• Spring naar de hoofdnavigatie
  • Door naar de hoofd inhoud
Autoblog.nl

Autoblog.nl

  • Home
  • Formule 1 »
    • Max Verstappen
  • Automerken
  • Occasions
  • Podcasts
  • Rijtesten
  • Video’s »
    • Alles
    • Autoshows
    • Aankoopadvies
    • Mijn auto
    • Rijtesten
  • EV’s
  • Spots »
    • Upload
  • Login

Bertone Mantide – Italiaans maatpak voor de Corvette ZR1

Auteur: Wouter, gepost 20 april 2009 om 14:18 – 81 Reacties

Afbeelding Bertone Mantide – Italiaans maatpak voor de Corvette ZR1Afbeelding Bertone Mantide – Italiaans maatpak voor de Corvette ZR1Afbeelding Bertone Mantide – Italiaans maatpak voor de Corvette ZR1Afbeelding Bertone Mantide – Italiaans maatpak voor de Corvette ZR1Afbeelding Bertone Mantide – Italiaans maatpak voor de Corvette ZR1Afbeelding Bertone Mantide – Italiaans maatpak voor de Corvette ZR1Afbeelding Bertone Mantide – Italiaans maatpak voor de Corvette ZR1Afbeelding Bertone Mantide – Italiaans maatpak voor de Corvette ZR1Afbeelding Bertone Mantide – Italiaans maatpak voor de Corvette ZR1Afbeelding Bertone Mantide – Italiaans maatpak voor de Corvette ZR1Afbeelding Bertone Mantide – Italiaans maatpak voor de Corvette ZR1Afbeelding Bertone Mantide – Italiaans maatpak voor de Corvette ZR1Afbeelding Bertone Mantide – Italiaans maatpak voor de Corvette ZR1Afbeelding Bertone Mantide – Italiaans maatpak voor de Corvette ZR1Afbeelding Bertone Mantide – Italiaans maatpak voor de Corvette ZR1Afbeelding Bertone Mantide – Italiaans maatpak voor de Corvette ZR1Afbeelding Bertone Mantide – Italiaans maatpak voor de Corvette ZR1Afbeelding Bertone Mantide – Italiaans maatpak voor de Corvette ZR1Afbeelding Bertone Mantide – Italiaans maatpak voor de Corvette ZR1Afbeelding Bertone Mantide – Italiaans maatpak voor de Corvette ZR1

Bertone Mantide
We hadden eerst 386 teaservideo’s met inside informatie, maar nu eindelijk wordt een beetje duidelijk wat Project M nu precies is. Het blijkt te gaan om een erg coole herverbouwing van de Corvette ZR1.

Of wat liever gezegd: een coachbuild project op basis van de snelste Corvette van dit moment. Met 647 pk en 819 nm uit een supercharged V8 sprint de ZR1 in 3,5 tel naar de 100 een haalt meer dan 330 km/u. Het mooie is nu dat Bertone claimt dat de Mantide sneller is dan de ZR1 waar deze gebaseerd op is. Klinkt niet onaardig en de eerste foto’s laten een heel strak gelijnde supercar zien. Via nieuwerwetse communicatie-kanalen zoals Youtube en Twitter kun je meekijken en je “input” leveren.

Bertone Press Release
Stile Bertone is proud to present the ULTRA HIGH PERFORMANCE one-off MANTIDE.

Few, if any, automobiles have been as awe-inspiring as the show-stopping prototypes and “fuori serie” cars designed by Stile Bertone – the Alfa Romeo Carabo, the Lancia Stratos Zero and the Lamborghini LP500 prototype to name just a few

TRADITION

Stile Bertone has a long history of creating one-off prototypes based on the mechanicals of Chevrolet’s sporting automobiles spanning over 50 years. Today, Stile Bertone is proud to utilize the mechanicals of the formidable 2009 Corvette ZR1. Employing know-how from the Le Mans winning Corvette C5R, the ZR1 is the greatest all-round performance car in the world, the undisputed “King of the Ring”, posting the fastest ever lap time for a true production car at 7:26:4 seconds on the famed Nurburgring Nordschleife in Germany, long considered the benchmark for a car’s true performance. Mantide has been designed and fully engineered in collaboration with the renowned Danisi Engineering and aims to be the world’s greatest street legal performance car, wrapped in an iconic and radical Stile Bertone design.

