• Spring naar de hoofdnavigatie
  • Door naar de hoofd inhoud
Autoblog.nl

Autoblog.nl

  • Home
  • Formule 1 »
    • Max Verstappen
  • Automerken
  • Occasions
  • Podcasts
  • Rijtesten
  • Video’s »
    • Alles
    • Autoshows
    • Aankoopadvies
    • Mijn auto
    • Rijtesten
  • EV’s
  • Spots »
    • Upload
  • Login

BMW 1-serie Coupé geprijsd

Auteur: sir_smokalot, gepost 24 juli 2007 om 16:27 – 130 Reacties

1-serie coupé


BMW heeft vandaag de prijzen voor het nieuwe modeljaar bekendgemaakt. Dit betekent dat nu ook bekend is voor hoeveel de 1-serie Coupé vanaf november in de showroom staat. De prijzen beginnen bij €37.050,- voor de 120d coupé. Het topmodel, de 135i coupé, verwisselt kaal voor €51.150,- van eigenaar.

De derde coupé, de 123d met 204 pk sterke 2.0 liter turbodiesel verlaat de showroom voor €43.350,-. Alle nieuwe modellen zijn voorzien van EfficientDynamics, waardoor er vanaf 2008 117 BMW-modellen te koop zijn met een groen energielabel.

BMW is zo aardig geweest alle nieuwe prijzen en modellen even op een rijtje te zetten, waar wij uiteraard dankbaar gebruik van maken (klik voor een groter formaat):

Prijzen BMW per 2008

Ook interessant!

  • Officieel: BMW 4 Serie Gran Coupé
  • BMW 8-serie en M8 facelift is verrassend
    BMW 8 Serie en M8 facelift is verrassend
  • Video: nieuwe BMW 7 Serie gesnapt
    Video: nieuwe BMW 7 Serie gesnapt
  • BMW 8-Serie Collector Edition glimt als een spiegel

Nieuwste artikelen

  • Max Verstappen gaat echt voor Mercedes
  • Dit zijn de hoogtes van de boetes in 2026 (snelheid, telefoon, parkeren)
  • Video: Met een motor van de trap rijden
  • Hierom worden auto’s in 2026 nog duurder
FacebookTweetPinLinkedIn

1-serie, BMW, Coupe

Vorig bericht: « Diesotto: Mercedes-Benz introduceert revolutionaire motor
Volgend bericht: Goedkoop over de tolwegen »

Lees Interacties

Reacties

  1. PieterA zegt

    24 juli 2007 om 16:31

    Waanzinnig duur en ik vind het ding nog steeds bijzonder lelijk.

    Login om te reageren
  2. Ewout zegt

    24 juli 2007 om 16:34

    kvinnem wel wat hebben, maar ai ai wat een dure!

    Login om te reageren
  3. Aston Martin Rapide zegt

    24 juli 2007 om 16:35

    Zeg dat wel….voor dat geld kun je net zo goed een sportwagen kopen van Mazda of zo.

    Login om te reageren
  4. XP zegt

    24 juli 2007 om 16:35

    Wauw dat is wel erg veel voor een 1 reeks…

    Login om te reageren
  5. LC zegt

    24 juli 2007 om 16:36

    De achterkant valt tegen die kon gerust iets langer zijn.

    Login om te reageren
  6. Sgt. Stevil zegt

    24 juli 2007 om 16:37

    Voor die prijs heb je een 350Z… Point made?

    Login om te reageren
  7. Rick dos zegt

    24 juli 2007 om 16:41

    Nope, want die 350z moet maar net je smaak zijn en aan je eisen voldoen.

    Login om te reageren
  8. Powertje zegt

    24 juli 2007 om 16:42

    Je bent echt een hele man (of een mega stoere dame) als je een 123d leased!…

    Wat een pretmachine moet dat zijn met z’n sper en 204 dieselpk’s! :D

    Driften ! met de auto van de zaak :D

    Login om te reageren
  9. vinox zegt

    24 juli 2007 om 16:43

    Ok, DUS:

    BMW 330i: 50.200 euro
    BMW 135i: 51.150 euro

    Ligt het aan mij of zijn ze zot geworden bij BMW? Dat slaat toch volledig op niets!!?? Ik ben dus echt wel niet meer mee. Ik zie iets over het hoofd, dat kan niet anders.

    Login om te reageren
  10. Fiat Coupe 20v turbo zegt

    24 juli 2007 om 16:45

    Ik vind het maar raar dat een 135i meer kost dan een 335i. Dat scheelt bijna 1000 euro

    Wel leuk trouwens een 1 serie met 3 liter turbo motor. Das pas blazen!

    Login om te reageren
  11. Ron zegt

    24 juli 2007 om 16:46

    Als die 135i kaal 51000 kost, zou ik eerder voor hetzelfde geld een 330i nemen of nog even doorsparen voor datgene waarin Rick Dos zich verplaatst, maar dat is mijn mening :)

    Login om te reageren
  12. Phils zegt

    24 juli 2007 om 16:48

    Mannen, jullie zien over het hoofd dat je een 135i vergelijkt met een 330i.
    De 135i heeft die 2 turbo’s, weetjewel.

    En de 1 coupé staat wel hoger gepositionneerd in vgl met de 3/5 deurs hé.

    Dit in combinatie met de krachtigere motor dan de 330i zorgt ervoor dat de prijs ietsje duurder is.

    Maaaaaaar, de 1 coupé is een geboren lelijkerdje om het zo cru te zeggen.
    Ik moet nog even wennen…

    Login om te reageren
  13. Ron zegt

    24 juli 2007 om 16:49

    @Fiat Coupe 20v turbo: Doet eerst eens goed lezen… voor zover ik weet doet een 335i altijd nog minimaal 53000.

    Login om te reageren
  14. Sgt. Stevil zegt

    24 juli 2007 om 16:51

    Een 350Z is mijns inziens wat een 135i probeert te zijn: een sportieve coupe, die gereden dient te worden alsof je haar in de fik staat.

    Is natuurlijk onderhevig aan smaak, maar mijn smaak is de 1-Coupe niet. De lijnen kloppen slecht, en door de algemene vorm van de ‘romp’ lijkt het dak erop gekwakt. Dit komt mede door de laagheid van de achterbak t.o.v. de steilheid van het achterraam.

    Login om te reageren
  15. PieterA zegt

    24 juli 2007 om 16:51

    @Rick Dos: een 350Z is zo goed als full option als je hem koopt.

