• Spring naar de hoofdnavigatie
  • Door naar de hoofd inhoud
Autoblog.nl

Autoblog.nl

  • Home
  • Formule 1 »
    • Max Verstappen
  • Automerken
  • Occasions
  • Podcasts
  • Rijtesten
  • Video’s »
    • Alles
    • Autoshows
    • Aankoopadvies
    • Mijn auto
    • Rijtesten
  • EV’s
  • Spots »
    • Upload
  • Login

BMW 135ti – zwaai maar dag met je handje

Auteur: Wouter, gepost 17 augustus 2006 om 18:12 – 89 Reacties

BMW 135ti 135i

Subaru Pimpreza, Golf R32, 147 GTA rijders kunnen allemaal wel inpakken. De geruchtenstroom rond een nog sterkere BMW 1-serie zwelt weer aan. Waarschijnlijk gaat het bommetje geen 135i maar 135ti heten, een leuk geste naar de ti modellen van vroeger.

Mocht een van jullie cultuurbarbaren afvragen waarom de nieuweling dan geen M1 gaat heten: die was er al in de vorm van een rasechte supercar.

BMW M1

Niet getreurd, want de 3.0 zescylinder in lijn met twee turbo’s levert 306 pk (en stiekem misschien wel meer). Genoeg voor een sprintje naar de 100 in rond de 5 seconden. Topsnelheid dan: een (ruimhartig) begrensde 130i zet al 270 op de teller, dus dat wordt feest met 40 pk extra. Bovendien zullen zeer snel allerlei tuners feestpakketten voor de 135ti en 335i gaan leveren. Worldcarfans heeft nog wat spyshots.

Ook interessant!

  • Video: BMW-rijder rijdt als BMW-rijder
  • BMW Haters
    BMW vindt BMW-liefhebbers BMW-haters!
  • altijd weer die BMW-rijders
    Video: altijd weer die BMW-rijders
  • handgeschakelde M4 veel sterker
    Handgeschakelde M4 veel sterker dan BMW opgeeft

Nieuwste artikelen

  • BREEK: BMW iX3 komt volgend jaar ook met echte premium
  • Biem! Hoe vaak crasht die Tesla Robotaxi nu eigenlijk?
  • Gespot – Heerlijke Lancia Delta restomod in goed gezelschap
  • Waarom Lando Norris geen straf kreeg bij het inhalen van Tsunoda
FacebookTweetPinLinkedIn

135i, BMW

Vorig bericht: « BMW M6 door Curve Auto Design
Volgend bericht: De Lexus SC430 Pebble Beach Edition »

Lees Interacties

Reacties

  1. mark zegt

    17 augustus 2006 om 18:17

    Qua design scoort de golf beter dan die lelijke “Wanna be a golf”
    (in mijn ogen)

    Login om te reageren
  2. luwek zegt

    17 augustus 2006 om 18:20

    @ mark, daar ben ik het zeker mee eens jaah

    Login om te reageren
  3. larz zegt

    17 augustus 2006 om 18:21

    wanna be a golf?? wie wil er nou en auto maken die op een golf zou moeten lijken??? golf islelijk deze is mooi!

    Login om te reageren
  4. DeNNi$ zegt

    17 augustus 2006 om 18:24

    qua design? BMW staat voor sportief dus ziet die der beter uit en ziet gij een gelijkenis met een golf ?Ik vind dat de eenzeeks zo iets mafiaauto achtig uitstraalt :p

    Login om te reageren
  5. mark zegt

    17 augustus 2006 om 18:24

    @larz

    BMW

    Login om te reageren
  6. Franqie zegt

    17 augustus 2006 om 18:26

    Ik vind de Golf én de 1-serie lelijk…

    Login om te reageren
  7. mark zegt

    17 augustus 2006 om 18:27

    @dennis,

    ik zie geen gelijkenis,
    gelukkig, zon mooi golfuitstraling met een bmw logo zal wel heel spijtig geweest zijn

    Login om te reageren
  8. ddrik zegt

    17 augustus 2006 om 18:37

    en wanneer kunnen we deze waanzin op de weg verwachten?

    Login om te reageren
  9. Go2marc zegt

    17 augustus 2006 om 18:43

    Vette bak… en over Golf en 1 serie?? Naar mijn mening zijn het allebei mooie auto’s, als ze maar mooi uitgevoerd zijn! Standaard zien ze er idd niet zo super uit!

