• Spring naar de hoofdnavigatie
  • Door naar de hoofd inhoud
Autoblog.nl

Autoblog.nl

  • Home
  • Formule 1 »
    • Max Verstappen
  • Automerken
  • Occasions
  • Podcasts
  • Rijtesten
  • Video’s »
    • Alles
    • Autoshows
    • Aankoopadvies
    • Mijn auto
    • Rijtesten
  • EV’s
  • Spots »
    • Upload
  • Login

Bitter Insignia – meer plaatjes en info

Auteur: ricardo, gepost 4 juli 2010 om 19:40 – 96 Reacties

Bitter Insignia

Bitter, kennen we het bedrijfje nog? Ze houden zich graag bezig met het ombouwen van Opels. Echter, een van de laatste berichten die we van ze vernomen hebben is deze omgebouwde Holden Statesman, genaamd Bitter Vero. Nu duiken er steeds meer afbeeldingen op van het nieuwste project van Bitter, op basis van een Opel Insignia.

In het jaar 1986 verdween de kleine autobouwer even helemaal van de kaart, om vervolgens in 2005 weer terug te komen met onder meer de CD II. Nu, vijf jaar later hebben ze zich opnieuw vergrepen aan een Opel, en ‘m meteen maar uitgerust met een groot, eng zwart gat in de voorbumper. Maar alleen wat bumpermeuk erop plakken, daar laat oprichter Erich Bitter het niet bij. Binnenin bijvoorbeeld, daar zul je weinig Opel-logootjes meer terug vinden, en is het geheel uitgerust in stijlvol roestbruin.

De auto is gebaseerd op een Insignia met een turbogeblazen 2.8L V6 onder de kap (dus géén OPC-model). Voor zover we weten is het vermogen ongewijzigd gebleven, dat betekent 260 pk en 350 Nm dat via vier wielen op het wegdek wordt overgebracht. Het 20 inch lichtmetaal is wel nieuw, en is in banden met de maat 245/35 R20 gewikkeld. In Duitsland kost dit redelijk exclusieve grapje zo’n €65.000. Zou jij het er voor over hebben?

Ook interessant!

  • Irmscher Opel Insignia iS3
    Irmscher Opel Insignia iS3 heeft bijzondere inspiratiebron
  • Nieuwe Insignia
    Nieuwe Insignia maakt comeback als... crossover!
  • Dít is de duurste Opel van Marktplaats!
  • Deze Opel Corsa maakt zijn naam wél waar

Nieuwste artikelen

  • Heeft Ford alle interesse in Europa verloren?!
  • Deze dure Chinees verkoopt beter dan BMW en Mercedes
  • Fastned installeert snelste lader van Nederland langs de A6
  • Waarom je auto slecht start als het koud is (en wat het écht oplost)
FacebookTweetPinLinkedIn

bitter, insignia, Opel, tuning

Vorig bericht: « Nieuw kleurtje Lamborghini LP670 doet burnout
Volgend bericht: Gespot: Even Helemaal Sprakeloos »

Lees Interacties

Reacties

  1. lincoln zegt

    4 juli 2010 om 19:44

    dat hele Bitter gaat natuurlijk nergens over zolang het al bestaat ..
    een uit de hand gelopen carnavals grap ..

    toch maar blijven proberen .. thumbs up ..

    Login om te reageren
    • robbie zegt

      4 juli 2010 om 20:01

      @lincoln: goed nieuws voor jou, als het Erich Bitter niet lukt om 50 tot 60 stuks te verkopen dan is dit zijn laatste project.

      Login om te reageren
      • lincoln zegt

        4 juli 2010 om 20:29

        @robbie:
        moet zeker lukken ..
        als ik in de markt zou zijn zou ik niet twijfelen ..

        Bitter moet blijven .. lekker aanklooien ..
        btw .. is het geen Zwitserse toko ??

        Login om te reageren
  2. Chilli_red zegt

    4 juli 2010 om 19:45

    Ehmmm…nee. Nog te veel een Insignia voor dat geld.

