• Spring naar de hoofdnavigatie
  • Door naar de hoofd inhoud
Autoblog.nl

Autoblog.nl

  • Home
  • Formule 1 »
    • Max Verstappen
  • Automerken
  • Occasions
  • Podcasts
  • Rijtesten
  • Video’s »
    • Alles
    • Autoshows
    • Aankoopadvies
    • Mijn auto
    • Rijtesten
  • EV’s
  • Spots »
    • Upload
  • Login

Audi Q7 door Delta 4×4

Auteur: autoblogger, gepost 6 februari 2006 om 00:59 – 26 Reacties

Audi Q7 Delta 4x4


Is het nog nieuwswaardig? Wat mij betreft wel, de Q7 kan namelijk weleens wat verkooprecords gaan breken. Wil je dan een beetje origineel overkomen dan kun je natuurlijk wat optische aanpassingen laten doen door Nothelle, JE Design of Abt. Voor diegenen die de SUV een meer offroad uiterlijk willen geven is er Delta 4×4.

De Duitse SUV specialist, delta4x4, heeft een „Haute Couture“ accessoire lijn gemaakt voor de Audi Q7. Delta biedt oa 21, 22 en 23 inch sloffen die ontworpen zijn door de Britse design guru Afzal Kahn (bekend van Project Kahn). Verdere uitbreidingen zijn het stalen uitlaat-systeem, een suspension kit en handgemaakte deurgrendels (via germancarblog.com).

Ook interessant!

  • Audi Q7 55 TFSIe rijtest video
  • Audi dealerschap onder water
  • Audi A7 L
    Audi A7 L wordt prachtige, gestrekte sedan
  • Meer Audi Sport dealers
    Meer Audi Sport dealers voor Nederland

Nieuwste artikelen

  • Welke Porsche met turbo kies jij?
  • Autoblog-lezer showt z’n dikke Fiesta
  • Video: BMW X5 koppen voelt zo
  • Deze Bentley is de beste wintersportbeuker, hier is het bewijs
FacebookTweetPinLinkedIn

Audi, delta4x4, Q7, tuning

Vorig bericht: « Amerika wil alternatieve brandstoffen
Volgend bericht: Superbowl auto commercials »

Lees Interacties

Reacties

  1. Audi zegt

    6 februari 2006 om 10:30

    Blijf in hemelsnaam van de Q7 af!!!

    Login om te reageren
  2. Alwood zegt

    6 februari 2006 om 10:53

    gatverdamme!!! wat een vatsige kar
    en ik snap nog steeds niet waarom ‘men’ allemaal hun lagers kapot wil rijden met van die BElachalijke velgen…
    er is echt niks mis met een beetje rubber om de hobbels te dempen, en al helemaal in een Q7 wil je relaxed en niet rammelig rijden.
    en voor iedereen die het ‘snel’ vindt! in de racerij houden ze ECHT meer robber tussen weg en velg over

    Login om te reageren
  3. w0o0dy zegt

    6 februari 2006 om 11:06

    Je hebt minder comfort met een laagprofielband en daarom geef ik je gelijk als je stelt dat zo’n wiel/band weinig op dit type auto te zoeken heeft. In toerwagenracen gebruiken ze de grootst mogelijke velg met laagprofielbanden. Een hoge band vervormt meer en daardoor is de auto moeilijker exact te besturen. Dat ze in de racerij graag “hogere wangen” willen is niet correct. Als ze die gebruiken is dat eigenlijk altijd omdat er in de regels een maximale groote voor de velgen (en banden) staat.

    Login om te reageren
  4. Audi zegt

    6 februari 2006 om 11:09

    Kortom: dit hoort gewoon niet bij het merk Audi

    Login om te reageren
  5. SamSam zegt

    6 februari 2006 om 11:09

    Ik denk dat je de Q7 niet zo mooi kan ombouwen…
    lelijke velgen trouwens en hij staat veels te hoog, of is die voorbumber gewoon te groot net als die van de VW T5?

    Login om te reageren
  6. mongoose zegt

    6 februari 2006 om 11:28

    flex, beter dan die flauwe standaard uitrusting!

    Login om te reageren
  7. Jan zegt

    6 februari 2006 om 12:35

    Heb al mooiere tuningpaketten gezien maar die Q7 is wel de max. Zou ook wel goed staan in 50cent videoclips :-)

    Login om te reageren
  8. A-Team zegt

    6 februari 2006 om 12:46

    Wat een afgrijselijk lelijke tuning.. Misschien wat voor BA

    Login om te reageren
  9. SamSam zegt

    6 februari 2006 om 14:32

    eerlijk,

    kan je niet zien dat het eigenlijk gewoon een vw touareg is?

    Login om te reageren
  10. Alwood zegt

    6 februari 2006 om 15:53

    een touareg?!?!
    nee sorry, dat zie ik er scht niet in.
    de cayenne een opgeleukte touareg ok… maar dit?!

    Login om te reageren
  11. Alwood zegt

    6 februari 2006 om 15:55

    ik vind trouwens dat het maken van SUV’s, zéker fullsize gewoon aan de amerikanen en landrover overgelaten moet worden

    al dat semi-sjieke europese gedoe!

    Login om te reageren
  12. w0o0dy zegt

    6 februari 2006 om 15:59

    Da’s nog eens platformsharing: De Touareg, de Cayenne, de Q7 en straks de Lambo SUV op hetzelfde platform(?) Goed voor de winstmarge denk ik.

