• Spring naar de hoofdnavigatie
  • Door naar de hoofd inhoud
Autoblog.nl

Autoblog.nl

  • Home
  • Formule 1 »
    • Max Verstappen
  • Automerken
  • Occasions
  • Podcasts
  • Rijtesten
  • Video’s »
    • Alles
    • Autoshows
    • Aankoopadvies
    • Mijn auto
    • Rijtesten
  • EV’s
  • Spots »
    • Upload
  • Login

Brrr… Bentley Continental GT Platinum GTO by ONYX

Auteur: robbie, gepost 13 februari 2010 om 18:02 – 40 Reacties

Bentley Continental GT Platinum GTO by ONYX
De Ierse tuner ONYX vergreep zich in het verleden al eens aan een paar Range Rovers. Maar nu hebben ze besloten om SUV’s te laten voor wat het zijn en zich te storten op die andere ultieme voetballersauto: de Continental GT. Het schepsel heeft de naam ONYX Bentley Continental GT Platinium GTO meegekregen.

Naast het uitbundig aangepakte exterieur (met veel carbon fiber) heeft ONYX ook de techniek aangepakt. Zo is ligt de Conti GT dichter op het asfalt en zijn er matzwarte 22″ grote velgen gemonteerd. Ook de 6.0 W12 motor levert wat extra vermogen, hoeveel precies willen ze nog niet zeggen, maar volgens ONYX is het in ieder geval meer dan 640 pk. Het interieur is opgeleukt met buffel leder en carbon fiber accenten. Je moet er maar net van houden. Persoonlijk vind ik vooral de zwarte koplampen een nogal apart detail.

ONYX is overigens ook nog druk bezig met getunede Aston Martin’s, Lamborghini’s en Porsche’s. In de loop van het jaar zullen die onthuld worden. Bereid je er dus maar alvast op voor ;) Mijn favoriete getunede Conti GT blijft overigens nog steeds de Bullet van TopCar.

Ook interessant!

  • Bentley Continental GT Gymkhana
    Bentley Continental GT Gymkhana video is ongepast
  • De Bentley Continental GT Speed is terug
  • Urban Bentley Continental is subtiel bruut
  • Bentley Continental is officieel geen ouwelullenbak meer

Nieuwste artikelen

  • Is de BMW 5-Serie beter te pruimen met deze nieuwe neus?
  • Hamilton kan voor spoedige komst van Verstappen bij Ferrari gaan liggen
  • Dit is de enige Nederlandse Giulia GTA met een achterbank
  • Dikke BMW op Marktplaats heeft een zeer smakelijke kleurencombo
FacebookTweetPinLinkedIn

Bentley, continental-gt, ONYX, tuning, wit

Vorig bericht: « Parkeerkaart lag niet recht: 53 euro boete
Volgend bericht: Alfa Romeo in 2012 naar Amerika, Chrysler wordt klein »

Lees Interacties

Reacties

  1. bassienator zegt

    13 februari 2010 om 18:04

    -edit: nutteloze bijdrage-

    Login om te reageren
  2. trigger565 zegt

    13 februari 2010 om 18:06

    lelijk, echt lelijk. Blijf van mooie auto’s af en ga terug peugeot’tjes en ander straatmateriaal opleuken. gvd

    Login om te reageren
  3. JANUS zegt

    13 februari 2010 om 18:08

    -edit: rustig maar…-

    Verder,….bah.
    Te veel van het goede.

    Login om te reageren
  4. spykerboy zegt

    13 februari 2010 om 18:11

    LEIP DIE WIL IK WEL!! :D :P

    Login om te reageren
  5. bertkroket zegt

    13 februari 2010 om 18:13

    pfff, veel dikker word het niet, en moet het ook niet worden. Enige wat ik echt helemaal niets vind zijn die led-lampjes onderaan de voorbumper.. maar dat geld voor vrijwel alle autos, enige auto die het kan hebben is een audi.

    Login om te reageren
  6. Timmie zegt

    13 februari 2010 om 18:16

    Ik vind dat een onafhankelijke tuner legendarische afkortingen als GTO niet mag gebruiken. Ik ben en blijf radicaal tegen tuning!

    Login om te reageren
  7. Something zegt

    13 februari 2010 om 18:32

    Ik ben het met Robbie eens de bullet blijft de mooiste

    Login om te reageren
  8. Gamekiller zegt

    13 februari 2010 om 18:34

    Dit soort auto’s zijn niet gemaakt om te worden getuned! Wanneer gaan deze gekken dat nou begrijpen?

    Login om te reageren
  9. koekepan zegt

    13 februari 2010 om 18:40

    echt vet! goed gelukt!
    en vind deze véél mooier dan de Bullet…

    Login om te reageren
  10. autospotter zegt

    13 februari 2010 om 18:55

    Ziet er zeker dik uit. Zo een zou ik wel willen hebben.

