• Spring naar de hoofdnavigatie
  • Door naar de hoofd inhoud
Autoblog.nl

Autoblog.nl

  • Home
  • Formule 1 »
    • Max Verstappen
  • Automerken
  • Occasions
  • Podcasts
  • Rijtesten
  • Video’s »
    • Alles
    • Autoshows
    • Aankoopadvies
    • Mijn auto
    • Rijtesten
  • EV’s
  • Spots »
    • Upload
  • Login

BMW X6 M50d – Colossus Brandstoffus Satanicus

Auteur: sir_smokalot, gepost 8 maart 2012 om 21:24 – 50 Reacties

BMW X6 M50d
Wel 3 turbo’s en 740 Nm, maar liever niet zo dicht bij de grond? Geen zorgen, vanuit deze X6-überdiesel kijk je lekker neer over het gros van de arbeiders die 0, 1 of 2 turbo’s onder hun motorkap hebben.

Verder is het principe van de X6 M50d uiteraard identiek aan dat van de M550d: dezelfde specs, allebei AWD, alleen is de X6 wat zwaarder. Welke van de twee zou jij het liefst op je oprit hebben staan?

” cols=”4″ paging=”true”]

Ook interessant!

  • Video: BMW X5 M50d kan Audi A7 niet bijhouden
  • Koop de chique BMW X6 M van Dirk Kuyt
  • BMW maakt zichzelf belachelijk met nieuwe grille optie
    BMW maakt zichzelf belachelijk met deze grille
  • Video: BMW-rijder rijdt als BMW-rijder

Nieuwste artikelen

  • Autoblog Spots Uploterij: win een cadeaubon t.w.v. €100
  • Groter, sneller of bizar: BYD doet het
  • Is de nieuwe Mercedes GLB stiekem een omgebouwde Smart?
  • Nieuwe 5 Serie-concurrent met verbrandingsmotor komt uit zeer onverwachte hoek!
FacebookTweetPinLinkedIn

BMW, Diesel, m50d, x6

Vorig bericht: « Toyota FCV-R doet het op waterstof
Volgend bericht: 10 dingen die je MOET weten over Ferrari F12berlinetta »

Lees Interacties

Reacties

  1. Johan-SV zegt

    8 maart 2012 om 21:26

    M550D Touring

    Login om te reageren
    • sebasjuhh zegt

      8 maart 2012 om 21:47

      @Johan-SV: 1 I agree

      Login om te reageren
    • roestvrijstaal zegt

      8 maart 2012 om 22:47

      @Johan-SV:
      Mijn keus, dat is toch zonder twijfel de lekkerste gezinsauto

      Login om te reageren
  2. desoper zegt

    8 maart 2012 om 21:27

    haha, mooi geformuleerd, dat stukje van die arbeiders.

    Login om te reageren
  3. syliaca zegt

    8 maart 2012 om 21:28

    Blijft even lelijk als normaal.

    Login om te reageren
  4. sanderm3 zegt

    8 maart 2012 om 21:28

    als ik moest kiezen, dan de M550D, ik ben meer een “sedan-man” maar als je met die x6 aankomt zeg ik ook geen nee.

    Login om te reageren
  5. Dimglor zegt

    8 maart 2012 om 21:28

    Liefst de M550D Touring..
    Is mooier, sneller en waarschijnlijk praktischer…
    En goedkoper waarschijnlijk ook…

    Login om te reageren
  6. The360box zegt

    8 maart 2012 om 21:28

    Hmm, heb eigenlijk niks van die 3 turbo ‘M’ trend willen lezen maar is het voor het milieu ofso?

    Login om te reageren
    • anakiet zegt

      9 maart 2012 om 13:08

      @The360box:

      Is voor 380 pk en 740 nm uit een 3L diesel. Die ook bij lage toeren genoeg Nm’s levert, iit 1 grote jetser van een turbo.

      Login om te reageren
  7. norge zegt

    8 maart 2012 om 21:28

    Alles beter dan dit monster …

    Login om te reageren
  8. bozewolf zegt

    8 maart 2012 om 21:30

    The ultimate penis extension.

    Login om te reageren
    • kaasboerin zegt

      8 maart 2012 om 21:34

      @bozewolf: Inderdaad, ik kan ‘m dus niet gebruiken.. :(

      Login om te reageren
      • bozewolf zegt

        8 maart 2012 om 21:50

        @kaasboerin: Tuurlijk wel, het voegt namelijk, in tegenstelling tot wat veel (potentiele) eigenaren denken, helemaal niets toe. ;)

        Login om te reageren
        • kaasboerin zegt

          8 maart 2012 om 22:23

          @bozewolf: Ik krijg wel degelijk een boner als dit apparaat naast mijn eigen verlaagde 318i’tje staat voor de stoplicht.. Met een witte kenteken met ‘BG’ erop.. Of.. LT.. Of.. PL.. :oops: .. Oh wacht, er rijdt hier ook 1 met “TR” kenteken rond regelmatig.. Lolololol.

