• Spring naar de hoofdnavigatie
  • Door naar de hoofd inhoud
Autoblog.nl

Autoblog.nl

  • Home
  • Formule 1 »
    • Max Verstappen
  • Automerken
  • Occasions
  • Podcasts
  • Rijtesten
  • Video’s »
    • Alles
    • Autoshows
    • Aankoopadvies
    • Mijn auto
    • Rijtesten
  • EV’s
  • Spots »
    • Upload
  • Login

Autoblog aankooptip: Nederlandse 1400 pk Nissan GT-R

Auteur: CasperH, gepost 26 juni 2016 om 11:45 – 94 Reacties

Afbeelding Autoblog aankooptip: Nederlandse 1400 pk Nissan GT-RAfbeelding Autoblog aankooptip: Nederlandse 1400 pk Nissan GT-RAfbeelding Autoblog aankooptip: Nederlandse 1400 pk Nissan GT-RAfbeelding Autoblog aankooptip: Nederlandse 1400 pk Nissan GT-RAfbeelding Autoblog aankooptip: Nederlandse 1400 pk Nissan GT-R

Nissan GT-R occasion met 1400 pk kopen, iemand?
Iemand een vlotte tweedehands Nissan kopen?

Een Nissan GT-R is natuurlijk überhaupt al geen trutje, maar met de modificaties die aan deze auto zijn doorgevoerd wordt het allemaal wel heel bijzonder. Hoewel je er aan de buitenkant los van de carbon plaatwerkdelen en raamsticker bijna niks van ziet, is deze GT-R Premium Edition volledig gemodificeerd. In totaal is er ongeveer €150.000 euro geïnvesteerd in deze auto, 5000 kilometer geleden. Die investeringen zijn met name richting het motorblok gegaan, wat resulteert in bizarre prestatiecijfers.

Copy / Paste van de modlist:

BC 4.1 stroker crankshaft
Carrillo conrods
CP pistons (2000hp spec)
OEM machined block with ARP crank studs
ACL bearings
Cosworth head gaskets
Ferrea +1mm valves, valve springs, retainers, valve guides
Tomei camshafts
CNC machined/ported head by CNC heads UK
ATI pulley
ETS GTX35R turbo kit
102mm exhaust
Fuel system with fuelrail, 3 pumps, regularor, lines + ID2200cc
Albins 1-6 gears
Xtreme circlips
Xtreme 24 plate clutch for 2000ps
T1R brace
Custom gearbox cooler
Dirveshaft shop 2000ps axle
100% carbon front fenders, bonnet, doors, boot

Om alles los te benoemen gaat te ver, maar de basis van de vermogenswinst is te verhalen op de ETS GTX35R turbokit en het flink bewerkte motorblok. De versnellingsbak en aandrijflijn zijn bovendien flink versterkt. Het resultaat van alle modificaties levert 1120 pk en 1360 Nm op, op octaan 98 benzine. Heb je echter toegang tot E85 dan loopt dit op tot 1400 pk en 1790 Nm!

De vraagprijs voor deze bruut bedraagt €134.995 euro, de auto staat te koop bij Sky Engineering in Helmond en heeft in totaal 19.000 kilometer op de teller, waarvan 5000 met de genoemde onderdelen. Wat je moet weten van de Nissan GT-R als occasion kun je hier checken.

Met dank aan Jorn en Mandy voor de tip!

Ook interessant!

  • Video: Nissan GT-R rijdt pionnen omver
  • Video: Nissan GT-R neemt drempel veel te hard
    Video: Nissan GT-R neemt drempel veel te hard
  • hightech Nissan GT-R
    Hightech Nissan GT-R wordt níet elektrisch
  • Nissan GT-R Nismo Special Edition, inbegrepen bij de NFT
    Nieuwe Nissan GT-R Nismo voegt echt wat toe

Nieuwste artikelen

  • Video: Automobilist doet Dukes of Hazzard op rotonde
  • Jonge automobilisten zijn een stel angsthazen op de weg
  • Lotus Eletre PHEV krijgt een teleurstellende motor
  • Je betaalt wegenbelasting, maar waarvoor eigenlijk
FacebookTweetPinLinkedIn