    Login om te reageren
  11. Phoenix zegt

    13 februari 2010 om 18:57

    ik vind die koplampen wel wat hebben.
    Maar dan moet de hele auto in het matzwart.
    en een K.I.T.T. achtig lampje achter de zwarte grill

    Login om te reageren
  12. Bobby_Orlando zegt

    13 februari 2010 om 19:00

    Een paar jaren ’80 zijrokjes, dikke wielen en enkele LED lichtjes uit de Chinese onlineshop en de lokale petjes zitten weeral met een bobbel in hun broek.

    Walgelijk lelijke auto, enkel het wuivend handje op de achterruit ontbreekt nog. Hoe noemen ze dit? Retro tuning of retetuning?

    Login om te reageren
  13. Citrofiel zegt

    13 februari 2010 om 19:01

    Een andere kleur en minder vreemde koplampen, dan is het een moeilijke keuze tussen die Bullet en deze als mijn favo..

    Login om te reageren
  14. Benz.. zegt

    13 februari 2010 om 19:06

    Helaas is dit gewoon legaal..

    Login om te reageren
  15. Benz.. zegt

    13 februari 2010 om 19:08

    En hoeveel mag dit gaan kosten? Een SuperSports Conti heb je voor om en nabij de 3 ton. Een stuk mooier en minder opzichtig.

    Login om te reageren
  16. BMW über alles zegt

    13 februari 2010 om 19:10

    Bentley op zijn mooist

    Login om te reageren
    • vale46 zegt

      13 februari 2010 om 19:39

      @BMW über alles:
      Hoe bedoel je?

      Login om te reageren
  17. Neal zegt

    13 februari 2010 om 19:23

    ik wil eens weten hoeveel van de mesne hier hem laten staan als hij morgen op de oprit staat.

    Ik vind em dik… doe het maar als jer zo eentje hebt.

    Login om te reageren
  18. vale46 zegt

    13 februari 2010 om 19:36

    Echt wel dikke auto!!
    Niet echt mijn smaak, maar ach, smaken verschillen nu eenmaal. De motor een paar pk’s sterker maken is kinderspel en de koplampen zwart maken… ik zou er niet van schrikken als het simpelweg een donker getinte folie zou zijn.

    Login om te reageren
    • Bobby_Orlando zegt

      13 februari 2010 om 19:50

      @vale46: en hoe ga JIJ een Bentley motor meer PK’s geven?

      Login om te reageren
      • vale46 zegt

        16 februari 2010 om 22:20

        @Bobby_Orlando: ECU herprogrammeren minimum +70pk. Mechanisch kan je ook nog andere zuigers, andere nokkenassen, lichter vliegwiel: minimum +30pk je kan ook turbo’s/superchargers monteren, kan je tot 1000pk opdrijven als je de turbodruk maar hoog genoeg zet.

        Dus zonder drukvulling kan je er makkelijk 100pk meer uit krijgen, vooral bij zo een grote motoren.

        Met drukvulling kan je zo ver gaan als je wilt natuurlijk.

        Ik zeg natuurlijk wel niks over de betrouwbaarheid als je hem hebt opgedreven. Maar mits goede keuze van nieuwe(betere) onderdelen kan dit niet zo een probleem zijn. Bentleys rijden doorgaans geen 100.000den km’s vooraleer ze gesloopt worden.

        Login om te reageren
  19. BMW über alles zegt

    13 februari 2010 om 19:48

    @vale46
    dat een Bentley onafwendbaar lelijk is

    Login om te reageren
  20. BananaFlip zegt

    13 februari 2010 om 19:59

    Zo zeg, dat ziet er wel heftig uit van achteren. Mijn favoriete Bentley is in ieder geval geen Continental. Een bordeauxrode Brooklands is wat je wil. De Continental-reeks, dat zijn geen echte Bentleys meer.

    Login om te reageren
  21. killioq zegt

    13 februari 2010 om 19:59

    nog niet slecht

    Login om te reageren
  22. Benz.. zegt

    13 februari 2010 om 20:22

    BMW uber alles: Een vergelijkbare BMW is niet veel mooier, standaard of gepimpt..

    Login om te reageren
  23. Dimglor zegt

    13 februari 2010 om 20:45

    How to make an ugly Bentley….
    Echt niet mooi…

    Login om te reageren
  24. Evo500 zegt

    13 februari 2010 om 21:00

    Leuk gedaan. Het heeft iets.

    Login om te reageren
  25. G.P.h zegt

    13 februari 2010 om 21:06

    Hoe kan je van zo’n mooie auto zo iets lelijks maken??? Vaak heeft een fabrikant nagedacht over wat de klanten willen en wat mooi is! Waarom zo verkrachten????

