• Spring naar de hoofdnavigatie
  • Door naar de hoofd inhoud
Autoblog.nl

Autoblog.nl

  • Home
  • Formule 1 »
    • Max Verstappen
  • Automerken
  • Occasions
  • Podcasts
  • Rijtesten
  • Video’s »
    • Alles
    • Autoshows
    • Aankoopadvies
    • Mijn auto
    • Rijtesten
  • EV’s
  • Spots »
    • Upload
  • Login

Best Motoring GT-R revenge match

Auteur: w0o0dy, gepost 13 april 2008 om 14:00 – 139 Reacties

GT-R


In tegenstelling tot sommige mensen had Best Motoring nog geen genoeg van de GT-R. Daarom nog maar eens een kleine race op het circuit van Motegi. Dit keer is de concurrentie voor 5 snelle ronden op de Twin Ring Motegi: een Exige S, wederom de Porsche 911 Turbo (als ik het goed heb gezien), een Lamborghini Gallardo Superleggera (de winnaar uit de vorige race) en een Murcielago LP640! Wie gaat dit winnen?

Ok niet teveel geklets… Nog één opmerking vooraf… Let op de snelheid van de 911 Turbo op de rechte stukken in vergelijking tot de GT-R. De 911 Turbo is iets sneller.

Ook deze video gaat, denk ik, de nodige discussie losmaken… Maar eerst ff kijken en brand dan maar los met de goed onderbouwde analyses. ;)

Ook interessant!

  • Video: Nissan GT-R rijdt pionnen omver
  • Video: Nissan GT-R neemt drempel veel te hard
    Video: Nissan GT-R neemt drempel veel te hard
  • hightech Nissan GT-R
    Hightech Nissan GT-R wordt níet elektrisch
  • Nissan GT-R Nismo Special Edition, inbegrepen bij de NFT
    Nieuwe Nissan GT-R Nismo voegt echt wat toe

Nieuwste artikelen

  • Is dit de lelijkste politieauto ter wereld?
  • Tesla eindigt onderaan in nieuw betrouwbaarheidsonderzoek
  • Nu officieel in beeld: de Koreaanse RS6-killer!
  • Hoonigan gaat ondersteboven in nieuwe Gymkhana
FacebookTweetPinLinkedIn

911, 997, exige, gallardo, gt-r, Lamborghini, Lotus, lp640, murcielago, Nissan, Porsche, Supercars, superleggera, Vergelijkingen, Video

Vorig bericht: « Bied eens op een Bugatti
Volgend bericht: Niet zo stijlvol: Audi A8 door André Rothganger »

Lees Interacties

Reacties

  1. vin zegt

    13 april 2008 om 14:07

    Helemaal op het einde gaat ie er dan toch langs… Die japanners maken toch zulke objectieve filmpjes :?

    Login om te reageren
  2. vinny zegt

    13 april 2008 om 14:07

    wow, ik wil echt een gt-r!!!!!!

    Login om te reageren
  3. Machoman zegt

    13 april 2008 om 14:15

    Track is geen Suzuka, maar Twin Ring Motegi

    Login om te reageren
  4. Huin zegt

    13 april 2008 om 14:16

    Geef die GT nou éin-de-lijk aan The Stig, dan hebben we een fatsoenlijke benchmark én een leuk, van verstaanbaar commentaar voorzien, filmpje!

    : )

    Login om te reageren
  5. w0o0dy zegt

    13 april 2008 om 14:18

    @Machoman: volgens mij is het Tsukuba… Tikfoutje in de tweede regel, maar het is aangepast.

    Login om te reageren
  6. Squadra Corse zegt

    13 april 2008 om 14:18

    Respect voor de kleine Lotus die op een veel bochter circuit een iets moeilijkere zou geweest zijn.

    Tja en dan de Nissan hij blijft verbazen maar tegen een zware Lambo is dat ook niet zo moeilijk ik denk dat een Ferrari Enzo of een F430 Scuderia een iets andere concurent zullen zijn voor de Nissan.

    Daarbij reed de Lambo rijder niet perfect sterker nog hij verremde zich nogal eens.

    Groeten

    Niels

    Login om te reageren
  7. jeroen zegt

    13 april 2008 om 14:20

    ja ja, geloof er al niet veel van , maar hoe meer van deze filmpjes opduiken hoe minder geloof waardig die GT-R wordt.
    het duurt niet lang meer of de Bugatti en een F-16 worden voorbij gevlogen op het rechte stuk door de GT-R

    Login om te reageren
  8. Stefan Huisman zegt

    13 april 2008 om 14:21

    Of de GTR nu gewonnen had of niet, heeft wel met bijna 2 sec verschil snelste rondetijd. Net als in F1, naar toe rijden is 1, er voorbij is een heel ander verhaal

    Login om te reageren
  9. Ganryu zegt

    13 april 2008 om 14:21

    Mwah…de Lambo geef thet onnodig weg op het eind, maar dat neemt niet weg dat de GT-R als een rots in de bochten ligt.
    Overall zal de GT-R weer de beste rondes scoren…

    Die klote Nissan ook.
    En dan heeft de Nissan niet eens 2 bekerhouders. Tsss…

    Login om te reageren
  10. bram zegt

    13 april 2008 om 14:21

    wat gebeurd er nou met die exige? Wat een rare coureur zit daarin, inplaats van dat hij instuurd zwaait ie steeds met zijn handen????

    Login om te reageren
  11. Tim zegt

    13 april 2008 om 14:22

    De LP640 is steeds sneller op gehele track, en dan net de laatste ronde zou de gt-r hem wel even inhalen, en met wat een snelheidsverschil?

    geef hem inderdaad maar aan de Stig, dit filmpje komt alweer over alsof japanners manipulatie nodig hebben om zich te bewijzen

    Login om te reageren
  12. w0o0dy zegt

    13 april 2008 om 14:23

    Ik zie dat Machoman gelijk had en dat ik nog wat zat te slapen vanochtend….
    Het is idd Twin Ring Motegi.

    Login om te reageren
  13. Racer X zegt

    13 april 2008 om 14:23

    Hahahahaha, wat een waardeloos filmpje. Vooral het feit dat de winnaar van de vorige race nu zelfs achter de 911 Turbo blijft zegt al genoeg lijkt mij. Ook de inhaalactie aan het eind is prachtig in scene gezet, of de coureurs verschillen verschrikkelijk veel van kwaliteit.

    Leuk om deze auto’s op het circuit in actie te zien, maar een goed vergelijk is het allerminst.

    Login om te reageren
  14. Thomas zegt

    13 april 2008 om 14:23

    Tsjah…

    Ik heb in een exige s op het circuit gereden en zeker op een bochtig circuit als dit rij je iedereen het stront voor de ogen. Die auto is zo snel in lange doordraaiers en krappe bochten…
    Kan me niet voorstellen dat hij zo voorbij gescheurd wordt door de rest… Wij vlogen op assen de porsches turbo’s voorbij.