Coupe, gt-r, occasion, r35, tuning, zwart

Vorig bericht: « 700 kilo te zwaar beladen op weg naar Marokko
Volgend bericht: Ford Ka+ ST: maken of kaken? »

Lees Interacties

Reacties

  1. Jochempie zegt

    26 juni 2016 om 11:47

    Is het gek dat ik voor 135 mille liever een tweedehands AMG GT (S) zou aanschaffen? Vermogen is ook niet alles…

    Login om te reageren
    • dutchcorvette zegt

      26 juni 2016 om 11:53

      @Jochempie: ja. Die is lelijk

      Login om te reageren
      • Jochempie zegt

        26 juni 2016 om 12:01

        @dutchcorvette: Oh ja, goed verhaal.

        Login om te reageren
        • Donstil zegt

          26 juni 2016 om 12:08

          @Jochempie: Nee wat jij zegt hebben we lekker wat aan.

          Login om te reageren
          • mercedesclk350 zegt

            26 juni 2016 om 12:29

            @Donstil: als je een beetje redelijk kan denken, is het een nuttige reactie.

            Login om te reageren
          • Jochempie zegt

            26 juni 2016 om 12:31

            @Donstil:

            Login om te reageren
          • baap zegt

            26 juni 2016 om 12:52

            @Donstil: Dat jij er niks aan hebt wil niet zeggen dat iemand anders er niks aan heeft. Dus aan de reactie van jou hebben we ook niet heel veel.

            Login om te reageren
      • bofkont zegt

        26 juni 2016 om 12:04

        @dutchcorvette: Nee een nissan GTR is een design topper kwa uiterlijk hahaha.

        Login om te reageren
        • G-Ammo zegt

          27 juni 2016 om 12:12

          @bofkont: De Nissan GTR is ontwikkeld in een windtunnel… dus het design is niet zomaar ”design”… het heeft een reden.

          Login om te reageren
          • bofkont zegt

            27 juni 2016 om 13:18

            @G-Ammo: yup dat weet ik puur ontworpen voor snelheid , maar daarmee is het geen mooi ontwerp .

            Login om te reageren
      • wiellem zegt

        26 juni 2016 om 12:13

        @dutchcorvette: ben je met je verkeerde been ui bed gestapt?

        Login om te reageren
        • 123bat zegt

          26 juni 2016 om 12:19

          @wiellem: Misschien moest hij wel in een handgeschakelde auto rijden. @dutchcorvette kennende wordt ‘ie daar niet vrolijk van ;)

          Login om te reageren
          • wiellem zegt

            26 juni 2016 om 12:28

            @123bat: dat mag hij helemaal niet. Meneer heeft namelijk afgereden in een automaatje en kan dus helemaal niet schakelen!

            Login om te reageren
        • dutchcorvette zegt

          26 juni 2016 om 13:49

          @wiellem: ik heb niet geslapen.

          Login om te reageren
          • Jochempie zegt

            26 juni 2016 om 13:58

            @dutchcorvette: Ben je ook aan het afstuderen? Hup, AB afsluiten en scriptie afmaken! (zeg ik ook tegen mijzelf)

            Login om te reageren
      • baap zegt

        26 juni 2016 om 12:50

        @dutchcorvette: Iets met smaak? Een Corvette vind ik dan weer lelijk.

        Login om te reageren
      • e1000bmw zegt

        26 juni 2016 om 13:12

        @dutchcorvette: die Nissan niet dan…? Vergeleken met een Corvette…

        Login om te reageren
    • roberto zegt

      26 juni 2016 om 11:56

      @Jochempie: Een Edition 1 in het rood of geel graag! Amen

      Login om te reageren
    • nederland1994 zegt

      26 juni 2016 om 12:02

      @Jochempie: zon AMG GT S trek je veel meer bekijks mee. Naast dat is het ook een mooiere en degelijkere wagen.

