• Spring naar de hoofdnavigatie
  • Door naar de hoofd inhoud
Autoblog.nl

Autoblog.nl

  • Home
  • Formule 1 »
    • Max Verstappen
  • Automerken
  • Occasions
  • Podcasts
  • Rijtesten
  • Video’s »
    • Alles
    • Autoshows
    • Aankoopadvies
    • Mijn auto
    • Rijtesten
  • EV’s
  • Spots »
    • Upload
  • Login

Breaking news: Victor Muller weg als CEO bij Spyker

Auteur: autoblogger, gepost 16 mei 2007 om 18:12 – 56 Reacties

Victor Muller

Er gingen al geruchten, maar het is nu officieel: oprichter Victor Muller zal aftreden als CEO bij Spyker Cars. Muller gaat zich richten op ontwerp- en merkontwikkeling. Duizendpoot Michiel Mol, die reeds verantwoordelijk is voor Spyker F1, is aangesteld als CEO ad interim. Mol gaat komende maanden op zoek naar een nieuwe CEO, deze persoon zal hopelijk voor wat meer transparantie gaan zorgen want de laatste tijd waren er erg veel “onduidelijkheden” bij Spyker…

Het vertrek van Muller zal de beurskoers waarschijnlijk geen goed doen. Vandaag bereikte de koers het laagste punt sinds 52 weken en ik ben bang dat we morgen een nieuw dieptepunt gaan meemaken.

Volgens het persbericht heeft Muller de degradatie zelf aangevraagd en hij legt dit als volgt uit: “It has been such a privilege to lead the (re)creation of Spyker since Maarten de Bruijn and I founded the company on January 1, 2000. No one could have anticipated then the exceptional growth that would materialize in the years to come. With 450 employees worldwide, the company has now entered a phase where different management skills are required than those that were instrumental to create the company and build the brand until this point. Michiel Mol has those skills and I am proud to hand over the reins to such a competent and energetic partner. It allows me to do what I am best at: brand building.”

Het lijkt inmiddels een stoelendans, laatst hadden we namelijk nog bericht over diverse verschuivingen in het bestuur bij Spyker. What’s next?

Ook interessant!

  • hoogtepunten uit Spyker historie
    Deadline voor Victor Muller: betalen of Spyker definitief kwijt
  • Victor Muller vindt geld voor Spyker, maar nog niet genoeg
  • hoogtepunten uit Spyker historie
    Erop of eronder: flikt Victor Muller het voor de zoveelste keer?
  • Spyker-saga duurt voort: voorbereiding verkoop kost meer tijd

Nieuwste artikelen

  • Deze iconische auto’s brachten dit weekend miljoenen op
  • Heeft deze occasion het record ‘snel kilometers maken’ in de pocket?
  • Staat de toekomst van de eigen auto op het spel?
  • Max Verstappen staat er voortaan alleen voor
FacebookTweetPinLinkedIn

Spyker, victor-muller

Vorig bericht: « Fiat Grande Punto SHOGUN by Carzone
Volgend bericht: DIY: Grabercars La Bala »

Lees Interacties

Reacties

  1. Mr. Reddingius zegt

    16 mei 2007 om 18:24

    Het lijkt me niet geheel onverstandig. Een groeiend merk kan nooit in alle aspecten door 1 man geleid worden. Zoals al eerder was opgemerkt: Het was een one-man show.

    Login om te reageren
  2. Guido zegt

    16 mei 2007 om 18:27

    Wil niet meteen negatief beginnen maar; “450 employees worlwide” en nog maar krap 60 auto’s per jaar kunnen verkopen, geen wonder dat het gerucht gaat dat het niet zo goed gaat bij spyker. Hoef je geen rekenwonder voor te zijn.

