na de A1 nog steeds zo. dan weet ik gelijk wat ik van justin timerlake vind…hahahaha…

    Login om te reageren
  49. krekel zegt

    24 mei 2010 om 16:46

    De 1.4 TSI is bij de tiguan te chippen tot 211 pk. Als ze dat nou ook eens bij de S1 doen. Komt er een heel snel bakkie denk ik.

    Login om te reageren
  50. QQQQQ zegt

    24 mei 2010 om 16:47

    Je krijgt er wel een stevige audi voor. Een Mini, dat is pas veel geld voor een go-cart. Het bolt natuurlijk fantastisch maar er zit niets op. Mijn vorige auto was een Mini one D (2006) en daar zat standaard zelfs geen handschoenkastje of verlichtingspakketje in. Laat staan een deftige radio/cd of zelfs voetmatjes. Dus prijs/kwaliteit staat die Audi een streep voor.

    Login om te reageren
  51. Pieter-Jan zegt

    24 mei 2010 om 17:38

    Hmm… geef mij maar de Mini S, dan ga ik wel nog eens langs bij de mannen van John Cooper Works :-)

    Doe mij ook maar de premium Mini graag.

    veel te duur, belachelijk

    Van een letterlijke dure grap gesproken..
    Totaal niet de moeite om zoveel geld voor zoiets neer te leggen. Je moet al een heel erg verwende snob zijn.

    bla bla bla …


    De A1 is het lichtste en en meest gebalanceerde chassis in het segment. 1045kg, 65/35.

    De Cooper Works GP geraakte niet eens aan dat gewicht, ondanks het dure dieet van die versie. Ook 250Nm, maar dan van een opgefokte PSA 1.6. Dat haalt de standaard 1.4TSI al. En de vernieuwde Mini is nog eens zwaarder.

    Een paar jaar geleden was de NL prijs van de Works GP al €45K. De huidige Mini is zo’n 200kg zwaarder dan de A1, en als we inflatie meerekenen zal de S1 concurrent van Mini €50k kosten, en nog steeds 150kg meer wegen.

    Dus WTF zijn jullie over bezig, als ik vragen mag. Een beetje autokenner ziet direct dat de A1 een bommetje is. (Dat zijn Lotus Elise cijfers.) En ziet ook dat de Mini in vergelijking veel duurder is, en een groot gewicht handicap heeft.

    Vind het trouwens vreemd dat er geen artikel is verschenen over de fameuze afgang van de a1 tijdens de ‘promotie’ in Brussel vorige week.
    De a1 ging er namelijk over de kop tijdens een demonstratie, terwijl hij nochtans bestuurd werd door een professioneel audi-piloot. De A-klasse achterna?

    Overkop gaan op een skateramp is niet direct een fameuse afgang of de A-klasse achterna. Dat kan je met elke wagen, en dat weet je zelf ook.

    Omission is de greatest form of lie
    – George Orwell

    en … http://www.autoblog.nl/archive/2010/05/22/audi-a1-doet-omrollen-en-doodliggen

    Dit is nou echt een wijvenauto man. Een man gaat daar echt niet in rijden. Vooral de achterkant lijkt op een vrouwenreet.

    Ik kan mij al inbeelden wat voor “wijven” jij intiem kent. Zeker geen die ik zou willen aanraken met een stok van tien meter. Met 1000kg op de schaal is het voor mijn part een hermafroditie wagen, en de “vrouwen” die ik ken gaan niet minder van mij denken.

    Login om te reageren
    • Bosnia_love zegt

      24 mei 2010 om 18:40

      @Pieter-Jan: Ja, heel leuk. Ga maar eens ergens anders wieberen met die mooie praatjes van je. ;)

      Login om te reageren
    • ferry832 zegt

      24 mei 2010 om 20:34

      @Pieter-Jan: Jij doet net of hier een nieuw meesterwerk wordt afgeleverd terwijl een Skoda, een Seat of een VW onderhuids niet veel afwijkt. Ben je echt zo geil op die 4 ringen dat dat je blind maakt ? Deze A1 is op geen enkele wijze bijzonder en een Mini heeft aanzienlijk meer karakter.

      Login om te reageren
    • karel zegt

      24 mei 2010 om 21:26

      @Pieter-Jan: wat een lulkoek! een cooperS weegt maar 1085 KG…
      en rijdt geweldig zoniet beter! check je bronnen!

      Login om te reageren
    • super458 zegt

      23 juni 2010 om 13:29

      @Pieter-Jan: Iets korter graag.

      Login om te reageren
  52. marco zegt

    24 mei 2010 om 17:52

    wat een kutauto trap er een 3.2 in

    Login om te reageren
  53. AlexUS zegt

    24 mei 2010 om 18:05

    Wat ik begrepen heb van interne post is dat de nieuwe S1 186 pk gaat leveren. Niet mis voor zo’n lichte auto..

    Login om te reageren
  54. mb man zegt

    24 mei 2010 om 18:31

    Niet waard.Is een vag product dussss.