    Login om te reageren
  16. Fiat Coupe 20v turbo zegt

    24 juli 2007 om 16:51

    oeps foutje van mijn kant, ik zag de 330 idd aan voor de 335, ik dacht al

    Login om te reageren
  17. Ron zegt

    24 juli 2007 om 16:51

    @Phils: dat zie ik helemaal niet over het hoofd, ik vind de 330i dan gewoon meer waar voor je geld :) en zoals ik zei; dat is mijn mening! Een prijs kan trouwens niet duur zijn.

    Login om te reageren
  18. Jonas zegt

    24 juli 2007 om 16:51

    Voor die prijs heb ik wel iets mooiers me dunkt :s

    Login om te reageren
  19. Onehp zegt

    24 juli 2007 om 16:54

    Iemand die de belgische prijzen weet?

    Login om te reageren
  20. Fiat Coupe 20v turbo zegt

    24 juli 2007 om 16:55

    Zowiezo als ik ruim 50.000 euro voor een auto heb ga ik zeker geen 1 serie kopen, een tweedehands 335i of een leuke M3 van het vorige model maakt meer kans.

    Of ik koop een Fiat Coupe Limited Edition in concourstaat en een redelijk mooie M3 E30…

    Login om te reageren
  21. christian zegt

    24 juli 2007 om 16:56

    BMW 650i is ook wel lache

    Login om te reageren
  22. Rick dos zegt

    24 juli 2007 om 16:57

    @Sgt. Stevil

    oké, maar dat is jouw mening en dan is je punt voor jou ook gemaakt. Alleen voor vele andere niet. No problem, toch?

    @PieterA

    Ja, und?

    Let wel, ik vind de prijs ook wel aan de stevige kant!

    Login om te reageren
  23. stefan zegt

    24 juli 2007 om 16:57

    voor het zelfde geld heb je :
    a4 3.2 fsi
    mondeo st 220
    honda S2000
    hummer h3
    lexus is 220d sport
    lotus elise s
    mazda 6 mps 4d
    mazda rx-8 231 pk versie
    mb c350
    lancer evo VIII
    vectra opc gts ( niet never nooit kopen )
    opel GT
    saab 9-3 aero sport
    subaru wrx sti
    Golf r32
    passat 3.2 v6
    volvo v70 t5

    en ja met al die kuis wil ik nie in so zielige 1 – serie gezien worde !!

    Login om te reageren
  24. Wim zegt

    24 juli 2007 om 16:58

    Belgische prijzen:

    120d Coupe:28350,00 BTWi
    123d Coupe: 34100,00 BTWi
    135i Coupe: 41250,00 BTWi

    met vriendelijke groeten,

    Uw Belgische BMW-medewerker ;-)

    Login om te reageren
  25. Pmo zegt

    24 juli 2007 om 16:58

    ‘123d vd zaak’, goede wervingscampagne dunkt me. Wel voor topbanen, want cheap is ie niet (maar goed, is een Audi dat wel?)

    Login om te reageren
  26. audi-boy zegt

    24 juli 2007 om 16:59

    wat zijn ze duur in NL door die F***ing BPM, in Belgie zijn ze tot 10000eur goedkoop, gelukkig ga ik binnenkort verhuizen :)

    Login om te reageren
  27. Rick dos zegt

    24 juli 2007 om 16:59

    Ik ga in Belgie wonen en anders Spanje…….

    Login om te reageren
  28. Pmo zegt

    24 juli 2007 om 16:59

    Of in Belgie gaan werken, schofterig verschil!

    Login om te reageren
  29. BarbaPapa zegt

    24 juli 2007 om 17:00

    Best duur voor zo’n lelijk ding. Hoe nieuwer hoe lelijker ze worden….jammer

    Login om te reageren
  30. Mizze zegt

    24 juli 2007 om 17:00

    jah BMW zit er dan ook niet mee in, want iemand die een BMW wilt zal een BMW kopen en zo is dat.
    Duur of niet…

    Login om te reageren
  31. Ron zegt

    24 juli 2007 om 17:01

    @Fiat Coupe 20v turbo: We gaan toch geen Fiat Coupe in dezelfde zin noemen als een BMW M3? Nee toch? Niet? Mooi! :)

    @PieterA: dan moet je een 350z kopen, het is maar net wat je voor auto zoekt!

    Ik vind de 1-serie alleen het overwegen waard als 118d met business pakket. Als ik meer te besteden zou hebben ging ik al voor de 3-serie!

    Login om te reageren
  32. GOD zegt

    24 juli 2007 om 17:01

    hahaha als je zo die foto bekijkt is het net een pitbull met zon klein kuntje:P

    Login om te reageren
  33. Rick dos zegt

    24 juli 2007 om 17:02

    Voor het hele BPM gebeuren, hadden we zoiets als invoerrechten. Invoerrechten mocht niet meer ivm één europese markt daarom dus BPM. Maar weet iemand héééééééél toevalig nog hoe dat in elkaar stak?

    Login om te reageren
  34. 666 zegt

    24 juli 2007 om 17:05

    voor de nederlandse prijs van een 650i , koop je hier in Belgie een M6, en dan moet je wel nog 5000 euro belasting op inverkeersstelling betalen, maar daar blijft het wel bij.

    Login om te reageren
  35. Fiat Coupe 20v turbo zegt

    24 juli 2007 om 17:09

    @ Ron:
    toch zeker wel, zowel een Bmw M3 e30 als een Fiat Coupe zijn beide droomauto’s voor mij. De combinatie van performance en looks is in beide gevallen aanwezig en door de compleet verschillende opzet van beide auto’s lijkt het me best luxe om ze allebei voor de deur te hebben.

    De M3 voor driftwerk en een flinke pot racen op het circuit en de Fiat Coupe om naar zuid-Frankrijk te rijden, en op de terugweg nog even snel 1 rondje Magny Cours mee pakken.

    (heb je ooit in een Coupe turbo gereden? indien nee, zou je eens moeten doen)

    Login om te reageren
  36. Luc zegt

    24 juli 2007 om 17:15

    volgens mij, ja je gelooft het of niet
    zijn zre niet alleen de weg kwijt op designgebied maar ook nog eens de weg kwijt op het prijzen van auto’s

    Login om te reageren
  37. piston zegt

    24 juli 2007 om 17:20

    Als je 330i of 335i vergelijkt met 135i moet je wel rekening houden met sportpakket dat standaard is op 135i. Sportpakket kost rond de 3duizend euro op 3 reeks.

    Login om te reageren
  38. Sgt. Stevil zegt

    24 juli 2007 om 17:20

    @Rick dos: wat de 350Z betreft is dat inderdaad voor mij helemaal duidelijk. Het is echter slechts een voorbeeld van de overpriced-heid (da’s vast geen woord, maargoed) van de 135i. Voor dit geld heb je een Audi TT (nieuw model) weliswaar met 2.0TFSI, maar evengoed veel meer rijplezier (ik heb er een aantal keer in gereden, tis echt een hooligan). Of een RX-8. Of een S2000. Of een Z3M Coupe (ok, da’s een 2e-handsje, misschien niet eerlijk).