          Login om te reageren
        • kaasboerin zegt

          8 maart 2012 om 22:31

          @bozewolf: Ik schenk nog een baco in.. Kusje van Kaasboerin.

          Login om te reageren
          • bozewolf zegt

            9 maart 2012 om 01:12

            @kaasboerin: Baco? Ernstig gay.

            Bourbon, straight up. Proost!

            Login om te reageren
            • Barryyy zegt

              9 maart 2012 om 07:42

              @bozewolf: LOL! “ernstig gay”, heel toevallig een vaak gebruikt zinnetje op het werk hier haha!

              Login om te reageren
  9. alcantara zegt

    8 maart 2012 om 21:38

    Blijven brute bakken, alleen jammer dat je in NL de snelweg moet delen met paupers in Polo’s die max 120 rijden op de linkerbaan en derhalve je koningsrit steevast verpesten. Angel Eyes imponeren ook niet meer in de binnenspiegel sinds zowat ieder merk led-strips monteert.

    Login om te reageren
    • kruithre zegt

      8 maart 2012 om 21:43

      @alcantara: angel eyes hebben nimmer geimponeerd… Veel te zwakke uitstraling..

      Login om te reageren
    • tritone zegt

      8 maart 2012 om 22:02

      @alcantara: Je kan er ook rechts langs, geen probleem.

      Login om te reageren
      • alcantara zegt

        8 maart 2012 om 22:22

        @tritone: Rechts inhalen lukt vaak niet door vrachtverkeer.

        Login om te reageren
        • desoper zegt

          8 maart 2012 om 22:57

          @alcantara: met 380 pk heb je maar heel weinig ruimte nodig. Mocht je het toch niet helemaal halen, dan maken die bijstandsblikjes echt wel plaats als je terug naar de linkerbaan ramt.

          Login om te reageren
          • CRX zegt

            9 maart 2012 om 08:53

            @desoper: Goh, wat heb ik opeens veel respect voor jou zeg. Jeetje, wat stoer. Nee, echt hoor, diep onder de indruk…

            Login om te reageren
    • mopar zegt

      8 maart 2012 om 23:04

      Neem dan een Q7 V12 TDI, even nutteloos maar wel sneller, 4 meer cilinders en 260 NM meer koppel…

      Login om te reageren
      • akrapovic zegt

        9 maart 2012 om 08:32

        @mopar: haha de q7 is langzamer.. Als op het bochtenwerk aankomt al helemaal

        Login om te reageren
  10. undifined1 zegt

    8 maart 2012 om 21:45

    dit is eigenlijk net als toen bmw in 84 met de 524td kwam en in 1991 met de 525tds kwam en in 1997 met de 530d kwam en later diezelfde motor met 2 turbo’s als 535d.

    Ze zetten elke keer de concurentie weer op een achterstand, door met een diesel te komen die dingen bied die men niet voor mogelijk hield voor een diesel. Nu komt bmw weer met nog grotere freude am diesel fahren.

    Login om te reageren
    • tritone zegt

      8 maart 2012 om 21:56

      @undifined1: De grote vraag is wil je als sportief merk geassocieerd worden met de de snelste DIESEL!
      Misschien is in Nederland de diesel populair, maar de echte sportieve auto rijder is toch echt van de benzine.
      En vergeet Audi niet, die winnen met een diesel de le mans.
      Toch is Audi niet zo bezig met sportieve diesels in hun aanbod, hoe zou dat komen?

      Login om te reageren
    • bmwpowerm5 zegt

      8 maart 2012 om 22:19

      @undifined1: de e49 530d past niet in het rijtje wat een ellendige knikkerbak was dat zeg totaal niet vooruit te branden en er zaten veel storingen in dat blok

      Login om te reageren
      • bmwpowerm5 zegt

        8 maart 2012 om 22:19

        @bmwpowerm5: e49=e39

        Login om te reageren
      • undifined1 zegt

        8 maart 2012 om 22:23

        @bmwpowerm5:
        er zijn anders veel mensen zeer tevreden met die motor. het is de eerste moderne diesel van bmw (eerste met 4kleppen per cilinder) En volgens mij is deze motor met 3 turbo’s eigenlijk dezelfd emotor

        Login om te reageren
  11. lincoln zegt

    8 maart 2012 om 21:56

    40 jaar geleden had je Ford/Chrysler/GM ..

    die hadden toen een hoop overpowerde meuk in de aanbieding ..
    helemaal vol met alle opties denkbaar ..
    en uitsluitend leverbaar met automaat ..

    Login om te reageren
    • norge zegt

      8 maart 2012 om 22:03

      @lincoln: Duistere voortekens voor de toekomst?

      Login om te reageren
  12. khaledos zegt

    8 maart 2012 om 21:58

    Eerst las ik BMW X6 M50d – Colossus dacht ik al van duidelijk en toen kwam …. Brandstoffus Satanicus ……..