      Login om te reageren
      • banaan7 zegt

        26 juni 2016 om 12:24

        @nederland1994: achterkant…..

        Login om te reageren
    • bofkont zegt

      26 juni 2016 om 12:08

      @Jochempie: Nee helemaal niet gek, zou ook mijn keus zijn, die blijft tenminste wel heel.
      Daarbij het bizarre vermogen van deze GTR kun je nergens gebruiken, compleet doorgeslagen/overdreven waanzin. Wel een knap stukje vakwerk kwa opbouw.

      Login om te reageren
      • Jochempie zegt

        26 juni 2016 om 13:35

        @bofkont: Precies, doe mij maar een gebalanceerde sportauto met ronde 400-500 pk, daar kun je af en toe nog wat mee.

        Login om te reageren
        • rolov zegt

          26 juni 2016 om 18:17

          @Jochempie: een standaard gtr dus?

          Login om te reageren
          • Jochempie zegt

            26 juni 2016 om 18:40

            @rolov: Ja, wellicht :)

            Login om te reageren
          • gwnbmw zegt

            27 juni 2016 om 00:04

            @rolov: de nieuwe tikt alweer de 670pk aan…

            Login om te reageren
            • amgc63 zegt

              27 juni 2016 om 20:04

              @gwnbmw: 570, nismo zit op 600.

              Login om te reageren
              • gwnbmw zegt

                28 juni 2016 om 14:14

                @amgc63: de 2017 standaard gtr heeft 670 pk…

              • amgc63 zegt

                28 juni 2016 om 14:27

                @gwnbmw: nee knul, een standaard 2017 GT-R heeft 570 trappelende paardjes onder de kap.

                http://www.autoblog.nl/nieuws/nissan-gt-r-nieuwe-versie-vs-de-oude-versie-85763

              • gwnbmw zegt

                28 juni 2016 om 15:25

                @amgc63: carthrottle gelovend 670…

              • amgc63 zegt

                28 juni 2016 om 16:45

                @gwnbmw: oké dan is het 670 omdat heel het internet behalve car throttle 570 zegt. ??

              • gwnbmw zegt

                28 juni 2016 om 17:11

                @amgc63: ik zeg alleen wat ik weet…

              • amgc63 zegt

                28 juni 2016 om 17:42

                @gwnbmw: Zou het niet volstrekt onlogisch zijn als de normale/goedkopere GT-R meer vermogen heeft dan de duurdere Nismo??

    • kjeld zegt

      26 juni 2016 om 12:26

      @Jochempie: Ieder zijn ding. Maar ik heb liever deze GT-R. Onderhouds kosten van die Merc lijken mij niet leuk. Deze jap met Xtreme (pro) spul heb ik liever.. very nice! ?

      Login om te reageren
      • Jochempie zegt

        26 juni 2016 om 12:39

        @kjeld: Ik denk dat de onderhoudskosten van de Merc erg zullen meevallen t.o.v. deze specifieke GT-R…

        Login om te reageren
    • TimD zegt

      26 juni 2016 om 13:35

      @Jochempie: lever mij een een AMG GT voor 135k

      Login om te reageren
      • Jochempie zegt

        26 juni 2016 om 13:39

        @TimD: Alright, hier heb je een Zwitserse AMG GT voor omgerekend 111.000 euro:

        http://www.autoscout24.ch/3961180

        Login om te reageren
        • crackdavid zegt

          26 juni 2016 om 14:29

          @Jochempie: In Zwitserland ja…

          Login om te reageren
          • Jochempie zegt

            26 juni 2016 om 15:21

            @crackdavid: Voor de Nederlandse import komt er nog een rest-BPM bedrag van €20.277 bij, wat het totaalbedrag op €131185,- NL kenteken maakt. Maar leuk gebluft verder!