    Ik vind de 135i raar geplaatst, qua prijsklasse en performance/doelgroep. Je zou denken dat ie voor fanaten is, maar daar is ie niet mooi genoeg voor. Voor zakelijke rijders is ie te duur en niet economisch genoeg. Voor recreatierijders is ie qua ruimte e.d. waarschijnlijk niet praktisch genoeg. Ik vraag me af wat ze ermee willen. Hij past niet binnen het segment waar hij in valt. Hoe ontzettend leuk hij misschien ook zou kunnen zijn, hij heeft geen plek binnen ’t assortiment.

    Login om te reageren
  39. Rick dos zegt

    24 juli 2007 om 17:29

    @Sgt Stevil

    Ik denk dat je je dan ook niet moet blind staren op 135i. Ja, het is een dure wagen en ja (neem ik aan!) het zal een leuke auto zijn om in te rijden. En waar heus wel wat mensen het geld voor over hebben om het te mogen hebben. Daar twijfel ik niet aan. Is het niet in Nederland dan is het wel in Amerika, China of Duitsland.

    Waar BMW zich vooral op richt is de leasemarkt. En dan denk je eerder aan de 118d (die er heus wel bij zal komen) en de andere diesels.

    Het is hetzelfde met de X3 iedereen van allerlei vraagtekens maar wel één van de best verkopende SUV´s op de markt.

    Login om te reageren
  40. Used2B_CDD zegt

    24 juli 2007 om 17:37

    Even duur als lelijk. Doet me denken aan die ene callgirl in Parijs ooit, beetje hetzelfde geval.

    Login om te reageren
  41. Dennis zegt

    24 juli 2007 om 17:45

    ook genoeg geld voor zoiets gewoontjes

    Login om te reageren
  42. Italy zegt

    24 juli 2007 om 17:52

    Een woord: BRERA.
    Waanzinnig veel mooier.
    Echt bizarre prijzen voor zo’n misbaksel.

    Login om te reageren
  43. student zegt

    24 juli 2007 om 17:57

    edit: -knip-

    Login om te reageren
  44. stefan zegt

    24 juli 2007 om 18:07

    Die ding is echt duur voor die geld koop ik liever een 350Z, dan heb je een auto die niet kotslelijk is en ook nog een echte sportauto.

    Login om te reageren
  45. Bart V zegt

    24 juli 2007 om 18:07

    Dit is gewoon terug de E30, met wat dikkere motoren… (en uiteraard beetje duurder eh, BMW gewoonte)

    De 3-reeks is bijna zo groot als een 5-reeks van vroeger, de coupe was al helemaal niet meer te betalen (op het laatste Salon van Brussel stond een 320cd coupe voor ong. 52000 Eurotjes – belgische prijs).

    Vandaar een coupe van de 1-reeks, terug een “kleine” coupe, maar de prijs…
    Enkel interessant binnen 2 of 3 jaar, als tweedehands – vooral de 123d, want de benzineprijs rijst echt wel de pan uit. Nog even en we passeren hier in België de magische 60 belgische Frank grens (1,50€)

    Maar een auto met die blauw-witte propeller op motorkap en koffer verkoopt altijd. Er is nog nooit zoveel kritiek geweest op de laatste 7-serie, maar er zijn er ook nog nooit zoveel verkocht. Zelfs de gelukkig afgevoerde Compact deed het verbazend goed in mijn ogen. En als 1 van de laatste onafhankelijke merken boeren ze vooral niet slecht en blijven ze toch nog steeds leuke auto’s maken. Met veel te veel elektronica, fiscaal oninteressante motoren, astronomische prijzen, eindeloze optielijsten… Maar Mercedes blijft toch altijd duurder, maar da’s natuurlijk persoonlijke voorkeur.

    Login om te reageren
  46. Ron zegt

    24 juli 2007 om 18:07

    @Italy: alsof de Brera een goede prijs/kwaliteit verhouding biedt? 54000 euro voor de 3.2 V6? Geen wonder dat je ze vrijwel nooit ziet rijden.

    @student: A3 is een Volkswagen, geef mij dan maar BMW :)

    Maargoed in het algemeen, aardig aan de prijs die 1-serie.

    Login om te reageren
  47. Femme zegt

    24 juli 2007 om 18:16

    Ik vind de meerprijs van 1150 euro ten opzichte van de 5-deurs (123d) wel meevallen. Natuurlijk is 43K een flinke som geld voor een compacte auto (zeker voor Nederlanders die denken groter = beter) maar waar vind je in deze klasse een diesel met meer dan 200pk?

    De 135i heeft een ruimere standaarduitrusting dan de 330i. Ik vind de prijs niet onaantrekkelijk. Je bent zo 15.000 euro kwijt om een 330i een beetje aardig aan te kleden. De 135i heeft al het M-pakket met o.a. 18 inch velgen en sportstoelen.

    Het prestatieverschil tussen de 330i en de 135i is niet gering, zeker als je rekening houdt met het chiptuningpotentieel. Die 135i gaat met een simpele remap naar 340pk en doe je ook de zuigers en uitlaat dan is 380pk mogelijk (zie o.a. Noelle Motors). Verder heeft de 135i betere remmen dan de 330i.

    Login om te reageren
  48. Floris zegt

    24 juli 2007 om 18:19

    Afgezien van de belachelijke prijs durf ik wel mijn hand in het vuur te steken voor het feit dat de 135i wel veruit de leukst en snelst sturende wagen is t.o.v. een Brera (veel te zwaar, veel langzamer), TT (mindere motor) of een 350Z (even snel als een 335i, maar dik 1500 kg).

    Vergis je niet, een 335i is bijna net zo snel als een E46 M3:
    http://img220.imageshack.us/my.php?image=4jk5.jpg

    De 135i moet sneller kunnen door z’n stuk lagere gewicht (mag ik hopen). Ding is gewoon een pretmobiel voor mensen die niet als eerste naar de prijs kijken. Niche-markt.

    En trouwens, meerprijs t.o.v. 3 en 5-deurs 1-serie (zie prijzen 123d) valt best wel mee eigenlijk. 1 serie is schreeuwend duur, maar dat wisten we al.

    Login om te reageren
  49. bert zegt

    24 juli 2007 om 18:23

    Belgische prijzen ter vergelijking !!!
    Van BMW.

    116i B=20.950€ NL=25.650€ Verschil = + 4.700€.
    320d B=32.100€ NL=43.450€ Verschil= + 12.750€.
    X3 B=38.550€ NL=51.900€ Verschil= + 13.350€.
    650i B=80.150€ NL=111.150€ Verschil= + 31.000€.
    M5 B=92.550€ NL=133.000€ Verschil= + 40.450€.