    Login om te reageren
  10. Bmw- freak zegt

    17 augustus 2006 om 18:48

    @mark ben jij jaloers dat jij geen bmw hebt :s:s:s -edit-

    MENSEN is dit nu niet grappig !!! haha omg

    Login om te reageren
  11. L-M zegt

    17 augustus 2006 om 18:49

    Zaleg allemaal maar wie gaat een BMW 135ti kopen …

    Login om te reageren
  12. sacha zegt

    17 augustus 2006 om 18:50

    @Bmw-freak: Verder alles goed?

    Login om te reageren
  13. JeffreyG zegt

    17 augustus 2006 om 19:23

    135ti, klinkt wel lekker
    en zal nog angstaanjagender worden zodra hij te koop is :cool:

    Login om te reageren
  14. Micha zegt

    17 augustus 2006 om 19:30

    Eindelijk wordt er eens wat gedaan aan dat slappe lulletje wat ze de uitlaat noemen van de standaard 1-serie.
    Voor de rest een hele mooie wagen! (wel die coupe versie dan he).
    En zonder M-tekens kan ik dus ook niet 4 uitlaten verwachten op deze versie?

    Login om te reageren
  15. stefan zegt

    17 augustus 2006 om 19:36

    Een impreza sti is sneller van 0 naar 100 en de evo ook.

    Login om te reageren
  16. Klaas zegt

    17 augustus 2006 om 19:50

    @DeNNi$: “BMW staat voor sportief dus ziet die der beter uit ”

    De marketing euros van BMW zijn aan jou goed besteed. Alles met het BMW logo is dus sportief? Ik herinner me nog een drol met BMW logo uit Top Gear, misschien iets voor jou?

    Login om te reageren
  17. Maarten zegt

    17 augustus 2006 om 20:17

    BMW is echt goed bezig de laatste tijd… 306pk in een 1serie? Leuk speelgoed, maar geef dan vijfduizend euro meer uit en je hebt de 335 coupe. En die ziet er toch echt een stuk beter uit!

    Login om te reageren
  18. Steven zegt

    17 augustus 2006 om 20:24

    Ik vind de BMW’s van nu mottige wagens (mijn mening), vooral de 5-serie, 6 serie en de x3, de oude BMW’s vond ik een pak mooier

    Login om te reageren
  19. PigPen zegt

    17 augustus 2006 om 20:51

    Hahahaaaaaa!!! Zeg ik daar design en Golf in 1 zin staan!? Whaaaahahaaa!!!

    Mensen, het niveau van vandaag is weer bijzonder laag!

    Login om te reageren
  20. PigPen zegt

    17 augustus 2006 om 20:51

    Hahahaaaaaa!!! Zag ik daar design en Golf in 1 zin staan!? Whaaaahahaaa!!!

    Mensen, het niveau van vandaag is weer bijzonder laag!

    Login om te reageren
  21. farzan zegt

    17 augustus 2006 om 21:08

    Bmw is te goed =p, ik vind het vervelend worden…

    Login om te reageren
  22. Karaya zegt

    17 augustus 2006 om 21:15

    De snelste strontschuit ter wereld.

    Login om te reageren
  23. Karaya zegt

    17 augustus 2006 om 21:15

    P.S. de enige mooie BMW op deze pagina is niet toevallig door Guigaro ontworpen.

    Login om te reageren
  24. m5 zegt

    17 augustus 2006 om 21:41

    lelijke bmw als je in zon ding aan het kleven bent dan zien ze je niet zo klein is ie

    Login om te reageren
  25. EVO zegt

    17 augustus 2006 om 21:47

    @m5 niet kleven dus maar er voorbij daar is tie voor ;-)

    Login om te reageren
  26. Ejay zegt

    17 augustus 2006 om 22:30

    Van buiten denk je ‘mwah’, kijk je naar de beenruimte achterin dan zeg je ‘jammer’. Ga je zitten denk je ‘dit is best ok’ en wanneer je start en gaat rijden ben je zo gruwelijk blij dat je geen Golf rijdt.