Mantide’s futuristic design draws equal inspiration from modern aerospace and the world of Formula One. The iconic theme is clear to see: a teardrop-like fuselage which tightly encases the mechanicals and the passenger cell which is embraced by two prominent wrapping aerodynamic appendages. While shockingly bold and technical, Mantide’s unique design maintains a sensuality unique to Italian sports cars thanks to a futuristic interpretation of the classic Kamm Back two volume silhouette.

The aerospace inspired design aesthetic is further characterised by innovative yet beautiful forms which are fully driven by performance: the low-slung nose, jet fighter style teardrop canopy and butterfly opening doors, as well as the numerous air inlets and exhausts for maximum air efficiency.

Mantide also boasts cutting edge aerodynamic performance fine-tuned in an advanced full scale wind tunnel. Features include a Le Mans prototype-derived flat floor and diffuser as well as “flying buttresses” which help to increase aero efficiency, guarantee a lower drag coefficient and greater levels of down force. The final aerodynamic results are class leading, with drag reduced by 25% (Cd 0.298) and a 30% improvement in down force. The Mantide not only delivers greater speed and stability, but also more efficiency and therefore lower fuel consumption.

The Mantide promises even greater performance than the ZR1, due to significant weight savings and its highly advanced aerodynamics. Using carbon fibre for all body panels, interior trim, seats and even the wheels, the overall vehicle weight has been reduced by 100 kilos. The result is a staggering 0-62mph in 3.2 seconds and a top speed of 351 kph (217mph) Safety and chassis rigidity have been increased with the incorporation of an FIA regulation triangulated roll cage, light-weight carbon fibre racing seats and 4pt racing harness for track use.

Stile Bertone invites you to follow Mantide on its year-long journey as it travels to major auto events around the globe at www.insideprojectm.com

Ook interessant!

  • Video: Corvette C8 Z06 gespot op de Nürburgring!
    Video: Corvette C8 Z06 gespot op de Nürburgring!
  • Chevrolet Corvette uit productie
    Legendarische Chevrolet Corvette uit productie*
  • Petrolhead shockeert met 'Ferrari F40' Corvette
  • Corvette water
    Corvette eindigt in sloot week na restauratie

Nieuwste artikelen

  • Is dit de lelijkste politieauto ter wereld?
  • Tesla eindigt onderaan in nieuw betrouwbaarheidsonderzoek
  • Nu officieel in beeld: de Koreaanse RS6-killer!
  • Hoonigan gaat ondersteboven in nieuwe Gymkhana
FacebookTweetPinLinkedIn

bertone, coachbuilding, Corvette, Supercars, ZR1

Vorig bericht: « Naaktrijder zoekt seksdate
Volgend bericht: Failliet Kroymans laat een spoor van vernieling achter zich [updated] »

Lees Interacties

Reacties

  1. Rene1980 zegt

    20 april 2009 om 14:20

    kan zo Transformers in :)

    als normale auto gezien, wat een gedrocht! br….

    Login om te reageren
  2. babbaloerie zegt

    20 april 2009 om 14:21

    Eén woord: YIKES!

    Login om te reageren
  3. tramontana zegt

    20 april 2009 om 14:21

    de achter kant ziet er wel gelikt uit ma de voorkant dat mogen ze anders doen dat is mijn mening

    Login om te reageren
  4. Mairsil zegt

    20 april 2009 om 14:25

    Pietsje over the top, maar als je nou iets echt exclusief opvallends wil hebben wat ook nog een retesnel is, dan is dit een stuk goedkoper dan een Zonda.