    Login om te reageren
    • lincoln zegt

      8 maart 2012 om 22:03

      @khaledos:

      leuk .. dingen opschrijven die je dacht ..

      plezierig om te lezen ook ..

      Login om te reageren
    • Barryyy zegt

      9 maart 2012 om 07:45

      @khaledos: Wij lazen precies hetzelfde! De gedachte gang was alleen anders denk ik!

      Login om te reageren
  13. kickass zegt

    8 maart 2012 om 22:12

    Meh, doe toch maar de gewone M-versie…

    Login om te reageren
  14. mettje zegt

    8 maart 2012 om 22:24

    Allebei!!!

    Login om te reageren
  15. snorris zegt

    8 maart 2012 om 22:27

    M550D touring. FTW!!

    Login om te reageren
  16. kaasboerin zegt

    8 maart 2012 om 22:33

    Prijzen wil ik zien.. Een M is voor mensen met flink wat poen.. Maar dit dan?? Diesel = woon-werk.. Dus laat ’t me weten!

    Login om te reageren
  17. meneersander zegt

    8 maart 2012 om 22:43

    Ik zou de X5 doen :P

    Login om te reageren
  18. vale46 zegt

    8 maart 2012 om 22:57

    M550d touring A.u.b. (zoals de meerderheid hier trouwens)
    Ik heb het zo niet voor de X6. Dat ding mag nog zo lekker rijden, geef mij maar een 5 serie.

    Login om te reageren
  19. Jantje_555 zegt

    8 maart 2012 om 22:58

    350d. ow ja die bestaat niet. Dan toch maar een X6 50d gechipt en zonder motoraanduiding achteraan :D

    Login om te reageren
  20. michelyman zegt

    8 maart 2012 om 23:27

    Ik vind de X6 minder praktisch dan een X5, maar hij is wel lekkerder. Vooral in het wit met donkergrijze velgen :)

    Login om te reageren
  21. tierelier zegt

    8 maart 2012 om 23:44

    Wat een naam, X6M50D lijkt net een prototypenaam voor een straaljager.. hehehe

    Login om te reageren
  22. tierelier zegt

    8 maart 2012 om 23:45

    En volgas met die drie turbos zal het ook wel als een straaljager klinken.

    Login om te reageren
    • bozewolf zegt

      9 maart 2012 om 01:14

      @tierelier: Zo’n X6m doet een laffe “sssssssssj”

      Straaljager gaat meer van “GGGGGGGGGGGGGGGGGHHHHHHHHHHHHHHUUUUUUUUUUUUUIIIIIIIIIIIWWWWWWWWWWWWWWWWOEEEEEEEEEEEEEEEEEIGHHHHHHHHHHHHHHHGGGGGGGG”

      Topshit, zo’n straaljager.

      Login om te reageren
    • bozewolf zegt

      9 maart 2012 om 01:23

      @tierelier:

      BMW got nothing on this

      http://www.youtube.com/watch?v=Eueh-q-LG6s

      http://www.youtube.com/watch?v=rQEOWhgPFY0

      (“Sir, your testicles are huge.”)

      http://www.youtube.com/watch?v=ia2OE2Amvj0

      Login om te reageren
  23. realhustler zegt

    9 maart 2012 om 07:04

    Doe mij maar een M150d xDrive coupé ;)

    Login om te reageren
  24. integraturbo zegt

    9 maart 2012 om 16:44

    Niet 1 van de 2.

    Login om te reageren
  25. mellie zegt

    9 maart 2012 om 19:51

    dit is 1 vsn de weinige grote bakken die ik mooi vind

    Login om te reageren

Geef een reactie Reactie annuleren

Je moet ingelogd zijn op om een reactie te plaatsen.

Autoblog

  • Home
  • Lease
  • Rijtesten
  • Adverteren
  • Nieuwsbrief
  • Privacy
  • Huisregels
  • Over ons
  • Disclaimer
  • Algemene voorwaarden
  • Consent

Merken

  • Alfa Romeo
  • Aston Martin
  • Audi
  • Bentley
  • BMW
  • Bugatti
  • Chevrolet
  • Citroën
  • Cupra
  • Dacia
  • Donkervoort
  • Ferrari
  • Fiat
  • Ford
  • Honda
  • Hyundai
  • Infiniti
  • Jaguar
  • Jeep
  • Kia
  • Lada
  • Lamborghini
  • Lancia
  • Land Rover
  • Lexus
  • Lotus
  • Lynk & Co
  • Maserati
  • Mazda
  • Mercedes-Benz
  • MINI
  • Mitsubishi
  • Morgan
  • Nissan
  • Opel
  • Peugeot
  • Polestar
  • Porsche
  • Renault
  • Rolls-Royce
  • Saab
  • Seat
  • Skoda
  • Smart
  • SsangYong
  • Subaru
  • Suzuki
  • Tesla
  • Toyota
  • Volkswagen
  • Volvo

Social

Download onze apps

Download de iPhone app Download de Android app

Autoblog.nl

© 2004 – 2025 Autoblog · Powered by Truer than North