    Login om te reageren
  27. maartenunplugged zegt

    17 augustus 2006 om 22:53

    als je er een koopt neem dan geblindeerde ramen. Kan tenminste niemand zien dat je voor lul rijdt en niks anders dan een vastgeroeste, egocentrische proleet bent.

    Login om te reageren
  28. Friedrich zegt

    17 augustus 2006 om 23:05

    De Golf is gewoon vreselijk saai. De Beamer ziet er zelfs snel uit als ie stil staat. Moet wel toegeven dat ik lang moest wennen aan het design. Uiteindelijk zal ik denk ik in de nabije toekomst toch de voorkeur gaan geven voor de Alfa 149 GTA (die er zeker zal komen en zwaarder gemotoriseerd zal zijn dan de huidige, Alfa is immers zich steeds sterker als sportief merk aan het neerzetten, kijk maar naar de motoren die de Alfa 169 gaat krijgen)

    Login om te reageren
  29. BMW fanaat zegt

    17 augustus 2006 om 23:10

    I love it when a plan comes together,dit is toch smullen !

    Login om te reageren
  30. mark zegt

    18 augustus 2006 om 00:31

    @ bmw-freak

    voor een 1 reeks te permitere moet je echt geen popster zijn ze,

    freaky johny

    Naar mijn meing is de 1 reeks ni mooi, kan je da ni verkroppe misschien?
    Een bmw hoef ik echt ni te hebbe, ben content me mijn audi

    Login om te reageren
  31. SimonMc zegt

    18 augustus 2006 om 01:20

    Er is een reden waarom dit de 1-serie is genoemd, het is namelijk bmw’s lelijk 1-tje.

    Login om te reageren
  32. Z-Rider zegt

    18 augustus 2006 om 04:05

    Het lijkt wel of er wel heel veel BMW haters op de blog zitten….

    Login om te reageren
  33. Gast zegt

    18 augustus 2006 om 04:23

    leuk al die pk’s maar voor de topsnelheid hoef je het niet te doen, onze Duitse vrienden zullen deze waarschijnlijk toch begrenzen tot 250km/h….

    Login om te reageren
  34. Eric zegt

    18 augustus 2006 om 08:00

    Of de 1-serie nu lelijk is of niet. Met zijn 306pk en achterwielaandrijving en lager gewicht wordt dit een leuk driftkarretje. Meer rijplezier dan een Audi A3(mooier) of Golf R32 (goedkoper?).
    Ik denk dat ik voor de 135 Ti ga! Of toch een EVO…

    Login om te reageren
  35. w0o0dy zegt

    18 augustus 2006 om 08:07

    Zou wel een erg dure 1 serie worden als ze dit gaan doen…. Weten we of dit niet het werk van een tunerd is? Als er idd 306 pk en veel koppel in komt dan moeten ze heel wat aan het weggedrag gaan doen want de 130 is met de tractioncontrole en dsc uit al bijna niet voluit te rijden. Te korte wielbasis voor zoveel pk en achterwielaandrijving……(denk ik, tot het tegendeel wordt bewezen door een auto die het wel op de weg krijgt)

    Login om te reageren
  36. w0o0dy zegt

    18 augustus 2006 om 08:09

    overigens…. hoeveel pk heeft de Novitec GTA? En Impreza’s met meer dan 300pk zijn er ook vrij veel (die 280pk die als max in Japan geldt is namelijk ook niet erg strikt nageleefd bij de Impreza en de evo VIII

    Login om te reageren
  37. bvking zegt

    18 augustus 2006 om 08:16

    Staat nog niks over audi rs3 en das maar goed voor bmw. Dan moeten ze het artikel op nieuw plaatsen bmw 135ti veranderen in audi rs3 en de bmw in het rijtje van golf r32 etc. zetten. Misschien alvast een tip voor autoblogger ;). Wachten op de rs3 zou ik zeggen

    Login om te reageren
  38. B@rt zegt

    18 augustus 2006 om 08:57

    Okok een beest van een wagen… voor een 3.0 met 2 turbo’s –> 306 pk… niet niks.. Maar vergeet de Alfa Gta Autodelta(330pk) en de “Autodelta 147 GTA AM Super” (400pk) zeker niet. Want zo blijven ze bezig wie net iets meer kan … Vraag me niet of die alfa’s controleerbaar zijn, maar fun hebt ge wel…