    Alleen jammer dat de dat achterlijke ruitje in de motorkap hebben laten zitten. Als ik een standaard ZR1 optisch zou moeten verbeteren, zou ik simpelweg de motorkap vervangen door een simpel ondoorzichtig exemplaar.

    Login om te reageren
  5. Mussie zegt

    20 april 2009 om 14:26

    wat een gedrogt zeg he mijn ogen doen pijn,
    ze konden beter de achterkant als de voorkant gebruiken.

    Login om te reageren
  6. Laue zegt

    20 april 2009 om 14:27

    wauw, erg vet project. ! super.

    Login om te reageren
  7. dummy zegt

    20 april 2009 om 14:28

    cool!

    Login om te reageren
  8. primramessar zegt

    20 april 2009 om 14:30

    Ik schaar mij bij de groep die dit een gedrocht vind. Schande.

    Login om te reageren
  9. rikkon zegt

    20 april 2009 om 14:32

    Ai, die achterkant is wel erg geknutseld.

    Nog niemand gehoord over de 599 vleugeltjes!
    Waar blijven de vergelijkingsmegaulen en de blijf-met-je-vingers-van-ferrari maffia?

    Login om te reageren
  10. Screamer zegt

    20 april 2009 om 14:34

    Ik vind de neus (vooral recht van voren) helemaal niks.
    Maar de rest van de auto extreem gaaf.
    Meer Coachbuilds van de Corvette

    Login om te reageren
  11. BG 75 zegt

    20 april 2009 om 14:36

    Innoveren en origineel proberen te zijn: mijn zege
    Maar dit is echt gruwelijk lelijk!

    Login om te reageren
  12. mc959 zegt

    20 april 2009 om 14:40

    geef mij maar een gewone zr1

    Login om te reageren
  13. HDM zegt

    20 april 2009 om 14:42

    Gadverdamme, ik zou spontaan op de rem trappen als ik em zou zien, dan blijft ie ver voor me en kom ik em niet meer tegen. Lelijk hok.

    Login om te reageren
  14. pol zegt

    20 april 2009 om 14:44

    Opknopen die bende mongolen.
    Wat is dat voor iets. Pure verkrachting van die Vette.

    Login om te reageren
  15. DRU zegt

    20 april 2009 om 14:46

    Login om te reageren
  16. Texhnolith zegt

    20 april 2009 om 14:48

    duidelijk gevalletje van over designed

    Login om te reageren
  17. Catch22 zegt

    20 april 2009 om 14:51

    Laat ze het maar bij Astra coupe’s houden, dat is een stuk smaakvoller dan dit ;)

    Login om te reageren
  18. Arnoud zegt

    20 april 2009 om 14:53

    Wal-ge-lijk!! Is dit echt van Bertone en niet van een of andere Koreaan? Of is die Japanner die ontslagen is bij Pininfarina (vanwege de lelijke Scaglietti) nu werkzaam bij Bertone?

    Login om te reageren
  19. bmw330i-touring zegt

    20 april 2009 om 14:55

    doe mij maar gewoon zr1

    Login om te reageren
  20. Maarten SLR zegt

    20 april 2009 om 14:56

    en samen met Micheal Knight issi the Knigt riderrr

    Login om te reageren
  21. T-rocks! zegt

    20 april 2009 om 14:59

    wel mooie bak, alleen ik denk niet dat hij net zo snel als een ZR1, maar we zullen het zien, en oja, de bumper mag ook anedrs, maar dat zijn details.
    greetz

    Login om te reageren
  22. Michiel_vd_Brink zegt

    20 april 2009 om 14:59

    @ Arnoud: Nee, deze is niet van Ken Okuyama. Het ontwerp is getekend door Jason Castriota die uit eigen beweging overgestapt is van Pininfarina naar Bertone. Waarschijnlijk met hulp van James Glickenhaus die op een bepaalde manier zijn vingers in dit project heeft zitten.