    Login om te reageren
  3. Peter_D zegt

    4 juli 2010 om 19:46

    Voorkant lijkt net een uitvergrote Ferrari California :P

    Interieur ziet er wel netjes uit, al ben ik niet zo een fan van die kleur leer. Doe mij maar zwart leer :)

    Buitenkant vind ik echt totale wansmaak :D

    Login om te reageren
  4. G_deGroot zegt

    4 juli 2010 om 19:50

    Het interieur is ongewtwijfeld beter, maar om écht veel waarde toe te voegen moeten de aandrijflijn en het exterieur ook verbeteren!!

    Login om te reageren
  5. tvrspeedsix zegt

    4 juli 2010 om 19:54

    leuk geprobeerd maar het blijft een tunerd gebakje, bijzonderder dan een normale Opel Insignia dat dan weer wel.

    Login om te reageren
  6. Dog zegt

    4 juli 2010 om 19:57

    Die neus is echt afzichtelijk; het lijkt wel een Prius met wide-bodykit:( Interieur daarintegen is wel stukken beter.

    En de V6 2.8T met nog steeds maar slecht 350Nm ? Dat heeft de 2011 VAG 2.0 TSI fabrieks-af al … Een chip-kuurtje lijkt me dus op z’n plaats; of is de versnellingsbak echt zo rot ?

    Login om te reageren
  7. robbie zegt

    4 juli 2010 om 20:03

    PS In het interieur zijn maar liefst 53 delen aangepast, dit is gedaan met hulp van (Brabus dochter) Startech.

    Login om te reageren
  8. Headhunterz zegt

    4 juli 2010 om 20:19

    Deze ziet er niet eens zo heel slecht uit!

    Login om te reageren
  9. Northwestern zegt

    4 juli 2010 om 20:29

    Interieur is mooi, maar de buitenkant is schandalig lelijk.

    Login om te reageren
  10. mb man zegt

    4 juli 2010 om 20:34

    Een bittere nasmaak krijg je hiervan.

    Login om te reageren
  11. 750i zegt

    4 juli 2010 om 20:37

    Behoorlijk zuur…geef mij maar de Insignia OPC.

    Login om te reageren
  12. Klassiekerrally zegt

    4 juli 2010 om 20:38

    @ lincoln: Zeker niet mee eens. De CD en SC waren echt bijzondere auto’s met een eigen carrosserie.
    Maar een grote ‘B’ in de grill en een zooitje koeienhuiden in het interieur maken van een Opel/Holden/Vauxhall* nog geen Bitter…

    * doorhalen wat niet van toepassing is.

    Login om te reageren
    • lincoln zegt

      4 juli 2010 om 20:43

      @Klassiekerrally:
      heb je gelijk in ..
      die dingen zijn nog op een rare manier begeerlijk ook ..
      maar tja .. dat gaat helaas niet meer in het crash-test tijdperk ..

      anyway .. ik ben pro Bitter ..
      ook al is het nix meer dan een badge ..

      Login om te reageren
  13. Roland zegt

    4 juli 2010 om 20:41

    Heeft-ie nou booskijkers boven de achterlichten?

    Login om te reageren
  14. floryn zegt

    4 juli 2010 om 21:03

    Ik heb Bitter altijd een charmant bedrijf gevonden omdat ze altijd weer de hoop hebben om een Opel in iets moois om te toveren en soms slagen ze er (bijna) in om een begeerlijke auto neer te zetten. Ik hoop dat het Erich Bitter lukt om er vijftig te verkopen, bedrijfjes als deze maken de autowereld mede interessant. En zorgen er voor dat ieder zijn eigen keuze kan maken bij het kopen van een auto.

    Login om te reageren
  15. Tonnie zegt

    4 juli 2010 om 21:17

    Dat interieur is echt wel gaaf! maar aan de buitenkant is het niet echt stijlvol te noemen..

    Login om te reageren
  16. integralechubasco zegt

    4 juli 2010 om 21:31

    bitter sc had indertijd een mooie lijn, dezelfde lijn als de ferrari 412 en lancia gamma… zou me niet verbazen als een of ander italiaans ontwerphuis ermee te maken had… ik ga het eens googlen…

    Login om te reageren
  17. integralechubasco zegt

    4 juli 2010 om 21:34

    et voila:
    wikip.
    Het ontwerp van de SC kwam van de hand van Giovanni Michelotti. Ook bij dit model kwam de inspiratie van een Italiaanse exoot. Hier betrof het de Ferrari 400/412 waar de grove lijnen min of meer overgenomen werden.