    Maarja bmw is bmw hè…

    Login om te reageren
  39. JH zegt

    18 augustus 2006 om 09:28

    He woody wat is dat voor onzin verhaal over te korte wielbasis en achterwielaandrijving? Een Porsche cayman heeft een kortere wielbasis en bijna zoveel pk’s en ik geloof niet dat die slecht rijdt. Natuurlijk krijg je met zoveel pk’s niet alles omgezet op het wegdek zonder powerslides, etc.
    Een korte wielbasis zorgt voor een handelbare auto en achterwielaandrijving is gewoonweg nodig met zoveel pk’s

    Login om te reageren
  40. ddrik zegt

    18 augustus 2006 om 09:37

    @bvking
    kwil hier geen Audi-BMW-strijd beginnen maar zou Audi niet beter eerst een RS6 maken voor je over een RS3 begint.

    Login om te reageren
  41. DeNNi$ zegt

    18 augustus 2006 om 09:52

    @ Klaas
    Een BMW is volgens mij een auto maar een drol is geen auto ofwel ? :s

    Login om te reageren
  42. Koffieleut zegt

    18 augustus 2006 om 11:27

    Goed nieuws dit, de einser heeft een fantastische wegligging en die motor zal ook wel heerlijk worden.

    Login om te reageren
  43. damster zegt

    18 augustus 2006 om 11:34

    Sjemig, klinkt aardig. Onderhuids zal het allemaal wel redelijk kloppen, maar die carrosserie he? Het blijft een doorgezakte boodschappenwagen, hoe lang je er ook naar kijkt. Ik vind de 1-serie bijna impreza achtige lelijkheid hebben meegekregen.

    Zou een styling update niet es belangrijker zijn dan meer peekaas?

    Login om te reageren
  44. Koffieleut zegt

    18 augustus 2006 om 11:59

    Damster, voorkant is wel mooi toch!? Achterkant is het niet helemaal, zonder echt lelijk te zijn. Maar die doorgezakte zijkanten is inderdaad een beetje jammer….

    Login om te reageren
  45. damster zegt

    18 augustus 2006 om 12:11

    Voorkant mooi? Ach, het went. Skitterend vind ik het niet:

    Over smaak valt niet te twisten, maar mijn ex rijdt er in en *ik* vind dat het er niet uit ziet ;-)

    Login om te reageren
  46. heidekonijn zegt

    18 augustus 2006 om 12:14

    Gewoon weer een model dat de 120d rijders een M-kitje en brede wielen doet bestellen om the posen en zelf te geloven dat ze 300pk rondtoeren.
    Wel leuk om steeds het opbod te zien, nu komt er dus een RS3, een AMG V8 sportcoupé, een Golf R36, een Alfa 147 GTAm…mmmh, misschien toch nog een positieve kant aan de zaak :-)

    Login om te reageren
  47. Nee! Die andere Rick zegt

    18 augustus 2006 om 12:30

    Mijn zus heeft een 118d en ik moet zeggen voor een 4 cyl. diesel als je het op z´n staart trapt dan gaat dat ding best snel……over de auto zelf……..tja het is geen people carrier maar ik denk niet dat BMW deze auto ontwikkeld heeft met de gedachten dat dit een gezinsauto moet zijn. Het is meer een auto voor de jongere garde die het in het leven wat beter heeft gedaan. Ik dacht dat BMW al gek was geworden met de 130i maar een 135ti 306 pk in zo´n auto…..OMG!….ik denk niet dat ik hem zal kopen maar ik zal het echt wel willen ervaren!

    Login om te reageren
  48. martijn zegt

    18 augustus 2006 om 13:42

    blabla Golf inmpreza evo alfa…. Achterwiel aandrijving 306PK GummeeennnnnN!!!!!! ;-) geef maar hier!!! ;-)

    Login om te reageren
  49. Benny zegt

    18 augustus 2006 om 14:01

    Golf R36 zijn jullie die soms vergeten? Ook rond de 300pk en dan gewoon met aandrijving op alle wielen, wel zo goed als je zoveel ;) vermogen moet overbrengen. Over de BMW 1 serie kan je heel kort zijn, dat ding is nog lelijker als een Golf 5.