    Login om te reageren
  23. Alfisti zegt

    20 april 2009 om 15:00

    Ehhm, zeer apart. Het feit dat ‘ie uit Italië komt was voor mij de doorslag om toch even verder te kijken dan de homepage… Eindconclusie: Liever niet…

    Login om te reageren
  24. Jurrian zegt

    20 april 2009 om 15:05

    die hoekige wielkassen vind ik niet helemaal…., voor de rest is het wel een cool ding die gelukkig toch niet in grote getalen gebouwd zal worden.

    Login om te reageren
  25. VivelaFRANCE zegt

    20 april 2009 om 15:06

    Niet heel erg mooi, vooral in het rood, maar in het wit valt ‘ie wel mee. Sowieso een beetje té.

    Login om te reageren
  26. robbie zegt

    20 april 2009 om 15:09

    Veel teveel lijnen in mijn ogen. De overige ontwerpen van Jason Castriota kunnen mij meer bekoren:

    Ferrari 599 GTB Fiorano
    Ferrari 612 Kappa (op basis van 612 Scaglietti)
    Ferrari P4/5 by Pininfarina
    Maserati Birdcage 75th
    Maserati GranTurismo
    Rolls Royce Hyperion by Pininfarina

    Login om te reageren
  27. RDNS zegt

    20 april 2009 om 15:10

    Vind het niet heel vreemd dat er zo weinig foto’s van de voorkant genomen zijn….

    Login om te reageren
  28. JH zegt

    20 april 2009 om 15:13

    Tis duidelijk dat Castriota zonder de Pinin input een stuk minder mooie schepsels produceert…inderdaad overdesigned en het thema van de voorkant harmonieert niet met dat van de achterkant…lijken 2 verschillende auto’s

    Login om te reageren
  29. Bobel zegt

    20 april 2009 om 15:13

    Van achteren echt super moio, maar van voren vind ik het wat minder.

    Login om te reageren
  30. sebastianchubasco zegt

    20 april 2009 om 15:15

    gewaagd en mooi… veel nieuwe vormen en ideeen… mooie velgen met deltavorm achtige ornamenten herinneren mij aan de maserati boomerang…

    Login om te reageren
  31. Neo Veloci zegt

    20 april 2009 om 15:22

    Now that’s one ugly car!

    Login om te reageren
  32. Mattie zegt

    20 april 2009 om 15:22

    @Rikkon:
    Waar blijven de vergelijkingsmegaulen en de blijf-met-je-vingers-van-ferrari maffia?

    Naja waarom zouden die hier zitten?? Aangezien het hier gaat om een verbouwde Corvette! En ga weer eens normaal schrijven en niet zo Geenstijl.. Ga dan maar lkkr reageren op dumpert ofzo

    Login om te reageren
  33. C6_R zegt

    20 april 2009 om 15:25

    Italiaanse “design” toko’s moeten met hun vieze pastavingers van heilige Amerikaanse bakken afblijven! :P

    Niet echt hoor, maar ik vind het een leuke toekomstvisie, leuk voor in het museum net als de Bertone BAT’s. Maar begeerlijk is anders, doe mij maar een gewone ZR1!

    Login om te reageren
  34. Jan Rap zegt

    20 april 2009 om 15:34

    Van opzij heel gaaf!

    Van de voorkant en de achterkant: JAK!

    Login om te reageren
  35. frans zegt

    20 april 2009 om 15:39

    hm.. interessant, die vergelijking met een Italiaans maatpak.
    Interessant, maar gezien de auto niet erg relevant.
    Liever een maatpak.

    Login om te reageren
  36. Blitz zegt

    20 april 2009 om 15:44

    HMmmmm… ben benieuwd wat ze daar allemaal zitten te roken bij de vergader tafel om met zo’n ontwerp to komen? Leuke basis maar uiteindelijk niet de mooiste geworden….