    Login om te reageren
  15. Machoman zegt

    13 april 2008 om 14:25

    bij de start zie je bij de startlichten “Twin Ring Motegi” staan

    -Edit: Het is bij deze aangepast. Thanks!-

    Login om te reageren
  16. jorden zegt

    13 april 2008 om 14:25

    Die Exige S knalt gruwelijk lekker uit de startblokken!
    De GTR boeit me niet zo hoe snel die is want, kwa uitstraling verliest die het wel van de anderen.
    Als ik een LP640 kan aanschaffen doe ik dat toch wat boeit een normaal mens nou dat die op het circuit kan worden ingehaald!?

    Login om te reageren
  17. w0o0dy zegt

    13 april 2008 om 14:26

    De LP640 lijkt problemen te krijgen met de remmen en daarom verremt de coureur zich behoorlijk. Hij remt niet voor niets op een gegeven moment met beide voeten tegelijk op het pedaal.

    Dat de GT-R de LP640 aan het eind opeens voorbij zou kunnen steken op acceleratie terwijl dat in de voorgaande rondes niet zo’n groot verschil was dat is idd niet erg logisch….

    Login om te reageren
  18. Lampuhkap zegt

    13 april 2008 om 14:28

    :D super :D

    Login om te reageren
  19. E34Alpina zegt

    13 april 2008 om 14:28

    Mijn conclusie:
    Koop nooit een Lotus!!!!
    Maar wel gelijk naar de Nissan dealer!!!

    Login om te reageren
  20. Scar zegt

    13 april 2008 om 14:28

    Heel ongeloofwaardig!

    Hoe de gt-r op het eind de LP640 tegen zo’n snelheid overgaat, kan gewoon niet. Gewoon opgezet spel om de gt-r te promoten. In de bochten tot daar aan toe, maar op rechte stukken zal die gt-r de lp640 nooit kunnen bijhouden, laat staan overgaan. Wel grappig de “objectiviteit” van de japanners.

    Login om te reageren
  21. Ganryu zegt

    13 april 2008 om 14:29

    Jorden, maak het hier de mensen wijs die niet geloven dat de GT-R werkelijk zo snel is als dat ie is…

    Die hebben het dan opeens over emotie, uitstraling of betrouwbaarheid(!).

    Login om te reageren
  22. jasper zegt

    13 april 2008 om 14:33

    nooit nooit nooit dat een gtr een murcie bij kan houden op het rechte stuk , dat kan gewoon niet, dit is gewoon japanse propaganda…. dat ding zal vast snel zijn maar dit kan gewoon niet !

    Login om te reageren
  23. RenJie zegt

    13 april 2008 om 14:35

    omg -.- de zelfverrijking hier is nog erger dan bij de Amerikanen: “Yeahyeah, the M16 is just a wonderful gun blabla, and the AK-47 isn’t easy to handle en al die excuses” Hier gaat de Murciélago gewoon eerder remmen, neemt de buitenbochten en gaat maar eens voor de lol half gas op het rechte stuk (eind).

    Waardeloos filmpje en puur zelfverrijking.

    Login om te reageren
  24. jasper zegt

    13 april 2008 om 14:38

    @Ganryu, ik praat niet over emotie, maar zelf al is die gtr sneller in die laatste bocht zou die murcie m met gemak dr uit moete kunne rijden er klopt gewoon iets niet kijk maar , het kan niet zo zijn dat een van de krachtigste auto’s van het moment er zo uitgereden kan worden

    Login om te reageren
  25. Ganryu zegt

    13 april 2008 om 14:39

    Jasper, denk je stiekem niet dat de GT-R overall de beste rondetijd neerzet?

    Bovendien, tuners genoeg die kunnen zorgen voor een hogere top (Nissan zelf ook trouwens)
    en dan hop, ben je de Lambo ook voorbij op het rechte stuk!

    Login om te reageren
  26. JesperF zegt

    13 april 2008 om 14:42

    Op 4 minuut 20 ziet het gevecht tussen de 911 en de GT-R er wel heel ongeloofwaardig uit, die 911 remt veels te vroeg.

    Login om te reageren
  27. STJ zegt

    13 april 2008 om 14:42

    Het is echt zielig dat mensen nog steeds ontkennen dat de GT-R gewoon sneller is dan al deze auto’s.

    Login om te reageren
  28. Quirijn zegt

    13 april 2008 om 14:43

    Geef maar aan de Stig, voorlopig hebben alleen maar gekke Jappen dat ding getest, wat op wonderbaarlijke wijze altijd als beste uit de test komt… De een na laatste ronde trekt de Murc op het rechte stuk de Nissan er makkelijk uit, in de laatste ronden ineens niet meer. Dondert toch op

    Login om te reageren
  29. jasper zegt

    13 april 2008 om 14:43

    @ganryu Lees de comment van RenJie , als je een beetje race inzicht hebt zie je dat ook ..

    Login om te reageren
  30. Ganryu zegt

    13 april 2008 om 14:44

    JesperF, er zijn ondertussen genoeg filmpjes van de GT-R vs Porsche.
    Je hoeft je mening niet te baseren op dit ene filmpje hoor…

    Login om te reageren
  31. Nbabu zegt

    13 april 2008 om 14:45

    Kom op mensen een GT-R die een LP640 inpakt? Geloof je het zef.

    Tja, misschien als ik die LP640 had gereden….

    Login om te reageren
  32. mikey zegt

    13 april 2008 om 14:46

    Die zware LP640 sneller dan de turbo/superleggera/exige… ik kan het moeilijk geloven! Maar wel een circuit met veel lange rechte stukken waar die lambo het natuurlijk wel lekker doet waarschijnlijk.. Maar alleen de combinatie interieur en geluid laten het weer zo duidelijk zien, hoe retegoed die GT-R ook mag zijn ik vind de concurrentie absoluut specialer. Meer het supercar gevoel.

    Wat ik trouwens goed vind aan die japanse filmpjes is dat ze de camera’s meestal achter de bestuurder hangen waardoor je goed kan zien hoe de auto precies reageert in de bochten, de gezichten van de bestuurder interesseren me niet!

    Login om te reageren
  33. jasper zegt

    13 april 2008 om 14:46

    echt het is gewoon bijna lachwekkend hoe ongeloofwaardig dit is hahhaha

    Login om te reageren
  34. Cooper S zegt

    13 april 2008 om 14:49

    Ik denk niet dat Lotus in dezelfde categorie valt als de rest. Raar om deze dan ook te laaten meerijden in de wedstrijd. Een 430 scuderia zoals eerder gesuggereerd was een betere keuze dan de Lotus geweest. Of een R8 of zo.

    Login om te reageren
  35. Ganryu zegt

    13 april 2008 om 14:51

    Wie betwist hier her feit dat de GT-R iedereen (behalve de Exige) in de bochten pakt?

    Ik zie ook wel dat de Porsche en de Lambo op de rechte stukken sneller is, maar races winnen doe je in de bochten…het is net karten he.

