• Spring naar de hoofdnavigatie
  • Door naar de hoofd inhoud
Autoblog.nl

Autoblog.nl

  • Home
  • Formule 1 »
    • Max Verstappen
  • Automerken
  • Occasions
  • Podcasts
  • Rijtesten
  • Video’s »
    • Alles
    • Autoshows
    • Aankoopadvies
    • Mijn auto
    • Rijtesten
  • EV’s
  • Spots »
    • Upload
  • Login

Betrapt! Subaru Impreza STi

Auteur: robbie, gepost 4 juli 2007 om 20:03 – 41 Reacties

Subaru Impreza STi 2008

We hadden enige tijd geleden al een impressie van de nieuwe Impreza STi, maar nu is ie dan ook betrapt op de Ring tijdens een testsessie. Persoonlijk ben ik helemaal geen fan van de ‘looks’ van deze nieuwe Impreza, maar sociaal als ik ben wilde ik ze toch met jullie delen. De nieuwe STi zal 20 pk meer hebben dan zijn voorganger en zal dus 300 pk leveren uit de 2.5 liter boxermotor met turbo. Dit zal de STi in staat stellen om onder de 5 seconden naar de 100 te snellen. De STi zal samen met de Mitsubishi Lancer Evolution X onthuld worden in Frankfurt.

In maart 2008 zal de STi in de showroom te bezichtigen zijn (via: Le Blog Auto).

Subaru Impreza STi 2008

Subaru Impreza STi 2008

Ook interessant!

  • Onverzekerde Subaru rijdt tegen verzekerde Subaru
  • onbetrouwbare Subaru Impreza
    Onbetrouwbare Subaru Impreza mag de weg niet op
  • Iemand betaalde 260.000 euro (!) voor deze Subaru
  • Subaru Impreza maximumsnelheid
    Nederlandse Impreza rijdt 183% boven de maximumsnelheid

Nieuwste artikelen

  • Grote verandering bij elektrisch opladen op komst
  • Gespot – Miami Vice in het kwadraat
  • Meer goed nieuws, merken denken weer aan de echte liefhebbers
  • De meest gewilde occasions worden goedkoper!
FacebookTweetPinLinkedIn

impreza, spyshot, STi, Subaru

Vorig bericht: « In de achtervolging! 911 GT3 RS vs 911 GT3 RS
Volgend bericht: Meer foto’s van de FIAT 500 [updated] »

Lees Interacties

Reacties

  1. Danger zegt

    4 juli 2007 om 20:08

    Ik vind hem niet mooi. Maar die Subaru’s maken altijd wel mooie geluiden met optrekken en schakelen. De specs zijn overgens ook niet verkeerd.

    Login om te reageren
  2. Marc zegt

    4 juli 2007 om 20:09

    Ik zou hem eerder bij de Mazda 3 MPS willen plaatsen dan bij de Evo..

    Gadverdamme.. Volgens mij hadden ze een borrel teveel op bij Subaru toen ze dit tekende..

    Login om te reageren
  3. Brecht zegt

    4 juli 2007 om 20:11

    De wedstrijd tussen de STI en EVO is voorbij!!
    De winnaar is…Zonder twijfel de mistubishi evo X
    De EVO wint dankzij het mooiere koetswerk, en zal waarschijnlijk even sterk presteren en zal wat goedkoper zijn dus ben ik wel liever voor de EVO ;)

    Login om te reageren
  4. Ward zegt

    4 juli 2007 om 20:12

    Vorige was mooier ja, maar wie weet wat het nog wordt…

    Login om te reageren
  5. Sander zegt

    4 juli 2007 om 20:20

    @ danger,

    Eens

    Login om te reageren
  6. Racer X zegt

    4 juli 2007 om 20:22

    Oma: “Vroeger was alles beter”!

    Wat betreft de looks van de Impreza gaat die ouwe vlieger zeker op.

    Login om te reageren
  7. Citrofiel zegt

    4 juli 2007 om 20:27

    Ik ben het totaal eens met Brecht.