    LANG LEVE BELGIE !!!!!! :)

    Weer een voorbeeld waarom het beter is in belgie .

    Login om te reageren
  50. Mikeee zegt

    24 juli 2007 om 18:35

    @ Rick Dos:
    Vraag me niet waar ik vandaan haal maar ik had onlangs ergens gelezen dat ons BPM-stelsel voortgekomen is uit doodgewone luxebelasting.
    Back in the days dat alleen hoogwaardigheidsbekleders, artsen e.d. zich een automobiel konden permitteren.

    GVD, ik wou dat ik er een bookmark van had gemaakt. Ik weet nog dat ik mij er zo aan irriteerde omdat het echt niet meer van deze tijd was. Zelfs niet eens van vóór het milieudenken en de oliecrisis.

    Login om te reageren
  51. Mikeee zegt

    24 juli 2007 om 18:42

    @ Bert
    Oh well, elk land heeft zo z’n plus- en minpunten.
    Belgen hebben:
    + de bieren en cuisine
    + autoprijzen
    + royalere huisvesting
    …maar ook:
    – leven met Walen
    – wegdek (cheap shot, I know)
    – internet-caps om van te janken (naar wat ik overal lees)

    Zomaar wat. ;)
    Op de lange termijn ben ik ook weg van hier.

    Login om te reageren
  52. Rob USA zegt

    24 juli 2007 om 18:43

    @Rick Dos Laat aub Amerika erbuiten :) Die passen er echt niet in en al zouden
    ze erin passen dan vinden ze hem echt te klein,geloof me !!! Ik zie al die you tube filmpjes voor me : 1 serie hit by Navigator …..

    Login om te reageren
  53. JH zegt

    24 juli 2007 om 18:55

    Over Amerika gesproken, het schijnt dat de 135i coupe daar 35000 dollar gaat kosten oftewel 25331 euro!!!! 50% van de prijs in NL…

    Login om te reageren
  54. Rob USA zegt

    24 juli 2007 om 19:01

    @JH ja hoe vaak moet ik dan ook blijven zeggen dat Amerika HET autoland
    is !!! :)

    Login om te reageren
  55. 3-serie zegt

    24 juli 2007 om 19:05

    Tja typisch BMW. Eerst ff afromen met de dure modellen. Maar weet je wat. Gewoon geduld. Reken er maar op dat er binnenkort een 120i coupe wordt toegevoegd. 170 pk in een relatief lichte achterwielaandrijver voor zo’n 35 mille….dan wordt het intressant ;-)

    Of doe de US versie. Ik bedoel in the US komt er gelijk een 128i coupe, met 3 liter motor en 230 pk als instappertje…

    Login om te reageren
  56. Rick dos zegt

    24 juli 2007 om 19:06

    @Mikeee

    Is dat zo? Is BPM niet JUIST een luxebelasting?

    Mij gaat het meer om de voorganger van de BPM. En er staat mij zoiets bij dat met het één worden van Europese markt in ´92, dat invoerrechten over nieuwe auto´s niet meer geheven mocht worden. En dus dat ze dat in verkapte vorm als BPM door het leven hebben laten gaan.

    @Rob USA

    Ik denk dat jij de trends in Amerika in de gaten moet gaan houden. Als je de comments op de Amerikaanse autosites als graadmeter mag nemen dan zijn ze véél lovender over de 135i coupé dan de nieuwe M3. Toegegeven dat zegt weinig maar het toont wel aan dat er een kentering in Amerika aan de gang is.

    Login om te reageren
  57. bmwF zegt

    24 juli 2007 om 19:07

    uhm powertje,,
    sperdif vermoeilijkt het driften;)

    prijs vindt ik persoonlijk te duur we hebben hier eentje in showroom zeer mooie wagen mooier als op foto.

    Login om te reageren
  58. speedlimit zegt

    24 juli 2007 om 19:29

    Hoe nieuwer de bmw’s hoe lelijker ze worden…waar gaat dit heen met bmw?

    Login om te reageren
  59. Sgt. Stevil zegt

    24 juli 2007 om 19:39

    @Rick dos:
    Heb je absoluut gelijk in (het leasegedeelte), daar doet BMW het altijd goed. Ik zet dan ook puur vraagtekens bij het ‘bestaansrecht’ (vies woord eigenlijk,, bah) van de 135i Coupe. Een normale 135i zou echter het Premium-Hatchbacksegment behoorlijk op z’n kop zetten. Maarja, overpeinzingen van een leek wegen niet op tegen het bestuurssysteem van een bedrijf als BMW, er zal echt wel over nagedacht zijn.

    Login om te reageren
  60. kooskoets zegt

    24 juli 2007 om 19:41

    veel te duur!!! d’r is meer leuk spul te koop… zeker voor die prijs.

    Login om te reageren
  61. PeterVanHteV zegt

    24 juli 2007 om 19:45

    criminelen wat een geld voor een renault 4 look a like!

    Login om te reageren
  62. vinox zegt

    24 juli 2007 om 19:56

    In Belgie zijn de prijzen lager, maar je moet sowieso nog de inverkeerstelling betalen. Als je die erbij telt kom je ongeveer aan de NL prijs BPM incl. dus zoveel verschil zal er wel niet zijn hoor. Het blijft te veel geld voor wat het is.

    Ik zag dat lijstje, en daar staat dan een Golf R32, een Subaru WRX en een Mondeo ST220. Dan ben ik toch eerder geneigd mijn Lotto-winst (haja, waar haalt ne mens anders 50000 euro :-) ) daaraan te spenderen hoor.

    Login om te reageren
  63. Onehp zegt

    24 juli 2007 om 19:57

    @bmwF: nogmaals, sper=beter drift, zonder sper spint enkel je binnenwiel in rook op.

    Login om te reageren
  64. Floris zegt

    24 juli 2007 om 20:28

    Op M5board.com zegt men dat de 135i zo’n 1530kg gaat wegen. Tegenvaller!

    Login om te reageren
  65. PeterVanHteV zegt

    24 juli 2007 om 20:28

    O het is een coupe? Dan een renault 4 gtl met een enorme deuk van achteren, hebben die griekse jongens misschien gedaan?

    Login om te reageren
  66. Mikeee zegt

    24 juli 2007 om 20:59

    @ Rick Dos
    Eso te digo!
    De logica van “luxebelasting” kan ik best snappen op iets wat louter “luxe” is (niet noodzakelijk dus), zoals auto’s dat vroeger wel degelijk waren. Men was gewend om *eventueel* met kar en paard balen stro of planken te vervoeren en 99% van de bevolking kwam toch niet verder dan het durpke verderop!