    Login om te reageren
  36. tibor zegt

    13 april 2008 om 14:52

    die 911 turbo is wel dramatisch in de bochten vergeleken met die nissan gtr, want je ziet nog dat die turbo sneller is op het rechte stuk maar in de bochten wordt hij totaal weg geblazen. ik snap trouwens deze hele test niet, hoezo wordt de gtr nou altijd ingodsnaam vergeleken met de porsche turbo en niet met een carrera 4(s) want iemand die een gtr koopt heeft vaak helemaal het geld niet voor een turbo(wij hebben een jaguar xj 4.2 maar zouden echt geen bentley of mercedes s600 ofzo kunnen betalen) dus de turbo is helemaal geen concurrent van de gtr.ik zou weleens een straat en circuit test willen zien van een gtr tegen een carrera 4, ben benieuwd hoeveel er dan nog over blijft op elk gebied van de o zo machtige 911 haha is er iemand(een porschegeilert) die hier mischien antwoord op kan geven?

    Login om te reageren
  37. jasper zegt

    13 april 2008 om 14:56

    luister een lp640 heeft bijna 200 pk meer! ik weet niet hoor maar volges mij zegt dit wel genoeg over het feit dat dit niet kan, en dan kun je gaan beginne over het gewicht maar erg licht is die nissan ook niet

    Login om te reageren
  38. w0o0dy zegt

    13 april 2008 om 14:58

    Voor wie het interesseert… dit is de layout van de baan waarop gereden wordt. De “road course” van de Twin Ring Motegi.

    Zoals je kunt zien is dit een circuit waar de remmen het erg lastig hebben want er zitten een relatief groot aantal rechte stukken gevolgd door een langzame krappe bocht in dit circuit. Dat is een voordeel voor auto’s met goede remmen (en een laag gewicht en/of veel vermogen). Dat de 911 turbo de Gallardo voor zou kunnen blijven kan liggen aan de betere acceleratie (misschien?) De murcielago lijkt het niet te trekken qua remmen… wellicht verremde de coureur zich weer in de laatste bocht en kon de GT-R daarom binnendoor?

    De uitslag van de race vind ik niet zo overtuigend, maar de rondetijden wel….

    Login om te reageren
  39. RenJie zegt

    13 april 2008 om 14:59

    @Ganryu

    joh, je disst jezelf, dus de Murciélago zou dan ook sneller moeten zijn dan de GT-R, elke ronde rijdt die Lambo gewoon voor de GT-R en je ziet duidelijk dat de Lambo de laatste ronde half gas rijdt en de GT-R er zo voorbij kan.

    Login om te reageren
  40. Ganryu zegt

    13 april 2008 om 14:59

    Luister eens, wat denk je dat sneller zit op de 100? De GT-R of de Lambo?
    Endan is de Lambo inderdaad lichter…

    Google eens ff, en schrik niet he?

    Login om te reageren
  41. RenJie zegt

    13 april 2008 om 15:01

    in Gran Turismo heb je deze baan ook, ik zou zeggen; rij hem een keer en vergelijk bv een Skyline met een Motorsport Elise, ik zeg maar wat.

    Login om te reageren
  42. Ganryu zegt

    13 april 2008 om 15:03

    Dissen? Hoe oud ben je wel niet?
    Heb je uberhaupt wel es geracet, of in een auto gezeten??

    Zoek es voor de gein rondetijden van de GT-R es op. En schrik wederom niet he ?
    Want cijfers zeggen alles in dit verhaal, niet de filmpjes die jij voor het eerst ziet.

    Login om te reageren
  43. RenJie zegt

    13 april 2008 om 15:05

    @Ganryu

    nou ik hoef niet te Googlen, naar mijn weten is het Murciélago 0-100kmh: 3,4 seconden en de GT-R 0-60(!!)mph 3,3 seconden, dus ze zijn ongeveer even snel, maar dat geldt hier helemaal niet, want ze rijden niet vanaf stilstand ;) Kom op man, je argumenten zijn waardeloos.

    Login om te reageren
  44. tibor zegt

    13 april 2008 om 15:05

    mensen waarom letten jullie op de uitslag en waarom niet op de rondetijden, oja ik weet het omdat je merk dan voor lul staat omdat een minimaal 100.000 euro goedkopere nissan lambo’s en porsches verslaat haha toch wel grappig als je er over nadenkt.by the way die engels man chris harris ofzo was met de gtr toch ookal sneller dan een gt3 dus wie heeft het over alleen gekke jappaners………i rest my case

    Login om te reageren
  45. RenJie zegt

    13 april 2008 om 15:06

    @Ganryu

    als jij het zo goed weet, heb jij wel eens in een GT-R én Murciélago over deze baan geracet ? :D

    Login om te reageren
  46. Ganryu zegt

    13 april 2008 om 15:08

    Ik discussieer aan de hand van feiten vastgesteld dmv cijfers.
    Niet aan de hand van een computerspel of wat jij denktdat niet kan…

    Simpeler kan niet he.

    VMBO-mode out.

    Login om te reageren
  47. pepeid zegt

    13 april 2008 om 15:10

    911 turbo 0-60 ook 3.4

    Login om te reageren
  48. Ganryu zegt

    13 april 2008 om 15:11

    Renjie, nee…

    Maar anderen wel, en die hebben de cijfers, en ik ben wel zo eerlijk om te zeggen dat zij waarchijnlijk betere coureurs zijn dan mij.

    Ik kan ook niet verklaren waarom een Nissan die veel zwaarder en groter is dan een Porsche of Lambo betere rondetijden neerzet…Jij wel?

    Login om te reageren
  49. RenJie zegt

    13 april 2008 om 15:12

    @Ganryu

    dit is echt waardeloos, je mag misschien dan wel met je “cijfers” goed overkomen, maar waarom begin je over 0-100 tijden en mij een beetje bang proberen te maken dat de Nissan even snel is naar de Murciélago? Ten eerste doet 0-100 er helemaal niet toe, want ze komen net uit de bocht. Ten tweede: waarom haal je de 0-100 tijden erbij als ze toch even snel zijn?? :? Sorry hoor, maar als je goed wilt discussiëren, moet je ook met goede argumenten komen.

    Login om te reageren
  50. bram zegt

    13 april 2008 om 15:14

    De lotus exige past hier wel tussen! Daarom snap ik niet wat er nou aan de hand is met deze coureur? Op het circuit is de exige bijna onklopbaar, op het rechte stuk is hij inderdaad wat langzamer dan de rest maar in de bochten kan hij veel harder en hij kan veel later remmen. Dit filmpje is ongeloofwaardig.

    Login om te reageren
  51. RenJie zegt

    13 april 2008 om 15:14

    @Ganryu
    # Ganryu schrijft,
    13 April 2008 om 15:08

    “VMBO-mode out.”
    ———————–
    Ganryu schrijft,
    13 April 2008 om 15:11

    Renjie, nee…

    “(…)dat zij waarchijnlijk betere coureurs zijn dan mij.”
    ——–
    ik dacht dat je VMBO mode uit had gezet? het is nog altijd beter dan ik.

    Login om te reageren
  52. Ganryu zegt

    13 april 2008 om 15:17

    Maar Renjie,

    wehebben vastgesteld dat de Nissan zwaarder en ook minder pk’s heeft dan de Lambo, maar waarom is dan net zo snel als de Lambo op de 100?

    En, waarom zou ie dan niet net zo snel zijn op het circuit?

    Leg me dat ff uit ?