    Login om te reageren
  37. ManicManiac zegt

    20 april 2009 om 15:45

    Een middelvinger naar al conventioneel. My kinda car :D
    Ik vind hem (haar?) prachtig, eerlijk waar. Absoluut over the top, zeker en vast, maar dit ding bevat een ongezond grote dosis waanzin, en als er iets is waar ik een stijve van krijg dan is het wel waanzin… (vrouwen even buiten beschouwing gelaten, een mens moet zich soms al eens indekken tegen zichzelf… :)) I love this beauty :)

    Login om te reageren
  38. emielwind zegt

    20 april 2009 om 15:52

    Fantastisch ontwerp, eindelijk weer eens een bertone die gezien mag worden!

    Login om te reageren
  39. a. zegt

    20 april 2009 om 15:54

    ben ik nou de enigste die merkt dat ie maserati gt achterlichten e nvelgen heeft?

    Login om te reageren
  40. smaakversterker zegt

    20 april 2009 om 15:56

    Stijlelementen van de citroen sportwagen gekopieerd.

    Login om te reageren
  41. frans zegt

    20 april 2009 om 16:06

    @a., de enigste ben je allicht niet, dat is mijn vriendin. Voorts merk je slechts op dat deze auto velgen en achterlichten heeft die gelijkenis vertonen met die van een model van Maserati. Met enige mogelijkheid zou je de enige zijn die dit thans heeft opgemerkt; om dit met zekerheid te zeggen, moeten alles reacties voor de jouwe worden gelezen. Desalniettemin heb je niet gemerkt dat (…). Dat zou namelijk duiden op een door jou waargenomen gegeven, een feit. Dat lijkt hier echter alleszins bezijden de waarheid.

    Login om te reageren
  42. spykerboy zegt

    20 april 2009 om 16:09

    stukke mooier dan de normale ZR1, hoeveel kost het om een ZR1 in te brengen en deze body erop te zetten??

    Login om te reageren
  43. G_deGroot zegt

    20 april 2009 om 16:10

    Ik zie dat China tegenwoordig ook auto-ontwerpers exporteert?

    Login om te reageren
  44. timberleek zegt

    20 april 2009 om 16:11

    ik ben voor de zr1 zonder zogenaamd “maatpak.”

    Login om te reageren
  45. MarkieS zegt

    20 april 2009 om 16:33

    doet me aan deze denken.

    Login om te reageren
  46. Egel zegt

    20 april 2009 om 16:51

    @MarkieS

    Die doet mij (en vooral Aap;)) denken aan een banaan

    Login om te reageren
  47. Linkador zegt

    20 april 2009 om 16:57

    Leuk project, aangenaam verrast. Je moet het maar doen.

    Login om te reageren
  48. Buyck zegt

    20 april 2009 om 17:02

    What the hell… dit is pure !! TOPKLASSE !!! Reventon is HOT maar dat is pas echt futuristisch. Echt grove wagen onder de indruk van het design zeer inventief!

    Login om te reageren
  49. Spyder zegt

    20 april 2009 om 17:08

    Volgens mij staat die rooie geparkeerd voor een shredder/metaalscheidingsinstallatie…. zal niet voor niets zijn. :-D

    Login om te reageren
  50. Annie zegt

    20 april 2009 om 17:14

    FAIL!

    Dood en dood zonde..

    Login om te reageren
  51. saba,... zegt

    20 april 2009 om 17:22

    super initiatief, werd tijd,…

    Login om te reageren
  52. lincoln zegt

    20 april 2009 om 17:26

    een maatpak voor wie ??
    voor de gebochelde van de notre dame ofzo ..

    wel een lekker over de top ding om te zien iig ..

    Login om te reageren
  53. lincoln zegt

    20 april 2009 om 17:28

    @a .. 15:54 ..
    ja .. want jij bent uniek ..
    maar lijkt op een vergelijkingsmongool ..