    Login om te reageren
  3. ferdinand zegt

    16 mei 2007 om 18:32

    jammer dat muller weg gaat, maar niet geheel onverstandig…

    Login om te reageren
  4. autoblogger zegt

    16 mei 2007 om 18:33

    Via het AD: Volgens Michiel Mol, die vorig jaar oktober met andere investeerders 106,6 miljoen dollar fourneerde voor de aanschaf van de Formule 1-renstal van Midland, was het terugtreden van Muller noodzakelijk om orde op zaken te stellen. ,,Van alle verhalen klopte meestal een deel wel en een deel niet. Er was altijd een kern van het verhaal juist, maar dan klopte de rest van de berichtgeving weer niet. Het was duidelijk dat er een lek zat in het bedrijf. Daardoor is het vertrouwen in Victor en in Spyker helaas wel geschaad. Daarom doet Victor een stapje terug,’’ aldus Mol, succesvol ondernemer in nieuwe media en sinds oktober vorig jaar grootaandeelhouder in Spyker Cars NV in Zeewolde…

    Muller blijft overigens wel betrokken bij de auto-activiteiten van Spyker. Hij zal blijven zorgdragen voor de creatieve zaken rondom het exclusieve automerk.

    Volgens Michiel Mol, die aanvankelijk alleen verantwoordelijk was voor de Formule 1-activiteiten van het bedrijf, zal hij de komende maanden op zoek gaan naar een permanente vervanger voor Muller. ,,Ik doe dit op tijdelijke basis. Belangrijk is dat we op korte termijn het vertrouwen terugwinnen van aandeelhouders, sponsors en leveranciers.’’

    Mol erkent dat er thans rekeningen aan derden openstaan. ,,Ik heb me tot dusver alleen met de Formule 1-activiteiten beziggehouden. Naar openstaande rekeningen zullen we onmiddellijk kijken en de zaken netjes oplossen. Maar we hebben in de afgelopen maanden natuurlijk flinke investeringen moeten doen en dan is het niet vreemd dat andere zaken blijven liggen. Dat is niet goed, maar we lossen het op.’’

    Login om te reageren
  5. Ollie zegt

    16 mei 2007 om 18:37

    daar gaat je aandeel Spyker…

    denk dat dit niet veel goeds kan brengen…

    Login om te reageren
  6. Marco zegt

    16 mei 2007 om 18:39

    Volgens bronnen binnen Midland, is er nog nooit één cent betaald voor Midland F1, men hoopt door het generen van geld in de Formule 1, sponsoren, prijsgeld, betalende rijders, aandelen emissies etc etc. dat men hierdoor het geld kan opbrengen voor het F1 team…

    Login om te reageren
  7. bram zegt

    16 mei 2007 om 18:47

    haha was te verwacht!!
    zwak hoor

    Login om te reageren
  8. Arnoud zegt

    16 mei 2007 om 18:52

    @ Marco:
    Prijzengeld? Voor het herkennen van de circuits aan de hand van grindbakgeluiden?
    Ik denk dat dit het beste nieuws is sinds het oprichten van Spyker. Die Victor lijkt mij een autoritair mannetje. Dat wordt, vind ik, gestaafd door het vertrek van zowel Michiel van den Brink als Maarten de Bruijn en hun stilzwijgen hierover. Ik heb sterk het vermoeden dat er harde woorden zijn gevallen tussen hen en Victor Muller.
    Aan de andere kant, wie ben ik? Ik ken geen van drie-en persoonlijk laat staan dat ik ze ontmoet heb en ik heb mijn mening alleen opgedaan door artikelen uit subjectieve media.
    Met andere woorden: Jullie mogen er ook van denken wat je wilt, maar dit is wat ik ervan denk.

    Login om te reageren
  9. Poekie Lauda zegt

    16 mei 2007 om 18:55

    Er blijven maar slechte berichten naar buiten komen bij Spyker, ik vrees voor het ergste.

    Login om te reageren
  10. Marco zegt

    16 mei 2007 om 18:58

    @ Arnoud, denk dat ze redelijk optimistisch waren aan het begin van het seizoen :-)

    a – oude auto
    b – Ferrari customer engine, met 20% minder vermogen dan het orgineel
    c – hoogmoed

    Login om te reageren
  11. Marco zegt

    16 mei 2007 om 18:59

    Ze hadden gewoon met het Squadron moeten uitbouwen, en zich daarop blijven concentreren, ipv zich te storten op F1.

    Zelfs de mail van McGregor over de F1 collectie van Spyker kwam te laat binnen, 2 weken na de lancering….