    Login om te reageren
  53. jasper zegt

    13 april 2008 om 15:19

    Er is maar een ding mogelijk…Ganryu is japanner! en hij zit in het gtr complot!

    Login om te reageren
  54. RenJie zegt

    13 april 2008 om 15:19

    @Ganryu

    Ben ik op dat punt met jou in discussie gegaan? Ik ben niet alles met je oneens hoor, alleen ik wil zeggen dat het ongeloofwaardig is dat de GT-R de Murciélago op het laatste stuk zo snel kan inhalen, geloof ik gewoon niet. Maar ik geloof WEL dat hij net zo snel is op het circuit, daar heb je dan ook niks over horen zeggen, dus ik zou niet weten waarom je dat van mij wilt weten.

    Login om te reageren
  55. besaram zegt

    13 april 2008 om 15:20

    YEAHHH japanese power

    Login om te reageren
  56. jasper zegt

    13 april 2008 om 15:21

    Die lambo cijfers dat kloppe ook niet , hij liep toch ook 352 ipv 340 en 0 naar 100 heb je niks aan het is geen dragrace..

    Login om te reageren
  57. RenJie zegt

    13 april 2008 om 15:21

    edit: daar heb je MIJ dan ook niks over horen zeggen

    Login om te reageren
  58. Ganryu zegt

    13 april 2008 om 15:21

    Renjie, was dit de enige taalfout die je eruit kon vissen?
    Ik heb er meer gemaakt hoor…
    Heb je de anderen gemist, of zegt dat misschien iets over jou?

    Login om te reageren
  59. besaram zegt

    13 april 2008 om 15:22

    kom op kindjes beetje lief samen spelen!

    Login om te reageren
  60. RenJie zegt

    13 april 2008 om 15:23

    @Ganryu

    ff serieus gozer, je komt écht met argumenten van niks en het lijkt of je me probeert “in te maken” a.k.a. “dissen”. Elke keer heb ik wel een tegenargument voor je, dus maak het maar bont als je wilt.

    Login om te reageren
  61. RenJie zegt

    13 april 2008 om 15:24

    @Ganryu

    weet niet, ik kijk alleen naar grammaticaal incorrecte fouten, niet naar spellingsfouten e.d. ;)

    Login om te reageren
  62. Ganryu zegt

    13 april 2008 om 15:26

    Renjie, je maakt je druk om hoe andere coureurs rijden?

    Waarom? Je weet toch dat de GT-R retesnel is? En dat ie praktisch onverslaan baar is op het circuit in zijn klasse?

    Login om te reageren
  63. appieflappie zegt

    13 april 2008 om 15:27

    Hahaha en die exige s heeft wel uitstraling. Alsjeblieft zeg! Dat is wat je noemt een lelijk ding.

    Login om te reageren
  64. Ganryu zegt

    13 april 2008 om 15:27

    Renjie,

    ‘incorrecte fout’
    In welke categorie valt dat?

    Login om te reageren
  65. RenJie zegt

    13 april 2008 om 15:29

    @Ganryu

    ga eens discussiëren over zaken waar ik duidelijk heb aangegeven dat ik daar NIET mee eens ben. Je komt nu met onzinnige dingen van buitenaf die niks te maken hebben met wat ik aangegeven heb. Blijkbaar is goed lezen ook een vak.

    Login om te reageren
  66. Ganryu zegt

    13 april 2008 om 15:29

    appieflappie,

    Vergeet niet dat ie maar 1 bekerhouder heeft…
    Die klote Nissan ook.

    Login om te reageren
  67. classic red zegt

    13 april 2008 om 15:30

    Wie meer van deze filmpjes gezien heeft, weet dat niet altijd Japanse auto’s winnen. Overigens hebben de capaciteiten van de coureurs ook invloed op de uitslag.

    De Murciélago vind in geweldig, maar eerlijk is eerlijk, het is geen circuit auto. Zoals Top Gear ook liet zien, toen Clarkson met een Lancer Evo een Murci-met-een-coureur-achter-het-stuur wist te verslaan.

    Login om te reageren
  68. Ganryu zegt

    13 april 2008 om 15:31

    Renjie,
    Gaan we nu janken over taalfouten of niet?

    Zeg het maar…

    Login om te reageren
  69. besaram zegt

    13 april 2008 om 15:31

    hey er schiet me ineens een idee te binne autoblog chatroom?? :D he he? niet handig dan

    Login om te reageren
  70. Emmanuel zegt

    13 april 2008 om 15:33

    Hmm wat blijkbaar nog niemand is opgevallen:

    De bestuurder van de LP640 schakelt altijd bij 7000rpm, terwijl hij tot 8500rpm zou kunnen doortrekken. Dit zou volgens mij al heel wat tijd schelen, vermits die Lambo zn maximumvermogen pas bij 8000rpm haalt.

    Login om te reageren
  71. Joske zegt

    13 april 2008 om 15:33

    De beste coureur zat in de GTR, en de rest kon niet rijden en gaf het zomaar weg. Dit is gewoon een promotie filmpje. Een GTR kan zo,n LP640 er niet uit rijden op een recht stuk.

    2de optie is dat ze op die GTR een turbo of iets hebben gezet zodat ie wat meer pk levert, en op het laatste laat die LP640 hem toch maar fftjes voorbij. Maar hij wordt nog wel eens getest bij top gear oid en dan zullen we wel eens zien of die dan nog zo goed is.

    Login om te reageren
  72. besaram zegt

    13 april 2008 om 15:34

    @ joske

    en top gear is zo betrouwbaar omdat??

    Login om te reageren
  73. Joske zegt

    13 april 2008 om 15:34

    @ Emmanuel, die V12 in de LP640 heeft meer kracht in de lagere toeren, een V8 heeft meer kracht bij hogere toeren.

    Login om te reageren
  74. Joske zegt

    13 april 2008 om 15:35

    Al die Stig bij Top Gear die auto test neem ik aan dat dat toch wel betrouwbaar is ofniet dan? Ik neem niet aan dat die dan extra harder of zachter gaat rijden.

    Login om te reageren
  75. RenJie zegt

    13 april 2008 om 15:37

    @Emmanuel

    best scherp! ;) Dat er opzet is, weet iedereen wel. (behalve eentje)

    Login om te reageren
  76. Ganryu zegt

    13 april 2008 om 15:37

    Nee Joske, mischien zit ie wel in het grote GT-R complot…

    Login om te reageren
  77. Kor zegt

    13 april 2008 om 15:38

    Ik geloof absoluut dat de Nissan GT-R een snelle auto is, maar ik geloof helemaal niks van dit filmpje! Het is zo fake.

    Login om te reageren
  78. RenJie zegt

    13 april 2008 om 15:39

    @Joske

    ik snap je niet, hij levert max 660 Nm bij 6000 tpm (als ik het goed heb) en maximaal vermogen bij 8000 tpm (zoals Emmanuel al zei. Dus trekkracht boven vermogen.. daar zit ook wat in.