    Login om te reageren
  8. Poekie Lauda zegt

    4 juli 2007 om 20:36

    Subaru’s zijn nooit mooi geweest, maar deze is extra lelijk! ;)

    Login om te reageren
  9. Alex zegt

    4 juli 2007 om 20:48

    Ik heb gister nog de subaru langs zien komen op de Nordschleife, en het klonk naar niks. Voor de rest was de wagen compleet gecamoufleerd, dus ik weet niet precies hoe die er uit gaat zien. Ik vind het wel jammer dat ze er een hatchback van hebben gemaakt. De Evo X was ook aan het testen gisteren op de Nordschleife, die ziet er een stuk beter uit dan de WRX, maar toch teleurstellend vergeleken met de Concept X die op de RAI stond…

    Login om te reageren
  10. GeeJee zegt

    4 juli 2007 om 21:05

    Zouden ze nu een dergelijke koets nemen om succesvoller te worden in het WRC? Het zijn momenteel wel altijd de hatchbacks die de betere tijden rijden (Citroën C4, Ford Focus)… keep the dream alive Subaru ;-)

    Login om te reageren
  11. Julian zegt

    4 juli 2007 om 21:11

    dank aan robbie om ondanks zijn afkeur ons dit toch te gunnen…

    Login om te reageren
  12. speedlimit zegt

    4 juli 2007 om 21:11

    Beejte jammer dat subaru de verkeerde kant op gaat wat looks betreft.
    1 troost voor subaru…de titel “lelijkste hatch ooit” ligt in handen v/d bmw 1.
    Op motorisch gebied is subaru altijd al ’n topper geweest en dan ’t geluid nog :)

    Login om te reageren
  13. L-M zegt

    4 juli 2007 om 21:13

    Tuurlijk moet je niet eens zijn met Brecht

    het is persoonlijk wat je van die wagens vind endan nog ze zijn allebei niet mooi dus waarom zou dat dan de reden zijn dat er 1 van de 2 zou winnen. Die 2 verchten tegen elkaar op het circuit en niet in de showroom

    Login om te reageren
  14. DeAutogids.nl zegt

    4 juli 2007 om 21:16

    Lijkt meer op een 1 serie, zo van profiel bekeken… en een M-kenteken…

    Login om te reageren
  15. Brecht zegt

    4 juli 2007 om 21:23

    @ L-M:

    Ik vindt gwn dat hij beter is op gebied van praktisch en design.
    Qua prestaties weet ik nog niet al zal het verschil niet zo groot zijn.
    En niemand moet gelijk zijn bij mij.
    Al zou ik geen lelijke auto kopen met dezelfde prestaties en duurder als de concurrentie iets beter heeft.
    En daarom is de evo X nog altijd niet de beste, voor mij wel!

    Login om te reageren
  16. mashell zegt

    4 juli 2007 om 21:27

    Waarom zou je een Impreza in hemelsnaam op de ring gaan testen? Het gravel in IJsland, de zandpaden rond de meren in Finland, het pokdalige asfalt rond Monaco daar moet je dat ding testen, in het natuurlijke domein van een rallykanon.

    Tja, mooi of lelijk maakt niet uit. De vorige Impreza was de ultieme bejaarden auto (saai!) in STi en WRX versies met te veel spoilers. Deze nieuwe volgt waardig in die traditie, nog steeds super saai en in plaats van een taartschep achterop een dakkapel boven de achterruit.

    Login om te reageren
  17. Rick dos zegt

    4 juli 2007 om 21:40

    Begrijp nog steeds de reden niet waarom ze van een sedan naar een hatch zijn gegaan. Want het ziet er gewoon niet uit.

    Login om te reageren
  18. Leon zegt

    4 juli 2007 om 21:45

    Ik vind hem echt te saai. En waarom nou een hatch? :(

    Login om te reageren
  19. L-M zegt

    4 juli 2007 om 21:51

    @ Brecht

    Ja maar geen 1 van beide auto’s is al tekoop (denk ik toch) waarom zou je dan de jaren lange concurentie nu al beslissen

    Login om te reageren
  20. Dilly zegt

    4 juli 2007 om 22:02

    Waarom in godsnaam een hatchback, dat past toch gewoon niet.