    Login om te reageren
  12. Aston Martin Rapide zegt

    16 mei 2007 om 19:07

    Ik ben het met Marco eens. Ze hebben in korte tijd zich teveel op nieuwe dingen gestort (bv. formule 1). Ze hadden zich alleen moeten bezighouden met productiemodellen en Squadron raceteam. Dat is mijn mening maar. Vind alleen maar dat ze niet teveel dingen tegelijk moeten doen en gewoon rustig opbouwen.

    Login om te reageren
  13. tom zegt

    16 mei 2007 om 19:14

    Ik krijg meer en meer de indruk dat Spyker een zeepbel is die ieder ogenblik kapot kan springen. Een bedrijf moet zich in eerst plaats richten op verkoop en bij Spyker krijg je niet die indruk. Ze gooien met geld en er komt er uit de reguliere verkoop niet voldoende binnen om een zekere toekomst uit te bouwen.

    Tom

    Login om te reageren
  14. Marco zegt

    16 mei 2007 om 19:16

    @ Tom, dat is nu merk ontwikkeling (hetgeen waar dhr. Muller goed in is), zorgen dat een merk groot wordt, en dan maar hopen, dat het uitkan…

    Login om te reageren
  15. Solstice zegt

    16 mei 2007 om 19:17

    Jammer, maar onvermijdelijk en uiteindelijk waarschijnlijk ook wel weer positief. :-)

    Login om te reageren
  16. timferrari zegt

    16 mei 2007 om 19:58

    Respect voor deze man mensen, zonder hem was spyker nog steeds geschiedenis geweest…

    Login om te reageren
  17. Fova' zegt

    16 mei 2007 om 20:07

    Wat is een CEO

    Login om te reageren
  18. Bramzel zegt

    16 mei 2007 om 20:15

    Chief Executive Officer, oftewel de grote baas ;)

    Wederom een briljante zet om te laten zien dat alle berichtgeving onjuist is en Spyker een uitermate stabiel bedrijf is. NOT!

    Maar, om toch een positieve draai te geven: de woorden van Mol in het AD zijn wel hoopgevend. Er word tussen de regels gewoon erkend dat er fouten zijn gemaakt, dat ze Muller niet meer vertrouwen en dat er zaken veranderd moeten worden en problemen moeten worden opgelost. Als ze het nu niet alleen bij woorden houden dan zie ik het nog wel goedkomen.

    @ Marco: Ik vind dat je een beetje losse flodders aan het afschieten bent. Hoogmoed? Welk gedeelte van ‘We zullen de eerste helft achteraan rijden en hopen langzaam progressie te boeken’ valt onder hoogmoed? Je kan ze bij Spyker van veel beschuldigen, maar qua F1 moet ik zeggen dat ze nog geen hoogmoed hebben getoond, maar telkens vrij realistisch zijn gebleven. Ik zou zeggen dat de voornaamste zwakke schakel daar Albers is, die gewoon onder de maat presteert.

    Login om te reageren
  19. Armada zegt

    16 mei 2007 om 20:16

    Mooi, vond die Muller toch al een beetje een popie jopie.

    Login om te reageren
  20. w0o0dy zegt

    16 mei 2007 om 20:21

    een CEO is de Chief executive officer en dat betekent zoiets als de hoogste baas van de raad van bestuur, bij kleinere bedrijven de algemeen directeur.

    Ik denk dat het nodig is dat Spyker strakker wordt geleid. Als beursgenoteerd bedrijf kun je je geen onduidelijkheden veroorloven. Daar krijg je problemen mee en dan lopen aandeelhouders weg of wordt eht heel moeilijk meer vermogen aan te trekken. Ik denk dat er een relatief grote naam uit de autoindustrie (met ervaring op het leiden van de productie?) wordt aangetrokken.

    Login om te reageren
  21. Casey zegt

    16 mei 2007 om 20:21

    Hmm…hier zijn blijkbaar een hoop CEO’s in spee…

    Ik ben het wel eens met timferrari. Zonder de inspanningen van Victor Muller was de Gouden Koets de enige Spyker die vandaag de dag nog rondrijdt.

    Login om te reageren
  22. damster zegt

    16 mei 2007 om 20:25

    “CEO hoogste baas van de raad van bestuur”? hihihi, ik zeg nix

    Login om te reageren
  23. Philip zegt

    16 mei 2007 om 20:37

    wat dan damster, leider van de raad van bestuur. Ik weet niet wat je denkt.?