    Login om te reageren
  79. w0o0dy zegt

    13 april 2008 om 15:39

    @Joske: aangezien de GT-R al een twin turbo motor heeft denk ik niet dat er nog een extra turbo nodig is… Voor zover ik heb kunnen zien reed Keiichi Tsuchiya in de Lambo Superleggera en hij is waarschijnlijk de snelste rijder die ze normaal gebruiken.

    Ik denk dat de LP640 zich verremde in de laatste bocht… hij zit wel erg ver naar buiten halverwege de bocht…

    Login om te reageren
  80. Ganryu zegt

    13 april 2008 om 15:41

    Kor,

    Mischien een domme vraag, maar we hebben hier vaker Japanse filmpjes, maar warom valt iedereen hier over de GT-R ?
    want uiteindelijk zijn al die japanse filmpjes fake toch?

    Login om te reageren
  81. Roy zegt

    13 april 2008 om 15:43

    Ongelofelijk zo’n ALTESSA-ETS onderstel, check die bochtensnelheid van die R35! Hij wint zo 30m ten opzichte van de Murcielago bij het ingaan/uitgaan van de bocht. Ik denk dat ie heel veel stabiliteit haalt uit het feit dat de achterwielen meesturen en de computer alle diflocks berekend aan de hand van geleverd vermogen en stuuruitslag.

    Login om te reageren
  82. R33 zegt

    13 april 2008 om 15:45

    de stig heeft er al in gereden en was met de gtr sneller als met de 911 ..i rest my case .en dit zijn echt geen propoganda filmpjes ,anders had de is-f ook wel gewonnen van de m3 bij dde mannen van best motering

    Login om te reageren
  83. Edman zegt

    13 april 2008 om 15:47

    Kijk eens naar de rondetijden op de nurburgring, de GTR heeft daar een tijd van 7:38.54 waar de Murcielago een tijd heeft van 7:43.

    Het is dus wel degelijk mogelijk dat de GT-R daadwerkelijk de Murcielago hier oprecht heeft verslagen.

    Login om te reageren
  84. RenJie zegt

    13 april 2008 om 15:51

    ik zal maar voorzichtig een uitspraak doen:

    : We geloven dat de GT-R al die auto’s wél aankan, maar dat sommige factoren er tot hebben geleid dat het niet helemaal geloofwaardig is(VOORAL HET LAATSTE STUK NIET! ::

    Login om te reageren
  85. w0o0dy zegt

    13 april 2008 om 15:51

    @Joske en Emmanuel: De LP640 heeft (zoals je al kon zien aan de naam) 640pk aan boord die inderdaad bij 8000 toeren vrijkomen. Het maximale koppel van 660 nm ligt bij 6000 toeren.

    Het grootste probleem van de LP640 in deze race zijn de remmen… de LP640 heeft (standaard) voor remmen die kleiner zijn dan die van de GT-R (380mm tegen 393mm) en de achterremmen van de LP640 (355) zijn gewoon klein in vergelijking tot de 380mm remmen achter op de GT-R.
    Misschien heeft deze LP640 niet de optionele ceramische remmen?

    Login om te reageren
  86. Ganryu zegt

    13 april 2008 om 15:52

    wat R33 zegt…en Edman ook…

    Login om te reageren
  87. MrDuck zegt

    13 april 2008 om 15:58

    tja mensen ik vind de nissan GT-R er al niet uitzien ten tweede de 2 coreurs (of hoe je het ook schrijft) in de lamborghini’s zijn bijde niet egt goed degene in de LP640 Remt op een Vage manier en de Gallardo doet niet eens zijn best en dan vraag ik me ook nog is af wat is een 911 turbo tegenwoordig zet er even een 997 GT 2 Bi turbo naast of een 997 GT 3 en inderdaad een erg gemanipuleerd filmpje dat die nissan er toch voorblij glipt? erg onwaarschijnlijk die LP640 geeft geneens vol gas pas als hij die nissan een snelheid voorsprong heeft laten maken nou geef mij dan toch maar een LP640 of een 997 GT2 of GT3 veel plezier met die japanse auto (japans is voor mij gewoon een plastic doosje)

    Login om te reageren
  88. Ganryu zegt

    13 april 2008 om 15:59

    Renjieh, beetje aan het terugkrabbelen? Want hips…ehm facts don’t lie.

    Nog ff en je doet de moonwalk.

    Login om te reageren
  89. Typhoon zegt

    13 april 2008 om 16:00

    @ Edman

    idd ben ik met je eens

    Ik vind ook wel enigzins dat dit filmpje ongeloofwaardig lijkt, maar voor mij zeggen de ring rondetijden van de GT-R genoeg………

    Login om te reageren
  90. Armbijter zegt

    13 april 2008 om 16:25

    De enigste reden die ik heb voor het verklaren dat de GT-R zo snel is op de ring is vanwege zijn hypermoderne 4 wiel aandrijving. De ring is een vrij hobbelig circuit dus je haalt er veel voordeel uit lijkt me.
    @ Ganryu, je had het over tuners die de topsnelheid zouden verhogen. Bedoel je dit motorisch aanpassen of versnellingsbak verhoudingen?. Motorisch lijkt me niet echt eerlijk hierbij en een langere versnellingsbak is vrij zinloos, ik denk niet dat deze wagen 300+ zullen gaan rijden.
    Verder: ja dit lijkt filmpje lijkt me niet erg objectief, ik geloof best wel dat deze GT-R gewoon een supersnelle bak is in zijn klasse en misschien deze auto’s ook wel aankan.

    Login om te reageren
  91. Wolharig badeendje zegt

    13 april 2008 om 16:30

    Er klopt geen hol van dat filmpje
    allemaal in scene gezet

    Login om te reageren
  92. sander zegt

    13 april 2008 om 16:40

    tsja als je de minste coureur in de porsche zet en de este in de gt-r + dat het ook nog eens een japans filmpje is, dan wint die gt-r wel ben benieuwd hoe de eindstand is als er door bijv. nederlanders in gereden wordt, ik denk:

    1.Lambo lp 640
    2.porsche turbo
    3. lambo gal. Superl.
    4. nissan gt-r
    5. lotus exige

    Login om te reageren
  93. jasper zegt

    13 april 2008 om 16:42

    @edman wordt er bij het rijden van de ring rondes ook de weerfactoren meegerekent? anders kan ik er niet op vertrouwen..

    Login om te reageren
  94. Audi zegt

    13 april 2008 om 16:57

    Wat maakt het laatste stuk nu uit?! Het gaat niet om de einduitslag maar om de rondetijden. Duidelijk is, is dat de gt-r gewoon ongelovelijk snel is.
    En dat die exige het niet bijhoudt is heel simpel: te weinig pk’tjes..

    Login om te reageren
  95. Realhustler zegt

    13 april 2008 om 17:04

    Leuke, nietszeggende race. De objectiviteit is een vraagteken, de klasse van de coureurs idem dito.
    wel een mooie race, ze lijken allemaal hun best te doen. En misschien is het best reeel, want die lambo, die vreet banden en is een handvol. Dus dat verremmen is best logisch. Waarschijnlijk gaat na wat meer rondes die porsche ook de lambo voorbij.
    Beste zou zijn, een topcoureur, een vast aantal rondjes sturen, met nieuwe banden een tijd zetten. en dan het liefst op drie verschillende circuits.
    En dan een amatuer coureur hetzelfde laten doen. Want de beste auto is natuurlijk snel in de handen van een mindere coureur.