    Login om te reageren
  54. Willem zegt

    20 april 2009 om 18:11

    transformers

    Login om te reageren
  55. Timmie zegt

    20 april 2009 om 18:18

    Die achterkant zou mooi passen op de voorkant van een Evo

    Login om te reageren
  56. Rob USA zegt

    20 april 2009 om 18:19

    Ik vond dat Sting Ray project hier op AB echt veel mooier.

    Login om te reageren
  57. lincoln zegt

    20 april 2009 om 18:37

    @Bertone ..

    sorry jongens .. de wereld is aan het veranderen ..
    jullie (en consorten) waren helden met potlood en pen ..

    nu kan elke ongetalenteerde debiel met verstand van computer-progamma,s iets “moois” en “functioneels” neerpennen ..
    lees .. verkoopbaar ..

    zelfs de briljante plaatwerkers en ijzervreters van ooit zijn bijna overbodig ..

    het doet me verdriet ..

    Login om te reageren
  58. bozewolf zegt

    20 april 2009 om 18:39

    Vind em spuug en spuug en spuuglelijk. Wat een druk gedrocht. M’n 4 jarige neefje ontwerpt zoiets.

    Arme Vette.

    Login om te reageren
  59. TedejeV zegt

    20 april 2009 om 18:53

    Volgens mij zit het stuur aan de verkeerde zijde!!

    Login om te reageren
  60. M-lover zegt

    20 april 2009 om 19:05

    auch! dat doe je niet…

    Login om te reageren
  61. Chrisy76 zegt

    20 april 2009 om 19:19

    Inderdaad, overdesigned… Net als scooters :P

    Login om te reageren
  62. G-STAR zegt

    20 april 2009 om 19:26

    ziet er wel heerlijk uit
    i.p.v standaard moeten er meer zo’n zijn

    Login om te reageren
  63. Insecta zegt

    20 april 2009 om 19:28

    AF !!!
    Als ik ooit een chevrolet heb, laat ik heb direct ombouwe door deze firma.
    Egt super gewoon.
    Voorkant is wel wat braafjes

    Login om te reageren
  64. Bob zegt

    20 april 2009 om 19:51

    Ick …

    Login om te reageren
  65. Tomtj zegt

    20 april 2009 om 20:08

    VOORKANT: Bwa bwaaa, NOT ! Grrr das lelijk!
    ACHTERKANT: OMG ö Zo mooi!

    Login om te reageren
  66. AutoGeek zegt

    20 april 2009 om 20:44

    Kan deze vliegen?

    Login om te reageren
  67. Mardec zegt

    20 april 2009 om 21:46

    Achterkant is prachtig echt prachtig.

    Voorkant wat minder. Maar zou hem direct nemen.

    Login om te reageren
  68. The Honda spirit zegt

    20 april 2009 om 22:12

    waren ze bij kroymans niet een paar auto’s kwijt?

    Login om te reageren
  69. lincoln zegt

    20 april 2009 om 22:23

    @The Honda Spirit .. ha ha ha .. good one ..

    Login om te reageren
  70. Cantago zegt

    20 april 2009 om 23:25

    ZOOO! Die achterkant is echt verdomd gaaf! Nu de voorkant ook nog, en we hebben een winnaar:P

    Login om te reageren
  71. Citrofiel zegt

    21 april 2009 om 00:29

    Mag ik het zeggen? Nou? Toe… Vooruit dan: Wat een gestoord ding! Van alle kanten compleet over the top. Maar dan zonder de goedkope we-kunnen-er-niets-van-uitstraling van de Chinese auto’s waarover gesproken wordt.

    Login om te reageren
  72. Jax zegt

    21 april 2009 om 01:54

    ik vind hem gruwelijk geil .. wat een vet ding

    Login om te reageren
  73. db zegt

    21 april 2009 om 02:00

    Chinees?