    Login om te reageren
  24. tarzan zegt

    16 mei 2007 om 21:18

    Wel goed dat ze snel maatregelen nemen. Persoonlijk heb ik me echt kapot gelachen dat ze liever voor 25 miljoen euro per jaar een paar Ferrari’s kochten en de Cosworths voor minder dan de helft links lieten liggen. In het obouwjaar lijkt mij dat een klein beetje hoogmoedig. En dan nu met de gebakken peren zitten. Onbetaalde rekeningen. Erg sneu hoor.

    Ik hoop dat de nieuwe manager er flink de bezem door gaat halen. Ik zou beginnen met Albers te vertellen dat ie nog 3 races heeft om significant sneller dan Sutil te zijn, anders komt Bruno Senna in dat stoeltje.

    Tarzan, die vandaag goed scoorde bij de examens en nu een koude rakker naar binnen laat glijden.

    Login om te reageren
  25. CSL zegt

    16 mei 2007 om 21:21

    Die zag ik wel aankomen.

    Login om te reageren
  26. Jan.S zegt

    16 mei 2007 om 21:25

    De rol van “Chief Executive Officer” hangt af van de bedrijfsvorm. In een bedrijf met een Raad van Bestuur (RvB) is de CEO de voorzitter van deze RvB. Over het algemeen is de CEO verantwoordelijk voor het ten uitvoer brengen van de strategische plannen en richtlijnen zoals die zijn opgesteld door de RvB. In een bedrijf zonder RvB is de CEO over het algemeen de eindverantwoordelijke.

    Login om te reageren
  27. Jan.S zegt

    16 mei 2007 om 21:26

    Aldus Wikipedia.

    Login om te reageren
  28. w0o0dy zegt

    16 mei 2007 om 21:37

    @Damster: niet zo elegant verwoord, maar het was de bedoeling iets begrijpelijks neer te zetten.

    Zo beter? “CEO: This is the senior manager who is responsible for overseeing the activities of an entire company. The CEO usually also holds a position on the board of directors, or also holds the title of president.” http://www.investopedia.com

    of nog gedetailleerder…http://www.investopedia.com/articles/basics/03/022803.asp

    Login om te reageren
  29. Hugo zegt

    16 mei 2007 om 21:49

    Een goede zaak dat Victor Muller zich gaat richten op design en ‘brand management’, daar is hij goed in. Zonder Victor Muller zou Spyker nu niet zo bekend zijn bij de happy few, je kwam hem overal tegen met Spyker, op concoursen, bij races, overal waar de mensen met geld zitten. Daardoor heeft Spyker in vrij korte tijd veel orders binnengekregen. Wel jammer dat het nu een probleem is om de bestelde auto’s te maken en te leveren.

    De deelname aan Le Mans en nu de Formule 1 geeft Spyker een grote uitstraling, ook al rijden ze nog achteraan. Mocht het in een jaar of twee niets zijn geworden dan is de renstal goed geld waard, er zijn tenslotte maar weinig teams toegestaan. Maar logischer is dat volgend jaar, als de regels flink wijzigen, de Spykers ook beter mee kunnen komen.

    Wat Spyker Cars nodig heeft is iemand die ervaring heeft in een hectische productie-omgeving, misschien uit de autobranche, maar er zijn natuurlijk meer soorten bedrijven waar ze een soortgelijk product maken. Ik ben benieuwd wie er gaat komen.

    Login om te reageren
  30. Hugo zegt

    16 mei 2007 om 21:50

    o ja, en die aandelenkoers gaat morgen eerder flink omhoog dan nog verder omlaag.

    Login om te reageren
  31. alfaman zegt

    16 mei 2007 om 22:26

    @ Guido, mijn simpeler braun rekenmachine heeft uitgerekend: 60 autos x € 250.000,– (da grijp ik hoog) brengen € 15.000.000,– in het laatje. Spyker heeft ( of moet hebben) zeker 200 topwerknemer met een bruto jaarsalaris van € 80.000,– (incl. werknemerskosten) Dat zijn € 16.000.000,– . En hoe word de rest betaald? De hele businessplan van Victor klopte van het begin niet.
    @ Arnoud, niet realistisch optimistisch bedoel jij
    @ Armada, popie jopie, dat is een goede 

    Nu, zonder Victor is hoop voor Spyker, moet in elk geval op wonderen wachten, jammer, de bestaan niet .