    Login om te reageren
  96. Heyhuub zegt

    13 april 2008 om 17:06

    Ben wel fan van Best Motoring maar dit vond ik dan weer nogal ongeloofwaardig.

    Ten eerste, de LP640 heeft 640pk bij 8000 toeren, waarom schakelt hij in dit filmpje dan al bij de 7000 toeren over, volgens mij mis je dan zo 100pk.

    Ten tweede laat de Turbo degene in de GT-R heel makkelijk voorbij, maar doet erg zijn best om de Gallardo SL op te houden.

    Op Tsukuba een krap bochtig circuit, maakte de Gallardo SL de GT-R al in. Zoals in de vorige battle gezien. Maar nu op een circuit met veel rechte stukken waar de Gallardo ook sneller hoord te zijn lukt het plots niet meer?

    Ik had trouwens ook de hele dvd gedowload en daar lieten ze ook zien dat de GT-R over Dunlop SP-Sport 2 banden beschok. Die worden normaal er volgens mij niet bij geleverd.

    Login om te reageren
  97. Edman zegt

    13 april 2008 om 17:11

    @ jasper

    Nee, maar het wordt soms wel vermeld. De GT-R reed de tijd zelfs in ‘wet-conditions’.

    De GT-R heeft gewoon de beste techniek beschikbaar, de versnellingsbak, de vierwielaandrijving. De Murcielago gaat ook al een flinke tijd mee. Pk’s zeggen niet alles.

    Login om te reageren
  98. Thomas zegt

    13 april 2008 om 17:21

    Die lp640 zal wel overhitte remmen hebben. Verschrikkelijk slecht gebouwde auto. Bekijk dat ook maar eens in dit filmpje op het eind. Let op het motormanagementlampje:

    http://youtube.com/watch?v=d6YP_jWYfpg

    Login om te reageren
  99. classic red zegt

    13 april 2008 om 17:30

    Een promo filmpje voor Mitsubishi (Fake natuurlijk. Die Lambo is veel sneller, die vent kan gewoon niet rijden. Dit wordt gesponsord door de Jappen, dat snapt iedereen).

    http://www.youtube.com/watch?v=s1ZWJjC648I

    Login om te reageren
  100. Ganryu zegt

    13 april 2008 om 17:33

    Moet haast wel, Classic Red…allemaal onderdeel van het grote GT-R complot…

    Login om te reageren
  101. tibor zegt

    13 april 2008 om 18:14

    http://www.youtube.com/watch?v=2lPZT6BfiIg (hij rijdt zelf een turbo)

    Login om te reageren
  102. tibor zegt

    13 april 2008 om 18:20

    check dit, dits de ronde op de nurburgring van de gtr http://www.youtube.com/watch?v=uGe_fyhQazg&NR=1

    Login om te reageren
  103. R8 zegt

    13 april 2008 om 19:46

    Alsof dit een onafhankelijke beoordeling is!
    Waarom zou die gast in de LP640 steeds bij 7000 tpm schakelen?

    Login om te reageren
  104. RenJie zegt

    13 april 2008 om 20:00

    @Ganryu

    sorry, maar ik kan niet de hele dag door achter de pc blijven zitten. Ik heb mijn standpunt duidelijk gemaakt of je er nou mee eens bent of niet, maakt me geen bal uit. Je voelt je nu zeker wel “boeng” ofniet? Wat voor cijfer had je trouwens altijd bij debatten? In ieder geval -1 voor “komt terug op argument tegenstander” .

    Serieus, waarom wil je dat ik de moonwalk ga doen -.- Kom dan in vredesnaam met een punt waarmee we het oneens zijn en niet met punten waar ik helemaal geen uitspraak over heb gedaan. :!

    Login om te reageren
  105. RenJie zegt

    13 april 2008 om 20:01

    @R8

    óf er is opzet óf hij doet het voor de trekkracht.. max koppel @ 6000tpm, maar dat is een beetje ongeloofwaardig, bij 7000 heb je meer vermogen en minder koppel, bij 8000 gaat dat nog een stapje verder.

    Login om te reageren
  106. Heyhuub zegt

    13 april 2008 om 20:14

    @Renjie

    Als bij 8000 het maximum vermogen zit dan moet je ook rond de 8000 schakelen om het snelst te gaan.

    Het max koppel heeft er niks mee te maken.

    Login om te reageren
  107. Thijs zegt

    13 april 2008 om 20:30

    Het is ook twee keer final lap. Vind ik ook wat apart. En als de GT-R hem er nou halverwege de ronde uitreed op bochten dan snapte ik het nog, maar nu op trekkracht. Nee dat gaat er bij mij niet in.

    Login om te reageren
  108. Bart zegt

    13 april 2008 om 20:44

    Misschien ligt er wel een v-spec motor in…

    Login om te reageren
  109. phil zegt

    13 april 2008 om 20:59

    Zelfs als zware GT-R fan heb ik het toch wat moeilijk met die inhaalactie op het einde. Maar je moet het hen vergeven, hoe trots zou je zelf zijn als jouw land dé dikste wagen van het moment produceert (op prijs/kwaliteit/fun vlak)

    Login om te reageren
  110. speedlimit zegt

    13 april 2008 om 21:14

    @ classic red

    Tuurlijk is ’t fake maar alleen omdat jij dat zegt he ;)
    Kan jij me dan uitleggen wat mitsubishi hiermee te maken heeft want die doet niet mee aan deze race volgens mij.

    Login om te reageren
  111. Tijmen zegt

    13 april 2008 om 21:15

    @ Edman:

    Wie zegt dat de GT-R écht die tijden rijdt? Dat zijn speculaties van Nissan, terwijl Horst von Saurm, rijder van Sport Auto die ook de Murci reed over de Ring, een rondetijd heeft van rond de 7:50.
    De Murcielago LP640 een rondetijd heeft van 7:40; dat scheelt maar 2 seconden in vergelijking met de Nissan speculatie, op een circuit van 22,8 km. Dus daar zou het echt niet aan kunnen liggen.

    Login om te reageren
  112. Wat_een_gezeik zegt

    13 april 2008 om 21:30

    bij de F1 zijn dit soort dingen verboden, gas loslaten om je team mate te laten winnnen. Maar hier doen ze het maar al te graag.

    Nooit problemen met Jappen gehad maar dit vind ik wel erg flauw hoor.

    Login om te reageren
  113. classic red zegt

    13 april 2008 om 21:42

    @speedlimit

    Als je deze discussie gevolgd hebt, kun je lezen dat er mensen zijn die het onmogelijk achten dat de GT-R sneller is dan een Murciélago en dat dus die chauvinistische Japanners vals spelen. Uit mijn link blijkt dat ook een Mitsubishi Lancer met een Brit aan het stuur een Murci aankan. En wanneer een Lancer dit kan, is het ook niet zo vreemd dat een GT-r het kan. Begrijp je het nu? (Had je dit nu echt niet zelf kunnen bedenken?)