    Login om te reageren
  50. DeNNi$ zegt

    18 augustus 2006 om 14:06

    bij achterwiel aandrijving heb je minder onderstuur dan bij 4 wiel en 5th gear vind achterwielaandrijving het beste.

    Login om te reageren
  51. lada-freek zegt

    18 augustus 2006 om 14:12

    Als je lol wilt hebben met een auto met 300pk is achterwielaandrijving voor mij een must. zelfs geen awd en vooral niet de horror-voorwielaandr. bah

    Login om te reageren
  52. Benny zegt

    18 augustus 2006 om 14:16

    BoerenMestWagen BlackMan’sWagen

    Login om te reageren
  53. DonDiedCorleone zegt

    18 augustus 2006 om 14:45

    Als Folkswagel een jolf met 306 pk (originaal) op de achterwielen zou bouwen werd het misschien nog wel eens een leuk merk! ipv nr1 lease strontkist.
    BMW niet voor nix freude am fahren!

    LAAT MAAR KOMEN….. en dan direct ff een chippie ontwikkelen mensen van de digituning…

    Login om te reageren
  54. Trevor zegt

    18 augustus 2006 om 15:23

    Leuk…die motor dan … Nou nog het uiterlijk!! Nb Ik wil m dan wel eens in een rechtstreeks duel zien op een baan of parcours tegen een subaru STI… denk namelijk dat ie niet eens in de buurt komt.. POWER IS NOTHING WITHOUT CONTROLE… Sorry BMW liefhebbers maar het enige wat ik er leuk aanvind is de motor die erin ligt…. OH ja degene die zegt dat ie geen fun can hebben met een all-wheel drive kan denk ik nog niet zo heel goed autorijden… een 4 wheeldrift is namelijk nog een veel vettere kick(door de veeeel hogere snelheid) dan een back wheel drift… Sorry.

    Login om te reageren
  55. DeNNi$ zegt

    18 augustus 2006 om 15:23

    bayerische motor werke, dikkop!

    Login om te reageren
  56. DeNNi$ zegt

    18 augustus 2006 om 15:25

    met achterwielaandrijving heb je meer fun want je kan driften en dat kan ja nie echt met een vierwielaandrijving.

    Login om te reageren
  57. Benny zegt

    18 augustus 2006 om 15:28

    haha altijd grappig die opstandigen BMW rijders. Gewoon zomaar, ik ben geen fan van VW en BMW ;) Ik sluit me volledig aan bij Trevor, BMW is alleen goed vanwege z’n motor, voor de rest is het echt een pauper ding.

    Login om te reageren
  58. heidekonijn zegt

    18 augustus 2006 om 15:32

    Wel zo leuk hoe hier over driften gepraat wordt alsof het aardappelschillen is.
    De meeste bestuurders die ik onderweg tegenkom kunnen met moeite hun knipperlichten beheersen, laat staan 306pk in de drift :-p

    Login om te reageren
  59. henk zegt

    18 augustus 2006 om 15:32

    ik vind t een echt leuke auto hoor, en t rijdt ook nog eens lekker…..zal flink knallen zo’n dikke 6 cilinder in een 1 serie

    Login om te reageren
  60. damster zegt

    18 augustus 2006 om 15:36

    Het blijft een mooie wagen, vanuit een bepaalde hoek dan

    Login om te reageren
  61. Benny zegt

    18 augustus 2006 om 15:52

    @ Damster vanuit deze hoek ziet de auto er een stuk beter uit ja.

    Login om te reageren
  62. damster zegt

    18 augustus 2006 om 15:59

    sorry verkeerde plaatje

    Login om te reageren
  63. ddrik zegt

    18 augustus 2006 om 16:15

    LOL

    Login om te reageren
  64. Sjonnie zegt

    18 augustus 2006 om 18:29

    @ Dennis : tuurlijk wel, als het grootste deel v h koppel naar de achterwielen gaat en je genoeg vermogen hebt lukt het, kijk maar naar een evo.

    Login om te reageren
  65. Junior (BMW Liefhebber) zegt

    19 augustus 2006 om 11:26

    Ik vind het wel een goed idee de 135ti, niet dat de markt er groot voor is maar voor de fijnproevers en de hot hatch fans is dit toch zeker wel een leuke partij. Moet wel zeggen dat deze auto een hoop aandacht krijgt op de blog ”en dat voor een 1-serie”. Toen mijn BMW bij de dealer stond had ik een 120d gehuurd en ik moet toegeven in het begin dacht ik van jezus wat een klote auto om te zien, maar naar mate ik deze auto langer in m`n bezit had hoe leuker ik hem begon te vinden. En over de rij eigenschappen had ik niks te klagen!