    Login om te reageren
  74. Michiel_vd_Brink zegt

    21 april 2009 om 03:09

    Mocht je ‘m willen…. dan mag je 1,5 miljoen dollar naar Bertone overmaken.

    Login om te reageren
  75. BmwMPower zegt

    21 april 2009 om 07:07

    @ Michiel vd Brink

    Nog niet misschien ;)
    Ik kan ook wel ruilen tegen een Matchbox-autootje.

    Login om te reageren
  76. robgym zegt

    21 april 2009 om 11:18

    het gaat nergens over , wat een gedrocht , bertone schaam je zelf om z,n mooie auto te verkrachten .

    Login om te reageren
  77. ferrenzi206 zegt

    21 april 2009 om 13:09

    haha kijk die voorkant zo met blokjes pcies een auto van lego hahaha

    Login om te reageren
  78. cg zegt

    21 april 2009 om 13:53

    ten eerste geen lelijke auto van de zij en achterkant alleen ze mogen die hele neus veranderen
    ten tweede doe mij maar een degelijke auto want niet het 1 of het ander maar Amerikaanse auto’s zijn ruk kijk maar naar het oude filmpje met de viper en de Ferrari op de bergpas dat zegt genoeg over amerikaanse kut autos.
    en ten derde als ik mocht kiezen tussen wat spacey auto’s zou ik toch kiezen voor de citroen gt wat een bak is dat zeg die vind ik stukken mooier dan welke auto dan ook echt een spacey look

    Login om te reageren
  79. Sorcerer zegt

    21 april 2009 om 14:03

    Hmm, zo’n ZR1 met dit maatpak lijkt me wel wat. Als je dan rondrijdt op straat trek je wel extreem veel bekijks!

    Verder zal de ZR1 over een jaar of 2 denk ik goed betaalbaar zijn als 2ehands (veel minder BPM + flink afgeschreven en dan uit .de halen). Dus te doen dan.

    Moet AB niet eens de ZR1 testen trouwens? Allemaal leuk en aardig die Z06, maar de ZR1 is toch stiekem een stukje spannender ;)

    Login om te reageren
  80. Dino-Ferrari zegt

    21 april 2009 om 17:15

    Jammer van die voorkant

    Login om te reageren
  81. BananaFlip zegt

    21 april 2009 om 21:15

    Ik vind m best wel heul erg leuk!
    Lekker Italiaans strak design, en qua motor ook helemaal niet verkeerd.

    Login om te reageren

Geef een reactie Reactie annuleren

Je moet ingelogd zijn op om een reactie te plaatsen.

Autoblog

  • Home
  • Lease
  • Rijtesten
  • Adverteren
  • Nieuwsbrief
  • Privacy
  • Huisregels
  • Over ons
  • Disclaimer
  • Algemene voorwaarden
  • Consent

Merken

  • Alfa Romeo
  • Aston Martin
  • Audi
  • Bentley
  • BMW
  • Bugatti
  • Chevrolet
  • Citroën
  • Cupra
  • Dacia
  • Donkervoort
  • Ferrari
  • Fiat
  • Ford
  • Honda
  • Hyundai
  • Infiniti
  • Jaguar
  • Jeep
  • Kia
  • Lada
  • Lamborghini
  • Lancia
  • Land Rover
  • Lexus
  • Lotus
  • Lynk & Co
  • Maserati
  • Mazda
  • Mercedes-Benz
  • MINI
  • Mitsubishi
  • Morgan
  • Nissan
  • Opel
  • Peugeot
  • Polestar
  • Porsche
  • Renault
  • Rolls-Royce
  • Saab
  • Seat
  • Skoda
  • Smart
  • SsangYong
  • Subaru
  • Suzuki
  • Tesla
  • Toyota
  • Volkswagen
  • Volvo

Social

Download onze apps

Download de iPhone app Download de Android app

Autoblog.nl

© 2004 – 2025 Autoblog · Powered by Truer than North