    Login om te reageren
  114. classic red zegt

    13 april 2008 om 21:42

    @speedlimit

    Als je deze discussie gevolgd hebt, kun je lezen dat er mensen zijn die het onmogelijk achten dat de GT-R sneller is dan een Murciélago en dat dus die chauvinistische Japanners vals spelen. Uit mijn link blijkt dat ook een Mitsubishi Lancer met een Brit aan het stuur een Murci aankan. En wanneer een Lancer dit kan, is het ook niet zo vreemd dat een GT-r het kan. Begrijp je het nu? (Had je dit nu echt niet zelf kunnen bedenken?)

    Login om te reageren
  115. Marjan zegt

    13 april 2008 om 21:48

    het enige nadeel van de Nissan GT-R is dat het een Nissan is en dat is voor kopers van Porsche, Lamborghini, Ferrari, … zeer belangrijk.

    Login om te reageren
  116. masta zegt

    13 april 2008 om 22:18

    Doe mij toch maar de 911 Turbo, mijn alltime favorite sportscar!

    Login om te reageren
  117. Jordey zegt

    13 april 2008 om 22:23

    Het lijkt misschien alsof die GT-R nep is in de zin van, hij is te goed en te geweldig. Dat ze miss die andere autos hebben laten verliezen.
    Maar op deze ( HD videos ) website zie je ( 2e filmpje ) hoe hardt hij accelereerd. Niet normaal!:
    http://www.speedandmotion.com/pages/gtr/index.html

    Login om te reageren
  118. Heyhuub zegt

    13 april 2008 om 22:52

    @jordey

    En hier zie je dat de GT-R toch word zoek word gereden door een Gallardo SL

    http://www.youtube.com/watch?v=ckWxoLxiV6I

    Login om te reageren
  119. Juppe zegt

    14 april 2008 om 00:35

    Dus wat leren we hier van….??

    Je hebt al minimaal een SL of LP640 nodig om in de buurt van of voor een GT-R te blijven. Topmodel van het allerbeste vs. standaard Japannertje.

    Login om te reageren
  120. SyriX zegt

    14 april 2008 om 00:36

    Vind prachtig hoe die japs altijd de voeten werk ook laten zien.. zie je die mensen echt aan het werk .. is wat anders dan naar de kop van een dikke brit te kijken.

    Login om te reageren
  121. Ganryu zegt

    14 april 2008 om 00:48

    Juist, gaan ze hier een beetje gek lopen doen omdat een zwaardere Japanner een Lambo kan bijhouden (of liever gezegd:wint) die ook nog es minder pk’s heeft…

    Het wordt tijd dat we de GT-R gaan vergelijken met de Veyron.

    Grapje !

    Login om te reageren
  122. Audi zegt

    14 april 2008 om 01:55

    Die lambo sl vs. de g-tr is niet alleen een pk/kg verhaal. Ik denk dat die gt-r een berg meer koppel heeft over een groot toerengebied terwijl de SL dit niet heeft door zijn atmosferische ‘beademing’. Het gaat dus zoals velen helaas niet snappen niet alleen om het topvermogen maar wel om het geheel. Ben benieuwd of iemand van de SL en de gt-r vermogencurves heeft die naast elkaar kunnen worden gelegd. Is waarschijnlijk zichtbaar dat de gr-t bij lagere toeren meer koppel + pk heeft maar met een mindere piek.

    Login om te reageren
  123. Heyhuub zegt

    14 april 2008 om 08:12

    @Audi

    In laatste battle heeft de Lambo SL van de GTT-R dik gewonnen door een halve seconden per rondje sneller te zijn op een krap bochtig circuit. Waarom zou het op een circuit met veel rechte stukken dan opeens niet lukken?

    Login om te reageren
  124. w0o0dy zegt

    14 april 2008 om 08:18

    @Heyhuub: Tsukuba is wel een veel korter circuit met snelle doordraaiers en Motegi is een circuit met vooral haripins (oftewel bochten op lage snelheid). Uit een aantal andere tests bleek dat langzame bochten de specialiteit zijn van de GT-R (door de slimme 4wd). De Lambo SL is juist erg goed in hoge sneleheidsbochten…. ik hoor je niet over het feit dat de Lambo SL nu opeens de 911 turbo niet voorbij komt….. daar zie je dat de 911 beter de langzame bochten uit komt en in de snellere bochten van Motegi is er niet genoeg ruimte om er voorbij te komen. Daarnaast lijkt de Lambo SL minder goed te remmen dan de 911, dus ook daar kan hij er niet voorbij.

    Op Tsukuba zag je hetzelfde met de GT3… ondanks de uiteindelijk snellere rondetijd kon de GT3 de turbo bijna niet voorbij komen omdat hij power miste en verder moeilijk een gaatje kon vinden.

    Dat de GT-R de LP-640 kan pakken bij het uitaccelereren dat lijkt mij niet zo geloofwaardig, verder zeggen de tijden genoeg.

    Overigens…. er wordt gezegd dat de man in de LP640 al bij 7000 toeren schakelt, maar op geen enkel rechtstuk is dat ook echt in beeld…. In bochten kan je shortshiften tegen het oversturen…dat is gewoon een stukje voertuigbeheersing dat een echte coureur voorheeft op de GT4 generatie. It’s really something else to do it for real.

    Ik beweer niet dat dit filmpje 100% eerlijk is, de cijfers wijzen erop dat de Lambo’s sneller zouden moeten zijn, maar deze baan zal de GT-R flink hebben geholpen. Dus vol overtuiging roepen dat het nep is dat vind ik veel te makkelijk.

    Login om te reageren
  125. rider zegt

    14 april 2008 om 09:16

    jullie vergeten allemaal dat een gallardo superleggera sneller is op een curcuit dan een LP640. die LP640 is een log en lomp beest, puur ontwikkeld om over de snelwegen te vliegen. minder geschikt voor een circuit. daar waar de gallardo SL wel ontwikkeld is voor een circuit. dat de nissan GT-R zo snel is komt ook doordat hij tot in detail is ontwikkeld voor op een circuit. wel heeft nissan het voor elkaar gekregen om hem betrekkelijk veel comfort te geven en hem heel gebruiksvriendelijk te maken. de nissan is een schoolvoorbeeld van wat moderne techniek niet allemaal kan doen. de hier gebruikte concurrenten beschikken stuk voor stuk niet over deze hoogmoderne technieken. hoe mooi en bruut die lambo’s ook mogen zijn (ja ik ben ook fan van italiaans geweld), ik geloof de nissan wel.

    Login om te reageren
  126. CooperS-lightningblue zegt

    14 april 2008 om 09:20

    Die Murcielago wint het dik op de rechte stukken tegen die GT-R, elk recht stuk rijd hij er van weg! Hij moet het echter zwaar afleggen in de bochten. Wel raar dat de GT-R er precies in de laatste bocht er KNALHARD voorbij komt geblazen…

    Dus óf die kerel in die LP640 maakte een foutje (kan gebeuren) óf het is gewoon in scene gezet.

    Maar goed, hoe dan ook, die GT-R is, mét z’n enorme gewicht, ontzettend snel ten opzichte van de directe concurrenten. Echt een staaltje engineering!