    Login om te reageren
  13. Audi zegt

    6 februari 2006 om 16:05

    @woody: De Q7 deelt absoluut geen platform met de Touarag of Cayenne. Zoals vele denken.

    Login om te reageren
  14. Sacha zegt

    6 februari 2006 om 16:17

    Waar baseer je dat op Audi? Ik was namelijk ook onder de indruk dat de Q7 het (verlengde) platform van de Touareg gebruikte, zonder de off-road opties.

    Login om te reageren
  15. Sacha zegt

    6 februari 2006 om 16:21

    Aanvullinkje van “GermanCarFans”:http://www.worldcarfans.com/spyphotos.cfm?spyphotoid=6050408.001&audi=1.html/country/gcf :

    “Audi’s German siblings Porsche and VW each have their own top-of-the-range super-utes with the Cayenne Turbo and Touareg W12 Sport. All three models share the same basic platform…”
    Het kan best zijn dat dat inmiddels veranderd is, dan horen we dat natuurlijk graag.

    Login om te reageren
  16. w0o0dy zegt

    6 februari 2006 om 16:23

    Ik kom ook veel sites tegen die wel schrijven dat die allemaal op hetzelfde platform staan… http://en.wikipedia.org/wiki/Audi_Q7

    Login om te reageren
  17. w0o0dy zegt

    6 februari 2006 om 16:30

    quote op http://www.audiworld.com “Unlike the platform sharing VW Touareg, the Q7 is not available with any sort of low range showing its street biased performance intentions.”

    http://www.audiworld.com/news/05/essen/content.shtml

    Login om te reageren
  18. Audi zegt

    6 februari 2006 om 16:32

    Volgens informatie vanuit de importeur, is het niet hetzelfde platform.

    Login om te reageren
  19. Herman zegt

    6 februari 2006 om 16:41

    Als je een 4×4 look aan je audi wilt geven, zoals hierboven vermeld staat denk ik dat die velgen dan niet helemaal op zijn plaats zijn.

    Login om te reageren
  20. William zegt

    6 februari 2006 om 17:31

    Ik neem aan dat jullie allemaal zien dat die foto gewoon een photshop is… Met andere woorden, dat tjoeningbedrijfje moet die tupperware nog effectief op een Q7 plakken maar probeert nu al wat publiciteit te genereren. En dat is ze dus gelukt.

    Login om te reageren
  21. Sacha zegt

    6 februari 2006 om 17:34

    Photoshop of niet, dat ding komt er bij mij niet in. De Q7 is al twijfelachtig genoeg zonder tupperware, met tupperware wordt het werkelijk wanstaltig.

    Login om te reageren
  22. dekster zegt

    6 februari 2006 om 18:32

    beugelbekie
    trekt op niks de Q7 is prachtig alleen de spiegels hadden anders gemogen

    Login om te reageren
  23. William zegt

    6 februari 2006 om 18:42

    @Sacha, je neemt me de woorden uit de mond!

    Login om te reageren
  24. tijgertje zegt

    6 februari 2006 om 19:44

    met die laagprofielbanden kan die auto toch niet presteren waar hij eingelijk voor gemaakt is…ik vind hem ook te hoog staan boven zijn wielkasssen.
    verder vindt ik hem weinig negatief.

    Login om te reageren
  25. anoniempii zegt

    10 februari 2006 om 12:03

    weer een geweldige wagen van audi het is wel een SUV maar niiettemin wat een geweldige bak egt man dii wil ik cker voor mn 18de Ik ga hem cker kopuh beterzzzzz

    Login om te reageren
  26. Audi zegt

    18 februari 2006 om 12:07

    Heb vanochtend de eerste Q7 op nederlands kenteken zien rijden. Waarschijnlijk een persauto, want de officiele introductie in NL zal omstreeks 17 maart zijn. Maar wat een mooie auto!!

    Login om te reageren

Geef een reactie Reactie annuleren

Je moet ingelogd zijn op om een reactie te plaatsen.

Autoblog

  • Home
  • Lease
  • Rijtesten
  • Adverteren
  • Nieuwsbrief
  • Privacy
  • Huisregels
  • Over ons
  • Disclaimer
  • Algemene voorwaarden
  • Consent

Merken

  • Alfa Romeo
  • Aston Martin
  • Audi
  • Bentley
  • BMW
  • Bugatti
  • Chevrolet
  • Citroën
  • Cupra
  • Dacia
  • Donkervoort
  • Ferrari
  • Fiat
  • Ford
  • Honda
  • Hyundai
  • Infiniti
  • Jaguar
  • Jeep
  • Kia
  • Lada
  • Lamborghini
  • Lancia
  • Land Rover
  • Lexus
  • Lotus
  • Lynk & Co
  • Maserati
  • Mazda
  • Mercedes-Benz
  • MINI
  • Mitsubishi
  • Morgan
  • Nissan
  • Opel
  • Peugeot
  • Polestar
  • Porsche
  • Renault
  • Rolls-Royce
  • Saab
  • Seat
  • Skoda
  • Smart
  • SsangYong
  • Subaru
  • Suzuki
  • Tesla
  • Toyota
  • Volkswagen
  • Volvo

Social

Download onze apps

Download de iPhone app Download de Android app

Autoblog.nl

© 2004 – 2025 Autoblog · Powered by Truer than North