    Login om te reageren
  55. Tommy2 zegt

    24 mei 2010 om 18:43

    Ik weet zeker dat ze nét onder die € 28.800,- blijven als de Cooper S de rechtstreekse concurent is.

    Maarja een échte S zal het natuurlijk nooit worden met zo’n lullig grasmaaierblokje en zonder quattro…

    Login om te reageren
  56. nielsje188 zegt

    24 mei 2010 om 19:10

    nu nog wachten op de RS1 :twisted:

    Login om te reageren
  57. rene zegt

    24 mei 2010 om 19:12

    Deze auto(?) heeft niks dat zijn prijs verantwoord.

    Login om te reageren
  58. w0o0dy zegt

    24 mei 2010 om 20:46

    tja, of je maar even een mille of 4extra neer wil leggen voor deze kleine Audi tov een Clio RS, Mito QV of Corsa OPC… lijkt mij nogal van de zotte. Maar goed dat is 70mille voor een 2.0 tdi a4 avant natuurlijk ook en dat verkoopt ook… dus zal dit ook wel weer zonder problemen door de “look at me!!”-types worden gekocht.

    Als het ding niet ruim onder de 1100kg blijft dan is er voor de liefhebber voor minder geld serieus sportieve lol te koop. How bad do you want the badge?

    Login om te reageren
  59. paulusrx7 zegt

    24 mei 2010 om 21:06

    http://www.youtube.com/?gl=NL&hl=nl

    meer zeg ik niet

    Login om te reageren
  60. Vincenzo zegt

    24 mei 2010 om 21:26

    De auto voor de kapper natuurlijk na de mini. Maar he, hier in nl zal het verkopen.

    Login om te reageren
  61. integralechubasco zegt

    24 mei 2010 om 21:36

    Voor een 20% lagere prijs heb je een echte racer:
    de clio RS sport cup…
    vanaf 23.990 euro
    200 pk atmosferisch
    1180 kg
    0-100 6,9 sec.
    recaro stoelen

    je hebt echt een plaat voor je kop als je voor deze gerebadgde ongein kiest.

    Login om te reageren
    • AudiQuatro zegt

      24 mei 2010 om 22:31

      @integralechubasco: die clio is goed, maar de A1 is stiekem wel mooier. Stel het anders, voor die 30k heb je ook een Megane RS dat is pas een leuke auto!

      Login om te reageren
  62. zigzago zegt

    24 mei 2010 om 21:43

    -edit: nutteloze bijdrage-

    Login om te reageren
  63. jos zegt

    24 mei 2010 om 22:05

    Komaan jongens, gun de arbeiders van de fabriek in Vorst (Belgie),daar de A1 wordt geprepareerd, ook eens hun loon. De loonlast in Belgie is de hoogste in de wereld. Het zal weer lang duren eer ze de hele rimram daar gaan opdoeken en de produktie verhuizen naar Tsjechie ofzo. Dan kan de prijs wat zakken.

    Login om te reageren
  64. integralechubasco zegt

    24 mei 2010 om 23:56

    @AudiQuattro
    de A1 mooier? komop…. ;)
    check this:

    bakkebaarden ala lancia delta integrale… :) dat heeft die rozerode audi niet, hoor…

    Login om te reageren
  65. integralechubasco zegt

    25 mei 2010 om 00:02

    Login om te reageren
  66. RonnieD zegt

    25 mei 2010 om 08:15

    31000 euro voor een polo met kerstboomverlichting.
    Je moet maar durven.

    Login om te reageren
  67. Jochempie zegt

    25 mei 2010 om 10:05

    Ik wilde zeggen “Liever een S1 dan een Golf GTI”, maar nu integralechubasco dat plaatje van de Clio RS heeft geplaatst bedenk ik me, ik wil liever een Clio RS.

    Login om te reageren
  68. Charlie zegt

    25 mei 2010 om 10:45

    @ Peter-Jan.

    HAHA doe ff normaal, echte mannen rijden hier dus echt niet in.

    Maar jij wel :-)

    Login om te reageren
  69. Charlie zegt

    25 mei 2010 om 10:47

    @ Peter-Jan

    ps: Weet je zeker dat je niet Petra-Janneke heet ????

    Login om te reageren
  70. Prinz Prinz zegt

    25 mei 2010 om 11:54

    Echte mannen rijden brommer, net zoals Charlie en consorten. Onbegrijpelijk dat veel heren de mini wel een leuke wagen vinden en deze niet?

    Als er één auto zich bewezen heeft als kappers/trophy-wife auto is het de mini wel.