    Maar kom nou zeg, je MOET wel een politicus zijn om met een straight face te beweren dat de auto tegenwoordig nog een puur luxe object is.
    Een auto is niet alleen gewoon nódig, de mobiliteit die het de mens verschaft is een VERWORVENHEID -net als het stemrecht- die we met z’n allen nooit meer kwijt willen.

    Login om te reageren
  67. LC zegt

    24 juli 2007 om 21:06

    Mensen je betaald gewoon voor de logo vergelijk het maar met een pak melk, je kan een duurdere pak kopen doordat het mooier uitziet. Inhoudelijk verschillen ze niet veel van elkaar in dit geval heb ik liever een RX8. Hoewel een RX8 niet te vergelijken valt met een 135i doet dat er niet toe.

    Login om te reageren
  68. slk zegt

    24 juli 2007 om 21:24

    Dit is zo lelijk.Verhoudingen kloppen voor geen meter.Veel geld voor zon auto.Een 1 serie met een kontje.Kansloos dit

    Login om te reageren
  69. bmwF zegt

    24 juli 2007 om 21:41

    @Onehp niet waar:d sperdifferentieel verhinderd HET SPINNEN bij het optrekken bij voortrein achtertrein en en bochten, maximale kracht wordt getrokken door de maximale grip van de banden en het sperdif. berekend dit.
    driften kan je alleen met fatsoenlijke achterwielaandrijving:d sper dient niet voor te driften maax voor evenveel kracht bij de maximale grip. leer je kennis? of je moet eens in de autosport wat meer informatie aanvragen want het internet zit niet altijd juist;)
    sper dif = beperkte slip met drift == sperrende werking

    http://www.mobikit.nl/atotz/rubriek_15/News_CategoryView.aspx?id=%2Fatotz%2Frubriek_15%2F136%2F

    http://content.us.porsche-clubs.porsche.com/PorscheClubs/pc_holland/pc_main.nsf/web/5339F2FFC8BE02CFC1257061006DD4C6

    Login om te reageren
  70. bmwF zegt

    24 juli 2007 om 21:44

    als jij met je sper gaat driften zal je snel andere tandwielen mogen plaatsen;) verwar het gewone differenieel niet met het sper.

    Login om te reageren
  71. Bert zegt

    24 juli 2007 om 21:44

    Dit ziet er toch niet uit!
    Het lijkt wel een creatie van een of ander Chinees merk.
    En motoren bouwen kunnen ze ook al niet meer: 122 pk voor € 25000. BMW grijpt m.i. de milieulabels aan om te verhullen, dat ze niet alleen op designgebied, maar ook op het gebied van motorenbouw de weg kwijt zijn.

    Login om te reageren
  72. Floris zegt

    24 juli 2007 om 21:48

    Gemiste kans
    http://paultan.org/archives/2007/07/23/bmw-135i-coupe-not-as-pure-as-we-thought/

    Login om te reageren
  73. bmwF zegt

    24 juli 2007 om 22:02

    alleen dat van je slijten klopt, maar is niet de hoofdoorzaak

    Login om te reageren
  74. Zani zegt

    24 juli 2007 om 22:06

    en gelijk heb je bmwf, sper dient voor zoveel mogelijk power uit de banden te krijgen, sper dient niet voor de banden te laten gieren want dan krijg je 2000€ naar de knoppen. verwar dit niet met esp dat is elektronisch.

    Login om te reageren
  75. MercedesNO1 zegt

    24 juli 2007 om 22:07

    Nee Vinox, ze zijn niet “zot” geworden bij BMW, dat waren ze al toen ze die amerikaan in dienst namen die al die lelijke modellen heeft getekend!!!

    Login om te reageren
  76. Rick dos zegt

    24 juli 2007 om 22:08

    @Mikeee

    Het valt alleen te snappen als je de onkosten van een staat moet financieren. ;)

    Login om te reageren
  77. Zani zegt

    24 juli 2007 om 22:10

    @ Bert, renault clio RS 3 , 200 pk en evenveel geld? (meer verzekering en tax)
    BMW 318d, 122 pk ongeveer 35000€

    je bedoeling? snap hem niet

    Login om te reageren
  78. MercedesNO1 zegt

    24 juli 2007 om 22:10

    Nooit snapte ik wat ze bedoelden met de uitdrukking Blik Met Wielen……nu wel!

    Login om te reageren
  79. Steff zegt

    24 juli 2007 om 22:46

    Ik vindt het Nogal HEEL duur , En eigenlijk is het belange niet de moeite om zoveel geld te geven voor een BMW , Er is ten eerste al niet veel plaats in .
    kun je beter een sportwagen kopen van Hyundai fzo ..

    Login om te reageren
  80. mark zegt

    24 juli 2007 om 23:22

    Hij is het verre van waard

    Login om te reageren
  81. Italie-fan zegt

    24 juli 2007 om 23:38

    ZEKER een Brera! En een fiat coupe is idd ZEER snel, maar t blijft een kikker.

    Login om te reageren
  82. the real stig! zegt

    24 juli 2007 om 23:38

    voor zo’n lelijke auto zoveel geld durven vragen, waar halen ze het lef!!!

    Login om te reageren
  83. Eric zegt

    24 juli 2007 om 23:52

    BMW slaagt er wederom in om met een nieuw model de voorgaanden in lelijkheid te overtreffen. Rijkwaliteit, motorisering, prijsstelling, etc. Het is eigenlijk allemaal irrelevant, want dit gedrocht is gewoon te lelijk om je in te vertonen. Vanaf nu moet iedere BMW-liefhebber zwijgen over pak-‘m-beet de Fiat Multipla.

    Maar ja, er staat een BMW-logo op. Dus hele volksstammen (het type dat ook het liefst een zo groot mogelijk label van een bekend merk op hun kleding hebben, maar dan natuurlijk wel in de goedkope namaakvariant, gekocht tijdens een all-in vakantie in Turkije) zullen er wel weer helemaal idolaat van zijn.

    Login om te reageren
  84. ZOEF zegt

    25 juli 2007 om 00:00

    Die verrekte BPM houdt zo lelijk huis in Nederland dat ze daar zowaar de één-reeks als echte BMW-s beschouwen.
    Om te gieren moest het niet om te janken zijn.

    Login om te reageren
  85. Eric zegt

    25 juli 2007 om 00:24

    Voor al degene die Belgie de hemel in prijzen ivm met de auto-prijzen:

    Door mn. de BPM is de aanschafprijs in Nederland inderdaad een stuk hoger. Maar vergeet niet dat men in Belgie de inverkeersstelling-tax (of hoe heet dat precies officieel?) nog bij komt. Dan is het prijsverschil al een stuk minder.

