• Spring naar de hoofdnavigatie
  • Door naar de hoofd inhoud
Autoblog.nl

Autoblog.nl

  • Home
  • Formule 1 »
    • Max Verstappen
  • Automerken
  • Occasions
  • Podcasts
  • Rijtesten
  • Video’s »
    • Alles
    • Autoshows
    • Aankoopadvies
    • Mijn auto
    • Rijtesten
  • EV’s
  • Spots »
    • Upload
  • Login

Audi RS4 door Abt

Auteur: autoblogger, gepost 3 maart 2006 om 18:36 – 26 Reacties

Audi RS4 Abt


Is een Audi RS4 niet genoeg? Ga dan even langs het Duitse Abt Sportsline want die hebben een zeer nette update klaar staan. De begrenzer van 250 km/u is natuurlijk het eerste wat er uit is gesloopt, topsnelheid is na de update 282 km/u.

Ook heeft Abt vanaf nu exclusieve wielen type AR en SP voor de Audi RS4. De 20-inch type AR20 hebben bandenmaat 255/30ZR20 en het SP1 model is verkijgbaar met bandenmaat 255/35 R19.

Ook interessant!

  • Audi RS Nogaro Editions
    Audi RS Nogaro Editions geven hoedtik aan RS2
  • Kies maar: 3x ABT Audi RS
  • Audi SQ7 ABT met de juiste motor nu ook het juiste uiterlijk?
  • ABT Audi
    Dít zijn de 8 gaafste ABT Audi's op een rij

Nieuwste artikelen

  • Video: Automobilist doet Dukes of Hazzard op rotonde
  • Jonge automobilisten zijn een stel angsthazen op de weg
  • Lotus Eletre PHEV krijgt een teleurstellende motor
  • Je betaalt wegenbelasting, maar waarvoor eigenlijk
FacebookTweetPinLinkedIn

abt, Audi, RS4

Vorig bericht: « James Bond rijdt Mondeo
Volgend bericht: Gespot: nieuwe Ford Mondeo »

Lees Interacties

Reacties

  1. Wouter (autoblog) zegt

    3 maart 2006 om 18:48

    Ik vind het erg mager die 282 km/u. De RS4 heeft 420 pk, dus hij zou veel harder moeten lopen.

    Login om te reageren
  2. DuvelDuvel zegt

    3 maart 2006 om 18:52

    Dik blijft die gelukkig nog wel :)

    Login om te reageren
  3. Dennis zegt

    3 maart 2006 om 19:14

    Dit is een Abt Jongens Is geen hardcore tuning jullie doen alsof 282 km/u niet snel is oke kan sneller wacht maar sportech en mtm komen goeie 310 km/u maybe harder Met xtra Pk’s uiteraard
    Kijk naar de vorige rs4 Avant 4.0 seconden naar 100 km/u sportech ook volgens mij maar mtm gebruikt meer dan sportech en je hebt ook nog digitech dat is mijn favoriet 4 ever Groetjes van hier… en geniet van de rs4

    Login om te reageren
  4. Christoff zegt

    3 maart 2006 om 20:01

    de rs 4 is een bangelijke auto.

    Login om te reageren
  5. Jeremy zegt

    3 maart 2006 om 21:17

    Mager zou ik de topsnelheid niet durven noemen, lijkt mij normaal voor 420 PK en een leeggewicht van 1650kg.

    Login om te reageren
  6. dekster zegt

    3 maart 2006 om 21:20

    monsterlijke wagen die rs4 van 0 naar 100 in 4.4 sec en als je hem op circuit ziet dan weet je dat er ergens in duitsland goden een wagen hebben ontworpen.
    maar
    je kan toch die begrenzer bij de dealer laten verwijderen?
    trouwens ik denk dat audi het niet altijd nauw neemt met de 250 km/uur begrenzing toen jeremy(van TG) de rs6 teste ging hij tot 170mph

    Login om te reageren
  7. GlenNVD zegt

    3 maart 2006 om 21:37

    Ja, vind ik ook, 282km/u is helemaal niet traag voor zo’n wagen met 420pk, 5 deuren en n’gewicht van 1650kg!
    Zo’n wagen koop je niet voor zijn topsnelheid maar voor de kwaliteit en vooral het rijplezier! Die auto is gewoon AF!

    Login om te reageren
  8. GlenNVD zegt

    3 maart 2006 om 21:39

    Ben benieuwd wanneer de RS6 eraan komt…
    Als die net zo krachtig en agressief is al de RS4 kan de M5 in het zand bijten.

    Login om te reageren
  9. Dennis zegt

    3 maart 2006 om 21:40

    leuk dat je gereageert hebt Glen ik denk dat wij het over de rs4 wel eens zijn Vriendelijke groeit Dennis

    Login om te reageren
  10. dennis zegt

    3 maart 2006 om 21:47

    Hebben Jullie het filmpje van de rs4 al gezien in de avond ? een blauwe als je hem wilt zien mail me even [email protected]

    Login om te reageren
  11. Dennis zegt

    3 maart 2006 om 21:49

    Het mag misschien niet snelste auto zijn.Maar wel de auto met het mooiste geluid

    Login om te reageren
  12. GlenNVD zegt

    3 maart 2006 om 23:18

    Jep, zeker en vast!
    Hier, deze vond ik op Google, lekkere sound!
    http://video.google.com/videoplay?docid=8398607827317261938&q=Audi+RS4

    Login om te reageren
  13. Erikje zegt

    3 maart 2006 om 23:22

    Die velgen kunnen echt niet meer, vorkvorm is uit.