    Login om te reageren
  66. Ilquadrifoglio zegt

    19 augustus 2006 om 20:23

    Volgens berichten Alfa Romeo 149 GTA V6 Bi-turbo @400 HP met AWD. Geef mij de Alfa Romeo maar.

    Login om te reageren
  67. audi zegt

    20 augustus 2006 om 12:54

    Alle bmw`s zijn lelijk dan kan die wel lekker rijden maar ik heb liever een mooie auto. In duitsland waar die auto`s gemaakt worden denken ze precies het zelfde over.Het design word steeds saaier kijk maar naar de nieuwe coupe lijkt steeds meer op honda.

    Login om te reageren
  68. Z-Rider zegt

    20 augustus 2006 om 13:52

    @ Audi:

    Ga jij lekker eens ergens anders kansloos zijn en kom eens met een gemotiveerde opmerking en plaats van slap te ouwehoeren….

    Login om te reageren
  69. audi zegt

    20 augustus 2006 om 15:00

    kansloos het is de waarheid en die is hard

    Login om te reageren
  70. Junior (BMW Liefhebber) zegt

    20 augustus 2006 om 15:24

    @ Audi: Nee audi heeft veel variatie in z’n modellen….

    Als er een merk saai is in z’n modellen is het audi wel

    Login om te reageren
  71. Z-Rider zegt

    20 augustus 2006 om 15:39

    @ Junior:

    Laat die gast maar lekker….
    Als je naar de zinsopbouw van Audi kijkt lijkt het wel of je met een 16-jarige te maken hebt die waarschijnlijk zelf niet eens een Audi rijdt.

    Als je er op blijft reageren geef je toe aan kansloos geleuter….

    Login om te reageren
  72. frkoi zegt

    20 augustus 2006 om 16:03

    Helaas klopt ie niet meer: BMW=
    Berg
    Marken
    Weg
    Nu met de euro is dat nog steeds hetzelfde, ik zie niet waar buiten de motor het geld in die BMW zit.

    Login om te reageren
  73. bmw zegt

    20 augustus 2006 om 18:41

    ik dagt altijd dat bmw stond voor boeren mest wage of blote meide wage maar da kan ook

    Login om te reageren
  74. Cedric zegt

    20 augustus 2006 om 19:04

    @ bmw: bmw: Bij Mercedes Weggesmeten
    mercedes: Met Enkele Rijlessen Controleert Elke Dwaas Een Slagschip
    audi: Als u duwen interesseert

    Login om te reageren
  75. Stephan zegt

    21 augustus 2006 om 10:04

    Wel raar, de 3.2 6 in lijn haalt 343 pk. En een 3.0 bi turbo haalt maar 306 pk. Waar zijn die turbo’s dan voor?

    Vind de performance voor zo’n blok toch vrij terleurstellend.

    Login om te reageren
  76. silasse zegt

    21 augustus 2006 om 14:31

    bmw= Blijft maar werken (innovaties etc…)

    Login om te reageren
  77. Navarone zegt

    21 augustus 2006 om 22:17

    @Stephan

    Die turbo’s zijn niet bedoeld om er zoveel mogelijk vermogen uit te halen. De filosofie van BMW is de voordelen van een V6 en een V8 in één motor onder te brengen. Dus het vermogen van de V8 te combineren met het verbuik en gewicht van de V6. Om de druk over het hele gebied zo geleidelijk mogelijk op te bouwen (dus geen turbogat) is gekozen voor 2 kleine turbo’s i.p.v. één grote.

    Login om te reageren
  78. Friedrich zegt

    21 augustus 2006 om 22:39

    @audi
    In Duitsland denken ze er helemaal niet zo over. In Duitsland doe je echt mee met een Merc of Beamer. Daarna komt Audi een keer. Het was niet voor niets een schok voor het land toen de bondskanselier in een Audi ging rijden, terwijl alle voorgangers Mercedes reden.