    Login om te reageren
  18. integralechubasco zegt

    4 juli 2010 om 21:38

    @ricardo / autoblog
    ik vraag me wel eens af waarom jullie niet eens wat verder in de materie zoeken als er iets gepost wordt. het blijft behoorlijk vaak een beetje ‘shallow’ terwijl er met 10 minuten extra tijd zoveel meer uit te zoeken is… echt simpel en zoveel meerwaarde…

    Login om te reageren
    • lincoln zegt

      4 juli 2010 om 22:07

      @integralechubasco:
      voor dat soort info kan je altijd terecht bij klassiekerrally.nl ..

      Login om te reageren
  19. pizzakoerier zegt

    4 juli 2010 om 22:04

    miss heel fout…maar het eerste waar ik aan moest denken bij die voorkant was de maserati quattroporte?

    Login om te reageren
  20. Klassiekerrally zegt

    4 juli 2010 om 22:13

    @ integralechubasco: de kwaliteit van de eerste SC’s was nogal bijzonder te noemen. De linker en de rechter kant waren namelijk niet eens even lang. Uiteindelijk is Bitter overgestapt naar Steyr/Puch, in plaats van de Italiaanse carrosseriebouwer waar de carrosseriën van de ‘scheve’ SC’s vandaan kwamen.

    Login om te reageren
  21. Klassiekerrally zegt

    4 juli 2010 om 22:13

    (zulk soort info is leuk he? ) ;)

    Login om te reageren
    • zesinlijn zegt

      4 juli 2010 om 22:24

      @Klassiekerrally: here here

      En op je laatste reactie; Ja, dat vind ik altijd vette weetjes.
      Kan iemand even een foto van een SC posten om alle Nitwits hier te laten zien waarom we Bitter ‘moeten'(je moet natuurlijk helemaal niets) respecteren…!

      Ik ben zelf een enorme nitwit op het gebied van computers, ik waag me niet eens aan een foto posten. Dus voor degene die het wél wil doen. Eeuwige dank.

      Login om te reageren
  22. Cantago zegt

    4 juli 2010 om 22:14

    Andere velgen en andere interieur en het kan er prima mee door!

    Login om te reageren
  23. integralechubasco zegt

    4 juli 2010 om 22:17

    @klassiekerrally
    inderdaad!! ze staan echt allemaal scheef op de poten… :)

    Login om te reageren
  24. Klassiekerrally zegt

    4 juli 2010 om 22:19

    Nou, als ze naar links of rechts hellen, heeft dat een andere oorzaak. Het verschil in lengte links en rechts valt eigenlijk niet eens op. Maar het is wel een grappig feitje.

    Login om te reageren
  25. integralechubasco zegt

    4 juli 2010 om 22:20

    @lincoln
    hmmm, dan toch maar ook klassiekerrally in mijn favorietenbalkje plaatsen…?! :)

    Login om te reageren
    • lincoln zegt

      4 juli 2010 om 22:23

      @integralechubasco:
      zeker doen .. @de sjonnies wil(len) daar nog wel eens stevig los gaan ..
      hoogst amusant ..

      Login om te reageren
  26. integralechubasco zegt

    4 juli 2010 om 22:23

    en toch vindt ik ze allemaal een beetje onhandig op de poten staan…

    willekeurig plaatje:

    Login om te reageren
  27. integralechubasco zegt

    4 juli 2010 om 22:26

    nogmaals, onhadig op de poten:

    Login om te reageren
  28. integralechubasco zegt

    4 juli 2010 om 22:27

    @zesinlijn
    probeer het al 2 x

    Login om te reageren
  29. integralechubasco zegt

    4 juli 2010 om 22:29

    Login om te reageren
  30. Klassiekerrally zegt

    4 juli 2010 om 22:29

    Een Bitter CD:

    Een Bitter SC:

    Login om te reageren
  31. Klassiekerrally zegt

    4 juli 2010 om 22:31

    Een SC een beetje verlagen doet de ‘stance’ van de auto goed he? :)

    Login om te reageren
  32. integralechubasco zegt

    4 juli 2010 om 22:32

    Login om te reageren
  33. Klassiekerrally zegt

    4 juli 2010 om 22:32

    Oh ja, ze waren er ook met Ferguson vierwielaandrijving en als cabriolet.
    Ik heb nog steeds een aantal nooit gebruikte SC folders ‘voor wênag’. Een oom van me was de importeur van Bitter voor Nederland :)

    Login om te reageren
  34. lincoln zegt

    4 juli 2010 om 22:33

    “clumsiness” is idd het juiste woord ..

    Login om te reageren
  35. integralechubasco zegt

    4 juli 2010 om 22:33

    @klassiekerrally
    en die verbrede opel velgen staan ook super…

    Login om te reageren
  36. lincoln zegt

    4 juli 2010 om 22:36

    @ricardo .. goed bezig boef ..
    laat de reaguurders maar de wijsneuzen uithangen ..

    die vinden dat vast niet erg ..

    Login om te reageren
  37. integralechubasco zegt

    4 juli 2010 om 22:40

    :) :)

    Login om te reageren
  38. Klassiekerrally zegt

    4 juli 2010 om 22:42

    @ integralechubasco: Inderdaad. Ik geloof dat die velgen door Ronal gemaakt werden.

    @ lincoln: :lol:

    Login om te reageren
  39. Citrofiel zegt

    4 juli 2010 om 22:44

    Auto: niet interessant. Artikel: niet interessant. Reacties: Ga zo door jongens! ;)

    Login om te reageren
    • zesinlijn zegt

      4 juli 2010 om 22:51

      @Citrofiel: het is misschien maar voor heel even maar, You rule!

      Login om te reageren
  40. zesinlijn zegt

    4 juli 2010 om 22:55

    En die CD is nog vetter! Lijkt wel een oude Maser… Welke?

    Login om te reageren
  41. Klassiekerrally zegt

    4 juli 2010 om 22:57

    De CD is ook mijn favoriet. Heeft een Chevy (GM) V8 onder de kap. Lekker!!!
    Lijkt een beetje op de Indy:

    Login om te reageren
    • zesinlijn zegt

      4 juli 2010 om 22:59

      @Klassiekerrally: Daar lijkt ‘ie inderdaad nog meer op.

      Login om te reageren
  42. zesinlijn zegt

    4 juli 2010 om 22:58

    Yep, gevonden. De Bora

    Login om te reageren
  43. Klassiekerrally zegt

    4 juli 2010 om 22:58

    That said: Eigenlijk vind ik de Bitter CD (gebouwd bij Baur) mooier dan de Indy :)

    Login om te reageren
  44. Citrofiel zegt

    4 juli 2010 om 22:58

    Wat is dit nou zeg? Gisteren werd ik een held genoemd door lincoln, vandaag ‘rule’ ik… :shock: :?:

    Login om te reageren
  45. Klassiekerrally zegt

    4 juli 2010 om 23:01

    @ Citrofiel: Weet je wat jij zou moeten doen? Voor Klassiekerrally.nl gaan schrijven! (vrij naar de KvK reclame) :lol:

    Login om te reageren
    • Citrofiel zegt

      4 juli 2010 om 23:38

      @Klassiekerrally: Haha, ronsel ronsel. ;) Weet je wat jij zou moeten doen? De volgende keer een persplakkertje voor op de auto regelen bij de Mille Miglia (schijnt heel makkelijk te zijn) en meeracen tussen de exclusieve auto’s! (en mij uitnodigen ;) )

      (naar aanleiding van een vandaag gelezen verslagje uit het blad van mijn studievereniging :D )

      Login om te reageren
  46. Ikke zegt

    4 juli 2010 om 23:12

    het ziet er uit als een slechte chinees ofzo :S

    Login om te reageren
  47. Klassiekerrally zegt

    4 juli 2010 om 23:14

    @ Ikke: Zijn er goede Chinezen (auto’s dus) dan? ;)

    De SC Cabriolet:

    Login om te reageren
  48. DavidZ zegt

    4 juli 2010 om 23:15

    Wie een aangepaste of wat meer exclusieve Insignia wil kan bij SAAB terecht voor de nieuwe 9-5.
    Een dure Opel verkoopt meestal niet erg. Om het dan nog duurder en nog lelijker te maken getuigt niet van veel marketing inzicht.