    Login om te reageren
  14. Mark zegt

    3 maart 2006 om 23:45

    Mwah, de 3.2 met 256pk is al begrensd op 250. Kom je aan met 420 en komt er niet eens veel bij. De 3.2 zal nl wel nog wat harder dan 250 lopen. Maarja luchtweerstand is niet mis bij die speeds. Naja ik tuf door met mijn 144 km/u bakkie.

    Login om te reageren
  15. MotorSportElise zegt

    4 maart 2006 om 11:35

    Leuke update van motor etc, maar ze mochten wel meer doen aan de buitenkant..:-)

    Login om te reageren
  16. dekster zegt

    4 maart 2006 om 12:11

    @Mark
    audi’s hebben een bolle neus net om snel te kunnen gaan

    Login om te reageren
  17. Joost zegt

    4 maart 2006 om 21:02

    Ik vind de velgen lelijk.

    Login om te reageren
  18. Aero zegt

    4 maart 2006 om 21:14

    Vergeet niet dat Audi met Bi-turbo techniek werkt, en BMW zonder. ;-)

    Login om te reageren
  19. w0o0dy zegt

    4 maart 2006 om 21:39

    domme opmerking Aero: de RS4 heeft geen enkele turbo

    Login om te reageren
  20. dekster zegt

    5 maart 2006 om 10:08

    @Aero
    bi-turbo is geen heidens middel

    Login om te reageren
  21. Mark zegt

    11 maart 2006 om 15:46

    Ik vindt dat je van een RS4 moet afblijven…..ook ABT dus. Ik vind de originele velgen dan ook veel mooier.

    Login om te reageren
  22. Jens Messely zegt

    17 maart 2006 om 19:32

    Ik ben massas fan van audi, maar ik vind dat hun velgen inderdaad beter kunnen. Zijn er anders mensen die mij iets kunnen bijleren over het audi algemeen? ||www.autogespot.com||

    Login om te reageren
  23. rolando zegt

    29 maart 2006 om 11:27

    Topsnelheid heeft niets met wagen gewicht te maken maar met de Cw waarde (luchtweerstand).

    Login om te reageren
  24. w0o0dy zegt

    29 maart 2006 om 11:48

    wagengewicht kan wel degelijk meespelen. Voor een zwaardere auto gebruikt men grotere/dikkere onderdelen en daarmee is een lage cw waarde lastiger te realiseren. Verder zullen onder een zwaardere auto vaak ook bredere banden moeten zitten en dat is slecht voor de CW, maar een bredere band heeft in principe ook meer rolweerstand. Om te accellereren heb je vermogen nodig. Hoe groter het gewicht dat verplaatst moet worden hoe meer vermogen nodig is om het voertuig te verplaatsen. Dat kun je beïnvloeden door een andere versnellingsbakverhouding, maar dat gaat weer ten koste van de topsnelheid… dus gewicht is ook een factor.

    Login om te reageren
  25. Murphy zegt

    28 april 2006 om 23:39

    ’n RS4 is een prachtige wagen, wat zeg ik, een bom.
    Vorige maand met een gereden, 520Pk !!!! Fenomenaal
    Vooral als je aan een rood licht langs een CBR staat en achter zijn kont zit.
    Binnekort koop ik er een.
    Ik heb nu ’n 1.9Tdi van 150Pk
    Groetjes

    Login om te reageren
  26. Ludo sanders zegt

    3 juli 2007 om 00:40

    ik heb nu 6 maanden een zwarte rs4 uit 2006 en hij is helemaal geweldig maar snelheid went en zeker acceleratie, dus weet je een goede chip laat het mij aub weten,hij rijd trouwens 270km/pu (met begrenzer) op de teller
    groetjes Ludo

    Login om te reageren

Geef een reactie Reactie annuleren

Je moet ingelogd zijn op om een reactie te plaatsen.

Autoblog

  • Home
  • Lease
  • Rijtesten
  • Adverteren
  • Nieuwsbrief
  • Privacy
  • Huisregels
  • Over ons
  • Disclaimer
  • Algemene voorwaarden
  • Consent

Merken

  • Alfa Romeo
  • Aston Martin
  • Audi
  • Bentley
  • BMW
  • Bugatti
  • Chevrolet
  • Citroën
  • Cupra
  • Dacia
  • Donkervoort
  • Ferrari
  • Fiat
  • Ford
  • Honda
  • Hyundai
  • Infiniti
  • Jaguar
  • Jeep
  • Kia
  • Lada
  • Lamborghini
  • Lancia
  • Land Rover
  • Lexus
  • Lotus
  • Lynk & Co
  • Maserati
  • Mazda
  • Mercedes-Benz
  • MINI
  • Mitsubishi
  • Morgan
  • Nissan
  • Opel
  • Peugeot
  • Polestar
  • Porsche
  • Renault
  • Rolls-Royce
  • Saab
  • Seat
  • Skoda
  • Smart
  • SsangYong
  • Subaru
  • Suzuki
  • Tesla
  • Toyota
  • Volkswagen
  • Volvo

Social

Download onze apps

Download de iPhone app Download de Android app

Autoblog.nl

© 2004 – 2025 Autoblog · Powered by Truer than North