            Login om te reageren
            • dawwg zegt

              26 juni 2016 om 15:58

              @Jochempie: Afschrijving van de GT zal ook minder zijn; geluid is lekkerder en goedkoper in onderhoud dan deze GT-R en doet het in de kroeg ook beter. Daarnaast is RWD altijd meer lol :)

              Login om te reageren
    • pluiske666 zegt

      26 juni 2016 om 17:32

      @Jochempie: helemaal eens met je keuze. Kan me namelijk niet voorstellen dat dit prettig rijdt. *iets met bochten

      Login om te reageren
  2. mathay zegt

    26 juni 2016 om 11:49

    Beest!!

    Login om te reageren
  3. roaldr zegt

    26 juni 2016 om 11:50

    Top investering die 150k

    …..

    Login om te reageren
    • suheyl zegt

      26 juni 2016 om 23:13

      @roaldr: heeft er wel 5000 km mee gereden! Snap idd dat je het erin steekt, en ‘m al vlotjes weg doet. Voor dat geld koop je er een tweede bij, zodat jij altijd een racemaatje hebt

      Login om te reageren
  4. mercedesclk350 zegt

    26 juni 2016 om 11:51

    Voor dat bedrag had hij de spoiler er ook wel op mogen laten.

    Login om te reageren
    • Jochempie zegt

      26 juni 2016 om 12:02

      @mercedesclk350: Maar dan tikt ‘ie nooit de 658 km/u aan…

      Login om te reageren
  5. hight96 zegt

    26 juni 2016 om 11:57

    Haha die eindigt straks in de sloot

    Login om te reageren
    • Jochempie zegt

      26 juni 2016 om 12:40

      @hight96: Een sloot in een sloot? Ok die moet ik even uitleggen. De eigenaar heeft z’n geld in de spreekwoordelijke sloot gegooid, en het zou wel grappig zijn als die sloot dan ook in een sloot eindigt.

      Login om te reageren
  6. spykerboy zegt

    26 juni 2016 om 12:00

    Wat een geld voor zo een lelijk hok, koop ik liever een F430 en houd ik geld reserve voor onderhoud etc… Rijd je nog eens een echt exclusief merk ook nog ipv nixxan

    Login om te reageren
  7. Rick-dos zegt

    26 juni 2016 om 12:02

    €150.000 extra investeren er 5000 km mee rijden en vervolgens verkopen voor 135k (wellicht minder want het is immers de verkoopprijs van deze handelaar).

    Niet echt snugger de vorige eigenaar en je kunt je ook afvragen of die upgrades wel zo fijn zijn omdat ie meer km’s in standaard trim heeft gemaakt dan met. Kan zijn dat ie er achtergekomen is dat het toch geen upgrade was.

    Login om te reageren
    • bmwkevin zegt

      26 juni 2016 om 12:10

      @Rick-dos: vorige eigenaar ligt hier waarschijnlijk niet wakker van, die heeft alvast weer een nieuw speeltje gekocht denk ik.

      Login om te reageren
      • Rick-dos zegt

        26 juni 2016 om 12:29

        @bmwkevin: Zal best, maar dat maakt hem nog niet snugger. ;)

        Login om te reageren
        • Jochempie zegt

          26 juni 2016 om 12:32

          @Rick-dos: Misschien is dat ook niet meer nodig bij een bepaald inkomen en levensstijl.

          Login om te reageren
          • Rick-dos zegt

            26 juni 2016 om 12:38

            @Jochempie: Als die levensstijl en inkomen je lief is dan is snugger zijn altijd een pre.

            Login om te reageren
            • rrvliet zegt

              26 juni 2016 om 13:36

              @Rick-dos: Nee hoor, als je je leven snugger leeft hou je geld over voor je hobbies. Je hoeft niet te verdienen aan je hobby. Dit is een superhobby toch?

              Login om te reageren
            • Jochempie zegt

              26 juni 2016 om 13:36

              @Rick-dos: Natuurlijk maar misschien dat het inkomen van deze persoon deze uitspatting goed kan dekken.