    Login om te reageren
  79. nico zegt

    22 augustus 2006 om 12:56

    tegenwoordig weer zware benzines maken.
    Maar voor wie??
    de benzine wordt er nie goedkoper op.:s:s:s:s
    rij zelf met een bmw 320 cabrio 6cilinder
    maar mocht hij op LPG niet staan was het de mijne niet geweest.
    want kan u verzekeren BMW verbruikt zenne
    eerlijk ben wel voor diesel ikke ->met deze comonrail motoren
    echt voelt het verschil duidelijk.
    Maar benzine motoren van de bmw zijn the best.(buiten alfa,mercedes,…)

    Login om te reageren
  80. Marcel zegt

    23 augustus 2006 om 01:54

    135ti gaat hard, maar ziet er minder dik uit dan een 520d…
    doe mij maar die laatste, lekker grote bak met uitstraling ;)

    als je dan echt tering hard wil, koop een sportwagen en neem een racelicentie, schrijf je in bij een club, en doe circuitdagen zandvoort… kan je pas echt knallen, want die 135ti staat net zogoed vast in de ochtendspits ;)

    Login om te reageren
  81. martijn zegt

    27 augustus 2006 om 23:52

    alfa’s, golf’s, audi’s, opgevoerd of niet meer of minder pk’s allemaal leuke auto’s. “hij is lelijk” ‘hij ziet er niet uit’ mensen mensen!! praat is gewoon over IK VIND e’m lelijk of niet ga niet zeggen iets IS als het kwestie van smaak is want daarin bestaan geen feiten!!!

    En 306 Pk is ten eerste sowieso veel, ten tweede genoeg gezien het koppel om toch 280 zker te rijden en waarneer doe je dat, ten derde levert hij 0.4 bar turbo druk dus ik zeg daar kan zeker nog 150Pk met wat meer druk en toeren om het helemaal gek te maken!! ten derde is 306PK zie ander artikel van weekje of 2 weken geleden niet eens zeker. en ten derde het is een BMW!! dus de motor moet goed zijn!! ze de eerste met een Turbo auto zónder turbo gat!!! en alfa’s en golfjes en audi’s met voor of vierwiel aandrijving zijn niiet per definitie ‘slecht’ maar in mijn beleving vaak onderstuurt, zwaar, relatief gevoelloos (besturing) en zekr minder lol dan een achterwielaandrijving.

    en iemand zei nog iets over 4 wieldriften is moeilijker en vetter…?? harder is niet vetter in mijn beleving maar de controle en inspanning die het kost maakt het leuk!! maar het is slechts mijn mening stond laatst hier geloof ik een filmpje van een rs6 op een rotonde zag er leuk uit!! maar toch zeg ik dat het leuker IS ;-) met een achterwiel aandrijving!!!

    ps en welk merk nou BETER is wat is de dan de definitie van beter? zie de prijzen voor de motoren van BMW en lees is de nieuwste Auto Review (vooral de inleiding… ;-)

    in mijn beleving BMW de THE BEST!!!

    als zou ik niet een 135i kopen haha!!

    Login om te reageren
  82. CSL zegt

    31 augustus 2006 om 19:37

    Het wordt een echte driftking!!!

    Login om te reageren
  83. Mpower zegt

    31 augustus 2006 om 19:46

    @CSL

    De rijder die deze 1.35i meesterlijk kan laten driften kan driftking genoemd worden. Niet de auto zelf. Ik vrees dat je eerst langs deze grootmeester moet als het gaat om crabstyle bouchten nemen.
    http://www5b.biglobe.ne.jp/~NSX-fan/tsuchiya-keiichi.jpg

    Login om te reageren
  84. DeNNi$ zegt

    4 september 2006 om 21:58

    Onze bmw s zijn zuinig en persoonlijk verkies ik nog steeds benzine.
    omwille van prestatie’s, geluid en geur. :)

    Login om te reageren
  85. LOWrider zegt

    10 januari 2007 om 11:59

    subaru inpakken? laat me niet lachen. zet die 2 op een bergweg en dan zet ik al mijn geld in op de STi =D

    Login om te reageren
  86. damster zegt

    10 januari 2007 om 12:31

    Bergweg in NL? Huh? Is er ergens een aardverschuiving geweest? Eruptie wellicht? Of bedoel je die Nijmeegse heuvels? Of Vaals?

