• Spring naar de hoofdnavigatie
  • Door naar de hoofd inhoud
Autoblog.nl

Autoblog.nl

  • Home
  • Formule 1 »
    • Max Verstappen
  • Automerken
  • Occasions
  • Podcasts
  • Rijtesten
  • Video’s »
    • Alles
    • Autoshows
    • Aankoopadvies
    • Mijn auto
    • Rijtesten
  • EV’s
  • Spots »
    • Upload
  • Login

Bisimoto Honda Odyssey: 1.043 pk in een busje

Auteur: robbie, gepost 7 november 2013 om 13:43 – 26 Reacties

Bisimoto Honda Odyssey Power Van @ SEMA 2013


We wisten al dat ze bij Bisimoto zonder al teveel moeite 1.000 pk kunnen peuteren uit een Hyundai Genesis, maar dit busje met ongeveer evenveel pk is wellicht nog indrukwekkender. En deze Odyssey heeft ook nog een skibox.

Persoonlijk vind ik dit project van Bisimoto een stuk toffer dan de Genesis Coupe. Deze Odyssey ligt zo laag bij de grond omdat hij voorzien is van Airride en niet omdat hij te zwaar beladen is met dikke Amerikaanse kinderen en huisvrouwen.

Om het vermogen van de V6 op te pompen zijn er twee Turbonetics BTX7265 turbo’s gemonteerd en dat resulteert uiteindelijk in 1.043 pk. Nog meer dan de Genesis heeft.

Als die twee auto’s een dragrace doen zal de Genesis waarschijnlijk iets sneller zijn, maar het lijkt mij wel vet om met zeven man in deze MPV te zitten en dan volgas te geven. In de skibox kan je dan eventueel nog je schoonmoeder kwijt.


Ook interessant!

  • Video: auto ziet busje, auto rijdt busje aan
  • Video: haastige Honda heeft heel veel haast
  • veranderd
    Lief en schattig? Deze Honda e is stoer en wild
  • Honda
    Video: verwarde Honda moet deur uitdeuken

Nieuwste artikelen

  • Scoor deze ‘vergeten’ Saab op Marktplaats
  • Peugeot komt met meer GTI’s én goed nieuws
  • Audi’s grote verwarring staat binnenkort bij jou voor de deur?
  • James Bond-klassieker wordt van A tot Z opgefrist
FacebookTweetPinLinkedIn

Autoshows, bisimoto, busje, Honda, odyssey, sema, sema-2013, skibox, tuning

Vorig bericht: « Officieel: opvolger Nissan GT-R wordt hybride
Volgend bericht: Lotus Elise S Cup R: ideaal voor het circuit »

Lees Interacties

Reacties

  1. steef2 zegt

    7 november 2013 om 13:53

    Ziet er leuk uit!

    Login om te reageren
  2. E34M5Touring zegt

    7 november 2013 om 13:54

    1043pk. Op de voorwielen. That’s gonna work……

    Login om te reageren
    • pvanderw zegt

      7 november 2013 om 14:10

      @E34M5Touring: De eerste 5 versnellingen wordt de motor getemd door de ESP denk ik dan.

      Login om te reageren
      • pvanderw zegt

        7 november 2013 om 14:11

        @pvanderw: Traction Control*

        Login om te reageren
    • mmot05 zegt

      7 november 2013 om 16:18

      @E34M5Touring: je hebt ze ook met awd dacht ik.

      Login om te reageren
      • E34M5Touring zegt

        7 november 2013 om 16:26

        @mmot05: Ik meen van wel idd. Hoop dat zij dat ook weten en zo’n exemplaar hebben genomen. Anders vrees ik een lachwekkende 0-100 tijd.

        Login om te reageren
        • tupperware zegt

          7 november 2013 om 17:10

          @E34M5Touring:
          Ik vrees dat het rubber dan al op is voordat je 100 rijdt.

          Login om te reageren
    • Svda zegt

      7 november 2013 om 21:30

      @E34M5Touring: Denk dat jij Bisimoto niet kent want staan erg bekend om snelle wagens met sprints. Ze schrijven een complete nieuwe mapping met niet de volle boost op lage versnellingen.

      Login om te reageren
      • E34M5Touring zegt

        7 november 2013 om 21:35

        @dahlback: Dus ze schroeven em terug naar 350pk (beeing generous here, ding staat niet bekend om geweldige holeshots, laten we eerlijk zijn) voor de eerste vier versnellingen. Dan heeft het toch geen fuck zin. Waarom dan zoveel pk’s. Alles boven 350pk is op die banden totaal zinloos. Ook al laat je de boost er bij 300 in klappen. Als het echt fwd is, is zoveel pk’s totaal zinloos.

        Login om te reageren
  3. Simpson zegt

    7 november 2013 om 13:55

    de 0-100 tijd is afhankelijk van hoe snel de bandenboer er nieuwe banden om kan leggen na 100m?