              Login om te reageren
    • wildewesten zegt

      26 juni 2016 om 14:01

      @Rick-dos: wellicht heeft de vorige eigenaar hier dragraces mee gedaan en tonnen verdiend

      Login om te reageren
  8. gijsso zegt

    26 juni 2016 om 12:02

    Bij elke andere auto zou de 5000 kilometer te boeken staan als ‘net ingereden’, maar ik denk dat bij dit blok je al tegen het einde van zijn levensduur zit. Bij de modificatielijst zie ik vooral sterkere onderdelen, geschikt tot 2000 pk, maar geen woord over broodnodige verbeterde warmtehuishouding. Bedenk dat bij 1500 pk en een motorefficiëntie van 40% meer dan 1600 kilowatt aan warmte vrij komt.

    Zelfs als ik het geld zou hebben sla ik deze over.

    Login om te reageren
    • bofkont zegt

      26 juni 2016 om 12:10

      @gijsso: helemaal juist, een tijdbom is dit krankzinnige ding.

      Login om te reageren
    • tuutertuuter zegt

      26 juni 2016 om 13:43

      @gijsso: Er is ook maar één rollenbank in heel Nederland waar dat ding getest kan worden. Met een hoogwerker voor een windmolen in de Noordzee..

      Login om te reageren
    • amgc63 zegt

      26 juni 2016 om 14:40

      @gijsso: de auto heeft inderdaad 5000 kilometer met deze modificaties, echter zit het blok er net opnieuw in nadat deze opnieuw op is gebouwd, je zou dus kunnen zeggen dat deze auto weer ff mee kan.

      Login om te reageren
      • dawwg zegt

        26 juni 2016 om 16:02

        @amgc63: Inderdaad,zou toch minstens nog een keer 5000km mee moeten gaan voor de volgende grote revisie …

        Login om te reageren
  9. romeoalfa zegt

    26 juni 2016 om 12:03

    “Super dik, zet maar op de oprit!!”

    – iedereen die denkt dat zo’n auto met 1400pk even makkelijk rijdt als hun eigen auto of fiets.

    Login om te reageren
  10. E550 zegt

    26 juni 2016 om 12:03

    Ik zeg Lemon. €150k investeren en dan 5k km later verkopen voor €135k? Niet logisch.

    Buiten dat denk ik niet dat je deze 1400pk sterke Nissan kan gebruiken als DD. Hoe lang zal de motor nu meegaan? 50k? Wie gaat er nu een zwaar getunde GT-R kopen? Dit soort projecten doet men doorgaans zelf en dan maakt zo’n investering wat minder uit, omdat je ‘m in een korte tijd toch niet gaan verkopen.

    Login om te reageren
    • bohica zegt

      26 juni 2016 om 12:16

      @e550: dit bedrijf werkt veel klanten in Dubai .
      Die geven niks om geld of afschrijving .
      Voor de rest waardeloze ballentent die zijn beloften niet nakomt

      Login om te reageren
      • Jochempie zegt

        26 juni 2016 om 14:00

        @bohica: Ah, de Hennessey Performance van NL?

        Login om te reageren
      • frankieturbo zegt

        26 juni 2016 om 16:11

        @bohica:
        dus jij kent jonne ook intussen ? ;)

        Login om te reageren
        • bohica zegt

          26 juni 2016 om 18:14

          @frankieturbo: als je de firma Googled zie je zat verhalen over bestellingen die niet komen .

          Login om te reageren
    • gwnbmw zegt

      26 juni 2016 om 12:24

      @e550: 50k km ga je dus niet aantikken…

      Login om te reageren
      • dawwg zegt

        26 juni 2016 om 16:03

        @gwnbmw: Was als je ‘m onder de 3000rpm houdt en lief bent voor de koppeling; maar goed, dan kun je ook een Nissan Leaf kopen; stukken goedkoper :)

        Login om te reageren
        • gwnbmw zegt

          27 juni 2016 om 00:07

          @dawwg: dan nog betwijfel ik ’t als het orginele blok gemaakt is voor minder als de helft…

          Login om te reageren
    • Jochen zegt

      26 juni 2016 om 13:02

      @e550: die investering betreft ongetwijfeld bruto prijsniveau van de onderdelen, deze heeft sky natuurlijk niet betaald

      Login om te reageren
  11. KEV9 zegt

    26 juni 2016 om 12:14

    Met zoveel vermogen kan je beter een trekhaak monteren. Kan je een kar met 40 reservebanden meenemen, na elke 100km ben je wel weer aan nieuwe toe.