    Login om te reageren
  32. donaldduck zegt

    16 mei 2007 om 23:04

    Bij Spyker Nederland werken ongeveer 170 mensen,
    Die denk ik de helft van de door jou geschatte gemiddelde jaarsalaris verdienen.

    Dus zo’n 7.000.000,- op jaarbasis.

    Tevens is de doelstelling minnimaal 100 auto’s op jaarbasis te produceren.
    In deze rekensom vallen de personeelskosten dan wel weer mee.

    Maar met de te grote uitgaven zullen ze beter kunnen gaan snijden in
    het Le Mans team, waar nagenoeg geen of slechte publiciteit vandaan komt.

    Login om te reageren
  33. Shrike zegt

    16 mei 2007 om 23:08

    @alfaman

    Je bent waarschijnlijk niet Nederlandstalig? Of ben je gewoon lui/slordig?
    Zie even naar de huisregels.

    Login om te reageren
  34. Valetparker zegt

    16 mei 2007 om 23:57

    @Shrike: Dan bedoel je waarschijnlijk kijk even naar de huisregels, of zie de huisregels.

    Login om te reageren
  35. autoblogger zegt

    16 mei 2007 om 23:58

    Dank u Valetparker ;)

    Login om te reageren
  36. alfaman zegt

    16 mei 2007 om 23:58

    @ Shrike, huisregels:
    “We verwachten van onze bezoekers enige kennis van de Nederlandse taal zodat e.e.a.”
    Goed gezien, ben niet Nederlandstalig, ik doe mijn best, is ook zo een moeilijke taal :-(

    Login om te reageren
  37. w0o0dy zegt

    17 mei 2007 om 00:00

    @alfaman en donaldduck: die 100 auto’s zijn de aantallen exclusief de Peking to Paris SSUV…. daarvan wil men ook 50 tot 100 stuks per jaar gaan maken….. en die auto levert dan ook weer 7,5 miljoen (of meer op). Daarnaast maakt het Spyker team winst zolang er genoeg sponsorgeld binnenkomt en zeker als er punten gescoord gaan/zouden worden…..
    Aandeelhouders en banken zijn echt niet gek, het rekensommetje is er wel alleen moeten ze wel genoeg auto’s bouwen en afleveren, en punten voor het F1 team zou een goede zaak zijn.

    Login om te reageren
  38. Frank van Putten zegt

    17 mei 2007 om 00:02

    Brand building kost enorm veel geld, tijd en inspanning. It’s ALL about exposure. dit laatste is gelukt. de vraag is hoelang kun je het uitzitten…

    door exposure trek je resources aan, gebruik ze goed. hoelang heeft het geduurt voordat Audi op het premium level kwam waarop ze nu zitten.

    Dhr Muller, heeft dit naar mijn inzien goed gedaan, echter nu is het tijd om deze gang van zaken te continueren. lukt dit voor een jaar of tien, dan staat er een merk.

    ik wens Spyker het allerbeste toe. Gisteren zag ik er voor het eerst een in het wild. het gevoeld van puur chauvinisme dat door mij heen ging was heerlijk.
    laten we trots zijn op dit merk, het koesteren en hopen dat er weer een leider komt die spyker door “the next level” leidt. ik ben ervan overtuigd dat er iemand op zal staan die deze enorme uitdaging fully comitted op zich zal nemen!

    Login om te reageren
  39. Rick dos zegt

    17 mei 2007 om 00:35

    Ach, het is nu wel pijnlijk duidelijk dat het aftellen is begonnen.

    Login om te reageren
  40. huub Vanderlubbe zegt

    17 mei 2007 om 08:14

    Mooooi, nu het restant nog!