    Ik ben hééééél benieuwd wat het antwoord is van Porsche op deze GT-R…

    Login om te reageren
  127. zweedse chef zegt

    14 april 2008 om 10:15

    Dat laatste recht stuk is doorgestoken kaart.
    Lambo blokt de GT-R af, en kan als eerste op het gas gaan staan richting de finish.
    Het is onmogelijk dat je met een gelijkwaardige auto er zo hard voorbij kan blazen.
    Het voordeel van een snellere bocht is er niet, dus het gaat om puur vermogen.

    Login om te reageren
  128. Rick dos zegt

    14 april 2008 om 11:44

    Wacht even hoor…wil je mij vertellen dat er écht mensen zijn die deze onzin geloven?

    Ik geef jullie een tip:

    Kijk naar de eindtijden, het verschil tussen het beste rondje van de GT-R en LP640 is 1,9 sec. Het totaal verschil is een 0,5 sec.. Hou die tijden in je achterhoofd en kijk dan nog eens naar de beelden. Neem dan het storende factor van de Exige mee.

    Dan hoeven we het niet eens te hebben over de wel héél toevallige fouten van de Lambo en Porsche.

    Nigga please…

    Maar goed, in Japan is Godzilla niet voor niets zo populair. Dat willen we natuurlijk in stand houden.

    Login om te reageren
  129. Heyhuub zegt

    14 april 2008 om 14:03

    Ben een groot fan van Best Motoring overigens, maar een battle als deze waar de GT-R op een manier wint die me nogal sterk lijkt heb ik al een tijd niet meer gezien. Vind ik dan weer jammer.

    Login om te reageren
  130. T. zegt

    14 april 2008 om 15:06

    @ Thomas

    i beg to differ. Op de nurburgring reed ik weg van een zeer ervaren lotuschauffeur in mijn 987 boxster. Deze wagens zijn erg gewaagd aan elkaar maar de boxster ligt nog beter in de bochten.

    Login om te reageren
  131. CSL zegt

    14 april 2008 om 17:11

    Inderdaad een ongeloofwaardig filmpje. Best jammer eigenlijk want af en toe zit er wel wat bij. Waarschijnlijk gewoon een promotie filmpje.

    Login om te reageren
  132. deltabelg zegt

    15 april 2008 om 01:21

    wat een hoax…

    die nissan weegt 1700kg…

    de andere rijden zoals gewoonlijk weer niet voor de volle 100% terwijl in die nissan 110% gereden wordt.

    net hetzelfde als met die honda nsx…

    ik ben benieuwd wat de stig er gaat uithalen in onze streken ipv in japan zelf

    Login om te reageren
  133. CSL zegt

    15 april 2008 om 02:19

    @deltabelg
    Hij weegt 1740kg!
    En wat betreft de NSX, heb je hellemaal gelijk in.

    @wooody
    Check deze twee linken eens.
    http://www.supercars.net/pitlane/pics/154494/3309557d.jpg
    http://www.supercars.net/pitlane/pics/154494/3309558c.jpg

    Login om te reageren
  134. Incognito zegt

    15 april 2008 om 10:27

    Kunnen we nu alsjeblieft stoppen met deze GT-R onzin. Helemaal klaar mee. Hij is nog lelijker geworden door de overkill aan berichtgeving.

    Login om te reageren
  135. jdm zegt

    15 april 2008 om 10:35

    Incognito

    NEE =D
    omdat je de GT-R niks vind word het alleen nog maar meer y0!

    óók al zou de GT-R langzamer zijn dan een Murcielago, of een 911 turbo, waren we niet vergeten dat een 100k NISSAN een 200k PORSCHE bij kán houden, of beter gezegt nog sneller is dan en dan zegge alle porsche fanboiis nog dat een GT-R lelijk is, maar toch maken ze zich er druk over.

    Login om te reageren
  136. Incognito zegt

    15 april 2008 om 17:30

    @ JDM

    “y0”? Hou je infantiele MSN-Taal bij je.

    Ik ben simpelweg van mening dat de berichtgeving omtrent deze auto compleet uit verhouding is.

    Login om te reageren
  137. w0o0dy zegt

    15 april 2008 om 20:52

    @Csl: dat zijn tamelijk overtuigende waardes in verhouding tot de 911 turbo en de Zo06, met name de verschillen in de gemiddelde bochtsnelheid zijn toch wel behoorlijk groot. En dat de Z06 een hogere snelheid haalt aan het eind van dat rechte stukje wijst er toch op dat we het niet hebben over 550pk of iets in die richting….ongeveer hetzelfde als de Z06 denk ik….

    @Incognito: dat is bij een M3, GT3, GT2, R8 toch niet anders?

    Login om te reageren
  138. Incognito zegt

    16 april 2008 om 16:51

    @ wo0o0ody

    Valt reuze mee, iedere keer nutteloze testjes op een circuit posten ben ik een beetje beu. De M3 zat ook behoorlijk aan zijn limiet.

    Login om te reageren
  139. c'est moi zegt

    20 april 2008 om 08:40

    igg ben ik hardcore porsche fan en kan ik nu zegen dat dit filmpje ongeloofwaardig is en bla…bla…bla, beter geven ze de porsche en nissan aan 1 persoon op De Ring. met dezelfde banden, zelfde brandstof e.d.
    Het zal best kunnen dat die LP640 iets aan zijn remmen kreeg want als je 1800? kilo van 300 naar 100 moet afremmen zou ik het ook begeven.
    bij onze vrachtwagen zijn de remmen al krom als je volop remt vanaf 50km/h (dan wel met een gewicht van 57ton)

    Login om te reageren

Geef een reactie Reactie annuleren

Je moet ingelogd zijn op om een reactie te plaatsen.

Autoblog

  • Home
  • Lease
  • Rijtesten
  • Adverteren
  • Nieuwsbrief
  • Privacy
  • Huisregels
  • Over ons
  • Disclaimer
  • Algemene voorwaarden
  • Consent

Merken

  • Alfa Romeo
  • Aston Martin
  • Audi
  • Bentley
  • BMW
  • Bugatti
  • Chevrolet
  • Citroën
  • Cupra
  • Dacia
  • Donkervoort
  • Ferrari
  • Fiat
  • Ford
  • Honda
  • Hyundai
  • Infiniti
  • Jaguar
  • Jeep
  • Kia
  • Lada
  • Lamborghini
  • Lancia
  • Land Rover
  • Lexus
  • Lotus
  • Lynk & Co
  • Maserati
  • Mazda
  • Mercedes-Benz
  • MINI
  • Mitsubishi
  • Morgan
  • Nissan
  • Opel
  • Peugeot
  • Polestar
  • Porsche
  • Renault
  • Rolls-Royce
  • Saab
  • Seat
  • Skoda
  • Smart
  • SsangYong
  • Subaru
  • Suzuki
  • Tesla
  • Toyota
  • Volkswagen
  • Volvo

Social

Download onze apps

Download de iPhone app Download de Android app

Autoblog.nl

© 2004 – 2025 Autoblog · Powered by Truer than North