    Login om te reageren
  21. pipo zegt

    4 juli 2007 om 23:08

    @ marc: een borrel? maak daar maar een fles van!

    Login om te reageren
  22. Skyline.. zegt

    4 juli 2007 om 23:14

    Ik ben het zeker met Brecht! De wedstrijd is voorbij jammer genoeg! :'(
    En dat het ook zo moet eindigen.. zonde. Maar! Ik heb nog een klein beeeeetje hoop. Want vaak komt het voor dat de concepten anders zijn dan het eindresultaat. En dat het eindresultaat zo veel beter is. Ik bid dat het hier ook gaat gebeuren. Kleine kans :(

    Login om te reageren
  23. ik de dinges zegt

    5 juli 2007 om 00:29

    evo wins, flawless victory!

    Login om te reageren
  24. JLJ zegt

    5 juli 2007 om 07:56

    Waarom een hatch? Omdat een middenklasse sedan niet verkoopt in Europa, daarom! En de strijd tussen STi en EVO ging nooit over het design, maar de rijeigenschappen, dus er is nog niets beslist totdat we met de auto’s kunnen rijden.

    Login om te reageren
  25. Pannekoek zegt

    5 juli 2007 om 08:08

    @ Rick dos

    However, as rally competition shifted toward smaller and lighter chassis, Subaru needed a smaller and faster car—a role in which the Impreza was immediately successful and in which the Impreza continues to compete effectively

    Het kan dus zijn dat Subaru, de volgende 4 jaar ong. denk ik, wel aan de top van het WRC staat.. En dat geeft heel veel publiciteit.

    Login om te reageren
  26. L-M zegt

    5 juli 2007 om 08:49

    Eens met JLJ

    Login om te reageren
  27. alex zegt

    5 juli 2007 om 13:45

    waar gaan we toch naartoe

    Login om te reageren
  28. Alfa Lima Foxtrot Alfa zegt

    5 juli 2007 om 15:31

    waarom houden jullie saaie mensen nou niet van verandering…
    Alles moet maar bij hetzelfde blijven.. Ik vond de ouwe soeburoe afschuwelijk lelijk, maar wel cool (beetje zoals floortje dessing dus..) en deze wint niet de 2007 designprijs maar vind hem er nu al stukken beter uit zien… wat minder asociaal en wat meer ingetogen..
    Maar zal hem toch niet kopen getuige mijn naam dus zoek het uit

    Login om te reageren
  29. niels zegt

    5 juli 2007 om 17:23

    zonde zonde zonde zonde zonde zonde

    Login om te reageren
  30. Renaultfan zegt

    5 juli 2007 om 21:18

    Waar is de goeie ouwe tijd ,blauwe lak goude wielen,klein logootje 555 in de bekleding……………………(zucht ……………droom)

    Maar ja vroeger was alles mooier en beter !

    Sorry maar vind dit net een Mazda 3.

    Login om te reageren
  31. w-j zegt

    6 juli 2007 om 13:36

    ok hij is niet heel mooi maar als ie onder de 5 seconde op de 100 zit dan is het zeker wel vet om in zon ding te rijden denk ik

    Login om te reageren
  32. Junior (BMW Liefhebber) zegt

    7 juli 2007 om 15:00

    Zo onder de 5 seconden naar de 100! Leuke specs maar kwa design zou ik niet vallen voor deze Impreza, maarja een keer wat nieuws kan geen kwaad ”ik denk wel dat ze veel impreza liefhebbers gaan kwijtraken door dit model”. Zijn er al specs bekend van de nieuwe evo? Op de rai stond de nieuwe evo X ik was gelijk verkocht!

    Login om te reageren
  33. Egon zegt

    3 augustus 2007 om 16:50

    Is mss niet zo mooi, maar motorisch is het wel een beest van een auto. En ook al heb je kwa design een prachtauto als je dan door deze (lelijke) auto deruit gerede word, vreet dat toch.