    Daarnaast moet je niet alleen (of juist niet) kijken naar de aanschafprijs van de auto, maar naar de afschrijving in de jaren dat je er in rijdt. Ja, in Belgie betaal je bij aanschaf minder. Maar als je de auto na een x aantal jaren weer weg doet, krijg je er ook minder weer minder voor terug. Als je dan uitrekent wat de auto je effectief heeft gekost in de periode dat je ‘m bezat, dan zijn de verschillen met Nederland te verwaarlozen.

    Login om te reageren
  86. BMW_323_CI zegt

    25 juli 2007 om 00:30

    Ja, in belgië zal er nog wa van die prijs afgaan;)

    Login om te reageren
  87. BMW E92 335i zegt

    25 juli 2007 om 03:07

    idd duur en lelijk blijft deze 1 serie

    Login om te reageren
  88. Patrick zegt

    25 juli 2007 om 07:28

    Leuk wagentje maar wat een geld zeg voor zo’n klein kloteding!!!

    Login om te reageren
  89. Ari_M6 zegt

    25 juli 2007 om 10:48

    €37.000 voor dat ding, neej bedankt

    Login om te reageren
  90. joost zegt

    25 juli 2007 om 11:04

    Veels te veel geld! Echt belachelijk dit!

    Laten we hopen dat dit model niet slaagt, hopelijk leren ze het dan eens bij BMW dat dit geen normale prijzen zijn.

    Welke doelgroep denken ze eigenlijk hiermee te voorzien? Voornamelijk jonge volwassenen lijkt mij. Die gaan zoveel geld echt niet neertellen voor zon wagentje.

    Login om te reageren
  91. H.J. Vaesen zegt

    25 juli 2007 om 11:14

    Een andere invalshoek.

    De meest prijzige 1-serie is ongeveer twee keer zo duur als de goedkoopste. De 1-serie overlapt op die manier 3 segmenten. Er is geen enkel budget-, motor-, uitrusting- of ruimtewens die je bij BMW niet kan invullen tussen de 30k – 90k… Misschien een beetje over-the-top maar bij een populair merk als BMW misschien wel succesvol.

    Login om te reageren
  92. mini cooper zegt

    25 juli 2007 om 11:23

    Hey, niemand die de nieuwe 116i 3d ziet ?

    Login om te reageren
  93. Fiat Coupe 20v turbo zegt

    25 juli 2007 om 12:18

    @ Italie-fan

    das een aparte benaming voor de Coupe: een kikker. Zeker vanwege de unieke koplampen?
    Zelf vind ik Ferrari in zakformaat wel een leuke.

    Oh, en die Brera is echt te zwaar en ook te dik op de heupen vind ik, tegen een Coupe is ‘ie nergens

    Login om te reageren
  94. petje zegt

    25 juli 2007 om 13:56

    jezus wat een prijzen. dat gaat nergens meer over.
    op deze manier is auto rijden echt niet meer betaalbaar.

    Login om te reageren
  95. CSL zegt

    25 juli 2007 om 14:32

    Dit is precies zoals ik me had voorgesteld. Alles klopt gewoon, de prijzen zijn ook reëel voor BMW. Prachtige auto die nieuwe 1 coupe.

    Alleen iedereen loopt hier te huilen over de prijzen maar de 135i heeft gewoon geen concurrent en bied het meest voor zijn geld. De Nissan 350z misschien maar die is zwaarder, trager en heeft geen achterstoelen en iemand die een snelle premium auto wil gaat echt niet voor een Nissan.
    1 ding is zeker de 135i gaat hard verkopen.

    Login om te reageren
  96. Racer X zegt

    25 juli 2007 om 17:35

    Ik vind het een erg leuke wagen, maar tering wat een prijs…

    Login om te reageren
  97. H.J. Vaesen zegt

    25 juli 2007 om 17:42

    @ CSL

    “Hard verkopen.” Eh, in dit segment? Denk dat het reuze meevalt. Nogmaals, er zijn meer dan genoeg alternatieven, deze zijn reeds opgesomt. Het is een grappige auto, maar ik denk dat het een typisch geval van;

    “Leuk, maar voor dat geld had ik… “

    Login om te reageren
  98. H.J. Vaesen zegt

    25 juli 2007 om 17:46

    Wie? Ik?

    Een iets nieuwere 911 ;) Natuurlijk.

    Login om te reageren
  99. alfarobbert zegt

    25 juli 2007 om 19:06

    Wat een lelijke schijtbak!!!!!!!!!

    Login om te reageren
  100. React zegt

    25 juli 2007 om 19:22

    @alfarobbert
    Je slaat de spijker op de kop :)

    Login om te reageren
  101. CSL zegt

    25 juli 2007 om 23:26

    @H.J. Vaesen
    noem er 1?

    Login om te reageren
  102. Racer X zegt

    25 juli 2007 om 23:54

    Ik zie hierboven een aantal keren de Golf R32 vermeld…

    Kom op man, dan rijd ik toch echt liever in een 1 coupé.

    Login om te reageren
  103. STEEFGTI zegt

    26 juli 2007 om 08:02

    Heeft iets weg van de e46 compact…..

    Login om te reageren
  104. ok zegt

    26 juli 2007 om 09:14

    Hey Racer X, helemaal waar wat je zegt! waar die fantasie toch vandaan komt om VW’s met BMW’s te vergelijken. ik ben geen merk heilige maar 1 ding weet ik wel dat de auto”s van VW alleen maar populair zijn vanwege de goede marketing en niet omdat ze zo goed rijden! en wat betreft die 1 coupe, praktisch gezien een onhandige auto maar als dat niet van belang is dan heb je een echte auto!

    Login om te reageren
  105. PeterVanHteV zegt

    26 juli 2007 om 16:42

    bmw,audi,vw,mercedes nog iets vergeten? Ik ga liever met de bus!

    Login om te reageren
  106. Bayerische Motoren zegt

    26 juli 2007 om 21:34

    opgelet Peter dat je niet in een Mercedes bus terecht komt!

    Login om te reageren
  107. H.J. Vaesen zegt

    27 juli 2007 om 14:26

    CSl, wat ik zei. Een iets nieuwere 911 dan mijn huidige.

    Login om te reageren
  108. Tijmen zegt

    27 juli 2007 om 20:08

    Wat een geld voor een coupe met een deuk in de zijkant… Na al dat geld moet je ook nog naar een schadereparateur.

    Login om te reageren
  109. don danny zegt

    28 juli 2007 om 14:28

    liever een ster in mijn voorraam dan op mijn motorkap!!!

    BMW for live.