    Login om te reageren
  71. Svenska Aeroplan AB zegt

    25 mei 2010 om 12:44

    Tja, als de marketing-miljoenen van Audi weer aangewendt worden, zijn er vast wel weer genoeg mensen die erin trappen…

    Login om te reageren
  72. Svenska Aeroplan AB zegt

    25 mei 2010 om 12:58

    Vergeet niet: VANAF 31 mille…
    Heb net even de prijslijst van de A1 erbij gepakt. De volgende opties zijn wel handig: Pro Line (nog steeds handbediende airco…) 1.500,-, Media Style 2.118,- (oa Led verlichting, is dus niet eens standaard!), S-line (voor redelijke stoelen en lichtmetaal) 2.829,-, S-line exterieur (zucht…) 2.033,-, metallic 556,-, parking assist 729,-, navigatie 3.068,-, Bluetooth tel. 660,-, audio-upgrade 290,-, climmate control 406,-, armsteun voor 137,-, opbergpakket 127,-, sportstuur 266,-, zucht, ik geef het op. Ik zit nu op ehmmmmm 45.679,-!!! Kosten rijklaar maken erbij 987,- is 46.666,-…

    Dat bedoel ik dus.
    En er zullen weer zat mensen intrappen omdat de marketing-afdeling van Audi ze verteld dat ze hip zijn als ze een A1 rijden…

    Ik ben marketeer, ik vind het errrrrg knap!

    Login om te reageren
    • rwd zegt

      25 mei 2010 om 17:55

      @Svenska Aeroplan AB: hebben ze afgekeken van de Mini marketeers, dus die zijn nog veel knapper want hebben het uitgevonden. Die Audi marketeers hebben alleen maar cut en paste gedaan. Ongelooflijk heh die prijzen? mijn meissie heeft een Cooper S met alle opties, kost gewoon ff 45 duizendjes. Ik dacht dat ze haar verstand was verloren, maar het rijdt geweldig sportief:-)

      Login om te reageren
  73. peter zegt

    25 mei 2010 om 13:11

    Als die zelfs geen quattro heeft is die prijs absurd.

    Login om te reageren
  74. jeanclaude zegt

    25 mei 2010 om 18:58

    veel te duur voor die prijs kan je al bijna een a3 2.0 tdi of 1.8 tfsi halen

    Login om te reageren
  75. Henk_he zegt

    16 juni 2010 om 09:25

    Vanaf januari te bestellen vanaf 32.500 euro:
    http://www.telegraaf.nl/autovisie/autovisie_nieuws/6959238/__Audi_S1_vanaf_januari_te_bestellen__.html?p=25,1

    Login om te reageren
  76. Audi Chick zegt

    4 juli 2010 om 19:03

    @Tiemen Over Drijven is ook een geleerde vak blijkbaar :P
    @ rene, Nouuu, ik zou zeggen, Heeel Erg Veeel Plezier in die Pruis :? Dodelijk als ik weet niet veel wat :? kennis erin dood :? dus ga me maar niet bewizen dat zo is.

    Trouwens, voor die prijs heb je ook een DKW F8 Meisterklasse, whahahahaha, uit 1936 en ook wel een Pruis ja… Zie de waarde van zo’n mooie ding van 74 jaar oud Van Audi en zie dat Pruis….:P;)

    Login om te reageren
  77. QQQQQ zegt

    5 augustus 2010 om 10:04

    @Charlie: Echte mannen rijden hier niet in? Wat is dat nu voor zever. Liever in dit smijt-auto’tje dan in een oersaaie passat waar elke hollander in rijdt.

    Login om te reageren
  78. Anton zegt

    31 december 2010 om 09:57

    De S1 zal pas in de loop van 2011 verschijnen…
    De 1.4 tfsi met 186 is geen S1 !
    De S1 zal veel meer pk’s hebben dan 186 hoor!

    Login om te reageren

Geef een reactie Reactie annuleren

Je moet ingelogd zijn op om een reactie te plaatsen.

Autoblog

  • Home
  • Lease
  • Rijtesten
  • Adverteren
  • Nieuwsbrief
  • Privacy
  • Huisregels
  • Over ons
  • Disclaimer
  • Algemene voorwaarden
  • Consent

Merken

  • Alfa Romeo
  • Aston Martin
  • Audi
  • Bentley
  • BMW
  • Bugatti
  • Chevrolet
  • Citroën
  • Cupra
  • Dacia
  • Donkervoort
  • Ferrari
  • Fiat
  • Ford
  • Honda
  • Hyundai
  • Infiniti
  • Jaguar
  • Jeep
  • Kia
  • Lada
  • Lamborghini
  • Lancia
  • Land Rover
  • Lexus
  • Lotus
  • Lynk & Co
  • Maserati
  • Mazda
  • Mercedes-Benz
  • MINI
  • Mitsubishi
  • Morgan
  • Nissan
  • Opel
  • Peugeot
  • Polestar
  • Porsche
  • Renault
  • Rolls-Royce
  • Saab
  • Seat
  • Skoda
  • Smart
  • SsangYong
  • Subaru
  • Suzuki
  • Tesla
  • Toyota
  • Volkswagen
  • Volvo

Social

Download onze apps

Download de iPhone app Download de Android app

Autoblog.nl

© 2004 – 2025 Autoblog · Powered by Truer than North