    Login om te reageren
  34. walter zegt

    6 augustus 2007 om 19:47

    Jaah ik vind m niks… Het is geen rally auto meer en niet meer echt 1 subaru echt jammer kan wel huilen ik ben 1 echte subaru fan maar als ik dit zie zit er niks anders op dan 1 overstap naar de nieuwe evo.. die is wel vet maarja ik hoop tot ze gaan na denken bij subaru marja

    Login om te reageren
  35. Stefan zegt

    25 augustus 2007 om 19:07

    ziet de impreza er eindelijk echt vet uit
    komen ze weer met een lelijk 2008 model

    maar hij is wel weer monster snel

    Login om te reageren
  36. SWRT zegt

    28 augustus 2007 om 02:01

    Shiiiiit, en ik die zo verliefd was op de Impreza.
    Zeker om beter tegen de Focus en de C4 te staan in het WK.

    Login om te reageren
  37. bran zegt

    5 september 2007 om 22:13

    dit proefmodel is idd walgelijk maar op de site http://www.subaru.com staan er vele nieuwe daar op ziet hij er niet slecht uit en presteert hij extreem goed voor zijn prijs

    Login om te reageren
  38. bartvdv zegt

    2 november 2007 om 14:19

    De impreza is nooit een mooie auto geweest. En gelukkig maar. Dan word ik waarschijnlijk een van de enige die ermee zal gaan rijden in maart 2008, ter vervanging van mijn huidige impreza. En voor de looks heb ik mijn auto’s nooit gekocht.

    Login om te reageren
  39. Mathias zegt

    9 december 2007 om 13:43

    Ik vind hem toch best mooi hoor… veel meer klasse dan de evo X !!!

    Login om te reageren
  40. all zegt

    9 februari 2008 om 18:21

    2001 ugly duck werd in 2003 een mooie zwaan , 2006/2007 was het vervolg van een hele mooie wagen, wat bezielen ze nu om in 2008 op de proppen te komen met een totaal ander concept dat zelfs niks verwant heeft met de vorige beauties. Of toch ”de motor”…verkopen ze misschien alleen de motor succes verzekert dan toch!! SUBARU AUB SNEL WAT ANDERS ”BACK TO REALITY”!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    Login om te reageren
  41. Sacha zegt

    28 maart 2008 om 22:37

    damn die hatchback Sti is lelijk. En waarom enkel deze 5deurs, terwijl er in de vs een 4deurs in WRX versie is? (niet Sti).
    Tevens is het vollop afwachten op de 180pk D-Sti die uitkomt. Wel jammer van de specs (7 sec. 100km/u) maja het wordt een diesel

    Login om te reageren

Geef een reactie Reactie annuleren

Je moet ingelogd zijn op om een reactie te plaatsen.

Autoblog

  • Home
  • Lease
  • Rijtesten
  • Adverteren
  • Nieuwsbrief
  • Privacy
  • Huisregels
  • Over ons
  • Disclaimer
  • Algemene voorwaarden
  • Consent

Merken

  • Alfa Romeo
  • Aston Martin
  • Audi
  • Bentley
  • BMW
  • Bugatti
  • Chevrolet
  • Citroën
  • Cupra
  • Dacia
  • Donkervoort
  • Ferrari
  • Fiat
  • Ford
  • Honda
  • Hyundai
  • Infiniti
  • Jaguar
  • Jeep
  • Kia
  • Lada
  • Lamborghini
  • Lancia
  • Land Rover
  • Lexus
  • Lotus
  • Lynk & Co
  • Maserati
  • Mazda
  • Mercedes-Benz
  • MINI
  • Mitsubishi
  • Morgan
  • Nissan
  • Opel
  • Peugeot
  • Polestar
  • Porsche
  • Renault
  • Rolls-Royce
  • Saab
  • Seat
  • Skoda
  • Smart
  • SsangYong
  • Subaru
  • Suzuki
  • Tesla
  • Toyota
  • Volkswagen
  • Volvo

Social

Download onze apps

Download de iPhone app Download de Android app

Autoblog.nl

© 2004 – 2025 Autoblog · Powered by Truer than North