    Login om te reageren
    • zesinlijn zegt

      4 juli 2010 om 23:24

      @DavidZ: Dat precies waarom er een andere carros op moet. Zodat het geen Opel maar een Bitter is. Dan is het ook geen ’tuning’….
      Heeft bij mij meteen al een gruwelijk foute bijsmaak. Komt door al die tupperware-fakers. Heeft niets met ’tunen’ te maken.
      Maar dat terzijde, je moet meer denken aan Wiesmann en BMW, zo’n soort verband.

      Dan kan Bitter mooie exclusieve auto’s blijven (of beter gaan)maken.

      Login om te reageren
  49. Klassiekerrally zegt

    4 juli 2010 om 23:16

    De Sedan:

    Login om te reageren
  50. Klassiekerrally zegt

    4 juli 2010 om 23:17

    Ook hier al een fraai interieur (Sedan):

    Login om te reageren
  51. Klassiekerrally zegt

    4 juli 2010 om 23:18

    Ik kan er nog heel lang over vertellen, maar je kan het natuurlijk ook gewoon zelf lezen (in het Engels): http://www.bittercars.com/bitter/bitter.nsf/pages/erichbitter

    Login om te reageren
  52. dekster zegt

    4 juli 2010 om 23:26

    Volgens mij komt de mosterd hier vandaan

    Login om te reageren
  53. integralechubasco zegt

    4 juli 2010 om 23:29

    @klassiekerraly
    apart dat Erich Bitter van wunderschoen naar fuerchterlich haesslich is afgegleden… de meeste prototypes na de CD en SC zijn niet om aan te zien en is duidelijk zichtbaar dat hij compromissen maakt in een italiaanse snit en niet kloppende onderstelafmetingen…
    die type 3’s zijn tenentrekkend…

    Login om te reageren
    • zesinlijn zegt

      4 juli 2010 om 23:32

      @integralechubasco: haha, fuerchterlich haesslich, wat een heerlijke omschrijving! Maar helaas ook so true…

      Login om te reageren
    • euro95 zegt

      4 juli 2010 om 23:34

      @integralechubasco: voor de nerds als ik betekent tenetrekkend? lelijk?

      toch best geinig ding!
      persoonlijk zouk em NIET doen!

      Login om te reageren
  54. Klassiekerrally zegt

    4 juli 2010 om 23:42

    @ integralechubasco: Zelf ben ik ook niet zo gecharmeerd van alles wat na de SC kwam. Beetje te veel ‘plastic fantastic’ wat uiterlijk betreft…

    @ Citrofiel: Voor zo’n ritje naar Italië heb je naast de nodige pecunia’s ook nog tijd nodig, en laat ’t me aan beide nou enigszins ontbreken ;)
    Maar morgen ga ik weer wat leuks doen! ;)

    Login om te reageren
  55. Klassiekerrally zegt

    4 juli 2010 om 23:45

    Ik zie het eigenlijk nu pas: De uitlaten zijn gevormd als de ‘B’ van Bitter, maar dan gekanteld. Nice touch!

    Login om te reageren
    • Citrofiel zegt

      4 juli 2010 om 23:54

      @Klassiekerrally: Begin mei weer. Je hebt nog even de tijd om het in te plannen en te sparen. :twisted: Maar ze hebben het wel als stelletje ‘redacteuren’ van een blaadje met een oplage van 900 stuks een perskaart kunnen regelen waardoor ze alle ontheffingen behorend bij de MM kregen, inclusief het officieuze recht zich als gekken door het verkeer te bewegen, net als de deelnemers. Mooi hoe dat kan in Italië. Dat biedt perspectieven voor een kleinschalige site als KR. :P

      Maar goed, genoeg dromerige onzin gepraat (hoewel ik er wel ooit nog graag naartoe zou willen), wat ga je morgen doen dan?