    Login om te reageren
  41. de sjonnies zegt

    17 mei 2007 om 09:06

    Alfaman, je bent een rekenwonder en je hebt gelijk wat de financien betreft!
    Een merk bouw je op met bloed, zweet en tranen en Müller heeft het wat betreft het introduceren van het merk best goed werk verricht.
    Het is alleen zo, dat je een merk alleen maar kunt neerzetten door je hand op de knip te houden en geen waardeloos formule 1 team te kopen.
    Ik heb dan ook nooit begrepen waarom ze die Spijkerbak niet verder als ‘Le Mans’series wagen hebben doorontwikkeld, kijk hoe Porsche zich in de zestiger jaren met de 917 als sportwagen fabrikant hebben gepositioneerd in de markt.
    Iedereen die een Porsche heeft, koopt em met toch in z’n achterhoofd de sportieve successen van de wagens gekoppeld aan de reputatie van betrouwbaarheid die men heeft verdiend door de race successen.
    Verder laat de geschiedenis zien dat het re-animeren van een merk nog nooit succes heeft gebracht, financieel althans Bugatti, Talbot, Lambo, Maserati etc.
    Dit zijn en blijven zwakke broeders die geheel financieel aan de rokken van grote en financieel sterke moederconcerns hangen met bakken geld !

    Login om te reageren
  42. C12 zagato zegt

    17 mei 2007 om 09:56

    Spyker & Muller = Survival of the fittest

    Login om te reageren
  43. Drago zegt

    17 mei 2007 om 10:02

    Ja,ja de beste stuurlui staan aan wal, gaat er in mij om als ik alle commentaar lees! Maar laten we nou eerlijk zijn als ik naar zo’n spyker kijk (behalve het laatste model die op de RAI stond, ik dacht dat die door Guillardo ontworpen is) dan komt er niet meteen in me op “WOW, die moet ik hebben” ik erger me vooral dood aan het stuur, deze hoort eerder thuis op een boot dan op een peper duure “race-monster” en dan heb ik niet eens over het algehele ontwerp waar naar mijn mening veel te veel luchthappers op zitten. Daar komt als eerste in me op “overdaad, schaad” en ik blijf de meining toegedaan dat mensen die vroeger en nog steeds ontwerpen als motto hebben “if it looks good, it goes fast” of je het nu over schepen, auto’s of vliegtuigen hebt!

    Login om te reageren
  44. Turbopaultje zegt

    17 mei 2007 om 10:25

    Waar rook is , is vuur ………..

    Login om te reageren
  45. MarcO zegt

    17 mei 2007 om 11:08

    @drago
    Die van de RAI was een Zagato.

    Login om te reageren
  46. L-Fred zegt

    17 mei 2007 om 11:31

    Ik vind het jammer, dat er zoveel negativisme is over Victor Muller. Hij heeft wel een droom van hem verwezelijkt! Je kan zeggen wat je wilt over de manier hoe hij iets doet, maar hij heeft het, samen met Maarten de Bruijn, wel gedaan. Daar heb ik respect voor. Wie wil er nu niet een automerk hebben, laat staat een eigen renstal?

    Login om te reageren
  47. autoblogger zegt

    17 mei 2007 om 11:34

    @L-Fred: helemaal gelijk!
    ik hoop dan ook nog steeds dat Spyker het gaat redden.

    Login om te reageren
  48. L-Fred zegt

    17 mei 2007 om 11:38

    lol, zullen we samen een automerk gaan beginnen, autoblogger?

    Login om te reageren
  49. alfaman zegt

    17 mei 2007 om 16:03

    @ de sjonnies, ik kan mij in jouw verhaal helemaal vinden, jij hebt de spyker  op de kop geslagen.
    @ L-Fred, Een droom verwezenlijkt op kosten van anderen. De integriteit van Maarten de Bruijn om de zeep helpen, dat is zeker geen voorbeeld van dromen verwezenlijken . Respect kan ik alleen voor de Bruijn hebben, het had zo mooi begonnen met de prototype Silvestris.

    Login om te reageren
  50. Turbopaultje zegt

    17 mei 2007 om 16:46

    Dat die eigengeiler van een Muller zelf vrijwillig opstapt en het roer van Spyker overdraagt aan andere eigengeiler Mol, dat gelooft toch niemand ?

    M.a.w. : this story stinks.