    Goed ze zijn aan de dure kant maar je krijgt er genoeg voor.
    En zeg nou eerlijk:
    Wat zeg je liever tegen je vrienden :ik rij BMW of ik rij nissan?

    Login om te reageren
  110. Eric zegt

    28 juli 2007 om 17:50

    Haha, Don “BMW for live” Danny – die waarschijnlijk “BMW for liFe bedoelt ;-) – geeft maar weer eens een mooi voorbeeld van de redenatie-trant van de gemiddelde BMW-sjonnie.

    “liever een ster in mijn voorraam dan op mijn motorkap!!!”
    Jaja, dat zijn nogeens overtuigende argumenten.

    “Wat zeg je liever tegen je vrienden : ik rij BMW of ik rij nissan?”
    Who cares???

    Bedankt voor het prachtige praktijkvoorbeeld bij mijn post van 24 juli om 23:52 uur!!! ;-)

    Login om te reageren
  111. Racer X zegt

    28 juli 2007 om 18:26

    Eric, niet iedere BMW liefhebber/rijder is een sjonnie. Die generaliserende uitspraken houd maar voor je. Dat getuigt namelijk ook niet van een al te hoog IQ, vriend.

    Login om te reageren
  112. CLK 63 AMG Black Series zegt

    28 juli 2007 om 18:44

    zitten we hier wel op te wachten?

    voor deze prijs koop je gewoon een 3-serie

    Login om te reageren
  113. Eric zegt

    28 juli 2007 om 21:45

    @Racer X:
    Waar zeg ik dan dat iedere BMW liefhebber/rijder een sjonnie is?

    Ik zeg alleen dat de redenatie van don danny die van de gemiddelde BMW-sjonnie is. Daarmee zeg ik toch niet dat iedere BMW liefhebber/rijder een sjonnie is? Ik generaliseer dus helemaal niks, weet best dat er ook “andersoortige” BMW-rijders zijn. Ik ken er zelfs een paar! ;-)

    En wat jij van mijn IQ denkt te moeten weten, is aan jou. Maar als ik mezelf vergelijk met mensen die hun merkkeuze beargumenteren met “liever een ster in mijn voorraam dan op mijn motorkap!!!” en “Wat zeg je liever tegen je vrienden : ik rij BMW of ik rij nissan?” dan denk ik dat ik nog niet zo slecht bedeeld ben.

    Login om te reageren
  114. Racer X zegt

    28 juli 2007 om 21:55

    @ Eric

    Hahahahaha, om dat laatste stukje van je moest ik hardop lachen. Nice! Explanation accepted.

    Login om te reageren
  115. Torsten Pieper zegt

    29 juli 2007 om 14:30

    Lieve help.

    Als er Skoda op dat ding zou staan, zou geen mens die auto kopen, en zeker niet voor die prijzen.

    Toch een sterk staaltje van uitbuiting van een merknaam en marketing.

    Login om te reageren
  116. Lexus IS zegt

    29 juli 2007 om 16:21

    Als hij te duur is koopt men ‘hem’ toch niet, zo simpel is het, en hier blijkt al dat men ‘hem’ te duur vindt… dus of het een verkoop succes gaat worden?

    Login om te reageren
  117. Jan zegt

    29 juli 2007 om 18:45

    Mensen mensen vergelijk een bmw niet met audi of iets anders rij er in en dan begrijp je het only porsche geeft meer plezier dan een BMW

    Login om te reageren
  118. Racer X zegt

    29 juli 2007 om 19:00

    @ Lexus IS

    De enige mensen die klagen zijn degenen die hem in eerste instantie al niet kunnen betalen. Ik denk dat er nog best wat van deze auto’s verkocht gaan worden. Waarom ook niet, het is best een leuke wagen!

    Login om te reageren
  119. Jan zegt

    29 juli 2007 om 19:01

    Je moet hem in het echt zien veel mooier

    Login om te reageren
  120. Eduard zegt

    30 juli 2007 om 13:13

    Nieuws van BMW is niet eens meer boeiend iedereen vindt het helemaal geweldig en daarom walg ik er van, het enige duitse merk wat mij nog boeit is Porsche.

    Als er iets triest is zijn het wel mensen die een BMW 1 serie kopen zodat ze een BMW hebben en er zijn meer van zulke mensen dan je denkt.

    En de eeuwige smoes mensen die klagen kunnen hem niet betalen is ook grote onzin want als je dus voorkeur hebt voor een ander merk, andere smaak of gewoon een hekel aan BMW ben je een arme sloeber die geen BMW kan betalen, dat verhaal klopt niet volgens mij.

    Tegenwoordig vinden mensen BMW’s mooi omdat het BMW’s zijn.
    Dit weet BMW en daarom maken ze natuurlijk zoveel types en zo’n populaire vormgeving, als je tegenwoordig BMW, Mercedes of een SUV ”cool” vindt telt je mening niet meer.

    BMW rijders van tegenwoordig zouden zelfs een Lada met een opgeplakt BMW logo kopen omdat het een BMW is.
    Dat lijkt mij nooit de bedoeling te zijn van een automerk, het zijn niet meer auto’s gebouwd met passie maar gebouwd om bij de massa aan te smeren voor een hoop geld.

    Mensen die het natuurlijk niet met me eens zijn en BMW geweldig vinden zullen me wel met enkele woorden afbranden maar ik verwacht ook niets anders :)

    Login om te reageren
  121. Racer X zegt

    30 juli 2007 om 13:57

    @ Eduard

    Ik ben het niet met je eens en ben te lui om je af te branden :).

    chapeau!

    Login om te reageren
  122. Tijmen zegt

    30 juli 2007 om 15:01

    @ Eduard:

    Ik ben het wel met je eens. Ik bedoel: wie vind die sip kijkende lampen en die deuk in de zijkant nou ECHT mooi. En om er nog zo’n bak geld voor over te hebben… Nee, dank je, doe mij dan nog liever een Jap! (Dat is voor mij al bijzonder dat ik een Jap verkies boven een Europeaan)

    @ Racer X:

    Vind jij BMW dan nu wel mooie auto’s maakt?

    Login om te reageren
  123. piston zegt

    30 juli 2007 om 15:57

    @ Eduard

    Overplak in jouw commentaarstukje de woorden ‘BMW’ met jouw geliefkoosd merk Porsche en meer specifiek de Cayenne. Commentaar ziet er dan nog beter uit !

    Login om te reageren
  124. Racer X zegt

    30 juli 2007 om 17:13

    @ Tijmen

    Met uitzondering van de huidige 7 serie vind ik dat ze mooie wagens maken, in mijn opzicht helemaal niets mis mee. In tegenstelling tot andere fabrikanten (namen laat ik buiten beschouwing om nutteloze discussies te voorkomen) lijken de modellen in ieder geval níet op elkaar, waarvoor hulde.