    Dit blijft natuurlijk horse shit, net zoals die audi quattro die het snelst een sneeuwhelling optuft. Wat heb je daar nou aan in NL? Lekker belangrijk.

    Straight line speed, remkracht en corner handling, dat zijn de belangrijke waardes in een plat geasfalteerd landje als het onze.

    Login om te reageren
  87. Bayerische Motoren zegt

    10 januari 2007 om 17:48

    Ja beste mensen toch nog liever rondrijden in een lelijke 1serie als in een mooie golf of A3 waar je met je gat op de kasseien zit!

    Login om te reageren
  88. Brammetje zegt

    12 juni 2007 om 17:37

    @ mark

    een golf? dat is toch die auto die zo slecht verkoopt(in vergelijking met vorige model) en waarvan de productie kosten zo hoog zijn zodat ze snel met een nieuwe golf moeten komen?

    volkswagen moet nog HEEL veel leren willen ze in de buurt komen van BMW mercedes en audi

    Login om te reageren
  89. Beemer zegt

    29 juni 2007 om 01:10

    Wat een negatieve reacties hier. Reken maar dat ie in het echt erg mooi is. Nog maar niet te spreken over de superieure rijeigenschappen. Mensen die eens serieus met een 1 of 3 serie gereden hebben weten wat ik bedoel. Anderen kijken vormen van achterlichten. Tja dat kan inderdaad vervelend zijn als je die niet mooi vindt en dat nou telkens het enige wat je ziet wanneer je een keer gaat sturen samen met zo’n 1 serie. Waarom denk je dat er een 1 serie raceklasse is met de 1.30? Hier lepelen ze de 3.5 liter in. Echt bizar! En dan nog beweren dat de Duitsers geen humor hebben! Rijden met zo’n 1 serie is echt pure fun. Vlak ook de diesels niet uit. Dat gaat echt verschrikkelijk van zijn plek. Mensen geloof me, dit ding is super doordacht en een brok rijdynamiek. Daar stap je iedere keer weer uit met een smile van oor tot oor. Ik heb zelf een jaar een 1 serie mogen rijden en dat is pure fun. Daar kan je zo snoeihard mee door een bocht! Ik rij nu een 3-serie maar ga er serieus nadenken om deze 1 coupe te leasen als de 3 aan het einde van het contract zit (en de 3 serie is gewoon perfect). Ik rij zo’n 50.000 km op jaarbasis dus ik weet waar ik het over heb. Anderen die hier nooit een dergelijke wagen hebben kunnen/mogen rijden en aan de hand van een paar foto’s alles denken te weten moeten maar gauw terug gaan naar mama met een kopje choco. Kritiek is prima, wordt een product alleen maar beter van, maar wel gefundeerd.

    Login om te reageren

Geef een reactie Reactie annuleren

Je moet ingelogd zijn op om een reactie te plaatsen.

Autoblog

  • Home
  • Lease
  • Rijtesten
  • Adverteren
  • Nieuwsbrief
  • Privacy
  • Huisregels
  • Over ons
  • Disclaimer
  • Algemene voorwaarden
  • Consent

Merken

  • Alfa Romeo
  • Aston Martin
  • Audi
  • Bentley
  • BMW
  • Bugatti
  • Chevrolet
  • Citroën
  • Cupra
  • Dacia
  • Donkervoort
  • Ferrari
  • Fiat
  • Ford
  • Honda
  • Hyundai
  • Infiniti
  • Jaguar
  • Jeep
  • Kia
  • Lada
  • Lamborghini
  • Lancia
  • Land Rover
  • Lexus
  • Lotus
  • Lynk & Co
  • Maserati
  • Mazda
  • Mercedes-Benz
  • MINI
  • Mitsubishi
  • Morgan
  • Nissan
  • Opel
  • Peugeot
  • Polestar
  • Porsche
  • Renault
  • Rolls-Royce
  • Saab
  • Seat
  • Skoda
  • Smart
  • SsangYong
  • Subaru
  • Suzuki
  • Tesla
  • Toyota
  • Volkswagen
  • Volvo

Social

Download onze apps

Download de iPhone app Download de Android app

Autoblog.nl

© 2004 – 2025 Autoblog · Powered by Truer than North