    Login om te reageren
    • Robert zegt

      26 juni 2016 om 13:21

      @Soulmaster: en ook wel lekker zegeltjes sparen bij de benzinepomp, denk ik zo.

      Login om te reageren
  12. gop1 zegt

    26 juni 2016 om 12:21

    Ik vraag me heel erg af waarom de vorige eigenaar hem zo snel alweer verkoopt, er moet een addertje onder het gras zitten.

    Login om te reageren
  13. potjak zegt

    26 juni 2016 om 12:25

    Dik is die wel, maar de matte en glimmende delen (wrap neem ik aan) maken het geheel wel pauper. Daarnaast mist het Nissan logo op de achterzijde. Het doet allemaal afbreuk aan het geheel.

    Login om te reageren
  14. lambo4all zegt

    26 juni 2016 om 12:33

    Ohh pas 5000km! Dan kan je er nog zeker 5000km mee rijden voordat je weer 150k aan onderdelen kan gaan vervangen..

    Login om te reageren
  15. mrrallycross zegt

    26 juni 2016 om 12:36

    Kortom, je moet de motor al weer reviseren?

    Login om te reageren
  16. TimD zegt

    26 juni 2016 om 12:45

    Nooit van mijn leven…

    Login om te reageren
  17. allesmetturbo zegt

    26 juni 2016 om 12:59

    heel vet maar standaard al snel genoeg

    Login om te reageren
  18. papa zegt

    26 juni 2016 om 13:09

    Staat dat vermogen ook op het kenteken?

    Login om te reageren
  19. Texhnolith zegt

    26 juni 2016 om 13:18

    Vaak genoeg gezien deze auto
    Sky-Engineering heeft ook mijn Silvia gemapped. Levert zeker wel kwaliteit :)

    Login om te reageren
  20. Dutchdriftking zegt

    26 juni 2016 om 13:25

    Wel retedik hoor. Veyrons pesten met dit ding!

    Login om te reageren
  21. jwcroy82 zegt

    26 juni 2016 om 14:15

    Dit is een alles vernietigend monster, maar ik heb toch liever een standaard GT R

    Login om te reageren
  22. eefie zegt

    26 juni 2016 om 14:25

    150.000 investeren en dan 5.000 km ermee rijden. Vervolgens verkopen voor 135.000. Lijkt me niet snugger of er zit een addertje onder het gras

    Login om te reageren
    • ghost zegt

      26 juni 2016 om 15:55

      @eefie: wat je erin “investeert” bij tuning haal je er nooit uit.

      Anyway, bij dit soort zaken blijf ik liever uit de buurt, lijkt mij toch dat je denkt de pot met goud te kopen maar vroeg of laat de man met de hamer tegenkomt en de hele boel kapot draait.

      Login om te reageren
      • frankieturbo zegt

        26 juni 2016 om 16:08

        @ghost: de kans is groter dat het kapot draaid als dat het heel blijft bij deze firma..
        waarna je weer een dikke investering moet doen omdat sky-engineering geen gehoor geeft..

        Login om te reageren
  23. frankieturbo zegt

    26 juni 2016 om 15:47

    hahaha. nou dit bedrijf word op dit moment in diverse rechtzaken aangepakt wegens oplichting…,door mensen die geld van hem tegoed hebben, dus dat deze te koop staat verbaasd me niets..
    ik wens de toekomstige koper dan ook veel succes..
    voor garantie hoef je niet terug te komen in ieder geval.. tenzij je jaren de tijd hebt, en aan het lijntje gehouden wilt worden