    Login om te reageren
  26. Jesper zegt

    13 februari 2010 om 21:29

    @ Bobby Orlando:
    Iedere motor is eenvoudig wat meer pk’s te geven, of het noemenswaardig zal zijn is een tweede. De reden daarvoor is dat fabrikanten, Bentley (VW) in het speciaal, hun motoren afstellen op duurzaamheid en betrouwbaarheid, en niet op een paar pk meer of minder. Relatief eenvoudig te chippen dus, en ook een katvervanger scheelt al snel een pk’tje of 10 in combinatie met een open luchtfilter. Uiteraard spreek ik niet uit ervaring ;)

    “Mijn favoriete getunede Conti GT blijft overigens nog steeds de Bullet van TopCar.”
    Mijn favoriete Conti GT is een kortgereden Conti GT :P

    Login om te reageren
  27. Appeltje zegt

    13 februari 2010 om 22:33

    Ik heb eigenlijk best respect voor dit geval. Volkswagen heeft met de Continental GT eigenlijk een auto op de weg gezet die vraagt om ordinaire, externe aanpassingen. Van een Arnage blijven de meeste tuners wel af, en met een Continental R (alweer een hele tijd geleden…) is ook nooit echt iets raars gedaan.
    Met de Conti GT op zich heb ik niets, ik vind hem ordinair. Oppervlakkig. Gecombineerd met zijn waanzinnige prestaties en massale productieaantallen vind ik hem juist wel geschikt voor dit soort geintjes, maar nog steeds wil ik er niet in gezien worden.

    Login om te reageren
  28. BMW über alles zegt

    13 februari 2010 om 22:33

    @Benz..
    achh… altijd die negatieve ideeen over BMW :)
    na homofobie en antisemitisme, nu ook BMW-haat :p

    Login om te reageren
  29. SyriX zegt

    13 februari 2010 om 22:36

    Damnnn.. Mooiste kontje voor Bentley Conti tot nu toe, heeel ruig. Alleen die ledjes hoef ik niet

    Login om te reageren
  30. Monk zegt

    13 februari 2010 om 22:40

    ach het origineel lijkt ook net een uit de kluiten gegroeide hyundai, dus wat mij betreft modificeren ze er maar op los

    Login om te reageren
  31. DikkeD zegt

    13 februari 2010 om 23:51

    dammm !!! wat een lekker kontje :P

    Login om te reageren
  32. Johan-SV zegt

    14 februari 2010 om 00:14

    die lampen zijn minder maar met de rest kan ik heel prima leven

    Login om te reageren
  33. Bakpouwww zegt

    14 februari 2010 om 00:42

    lange naam voor een auto

    Login om te reageren
  34. JvT zegt

    14 februari 2010 om 01:10

    Gaaaaf! Alleen zonder die lelijke letters ONYX op de achterkant. Voor de rest echt zwaar cool.

    Login om te reageren
  35. Hupke zegt

    14 februari 2010 om 12:53

    Het is pure verkrachting maar het heeft ook wel iets. Nu vooral als je eraan denkt dat de Bentley’s ooit le mans winnaars waren.
    Ik vrees wel dat alle meuk die erop geschroeft en geplakt is onfunctioneel is en daardoor is het weeral maar eens een zwak projectje.
    Hij ziet er anders echt wel snel uit (alleen die diffusor, als je zoiets maakt doe het dan tegoei!!!, ik het er men eerste lessen fluïdadynamica gehad en ik geloof nooit dat die iets nuttigs doet)

    Login om te reageren
  36. muazam zegt

    14 februari 2010 om 14:56

    gewoon mooi er zijn er geen woorden voor om te zeggen hoe mooi die auto is

    Login om te reageren
  37. jaapjan zegt

    15 februari 2010 om 22:08

    netjes hoor, best mooi gemaakt gewoon nog in 1 lijn en niet allemaal gekke dingen nog BIJgeplakt

    Login om te reageren

Geef een reactie Reactie annuleren

Je moet ingelogd zijn op om een reactie te plaatsen.

Autoblog

  • Home
  • Lease
  • Rijtesten
  • Adverteren
  • Nieuwsbrief
  • Privacy
  • Huisregels
  • Over ons
  • Disclaimer
  • Algemene voorwaarden
  • Consent

Merken

  • Alfa Romeo
  • Aston Martin
  • Audi
  • Bentley
  • BMW
  • Bugatti
  • Chevrolet
  • Citroën
  • Cupra
  • Dacia
  • Donkervoort
  • Ferrari
  • Fiat
  • Ford
  • Honda
  • Hyundai
  • Infiniti
  • Jaguar
  • Jeep
  • Kia
  • Lada
  • Lamborghini
  • Lancia
  • Land Rover
  • Lexus
  • Lotus
  • Lynk & Co
  • Maserati
  • Mazda
  • Mercedes-Benz
  • MINI
  • Mitsubishi
  • Morgan
  • Nissan
  • Opel
  • Peugeot
  • Polestar
  • Porsche
  • Renault
  • Rolls-Royce
  • Saab
  • Seat
  • Skoda
  • Smart
  • SsangYong
  • Subaru
  • Suzuki
  • Tesla
  • Toyota
  • Volkswagen
  • Volvo

Social

Download onze apps

Download de iPhone app Download de Android app

Autoblog.nl

© 2004 – 2025 Autoblog · Powered by Truer than North