    Login om te reageren
  125. Eduard zegt

    30 juli 2007 om 18:33

    @ piston

    Ten eerste ”mijn geliefkoosd merk” Porsche, is niet helemaal correct, ik liefkoos Porsche als een Duits merk en het feit dat zij een Porsche 911 kunnen maken die sneller is dan een BMW M6 met vrijwel het dubbele aan PK’s
    BMW denkt PK’s PK’s PK’s maar jah als je die PK’s niet op de weg krijgt.
    En ik haat de Porsche Cayenne voor het geval men dat niet begrijpt.

    Ik liefkoos andere merken dan Porsche maar jij trekt meteen een conclusie uit mijn verhaal.

    Login om te reageren
  126. Piston zegt

    31 juli 2007 om 16:06

    @ Eduard

    Wat hebben PK’s nu met deze discussie te maken ? Een 911 brengt inderdaad zijn kracht beter over op straat, niet omdat het een Porsche is, maar omwille van het concept van de motor die achteraan ligt en daardoor meer gewicht legt op de achterste aandrijfas.

    Mijn punt is dat er nog andere merken bestaan die men koopt voor de badge op de motorkap. En wat ik ook niet begrijp is dat BMW steeds afgekafferd wordt op hun prijsstelling terwijl andere duitse merken die voor een gelijkaardig produkt ongeveer eenzelfde prijs vragen vrijuit gaan. Ik vind ze persoonlijk allemaal pokkeduur.

    Ten slotte, waarom zouden mensen die een 1 reeks kopen losers zijn (mijn interpretatie van jouw zinssnede)? Doet me denken aan 20-25 jaar geleden toen Mercedes de 190 op de markt bracht. Toen had je ook van die debiele opmerkingen, ondertussen is de 190 uitgegroeid tot een mooi produkt, nl de C-klasse, die men niet meer in vraag stelt of het wel een ‘echte Mercedes’ is en niet iets voor would-be’s.

    Lang leve de diversiteit in autoland. Hoe meer modellen, hoe meer keuze en hoe minder je als grijze muis moet rondrijden.

    Login om te reageren
  127. Eduard zegt

    31 juli 2007 om 22:09

    @ Piston

    De 911 brengt zijn PK’s niet beter op de weg omdat het een Porsche is …… dan is de Porsche toch een betere auto PUNT

    En ik wil niet iedereen die een BMW 1 serie coupe koopt direct bestempelen als een loser maar vaak wanneer ik in discussie ga met mensen die een BMW hebben met een 1 serie, 3 serie, etc. niet de hele exclusieve series, dan komen zij niet echt met duidelijke argumenten waarom ze nou voor een BMW hebben gekozen en volgens mij geeft dat aan dat je snel door die mensen heen kijkt kwa interesse in auto’s.

    ik citeer je nu even:
    ”Doet me denken aan 20-25 jaar geleden toen Mercedes de 190 op de markt bracht. Toen had je ook van die debiele opmerkingen, ondertussen is de 190 uitgegroeid tot een mooi product.”
    Je hebt volkomen gelijk maar ……. dan is het dus beter als ik m’n BMW 1 serie coupe pas over 20 tot 25 jaar koop, bespaart me een hoop ellende:

    1. Om telkens duidelijk te moeten maken waarom ik BMW rij met argumenten die niet voor handen zijn en/of doorslaggevend.

    2. Ik hoef me niet te schamen in plaats van wanneer ik er op dit moment in zou moeten rijden en er mensen zouden zijn die zeggen ”ohh kijk een BMW 1 serie coupe, had zeker geen geld voor een 3 serie, of 5 serie” (want laten we eerlijk zijn als je meer geld zou hebben zou je toch ook een duurdere serie kopen).

    Maar ik moet je gelijk geven lang leve de diversiteit in autoland, het toch niks zijn als iedereen dezelfde smaak had.
    Zo valt er nog eens ergens over te discussiëren, heerlijk :)

    Login om te reageren
  128. N!SS@N zegt

    2 augustus 2007 om 17:12

    Hyundai Exel achterlichten?!
    Scheissuhhhh

    Login om te reageren
  129. Palo Vieluc zegt

    10 augustus 2007 om 11:46

    Zoveel geld voor zo’n opgezwollen 1? Dan koop ik beter van de eerste keer een 3-coupé. 4 echte zitplaatsen en véél eleganter.

    Login om te reageren
  130. Soes zegt

    16 december 2007 om 17:30

    Na al die reacties gelezen te hebben moest ik toch ook ff mijn mening geven,
    Ik denk dat de bmw erg goed zal verkopen, het is gewoon een hebbedingetje.
    Hij ziet er erg leuk uit en als je het kan betalen, waarom niet? al zeg ik eerlijk ik rij liever een r32 dan een bmw. bmw heeft de laatste paar jaren mijn vertrouwen verloren dit komt door de electronica, ze geven alleen maar problemen! een bmw met meer dan een ton op de teller kan je weggooien, naar de sloop ermee! Maar BMW heeft toch een bepaalde status en als ik zie wat er soms op straat rijd denk ik dat deze 1 coupe wel een succes word.
    Is toch wel een leuk autootje voor je vrouwtje

    Login om te reageren

Geef een reactie Reactie annuleren

Je moet ingelogd zijn op om een reactie te plaatsen.

Autoblog

  • Home
  • Lease
  • Rijtesten
  • Adverteren
  • Nieuwsbrief
  • Privacy
  • Huisregels
  • Over ons
  • Disclaimer
  • Algemene voorwaarden
  • Consent

Merken

  • Alfa Romeo
  • Aston Martin
  • Audi
  • Bentley
  • BMW
  • Bugatti
  • Chevrolet
  • Citroën
  • Cupra
  • Dacia
  • Donkervoort
  • Ferrari
  • Fiat
  • Ford
  • Honda
  • Hyundai
  • Infiniti
  • Jaguar
  • Jeep
  • Kia
  • Lada
  • Lamborghini
  • Lancia
  • Land Rover
  • Lexus
  • Lotus
  • Lynk & Co
  • Maserati
  • Mazda
  • Mercedes-Benz
  • MINI
  • Mitsubishi
  • Morgan
  • Nissan
  • Opel
  • Peugeot
  • Polestar
  • Porsche
  • Renault
  • Rolls-Royce
  • Saab
  • Seat
  • Skoda
  • Smart
  • SsangYong
  • Subaru
  • Suzuki
  • Tesla
  • Toyota
  • Volkswagen
  • Volvo

Social

Download onze apps

Download de iPhone app Download de Android app

Autoblog.nl

© 2004 – 2025 Autoblog · Powered by Truer than North