    Login om te reageren
    • jweelden zegt

      7 november 2013 om 19:48

      @Simpson: oke dit is echt een heel stomme opmerking… want als jij je banden wilt laten vervangen moet je stil staan dus weer terug naar 0….

      Login om te reageren
      • Simpson zegt

        8 november 2013 om 10:02

        @jweelden: dat gebeurt vanzelf als ze op/weg/foetsie zijn, maar je hebt wel een punt.
        dubbele wielen dan maar?

        Login om te reageren
        • jweelden zegt

          8 november 2013 om 10:05

          @Simpson: haha of zet m op de aanhanger!

          Login om te reageren
  4. tjorque zegt

    7 november 2013 om 14:14

    en dan ombouwen tot sleeper :)

    Login om te reageren
  5. potver7 zegt

    7 november 2013 om 14:26

    Van mij hadden er wel wat grotere wielen onder gemogen, als je toch bezig bent… En een mooi knalblauw wrapje eromheen misschien? ’t Ziet er nu een beetje uit als een standaard Honda met 4 lekke banden…

    Login om te reageren
    • bsxc2 zegt

      7 november 2013 om 15:02

      @potver7: Ken jij het woord sleeper?

      Login om te reageren
      • tupperware zegt

        7 november 2013 om 17:11

        @bsxc2:
        Amai, ik zie nergens een trekhaak..

        Login om te reageren
  6. melkkoe zegt

    7 november 2013 om 14:37

    Leuk project, maar gaat waarschijnlijk nog minder lang mee dan de gemiddelde Honda-aggregaat

    Login om te reageren
  7. eddythedriver zegt

    7 november 2013 om 14:57

    Mooie gril, en dat “privacy-glass” in de achterklep maakt het i.c.m. die brute wielset helemaal af!

    Login om te reageren
  8. mightymike zegt

    7 november 2013 om 15:53

    Wel leuk een ski koffer op het dak en een grondspeling van 2cm

    Login om te reageren
  9. dotternetta zegt

    7 november 2013 om 16:16

    Ik heb hem in China zien rijden, schitterende wagen! (niet deze hoor) Misschien moet ik toch maar eens naar de grijze import kijken.

    Login om te reageren
  10. toyotafortuner zegt

    7 november 2013 om 16:27

    Een Odyssey is een prachtige wagen. Deze getunede verandert er weinig aan. Alleen is 1043pk overkill. Een chipje die de 3.5 V6 van 250 naar 300pk ofzo stuurt vind ik al genoeg.

    Login om te reageren
    • dutchiehd zegt

      7 november 2013 om 17:16

      @toyotafortuner: 50pk extra uit een atmosferische V6 halen gaat je niet lukken ben ik bang.

      Login om te reageren
      • toyotafortuner zegt

        7 november 2013 om 17:19

        @dutchiehd: t was alleen een voorbeeld. Voor mij zou een kleine, verbeterde chipke al genoeg zijn. Een beetje motortuning ok. Maar dit is gewoon echt overkill.

        Login om te reageren
  11. TomRS6 zegt

    7 november 2013 om 21:41

    Mooie velgjes, zouden niet misstaan onder mijn auto :D

    Login om te reageren
  12. Jantje_555 zegt

    10 november 2013 om 18:34

    dit moet meer pk hebben want weegt ook meer.

    Login om te reageren

Geef een reactie Reactie annuleren

Je moet ingelogd zijn op om een reactie te plaatsen.

Autoblog

  • Home
  • Lease
  • Rijtesten
  • Adverteren
  • Nieuwsbrief
  • Privacy
  • Huisregels
  • Over ons
  • Disclaimer
  • Algemene voorwaarden
  • Consent

Merken

  • Alfa Romeo
  • Aston Martin
  • Audi
  • Bentley
  • BMW
  • Bugatti
  • Chevrolet
  • Citroën
  • Cupra
  • Dacia
  • Donkervoort
  • Ferrari
  • Fiat
  • Ford
  • Honda
  • Hyundai
  • Infiniti
  • Jaguar
  • Jeep
  • Kia
  • Lada
  • Lamborghini
  • Lancia
  • Land Rover
  • Lexus
  • Lotus
  • Lynk & Co
  • Maserati
  • Mazda
  • Mercedes-Benz
  • MINI
  • Mitsubishi
  • Morgan
  • Nissan
  • Opel
  • Peugeot
  • Polestar
  • Porsche
  • Renault
  • Rolls-Royce
  • Saab
  • Seat
  • Skoda
  • Smart
  • SsangYong
  • Subaru
  • Suzuki
  • Tesla
  • Toyota
  • Volkswagen
  • Volvo

Social

Download onze apps

Download de iPhone app Download de Android app

Autoblog.nl

© 2004 – 2025 Autoblog · Powered by Truer than North