      Login om te reageren
  56. integralechubasco zegt

    4 juli 2010 om 23:47

    @zesinlijn ;)
    @euro 95
    kramp in je tenen gevoel… ken je toch wel :)

    Login om te reageren
  57. Klassiekerrally zegt

    5 juli 2010 om 00:08

    @ Citrofiel: In een lichte Britse sportwagen rijden, die getooid is in de kleuren van hun toenmalige F1-sponsor Gold Leaf. Need I say more? ;)

    Login om te reageren
    • Citrofiel zegt

      5 juli 2010 om 00:10

      @Klassiekerrally: Darn. Should have known… :oops: Veel plezier! Maar dat heb je helemaal zelf in de hand en komt helemaal goed. ;)

      Login om te reageren
    • Ferdinand1 zegt

      5 juli 2010 om 00:20

      @Klassiekerrally: wat voor Lotus dan??

      Login om te reageren
  58. Klassiekerrally zegt

    5 juli 2010 om 00:21

    Deze: http://www.lotuscars.nl/website/lotus/voorraad.php?lang=nl&details=41

    Maar nu weer netjes on-topic jongens! ;)
    Ik kwam tot de ontdekking dat er op Facebook helemaal nog geen Bitter-pagina te vinden was, dus die heb ik zojuist aangemaakt: http://www.facebook.com/home.php#!/group.php?gid=130548070319284

    Login om te reageren
  59. Klassiekerrally zegt

    5 juli 2010 om 00:27

    Mmm… Link werkt niet: Dat moet beter kunnen…

    Login om te reageren
  60. Citrofiel zegt

    5 juli 2010 om 00:28

    Facebook…

    Login om te reageren
  61. Klassiekerrally zegt

    5 juli 2010 om 00:29

    :hehe:
    Ik ‘verzamel’ coureurs daar… ;)

    Login om te reageren
    • Citrofiel zegt

      5 juli 2010 om 00:37

      @Klassiekerrally: Nogmaals…

      Al die sociale netwerksites, ik doe er niet aan mee…

      Maar ik moet je nageven, fan zijn van De Snorkels is bitter cool! :lol: Jeugdsentiment. ;)

      (let op de on-topic verwijzing m.b.v. het gebruik van ‘bitter’ als versterkend bijvoegelijk naamwoord, ik hoor het wel eens in mijn studentikoze omgeving op die manier iig)

      Login om te reageren
  62. Klassiekerrally zegt

    5 juli 2010 om 00:40

    @ Citrofiel: Ik verder ook niet. Hyves, Twitter… Steek maar in de hens!
    Maar Facebook gebruik ik voor de afspraakjes m.b.t. Spa Francorchamps en dergelijke…

    De Snorkels rulen! Net als jij, toch? ;)

    Login om te reageren
    • Citrofiel zegt

      5 juli 2010 om 00:44

      @Klassiekerrally: :lol: Uiteraard. ;)
      Wist je dat behalve de toevallige overeenkomst als kleine wezentjes De Snorkels ook qua commercialisering te maken hadden met De Smurfen (ben ik ook een fan van :P )? Lees ik net. ;)

      Login om te reageren
      • BmwMPower zegt

        5 juli 2010 om 00:50

        Ik zie dat hier een theekransje aan de gang is!
        Over voetbalgogo’s maar te zwijgen… ;)

        Login om te reageren
      • Ferdinand1 zegt

        5 juli 2010 om 00:53

        @Citrofiel: ga jij anders eens even kijken of er in Snorkelland een vacature is voor een werktuigbouwkundige. ;)

        Login om te reageren
        • Citrofiel zegt

          5 juli 2010 om 00:59

          @Ferdinand1: Euh, dat lijkt me een beetje voorbarig. ;)

          @Klassiekerrally: Dat soort dingen had ik van De Smurfen.