    Login om te reageren
  24. Edge zegt

    26 juni 2016 om 16:22

    Ik zou nooit een door iemand anders getunede auto kopen, en al helemaal niet zo’n project als dit, waarbij men de extremen opzoekt. Naar garantie kun je meestal fluiten, en de kans dat iets het begeeft bij zoveel vermogen is natuurlijk heel groot in een auto die niet op die waarden gemaakt is. Nee, dan sluit ik me aan bij de mensen dat geld liever aan iets anders uitgeven. Voor een bedrag van ongeveer 135k kun je bijna alles rijden wat je hartje begeert; dikke limousine? Geen probleem, een Maserati Quattroporte, Mercedes S-klasse en BMW 7-serie liggen gewoon binnen het budget. Liever een sportwagen? Er zijn genoeg Ferrari’s, Lamborghini’s en Porsche’s te vinden? SUV liefhebber? Range Rovers en X5 (M)’s liggen ook gewoon binnen het budget.

    Login om te reageren
  25. thomasthomas zegt

    26 juni 2016 om 16:25

    Helmond Sport

    Login om te reageren
  26. sjaterantekomen zegt

    26 juni 2016 om 16:41

    Over de levensduur, zoiets gebruik je natuurlijk niet als daily driver, en alsof je altijd op de grens van zijn kunnen rijdt.

    Login om te reageren
  27. ter zegt

    26 juni 2016 om 21:41

    Getuned = niks meer waard.

    Login om te reageren
  28. wernerv8 zegt

    26 juni 2016 om 23:12

    Voor dat geld koop ik liever een nieuwe standaard gtr maar als je in de dragrace scene zit is het mishien wel interessant. Deze is natuurlijk niet voor dagelijks gebruik bedoeld. De vorige eigenaar is waarschijnlijk al met een ander project bezig. Ze beginnen ergens aan en als de wagen af is vinden ze het het niet zo interessant meer en gaan ze aan wat anders sleutelen om de uitdagingen eruit te krijgen. Bij die 150000 euro zitten waarschijnlijk ook de missers bij die ze ongetwijfeld gemaakt hebben voor dat ze deze vermogens redelijk betrouwbaar op de weg krijgen

    Login om te reageren
  29. toyotafortuner zegt

    27 juni 2016 om 03:28

    Bijzonder lijstje aan mods. Echter is ie imo te heftig getuned. Met een stock GT-R ben ik al meer dan tevree.

    Overigens oogt het een beetje kaal: Een GT-R zonder spoilert

    Login om te reageren
  30. lazy123 zegt

    27 juni 2016 om 20:42

    Mooi wagen, maar helaas heb je er niks aan in Nederland…..

    Login om te reageren

Geef een reactie Reactie annuleren

Je moet ingelogd zijn op om een reactie te plaatsen.

Autoblog

  • Home
  • Lease
  • Rijtesten
  • Adverteren
  • Nieuwsbrief
  • Privacy
  • Huisregels
  • Over ons
  • Disclaimer
  • Algemene voorwaarden
  • Consent

Merken

  • Alfa Romeo
  • Aston Martin
  • Audi
  • Bentley
  • BMW
  • Bugatti
  • Chevrolet
  • Citroën
  • Cupra
  • Dacia
  • Donkervoort
  • Ferrari
  • Fiat
  • Ford
  • Honda
  • Hyundai
  • Infiniti
  • Jaguar
  • Jeep
  • Kia
  • Lada
  • Lamborghini
  • Lancia
  • Land Rover
  • Lexus
  • Lotus
  • Lynk & Co
  • Maserati
  • Mazda
  • Mercedes-Benz
  • MINI
  • Mitsubishi
  • Morgan
  • Nissan
  • Opel
  • Peugeot
  • Polestar
  • Porsche
  • Renault
  • Rolls-Royce
  • Saab
  • Seat
  • Skoda
  • Smart
  • SsangYong
  • Subaru
  • Suzuki
  • Tesla
  • Toyota
  • Volkswagen
  • Volvo

Social

Download onze apps

Download de iPhone app Download de Android app

Autoblog.nl

© 2004 – 2025 Autoblog · Powered by Truer than North