    Login om te reageren
  51. Hugo zegt

    17 mei 2007 om 18:13

    Victor Muller heeft gelukkig de komende dagen wat anders aan zijn hoofd, hij doet mee aan de historische Mille Miglia, met een Lancia Lambda uit 1926, die nog van Anthony Fokker is geweest. Erg leuk evenement trouwens.

    Hugo.

    http://www.virtualcar.it/?p=3002

    http://motoringpicturelibrary.com/preview_image.asp?lcID=25&page=9&fleID=6399

    Login om te reageren
  52. Ary zegt

    17 mei 2007 om 22:54

    volgens mij doet ie dit zodat zijn imago overeind blijft staan, volgens mij gaat het helemaal de foute kant op met spyker……….

    Login om te reageren
  53. GOD zegt

    17 mei 2007 om 23:08

    ik wil zijn plaats wel innemen

    Login om te reageren
  54. autoblogger zegt

    18 mei 2007 om 00:10

    @L-Fred: is goed! Slycker ofzo?

    @Hugo: de koers ging weer lekker vandaag, of niet? Ben je ingestapt?

    Login om te reageren
  55. Hugo zegt

    18 mei 2007 om 09:10

    @autoblogger:

    gisteren was het een rustig dagje op de beurs, misschien dachten mensen dat de beurs dicht was. De koers deed gisteren weinig, alhoewel-ie toch even op 12,70 stond. Slot op 12,51. 4 cent minder dan woensdag. Ik denk dat volgende week de grotere partijen zullen bepalen of het een goede zet was van Spyker. Ik denk zelf van wel. De float is trouwens toch beperkt, de meeste aandelen zitten min of meer vast bij grote jongens, en Spyker is leuk speelgoed voor grote jongens. Dus dat doe je dan niet weg omdat het een paar eurootjes minder waard is geworden.

    Hugo.

    Login om te reageren
  56. Hugo zegt

    18 mei 2007 om 10:29

    Terwijl de koers van Spyker vanochtend al leuk omhoog gaat kijken wij even naar sfeerbeelden van de Mille Miglia in Italië, waar ook Victor Muller met een Lancia Lambda uit 1926 aan meedoet:

    Brescia:
    http://www2.millemiglia.it/img/fotos/10507_318433.jpg

    Verona:
    http://www2.millemiglia.it/img/fotos/10507_318461.jpg

    Zodra ik een foto van startnummer 8 (Muller) zie zal ik dat hier melden. Misschien ietsje off topic, maar wel aktueel.

    Hugo.

    @autoblogger: Ik heb gisteren niet bijgekocht, wel eerder deze week op 12,65, ik heb er nu wel even genoeg. Is toch gewoon leuk om aandelen in zo’n bedrijf te hebben!

    Login om te reageren

Geef een reactie Reactie annuleren

Je moet ingelogd zijn op om een reactie te plaatsen.

Autoblog

  • Home
  • Lease
  • Rijtesten
  • Adverteren
  • Nieuwsbrief
  • Privacy
  • Huisregels
  • Over ons
  • Disclaimer
  • Algemene voorwaarden
  • Consent

Merken

  • Alfa Romeo
  • Aston Martin
  • Audi
  • Bentley
  • BMW
  • Bugatti
  • Chevrolet
  • Citroën
  • Cupra
  • Dacia
  • Donkervoort
  • Ferrari
  • Fiat
  • Ford
  • Honda
  • Hyundai
  • Infiniti
  • Jaguar
  • Jeep
  • Kia
  • Lada
  • Lamborghini
  • Lancia
  • Land Rover
  • Lexus
  • Lotus
  • Lynk & Co
  • Maserati
  • Mazda
  • Mercedes-Benz
  • MINI
  • Mitsubishi
  • Morgan
  • Nissan
  • Opel
  • Peugeot
  • Polestar
  • Porsche
  • Renault
  • Rolls-Royce
  • Saab
  • Seat
  • Skoda
  • Smart
  • SsangYong
  • Subaru
  • Suzuki
  • Tesla
  • Toyota
  • Volkswagen
  • Volvo

Social

Download onze apps

Download de iPhone app Download de Android app

Autoblog.nl

© 2004 – 2025 Autoblog · Powered by Truer than North