          Login om te reageren
  63. Klassiekerrally zegt

    5 juli 2010 om 00:46

    @ Citrofiel: Uiteraard. Van de Snorkels had je ook een hele reeks van die rubber-achtige poppetjes. M’n broer verzamelde ze. Sommige van die krengen zijn serieus geld waard. Raar…

    Login om te reageren
  64. Klassiekerrally zegt

    5 juli 2010 om 00:53

    Voetbalgogo’s? ;)

    On topic:
    http://www.youtube.com/watch?v=LLyefBgARVQ

    Login om te reageren
    • zesinlijn zegt

      5 juli 2010 om 01:12

      @Klassiekerrally: Mooi filmpje maat. Toch wel een mooie auto hè! Vind die welgen ook helemaal goed. Kerel die het verteld is ook wel grappig trouwens. ;)

      Login om te reageren
  65. Klassiekerrally zegt

    5 juli 2010 om 01:03

    @ Citrofiel: Mijn broer dus ook :)

    On topic:
    http://www.youtube.com/watch?v=xVxKZSoWXro

    Login om te reageren
    • Citrofiel zegt

      5 juli 2010 om 01:36

      @Klassiekerrally: Filmpjes plaatsen als on-topic afleiding, slim. Maar niet oneindig… Hoeveel delen zijn er nog? :twisted:

      Login om te reageren
  66. unknown zegt

    5 juli 2010 om 01:09

    Ik vind deze grille een stuk mooier dan die afzichtelijke Opel grille op de standaard Insignia…..

    Login om te reageren
  67. Klassiekerrally zegt

    5 juli 2010 om 07:54

    @ Citrofiel: Slechts twee… Wil je weer over Snorkels beginnen? Daar zijn vast meer filmpjes van! ;)

    Login om te reageren
    • Citrofiel zegt

      5 juli 2010 om 16:13

      @Klassiekerrally: Ik laat het hier maar bij.

      Login om te reageren
  68. Klassiekerrally zegt

    5 juli 2010 om 07:58

    http://www.youtube.com/watch?v=-WLGV5K4OYc

    Login om te reageren
  69. JanC zegt

    5 juli 2010 om 10:53

    Ik ga ook eens azijnzeiken. Bitter van de kaart?

    Login om te reageren
  70. lambo4all zegt

    5 juli 2010 om 11:32

    Nooit wat een lelijke auto! neem lekker de gewone opel insignia om dan lekker the shoppen bij de opties. niet exclusief maar wel veel mooier!

    Login om te reageren
  71. Mr. V8 zegt

    5 juli 2010 om 11:37

    )

    Login om te reageren
  72. mashell zegt

    5 juli 2010 om 18:00

    Er komen hier wel ergere creaties voorbij. Dit geeft Bitter geen bestaansrecht maar afstotelijk is het ook bepaald niet.

    Login om te reageren
  73. phantom zegt

    6 juli 2010 om 22:13

    Mooi met die uitlaten als ‘B’ logo’s. Bittersweet symphony zullen we maar zeggen?

    Login om te reageren

Geef een reactie Reactie annuleren

Je moet ingelogd zijn op om een reactie te plaatsen.

Autoblog

  • Home
  • Lease
  • Rijtesten
  • Adverteren
  • Nieuwsbrief
  • Privacy
  • Huisregels
  • Over ons
  • Disclaimer
  • Algemene voorwaarden
  • Consent

Merken

  • Alfa Romeo
  • Aston Martin
  • Audi
  • Bentley
  • BMW
  • Bugatti
  • Chevrolet
  • Citroën
  • Cupra
  • Dacia
  • Donkervoort
  • Ferrari
  • Fiat
  • Ford
  • Honda
  • Hyundai
  • Infiniti
  • Jaguar
  • Jeep
  • Kia
  • Lada
  • Lamborghini
  • Lancia
  • Land Rover
  • Lexus
  • Lotus
  • Lynk & Co
  • Maserati
  • Mazda
  • Mercedes-Benz
  • MINI
  • Mitsubishi
  • Morgan
  • Nissan
  • Opel
  • Peugeot
  • Polestar
  • Porsche
  • Renault
  • Rolls-Royce
  • Saab
  • Seat
  • Skoda
  • Smart
  • SsangYong
  • Subaru
  • Suzuki
  • Tesla
  • Toyota
  • Volkswagen
  • Volvo

Social

Download onze apps

Download de iPhone app Download de Android app

Autoblog.nl

© 2004 – 2025 Autoblog · Powered by Truer than North